Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 10:00
Technoton live. Wat is dit lekker om te zien zeg.
YouTube: Awakenings x Adam Beyer presents Drumcode by Day

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09 13:17
Gisteren spontaan nog even naar de gashouder geweest. Paar vrienden van mij gingen en ik heb onder invloed van een paar biertjes ook maar besloten mee te gaan. Ben zelf niet de grootste fan van Charlotte maar heb me goed vermaakt. 9x9 als afsluiter was ook dik.

Had geen slaapplek en de laatste trein gemist, was nog een heel karwei om iets te regelen. Gelukkig kon ik uiteindelijk voor 25 euro in het Meininger hotel terecht na een stuk of 10 hotels gebeld/bezocht te hebben.

Nu zaterdag dockyard nog…

[ Voor 16% gewijzigd door bownbreaker op 14-10-2021 22:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Ha dat zijn de beste @bownbreaker ! Goed verhaal toch. Ik viel in de livestream tijdens de set van Adam Beyer, ben geen groot fan van hem maar wat was het heerlijk om die Gashouder weer eens in full swing te zien en Rocco te horen brallen. Magische tent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Vanaf 15:30 Awakenings livestream uit de Gashouder:
YouTube: Awakenings x Afterlife by Day

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bownbreaker
Gaargod schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:13:
Ha dat zijn de beste @bownbreaker ! Goed verhaal toch. Ik viel in de livestream tijdens de set van Adam Beyer, ben geen groot fan van hem maar wat was het heerlijk om die Gashouder weer eens in full swing te zien en Rocco te horen brallen. Magische tent.
DJ Rush brak de tent wel goed af op het eind. Totaal iets anders dan de Drumcode sound die daarvoor te horen was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:10
Ik was gister in de Ziggodome bij de Awakenings ADE special. Tempo lag echt gigantisch hoog al dat wij binnen kwamen bij Nina Kravitz. Richie Hawtin was top, Amelie Lens en Charlotte de Witte ook ziek.

Wat me wel een beetje tegenviel was de aankleding. Voor 75 euro voor een kaartje verwacht je toch wel wat meer speciale effecten enzo.
Dit is ook heerlijk!

[ Voor 28% gewijzigd door HansAnders07 op 15-10-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:12
HansAnders07 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:02:
Ik was gister in de Ziggodome bij de Awakenings ADE special. Tempo lag echt gigantisch hoog al dat wij binnen kwamen bij Nina Kravitz. Richie Hawtin was top, Amelie Lens en Charlotte de Witte ook ziek.

Wat me wel een beetje tegenviel was de aankleding. Voor 75 euro voor een kaartje verwacht je toch wel wat meer speciale effecten enzo.
[...]

Dit is ook heerlijk!
Ik zag Charlotte toevallig een uurtje geleden nog rondlopen in Amsterdam Oost samen met er vriend :)

75 euries is best veel geld ja! Maar op zicht best ook wel een dikke lineup.
Maar speciale effecten als in lichtshow die tegenviel of andere speciale effecten?
Wel goed geluid?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
Een nieuwe dag, een nieuwe livestream: vanaf 15:30 YouTube: Awakenings x Joris Voorn presents Spectrum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:24
Had wat twijfel in het begin bij die La Fleur.

Maar nu draait ze toch wel een aantal leuke plaatjes achter elkaar *O*

Naja, in iedergeval 2 of 3.....Joris kom er maar in :)

[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 16-10-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Als ik de planning in de description onder de livestream zie, gaat die er dus uit tussen 17u en 19u. Jammer, want dan is Stephan Bodzin! Die zal dus niet gestreamed willen worden. Of worden we verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:57:
Als ik de planning in de description onder de livestream zie, gaat die er dus uit tussen 17u en 19u. Jammer, want dan is Stephan Bodzin! Die zal dus niet gestreamed willen worden. Of worden we verrast!
Ow. Viel mij inderdaad ook al op. Zou jammer zijn zeg, had hem graag weer eens gezien.

Hoop ook op een verassing!

Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Behoorlijk HUE led stripje daar in het midden van de zaal :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
Joris is een upgrade van zichzelf, wat een skills in deze set.

Ben erg benieuwd wat hij straks samen met Joseph gaat neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Uhmmmmm ben wel erg ge-techno-tranced in men hersentjes nu na 1.5uur Joris.

Mag wel iets meer ehhh minder trance :)

Hij heeft geluisterd, althans ACID PHASE oOo oOo oOo oOo oOo
Maar dan weer net niet.....tjonge....enkel het loopje...die plaat is zo een knaller......

[ Voor 42% gewijzigd door ppeterr op 16-10-2021 20:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Doe lekker zelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 20:19
Grmpfh, beetje jammer.
Hele avond zitten wachten op Capriati b2b Voorn kapt de stream er mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
v1nzent- schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 23:11:
Grmpfh, beetje jammer.
Hele avond zitten wachten op Capriati b2b Voorn kapt de stream er mee :(
Ow ow....dat is zeker jammer, ik hield het al niet vol. Dus maar even wachten tot ze
hem online kwakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:10
Jantjo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:36:
[...]

Ik zag Charlotte toevallig een uurtje geleden nog rondlopen in Amsterdam Oost samen met er vriend :)

75 euries is best veel geld ja! Maar op zicht best ook wel een dikke lineup.
Maar speciale effecten als in lichtshow die tegenviel of andere speciale effecten?
Wel goed geluid?
Zeker dikke Line up, geluid was perfect dat is gegarandeerd in de Ziggodome natuurlijk.

Maar wat je bij awakenings altijd wel hebt, in de gashouder, klokgebouw en ook op festival, zijn wel onderscheidende lichtshows, die vond ik hier op wat lasers na matig. Ze hadden nog wat led strips over van de gashouder die ze nu niet gebruiken, daar hangt nu die HUE lamp, hadden ze vast wel ergens op kunnen hangen.

Maar goed de Gashouder is ook wel een soort techno tempel, misschien ook maar niet teveel vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-

:9~ _/-\o_
ppeterr schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 08:12:
[...]

