Wakker worre!
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 11-06-2020 11:07 ]
Lekker beuken dit!

Vergeleken met die hierboven is dit maar tammetjes. Alsnog wel lekker maar ik zit even in de bovenste stemming.ppeterr schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 16:16:
Maar ook wel wat rustigers hoor, lekker relaxed:
[Soundcloud: VOLTAGE Podcasts #59 W. Thomas Schumacher by VOLTAGE Records]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja toch! Beetje leven beuken in dit topic
[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 19-06-2020 16:49 . Reden: typo ]
Komend weekend zou Awakenings festival weer zijn. Aangezien het mijn 13de keer zou worden is dit jaar toch een beetje een teleurstelling 
In 2013 kon ik ook niet gaan, dus het zal wel aan het getal 13 liggen.
Ach, nu gaan we maar een weekendje kamperen in Haarlem. De camping hadden we immers toch al geboekt en het geld krijgen we niet terug.
Ach, nu gaan we maar een weekendje kamperen in Haarlem. De camping hadden we immers toch al geboekt en het geld krijgen we niet terug.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Tijd dus om je beste awakenings momenten hier neer te gooien - ik start!bramv82 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:37:
Komend weekend zou Awakenings festival weer zijn. Aangezien het mijn 13de keer zou worden is dit jaar toch een beetje een teleurstelling
Wel de easter versie, maar boeie! Even knallen!
https://soundcloud.com/aw...aster-2019-999999999-live
https://soundcloud.com/aw...enings-easter-2019-perc-1
En een rauwe playlist van STOOR
https://soundcloud.com/jochempaap/sets/stay-home-soundsystem
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 22-06-2020 16:51 ]
Mooie momenten van 12 jaar awakenings:
- In 2007: hele dag aardig weer gehad, maar 's avonds tijdens de set van Richie Hawtin begon het licht te regenen, wat een erg mooi effect gaf in de lasers. Het festival duurde toen ook nog tot 00:00u, dus het was ook volledig donker.
- Het jaar dat Michael Jackson is gestorven: de laatste plaat die gedraaid werd was Billie Jean. Na een hele dag monotone bassen klinkt dat heel apart. Overigens hoor je dan ook dat de geluidsinstallatie is afgesteld op techno, want Billie Jean met zo'n zware bass klinkt toch niet zoals het bedoeld is
- geen herinnering, maar een anekdote: In 2009 op de camping gepraat met wat mensen en een van hen had zelf een mix cdtje gemaakt. Die cd in mijn auto opgezet, alleen ben ik die toen vergeten terug te geven en is de cd in mijn radio blijven zitten. Ik heb 'm daarna nog wel vaker geluisterd in de auto. In 2018 begon er een nieuwe collega op mijn afdeling. Hij ging blijkbaar ook al jaren naar Awakenings en mixt ook wel eens wat plaatjes aan elkaar. Bleek dat hij die cd gemixt had. Waarschijnlijk hadden we elkaar dus 9 jaar eerder al gesproken op de camping. Kleine wereld....
- Het eerste jaar dat het festival op 12:00 begon in plaats van 11:00 stonden we om 11:15 al voor de deur
- Ook apart om te zien hoe het festival zich ontwikkeld heeft in de loop van de jaren. In 2007 kon je nog in het midden van het terrein staan bij de eettentjes. Als je dan rond keek zag je alle podia/tenten rondom liggen. Tegenwoordig moet je een groot rondje lopen. En toch is het nergens druk, altijd een bar dichtbij waar je snel kan bestellen en is het geluid gewoon goed. Blijft gewoon een van de best georganiseerde festivals vind ik. Daarom blijven we hier ook naar toe gaan nu we wat ouder worden
en vrouw en kinderen hebben.
Ben naast het festival een paar keer in Eindhoven geweest, maar nooit in de gashouder. Daar wil ik nog wel een keer naar toe. Nachtfeestjes hoeft van mij niet meer zo, dus misschien eens een "By Day" bezoeken
- In 2007: hele dag aardig weer gehad, maar 's avonds tijdens de set van Richie Hawtin begon het licht te regenen, wat een erg mooi effect gaf in de lasers. Het festival duurde toen ook nog tot 00:00u, dus het was ook volledig donker.
- Het jaar dat Michael Jackson is gestorven: de laatste plaat die gedraaid werd was Billie Jean. Na een hele dag monotone bassen klinkt dat heel apart. Overigens hoor je dan ook dat de geluidsinstallatie is afgesteld op techno, want Billie Jean met zo'n zware bass klinkt toch niet zoals het bedoeld is
- geen herinnering, maar een anekdote: In 2009 op de camping gepraat met wat mensen en een van hen had zelf een mix cdtje gemaakt. Die cd in mijn auto opgezet, alleen ben ik die toen vergeten terug te geven en is de cd in mijn radio blijven zitten. Ik heb 'm daarna nog wel vaker geluisterd in de auto. In 2018 begon er een nieuwe collega op mijn afdeling. Hij ging blijkbaar ook al jaren naar Awakenings en mixt ook wel eens wat plaatjes aan elkaar. Bleek dat hij die cd gemixt had. Waarschijnlijk hadden we elkaar dus 9 jaar eerder al gesproken op de camping. Kleine wereld....
- Het eerste jaar dat het festival op 12:00 begon in plaats van 11:00 stonden we om 11:15 al voor de deur

