Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-05 23:15
@ppeterr Denk dat jij dit wel kan waarderen.

PSN ID: P1K4NT0

• Biatch
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 29-05 21:17

Deze vandaag in de auto op gehad. Heerlijke set.
Man wat mis ik de festivals....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:27
Hij zal vast al ooit 's voorbij zijn gekomen, maar manOman, wat blijft dit heerlijk _/-\o_

net als:

:9~

[Voor 17% gewijzigd door v1nzent- op 19-04-2020 00:31. Reden: Link aangepast, thanks 🤙]

• Pachango Boy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-05 10:55

We houden hier allemaal wel van KI/KI

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22:13
@Tjesus Dat heb jij goed ingeschat, wat een dikke doorbeuker is die set! NL chick ook nog eens.
[edit] Zo halverwege schroeft ze het nog eens een stukkie op, nice.. *O* *O*

@v1nzent- het is [audio]LINK[/audio]

@Pachango Boy aha beeld bij acid night :) Ja KiKi is tof....maar ehhhhhh

Chris maakt het goed :)

YouTube: Chris Liberator [vinyl set] closing Intercell - Acid Night 2020

[Voor 77% gewijzigd door ppeterr op 18-04-2020 15:44]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr

4 uurtjes feest

Vermoed wel dat ik een beetje tegen Model 1 moeheid aanloop bijna :|

[Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 19-04-2020 16:58]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ppeterr
Straight up, no nonsense proper techno from start to finish.
https://soundcloud.com/ryan-dallas/ryan-dallas-3am-somewhere

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:48
En dat was dan officieel het einde voor de festival zomer. Niet onverwacht, wel jammer.

Kwam nog een mooie set van System 7 tegen, volgens mij komt die bij jou vandaan @ppeterr :)
YouTube: System 7 Live Paris 2009

• bownbreaker
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19:26
Gaargod schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:47:
En dat was dan officieel het einde voor de festival zomer. Niet onverwacht, wel jammer.

Kwam nog een mooie set van System 7 tegen, volgens mij komt die bij jou vandaan @ppeterr :)
YouTube: System 7 Live Paris 2009
Kreeg nog wel een mail van Awakenings. Ze hebben de tent, veel dj's en het terrein voor het weekend van 12/13 september op standby staan. Zou dat weekend ook naar Reaktor Dax J b2b Kobosil. Mooie afterparty lijkt me. Als ze de vergunning rond kunnen krijgen EN Corona is tegen die tijd weg, dan bestaat er een kleine kans dat Awakenings Festival alsnog plaats gaat vinden in dat weekend.

Had verder nog niet echt kaartjes voor andere festivals. Zou wel naar Freshtival gaan in Enschede op 30 mei, maar die is al langer afgelast. Ze hebben daar altijd wel een toffe Basic Grooves stages met vage techno beats.

Van mij mogen ze de tickets in ieder geval houden, ga niet vragen om een refund. Er zullen vast een paar organisaties zijn die dit helaas niet gaan overleven, maar voor zover ik het kan probeer ik ze te steunen.

• Tjesus
[b]bownbreaker schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:05:
Van mij mogen ze de tickets in ieder geval houden, ga niet vragen om een refund. Er zullen vast een paar organisaties zijn die dit helaas niet gaan overleven, maar voor zover ik het kan probeer ik ze te steunen.
Idem. Bijkomend voordeel is dat je al kaarten hebt voor volgend jaar/editie. Scheelt weer een hoop gedoe met een kaartje kopen. (Had al kaarten voor Free Your Mind, Awakenings, Lowlands en Smeerboel. Verwacht zelf dat september ook te vroeg is)

Heb ook wel vertrouwen in de grote organisaties. Kleine organisaties, waarvan ik al kaarten heb, zullen of hebben het al lastig, en die probeer ik ook zoveel mogelijk te steunen.

[Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 22-04-2020 10:29]

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik ben ook helemaal voor het behouden van je tickets, zolang er openheid is over hoe de zaken ervoor staan.

Dekmantel Festival is voor mij persoonlijk jaarlijks een van de toppers. Alleen ze hebben nog niks gecommuniceerd over wat er nu speelt. Je ziet op Facebook dat veel organisaties direct hebben geacteerd na de persconferentie van Rutte. Tot nu heeft Dekmantel nog niks laten weten op Facebook, en dat stoort mij eerlijk gezegd wel.

• ppeterr
@Gaargod Prachtig stel dat System 7.
Er staan ook nog wel wat toffe interviews online die het waard zijn om te bekijken.

MENTAL SHUTDOWN

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 30-05 17:11
WasBak schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:06:
Ik ben ook helemaal voor het behouden van je tickets, zolang er openheid is over hoe de zaken ervoor staan.