Ow ow....dat is zeker jammer, ik hield het al niet vol. Dus maar even wachten tot ze
hem online kwakken...
Hoop dat ze Anna en Rush ook een beetje vlot online zetten *O*

[ Voor 58% gewijzigd door v1nzent- op 17-10-2021 14:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bownbreaker
Secret guest op Dockyard was Len Faki. Wat een aangename verrassing was dat zeg. Heerlijke set en zeker weten mijn hoogtepunt van de avond. Sam Paganini begon vervolgens goed maar kakte een beetje in daarna. Toen ff wezen kijken bij Ben Sims en Rødhad, was ook lekker.

Uiteindelijk weer in de Dockyard en Friends tent beland waar Sam Paganini afsloot met Sympathy for the Devil van the Rolling Stones. Leuk om ff mee te maken. Weer een topdag gehad, dat was ADE ‘21 voor mij weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Begin weer langzamerhand op dreef te komen. Vrijdagavond 909 x Loveland bezocht. Voor een groot deel in de Basement en in Studio 1 gestaan van de Mediahaven. Heel tof hoe ze de parkeergarage om hebben getoverd tot een kluisjes/kleine stage. Had niet verwacht dat Anfissa Letyago zo snoeihard kon draaien. Misschien toch iets teveel naar haar setjes van Cercle geluisterd. De rest zoals Speedy J, Jeff Mills en Len Faki waren ook top.

De zaterdag Secret Project bezocht. Meerdere keren verschillende stages bezocht en toch bleef ik keer op keer teruggaan naar de technostage (Jeff Mills en eerste uur Ben Klock & Marcel Dettmann). De andere stages zijn voor mij niet zo weggelegd. Ondanks dat ik naar bekendere namen was gegaan zoals Boris Brejcha en Camelphat. Laatste uur van de dag kon ik nog wel goed genieten van Loco Dice b2b Marco Carola. Minpunt van het festival was wel het aanbod van kluisjes. Er waren simpelweg te weinig kluisjes en de ingang naar de kluisjes naast de kluisjeskassa was veel te krap. Dat mag de organisatie de volgende keer wel anders inrichten. Plus de prijs voor een flesje water, 4,95 8)7 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Tjesus op 17-10-2021 21:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 16:55
Dockyards was leuk, Len Faki ook gezien daarna bij Sam Paganini blijven hangen. het geluid was opeens halvewege de middag een stuk beter...(en harder). Voor de rest een beetje rondgezworven .

Die security bij de ingang liet echt iedereen binnen zonder fouilleren . Dat sloeg echt nergens op.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gaargod
Zo, ADE zit er weer op! Gisteren de hele dag in Shelter gehangen. Begonnen met VBX x Sunrise, van 6u tot 14u met @ericafterdark. Ik was half 10 binnen, vroeg zat ;) heerlijke Roemeense minimal, wat een genot voor de oren op dat kraakheldere soundsystem. Om 14u werden we er uitgeveegd, om om 16u weer terug te komen voor Ritchie Hawtin. Imogen (was mij onbekend) schakelde gelijk volgas en de toon was gezet. Hector Oaks draaide woest op knetterhoog bpm, wat een waanzinnige set. Ritchie Hawtin begon ook super, maar ben rond 22u naar huis gegaan. De voeten waren op, was mooi geweest :D wat super om weer als vanouds te raven, iedereen had er zin in. Prachtig dit.

De 75% capaciteit regel maakte het stiekem wel extra prettig toeven in de Shelter. Fijn de ruimte om te dansen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
Ik was bij Secret Project.. Heb zeker genoten, maar moet alsnog wel wat dingen aankaarten die ik heb ervaren, wat helaas toch de algehele beleving wat naar beneden heeft gehaald.

1) @Tjesus had het ook al benoemd maar idd ..De kluisjes... die om 16h waren uitverkocht..dit hadden ze echt beter moeten inschatten. Ze weten toch zelf als geen ander hoeveel kaarten ze hebben verkocht.

2) Het bereik (internet/telefonie) was een groot drama op het terrein. Als je met een grote groep bent
is het echt tijdrovend om elkaar weer terug te vinden. Zelfs als je herkenningspunten afspreekt.

3) De pendelbussen op de weg terug.. ging helaas ook niet al te soepel. Aan de ene kant werd de rij tegen gehouden en vervolgens aan de zijkanten liepen de mensen door, waardoor de bussen al vol waren als ze eenmaal naar de rij toe reden..

4) Ben Klock & Marcel Dettmann vond ik 'OK'.. voor mij bleven ze als (main)/laatste act een beetje te lang hangen in een net niet tempo...ze hadden van mij wel iets eerder richting de 5de versnelling mogen gaan. Denk zelf dat die set me dan iets beter was bevallen

---------
Was trouwens wel weer ff wennen om weer met zoveel mensen op een festival te staan.
Gevoel was al snel weer vertrouwd.. maar bij aankomst wel even wennen! :)

Ik had het plan om naar Richie te gaan maar Shelter heeft mij helaas uiteindelijk niet gezien..
was toch iets vermoeiender dan ik had gepland :O

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjo op 18-10-2021 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Gaargod schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:10:
Zo, ADE zit er weer op! Gisteren de hele dag in Shelter gehangen. Begonnen met VBX x Sunrise, van 6u tot 14u met @ericafterdark. Ik was half 10 binnen, vroeg zat ;) heerlijke Roemeense minimal, wat een genot voor de oren op dat kraakheldere soundsystem. Om 14u werden we er uitgeveegd, om om 16u weer terug te komen voor Ritchie Hawtin. Imogen (was mij onbekend) schakelde gelijk volgas en de toon was gezet. Hector Oaks draaide woest op knetterhoog bpm, wat een waanzinnige set. Ritchie Hawtin begon ook super, maar ben rond 22u naar huis gegaan. De voeten waren op, was mooi geweest :D wat super om weer als vanouds te raven, iedereen had er zin in. Prachtig dit.

