Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:19
Wakker worre!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40
Fijne set!

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasEaston
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-06-2020
Modbreak:*knip*
Spam of werving is niet toegestaan. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 11-06-2020 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Maar ook wel wat rustigers hoor, lekker relaxed:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lekker beuken dit! _/-\o_ oOo
Vergeleken met die hierboven is dit maar tammetjes. Alsnog wel lekker maar ik zit even in de bovenste stemming. d:)b

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Ja toch! Beetje leven beuken in dit topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 19-06-2020 16:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:28
Komend weekend zou Awakenings festival weer zijn. Aangezien het mijn 13de keer zou worden is dit jaar toch een beetje een teleurstelling :(
In 2013 kon ik ook niet gaan, dus het zal wel aan het getal 13 liggen.

Ach, nu gaan we maar een weekendje kamperen in Haarlem. De camping hadden we immers toch al geboekt en het geld krijgen we niet terug. :)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
bramv82 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:37:
Komend weekend zou Awakenings festival weer zijn. Aangezien het mijn 13de keer zou worden is dit jaar toch een beetje een teleurstelling :(
In 2013 kon ik ook niet gaan, dus het zal wel aan het getal 13 liggen.

Ach, nu gaan we maar een weekendje kamperen in Haarlem. De camping hadden we immers toch al geboekt en het geld krijgen we niet terug. :)
Tijd dus om je beste awakenings momenten hier neer te gooien - ik start!
Wel de easter versie, maar boeie! Even knallen!

https://soundcloud.com/aw...aster-2019-999999999-live
https://soundcloud.com/aw...enings-easter-2019-perc-1

En een rauwe playlist van STOOR

https://soundcloud.com/jochempaap/sets/stay-home-soundsystem

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 22-06-2020 16:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:28
Mooie momenten van 12 jaar awakenings:

- In 2007: hele dag aardig weer gehad, maar 's avonds tijdens de set van Richie Hawtin begon het licht te regenen, wat een erg mooi effect gaf in de lasers. Het festival duurde toen ook nog tot 00:00u, dus het was ook volledig donker.
- Het jaar dat Michael Jackson is gestorven: de laatste plaat die gedraaid werd was Billie Jean. Na een hele dag monotone bassen klinkt dat heel apart. Overigens hoor je dan ook dat de geluidsinstallatie is afgesteld op techno, want Billie Jean met zo'n zware bass klinkt toch niet zoals het bedoeld is :)
- geen herinnering, maar een anekdote: In 2009 op de camping gepraat met wat mensen en een van hen had zelf een mix cdtje gemaakt. Die cd in mijn auto opgezet, alleen ben ik die toen vergeten terug te geven en is de cd in mijn radio blijven zitten. Ik heb 'm daarna nog wel vaker geluisterd in de auto. In 2018 begon er een nieuwe collega op mijn afdeling. Hij ging blijkbaar ook al jaren naar Awakenings en mixt ook wel eens wat plaatjes aan elkaar. Bleek dat hij die cd gemixt had. Waarschijnlijk hadden we elkaar dus 9 jaar eerder al gesproken op de camping. Kleine wereld....
- Het eerste jaar dat het festival op 12:00 begon in plaats van 11:00 stonden we om 11:15 al voor de deur 8)7
- Ook apart om te zien hoe het festival zich ontwikkeld heeft in de loop van de jaren. In 2007 kon je nog in het midden van het terrein staan bij de eettentjes. Als je dan rond keek zag je alle podia/tenten rondom liggen. Tegenwoordig moet je een groot rondje lopen. En toch is het nergens druk, altijd een bar dichtbij waar je snel kan bestellen en is het geluid gewoon goed. Blijft gewoon een van de best georganiseerde festivals vind ik. Daarom blijven we hier ook naar toe gaan nu we wat ouder worden :X en vrouw en kinderen hebben.

Ben naast het festival een paar keer in Eindhoven geweest, maar nooit in de gashouder. Daar wil ik nog wel een keer naar toe. Nachtfeestjes hoeft van mij niet meer zo, dus misschien eens een "By Day" bezoeken

[ Voor 7% gewijzigd door Blackouts op 23-06-2020 09:46 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bramv82 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:33:
Mooie momenten van 12 jaar awakenings:

Ben naast het festival een paar keer in Eindhoven geweest, maar nooit in de gashouder. Daar wil ik nog wel een keer naar toe. Nachtfeestjes hoeft van mij niet meer zo, dus misschien eens een "By Day" bezoeken
Oei, wel 12 jaar Awakenings maar geen gashouder? Dat is bijna heiligschennis ;)

Het is toch wel een van de mooiere venues om dit soort feestjes bij te wonen. Hopelijk kan het snel weer! Al denk ik dat het echt nog wel een jaar gaat duren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Toch altijd leuk om een eigen track in een mix voorbij te horen waarvan je het bestaan niet wist.
erg fijne laidback zomer mix wel lekker voor nu denk ik. eigen track is zwaar omlaag gepitched maar lijkt wel af of hij dan beter tot zijn recht komt..weer wat geleerd.