- Ook apart om te zien hoe het festival zich ontwikkeld heeft in de loop van de jaren. In 2007 kon je nog in het midden van het terrein staan bij de eettentjes. Als je dan rond keek zag je alle podia/tenten rondom liggen. Tegenwoordig moet je een groot rondje lopen. En toch is het nergens druk, altijd een bar dichtbij waar je snel kan bestellen en is het geluid gewoon goed. Blijft gewoon een van de best georganiseerde festivals vind ik. Daarom blijven we hier ook naar toe gaan nu we wat ouder worden

Ben naast het festival een paar keer in Eindhoven geweest, maar nooit in de gashouder. Daar wil ik nog wel een keer naar toe. Nachtfeestjes hoeft van mij niet meer zo, dus misschien eens een "By Day" bezoeken
[ Voor 7% gewijzigd door Blackouts op 23-06-2020 09:46 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Oei, wel 12 jaar Awakenings maar geen gashouder? Dat is bijna heiligschennisbramv82 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:33:
Mooie momenten van 12 jaar awakenings:
Het is toch wel een van de mooiere venues om dit soort feestjes bij te wonen. Hopelijk kan het snel weer! Al denk ik dat het echt nog wel een jaar gaat duren..
Toch altijd leuk om een eigen track in een mix voorbij te horen waarvan je het bestaan niet wist.
erg fijne laidback zomer mix wel lekker voor nu denk ik. eigen track is zwaar omlaag gepitched maar lijkt wel af of hij dan beter tot zijn recht komt..weer wat geleerd.
[Soundcloud: Mira At Sandbox Festival 2020 by nacelle]
erg fijne laidback zomer mix wel lekker voor nu denk ik. eigen track is zwaar omlaag gepitched maar lijkt wel af of hij dan beter tot zijn recht komt..weer wat geleerd.
[Soundcloud: Mira At Sandbox Festival 2020 by nacelle]
@djerror Ja dat is zeker leuk! Fijn dat je platen ook werkelijk gedraaid worden toch. Ik persoonlijk vind die mix niet zo heel erg tof, maar valt ook ietwat buiten dit topic. Maakt ook niet uit.
Welke ik wel heel relaxed vind, en die komt ook uit jouw keuze vanaf soundcloud:
https://soundcloud.com/le...s-les-ravens-guestmix-010
Heerlijk relaxed en warme zwoele mix met meeslepende platen. Thanks voor die suggestie op SC!
Welke ik wel heel relaxed vind, en die komt ook uit jouw keuze vanaf soundcloud:
https://soundcloud.com/le...s-les-ravens-guestmix-010
Heerlijk relaxed en warme zwoele mix met meeslepende platen. Thanks voor die suggestie op SC!
haha ja het is toch meer de ram techno dit topic..ben ik ook fan van hoor..hou van alle electronische muziek behalve commerciele EDM dan .ppeterr schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:40:
@djerror Ja dat is zeker leuk! Fijn dat je platen ook werkelijk gedraaid worden toch. Ik persoonlijk vind die mix niet zo heel erg tof, maar valt ook ietwat buiten dit topic. Maakt ook niet uit.
https://live.awakenings.c...=Awakenings%20&utm_term=8
Maceo plex nu aan het woord...daarna Nina, daarna komen er nog meer live-talks.
YouTube: Awakenings Festival 2020 | Friday | online weekender
Timetable:
16:30 Opening talks
18:00 Loco Dice
19:30 Kölsch
21:00 Joseph Capriati
22:30 Adam Beyer
00:00 Re-broadcast
Maceo plex nu aan het woord...daarna Nina, daarna komen er nog meer live-talks.
YouTube: Awakenings Festival 2020 | Friday | online weekender
Timetable:
16:30 Opening talks
18:00 Loco Dice
19:30 Kölsch
21:00 Joseph Capriati
22:30 Adam Beyer
00:00 Re-broadcast
[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 26-06-2020 17:13 ]
Ik zit in de restream, nu Rush van AWFS18. I was there 
YouTube: Relive Awakenings Festival 2018 | Friday
Om 22u mister OH Yes OH Yes!
YouTube: Relive Awakenings Festival 2018 | Friday
Om 22u mister OH Yes OH Yes!
Ik ben wel van het hard, vuil - goor stampen en zweten op knetter techno. Dat gooi ik ook best veel neer hier. Maar omdat het wat tam is momenteel hier op het forum deeltje. Deel ik maar eens een van mijn andere toch wel fijne zwoele dans setje's die ik ook onwijs waardeer. Hunteman dan maar, ja toch!. Een meester en heerser wat mij betreft in het neerzetten van digitaal oor-genot. Maar dan in de wat meer relaxte doch mee slepende en zuigende plaat selectie van hem met her en der wat oor-oorgasme's.
Wel ja, enjoy!
OH Yes OH Yes! Ow zeker!
Wel ja, enjoy!
OH Yes OH Yes! Ow zeker!
En door met STOOR.
Live nu.
YouTube: GA HIER KLIK VOOR STOOR
En
Timetable:
18:00 Bart Skils
19:30 Rebekah
20:40 Speedy J
22:10 Pan-Pot
YouTube: Awakenings Festival 2020 | Sunday | online weekender
Live nu.
YouTube: GA HIER KLIK VOOR STOOR
En
Timetable:
18:00 Bart Skils
19:30 Rebekah
20:40 Speedy J
22:10 Pan-Pot
YouTube: Awakenings Festival 2020 | Sunday | online weekender
[ Voor 59% gewijzigd door ppeterr op 28-06-2020 19:00 ]
Leuk dat ze hun lichtplansimulator gebruiken als lichtshow. Dit had het kunnen zijn als het door had kunnen gaan.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja is dat een simulator, een overlay ? Ik vind het er erg tof uitzien.Room42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:35:
Leuk dat ze hun lichtplansimulator gebruiken als lichtshow. Dit had het kunnen zijn als het door had kunnen gaan.
Ja, het is duidelijk een animatie. Zij zal wel voor een green screen staan. Inderdaad veel levendiger dan iemand op z'n zolderkamertje.ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:35:
[...]
Ja is dat een simulator een overlay ? Ik vind het er erg tof uitzien.
Ik weet niet of ze er speciaal een arena voor gebouwd hebben of dat dit het plan is dat ze sowieso hadden willen bouwen. Ik denk dat de lichten op de grond normaal niet gebruikt zouden worden. En het oogt ook een beetje klein, nu ik het beter bekijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 28-06-2020 19:39 ]
Nou knap werk dan, hiervoor met Bart. Zagen de lasers op die glitter bol er wel erg indrukwekkend uit ookRoom42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:36:
[...]
Ja, het is duidelijk een animatie. Zij zal wel voor een green screen staan. Inderdaad veel sprekender dan iemand op z'n zolderkamertje.
Best hak en zaag werk wat die meid nu neerzet.

