Deze vandaag in de auto op gehad. Heerlijke set.
Man wat mis ik de festivals....
net als:
[Soundcloud: Jack by Rob van der Ploeg]
[ Voor 17% gewijzigd door v1nzent- op 19-04-2020 00:31 . Reden: Link aangepast, thanks 🤙 ]
We houden hier allemaal wel van KI/KI
[edit] Zo halverwege schroeft ze het nog eens een stukkie op, nice..

@v1nzent- het is [audio]LINK[/audio]
@Pachango Boy aha beeld bij acid night
Chris maakt het goed
YouTube: Chris Liberator [vinyl set] closing Intercell - Acid Night 2020
[ Voor 77% gewijzigd door ppeterr op 18-04-2020 15:44 ]
Vermoed wel dat ik een beetje tegen Model 1 moeheid aanloop bijna
[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 19-04-2020 16:58 ]
https://soundcloud.com/ryan-dallas/ryan-dallas-3am-somewhereStraight up, no nonsense proper techno from start to finish.
Kwam nog een mooie set van System 7 tegen, volgens mij komt die bij jou vandaan @ppeterr
YouTube: System 7 Live Paris 2009
Kreeg nog wel een mail van Awakenings. Ze hebben de tent, veel dj's en het terrein voor het weekend van 12/13 september op standby staan. Zou dat weekend ook naar Reaktor Dax J b2b Kobosil. Mooie afterparty lijkt me. Als ze de vergunning rond kunnen krijgen EN Corona is tegen die tijd weg, dan bestaat er een kleine kans dat Awakenings Festival alsnog plaats gaat vinden in dat weekend.Gaargod schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 20:47:
En dat was dan officieel het einde voor de festival zomer. Niet onverwacht, wel jammer.
Kwam nog een mooie set van System 7 tegen, volgens mij komt die bij jou vandaan @ppeterr
YouTube: System 7 Live Paris 2009
:fill(white):strip_exif()/f/image/BP8915uLgXpI0zTmKNCVgUSE.png?f=user_large)
Had verder nog niet echt kaartjes voor andere festivals. Zou wel naar Freshtival gaan in Enschede op 30 mei, maar die is al langer afgelast. Ze hebben daar altijd wel een toffe Basic Grooves stages met vage techno beats.
Van mij mogen ze de tickets in ieder geval houden, ga niet vragen om een refund. Er zullen vast een paar organisaties zijn die dit helaas niet gaan overleven, maar voor zover ik het kan probeer ik ze te steunen.
Idem. Bijkomend voordeel is dat je al kaarten hebt voor volgend jaar/editie. Scheelt weer een hoop gedoe met een kaartje kopen. (Had al kaarten voor Free Your Mind, Awakenings, Lowlands en Smeerboel. Verwacht zelf dat september ook te vroeg is)[b]bownbreaker schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:05:
Van mij mogen ze de tickets in ieder geval houden, ga niet vragen om een refund. Er zullen vast een paar organisaties zijn die dit helaas niet gaan overleven, maar voor zover ik het kan probeer ik ze te steunen.
Heb ook wel vertrouwen in de grote organisaties. Kleine organisaties, waarvan ik al kaarten heb, zullen of hebben het al lastig, en die probeer ik ook zoveel mogelijk te steunen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 22-04-2020 10:29 ]
Dekmantel Festival is voor mij persoonlijk jaarlijks een van de toppers. Alleen ze hebben nog niks gecommuniceerd over wat er nu speelt. Je ziet op Facebook dat veel organisaties direct hebben geacteerd na de persconferentie van Rutte. Tot nu heeft Dekmantel nog niks laten weten op Facebook, en dat stoort mij eerlijk gezegd wel.
Er staan ook nog wel wat toffe interviews online die het waard zijn om te bekijken.
Ze hebben nu wel wat geplaatst het hele gebeuren incl line-up wordt verplaatst na 2021..tickets blijven geldig volgens mijWasBak schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:06:
Ik ben ook helemaal voor het behouden van je tickets, zolang er openheid is over hoe de zaken ervoor staan.
Dekmantel Festival is voor mij persoonlijk jaarlijks een van de toppers. Alleen ze hebben nog niks gecommuniceerd over wat er nu speelt. Je ziet op Facebook dat veel organisaties direct hebben geacteerd na de persconferentie van Rutte. Tot nu heeft Dekmantel nog niks laten weten op Facebook, en dat stoort mij eerlijk gezegd wel.
Als ik System 7 hoor moet ik altijd aan deze track denken: YouTube: System 7 Planet 7 James Holden Remixppeterr schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:29:
@Gaargod Prachtig stel dat System 7.
Er staan ook nog wel wat toffe interviews online die het waard zijn om te bekijken.
Zit toch wel een element van techno in. Maar ja, oldschool James Holden wist er altijd wel iets interessants van te maken ongeacht het genre
Youtube gaf me een paar dagen geleden weer een oude mix die ik al had geliked, toevallig ook een live performance: YouTube: Colin Benders (Live) @ Awakenings Festival 2017: Area Y
En hij is ook actief door het hele corona gebeuren op youtube/twitch:
https://www.twitch.tv/cbenders
YouTube: Colin Benders
dropped-in.dievardump.com/
reddit post van deze lijst
Nu nog een random knop toevoegen haha, dat zijn wel bizar veel tracksFugitive2008 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:37:
Hier 13000 nummers die ooit in berghain werden gedraaid blijkbaar. Weet niet of het helemaal waar is maar goed staat op interwebs dus waar. Kan je via de browser afspelen.
dropped-in.dievardump.com/
reddit post van deze lijst
Nog een paar no nonsense techno mixjes van het HÖR BERLIN kanaal:
YouTube: TTT X HÖR - Dustin Zahn / March 18
YouTube: TTT X HÖR - Mareena / March 18
En ik heb momenteel deze opstaan, halverwege toch wel lekker YouTube: Olivia Mendez / April 21 / 6pm-7pm
Ik zag het; netjes wel, dat moet gezegd worden.djerror schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:41:
[...]
Ze hebben nu wel wat geplaatst het hele gebeuren incl line-up wordt verplaatst na 2021..tickets blijven geldig volgens mij
Maar een regel na Rutte was voldoende geweest. “Mensen, we zijn er mee bezig”.
Maar ik ben tevreden verder.
Oldskool Holden is per definitie gewoon goed. DJ sets van hem zijn ook geniaalkevz schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:18:
[...]
Als ik System 7 hoor moet ik altijd aan deze track denken: YouTube: System 7 Planet 7 James Holden Remix
Zit toch wel een element van techno in. Maar ja, oldschool James Holden wist er altijd wel iets interessants van te maken ongeacht het genre
Youtube gaf me een paar dagen geleden weer een oude mix die ik al had geliked, toevallig ook een live performance: YouTube: Colin Benders (Live) @ Awakenings Festival 2017: Area Y
En hij is ook actief door het hele corona gebeuren op youtube/twitch:
https://www.twitch.tv/cbenders
YouTube: Colin Benders
YouTube: James Holden @ Spezialmaterial, Zukunft, Zurich 02-08-2013
https://soundcloud.com/ma...te-foggy-morning-mix-2005
Vrijmibo tripklip edit, van het prachtige the29nov kanaal
YouTube: The Phuture Project - Escape From 2017 (Dasha Rush Remix/Dirty Menta...
Intercell dropte ook weer een fijne set van de heer Pär Grindvik