Dekmantel Festival is voor mij persoonlijk jaarlijks een van de toppers. Alleen ze hebben nog niks gecommuniceerd over wat er nu speelt. Je ziet op Facebook dat veel organisaties direct hebben geacteerd na de persconferentie van Rutte. Tot nu heeft Dekmantel nog niks laten weten op Facebook, en dat stoort mij eerlijk gezegd wel.
Ze hebben nu wel wat geplaatst het hele gebeuren incl line-up wordt verplaatst na 2021..tickets blijven geldig volgens mij

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:12
ppeterr schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:29:
@Gaargod Prachtig stel dat System 7.
Er staan ook nog wel wat toffe interviews online die het waard zijn om te bekijken.
Als ik System 7 hoor moet ik altijd aan deze track denken: YouTube: System 7 Planet 7 James Holden Remix

Zit toch wel een element van techno in. Maar ja, oldschool James Holden wist er altijd wel iets interessants van te maken ongeacht het genre :)

Youtube gaf me een paar dagen geleden weer een oude mix die ik al had geliked, toevallig ook een live performance: YouTube: Colin Benders (Live) @ Awakenings Festival 2017: Area Y

En hij is ook actief door het hele corona gebeuren op youtube/twitch:
https://www.twitch.tv/cbenders
YouTube: Colin Benders

Mijn YouTube

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 16:18
Hier 13000 nummers die ooit in berghain werden gedraaid blijkbaar. Weet niet of het helemaal waar is maar goed staat op interwebs dus waar ;). Kan je via de browser afspelen.

dropped-in.dievardump.com/

reddit post van deze lijst

• kevz
Fugitive2008 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:37:
Hier 13000 nummers die ooit in berghain werden gedraaid blijkbaar. Weet niet of het helemaal waar is maar goed staat op interwebs dus waar ;). Kan je via de browser afspelen.

dropped-in.dievardump.com/

reddit post van deze lijst
Nu nog een random knop toevoegen haha, dat zijn wel bizar veel tracks :o

Nog een paar no nonsense techno mixjes van het HÖR BERLIN kanaal:
YouTube: TTT X HÖR - Dustin Zahn / March 18
YouTube: TTT X HÖR - Mareena / March 18
En ik heb momenteel deze opstaan, halverwege toch wel lekker YouTube: Olivia Mendez / April 21 / 6pm-7pm

Mijn YouTube

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
djerror schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:41:
[...]

Ze hebben nu wel wat geplaatst het hele gebeuren incl line-up wordt verplaatst na 2021..tickets blijven geldig volgens mij
Ik zag het; netjes wel, dat moet gezegd worden.

Maar een regel na Rutte was voldoende geweest. “Mensen, we zijn er mee bezig”.

Maar ik ben tevreden verder.

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 30-05 12:27
kevz schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:18:
[...]

Als ik System 7 hoor moet ik altijd aan deze track denken: YouTube: System 7 Planet 7 James Holden Remix

Zit toch wel een element van techno in. Maar ja, oldschool James Holden wist er altijd wel iets interessants van te maken ongeacht het genre :)

Youtube gaf me een paar dagen geleden weer een oude mix die ik al had geliked, toevallig ook een live performance: YouTube: Colin Benders (Live) @ Awakenings Festival 2017: Area Y

En hij is ook actief door het hele corona gebeuren op youtube/twitch:
https://www.twitch.tv/cbenders
YouTube: Colin Benders
Oldskool Holden is per definitie gewoon goed. DJ sets van hem zijn ook geniaal

YouTube: James Holden @ Spezialmaterial, Zukunft, Zurich 02-08-2013

Discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Best wel lekkere mix van Markus Henriksson uit 2005:
https://soundcloud.com/ma...te-foggy-morning-mix-2005

Vrijmibo tripklip edit, van het prachtige the29nov kanaal :)
YouTube: The Phuture Project - Escape From 2017 (Dasha Rush Remix/Dirty Menta...

Intercell dropte ook weer een fijne set van de heer Pär Grindvik oOo
YouTube: Pär Grindvik at Intercell x I Hate Models Invites | ADE 2019 Closing...

[Voor 76% gewijzigd door Gaargod op 25-04-2020 08:05]

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03:59

-36-

Trust me. I'm an amateur

.

[Voor 108% gewijzigd door -36- op 26-04-2020 13:51]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
Waar is de tijd gebleven dat je om 16u smiddags op koninginnedag stond te stampen langs een gracht in Amsterdam na een 2 nachten doorhalen gebleven......

Ik stel het volgende voor :)

[Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 27-04-2020 19:35]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod
Nou @ppeterr volgens mij is dat voor jou al wat jaren geleden als ik 't een beetje door heb hier :D sorry kon het niet laten. Ik heb gisteren wel genoten van Woningsdag met de Loveland livestream erbij :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:14:
Nou @ppeterr volgens mij is dat voor jou al wat jaren geleden als ik 't een beetje door heb hier :D sorry kon het niet laten. Ik heb gisteren wel genoten van Woningsdag met de Loveland livestream erbij :)
Zo ongeveer toen jij geboren werd ging ik naar mijn eerste feestje :) *O* *O* *O* oOo oOo oOo

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gaargod
Awakenings doet zaterdag weer eens een thuisfestival stream, met sets van ADE 2019 :)
Vanaf 15u45 Joris Voorn, Enrico Sangiuliano, Adam Beyer en Charlotte de Witte.