De 75% capaciteit regel maakte het stiekem wel extra prettig toeven in de Shelter. Fijn de ruimte om te dansen!
Shelter is en blijft de beste club die "we" hebben. Wat heb ik weer genoten.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Eiríkr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

Shelter is en blijft de beste club die "we" hebben. Wat heb ik weer genoten.
Niet als het heel druk is. Ben twee(?) jaar geleden naar Charlotte de Witte daar geweest, heb de sound gevoeld en beperkt kunnen dansen, maar haar door de drukte geen één keer kunnen zien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
thaeastwood schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:00:
Dockyards was leuk, Len Faki ook gezien daarna bij Sam Paganini blijven hangen. het geluid was opeens halvewege de middag een stuk beter...(en harder). Voor de rest een beetje rondgezworven .

Die security bij de ingang liet echt iedereen binnen zonder fouilleren . Dat sloeg echt nergens op.
Klopt ja, ik hoorde ook veel klachten over slecht geluid bij The Machine, maar toen ik er rond 21:30 was, was het echt snoeihard en goed. Vond wel dat het bij Dockyard & Friends veel te druk was op de meeste momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zit met smart te wachten op de Spotify afspeellijsten. Voornamelijk wat sets via Soundcloud geluisterd, maar daar vind ik de kwaliteit van sommige streams niet lekker klinken. Had ik er maar bij moeten zijn, snap ik :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:55
Wat een genot om tijdens ADE weer een goed feestje te kunnen pakken. Overigens bevalt dat overdag clubben mij uitstekend. Dat mag wel blijven.

Is het trouwens zo dat feesten nog steeds 75% capaciteit hadden? Viel me niet per se op namelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel herkennen jullie hiervan? :)

Ik kende 7 tracks... Maar kwam slechts tot 2 titels :X

Sowieso een gave videoreeks dit. Bezoek het kanaal maar eens als je dit soort testjes tof vindt.
(Al is het wel iedere keer een andere stijl/periode).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Fuujii schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:58:
Wat een genot om tijdens ADE weer een goed feestje te kunnen pakken. Overigens bevalt dat overdag clubben mij uitstekend. Dat mag wel blijven.

Is het trouwens zo dat feesten nog steeds 75% capaciteit hadden? Viel me niet per se op namelijk.
Volgens mij geldt dit alleen voor feesten op indoor locaties. Dockyard was een festival en had hier volgens mij geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Voor wie nog wat energie overheeft van ADE om nog even na te stampen :P
.
.

Cassie Raptor | Boiler Room Festival London 2021 | Possession

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:25:
Voor wie nog wat energie overheeft van ADE om nog even na te stampen :P
.
.

Cassie Raptor | Boiler Room Festival London 2021 | Possession

.
[YouTube: Cassie Raptor | Boiler Room Festival London 2021 | Possession]
Ik ben alweer aan het opladen voor Time Warp Mannheim over anderhalve week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Eiríkr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:05:
[...]

Ik ben alweer aan het opladen voor Time Warp Mannheim over anderhalve week :9
Nice!! ;-)

Ik heb zojuist even de line-up bekeken. Voor een Time-warp vind ik die wel best magertjes dit keer.
Mag uiteraard de pret niet bederven. Liever een feest dan helemaal geen feest 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Jantjo op 20-10-2021 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:40:
[...]

Nice!! ;-)

Ik heb zojuist even de line-up bekeken. Voor een Time-warp vind ik die wel best magertjes dit keer.
Mag uiteraard de pret niet bederven. Liever een feest dan helemaal geen feest 8)
Ja, het is een soort van goedmakertje? Een zaal, twee avonden. Een mix van namen uit alle zalen bij normale edities.

Volgend jaar gelukkig weer het echte werk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 23:43
Techno topic! Ik ben vrijdag naar Verknipt geweest in Warehouse 13. Was hier nog nooit geweest. Locatie was matig en het geluid was ook niet top. Het geluid moest om half 11 zachter omdat er overlast was.... ondanks alles een leuke avond gehad na een lange periode zonder feestjes.

Ik heb nog 2 kaartjes voor Reaktor: Dax J B2b Kobosil - All Night Long op 27 nov, maar nu het naar Groningen verplaatst is weet ik nog niet of ik ga. 3 uur reizen met OV van deur tot deur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Mutybay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:08:
Techno topic! Ik ben vrijdag naar Verknipt geweest in Warehouse 13. Was hier nog nooit geweest. Locatie was matig en het geluid was ook niet top. Het geluid moest om half 11 zachter omdat er overlast was.... ondanks alles een leuke avond gehad na een lange periode zonder feestjes.

Ik heb nog 2 kaartjes voor Reaktor: Dax J B2b Kobosil - All Night Long op 27 nov, maar nu het naar Groningen verplaatst is weet ik nog niet of ik ga. 3 uur reizen met OV van deur tot deur :(
3 uur reizen is best veel :'(
Maar ja.. wat is 'veel' ?
Tripje naar Timewarp Mannheim is ook 5 1/2 uur (heen) ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Terrz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:16:

8 Oktober - Rave Rebels - Brussel
Adam Beyer b2b Maceo Plex
Amelie Lens
Kevin De Vries
Kobosil
Mathew Jonson live
Maxim Lany
Richie Hawtin
Tale Of Us

16 Oktober - Secret Festival - Amsterdam
Artbat
Ben Bohmer
Camelphat
Mind Against
Zo even een klein verslagje van deze feestjes.

Rave Rebels is "all out" op de lichtshow gegaan inclusief grote zwevende kubus die over het publiek ging; super gaaf om te zien! Verder was alles gewoon in 1 gigantische zaal waar 15.000 man in konden.

Bij de ingang veel gedoe omdat er een storing was in de corona check app, niemand wist waar de VIP area was (we hadden vip tickets) en daardoor Kevin de Vries helaas bijna helemaal gemist. Verder ook veel mensen die er niet echt thuishoorden maar er waarschijnlijk waren omdat er veel promotie voor gemaakt was.