[Soundcloud: Mira At Sandbox Festival 2020 by nacelle]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@djerror Ja dat is zeker leuk! Fijn dat je platen ook werkelijk gedraaid worden toch. Ik persoonlijk vind die mix niet zo heel erg tof, maar valt ook ietwat buiten dit topic. Maakt ook niet uit.

Welke ik wel heel relaxed vind, en die komt ook uit jouw keuze vanaf soundcloud:

https://soundcloud.com/le...s-les-ravens-guestmix-010

Heerlijk relaxed en warme zwoele mix met meeslepende platen. Thanks voor die suggestie op SC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
ppeterr schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:40:
@djerror Ja dat is zeker leuk! Fijn dat je platen ook werkelijk gedraaid worden toch. Ik persoonlijk vind die mix niet zo heel erg tof, maar valt ook ietwat buiten dit topic. Maakt ook niet uit.
haha ja het is toch meer de ram techno dit topic..ben ik ook fan van hoor..hou van alle electronische muziek behalve commerciele EDM dan .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
https://live.awakenings.c...=Awakenings%20&utm_term=8

Maceo plex nu aan het woord...daarna Nina, daarna komen er nog meer live-talks.

YouTube: Awakenings Festival 2020 | Friday | online weekender

Timetable:
16:30 Opening talks
18:00 Loco Dice
19:30 Kölsch
21:00 Joseph Capriati
22:30 Adam Beyer
00:00 Re-broadcast

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 26-06-2020 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
Ik zit in de restream, nu Rush van AWFS18. I was there :)
YouTube: Relive Awakenings Festival 2018 | Friday

Om 22u mister OH Yes OH Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik ben wel van het hard, vuil - goor stampen en zweten op knetter techno. Dat gooi ik ook best veel neer hier. Maar omdat het wat tam is momenteel hier op het forum deeltje. Deel ik maar eens een van mijn andere toch wel fijne zwoele dans setje's die ik ook onwijs waardeer. Hunteman dan maar, ja toch!. Een meester en heerser wat mij betreft in het neerzetten van digitaal oor-genot. Maar dan in de wat meer relaxte doch mee slepende en zuigende plaat selectie van hem met her en der wat oor-oorgasme's.

Wel ja, enjoy!

OH Yes OH Yes! Ow zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
En door met STOOR.

Live nu.
YouTube: GA HIER KLIK VOOR STOOR

En

Timetable:
18:00 Bart Skils
19:30 Rebekah
20:40 Speedy J
22:10 Pan-Pot
YouTube: Awakenings Festival 2020 | Sunday | online weekender

[ Voor 59% gewijzigd door ppeterr op 28-06-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
sodeju die rebekah gaat mij een partij los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Leuk dat ze hun lichtplansimulator gebruiken als lichtshow. Dit had het kunnen zijn als het door had kunnen gaan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Room42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:35:
Leuk dat ze hun lichtplansimulator gebruiken als lichtshow. Dit had het kunnen zijn als het door had kunnen gaan.
Ja is dat een simulator, een overlay ? Ik vind het er erg tof uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:35:
[...]

Ja is dat een simulator een overlay ? Ik vind het er erg tof uitzien.
Ja, het is duidelijk een animatie. Zij zal wel voor een green screen staan. Inderdaad veel levendiger dan iemand op z'n zolderkamertje.

Ik weet niet of ze er speciaal een arena voor gebouwd hebben of dat dit het plan is dat ze sowieso hadden willen bouwen. Ik denk dat de lichten op de grond normaal niet gebruikt zouden worden. En het oogt ook een beetje klein, nu ik het beter bekijk. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 28-06-2020 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Room42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:36:
[...]

Ja, het is duidelijk een animatie. Zij zal wel voor een green screen staan. Inderdaad veel sprekender dan iemand op z'n zolderkamertje.
Nou knap werk dan, hiervoor met Bart. Zagen de lasers op die glitter bol er wel erg indrukwekkend uit ook :)

Best hak en zaag werk wat die meid nu neerzet. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:39:
[...]

