Acties:
  • +5 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Elke keer als ik een set van Klangkuenstler hoor dan krijg ik zo veel zin in een feestje, alleen dan word ik er weer aan herinnerd dat het nog wel eens lang zou kunnen duren voor dat dat ook weer onder normale omstandigheden kan...

Ach, dan maakt deze set in ieder geval al veel goed :)

https://soundcloud.com/kl...-stuttgart-live-recording

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:12
w4v3g0d schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:35:
Elke keer als ik een set van Klangkuenstler hoor dan krijg ik zo veel zin in een feestje, alleen dan word ik er weer aan herinnerd dat het nog wel eens lang zou kunnen duren voor dat dat ook weer onder normale omstandigheden kan...

Ik bewaar deze ff voor een andere keer. Dit is voor mij ff te hoge versnelling ;)
Wat een geweld! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
w4v3g0d schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:35:

AH - uiterst lekker oOo

Even het treintje er bij gepakt, wat een stamperd!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/JtHBueAV0xFew/giphy.gif

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 31-08-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:10
Gaat iemand nog naar Extrema Outdoor? Zit te twijfelen, is nog niet uitverkocht namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:17:
Gaat iemand nog naar Extrema Outdoor? Zit te twijfelen, is nog niet uitverkocht namelijk.
Ohhh is er Extrema?! :)

Wat is er eigenlijk met "onze" Extrema gebeurd?!
Hoezo is het tegenwoordig alleen nog maar in België?!
Als ik naar deze line-up kijk moet daar toch gewoon publiek op afkomen?

[ Voor 9% gewijzigd door Jantjo op 31-08-2021 18:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bownbreaker
Jantjo schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Ohhh is er Extrema?! :)

Wat is er eigenlijk met "onze" Extrema gebeurd?!
Hoezo is het tegenwoordig alleen nog maar in België?!
Als ik naar deze line-up kijk moet daar toch gewoon publiek op afkomen?
Lijkt me dus ook, je zou verwachten dat dat binnen een paar seconden is uitverkocht.

Update:
Toch maar 2 tickets gehaald inclusief een hotel in Genk, denk dat we de auto met fietsendrager meenemen en dan zo richting het festival fietsen. Ben benieuwd, zal m'n eerste grote festival worden van dit jaar. Als het niet in Nederland kan, dan maar naar onze zuiderburen :P

[ Voor 25% gewijzigd door bownbreaker op 31-08-2021 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Reaktor Kobosil b2b Dax J is verplaatst van Amsterdam naar Groningen omdat ID&T de Warehouse Elementstraat in gebruik heeft op dit moment. Ben ik effe blij dat ik in Groningen studeer, dat wordt echt een fantastisch feestje en ben daar nu eigenlijk al meer hyped voor dan ADE. Ook natuurlijk omdat Groningen vrij klein is en je dus heel veel bekenden tegen zal komen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bownbreaker schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:03:
Reaktor Kobosil b2b Dax J is verplaatst van Amsterdam naar Groningen omdat ID&T de Warehouse Elementstraat in gebruik heeft op dit moment. Ben ik effe blij dat ik in Groningen studeer, dat wordt echt een fantastisch feestje en ben daar nu eigenlijk al meer hyped voor dan ADE. Ook natuurlijk omdat Groningen vrij klein is en je dus heel veel bekenden tegen zal komen daar.
Ik vind het echt een verschrikkelijk slechte keuze om een feest van locatie/stad te verplaatsen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er geen alternatief was in Amsterdam.

Daarnaast erg jammer dat de Warehouse voorlopig niet toegankelijk is voor feestjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4v3g0d
bownbreaker schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:03:
Weet je ook al de locatie van het evenement?

Ik gok op de Suiker :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
WasBak schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:07:
[...]

Ik vind het echt een verschrikkelijk slechte keuze om een feest van locatie/stad te verplaatsen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er geen alternatief was in Amsterdam.

Daarnaast erg jammer dat de Warehouse voorlopig niet toegankelijk is voor feestjes.
Heel erg vervelend voor de mensen uit de omgeving van Amsterdam inderdaad. Maar ben er zelf wel eens blij mee, moet normaal gesproken het halve land door voor een feestje namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
w4v3g0d schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:22:
[...]

Weet je ook al de locatie van het evenement?

Ik gok op de Suiker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Vet! Zijn er ook kaarten te krijgen of word dit een ticketswap avontuur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
w4v3g0d schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:11:
[...]

Er komen nog extra tickets beschikbaar, 9 september 18:00! Ik heb het al in m'n agenda staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
bownbreaker schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:22:
[...]

Er komen nog extra tickets beschikbaar, 9 september 18:00! Ik heb het al in m'n agenda staan.
Mooizo, dan ga ik ook proberen om een paar te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
WasBak schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:07:
[...]

Is Element Warehouse nu voorgoed dicht of hoe steekt het nu in elkaar? Lees wat verschillende berichten hierover. Schijnt sowieso vanbinnen een renovatie te hebben gehad. Dat is al spijtig. Dat rouwe was juist zo fantastisch aan die venue.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
sjufke schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:24:
[...]