Nou, inderdaad. Als je nu terugspoelt naar Bark Skills, is dat wel heel tam.ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:39:
[...]
Best hak en zaag werk wat die meid nu neerzet.
Ik hou hier wel van. Een naam die ik moet onthouden: Rebekah.
Ik denk eigenlijk als ik zo naar de visuals kijk, dat Rebekah inderdaad helemaal niet in de gashouder gestaan heeft. Bart die hier voor was, daar was denk ik de licht show wel echt.
Vraag mij af wat Jochem, die hierna komt gaat neerzetten. Moet wel knetter hard zijn.
Vraag mij af wat Jochem, die hierna komt gaat neerzetten. Moet wel knetter hard zijn.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij Bart ziet het er echter uit en zie je ook de gloed op z'n gezicht. Ook veel meer details in de stage en het licht. Hoe dan ook een dikke show.ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:49:
Ik denk eigenlijk als ik zo naar de visuals kijk, dat Rebekah inderdaad helemaal niet in de gashouder gestaan heeft. Bart die hier voor was, daar was denk ik de licht show wel echt.
Eerste keer dat ik hier in dit topic mijn gezicht laat zien, hallo allemaalRoom42 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:55:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt, bij Bart ziet het er echter uit en zie je ook de gloed op z'n gezicht. Ook veel meer details in de stage en het licht. Hoe dan ook een dikke show.

De internationale dj's worden digitaal in de gashouder geplaatst en de NL (en dacht Belgische) dj's zijn daadwerkelijk aanwezig (dan zie je ook cameramensen etc. rond lopen). Ziet er dan ook nog beter uit
Vaak in de Gashouder geweest voor de verbouwing (en erna ook natuurlijk
Met zo'n begin als nu moet dat wel goed komen denk ikppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:39:
Hooi! @D-Ed![]()
Tijd voor Jochem nu, even kijken wat hij er van bakt na dit geweld
Ja hier houd ik van sound engineering ten top, het klinkt zo goed. Ook zijn STOOR sessies. Het klopt gewoon. Ja dit is different koek kan je wel zeggen. Volgens mij wordt dit een hele fijne set.
Ik zit al heel lang niet meer zo in de techno (laatste feest was Draaimolen in 2018) maar zo op de bank hangend met een biertje in de hand Speedy in de beste locatie ooit checken is toch wel genieten 🍻ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:48:
Ja hier houd ik van sound engineering ten top, het klinkt zo goed. Ook zijn STOOR sessies. Het klopt gewoon. Ja dit is different koek kan je wel zeggen. Volgens mij wordt dit een hele fijne set.
Ik ga zeker niet meer zo actief mee in de techno-scene. De eerste keer dat ik Jochem mee maakte op een feest was in de Multigroove.....welja ik denk dat dat rond '93 was. Maar ik verlies mijzelf nog steeds in de muziek, en zeker in zijn sets. Of dat nou op de bank is, of zoals vroeger......maar dat is voor mij verleden tijd
Long time ago! Ik heb hem toch wel zo'n keer of 15 keer live gezien en gehoord volgens mij.. Beste set ooit was voor mij in 2001 op I Love Techno in Gent waar hij Pull Over live draaide (deed hij eigenlijk nooit)..ppeterr schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:28:
Ik ga zeker niet meer zo actief mee in de techno-scene. De eerste keer dat ik Jochem mee maakte op een feest was in de Multigroove.....welja ik denk dat dat rond '93 was. Maar ik verlies mijzelf nog steeds in de muziek, en zeker in zijn sets. Of dat nou op de bank is, of zoals vroeger......maar dat is voor mij verleden tijd
Man man, setje hoor dit

Amelie gaat behoorlijk los op het AWFS19 restream kanaal
YouTube: YouTube
Speedy ook een stukje meegepakt natuurlijk, lekkerrrrrr!!!
Speedy ook een stukje meegepakt natuurlijk, lekkerrrrrr!!!
Ik heb het laatste uur maar naar Loudboxer geluisterd: YouTube: Speedy J -- LoudboxerRoom42 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:07:
Helaas, de Awakenings-video en die hierboven zijn nu private.