Hoop dat Intercell ook weer wat moois online gooit, wat zijn die video's van hun vet zeg met die trippy visuals.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• Jantjo
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18-05 12:32
Edwin__ schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:39:
[...]

Oldskool Holden is per definitie gewoon goed. DJ sets van hem zijn ook geniaal

YouTube: James Holden @ Spezialmaterial, Zukunft, Zurich 02-08-2013
Hoop dat Holden ooit nog besluit om weer te gaan draaien zoals 5-10 jaar geleden. Dat was altijd gewoon geniaal. Vind zijn live optreden(s) met die bands van nowadays iets te expirimenteel.

Doe mij weer een avondje Border community! :)

ps. Nooit geweten dat tweakers een Techno topic heeft.. kom daar na 15 jaar achter 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Jantjo op 30-04-2020 18:33]

• ppeterr
Tja....om wat Holden draait nou techno te noemen....nee.....dat is het toch zeker niet...

MENTAL SHUTDOWN

• kevz
ppeterr schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:34:
Tja....om wat Holden draait nou techno te noemen....nee.....dat is het toch zeker niet...
Dat hangt puur af van het jaartal waar hij actief is, hij was niet alleen maar een 'progressive house/trance' producer ofzo hoor, er zat ook vaak een ondergrond van techno in.

Zijn album 'The Idiots Are Winning' is best geinig. Vrij minimalistisch maar heel ritmisch en ik vind dat toch wel techno label waardig :)

Maar zoals hierboven aangegeven, na dat album ben ik persoonlijk de interesse in zijn muziek kwijtgeraakt, het is allemaal veel te experimenteel en 'world music' achtig.

Mijn YouTube

• ppeterr
kevz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:38:
[...]

Dat hangt puur af van het jaartal waar hij actief is, hij was niet alleen maar een 'progressive house/trance' producer ofzo hoor, er zat ook vaak een ondergrond van techno in.

Zijn album 'The Idiots Are Winning' is best geinig. Vrij minimalistisch maar heel ritmisch en ik vind dat toch wel techno label waardig :)

Maar zoals hierboven aangegeven, na dat album ben ik persoonlijk de interesse in zijn muziek kwijtgeraakt, het is allemaal veel te experimenteel en 'world music' achtig.
Aha, wellicht ietwat kort door de bocht dan van mij, ik klikte alleen even door de set heen die er boven gepost is. Ik ga even op onderzoek uit :)

Maar eerst de set die @Evanescent neer gooide...hoor wat heerlijke platen met van die door halende 90'ies synths voorbijkomen!! Yesyes lekkere set zeg!!!!!

[Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 30-04-2020 19:07]

MENTAL SHUTDOWN

• Jantjo
ppeterr schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:41:
[...]

Aha, wellicht ietwat kort door de bocht dan van mij, ik klikte alleen even door de set heen die er boven gepost is. Ik ga even op onderzoek uit :)
Ben het met je eens het valt misschien niet direct onder de noemer "techno" die je normaal gewend bent (industireel, raw beuken etc)
Het is lastig om een set van Holden achteraf te beluisteren en op diezelfde manier te beleven, misschien heel cliche maar dit is echt iets wat je moet ervaren. Maar het is gewoon heel intens! Persoonlijker veel intenser dan een reguliere techno set. En dat komt met name door de vele soorten stijlen en tonen die hij verwerkt in zijn set. Een Techno set is wat dat betreft wat voorspelbaarder kwa tempo etc..

[Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 30-04-2020 18:50]

• ppeterr
Jantjo schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:45:
[...]

Ben het met je eens het valt misschien niet direct onder de noemer "techno" die je normaal gewend bent (industireel, raw beuken etc)
Het is lastig om een set van Holden achteraf te beluisteren en op diezelfde manier te beleven, misschien heel cliche maar dit is echt iets wat je moet ervaren. Maar het is gewoon heel intens! Persoonlijker veel intenser dan een reguliere techno set.
Met je eens hoor, ik denk zeker niet in muziek hokjes. Maar ik ga die set dan ook eens in zijn geheel luisteren op een ander moment. Ik waardeer juist andere suggesties, zelfs in dit topic. Bedoelde het ook niet als een afwijzing natuurlijk. Mijn muziek smaak is heul breed :) Maar dit is wel het topic waar ik beukerdebeuk over het algemeen ook zeker wel waardeer. Ik heb hier zoveel nieuws ontdekt.....terwijl ik best wel al even mee loop in het muziek gebeuren.

MENTAL SHUTDOWN

• Jantjo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Even een vrijdag middag mini feestje met Brennen grey.