Is Element Warehouse nu voorgoed dicht of hoe steekt het nu in elkaar? Lees wat verschillende berichten hierover. Schijnt sowieso vanbinnen een renovatie te hebben gehad. Dat is al spijtig. Dat rouwe was juist zo fantastisch aan die venue.
Volgens mij is dat gewoon gewoon eigen bezit (dus niet van de gemeente).
Denk niet dat die zomaar dicht gaan. Tevens zitten ook de kantoren van een aantal organisaties daarboven.
Dat zou inhouden dat die dan ook ergens anders moet verkassen. Met de krapte in met wonen en panden Amsterdam kan dan nog eens lastig worden... (uiteraard niet als je genoeg wilt neertellen, dan is alles mogelijk ;-) ) En van een vriend van me hoorde dat er onlangs nog een Museum is gebouwd over de Dance/techno Scene ergens in dat pand.. dus ik zou het raar vinden als dat allemaal voor niks is geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 06-09-2021 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
sjufke schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:24:
[...]

Er is nu een expositie van ID&T voor onbepaalde tijd. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ze over een jaar weer open gaan, maar dat is nog niet bekend.

• kraanwagen
w4v3g0d schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:11:
[...]

Edit: hoort niet in dit forum.

[ Voor 24% gewijzigd door kraanwagen op 12-09-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Iemand nog tickets weten te bemachtigen voor de Dax J en Kobosil party? Is mij helaas niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Niet strikt techno, maar wat is HVL toch een enorm goede producer.

https://kiyadama.bandcamp.com/album/aura-fossil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4v3g0d
De najaar-schoonmaak word toch een stuk leuker met een mix als deze;

https://soundcloud.app.goo.gl/ykU2Q

Zijn er van dit draadje nog mensen naar het Unmute Us protest in Groningen gegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
w4v3g0d schreef op maandag 13 september 2021 @ 13:35:
De najaar-schoonmaak word toch een stuk leuker met een mix als deze;

https://soundcloud.app.goo.gl/ykU2Q

Zijn er van dit draadje nog mensen naar het Unmute Us protest in Groningen gegaan?
Ik was bij de Groningen editie, helaas een kleine bui op m'n kop gehad en was redelijk laat aanwezig. Denk dat ik van 15:45 tot 16:45 met de nazomeren kar heb meegelopen. Eerst Joris Voorn en daarna Oliver Weiter. Was leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
😀 gaaf!

[ Voor 106% gewijzigd door kraanwagen op 15-09-2021 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:50
bownbreaker schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:25:
Iemand nog tickets weten te bemachtigen voor de Dax J en Kobosil party? Is mij helaas niet gelukt.
Hier wel heel veel geluk gehad. Twee keer in de wachtrij geweest om beide keren twee kaarten te kunnen bemachtigen. De eerste keer liep het al raar, omdat ik steeds "Sold out" te zien kreeg, ondanks dat ik op de bestelpagina zat. Na een refresh kon ik gelukkig toch twee kaarten toevoegen. De tweede keer hetzelfde en het werd mij nog lastig gemaakt, omdat ik nog 30sec had om de gegevens in te vullen. Dit alles vanaf de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
kraanwagen schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:35:
😀 me too: hele evenement meegelopen en vanaf einde setje Michiel de Hey tot begin setje Oliver Weiter achter nazomeren-kar om Joris Voorn te zien en horen draaien. [Afbeelding]
Zo te zien stond ik heel dicht bij jou :P Rechtsvoor was ik de hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
bownbreaker schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:50:
[...]

Zo te zien stond ik heel dicht bij jou :P Rechtsvoor was ik de hele tijd.
Gaaf!

[ Voor 27% gewijzigd door kraanwagen op 15-09-2021 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
Wat te doen met tickets? Wel of niet personaliseren?

[ Voor 92% gewijzigd door kraanwagen op 15-09-2021 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Dan moet je wel kaartjes hebben voor feesten die overdag gehouden worden. Aangezien alles vanaf 00:00 nog steeds dicht moet he. Dus ik vraag mij echt af of het überhaupt dan nog wel doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Hoop niet dat alles wéér wordt uitgesteld…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
kraanwagen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:57:
Maar waarschuwing: ik kreeg vandaag de mogelijkheid om, vanaf vandaag, de ADE-tickets te personaliseren. Je kunt dit ook tot een dag ofzo voor de start van het evenement doen. Normaal gesproken doe ik dat altijd zo laat mogelijk, want dan kun je de kaartjes nog makkelijk aan iemand overdragen als dat nodig is. Bovendien is er geen voordeel in eerder kaartjes personaliseren.

Echter, de geruchten gaan dat voor evenementen maximaal 75 procent van de capaciteit mag worden gebruikt. Hoe gaan organisatoren daarmee om? Als ik organisator was, zou ik snijden in de nog niet gepersonaliseerde kaartjes. Die zijn immers nog niet gekoppeld. Dat zagen we min of meer ook in Zandvoort (niet helemaal te vergelijken): in de ongeplaceerde tickets werd het meest gesneden.