https://soundcloud.com/jo...val-2020-online-weekenderRoom42 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:07:
Helaas, de Awakenings-video en die hierboven zijn nu private.
En de set van YouTube: Rebekah Live - Awakenings Festival 2020 staat ook online, maar die lijkt me niet origineel, dus die zal wel weer verdwijnen.

edit:
Hij staat er nog maar het origineel is nu ook op het Awakenings Channel te zien:YouTube: Rebekah at our virtual Gashouder for Awakenings Festival 2020 | Onli...
[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 06-07-2020 23:58 ]
Adam Beyer at our virtual Gashouder.
YouTube: Adam Beyer at our virtual Gashouder for Awakenings Festival 2020 | O...
Ik vind hem niet zo spannend....
YouTube: Adam Beyer at our virtual Gashouder for Awakenings Festival 2020 | O...
Ik vind hem niet zo spannend....
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 29-06-2020 16:57 ]
Awakenings heeft zo te zien de meeste sets inmiddels zelf geupload. Geen idee of alles er al bij zit, zag net het e.e.a. voorbij komen.
@infidel011 Hoewel ik de sets van Speed J en Rebekah erg dik vond. Is er toch iets mis mee. Het is een fijne poging maar het klopt voor geen reet. Hopelijk volgend jaar weer een actieve dansende massa die aan het genieten is daar. Want volgens mij is dat sowieso een ingrediënt die nodig is om Awakenings te maken zoals het hoort.
Naja dan maar een studio setje bij Vault. Ook geen spektakel maar wel even lekker om de week te breken!
Naja dan maar een studio setje bij Vault. Ook geen spektakel maar wel even lekker om de week te breken!
Eens met @ppeterr. Ik heb afgelopen weekend ook meer naar de "restream-stream" zitten kijken dan naar de stream met de nieuwe sets. Omdat je dan nog wat meepakt van de sfeer op zo'n festival met van die typische tafereeltjes. Heerlijk om te zien. Aan de andere kant ook weer een soort zelfkastijding want oh wat zou ik graag weer op een feestje staan. Daarom afgelopen maandag maar even m'n draaitafels aangeslingerd en de buren gekgemaakt met pompende beats. Die bass moet je af en toe gewoon voelen
19:30u maar even ANNA kijken dan...wie weet is het fantastiesssss
@ppeterr Inderdaad. Blijkt maar weer dat publiek toch een sfeerbepalende factor is in de entertainment industrie. Zelf luister ik de sets vraag terug tijdens het werk/studie, dan stoort het niet aanwezige publiek wat minder.
Yes dat is het ook, en wat ik ook mis is de interactie en wat je ziet van de DJ. Wat ze doen en hun bewegingen.....in deze video sets van awakening slaat dat nergens op.
Overigens redelijke set van ANNA.
Ik mis ook wel een beetje het festival plug thema
Zo van het ene jaar de remixen van een paar jaar terug. Of de samples van de overleden artiest van dat jaar. Of nog verder terug de gabber invloeden in de techno plaatjes..... En ik hoor ook steeds een plaat terug komen die ik wel te gek vind. Dat is dan wel iets nog 
YouTube: Michael Klein - Der Sturm Kommt
Overigens redelijke set van ANNA.
Ik mis ook wel een beetje het festival plug thema
YouTube: Michael Klein - Der Sturm Kommt
[ Voor 25% gewijzigd door ppeterr op 01-07-2020 20:00 ]
Dikke set van YouTube: Ghost in the Machine @ United We Stream
Of nou ja, ik ben pas halverwege maar ik vermaak me kostelijk.
Ik zit net de liveset van Rebekah te kijken/luisteren als onderdeel van Awake. Wat een geweld zeg!
Ik dacht dat zij altijd alleen maar techhouse enzo deed, het is dat ik toevallig deze stream aanzette en ben blijven hangen. Echt stevig doorwerken zeg maar.
Absoluut een nieuwe techno favoriet erbij.
HENG HENG
Deze even bewaard voor de start van mijn "weekend" (gewerkt dus zat/zon). Lekker beukwerk!!!! TOPRoom42 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 00:07:
Dikke set van YouTube: Ghost in the Machine @ United We Stream![]()