Best hak en zaag werk wat die meid nu neerzet. :Y
Nou, inderdaad. Als je nu terugspoelt naar Bark Skills, is dat wel heel tam. :D
Ik hou hier wel van. Een naam die ik moet onthouden: Rebekah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik denk eigenlijk als ik zo naar de visuals kijk, dat Rebekah inderdaad helemaal niet in de gashouder gestaan heeft. Bart die hier voor was, daar was denk ik de licht show wel echt.

Vraag mij af wat Jochem, die hierna komt gaat neerzetten. Moet wel knetter hard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:49:
Ik denk eigenlijk als ik zo naar de visuals kijk, dat Rebekah inderdaad helemaal niet in de gashouder gestaan heeft. Bart die hier voor was, daar was denk ik de licht show wel echt.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij Bart ziet het er echter uit en zie je ook de gloed op z'n gezicht. Ook veel meer details in de stage en het licht. Hoe dan ook een dikke show. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Room42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:55:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt, bij Bart ziet het er echter uit en zie je ook de gloed op z'n gezicht. Ook veel meer details in de stage en het licht. Hoe dan ook een dikke show. :)
Eerste keer dat ik hier in dit topic mijn gezicht laat zien, hallo allemaal :)F

De internationale dj's worden digitaal in de gashouder geplaatst en de NL (en dacht Belgische) dj's zijn daadwerkelijk aanwezig (dan zie je ook cameramensen etc. rond lopen). Ziet er dan ook nog beter uit :)

Vaak in de Gashouder geweest voor de verbouwing (en erna ook natuurlijk _/-\o_ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Hooi! @D-Ed :9

Tijd voor Jochem nu, even kijken wat hij er van bakt na dit geweld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:39:
Hooi! @D-Ed :9

Tijd voor Jochem nu, even kijken wat hij er van bakt na dit geweld :)
Met zo'n begin als nu moet dat wel goed komen denk ik _/-\o_ Geen minimal setje volgens mij 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Thanks voor de info, @D-Ed, ik zie inderdaad Speedy J nu weer in echt licht staan :)
Hij zet het tempo lekker voort. Lekker begin, alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ja hier houd ik van sound engineering ten top, het klinkt zo goed. Ook zijn STOOR sessies. Het klopt gewoon. Ja dit is different koek kan je wel zeggen. Volgens mij wordt dit een hele fijne set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:48:
Ja hier houd ik van sound engineering ten top, het klinkt zo goed. Ook zijn STOOR sessies. Het klopt gewoon. Ja dit is different koek kan je wel zeggen. Volgens mij wordt dit een hele fijne set.
Ik zit al heel lang niet meer zo in de techno (laatste feest was Draaimolen in 2018) maar zo op de bank hangend met een biertje in de hand Speedy in de beste locatie ooit checken is toch wel genieten 🍻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ik ga zeker niet meer zo actief mee in de techno-scene. De eerste keer dat ik Jochem mee maakte op een feest was in de Multigroove.....welja ik denk dat dat rond '93 was. Maar ik verlies mijzelf nog steeds in de muziek, en zeker in zijn sets. Of dat nou op de bank is, of zoals vroeger......maar dat is voor mij verleden tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:28:
Ik ga zeker niet meer zo actief mee in de techno-scene. De eerste keer dat ik Jochem mee maakte op een feest was in de Multigroove.....welja ik denk dat dat rond '93 was. Maar ik verlies mijzelf nog steeds in de muziek, en zeker in zijn sets. Of dat nou op de bank is, of zoals vroeger......maar dat is voor mij verleden tijd :)
Long time ago! Ik heb hem toch wel zo'n keer of 15 keer live gezien en gehoord volgens mij.. Beste set ooit was voor mij in 2001 op I Love Techno in Gent waar hij Pull Over live draaide (deed hij eigenlijk nooit).. _/-\o_

Man man, setje hoor dit oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Amelie gaat behoorlijk los op het AWFS19 restream kanaal :) YouTube: YouTube

Speedy ook een stukje meegepakt natuurlijk, lekkerrrrrr!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Helaas, de Awakenings-video en die hierboven zijn nu private. :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 29-06-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Room42 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:07:
Ik heb het laatste uur maar naar Loudboxer geluisterd: YouTube: Speedy J ‎-- Loudboxer

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:04
Room42 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:07:
https://soundcloud.com/jo...val-2020-online-weekender

:D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
_/-\o_

En de set van YouTube: Rebekah Live - Awakenings Festival 2020 staat ook online, maar die lijkt me niet origineel, dus die zal wel weer verdwijnen. ;w

edit:
Hij staat er nog maar het origineel is nu ook op het Awakenings Channel te zien:
YouTube: Rebekah at our virtual Gashouder for Awakenings Festival 2020 | Onli...