Dus suggestie: personaliseer je tickets vandaag nog. Wellicht maakt het de kans groter dat je ADE kan bezoeken, en er zijn volgens mij verder geen nadelen.
Toevallig met het evenement in Woodstock aanstaande zondag meegemaakt.

Zij hebben alle kaarten refund en vervolgens nieuwe ticket sales gedaan met maar 75% van de capaciteit.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik ga naar Dockyard. Dat is voor zover ik weet een festival. Zitten zij ook gebonden aan die 75% capaciteitsregel? Op dit moment is er voor mij echt geen touw meer vast te knopen aan al die verschillende regels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker

Set van Joris nu op Youtube, wat draait de man weer heerlijk zeg! Moet zeggen dat ik eerder nooit zo'n groot fan was van Joris, vond z'n sets vaak te soft. Heb hem nu 4 of 5 keer live gezien en ik kan er nu echt van genieten. Al die euforische tunes, word er helemaal vrolijk van =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
bownbreaker schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:45:
Ik ga naar Dockyard. Dat is voor zover ik weet een festival. Zitten zij ook gebonden aan die 75% capaciteitsregel? Op dit moment is er voor mij echt geen touw meer vast te knopen aan al die verschillende regels.
Is Dockyard buiten?
Buiten en voor middernacht: geen beperkingen. Behalve Corona-pas. Edit: na middernacht mag festival, maar zonder horeca.
Binnen en voor middernacht: maximaal 75 procent van de capaciteit. En Corona-pas.

[ Voor 5% gewijzigd door kraanwagen op 15-09-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
kraanwagen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:07:
[...]

Is Dockyard buiten?
Buiten en voor middernacht: geen beperkingen. Behalve Corona-pas.
Binnen en voor middernacht: maximaal 75 procent van de capaciteit. En Corona-pas.
Deels buiten. Het vindt plaats in verschillende tenten op een buitenterrein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Even een pleziertje met Oliviertje. Geen pasje nodig *O*

May the force be with you! Deze is wel heul lekker! oOo

[ Voor 30% gewijzigd door ppeterr op 15-09-2021 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4v3g0d
bownbreaker schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:57:
[...]

Ik was bij de Groningen editie, helaas een kleine bui op m'n kop gehad en was redelijk laat aanwezig. Denk dat ik van 15:45 tot 16:45 met de nazomeren kar heb meegelopen. Eerst Joris Voorn en daarna Oliver Weiter. Was leuk!
Nice!

Ja dansen in de regen kan soms wel leuk zijn, ik vond de buien wel even prettig na al dat gestamp en geslenter O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Volgende week weer?

[ Voor 23% gewijzigd door kraanwagen op 19-09-2021 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Extrema live stream

YouTube: Marco Bailey @ Extrema Outdoor, Belgium (LIVE)

Ik kijk zelf niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 17-09-2021 19:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik ga zo ook richting Extrema, zin in! Het weer zit gelukkig mee vandaag. Had daar zo m'n twijfels over eerst omdat het in september is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bownbreaker
Extrema was echt heel erg dik, veel groter dan ik verwacht had. Ook heel erg veel Nederlanders gezien daar. Sfeer zat er lekker in en alle stages hadden erg goed geluid. Wat me wel opviel is dat de gemiddelde leeftijd op Extrema een stuk hoger ligt dan wat ik gewend ben in Nederland. Denk dat de meeste mensen wel in de 30 waren, in Nederland ligt die leeftijd voor m'n gevoel vaak rond de 25 of 26. Door die hogere leeftijd vond ik de sfeer juist beter dan bij veel feesten in Nederland.

Ook opvallend dat Belgen echt heel erg veel zuipen, heb ook voor het eerst in m'n leven een vechtpartij gezien op een techno feest tussen een paar zatte Belgen. Achteraf jammer dat ik geen camping ticket had, was graag nog even blijven hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo

Joris Voorn at Unmute Groningen - Full Set

.
.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Ik zie de laatste dagen allemaal filmpjes voorbijkomen van Extrema Outdoor.
Zag er best goed uit!! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:54
Leuk topic! Laatst het eerste feestje sinds tijden weer gehad in Thuishaven; wat voelde dat goed zeg!
Smaak te pakken en kaarten voor.

8 Oktober - Rave Rebels - Brussel
Waarschijnlijk een grote organisatie met te veel geld die gewoon de dikste namen heeft geboekt die ze konden boeken :P. Ik hoop dat ze het verdelen over twee zalen, anders weet ik niet hoe ze de time tabel gaan indelen, maar we gaan het zien. Wordt wel weer moeilijk kiezen dan: fijne zweeftechno die knaagt aan je onderbewustzijn of kneiterdikke heipalen & sluisdeuren :+.