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Hij is nu live maar ook zeker leuk om terug te kijken (luisteren). Deze gast draait heerlijk dikke techno. Een echte Duitser, wat dat betreft! _/-\o_

YouTube: Pete van Payne Techno Emporium Testballon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Evanescent schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:55:
Hij is nu live maar ook zeker leuk om terug te kijken (luisteren). Deze gast draait heerlijk dikke techno. Een echte Duitser, wat dat betreft! _/-\o_

YouTube: Pete van Payne Techno Emporium Testballon
Ik stamp even mee!

Zie dat hij aangesloten staat aan zuurstof of zo, kan ook lach gas zijn gezien de rest van de video stream .......maar hij gaat best lekker!

https://soundcloud.com/pete-van-payne

[Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 01-05-2020 17:14]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Man man wat set die gast een set neer.....wat een platen :) Echt de tip van de maand @Evanescent

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:50:
Man man wat set die gast een set neer.....wat een platen :) Echt de tip van de maand @Evanescent
Ja, ik zit hier ook echt te genieten. :)
Ik denk niet dat het lachgas is. Ik vond hem er eerder al niet zo best meer uitzien. Hopelijk wordt ie beter.

[Voor 18% gewijzigd door Evanescent op 01-05-2020 17:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Evanescent schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:51:
[...]

Ja, ik zit hier ook echt te genieten. :)
Ik denk niet dat het lachgas is. Ik vond hem er eerder al niet zo best meer uitzien. Hopelijk wordt ie beter.
Ha nee, was ook een grapje. Het lijkt soms zelfs of hij naar adem hapt als hij iets enthousiaster is.

Maar kan ook door de warrige video stream komen hoor :)

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:55:
[...]

Ha nee, was ook een grapje. Het lijkt soms zelfs of hij naar adem hapt als hij iets enthousiaster is.

Maar kan ook door de warrige video stream komen hoor :)
Ja, de bitrate trekt de wilde licht- en lasereffecten niet zo, geloof ik! :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
Om dan gelijk maar even door te schakelen. Voor mij een nieuwe held van de maand Mei.
Ja zeker, gelijk al op de 1e dag van deze maand in 2020.

Ik heb hem aan geknalt, Nog niet gehoord. Maar bovenstaande stream was zo tof. Dus hier is het!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod
Gaan jullie lekker van beukensteinen, ik ga voor de 24hr marathon Sunwaves livestream die over n kwartiertje begint. Slinky grooves enzo!

YouTube: Sunwaves: SW 24H Live Stream powered by Desperados
8) oOo oOo

Edit
Soenda doet ook een 24hr stream, die is net een paar uurtjes bezig. Met straks oa. Remco Beekwilder en Ghost in the Machine & Stranger in de mix. Genoeg te doen!
YouTube: Soenda 24hrs livestream from above

[Voor 33% gewijzigd door Gaargod op 01-05-2020 20:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fugitive2008
Gaargod schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:46:
Gaan jullie lekker van beukensteinen, ik ga voor de 24hr marathon Sunwaves livestream die over n kwartiertje begint. Slinky grooves enzo!

8) oOo oOo

Edit
Soenda doet ook een 24hr stream, die is net een paar uurtjes bezig. Met straks oa. Remco Beekwilder en Ghost in the Machine & Stranger in de mix. Genoeg te doen!
YouTube: Soenda 24hrs livestream from above
Even remco beekwilder nog meepakken voor t slapen gaan. Wie gaat er ff drinken halen, ik heb nog 4 muntjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Evanescent schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:10:
[...]

Deze video is (nu) private. :?
Deze werkt wel, er waren even 2 links denk ik. Ik had net de verkeerde te pakken...

Dubfire nu ;)

Edit
Nieuwe link hier

[Voor 15% gewijzigd door Gaargod op 02-05-2020 09:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
Behoort niet echt tot het techno-techno gebeuren maar de remix van mn nieuwe plaat werd gisteren gedraaid door john digweed in zn bunkershow..zijn weer leuke dingen :-D

https://www.facebook.com/watch/live/?v=1661304200684810 (op 36min)

[Voor 5% gewijzigd door djerror op 10-05-2020 11:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
djerror schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:40:
Behoort niet echt tot het techno-techno gebeuren maar de remix van mn nieuwe plaat werd gisteren gedraaid door john digweed in zn bunkershow..zijn weer leuke dingen :-D

https://www.facebook.com/.../1661304200684810/?t=2164 (op 36min)
Link niet beschikbaar krijg ik

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
ppeterr schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:42:
[...]

Link niet beschikbaar krijg ik
vaag maar gefixed :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Krijg nu iets over call of duty ...Ik kijk vanavond thuis op de pc wel even

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:42
Pascal FEOS overleden :{

[Voor 85% gewijzigd door Chiron op 10-05-2020 15:37]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fugitive2008
Gisteren een bbq aan t draaien toen deze opeens voorbij kwam in de playlist... nou toen was de pret voorbij ;).