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 06-07-2020 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Adam Beyer at our virtual Gashouder.

YouTube: Adam Beyer at our virtual Gashouder for Awakenings Festival 2020 | O...

Ik vind hem niet zo spannend.... :|

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 29-06-2020 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 22:52
Awakenings heeft zo te zien de meeste sets inmiddels zelf geupload. Geen idee of alles er al bij zit, zag net het e.e.a. voorbij komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
@infidel011 Hoewel ik de sets van Speed J en Rebekah erg dik vond. Is er toch iets mis mee. Het is een fijne poging maar het klopt voor geen reet. Hopelijk volgend jaar weer een actieve dansende massa die aan het genieten is daar. Want volgens mij is dat sowieso een ingrediënt die nodig is om Awakenings te maken zoals het hoort.

Naja dan maar een studio setje bij Vault. Ook geen spektakel maar wel even lekker om de week te breken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
Eens met @ppeterr. Ik heb afgelopen weekend ook meer naar de "restream-stream" zitten kijken dan naar de stream met de nieuwe sets. Omdat je dan nog wat meepakt van de sfeer op zo'n festival met van die typische tafereeltjes. Heerlijk om te zien. Aan de andere kant ook weer een soort zelfkastijding want oh wat zou ik graag weer op een feestje staan. Daarom afgelopen maandag maar even m'n draaitafels aangeslingerd en de buren gekgemaakt met pompende beats. Die bass moet je af en toe gewoon voelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
19:30u maar even ANNA kijken dan...wie weet is het fantastiesssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 22:52
@ppeterr Inderdaad. Blijkt maar weer dat publiek toch een sfeerbepalende factor is in de entertainment industrie. Zelf luister ik de sets vraag terug tijdens het werk/studie, dan stoort het niet aanwezige publiek wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Yes dat is het ook, en wat ik ook mis is de interactie en wat je ziet van de DJ. Wat ze doen en hun bewegingen.....in deze video sets van awakening slaat dat nergens op.

Overigens redelijke set van ANNA.
Ik mis ook wel een beetje het festival plug thema :) Zo van het ene jaar de remixen van een paar jaar terug. Of de samples van de overleden artiest van dat jaar. Of nog verder terug de gabber invloeden in de techno plaatjes..... En ik hoor ook steeds een plaat terug komen die ik wel te gek vind. Dat is dan wel iets nog :)

YouTube: Michael Klein - Der Sturm Kommt

[ Voor 25% gewijzigd door ppeterr op 01-07-2020 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dikke set van YouTube: Ghost in the Machine @ United We Stream _/-\o_
Of nou ja, ik ben pas halverwege maar ik vermaak me kostelijk. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Nu online

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik zit net de liveset van Rebekah te kijken/luisteren als onderdeel van Awake. Wat een geweld zeg! :D Ik dacht dat zij altijd alleen maar techhouse enzo deed, het is dat ik toevallig deze stream aanzette en ben blijven hangen. Echt stevig doorwerken zeg maar.

Absoluut een nieuwe techno favoriet erbij.

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Room42 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 00:07:
Dikke set van YouTube: Ghost in the Machine @ United We Stream _/-\o_
Of nou ja, ik ben pas halverwege maar ik vermaak me kostelijk. ;)
Deze even bewaard voor de start van mijn "weekend" (gewerkt dus zat/zon). Lekker beukwerk!!!! TOP

*O* oOo *O* oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Nu online

Spacecowboy

XBL: Biggmans

ppeterr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:33:
[...]

Deze even bewaard voor de start van mijn "weekend" (gewerkt dus zat/zon). Lekker beukwerk!!!! TOP

*O* oOo *O* oOo *O*
Nondeju, lekker dit. Beetje duister, industrial-achtig. Niet lullen maar poetsen.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:23
Spacecowboy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:58:
Ik zit net de liveset van Rebekah te kijken/luisteren als onderdeel van Awake. Wat een geweld zeg! :D Ik dacht dat zij altijd alleen maar techhouse enzo deed, het is dat ik toevallig deze stream aanzette en ben blijven hangen. Echt stevig doorwerken zeg maar.