Nondeju, lekker dit. Beetje duister, industrial-achtig. Niet lullen maar poetsen.ppeterr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Deze even bewaard voor de start van mijn "weekend" (gewerkt dus zat/zon). Lekker beukwerk!!!! TOP
![]()
![]()
![]()
![]()
HENG HENG
Rebekah met Paula Temple is ook de moeite.Spacecowboy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:58:
Ik zit net de liveset van Rebekah te kijken/luisteren als onderdeel van Awake. Wat een geweld zeg!Ik dacht dat zij altijd alleen maar techhouse enzo deed, het is dat ik toevallig deze stream aanzette en ben blijven hangen. Echt stevig doorwerken zeg maar.
Wist niet eens dat ze tech-house draait
Nou heb ik de tijd dat ik regelmatig naar techno luisterde al even achter me gelaten maar wat een goeie track is dit zeg!Gaargod schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:51:
Stil hier zeg. Lekker zweefplaatje dan maar
YouTube: Mathew Jonson - Marionette
Ik had meteen zin om te bladeren op m'n Youtube naar wat soortgelijke klassiekertjes, want Marionette is gewoon een blijver aan de minimal kant van techno. Ben eigenlijk ff wat te lang doorgegaan, cant turn back now hahaha. Gesorteerd op style zo'n beetje:Gaargod schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:51:
Stil hier zeg. Lekker zweefplaatje dan maar
YouTube: Mathew Jonson - Marionette
YouTube: Shackleton -- Blood On My Hands (Ricardo Villalobos' Apocalypso Now ...
YouTube: Takashi Himeoka - Ludwig
YouTube: Traumer - Depechez (Exos Remix) [BERG AUDIO]
YouTube: Kritical Audio - Krupp (Minilogue remix)
YouTube: Pfirter - Atman [Stroboscopic Artefacts SA5YEARS01]
YouTube: Brendon Moeller - Adjust To The Fading Light (Ben Klock 'Just In Tim...
YouTube: L.B Dub Corp – Take It Down Again (In Dub) [Stroboscopic Artefacts S...
YouTube: Untold - Motion The Dance [Hemlock Recordings]
YouTube: Minilogue - Clouds And Water (Rrose Remix)
YouTube: Minilogue - When Sadness Releases, Joy Arises (Donato Dozzy Remix)
YouTube: Kollektiv Turmstrasse - Luchtoorn (Original Mix)
YouTube: DWIG - Orange Evening // Laut & Luise (LUL007)
YouTube: Philip Bader, Nicone & Sascha Braemer - Dantze, Boy (Original Mix)
YouTube: Moody - Freeki Mutha F cker (Original)
YouTube: Gary Martin - Pimping People In High Places (Woodword Ave Mix)
YouTube: Kollektiv Turmstrasse - Sorry I'm Late (Original Mix)
YouTube: Ploy - Intrigued By The Drum
YouTube: Wata Igarashi - Spirits In The Rain [MDG014.1]
YouTube: Evigt Mörker - Högre
YouTube: Raär - Le Sacrifice Moral [VAEREL002]
YouTube: Deepchord - Immersion I [AI-10]
YouTube: Aphex Twin - Rhubarb
YouTube: Valentino - Flying (Sultan & The Greek Remix)
Pete van Payne is live! 
YouTube: Techno Emporium Weekend Update - Audiocollapse

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 10-07-2020 20:12 ]
Mis hem eigenlijk altijd in de "live" stream - maar goed was al half in slaap gisterRoom42 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:08:
Pete van Payne is live!

Dan nu maar even knallen, thanks voor de notificatie!

Hij heeft verdorrie maar 5 weergave's..die gast heeft wel iets meer support nodig vind ik!
[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 11-07-2020 17:27 ]
Vind ik ook! Z'n mixen zijn echt heerlijk! Op hous-mixes.com zijn ook veel sets van hem te vinden:ppeterr schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:24:
[...]
Hij heeft verdorrie maar 5 weergave's..die gast heeft wel iets meer support nodig vind ik!
https://www.house-mixes.com/profile/Pete%20van%20Payne
@Room42
Die site is nieuw voor mij, zie dat er veel onbekende dj's op staan, leuk!
Maar eerst nog maar eens een keer deze geniale set - ja, ik val in herhaling
Een set met een fantastische opbouw en platen keuze.
Begint relaxed, en eindigt knallend.
https://soundcloud.com/os...ain-fuenfzehn-luke-slater
Waanzinnig!
YouTube: O-Ton Reassembled 1
Die site is nieuw voor mij, zie dat er veel onbekende dj's op staan, leuk!
Maar eerst nog maar eens een keer deze geniale set - ja, ik val in herhaling
Een set met een fantastische opbouw en platen keuze.
Begint relaxed, en eindigt knallend.
Waanzinnig!
YouTube: O-Ton Reassembled 1
[ Voor 54% gewijzigd door ppeterr op 16-07-2020 18:03 ]
Vanavond om 20u keihard van beukensteijnen met (re)streams van Vault Sessions V 
Van 20u tot 20u 45 ADD: AnD met Dasha Rush
Vanaf 20u45 tot 23u: Rebekah
Via Facebook zover ik kan zien, das dan weer jammer. Is in samenwerking met Be At TV dus dan mogelijk ook op YouTube? Ik hoop het.
Van 20u tot 20u 45 ADD: AnD met Dasha Rush
Vanaf 20u45 tot 23u: Rebekah
Via Facebook zover ik kan zien, das dan weer jammer. Is in samenwerking met Be At TV dus dan mogelijk ook op YouTube? Ik hoop het.
nog een stream evenement vanavond van Photon/Ben Klock:
https://www.facebook.com/...1254351675&id=60928281674
(Word gestreamed op Facebook of het Arte kanaal YouTube: Photon Live stream 2020 presented by Ben Klock - ARTE Concert zo lijkt het)
https://www.facebook.com/...1254351675&id=60928281674
(Word gestreamed op Facebook of het Arte kanaal YouTube: Photon Live stream 2020 presented by Ben Klock - ARTE Concert zo lijkt het)
[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 17-07-2020 15:56 ]
Zaterdag tijd voor een re-stream van Welcome to the Future 2019, met oa Rush, Derrick May en Quazar op de bill. Nice! Hoop dat ze die via YouTube uitzenden.
Dit nummer! YouTube: 2pole - Alone feat. Ursula Rucker (Original Mix) [Suara]
De intro is al lekker, met die pre-beat sound. Dat geeft altijd al een lekkere flow, maar toen die snerpende closed hi-hat erin kwam op 1:28, ging ik los!
Superlekkere track!
De intro is al lekker, met die pre-beat sound. Dat geeft altijd al een lekkere flow, maar toen die snerpende closed hi-hat erin kwam op 1:28, ging ik los!