Deze als moederdagbonus voor de vaders hier:

[Voor 31% gewijzigd door Fugitive2008 op 10-05-2020 13:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Dat facebook werkt voor geen meter mee hier. Dus ik heb het even opgezocht op SC.
Quadrupel neem ik aan, krijg iig van die track een fijn chill room gevoel erbij :) Wat Alexander er van maakt vind ik ook tof, hoewel hij het wel aardig aan stukken gehakt heeft zeg...

Waarom doe je eigenlijk dat "snippet" - vind het maar vervelend :) halve tracks.

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Shit die heb ik live gemist :) Vorige keer even wat dingen in de chat gegooid waar hij tof op reageerd.
Dus ik knal die nu maar aan!!!!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
ppeterr schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:02:
[...]

Dat facebook werkt voor geen meter mee hier. Dus ik heb het even opgezocht op SC.
Quadrupel neem ik aan, krijg iig van die track een fijn chill room gevoel erbij :) Wat Alexander er van maakt vind ik ook tof, hoewel hij het wel aardig aan stukken gehakt heeft zeg...

Waarom doe je eigenlijk dat "snippet" - vind het maar vervelend :) halve tracks.
Ja hij heeft er iets meer funkiers van gemaakt. Ik vervang die snippets later voor volledige versies als het ook op de streaming diensten staat nu staat het nog exclusief op beatport voor 2 weken. Die dj stream van digweed is al 153.000 keer bekeken echt bizar veel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 15:25

huh?!?!?

• TiezZ_BE
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:31

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
Ik denk gewoon dat we allemaal even dit nodig hebben.

Laat je niet misleiden door de cheesy 80ies electro track aan het begin. Het is namelijk knetter hard.

MASSIVE SHIZZLE!!

[Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 14-05-2020 18:02]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +4Henk 'm!

• kevz
Over knetter hard gesproken, als je het afgelopen weekend de STOOR uitzending gemist hebt met Speedy J (als Public Energy) & friends: YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 7

Ik kan er alleen zelf niet te lang naar luisteren, tis wel 3 uurtjes knallen hahah.

Meestal ga ik toch richting dit soort tracks: YouTube: D.Dan - Sun Over I5 South

Mijn YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fugitive2008
Heb voor deze jongens toch wel een zwak. Heerlijk wat voor een sets die vaak neerzetten. Ein Wohnzimmerkonzert!

• ppeterr
kevz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:10:
Over knetter hard gesproken, als je het afgelopen weekend de STOOR uitzending gemist hebt met Speedy J (als Public Energy) & friends: YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 7
Ik heb hier zo onwijs van genoten, heerlijk analoog rauw random niet voorspelbaar! THX

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Gaargod
Stranger & Speedy J zijn nu live. Hardgaan op je zondag avond!

YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:56:
Stranger & Speedy J zijn nu live. Hardgaan op je zondag avond!

YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 8
Zo - tandje erbij zeg!!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjesus
Club in the Cloud heeft voor dit weekend (helaas wel de laatste editie) een vrij leuke line-up.
Met als klap op vuurpijl Daniela Haverbeck. Die naam ken ik nog van de No.Dolls set op Awakenings 2015. Krijg gelijk weer zin om te luisteren. >:)

YouTube: No Dolls! @ Awakenings Festival 2015 (Day Two) - Amsterdam, Netherla...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
https://www.clubinthe.cloud/
TIMETABLE 
12:00 - 13:30 Moody Mehran
13:30 - 15:00 Tjade
15:00 - 16:30 Tsepo
16:30 - 18:00 Nuno Dos Santos
18:00 - 19:30 Cinnaman
19:30 - 21:00 Pieter Jansen / yeyeh • ninih
21:00 - 22:30 mad miran
22:30 - 24:00 Identified Patient
24:00 - 01:30 Woody NinetyTwo
01:30 - 03:00 Industrialyzer
03:00 - 04:30 2000 and One
04:30 - 06:00 TARS
06:00 - 07:30 Ayahuasca
07:30 - 09:00 ALPHA
09:00 - 10:30 Nurali
10:30 - 12:00 Post Ave
12:00 - 13:30 Zohar
13:30 - 15:00 Gamma Intel
15:00 - 16:30 Perdu
16:30 - 18:00 Merel
18:00 - 19:30 DJ Charlie
19:30 - 21:00 Lewski
21:00 - 22:30 Luckes
22:30 - 24:00 Daniela Haverbeck

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fugitive2008

Van de website:
Movement Music Festival announces its lineup for Movement At Home – the virtual edition of the Memorial Day Weekend extravaganza, taking place May 23-25 on Movement.us, Twitch, Facebook and YouTube.
Zie:
https://www.movement.us/b...-at-home-lineup-announced

[Voor 37% gewijzigd door Fugitive2008 op 20-05-2020 12:51]

• Gaargod
Ah, Movement! Daar heb ik nog wat mooie setjes van in het archief zoals deze van drumcell;
https://soundcloud.com/drumcell/drumcell-live-movement

Lekkere doorrentechno. Niet zo hard en snel als wat er deze dagen gedraaid wordt, maar goed andere tijden enzo. Daarom niet minder lekker :)

Staat weer genoeg (thuis)leuks op het program dus voor aankomend weekend, Vault Sessions doet Vrijdag een livestream vanuit de Elementenstraat.