Absoluut een nieuwe techno favoriet erbij.
Rebekah met Paula Temple is ook de moeite.

Wist niet eens dat ze tech-house draait :')

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
Stil hier zeg. Lekker zweefplaatje dan maar :)

YouTube: Mathew Jonson - Marionette

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 21:01

sebasd

loopt op espresso

Nou heb ik de tijd dat ik regelmatig naar techno luisterde al even achter me gelaten maar wat een goeie track is dit zeg!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevz
Ik had meteen zin om te bladeren op m'n Youtube naar wat soortgelijke klassiekertjes, want Marionette is gewoon een blijver aan de minimal kant van techno. Ben eigenlijk ff wat te lang doorgegaan, cant turn back now hahaha. Gesorteerd op style zo'n beetje:

YouTube: Shackleton -- Blood On My Hands (Ricardo Villalobos' Apocalypso Now ...
YouTube: Takashi Himeoka - Ludwig
YouTube: Traumer - Depechez (Exos Remix) [BERG AUDIO]
YouTube: Kritical Audio - Krupp (Minilogue remix)
YouTube: Pfirter - Atman [Stroboscopic Artefacts SA5YEARS01]
YouTube: Brendon Moeller - Adjust To The Fading Light (Ben Klock 'Just In Tim...
YouTube: L.B Dub Corp – Take It Down Again (In Dub) [Stroboscopic Artefacts S...
YouTube: Untold - Motion The Dance [Hemlock Recordings]
YouTube: Minilogue - Clouds And Water (Rrose Remix)
YouTube: Minilogue - When Sadness Releases, Joy Arises (Donato Dozzy Remix)

YouTube: Kollektiv Turmstrasse - Luchtoorn (Original Mix)
YouTube: DWIG - Orange Evening // Laut & Luise (LUL007)
YouTube: Philip Bader, Nicone & Sascha Braemer - Dantze, Boy (Original Mix)
YouTube: Moody - Freeki Mutha F cker (Original)
YouTube: Gary Martin - Pimping People In High Places (Woodword Ave Mix)
YouTube: Kollektiv Turmstrasse - Sorry I'm Late (Original Mix)
YouTube: Ploy - Intrigued By The Drum

YouTube: Wata Igarashi - Spirits In The Rain [MDG014.1]
YouTube: Evigt Mörker - Högre
YouTube: Raär - Le Sacrifice Moral [VAEREL002]
YouTube: Deepchord - Immersion I [AI-10]
YouTube: Aphex Twin - Rhubarb
YouTube: Valentino - Flying (Sultan & The Greek Remix)

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Pete van Payne is live! oOo

YouTube: Techno Emporium Weekend Update - Audiocollapse

edit:
@ppeterr ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 10-07-2020 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Mis hem eigenlijk altijd in de "live" stream - maar goed was al half in slaap gister :) :Z

Dan nu maar even knallen, thanks voor de notificatie! oOo

Hij heeft verdorrie maar 5 weergave's..die gast heeft wel iets meer support nodig vind ik!

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 11-07-2020 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
ppeterr schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:24:
[...]

Hij heeft verdorrie maar 5 weergave's..die gast heeft wel iets meer support nodig vind ik!
Vind ik ook! Z'n mixen zijn echt heerlijk! Op hous-mixes.com zijn ook veel sets van hem te vinden:
https://www.house-mixes.com/profile/Pete%20van%20Payne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Room42
Die site is nieuw voor mij, zie dat er veel onbekende dj's op staan, leuk!

Maar eerst nog maar eens een keer deze geniale set - ja, ik val in herhaling :)
Een set met een fantastische opbouw en platen keuze.
Begint relaxed, en eindigt knallend.

https://soundcloud.com/os...ain-fuenfzehn-luke-slater

Waanzinnig!
YouTube: O-Ton Reassembled 1

[ Voor 54% gewijzigd door ppeterr op 16-07-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Vanavond om 20u keihard van beukensteijnen met (re)streams van Vault Sessions V :)

Van 20u tot 20u 45 ADD: AnD met Dasha Rush
Vanaf 20u45 tot 23u: Rebekah

Via Facebook zover ik kan zien, das dan weer jammer. Is in samenwerking met Be At TV dus dan mogelijk ook op YouTube? Ik hoop het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevz
nog een stream evenement vanavond van Photon/Ben Klock:

https://www.facebook.com/...1254351675&id=60928281674

(Word gestreamed op Facebook of het Arte kanaal YouTube: Photon Live stream 2020 presented by Ben Klock - ARTE Concert zo lijkt het)

[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 17-07-2020 15:56 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Solide stevige door stampert.