Heerlijke zweefvliegers en wegtrekkers met Tale of Us; Afterlife blijft toch heerlijke muziek.
Richi Hawtin was niet echt mijn ding en sloot ook totaal niet aan op Tale of Us. De B2B van Maceo Plex en Adam Beyer was dan wel weer om over naar huis te schrijven; wat een legendarische set was dat zeg! Daarna nog even staan heien bij Amalie Lens maar de voetjes waren intussen aardig moe om 07:30 en om 12:00 moesten we uitchecken in het Hotel :'), dus toen het feest verlaten. Kobosil zou nog draaien tot 10:00 geloof ik, maar dat is sowieso veel te hard voor mijn tere technozieltje.

PS weet iemand welke remix van "Sam Paganini - Rave" dit is?

Secret festival was een hele fijne mix van het Lowlands "Bravo in de nacht" en Paradigm. Heerlijke setjes gezien van Mees Solomee, Boris Brechja, Camelphat en een stuk van Mind Against. Jammer dat Artbat niet kon komen maar Boris zette alsnog een leuk feestje neer. Camelphat had ik nog nooit live gezien maar heb wel diverse nummers van hem in mijn spotify lijstjes. Ik wist dat het twee kanten op kon gaan met hem: Een setje commerciële knuppeltjes house of een goed setje smerig setje met dikke afterlife achtige wegtrekkers. Gelukkig werd het het laatste: wat een gruwelijke set zeg! Diverse favoriete nummers gehoord; heerlijk! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Terrz op 20-10-2021 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Mutybay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:08:

Ik ken misschien nog wel 2 mensen die graag zouden willen gaan. Als je niet meer van plan bent te gaan moet je het ff laten weten! Dan heb ik misschien nog wel belangstelling. Er gaat volgens mij wel een bus vanuit Amsterdam. Ik denk trouwens dat het verplaatst gaat worden naar de dag, als dat mogelijk is qua planning van alle DJ's, etc. Met die stijgende coronacijfers van nu verwacht ik eerlijk gezegd niet dat die laatste beperkingen ook op korte termijn opgeheven gaan worden.

Zag trouwens ook dat Joris Voorn op 20 november gaat draaien bij Paradigm, wil ik eigenlijk ook niet missen... wordt allemaal weer lastig met al die feestjes :)

Vrienden van mij waren inderdaad ook op Verknipt en zeiden dat rond 11 het geluid ineens heel zacht ging inderdaad, ze zijn toen ook weggegaan.

[ Voor 17% gewijzigd door bownbreaker op 20-10-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Terrz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

PS weet iemand welke remix van "Sam Paganini - Rave" dit is?

[YouTube: 20 oktober 2021]
Volgens 1001tracklists is het een Adam Beyer & Layton Giordani Remix van Rave. Is nog niet uit, maar denk dat 'ie op Drumcode uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
bownbreaker schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

Volgens 1001tracklists is het een Adam Beyer & Layton Giordani Remix van Rave. Is nog niet uit, maar denk dat 'ie op Drumcode uitkomt.
Staat de tracklist van deze set online? :D Ik kan m niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Terrz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:55:
[...]

Staat de tracklist van deze set online? :D Ik kan m niet vinden namelijk.
Nee niet van die set, maar is een remix die ik wel vaker voorbij heb zien komen en zit ook in andere sets. Heb 'm daar dus ff opgezocht.

hier wordt ie bijvoorbeeld ook gedraaid op 12:00 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemdevries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Via jou linkje kom ik bij toeval een nieuwe plaat van charles D tegen thx! Instant ❤️

https://soundcloud.app.goo.gl/ssN11DdP8QKUCwP19
bownbreaker schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:04:
[...]

Nee niet van die set, maar is een remix die ik wel vaker voorbij heb zien komen en zit ook in andere sets. Heb 'm daar dus ff opgezocht.

hier wordt ie bijvoorbeeld ook gedraaid op 12:00 minuten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bownbreaker
Verwachten jullie dat het uitgaansleven de komende tijd weer op slot gaat vanwege de stijgende besmettingen? Ik hoop echt heel erg van niet, want nu ik er de afgelopen tijd weer van geproefd heb is de neiging om eens in de zoveel tijd een feestje te pakken weer ongekend groot...

Doordat alles constant op slot en weer open gaat krijg ik een beetje last van een YOLO mentaliteit, dan wil ik dus op de momenten dat alles open is zo veel mogelijk feestjes bezoeken omdat de kans bestaat dat het binnenkort weer dicht moet. Voor corona deed ik het altijd heel rustig aan en bezocht ik eens in de 3 maand een festival of ander feest. Nu wil ik eigenlijk ieder weekend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:20
Begrijpelijk, ik heb 30-10 iets staan wat tot 24.00 duurt, en 27-11 iets wat gepland is tot 02.00.
Voor beide vraag ik me af of ze niet volledig gecanceld worden ivm ontwikkeling cijfers, en voor die laatste of hij niet ingekort wordt tot 24.00 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Dikke beelden van de powerplant die is gebruikt bij de opnamen van HBO serie Chernobyl in deze best wel chille set!
YouTube: Samanta at Ignalina Nuclear Power Plant - Antidote #14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:03:
Verwachten jullie dat het uitgaansleven de komende tijd weer op slot gaat vanwege de stijgende besmettingen? Ik hoop echt heel erg van niet, want nu ik er de afgelopen tijd weer van geproefd heb is de neiging om eens in de zoveel tijd een feestje te pakken weer ongekend groot...