En tevens wat 'zachter' werk van oa. KRAUT bij Quarantine Radio vanavond, morgen Minimal Sounds vanuit Hotel Jakarta en de Gardens of Babylon op Vrijdag vanuit de Marktkantine.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• yrew
Alone and unafraid!

https://www.intergalactic...val-of-2020-May-21st.html

Vanaf vanmiddag 16u tot geen idee wanneer. Hier had ik het hele weekend naar toe gegaan, 1 van de gezelligste feestjes waar de muziek altijd goed is en de wanorde regeert.

full lineup:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
AFROBOT
ALESSANDRO PARISI
ALI RENAULT
BANKIE PHONES
BETONKUST
BILL AMBROSE
BLACK HELICOPTERS
BLACKMOON77
BOG
BMX
CARDINAL AND NUN
CASIONOVA
CHUPACABRAS
COMPUTERDISCO
COSMIC FORCE
DANK MATTER
DAS DING
DAVID VUNK
DECIPHER
DEEJAY RAOUL
DENNIS VAN DEN BERG
DISCOTTO
DJ SH1-TR
DJ TLR
DOLLKRAUT
DRMR
DR.TROY
DRVG CVLTVRE
ENDFEST
FERRE DE RIDDER
FRANCISCO
FRE2K
FUNSIZE JONNY
GABBO
GAMMA INTEL
GESLOTEN CIRKEL
GSTRING
HECKADECIMAL
HEINRICH DRESSEL
HELLBOII
I-F
IAN MARTIN
IDENTIFIED PATIENT
IL BOSCO
INTERGALACTIC GARY
INTERSTELLAR FUNK
IRON BLU
JOBOT
JUAN PABLO
JULIA PE
KENNEDY
KID MACHINE
LAZERCAT
LE CHOCOLAT NOIR
LEGOWELT
LORD PHATRICK
LOUD-E
LSTNR
MANCIO
MARCO PASSARANI
MARK DU MOSCH
MARSMAN
MAX SINCLAIR
MENSCHMASCHINE
MICK WILLS
MIQKAEL
MOGUH
MOOT
MR. SNATCHES
MULE DRIVER
NAKS
NGLY
NICK KLEIN
NIELS KLEIN
NUKUBUS
ONONT KOMBAR/DO TE RA HO!
ORGUE ELECTRONIQUE
PASIPHAE
PAWEL BLOT
PEET NEED
PHONO INPUT
PORKCHOP
QUADRATSCHULZ
ROB N ZOOPSIE
ROBERTO AUSER
ROBERT BERGMAN
RON MORELLI
SELENE
SERGE
SLICK CHICK
SONOBE
STARBOROUGH
TESLASONIC
TIMOTHY J. FAIRPLAY
TOMMY WALKER 3
UNI.OMNI
VENDERSTROOIK
VERGAARBAK
VIRTUAL GEISHA
YASH

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
@djerror Sodeju dat thuiswerken staat je goed :P Zet wel even je set aan natuurlijk!

MENTAL SHUTDOWN

• djerror
ppeterr schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 16:47:
@djerror Sodeju dat thuiswerken staat je goed :P Zet wel even je set aan natuurlijk!
Ja haha moet ff biertjes laten staan idd :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yrew
yrew schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:54:
Alone and unafraid!

Vanaf vanmiddag 16u tot geen idee wanneer. Hier had ik het hele weekend naar toe gegaan, 1 van de gezelligste feestjes waar de muziek altijd goed is en de wanorde regeert.