@kevz sodeju dat is een stream van 7 uur lang geworden :) Ik knal de laatste 2 dj's straks aan, Detman en dan Klock ben benieuwd!

[ Voor 30% gewijzigd door ppeterr op 23-07-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Zaterdag tijd voor een re-stream van Welcome to the Future 2019, met oa Rush, Derrick May en Quazar op de bill. Nice! Hoop dat ze die via YouTube uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dit nummer! YouTube: 2pole - Alone feat. Ursula Rucker (Original Mix) [Suara] _/-\o_

De intro is al lekker, met die pre-beat sound. Dat geeft altijd al een lekkere flow, maar toen die snerpende closed hi-hat erin kwam op 1:28, ging ik los! oOo

Superlekkere track! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Luke Slater met Speedy J lekker aan het jammen bij STOOR van gisteravond... YouTube: Luke Slater x Speedy J live @ STOOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Die gaat best lekker idd @Room42.
Vind dat sowieso wel vet zo af en toe wat vocals. Zoals in deze beukert; YouTube: Cosmin TRG - In Your Body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Gaargod schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:52:
Luke Slater met Speedy J lekker aan het jammen bij STOOR van gisteravond... YouTube: Luke Slater x Speedy J live @ STOOR
Mooie combinatie dit

intergalactic.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
@yrew, voor a.s. Zondag staat Speedy J er met Sterac... Daar ben ik erg benieuwd naar! Ik heb Steve wel vaker horen draaien, maar niet eerder live bezig gezien / gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
oef ook vet!

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Gaargod schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:38:
@yrew, voor a.s. Zondag staat Speedy J er met Sterac... Daar ben ik erg benieuwd naar! Ik heb Steve wel vaker horen draaien, maar niet eerder live bezig gezien / gehoord.
YouTube: Photon Live stream 2020 presented by Ben Klock - ARTE Concert :P

Ik ben ook benieuwt naar Sterac + SpeedyJ. Die set met Luke Slater vond ik dan niet zo, maar dat heb ik vaker met hem. Iets te veel willekeurige bleepbloops met basis techno beats op de achtergrond houd ik niet zo van hahaha. Maar dan heeft hij ook deze set gemixed en die is dan wel briljant:
https://soundcloud.com/os...ain-fuenfzehn-luke-slater

edit; Speedy J + Luke Slaters Stoor set is best wel ok eigenlijk. Niet alles valt bij mij in de smaak maar das okay :)

edit2: De sets van die laatste Photon live stream zijn opgeknipt en staan hier: YouTube: ARTE Concert - YouTube

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 31-07-2020 03:53 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Monegros Desert Festival livestream, nu Regal lekker aan het ratelen: YouTube: @Beatport Presents: Monegros Desert Festival | Beatport Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Hier ook wat zaterdag middag gebeuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR
Gaat iets niet lekker daar, maar vast wel een leuke combi weer als het werkt met de stream :)

YouTube: Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR

[edit] Ik vind dit een zeer geslaagde sessie geworden. Hij is wat rustiger, en melodieuzer dan de andere STOOR sets. Je hoort erg veel invloed van Rachmad. yeah toppper!

[ Voor 47% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2020 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
ppeterr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:26:
Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR
Gaat iets niet lekker daar, maar vast wel een leuke combi weer als het werkt met de stream :)

YouTube: Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR

[edit] Ik vind dit een zeer geslaagde sessie geworden. Hij is wat rustiger, en melodieuzer dan de andere STOOR sets. Je hoort erg veel invloed van Rachmad. yeah toppper!
Yes, het begin hebben we gemist, maar verder wel een flink stuk live geluisterd. Was erg vet.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Een heerlijke mix gehoord vandaag van GiGi FM, nog nooit eerder van haar gehoord maar ze weet een hele trip neer te zetten in 60 minuten :) YouTube: GiGi FM / August 5 / 6pm-7pm

Deze twee HOR sets van kort geleden zitten ook in mijn youtube likes:
Rollende beats met Kyle Geiger YouTube: Front Left - Kyle Geiger / July 24 / 8pm-9pm
En wat diepere beats met Justine Perry YouTube: Justine Perry / November 5 / 8pm-9pm

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
https://www.intergalactic.fm/cbstv/