Adam Beyer b2b Maceo Plex
Amelie Lens
Kevin De Vries
Kobosil
Mathew Jonson live
Maxim Lany
Richie Hawtin
Tale Of Us

16 Oktober - Secret Festival - Amsterdam
Eindelijk weer eens echt ADE! Dat wordt een prima dagje met:
Artbat
Ben Bohmer
Camelphat
Mind Against

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Iedereen hier trouwens al plannen aan het maken voor ADE? Ik heb dit jaar alleen Dockyard & Mystic Garden op de planning staan omdat ik een maand later naar een feestje ga waar ik nog meer zin in heb: Reaktor Dax J & Kobosil

Duizend maal dank aan @kraanwagen z'n twee tickets, heeft me een hoop loterijen gescheeld. Ik vond dat oude systeem trouwens fijner omdat degene die het meest hardcore aan het refreshen was (ik dus!) 9 van de 10 keer wel een ticket wist te krijgen. Was een kwestie van hard work pays off :P Nu zijn de kansen echt eerlijk verdeeld en heeft dat helaas geen nut meer.

[ Voor 24% gewijzigd door bownbreaker op 24-09-2021 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:44:
Iedereen hier trouwens al plannen aan het maken voor ADE? Ik heb dit jaar alleen Dockyard & Mystic Garden op de planning staan omdat ik een maand later naar een feestje ga waar ik nog meer zin in heb: Reaktor Dax J & Kobosil

Duizend maal dank aan @kraanwagen z'n twee tickets, heeft me een hoop loterijen gescheeld. Ik vond dat oude systeem trouwens fijner omdat degene die het meest hardcore aan het refreshen was (ik dus!) 9 van de 10 keer wel een ticket wist te krijgen. Was een kwestie van hard work pays off :P Nu zijn de kansen echt eerlijk verdeeld en heeft dat helaas geen nut meer.
Zover ik weet zijn gaat Secret Project Festival gewoon door :)
Had dat begin augustus kaarten voor gescoord 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:57
Terrz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:16:
Leuk topic! Laatst het eerste feestje sinds tijden weer gehad in Thuishaven; wat voelde dat goed zeg!
Smaak te pakken en kaarten voor.

8 Oktober - Rave Rebels - Brussel
Waarschijnlijk een grote organisatie met te veel geld die gewoon de dikste namen heeft geboekt die ze konden boeken :P. Ik hoop dat ze het verdelen over twee zalen, anders weet ik niet hoe ze de time tabel gaan indelen, maar we gaan het zien. Wordt wel weer moeilijk kiezen dan: fijne zweeftechno die knaagt aan je onderbewustzijn of kneiterdikke heipalen & sluisdeuren :+.

Adam Beyer b2b Maceo Plex
Amelie Lens
Kevin De Vries
Kobosil
Mathew Jonson live
Maxim Lany
Richie Hawtin
Tale Of Us

16 Oktober - Secret Festival - Amsterdam
Eindelijk weer eens echt ADE! Dat wordt een prima dagje met:
Artbat
Ben Bohmer
Camelphat
Mind Against
Ik ga ook naar secret festival! Wil heeel graag Artbat zien *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:00
Misschien niet helemaal de bedoeling om hier tickets aan te bieden maar helaas werkt Secret Project festival niet samen met ticketswap. Ik heb 2 tickets over voor dit festival samen 120.

• de Kapitein
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-09-2021
hansgrave schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:24:
Misschien niet helemaal de bedoeling om hier tickets aan te bieden maar helaas werkt Secret Project festival niet samen met ticketswap. Ik heb 2 tickets over voor dit festival samen 120.
Jij ziet de bui natuurlijk al hangen ;)
*knip*
Off-topic en ongewenst.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 25-09-2021 20:50 ]

• ppeterr
  • Nu online
-

[ Voor 100% gewijzigd door ppeterr op 26-09-2021 04:37 . Reden: overbodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Het begint wel erg lang te duren met de line-up aankondiging van Time Warp in Mannheim eind oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
Lady Aïda overleden -O- De vrouw die ooit Jeff Mills en Dave Clarke naar de Effenaar haalde begin ‘90

[ Voor 10% gewijzigd door sjufke op 27-09-2021 21:08 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
sjufke schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:05:
Lady Aïda overleden -O- De vrouw die ooit Jeff Mills en Dave Clarke naar de Effenaar haalde begin ‘90
RIP! Die heb in jaaaaren geleden nog wel eens zien draaien op een klein poppodium in het zuiden des landes. Erg jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Zo zeg. Shelter is terug en hoe! Ze hebben met ADE o.a. Richie Hawtin op het programma.

No brainer! Hij is recent echt heerlijk op dreef.

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

• Jantjo
Eiríkr schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:05:
Zo zeg. Shelter is terug en hoe! Ze hebben met ADE o.a. Richie Hawtin op het programma.

No brainer! Hij is recent echt heerlijk op dreef.