Superlekkere track!
Luke Slater met Speedy J lekker aan het jammen bij STOOR van gisteravond... YouTube: Luke Slater x Speedy J live @ STOOR
Die gaat best lekker idd @Room42.
Vind dat sowieso wel vet zo af en toe wat vocals. Zoals in deze beukert; YouTube: Cosmin TRG - In Your Body
Vind dat sowieso wel vet zo af en toe wat vocals. Zoals in deze beukert; YouTube: Cosmin TRG - In Your Body
Mooie combinatie ditGaargod schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:52:
Luke Slater met Speedy J lekker aan het jammen bij STOOR van gisteravond... YouTube: Luke Slater x Speedy J live @ STOOR
intergalactic.fm
@yrew, voor a.s. Zondag staat Speedy J er met Sterac... Daar ben ik erg benieuwd naar! Ik heb Steve wel vaker horen draaien, maar niet eerder live bezig gezien / gehoord.
YouTube: Photon Live stream 2020 presented by Ben Klock - ARTE ConcertGaargod schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:38:
@yrew, voor a.s. Zondag staat Speedy J er met Sterac... Daar ben ik erg benieuwd naar! Ik heb Steve wel vaker horen draaien, maar niet eerder live bezig gezien / gehoord.
Ik ben ook benieuwt naar Sterac + SpeedyJ. Die set met Luke Slater vond ik dan niet zo, maar dat heb ik vaker met hem. Iets te veel willekeurige bleepbloops met basis techno beats op de achtergrond houd ik niet zo van hahaha. Maar dan heeft hij ook deze set gemixed en die is dan wel briljant:
edit; Speedy J + Luke Slaters Stoor set is best wel ok eigenlijk. Niet alles valt bij mij in de smaak maar das okay
edit2: De sets van die laatste Photon live stream zijn opgeknipt en staan hier: YouTube: ARTE Concert - YouTube
[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 31-07-2020 03:53 ]
Monegros Desert Festival livestream, nu Regal lekker aan het ratelen: YouTube: @Beatport Presents: Monegros Desert Festival | Beatport Live
Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR
Gaat iets niet lekker daar, maar vast wel een leuke combi weer als het werkt met de stream
YouTube: Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR
[edit] Ik vind dit een zeer geslaagde sessie geworden. Hij is wat rustiger, en melodieuzer dan de andere STOOR sets. Je hoort erg veel invloed van Rachmad. yeah toppper!
Gaat iets niet lekker daar, maar vast wel een leuke combi weer als het werkt met de stream
[edit] Ik vind dit een zeer geslaagde sessie geworden. Hij is wat rustiger, en melodieuzer dan de andere STOOR sets. Je hoort erg veel invloed van Rachmad. yeah toppper!
[ Voor 47% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2020 17:32 ]
Yes, het begin hebben we gemist, maar verder wel een flink stuk live geluisterd. Was erg vet.ppeterr schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:26:
Steve Rachmad aka Sterac x Speedy J live @ STOOR
intergalactic.fm
Een heerlijke mix gehoord vandaag van GiGi FM, nog nooit eerder van haar gehoord maar ze weet een hele trip neer te zetten in 60 minuten
YouTube: GiGi FM / August 5 / 6pm-7pm
Deze twee HOR sets van kort geleden zitten ook in mijn youtube likes:
Rollende beats met Kyle Geiger YouTube: Front Left - Kyle Geiger / July 24 / 8pm-9pm
En wat diepere beats met Justine Perry YouTube: Justine Perry / November 5 / 8pm-9pm
Deze twee HOR sets van kort geleden zitten ook in mijn youtube likes:
Rollende beats met Kyle Geiger YouTube: Front Left - Kyle Geiger / July 24 / 8pm-9pm
En wat diepere beats met Justine Perry YouTube: Justine Perry / November 5 / 8pm-9pm
Spread the Hate .
Even een beetje extra volume om ruim boven het airco geluid uit te komen

Even een beetje extra volume om ruim boven het airco geluid uit te komen
[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 09-08-2020 18:24 ]
Ik raakte ietwat oververhit, en toen dit aangezet. En lekker hoor! Niet dat ik afkoel ervan maar top!kevz schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:13:
Omdat techno uit het illegale circuit ontstaan is had ik wel verwacht dat er inmiddels veel feestjes her en der zouden plaatsvinden. Maar als ik zo rondvraag kent eigenlijk niemand ze. Zijn ze er überhaupt en is het wat? of worden ze te goed geheim gehouden.
Ik zou er bijna mijn vakantieland voor uitkiezen om maar weer ergens te zijn waar je wel mag feesten.
Ik zou er bijna mijn vakantieland voor uitkiezen om maar weer ergens te zijn waar je wel mag feesten.
@saveljos, ze zijn er wel degelijk als je de berichtgeving moet geloven. Recentelijk best wel wat in het nieuws geweest, goed zoeken zou ik zeggen 
https://www.ad.nl/rotterd...r=https://www.google.com/
https://www.nrc.nl/nieuws...aailicht-opdoemt-a4007634
Spektre komt binnenkort weer met een nieuw album. Redelijk stevige techno imho.
Grace thompson set staat er gratis bij zitten wel een aantal lekkere nrs in niet heel stevig moet ik zeggen wel lekkere flow vind ik zelf.
Ja, oké. In de media word er wel soms wat over gezegd. Maar dat zijn nog wel redelijk kleinen brave feestjes die vroeg beëindigt worden door de politie. En als er iets is waar ik niet van hou is het om eerder weg te gaan dan sluitingGaargod schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 21:32:
@saveljos, ze zijn er wel degelijk als je de berichtgeving moet geloven. Recentelijk best wel wat in het nieuws geweest, goed zoeken zou ik zeggen