Doordat alles constant op slot en weer open gaat krijg ik een beetje last van een YOLO mentaliteit, dan wil ik dus op de momenten dat alles open is zo veel mogelijk feestjes bezoeken omdat de kans bestaat dat het binnenkort weer dicht moet. Voor corona deed ik het altijd heel rustig aan en bezocht ik eens in de 3 maand een festival of ander feest. Nu wil ik eigenlijk ieder weekend :P
Die kans zit er helaas wel in ja denk ik zelf.
Hoewel ik ook dol ben op feesten eens in de zoveel tijd is bij mij de druk er wel ietsjes af.
Ja na ander half jaar was er zeker weer behoefte naar feesten en sociale gelegenheden.
Inmiddels heb ik er weer op een aantal gestaan en mocht het er echt op aankomen dat er weer lockdowns gaan komen ben ik weer ff "opgeladen" voor de komende tijd. Ja gaat het weer 3-6 maanden duren... ja dan wordt het een ander verhaal. Maar ik hoop echt niet dat het daar op aankomt :X

ps. Eventueel uitgaan van dat scenario... laten we er tot die tijd het beste ervan maken!
Door nog even te pakken wat er te pakken valt 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Jantjo op 24-10-2021 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:03:

Ik hoop het niet, verwacht het wel gezien het aantal oplopende besmettingen.

Dat van de YOLO mentaliteit herken ik ook in mijzelf. En ik moet zeggen dat ik nu al een beetje verzadigd raak.
Begin van de maand naar Hrfst festival geweest. Vorige week vrijdag en zaterdag naar ADE geweest en gisteren naar Marcel Dettmann in Deventer.
Volgende week zaterdag is er nog een Halloweenfeest met house/techhouse in Apeldoorn. Die ga ik dus overslaan.
Bauhauz x Utrecht had ik eigenlijk ook in de planning staan, alleen vanwege een verjaardag sla ik die ook maar over. Dan wordt het eerstkomende evenement Kobosil b2b Dax J. Hopelijk gaat dat nog door en hopelijk ben ik tegen die tijd dan weer opgeladen voor een clubavond/festival.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Tjesus schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Ik hoop het niet, verwacht het wel gezien het aantal oplopende besmettingen.

Dat van de YOLO mentaliteit herken ik ook in mijzelf. En ik moet zeggen dat ik nu al een beetje verzadigd raak.
Begin van de maand naar Hrfst festival geweest. Vorige week vrijdag en zaterdag naar ADE geweest en gisteren naar Marcel Dettmann in Deventer.
Volgende week zaterdag is er nog een Halloweenfeest met house/techhouse in Apeldoorn. Die ga ik dus overslaan.
Bauhauz x Utrecht had ik eigenlijk ook in de planning staan, alleen vanwege een verjaardag sla ik die ook maar over. Dan wordt het eerstkomende evenement Kobosil b2b Dax J. Hopelijk gaat dat nog door en hopelijk ben ik tegen die tijd dan weer opgeladen voor een clubavond/festival.
Jij gaat dus ook naar de Reaktor Kobosil b2b Dax J in Groningen? Dat is namelijk het feestje waar ik op dit moment héél erg naar uitkijk en ben doodsbang dat die weer verplaatst gaat moeten worden.

Als ik die nog mee zou kunnen pakken dan voel ik me inderdaad ook opgeladen voor de komende tijd, m'n plan was sowieso om dan ff tot aan april 2022 rustig aan te doen. Dan zit je ook weer in het voorjaar dus mochten er beperkingen komen, zullen die sowieso tegen die tijd wel weer opgeheven zijn.

Heb dit jaar dan toch nog aardig wat festivals meegepakt, eerst Back To Live in maart, toen nog een keer een kleine thuishaven met 750 man in augustus, Extrema Outdoor in België, Awakenings, Dockyard en dan hopelijk nog Reaktor straks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
Hmm hier had ik ook wel bij willen zijn ... na het luisteren van deze set :9~
.
.
DJ Rush @ Awakenings x Adam Beyer presents Drumcode by Day 14 10 2021
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:55

[ Voor 43% gewijzigd door terror-oehoe op 27-10-2021 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Jantjo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:45:
Hmm hier had ik ook wel bij willen zijn ... na het luisteren van deze set :9~
.
.
DJ Rush @ Awakenings x Adam Beyer presents Drumcode by Day 14 10 2021
.
[YouTube: DJ Rush @ Awakenings x Adam Beyer presents Drumcode by Day 14 10 2021]
@Jantjo Die is gewoon erg lekker, wat een vibe! Had ik even nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
En om de boel nog even verder in huis te laten trillen. Hier een setje van Robert Hood.
Erg strak weer, vorige set die ik van hem hoorde was ook al zo fijn. Ondergewaardeerd!

Check it!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Jorisje nogmaals op awakenings. Ja is best tof. Start om 20:00u.

YouTube: Awakenings ADE 2021 - Joris Voorn

Dus tot die tiijd maar een beetje knallen met Sten. Ja is misschien iets te ruig.. haha wel ja joh!

[Soundcloud: VSA Radio 17: Sten Dhödh by Ved Siden Af / Another Name]

[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 30-10-2021 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Toch wel een beetje zuur dat Reaktor niet meer doorgaat... had er zo veel zin in. Ook echt een vreselijke klap voor al die organisatoren die in sommige gevallen zelfs alles al hadden opgebouwd om vervolgens één dag van tevoren te horen dat ze alles af moeten blazen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 16:38
Lang niet in dit topic geweest. Gelukkig wel weer wat feestjes gepakt.

Extrema Outdoor was weer de eerste en wat was die lekker.

ADE Awakenings Drumcode. Wat fijn om weer in de Gashouder te zijn 31 dec 2019 was de laatste.
ADE Circo Loco wat een lekkere vibe totdat Seth begon te draaien pffff beetje jammer was dat.

Vorig weekend nog spontaan naar Boothstock festival in Rotterdam en dat was een hele goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Ook nog wat feestjes gepakt. Helaas ligt alles hier nu stil. Zal zeker tot en met eind van dit jaar duren….

Weer iemand hoe het in Duitsland of België zit? Kun je daar nog gewoon naar een festival?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:04
Hoppa ff twee setjes hier neer gooien, meesleepende ritmes zoals ik meestal de voorkeur heb:

https://soundcloud.com/hate_music/neel-hate-podcast-256
https://soundcloud.com/monument-podcast/mnmt-312-kwartz

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Had al een tijdje niets van deze man gehoord. Zag toevallig vandaag zijn naam weer voorbijkomen!
Om rustig de zoveelste lockdown in te gaan.