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
Gewoon benieuwd maar waar staat deze info?
Ik heb even op de website van shelter gekeken en ook van ade maar zie daar niks over shelter & mr hawtin..

update: oa. op de instagram van shelter dus :)

link: https://www.instagram.com/p/CUaQBVpMWix/?utm_source=ig_web_copy_link

Begrijp alleen niet waarom Maya Jane Coles er zo groot staat in vergelijking met de andere namen
Hector Oaks, Martinez Brothers, Richie Hawtin ...... :|

[ Voor 27% gewijzigd door Jantjo op 29-09-2021 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Prima set oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 30-09-2021 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Nog nooit zo een ingewikkeld systeem meegemaakt als de kaartjes voor Secret Project Festival.
De ene app na de andere die je moet installeren om vervolgens nog steeds je tickets niet te krijgen 8)7

ps. update voor de mensen die daar naar toe gaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJuf3-4hqcpqQJCb5yNRPklVXIo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qYFz8RerIpOsQZ4twS6UmTQp.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemdevries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Kende dit forum helemaal niet; verwacht je niet op Tweakers haha.

Gaan hier nog mensen naar Maceo Plex in de Ziggodome ? Maat van mij boekt net een vakantie en we gingen samen. Kan die tickets verkopen maar wil eigenlijk gewoon gaan 😎.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
jochemdevries schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:25:
Kende dit forum helemaal niet; verwacht je niet op Tweakers haha.

Gaan hier nog mensen naar Maceo Plex in de Ziggodome ? Maat van mij boekt net een vakantie en we gingen samen. Kan die tickets verkopen maar wil eigenlijk gewoon gaan 😎.
Ga alleen, dat wordt een prima avondje!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ericafterdark
WasBak schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:04:
[...]

Ga alleen, dat wordt een prima avondje!
Ik heb ook weleens clubnachten en festivals alleen gedaan. Echt prima te doen! Dus: gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Beetje muziek dan maar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Omdat ik zag dat ze naar Dockyard Festival komen en ik ze dus weer eens live kan gaan zien, bij deze maar even mijn favoriete boiler room delen.

Wat een set, en allemaal live gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Preau schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:49:
Omdat ik zag dat ze naar Dockyard Festival komen en ik ze dus weer eens live kan gaan zien, bij deze maar even mijn favoriete boiler room delen.

[YouTube: Karenn Boiler Room London Live Set]
Toevallig heb ik deze een aantal dagen geleden nog gezien!
Vond het wel een lekker setje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Preau schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:49:

[YouTube: Karenn Boiler Room London Live Set]
Ik ga ook Dockyard dit jaar, was er in 2019 ook en vond het geluid toen heel erg slecht. Vooral heel erg schel, hoge tonen waren veel te fel en de bas was meer gekraak dan lage tonen die je kan voelen zeg maar. Hoop heel erg dat dat nu beter is. Als je eenmaal op een feestje bent geweest met slecht geluid, besef je je pas hoe essentieel dat eigenlijk is voor een goed feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yes, ook naar Dockyard (eerste keer met ADE) en erg fijne set van Karenn, die andere boiler-room is ook vet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:37:
[...]

Ik ga ook Dockyard dit jaar, was er in 2019 ook en vond het geluid toen heel erg slecht. Vooral heel erg schel, hoge tonen waren veel te fel en de bas was meer gekraak dan lage tonen die je kan voelen zeg maar. Hoop heel erg dat dat nu beter is. Als je eenmaal op een feestje bent geweest met slecht geluid, besef je je pas hoe essentieel dat eigenlijk is voor een goed feest.
Goed geluid op een festival is voor mij persoonlijk al het halve werk..
Maar helaas is dat voor veel festivals alsnog een grote uitdaging wat helaas echt ten nadele is van de beleving iig voor mij persoonlijk. Op een gegeven moment ga ik me der namelijk best wel aan storen... :-(
2de ergenis dat het geluid veels te zacht staat. Zo zacht dat je de mensen om je heen gewoon kan horen praten zonder problemen. Imo mag dat op een festival gewoon niet eens aan de orde zijn dat je vooraan staat en alle mensen om je heen normaal hoor praten...

Laatste festival waar ik echt positief over was was LoveLand toen Carl Cox moest draaien. Zooow wat een goed geluid was dat! Backstage was het veels te druk dus ben ik maar in de soundbooth gaan staan wat ergens 50 meter van het podium was. Daar was een geluidsman aan het werk die constant het geluid aan het corrigeren was afhankelijk van het nummer wat op dat moment werd gespeeld. Ik werd bijna weggeblazen door het volume maar het geluid was zooo helder! Wat een beleving! Hadden alle festivals dat maar!

[ Voor 9% gewijzigd door Jantjo op 05-10-2021 21:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
Jantjo schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:20:
[...]