Begin dit jaar de audioboek van Multigroove beluisterd, wat trouwens echt wel lekker wegleest.
En aangezien ik toch ook wel vaak merk dat ik nummers uit de 90s goed kan waarderen zou zoiets nu wel ideaal zijn.
Misschien na dit gedoe maar opzoek gaan naar de legale versie van dat..
YouTube: JSPR - Scapegoat (Original Mix)

Oh ja, en deze is ook lekker! Zelfs na 22 jaar.
YouTube: The Subjective - Like Warriors (1998)
offtopic:
PS: Ik ben tegen die illegale feestjes**. Laten we dit nou met z'n allen even uitzitten, dan kunnen we daarna weer lekker los.
** Aangenomen dat daarmee ook het afstandhouden genegeerd wordt! Als je zeker weet dat de afstand en hygiëne gewaarborgd zijn, dan heb ik er uiteraard minder moeite mee... Maar wees eerlijk, is dat realistisch?
PS: Ik ben tegen die illegale feestjes**. Laten we dit nou met z'n allen even uitzitten, dan kunnen we daarna weer lekker los.
** Aangenomen dat daarmee ook het afstandhouden genegeerd wordt! Als je zeker weet dat de afstand en hygiëne gewaarborgd zijn, dan heb ik er uiteraard minder moeite mee... Maar wees eerlijk, is dat realistisch?
[ Voor 73% gewijzigd door Room42 op 11-08-2020 06:38 . Reden: /mening :- ]
Trommel machine tijd! OwOw ik houd er zo van!
YouTube: Kaiser Souzai - Bulldozer (Original Mix)
En even een flash back
YouTube: Der Dritte Raum - Trommelmaschine (Original Version)
YouTube: Kaiser Souzai - Bulldozer (Original Mix)
En even een flash back
YouTube: Der Dritte Raum - Trommelmaschine (Original Version)
Aha hebben we het over classics deze blijven voor mij altijd een speciale waarde hebben.
YouTube: The Subjective - Tremmer
YouTube: Steve Stoll - Model T
bonus:
YouTube: Fumiya Tanaka - Time EP Insistence ( Rare ! )
die bonus track heb ik destijds ook nooit op vinyl kunnen vinden..behoorlijk zeldzaam
YouTube: The Subjective - Tremmer
YouTube: Steve Stoll - Model T
bonus:
die bonus track heb ik destijds ook nooit op vinyl kunnen vinden..behoorlijk zeldzaam
Deze had ik dubbel op vinyl kon je leuke off-beat truukjes mee doen..in die tijd dat je nog niks kon loopen etc.[b]Evanescent schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 06:26:
Oh ja, en deze is ook lekker! Zelfs na 22 jaar.
YouTube: The Subjective - Like Warriors (1998)
Lekker hoe alles +2 gepitched lijkt.
Ow en ik lees Model T, en ik denk aan. We blijven even bij de trommeltjes blijkbaar
YouTube: Lemon 8 - model 8 (remix)
Ow en ik lees Model T, en ik denk aan. We blijven even bij de trommeltjes blijkbaar
YouTube: Lemon 8 - model 8 (remix)
[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 12-08-2020 17:28 ]
bonus:
Lekker moet me denken aan mijn eerste feestje>
https://partyflock.nl/party/1151:Impulz
[ Voor 13% gewijzigd door PKDkiting op 14-08-2020 18:26 ]
Vet dat was mijn tweede. Ging ik van trance naar via lab4 ineens door naar hardhousePKDkiting schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:25:
[...]
![]()
Lekker moet me denken aan mijn eerste feestje>
https://partyflock.nl/party/1151:Impulz
intergalactic.fm
Nina Kraviz met een nieuwe set zometeenbijnastraks om 20u op YouTube:
YouTube: Nina Kraviz Hot Steel stream @ Cavo Paradiso (Mykonos)
YouTube: Nina Kraviz Hot Steel stream @ Cavo Paradiso (Mykonos)
Wie kan onderstaande van soundcloud even vertalen voor mij
Some of the most hauntingly deep and groovy big-room churners with near haptic force of persuasion. Running the high-flying Granulart imprint, it’s no wonder Valentín’s keen ear for dim-lit, sub-heavy material shines bright on his present RYC mix, number 397. Reeling out a solid two hours of augmented 4/4 chug, breath-hold atmospherics and finespun texturalism, the Asturias whizz hits the mark in both elegant and forceful manner. As per usual, dare we say.
TLDR ppeterr vertaling:
Ik heb de eerste 20 min er op zitten en vind het een dikke SOLID SESSION 2020!
En wie die track een beetje kent, van jawel tig jaren terug. Kan zich er misschien in vinden
Some of the most hauntingly deep and groovy big-room churners with near haptic force of persuasion. Running the high-flying Granulart imprint, it’s no wonder Valentín’s keen ear for dim-lit, sub-heavy material shines bright on his present RYC mix, number 397. Reeling out a solid two hours of augmented 4/4 chug, breath-hold atmospherics and finespun texturalism, the Asturias whizz hits the mark in both elegant and forceful manner. As per usual, dare we say.
TLDR ppeterr vertaling:
Ik heb de eerste 20 min er op zitten en vind het een dikke SOLID SESSION 2020!