Dit is de hele avond al goud

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Spread the Hate . 7(8)7 _/-\o_ *O* -O- _O- oOo

Even een beetje extra volume om ruim boven het airco geluid uit te komen :)

[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 09-08-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik raakte ietwat oververhit, en toen dit aangezet. En lekker hoor! Niet dat ik afkoel ervan maar top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
Omdat techno uit het illegale circuit ontstaan is had ik wel verwacht dat er inmiddels veel feestjes her en der zouden plaatsvinden. Maar als ik zo rondvraag kent eigenlijk niemand ze. Zijn ze er überhaupt en is het wat? of worden ze te goed geheim gehouden.
Ik zou er bijna mijn vakantieland voor uitkiezen om maar weer ergens te zijn waar je wel mag feesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
@saveljos, ze zijn er wel degelijk als je de berichtgeving moet geloven. Recentelijk best wel wat in het nieuws geweest, goed zoeken zou ik zeggen :)

https://www.ad.nl/rotterd...r=https://www.google.com/

https://www.nrc.nl/nieuws...aailicht-opdoemt-a4007634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:17

Spektre komt binnenkort weer met een nieuw album. Redelijk stevige techno imho.
Grace thompson set staat er gratis bij zitten wel een aantal lekkere nrs in niet heel stevig moet ik zeggen wel lekkere flow vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
Gaargod schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 21:32:
@saveljos, ze zijn er wel degelijk als je de berichtgeving moet geloven. Recentelijk best wel wat in het nieuws geweest, goed zoeken zou ik zeggen :)

https://www.ad.nl/rotterd...r=https://www.google.com/

https://www.nrc.nl/nieuws...aailicht-opdoemt-a4007634
Ja, oké. In de media word er wel soms wat over gezegd. Maar dat zijn nog wel redelijk kleinen brave feestjes die vroeg beëindigt worden door de politie. En als er iets is waar ik niet van hou is het om eerder weg te gaan dan sluiting O-).

Begin dit jaar de audioboek van Multigroove beluisterd, wat trouwens echt wel lekker wegleest.
En aangezien ik toch ook wel vaak merk dat ik nummers uit de 90s goed kan waarderen zou zoiets nu wel ideaal zijn.
Misschien na dit gedoe maar opzoek gaan naar de legale versie van dat..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
:o Heb ik deze hier nog niet gedeeld? Oh, wauw, ik ga hier nu al een paar weken keihard op! :9~
YouTube: JSPR - Scapegoat (Original Mix) oOo

Oh ja, en deze is ook lekker! Zelfs na 22 jaar.
YouTube: The Subjective - Like Warriors (1998)

offtopic:
PS: Ik ben tegen die illegale feestjes**. Laten we dit nou met z'n allen even uitzitten, dan kunnen we daarna weer lekker los.
** Aangenomen dat daarmee ook het afstandhouden genegeerd wordt! Als je zeker weet dat de afstand en hygiëne gewaarborgd zijn, dan heb ik er uiteraard minder moeite mee... Maar wees eerlijk, is dat realistisch?

[ Voor 73% gewijzigd door Room42 op 11-08-2020 06:38 . Reden: /mening :- ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djerror
Aha hebben we het over classics deze blijven voor mij altijd een speciale waarde hebben.

YouTube: The Subjective - Tremmer

YouTube: Steve Stoll - Model T

bonus:
YouTube: Fumiya Tanaka - Time EP Insistence ( Rare ! )

die bonus track heb ik destijds ook nooit op vinyl kunnen vinden..behoorlijk zeldzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Deze had ik dubbel op vinyl kon je leuke off-beat truukjes mee doen..in die tijd dat je nog niks kon loopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Lekker hoe alles +2 gepitched lijkt.

Ow en ik lees Model T, en ik denk aan. We blijven even bij de trommeltjes blijkbaar :)

YouTube: Lemon 8 - model 8 (remix)

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 12-08-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKDkiting
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:17
bonus:
YouTube: Fumiya Tanaka - Time EP Insistence ( Rare ! )

die bonus track heb ik destijds ook nooit op vinyl kunnen vinden..behoorlijk zeldzaam
_/-\o_

Lekker moet me denken aan mijn eerste feestje>

https://partyflock.nl/party/1151:Impulz

[ Voor 13% gewijzigd door PKDkiting op 14-08-2020 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Vet dat was mijn tweede. Ging ik van trance naar via lab4 ineens door naar hardhouse

intergalactic.fm

• Gaargod
Nina Kraviz met een nieuwe set zometeenbijnastraks om 20u op YouTube:
YouTube: Nina Kraviz Hot Steel stream @ Cavo Paradiso (Mykonos)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Wie kan onderstaande van soundcloud even vertalen voor mij :P

Some of the most hauntingly deep and groovy big-room churners with near haptic force of persuasion. Running the high-flying Granulart imprint, it’s no wonder Valentín’s keen ear for dim-lit, sub-heavy material shines bright on his present RYC mix, number 397. Reeling out a solid two hours of augmented 4/4 chug, breath-hold atmospherics and finespun texturalism, the Asturias whizz hits the mark in both elegant and forceful manner. As per usual, dare we say.