Maar helaas is dat voor veel festivals alsnog een grote uitdaging wat helaas echt ten nadele is van de beleving iig voor mij persoonlijk. Op een gegeven moment ga ik me der namelijk best wel aan storen... :-(
2de ergenis dat het geluid veels te zacht staat.
Voor mij is ergernis nr 1 dat mensen continu langs moeten lopen wanneer het vol staat. Dat had ik afgelopen zaterdag vooral bij de technotent op Hrfst festival. In plaats van los kunnen gaan, voelde ik elke seconde een rug/arm/schouder/bier van meerdere voorbijgangers. De bass kraakte ook nog aan alle kanten. Na een kwartier had ik er wel genoeg van, en ben ik maar naar een stage gegaan waar wel meer ruimte vrij was. Dat was nog mijn beste keuze ook, want ik heb mij nog goed kunnen vermaken bij de disco/funk/house grot. :)

Het viel mij trouwens wel op dat de gemiddelde leeftijd wel hoger was dan gewend. Dat zat toch wel tegen de 40-50jaar (met hier en daar wat knaken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Tjesus schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Voor mij is ergernis nr 1 dat mensen continu langs moeten lopen wanneer het vol staat. Dat had ik afgelopen zaterdag vooral bij de technotent op Hrfst festival. In plaats van los kunnen gaan, voelde ik elke seconde een rug/arm/schouder/bier van meerdere voorbijgangers. De bass kraakte ook nog aan alle kanten. Na een kwartier had ik er wel genoeg van, en ben ik maar naar een stage gegaan waar wel meer ruimte vrij was. Dat was nog mijn beste keuze ook, want ik heb mij nog goed kunnen vermaken bij de disco/funk/house grot. :)

Het viel mij trouwens wel op dat de gemiddelde leeftijd wel hoger was dan gewend. Dat zat toch wel tegen de 40-50jaar (met hier en daar wat knaken)
Die staat ook zeker op mijn lijstje hoor. Tot een aantal jaar geleden had je nog een soort van ongeschreven festival regel dat voor het podium voornamelijk werd gedanst. Nu is dat vergane glorie en als je niet uitkijkt ben je onderdeel van de avond vierdaagse route bij die stage waar je constant weer opzij moet voor anderen ... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Na een paar keer luisteren toch hier maar even neergooien, lekker setje van begin tot eind, precies mijn stijl

YouTube: Secession - Hitam / September 28 / 6pm-7pm

En deze speelde automatisch na die van Hitam, zelfde stijl. Had hem al eerder gepost maar blijft ook een lekker setje:

YouTube: Spandau20 - Fadi Mohem / January 27 / 6pm-7pm

[ Voor 34% gewijzigd door kevz op 06-10-2021 03:29 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Nog maar een post dan, blijven lekker bij de 140+ bpm met deze:

YouTube: Large Marge - Alva B2B Radical Softness / September 21 / 9pm-10pm

En deze voor de lol als je nog meer tempo wil hebben :+

YouTube: Instruments of Discipline - Luna Vassarotti / September 22 / 6pm-7pm

ps; Hoe voeg je 2 posts samen zoals ik wel eens voorbij ziet komen?

[ Voor 8% gewijzigd door kevz op 06-10-2021 18:53 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
@kevz gewoon een nieuwe reply plaastsen, als het dan te snel is voegt het forum het zelf samen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
snappie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
[...]

Hier kan ik mij ook heel erg aan irriteren inderdaad. Was in 2019 bij Dockyard, die hele tent liep helemaal vol toen Charlotte De Witte begon te draaien. Was zelfs zo erg dat ze die tent dicht moesten gooien. De organisatie zou er dan verstandig aan doen om een andere hele bekende DJ op hetzelfde tijdslot te laten draaien zodat de drukte zich verspreidt. Dat is bij Awakenings altijd wel goed geregeld, is natuurlijk ook direct een nadeel omdat je dan een aantal DJ's die je misschien wil zien zal moeten missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Even wat anders dan het beukwerk hier :-P

YouTube: Connective Zone - Seed

binnenkort als een re-release op Delsin. erg.gaaf dat ze dat doen. bijna 20jaar oud en zou gisteren uitgebracht kunnen zijn.(zo klint het voor mij althans)
Long awaited reissue of Connective Zone's Qwerty EP. Originally released in 2002 on Emoticon, the deep electronica sister label of Headspace Recordings. Fully re-mastered for a fresh 2021 pressing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:20:
[...]

2de ergenis dat het geluid veels te zacht staat. Zo zacht dat je de mensen om je heen gewoon kan horen praten zonder problemen. Imo mag dat op een festival gewoon niet eens aan de orde zijn dat je vooraan staat en alle mensen om je heen normaal hoor praten...

Laatste festival waar ik echt positief over was was LoveLand toen Carl Cox moest draaien. Zooow wat een goed geluid was dat! Backstage was het veels te druk dus ben ik maar in de soundbooth gaan staan wat ergens 50 meter van het podium was. Daar was een geluidsman aan het werk die constant het geluid aan het corrigeren was afhankelijk van het nummer wat op dat moment werd gespeeld. Ik werd bijna weggeblazen door het volume maar het geluid was zooo helder! Wat een beleving! Hadden alle festivals dat maar!
Goed geluid is inderdaad essentieel.

Time Warp Mannheim, specifiek zaal 1 en zaal 2, hebben steengoed geluid.

Als het aankomt op clubs blijft het "terras" van DC10 (Circoloco op maandagavond) een favoriet. Hier in Nederland zweer ik momenteel bij Shelter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Eiríkr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:23:
[...]

Goed geluid is inderdaad essentieel.

Time Warp Mannheim, specifiek zaal 1 en zaal 2, hebben steengoed geluid.