full lineup:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
AFROBOT
ALESSANDRO PARISI
ALI RENAULT
BANKIE PHONES
BETONKUST
BILL AMBROSE
BLACK HELICOPTERS
BLACKMOON77
BOG
BMX
CARDINAL AND NUN
CASIONOVA
CHUPACABRAS
COMPUTERDISCO
COSMIC FORCE
DANK MATTER
DAS DING
DAVID VUNK
DECIPHER
DEEJAY RAOUL
DENNIS VAN DEN BERG
DISCOTTO
DJ SH1-TR
DJ TLR
DOLLKRAUT
DRMR
DR.TROY
DRVG CVLTVRE
ENDFEST
FERRE DE RIDDER
FRANCISCO
FRE2K
FUNSIZE JONNY
GABBO
GAMMA INTEL
GESLOTEN CIRKEL
GSTRING
HECKADECIMAL
HEINRICH DRESSEL
HELLBOII
I-F
IAN MARTIN
IDENTIFIED PATIENT
IL BOSCO
INTERGALACTIC GARY
INTERSTELLAR FUNK
IRON BLU
JOBOT
JUAN PABLO
JULIA PE
KENNEDY
KID MACHINE
LAZERCAT
LE CHOCOLAT NOIR
LEGOWELT
LORD PHATRICK
LOUD-E
LSTNR
MANCIO
MARCO PASSARANI
MARK DU MOSCH
MARSMAN
MAX SINCLAIR
MENSCHMASCHINE
MICK WILLS
MIQKAEL
MOGUH
MOOT
MR. SNATCHES
MULE DRIVER
NAKS
NGLY
NICK KLEIN
NIELS KLEIN
NUKUBUS
ONONT KOMBAR/DO TE RA HO!
ORGUE ELECTRONIQUE
PASIPHAE
PAWEL BLOT
PEET NEED
PHONO INPUT
PORKCHOP
QUADRATSCHULZ
ROB N ZOOPSIE
ROBERTO AUSER
ROBERT BERGMAN
RON MORELLI
SELENE
SERGE
SLICK CHICK
SONOBE
STARBOROUGH
TESLASONIC
TIMOTHY J. FAIRPLAY
TOMMY WALKER 3
UNI.OMNI
VENDERSTROOIK
VERGAARBAK
VIRTUAL GEISHA
YASH
Vet gedaan. Staat hier nu de hele dag al op, van acid naar post punk en door naar disco.

Nu staat Ron Morelli met een dikke liveset.

Wat is het toch een fijn platform.

Edit: nu Intergalactic Gary

Edit2: Legowelt is ook vet!

Edit3: Legowelt wow. Wat een artiest. Hele set van begin tot eind een traktatie. Dit is tot nu toe het beste wat ik online gezien heb qua show. Super vet!

[Voor 3% gewijzigd door yrew op 24-05-2020 03:28]

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yrew
Zo de zondag is goed onderweg. Nu Timothy J. Fairplay, daarna, Radarkraft, David Vunk, Marsman, Identified Patient, ngly, Orgue Eltronique vs Fre2k vs Endfest en Cosmic Force vs Nuno dos Santos. Gaat denk ik een latertje worden vanacht

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Lekker bezig @yrew :D jammer dat ze niet via YouTube streamen, anders kon ik 't makkelijk op de tv volgen.

Dan maar Speedy J want die is ook weer aan de gang...
YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
Ah ja dat had wel handig geweest. Ik heb zelf geen tv maar gewoon de computert in de woonkamer.

Radarkraft is wel vet trouwens nu. Echt dit hele event is episch man. Iedere artiest heeft er bijna wel wat speciaals van gemaakt. Intergalactic fm heeft echt een speciaal plekje in mijn hart. Zo veel muziek leren kennen via ifm en ik luister er zo vaak naar. Staat hier wekelijks wel een uur of 20 op

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djerror
ppeterr schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:02:
[...]

EP staat nu ook op Spotify :-)

https://open.spotify.com/...si=UyYir-DRRaaKlUK7Qtj52g

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Heerlijke zweverige zomerse vibe. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk wel houd van tracks die naar een soort punt gaan met wat meer energie/spanning. Dat mis ik een beetje. Maar goed wellicht een keuze in het genre waarin je de tracks maakt. (hoewel wat mij betreft "muziek hokjes" niet bestaan.)

Ik denk dat Kneppers, de track trippel wel tof vind. Zeker het begin. Ik vind die stiekem ook het fijnste. Had nog iets meer zoals rond de 1e minuut mogen blijven, en zelfs iets meer ge -rakke-tak :) :)

Maar bravo - zeer goed gelukte tracks.

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
Thanks!! Ja klopt en ligt ook aan mn eigen mindset tijdens het maken. Het is ook iets van aldoende leert men. Heb bv net een acid track afgemaakt die wel die spanning/energie heeft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
djerror schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:13:
Thanks!! Ja klopt en ligt ook aan mn eigen mindset tijdens het maken. Het is ook iets van aldoende leert men. Heb bv net een acid track afgemaakt die wel die spanning/energie heeft
Nou stap straks gelijk even op de fiets naar Trancentral om hem daar te beluisteren :)

Paar voorbeelden van de tracks die ik erg tof vind, veel emotie en spanning vind ik er in terug.

YouTube: Oxia - Domino
YouTube: Extrawelt - Soopertrack Original (High Quality)

Met als laatste mijn absolute favoriet in dit segment, krijg hier keer op keer kippevel van.

YouTube: Popof- Serenity [HQ]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
@The Intergalactic FM Streaming Festival

Nu een live-set met wat acid en 303 gedoe! Beetje italo disco electro of wat dan ook.
Leuk, geen idee wie die haar dos is die er staat. (ow het was "betonkust" nooit van gehoord :) )

[Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 25-05-2020 17:09]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djerror
Ja noem je ook even tracks he! hahah heb ooit nog voor extrawelt gedraaid in groningen..wilde ze nog even een trackid hebben van een plaat van heiko laux..en grappige was dat heiko laux ook afsloot mooie cirkeltje rond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yrew
ppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:44:
@The Intergalactic FM Streaming Festival

Nu een live-set met wat acid en 303 gedoe! Beetje italo disco electro of wat dan ook.
Leuk, geen idee wie die haar dos is die er staat. (ow het was "betonkust" nooit van gehoord :) )

Het wisselt ongeveer ieder uur. Veel ken ik niet, maar dat is ook wel mooi. Het past bijna allemaal wel in mijn muzikale bubbel. Nu klinkt het lekker dystopisch einde der tijden achtige shit.