TLDR ppeterr vertaling:
Ik heb de eerste 20 min er op zitten en vind het een dikke SOLID SESSION 2020!

En wie die track een beetje kent, van jawel tig jaren terug. Kan zich er misschien in vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ja tjonge zeg, dit topic staat gewoon opeens op pagina 2 van mijn gevolgde topics.

Dat kan niet de bedoeling zijn, daarom een dosis MODEL1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik word echt een beetje depressief van maanden lang geen feest en ook niks in het vooruitzicht.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Op een gegeven moment heb je de thuisfeestjes wel gehad en mis je het publiek ook gewoon. Althans, ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Jep, ik mis dat ook.

Ik was een maandje terug in de Marktkantine bij Lovestad, die deden een liveset zitconcert. Was wel gaaf om weer eens in een club te zijn en dikke muziek over een dik systeem te horen!! Maar toch haalt dat het bij lange na niet bij een echt goeie clubnacht of festivaldag. Zit er over te denken om 12 September naar Radion te gaan, daar doet Arjuna Schiks een zit set. Zo is er toch nog wel wat te doen, al is het op een andere manier.

Gisteren las ik ook een pittige post van Benny Rodrigues op zijn Feestboek pagina, wat voor slagveld er straks achter blijft in het nachtleven landschap. Ziet er niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb er geen last van, ik ging natuurlijk al niet meer uit. Maar ik begrijp jullie volkomen. Het was voor mij een noodzakelijke uitlaat klep het uitgaan vroeger. Een aantal van jullie hier waren mega actief in de feestjes. Ik hoop oprecht dat het snel weer aan de gang kan. Maar persoonlijk zie ik het nog somber in voorlopig.

Een zit set. Dat klinkt al een beetje vies. Dus dan zit je op een vierkante meter je in te houden om niet te gaan dansen en een beetje met je armen te bewegen ofzo? Maar goed, je moet blijkbaar toch iets verzinnen als ondernemer. Volgend jaar is alles anders, vast niet beter. Maar anders.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ach ik luister toch veel naar 'zit sets' thuis hahaha. Maar ja, geen feestjes is niet fijn voor de mensen die nu hun uitlaatklep missen.

Dan maar weer even dit kanaal browsen: YouTube: HÖR BERLIN - YouTube

Heb deze nu op staan:
YouTube: Charly Schaller / September 1 / 5pm-6pm

Mijn YouTube

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
Oh ja, thuis zit sets natuurlijk. Kwam deze vd week tegen, wat een heerlijke raveklappers!!

YouTube: Ellen Allien Balcony Live Streaming 20.08.2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:12:
Oh ja, thuis zit sets natuurlijk. Kwam deze vd week tegen, wat een heerlijke raveklappers!!

YouTube: Ellen Allien Balcony Live Streaming 20.08.2020
aHa ik knal hem ook aan, de eerste minuut is het vrij stil en dan die jongen in de jurk.

Maar de eerste plaat :) Ow ja....ik ga hem even over de versterker knallen en kijken of ze daar op het balkon er een feestje van maken 8)

Ze draait wel heel erg op "haar" manier hah..wel geniale platen.

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 02-09-2020 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Grote klappen gauw thuis setje van Alien Rain:
https://soundcloud.com/do...lien-rain-live-hor-berlin

[ Voor 6% gewijzigd door Gaargod op 08-09-2020 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Niet techno, maar wat een insane goede ambient track. Van mij mogen ze dit gewoon midden in een techno set draaien:
YouTube: AFX (Aphex Twin) - 19 Ssnb

Ik vraag me echt af of er ooit nog iemand op het niveau van hem gaat komen.

Trouwens wel een keer meegemaakt dat OVR deze op de main area op Unpolished draaide. Legendarisch momentje

YouTube: Autechre - Drane

[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 09-09-2020 22:15 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 48 Laatste