Als het aankomt op clubs blijft het "terras" van DC10 (Circoloco op maandagavond) een favoriet. Hier in Nederland zweer ik momenteel bij Shelter.
Ik hoor dat inderdaad van meerdere mensen dat het geluid bij Shelter echt heel dik is!
Hoewel ik een groot voorstander ben van hard geluid moet ik op sommige Duitse feesten toch soms wel even mijn oren dichthouden.. Pffff Timewarp Manheimm daar worden soms je trommelvliezen bijna uit je oren getrild! Ervaren andere die daar geweest zijn dat ook?!

En als je daar geen zonnebril bij je hebt wordt je helemaal doodgelaserd :-P Voor mensen met epilepsie geen aanrader 8)7

Maar heb liever dat het geluid te hard staat (en zuiver) dan vrijdag middagborrel volume >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:18:
[...]

Ik hoor dat inderdaad van meerdere mensen dat het geluid bij Shelter echt heel dik is!
Hoewel ik een groot voorstander ben van hard geluid moet ik op sommige Duitse feesten toch soms wel even mijn oren dichthouden.. Pffff Timewarp Manheimm daar worden soms je trommelvliezen bijna uit je oren getrild! Ervaren andere die daar geweest zijn dat ook?!

En als je daar geen zonnebril bij je hebt wordt je helemaal doodgelaserd :-P Voor mensen met epilepsie geen aanrader 8)7

Maar heb liever dat het geluid te hard staat (en zuiver) dan vrijdag middagborrel volume >:)
Gehoorbescherming is in Mannheim (en eigenlijk overal) wel een must.

Goede investering: https://www.schoonenberg....-customized-professional/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Goed punt! Ik ken best wel wat mensen die tinitus hebben (constant oorsuizen), hoewel niet één-op-één de relatie met hard staande muziek gelegd kan worden. Zelf heb ik ze van Alpine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Eiríkr schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:40:
[...]

Gehoorbescherming is in Mannheim (en eigenlijk overal) wel een must.

Goede investering: https://www.schoonenberg....-customized-professional/
Je hebt daar uiteraard helemaal gelijk. Ik was altijd bang om die dingen kwijt te raken tijdens het dansen dat was voor mij een reden om ze tot heden niet aan te schaffen. Wat is jouw ervaring hiermee?

Ik zag wel dat ze een verzekering aanboden in geval van kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Kom er net achter dat dat er een "HerrenSauna" editie is op ADE met SPFDJ..
Link: https://www.amsterdam-dan...en-x-herrensauna/1506591/

Helaas op de 16de op hetzelfde tijdstip als Secret Project ... Balen! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Jantjo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Je hebt daar uiteraard helemaal gelijk. Ik was altijd bang om die dingen kwijt te raken tijdens het dansen dat was voor mij een reden om ze tot heden niet aan te schaffen. Wat is jouw ervaring hiermee?

Je kunt ervoor kiezen om een touwtje tussen de oortjes te laten aanbrengen. Dan merk je het gelijk als er een zou vallen..

Maar ik heb zonder en ze zitten, doordat ze op maat zijn gemaakt, bij mij goed in de oren, ze kunnen er ook bij dansen niet uitvallen (headbangen nog niet geprobeerd… :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

kraanwagen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Je kunt ervoor kiezen om een touwtje tussen de oortjes te laten aanbrengen. Dan merk je het gelijk als er een zou vallen..

Maar ik heb zonder en ze zitten, doordat ze op maat zijn gemaakt, bij mij goed in de oren, ze kunnen er ook bij dansen niet uitvallen (headbangen nog niet geprobeerd… :*) )
Hier ook nog nooit uitgevallen. Ze zitten als gegoten. Ik vervang ze elke 5 jaar zodat ze goed blijven aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
@ericafterdark @kraanwagen

Oh dat klinkt goed! Ik ga dan zeker overwegen om dit dan binnenkort aan te gaan schaffen.
Wordt wel pas na deze ADE. Deze editie doe ik denk ik nog even zonder :-P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
Vladimir Dubyshkin | Boiler Room x Instytut Festival
.
Voor wie openstaat voor techno met een iets andere sound, dan de mainstream sound je nu vaak hoort, een interessante set en tevens heel energievol.

Kende deze DJ nog niet eerder tot vanochtend. Zag dat hij op ADE in de lineup staat met oa. Nina Kraviz
op het feest "LoFi трип (pronounced ‘trip') . (Na iets meer onderzoek kwam ik erachter dat hij onder het label van Nina valt).

Grappig om te horen hoe creatief producers/djs kunnen omgaan met de invloeden waar ze zijn opgegroeid. In dit geval dus techno met Russische invloeden. Set doet me af en toe een beetje denken aan oude rave muziek van de jaren 90. (bv ~20min)

ps. Ik zie veel zonnebrillen in de video op de achtergrond dus ik ga er vanuit dat die mensen daar wel lekker gaan 8) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 11-10-2021 12:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bownbreaker
Hier een podcast met Rocco Veenboer (Awakenings), hij is te gast bij De Machine, een podcast van 3voor12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
Jantjo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:13:
[h2][blue]

ps. Ik zie veel zonnebrillen in de video op de achtergrond dus ik ga er vanuit dat die mensen daar wel lekker gaan 8) :P
Ik denk dat het licht daar gewoon heel fel was…

[ Voor 57% gewijzigd door kraanwagen op 11-10-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Jantjo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:13:
Vladimir Dubyshkin | Boiler Room x Instytut Festival
.
Voor wie openstaat voor techno met een iets andere sound, dan de mainstream sound je nu vaak hoort, een interessante set en tevens heel energievol.