Dummy Mix 624 | Nathan Fake | 10.11.2021

Link: https://soundcloud.com/dummymag/dummy-mix-624-nathan-fake

[YouTube: Nathan Fake (UK) @ Dummy Mix 624 10.11.2021]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 16:38
kraanwagen schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:34:
Ook nog wat feestjes gepakt. Helaas ligt alles hier nu stil. Zal zeker tot en met eind van dit jaar duren….

Weer iemand hoe het in Duitsland of België zit? Kun je daar nog gewoon naar een festival?
Zag dat er afgelopen weekend in Antwerpen gewoon een Techno festje was. In Belgie doen ze het iets beter qua C.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Nachtleven in België moet waarschijnlijk op korte termijn ook weer dicht.. Was eigenlijk van plan naar Extrema Noir te gaan met oud en nieuw omdat Reaktor hier niet doorgaat en ik Extrema Outdoor echt heel tof vond. Ben bang dat dat er ook niet meer in zit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:32
Pff hoop dat het nachtleven weer terugkeert. Mijn laatste keer was februari 2020 in de Marktkantine tijdens een all night long set van Chris Liebing. Vlak voor eerste lockdown. Was een onvergetelijke avond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 23:43
Zaterdag mijn laatste feestje gehad. Van 12:00 tot 19:00 op Thuishaven geweest en daarna nog een after. Echt een top dag gehad!

Stond op het punt mijn kaartjes voor REAKTOR te verkopen omdat ik niet kon, maar nu het niet doorgaat hou ik ze nog even aan. Hopelijk later weer gewoon in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Het lijkt of ik "Memoirs of a Raver" aan het lezen ben 8)

Laten we hopen dat we begin 2022 al weer ergens in een club/op een festival kunnen staan.

[ Voor 44% gewijzigd door Jantjo op 17-11-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:04
Nog een lekker setje van Wata Igarashi, blijft een lekkere style

https://soundcloud.com/ha...igarashi-hate-podcast-259

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:51:
Toch wel een beetje zuur dat Reaktor niet meer doorgaat... had er zo veel zin in. Ook echt een vreselijke klap voor al die organisatoren die in sommige gevallen zelfs alles al hadden opgebouwd om vervolgens één dag van tevoren te horen dat ze alles af moeten blazen.
Vind het zelf ook heel erg zuur. Ik had nog een paar kaarten gehaald via TicketSwap. En nou is het wachten tot de refund en het volgende Reaktor feest. ;(

Wat ik ook nog zuur vind is hoe Awakenings het nu aanpakt hun 25 jaar jubileum. Leuk voor de organisatie dat er twee festivals zijn. Alleen keek ik meer uit naar eind juni in de Spaarnwoude dan Easter Festival/Summer Festival in Hilvarenbeek. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Ben er ook niet helemaal uit met Awakenings. Ik heb nog kaarten voor een Easter editie, en voor 2 dagen Festival. Festival wil ik gewoon Spaarnwoude, 2 dagen. Maar dat is nu in ene tijdens Pasen!? Een nachteditie na een festivaldag gaat m niet worden voor mij. Ga de Easter kaarten dan toch maar refunden na bijna 2 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Gaargod schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:29:
Ben er ook niet helemaal uit met Awakenings. Ik heb nog kaarten voor een Easter editie, en voor 2 dagen Festival. Festival wil ik gewoon Spaarnwoude, 2 dagen. Maar dat is nu in ene tijdens Pasen!? Een nachteditie na een festivaldag gaat m niet worden voor mij. Ga de Easter kaarten dan toch maar refunden na bijna 2 jaar.
;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjVpB7lp-5eWuCCVbLsJoxLX-qc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1VADBAqfg0xxSCI4sLaW4l6Q.jpg?f=fotoalbum_large

* ps haat zulke lineup's waar je moet kiezen welke de beste is, omdat ze beide goed zijn :X

[ Voor 5% gewijzigd door Jantjo op 23-11-2021 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Jantjo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:35:
[...]

;)

[Afbeelding]

* ps haat zulke lineup's waar je moet kiezen welke de beste is, omdat ze beide goed zijn :X
Beide line-ups zijn heel goed. Het ligt maar eraan wat je precies wil. De zaterdag heeft meer een housesmaakje, de zondag heeft meer een technosmaakje.

Uiteindelijk zou ik wel voor de zaterdag kiezen, omdat ik wel meer van afwisseling houd en een extra dagje kan bijkomen. Toch maar even bespreken wat er gedaan wordt met de 2020 kaarten.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 24-11-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Fijn dat ik niet hoef te kiezen :D laat maar komen die Pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 22:27
Phoe ik probeer al een tijd kaarten te bemachtigen voor de zaterdag easter editie, maar ben kansloos op ticketswap. Jaloers op jullie dat jullie wel gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik ga denk ik wel naar de summer editie in Hilvarenbeek. Buitenfestival begin april zie ik niet zo zitten in verband met het weer. Vind het wel een beetje verwarrend allemaal eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Tigerhead | Boiler Room x Adroit Zurich
.