Vannacht Nuno dos Santos b2b Cosmic Force was echt genieten. Vandaag benieuwd nog naar LOUD-E en IF zelf natuurlijk. Maar naar mijn smaak is er nog geen slechte set voorbij gekomen.

huh?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Dikke digitale jam sessie nu, ow yeah erg tof!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
ppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:25:
Dikke digitale jam sessie nu, ow yeah erg tof!
Black Helicopters

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Hoewel ik ook erg into de experimentele dingen ben zoals ik de afgelopen paar uur bij intergalactic gezien heb, mis ook de goede ouwe Carl Cox een beetje. De onbehouden gezellige discotechno dans sfeer die deze gast neer zit, jah ook tof! Een classic vinyl set van deze grote vriend:

YouTube: Carl Cox Cabin Fever 9

Of het een perfecte set is, neuh - maar gezellig zeker!
Oh YES YES lekker +3 pitch en mee schreeuwen in de mic!

[Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 25-05-2020 20:17]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
Ja Carl Cox, ben ik ook fan van. Hij kan ook gewoon alles mixen.

Nu trouwens een dikke electro set van NAKS en als IF afsluit over een paar uur verwacht ik ook wel wat meezingers.

huh?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Was er een afsluiter dan ? Ik haak gewoon vandaag weer in op de stream :)

Is vast opnieuw begonnen dan.

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
Verder kwam ik wat energie tekort vandaag, ik heb dat opgelost met:

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
Er waren wat inzendingen niet meegenomen in de totale edit. Die zijn gisteren toegevoegd en toen werd het erg laat. Er zijn er nu nog 4 Niels Klein, Jobot, Ferre de Ridder en IF.

Daarna gaat alles op repeat en wordt alles naar archive.org geupload.

[Voor 17% gewijzigd door yrew op 26-05-2020 20:04]

huh?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
Ferre de Ridder draait vet

huh?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Wat een fantastisch medicijn! _/-\o_
Kun je de URL nog een keer herhalen? Ik weet niet precies over welke stream jullie het nu hebben. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
Intergalactic.fm nu met InterrFerence

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yrew
Nu op intergalactic.fm de rerun van het festival. Met nu achtereenvolgens Ron Morelli, Intergalactic Gary en Legowelt. Alle drie waren ze goed.

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djerror
ppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:48:
[...]
Ik denk dat Kneppers, de track trippel wel tof vind.
hehe kreeg gisteren berichtje van hem dat hij de tracks weer erg lekker vond 8) ..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
yrew schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:08:
Nu op intergalactic.fm de rerun van het festival. Met nu achtereenvolgens Ron Morelli, Intergalactic Gary en Legowelt. Alle drie waren ze goed.
Drukke dag achter de rug, dus kon even niet mee kijken vanmorgen, Maar ik zet hem net weer aan de stream, en ik zeg Heerlijk wederom! Van mij mag dit lekker zo doorgaan, tot ik alles meerdere keren heb gezien :)

MENTAL SHUTDOWN

• yrew
ppeterr schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:24:
[...]

Drukke dag achter de rug, dus kon even niet mee kijken vanmorgen, Maar ik zet hem net weer aan de stream, en ik zeg Heerlijk wederom! Van mij mag dit lekker zo doorgaan, tot ik alles meerdere keren heb gezien :)
Ja echt heerlijk spul, sommigen hebben er ook echt vette visuals bij. Staat bij mij alweer de hele dag aan sinds vanochtend en ik zie dingen reeds dubbel, maar dat is geen straf. Heb wel ff die Patrick DSP set geluisterd in de auto tussendoor, dat was ook echt lekker.

huh?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Clergy Lockdown Sessions begint net. Volvox bijt spits af, met trippy visuals :o
YouTube: Premiere: Volvox | @ᴄʟᴇʀɢʏ | "ʟᴏᴄᴋᴅᴏᴡɴ sᴇssɪᴏɴs” | BE-AT.TV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Lekkere playlist met losse tracks: YouTube: Codex & IAMT New Techno Releases / Tracks 2020
Oh, vet ja! Daar hou ik wel van. oOo

[Voor 39% gewijzigd door Evanescent op 29-05-2020 22:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 30-05 12:27
Zat weer eens door de platenkast heen te gaan.

Wat blijft dit een geniale track, de definitie van industrial techno

YouTube: YouTube

Discogs

• Gaargod
909 Festival! 2020 style livestream. YouTube: YouTube
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True