Zo, totaal, niet mijn ding :P

Maar altijd wel een plezier om te kijken naar het boiler room volk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
ppeterr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:57:
[...]

Zo, totaal, niet mijn ding :P

Maar altijd wel een plezier om te kijken naar het boiler room volk.
Dat viel mij inderdaad ook op.. een echte Boilerroom crowd :D
Maar je kan zeggen wat je wilt ik heb liever zo een crowd , dat idereen lekker danst, dan eentje waar de helft met hun telefoon in de hand staat zoals veel feesten nowadays in Nederland ... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Zekers, hoewel het soms een beetje geregiseerd lijkt. Zo van "hey jij bent een beetje maf, jij mag vooraan!"

Ik ga straks maar weer even het youtube channel "People of Boiler room".......opzoeken.

Zitten echt onwijs grappige dingen tussen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
Dit is ook zo'n typische Boiler Room sessie met een hoop vaagheid erin :)
YouTube: Regal | Boiler Room Tbilisi: KHIDI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Deze zag ik er net ook ineens tussen staan.

"Shelter presents: Richie Hawtin & Hector Oaks -- Sun, Oct 17, 2021 16:00 - 23:59"

Link: https://www.amsterdam-dan...wtin-hector-oaks/1512673/ :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 16:05
[...]

HRFST is een leuk festival, maar niet als je een avond puur (rustig) op Techno wil losgaan. Ook veel dagjes publiek.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
bownbreaker schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:01:
Hier een podcast met Rocco Veenboer (Awakenings), hij is te gast bij De Machine, een podcast van 3voor12.
Super interessant! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Jantjo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:55:
Deze zag ik er net ook ineens tussen staan.

"Shelter presents: Richie Hawtin & Hector Oaks -- Sun, Oct 17, 2021 16:00 - 23:59"

Link: https://www.amsterdam-dan...wtin-hector-oaks/1512673/ :*)
Yes, zie je daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbers
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09 21:21
[b]Jantjo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:13:
Ik zag die een keer op Nina Kraviz haar Instagram voorbijkomen op een feestje maar die was ook redelijk aan :+

Edit: heb hem gevonden: https://www.instagram.com...Yr1/?utm_medium=copy_link
Sowieso ziet dat hele feest eruit als een Vin Diesel film

[ Voor 17% gewijzigd door Clubbers op 12-10-2021 13:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als je veel te kijken wil hebben in een boiler room dan is dit een aanrader. Ook een heerlijke set overigens (voor de liefhebbers van wat hoger tempo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Preau schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:36:
Als je veel te kijken wil hebben in een boiler room dan is dit een aanrader. Ook een heerlijke set overigens (voor de liefhebbers van wat hoger tempo).

[YouTube: Parfait | Boiler Room Paris: Possession]
Inmiddels een paar x gezien deze al (paar maanden terug). Ging aardig los daar!

Wat ik me afvraag.. krijgen mensen van te voren een soort van briefing bij een boilerroom editie?
Of is dit gewoon hoe mensen komen op zo een feest? Shirtloos begrijp ik nog
maar een roze badjas :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jantjo op 12-10-2021 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Heerlijke set van Dax J voor Bassiani, staat bij mij de hele dag al op repeat:

https://soundcloud.com/ba...invites-dax-j-podcast-104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Ik vind het weer eens tijd voor:

Kwam namelijk voorbij in deze https://soundcloud.com/aw...s-podcast-123-luke-slater en die is echt heul lekker.
Wel een re-post hier...maar ja :)

En om een beetje on-topic van de laatste pagina te blijven

YouTube: Planetary Assault Systems Boiler Room & Ballantine's Stay True Scotl...

Geluid is helaas wel ruk.

[ Voor 71% gewijzigd door ppeterr op 12-10-2021 17:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
Ha, ik zie een kleine GoT meetup aankomen in Shelter op Zondag!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ericafterdark
Gaargod schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:18:
Ha, ik zie een kleine GoT meetup aankomen in Shelter op Zondag!
Wordt een dagje zondag.

Ik arriveer zoals het er nu naar uitziet om 06:33 uur 's ochtends op Amsterdam CS voor de eerste sessie in Shelter (https://www.amsterdam-dan...21/vbx-x-sunrise/1512653/).

Wel bizar eigenlijk. Om 14.00 uur moeten "we" er dus uit om vervolgens om 16.00 uur weer naar binnen te gaan voor de tweede sessie (https://www.amsterdam-dan...wtin-hector-oaks/1512673/).

Pagina: 1 ... 30 ... 48 Laatste