.
Helaas niet in Nederland maar gelukkig mag er nog ergens gefeest worden 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
STOOR Live in Paradiso - ADE 2021
.
Colin Benders x Lady Starlight x Steve Rachmad aka Sterac x Surgeon x Speedy J live in Paradiso
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v1nzent-

_/-\o_

grpmfh, wat was de tag ook alweer om de player weer te geven? 8)7

Dank Tjesus :)

[ Voor 42% gewijzigd door v1nzent- op 01-12-2021 17:40 . Reden: tag? ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
v1nzent- schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:18:
[Soundcloud: Endless techno - #2]

_/-\o_

grpmfh, wat was de tag ook alweer om de player weer te geven? 8)7
code:
1
[audio]https://soundcloud.com/endlesstechno/ht-1?si=50540446d5f44787b66eaab9a786d399[/audio]

;)

Overigens vorige week toch maar besloten om de kaarten van Awakenings Festival 2020 te refunden. Tegen die tijd zien we wel naar welk festival we dan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
[
Overigens vorige week toch maar besloten om de kaarten van Awakenings Festival 2020 te refunden. Tegen die tijd zien we wel naar welk festival we dan gaan.
Wij hebben maar niets gedaan ivm ongelukkig vallende vakantieperiode, wordt dus Pasen.
AWFS was vorige keer ~30c meen ik...maar 's zien hoe dat is met ~7c :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik had 6 tickets voor Awakenings Festival via Ticketswap. Je kan helaas niet per ticket kiezen of je refund/voucher/je ticket wil houden. Heb toen gekozen voor het houden van m'n ticket en zonder dat ik op "submit" klikte, werd m'n keuze automatisch bevestigd. Ik had eigenlijk een voucher gewild maar ze kunnen mij bij Ticketswap hier helaas niet verder mee helpen... Beetje een chaos daar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
Staat al een jaar online maar hier nog niet voorbij gekomen vziw, gaat lekker hier met Joris Voorn: YouTube: Joris Voorn Live at Undercity Festival Poland 2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Als we dan toch met Joris bezig zijn ;-)

"Joris Voorn Live at Extrema Belgium 2021"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Joris Voorn Live at Roxy Prague 09.10.2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Ruim 2u lang I Hate Models in een audiovisuele ervaring. Fijn weekend!!
YouTube: Reality Check: I Hate Models x FEMUR (Audiovisual Experience)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
podcast gemaakt op verzoek van label waar pas net een nieuwe release op uit is :-)
geen rammie-ram techno..

Tracklist:
Seed - Connective Zone - Delsin
Fourth wave - deep space mix - Vince Watson -dna
A body like me - Jules Wells mx - Fabrice Lig - Brique Rouge
Cabin fever - De Sluwe Vos - Sjam Sjamsoedin rmx - Mathew Jonson - Capsule
Future Self - Gerwin van Engelenburg - Fluid Electronics
Where we at - henrik schwarz/ame/dixon feat derrick l carter - Innervisions
T0I700 - G-Prod- Intellitronic Bubble
Around your head - Alexander Koning - Perception Music
Kilian - Rodriguez Jr - mobilee records
Another day - Laurent Chanal - Brique Rouge
High Virgo - Eddie Merced - Upon You Records
Viewe - Dave Mech - Metrohm
Lotus - Dubfire, Carl Graig and Kate Elsworth -
Crosstown Rebels
A Body like me - Laurent Maldo raw rmx - Fabrice Lig - Brigue Rouge
Ufo - Ellen Allien - UFO Inc.
Motherload - The MFA
Subject Target - Bleak- Delsin
The Etheric Body - Surgeon - Dynamic Tension
Mysterious Thing - Ecilo - Axis Records
Il Capo Sorridente - Tripeo - Dlys
Horizon - Beroshima - Muller

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
Hoop dat we in 2022 weer een beetje kunnen feesten... ;(

Richie Hawtin - Shelter - Amsterdam, Netherlands 17.10.2021
.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Zo...i'm back. Ik ben verhuisd en was daarna een afstandbediening kwijt om het
audio setje weer lekker in te regelen. Maar weer gevonden :P

Dus ik knal even met die set van Hawtin het nieuwe jaar in!

En daarna dit stukje vuurwerk

[ Voor 42% gewijzigd door ppeterr op 31-12-2021 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cas v
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-01-2022
MOT zoekt de underground techno op met nieuwe Rave EP

Na de release van zijn laatste album Time was MOT toe aan wat nieuws. Tijdens de corona periode was raven de standaard geworden om toch een ‘festival’ mee te pakken. Vanuit deze mindset heeft MOT een switch gemaakt naar een meer underground sound.
Ondanks dat de EP inhaakt op raven, hebben de platen toch veel variatie. De plaat Invention is meer euforisch en melodisch opgebouwd. “Een plaat die goed als afsluiter kan worden gebruikt op je techno feestje”; zoals MOT het graag omschrijft. De plaat Rave raakt de kern van de EP, de reden dat de EP verder is uitgebouwd naar 3 nummers. Het heeft de grimmige sound die je verwacht van een rave plaat, samengesmolten met de kwaliteit die MOT heeft gebracht. De laatste plaat Hypno Rave is, verrassend genoeg, een track die bevredigd in de behoefte van een hypnotiserend nummer. Met verschillende synths die door het nummer heen de heletijd er in worden geklapt en er weer uitgaan, is dit het kroonjuweeltje van de EP.

MOT heeft deze corona periode flink stappen gezet in de artiesten wereld. MOT mocht aanwezig zijn bij verschillende livestreams en heeft, nadat festival wereld even openging, gelijk zijn kansen gepakt. Zo heeft hij een setje gedraaid op ADE, was hij te zien op Ploegendienst, Ploegendienst Soundsystem bij Pier 15 en het Zeeuws verbond. Ook zou MOT op zaterdag 13 November voor het eerst gaan draaien bij Spock, de Temple of Techno in Breda. Helaas door nieuwe maatregelen moet deze droom nog heel even op zich laten wachten. Komend jaar zal MOT steeds vaker te zien zijn op techno feestjes rondom Breda. MOT is hard op weg om een gevestigde naam te worden in Breda, stay tuned.

De EP is te beluisteren op Spotify via deze link; https://open.spotify.com/album/0gMG5WyjJqdHE2HYvPZzTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
cas v schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 11:42:
MOT zoekt de underground techno op met nieuwe Rave EP

Na de release van zijn laatste album Time was MOT toe aan wat nieuws. Tijdens de corona periode was raven de standaard geworden om toch een ‘festival’ mee te pakken. Vanuit deze mindset heeft MOT een switch gemaakt naar een meer underground sound.
Ondanks dat de EP inhaakt op raven, hebben de platen toch veel variatie. De plaat Invention is meer euforisch en melodisch opgebouwd. “Een plaat die goed als afsluiter kan worden gebruikt op je techno feestje”; zoals MOT het graag omschrijft. De plaat Rave raakt de kern van de EP, de reden dat de EP verder is uitgebouwd naar 3 nummers. Het heeft de grimmige sound die je verwacht van een rave plaat, samengesmolten met de kwaliteit die MOT heeft gebracht. De laatste plaat Hypno Rave is, verrassend genoeg, een track die bevredigd in de behoefte van een hypnotiserend nummer. Met verschillende synths die door het nummer heen de heletijd er in worden geklapt en er weer uitgaan, is dit het kroonjuweeltje van de EP.