En wie die track een beetje kent, van jawel tig jaren terug. Kan zich er misschien in vinden
Ja tjonge zeg, dit topic staat gewoon opeens op pagina 2 van mijn gevolgde topics.
Dat kan niet de bedoeling zijn, daarom een dosis MODEL1.
Dat kan niet de bedoeling zijn, daarom een dosis MODEL1.
Ik word echt een beetje depressief van maanden lang geen feest en ook niks in het vooruitzicht.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Op een gegeven moment heb je de thuisfeestjes wel gehad en mis je het publiek ook gewoon. Althans, ik dan.
Jep, ik mis dat ook.
Ik was een maandje terug in de Marktkantine bij Lovestad, die deden een liveset zitconcert. Was wel gaaf om weer eens in een club te zijn en dikke muziek over een dik systeem te horen!! Maar toch haalt dat het bij lange na niet bij een echt goeie clubnacht of festivaldag. Zit er over te denken om 12 September naar Radion te gaan, daar doet Arjuna Schiks een zit set. Zo is er toch nog wel wat te doen, al is het op een andere manier.
Gisteren las ik ook een pittige post van Benny Rodrigues op zijn Feestboek pagina, wat voor slagveld er straks achter blijft in het nachtleven landschap. Ziet er niet goed uit.
Ik was een maandje terug in de Marktkantine bij Lovestad, die deden een liveset zitconcert. Was wel gaaf om weer eens in een club te zijn en dikke muziek over een dik systeem te horen!! Maar toch haalt dat het bij lange na niet bij een echt goeie clubnacht of festivaldag. Zit er over te denken om 12 September naar Radion te gaan, daar doet Arjuna Schiks een zit set. Zo is er toch nog wel wat te doen, al is het op een andere manier.
Gisteren las ik ook een pittige post van Benny Rodrigues op zijn Feestboek pagina, wat voor slagveld er straks achter blijft in het nachtleven landschap. Ziet er niet goed uit.
Ik heb er geen last van, ik ging natuurlijk al niet meer uit. Maar ik begrijp jullie volkomen. Het was voor mij een noodzakelijke uitlaat klep het uitgaan vroeger. Een aantal van jullie hier waren mega actief in de feestjes. Ik hoop oprecht dat het snel weer aan de gang kan. Maar persoonlijk zie ik het nog somber in voorlopig.
Een zit set. Dat klinkt al een beetje vies. Dus dan zit je op een vierkante meter je in te houden om niet te gaan dansen en een beetje met je armen te bewegen ofzo? Maar goed, je moet blijkbaar toch iets verzinnen als ondernemer. Volgend jaar is alles anders, vast niet beter. Maar anders....
Een zit set. Dat klinkt al een beetje vies. Dus dan zit je op een vierkante meter je in te houden om niet te gaan dansen en een beetje met je armen te bewegen ofzo? Maar goed, je moet blijkbaar toch iets verzinnen als ondernemer. Volgend jaar is alles anders, vast niet beter. Maar anders....
Ach ik luister toch veel naar 'zit sets' thuis hahaha. Maar ja, geen feestjes is niet fijn voor de mensen die nu hun uitlaatklep missen.
Dan maar weer even dit kanaal browsen: YouTube: HÖR BERLIN - YouTube
Heb deze nu op staan:
YouTube: Charly Schaller / September 1 / 5pm-6pm
Dan maar weer even dit kanaal browsen: YouTube: HÖR BERLIN - YouTube
Heb deze nu op staan:
YouTube: Charly Schaller / September 1 / 5pm-6pm
Oh ja, thuis zit sets natuurlijk. Kwam deze vd week tegen, wat een heerlijke raveklappers!!
YouTube: Ellen Allien Balcony Live Streaming 20.08.2020
aHa ik knal hem ook aan, de eerste minuut is het vrij stil en dan die jongen in de jurk.Gaargod schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:12:
Oh ja, thuis zit sets natuurlijk. Kwam deze vd week tegen, wat een heerlijke raveklappers!!
Maar de eerste plaat
Ze draait wel heel erg op "haar" manier hah..wel geniale platen.
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 02-09-2020 16:49 ]
Grote klappen gauw thuis setje van Alien Rain:
https://soundcloud.com/do...lien-rain-live-hor-berlin
https://soundcloud.com/do...lien-rain-live-hor-berlin
[ Voor 6% gewijzigd door Gaargod op 08-09-2020 13:17 ]
Niet techno, maar wat een insane goede ambient track. Van mij mogen ze dit gewoon midden in een techno set draaien:
YouTube: AFX (Aphex Twin) - 19 Ssnb
Ik vraag me echt af of er ooit nog iemand op het niveau van hem gaat komen.
Trouwens wel een keer meegemaakt dat OVR deze op de main area op Unpolished draaide. Legendarisch momentje
YouTube: Autechre - Drane
YouTube: AFX (Aphex Twin) - 19 Ssnb
Ik vraag me echt af of er ooit nog iemand op het niveau van hem gaat komen.
Trouwens wel een keer meegemaakt dat OVR deze op de main area op Unpolished draaide. Legendarisch momentje
YouTube: Autechre - Drane
[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 09-09-2020 22:15 ]