MOT heeft deze corona periode flink stappen gezet in de artiesten wereld. MOT mocht aanwezig zijn bij verschillende livestreams en heeft, nadat festival wereld even openging, gelijk zijn kansen gepakt. Zo heeft hij een setje gedraaid op ADE, was hij te zien op Ploegendienst, Ploegendienst Soundsystem bij Pier 15 en het Zeeuws verbond. Ook zou MOT op zaterdag 13 November voor het eerst gaan draaien bij Spock, de Temple of Techno in Breda. Helaas door nieuwe maatregelen moet deze droom nog heel even op zich laten wachten. Komend jaar zal MOT steeds vaker te zien zijn op techno feestjes rondom Breda. MOT is hard op weg om een gevestigde naam te worden in Breda, stay tuned.

De EP is te beluisteren op Spotify via deze link; https://open.spotify.com/album/0gMG5WyjJqdHE2HYvPZzTT
Is dit de officiele press release? ;)

Puur een bevinding na het luisteren van de tracks.. het matched voor mij persoonlijk niet echt met de titel van je bericht... de tracks klinken namelijk behoorlijk mainstream en hoor zelf verder maar weinig underground terug..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUczTA2zSx--2g0KqBYEfhSXxO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qaYBorzayDZdrwd8RhzIeWM.jpg?f=fotoalbum_large

De grote vraag is denk ik meer...of het ook echt doorgaat 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v1nzent-

goed weekend allen oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Iets meer festival sound dan ik gewend ben van Thomas, evengoed een lekkere stampert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Ben even in een "old skool'' moment beland.

Toen Adam Beyer nog vinyl draaide.

Pas geleden ontdekt. Draait alleen op vinyl en het liefst oude platen.
[Soundcloud: Laure Croft | TM8 #63 by Technomate]

[ Voor 14% gewijzigd door Tjesus op 14-01-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Nog máár 2 weken everyone! Dan mogen we weer los! 🙃😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Ik ben optimistisch ingesteld, maar daar geloof ik niks van. Grote evenementen zijn het laatst in de versoepelingsreeks aan de beurt. Zelf denk ik pas over een paar maanden. Helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
kraanwagen schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:50:
Ik ben optimistisch ingesteld, maar daar geloof ik niks van. Grote evenementen zijn het laatst in de versoepelingsreeks aan de beurt. Zelf denk ik pas over een paar maanden. Helaas.
Het was met een klein sarcastische knipoog ;-)
Uiteraard eerst zien dan geloven. Maar vlak na de vorige versoepelingen ~oktober waren toch aardig wat feesten in een hele korte tijd.Zelfs ADE had een vol programma! Dus het kan allemaal behoorlijk snel gaan.

Ik hoop iig dat er na einde van deze maand niet snel meer lockdowns gaan komen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik voor april weer in een club sta. Zit eigenlijk het meest te denken aan buitenfestivals in die maand. Binnen zie ik voorlopig nog niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
Jantjo schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:15:
[...]

Het was met een klein sarcastische knipoog ;-)
Shit, had ik moeten kunnen weten…

We gaan iig de goede kant op. Weet iemand of er in buurlanden nog techno-evenementen mogelijk zijn? Polen zag ik laatst, maar verder weet ik het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
kraanwagen schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:56:
[...]

Shit, had ik moeten kunnen weten…

We gaan iig de goede kant op. Weet iemand of er in buurlanden nog techno-evenementen mogelijk zijn? Polen zag ik laatst, maar verder weet ik het niet.
Dichtsbijzijnde is natuurlijk Verenigd Koninkrijk, volgens mij hebben ze recentelijk ook de inreisregels versoepeld omdat toch iedereen corona heeft daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Tjesus schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:59:
Ben even in een "old skool'' moment beland.

Toen Adam Beyer nog vinyl draaide.
[Soundcloud: Adam_Beyer_TWDE2004_The Lost Tapes by Time Warp (official)]

Pas geleden ontdekt. Draait alleen op vinyl en het liefst oude platen.
[Soundcloud: Laure Croft | TM8 #63 by Technomate]
Misschien ga ik nu oud klinken, maar de techno van ~2000 vind ik persoonlijk vele malen beter dan de monotone techno die tegenwoordig wordt gedraaid. Ik realiseer mij dat zoals met alles ook muziek verandert om de zoveel jaar. maar verandering hoeft niet altijd te betekenen dat dan direct 'beter' is. Ik mis iig de soul, groove en de energieke (tribal en schranz invloeden, ) die er destijds voor mij meer inzat.

ps. ik wil niet alles over een kam scheren en meteen zeggen dat er nowadays helemaal geen goeie tracks worden uitgebracht. Integendeel er worden uiteraard ook zo nu en dan hele goeie tracks uitgebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door Jantjo op 16-01-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Misschien ga ik nu oud klinken, maar de techno van ~2000 vind ik persoonlijk vele malen beter dan de monotone techno die tegenwoordig wordt gedraaid. Ik realiseer mij dat zoals met alles ook muziek verandert om de zoveel jaar. maar verandering hoeft niet altijd te betekenen dat dan direct 'beter' is. Ik mis iig de soul, groove en de energieke (tribal en schranz invloeden, ) die er destijds voor mij meer inzat.
Je hoort die sound niet veel meer inderdaad. Misschien dat Kruse nog weleens in de buurt komt?

Pagina: 1 ... 31 ... 48 Laatste