YouTube: Pär Grindvik at Intercell x I Hate Models Invites | ADE 2019 Closing...
[ Voor 76% gewijzigd door Gaargod op 25-04-2020 08:05 ]
[ Voor 108% gewijzigd door -36- op 26-04-2020 13:51 ]
Ik stel het volgende voor
[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 27-04-2020 19:35 ]
Zo ongeveer toen jij geboren werd ging ik naar mijn eerste feestjeGaargod schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:14:
Nou @ppeterr volgens mij is dat voor jou al wat jaren geleden als ik 't een beetje door heb hiersorry kon het niet laten. Ik heb gisteren wel genoten van Woningsdag met de Loveland livestream erbij

Vanaf 15u45 Joris Voorn, Enrico Sangiuliano, Adam Beyer en Charlotte de Witte.
Hoop dat Intercell ook weer wat moois online gooit, wat zijn die video's van hun vet zeg met die trippy visuals.
YouTube: RomanWeber playing from a Wind Power Plant in Austria🇦🇹
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hoop dat Holden ooit nog besluit om weer te gaan draaien zoals 5-10 jaar geleden. Dat was altijd gewoon geniaal. Vind zijn live optreden(s) met die bands van nowadays iets te expirimenteel.Edwin__ schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:39:
[...]
Oldskool Holden is per definitie gewoon goed. DJ sets van hem zijn ook geniaal
YouTube: James Holden @ Spezialmaterial, Zukunft, Zurich 02-08-2013
Doe mij weer een avondje Border community!
ps. Nooit geweten dat tweakers een Techno topic heeft.. kom daar na 15 jaar achter

[ Voor 11% gewijzigd door Jantjo op 30-04-2020 18:33 ]
Dat hangt puur af van het jaartal waar hij actief is, hij was niet alleen maar een 'progressive house/trance' producer ofzo hoor, er zat ook vaak een ondergrond van techno in.ppeterr schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:34:
Tja....om wat Holden draait nou techno te noemen....nee.....dat is het toch zeker niet...
Zijn album 'The Idiots Are Winning' is best geinig. Vrij minimalistisch maar heel ritmisch en ik vind dat toch wel techno label waardig
Maar zoals hierboven aangegeven, na dat album ben ik persoonlijk de interesse in zijn muziek kwijtgeraakt, het is allemaal veel te experimenteel en 'world music' achtig.
Aha, wellicht ietwat kort door de bocht dan van mij, ik klikte alleen even door de set heen die er boven gepost is. Ik ga even op onderzoek uitkevz schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:38:
[...]
Dat hangt puur af van het jaartal waar hij actief is, hij was niet alleen maar een 'progressive house/trance' producer ofzo hoor, er zat ook vaak een ondergrond van techno in.
Zijn album 'The Idiots Are Winning' is best geinig. Vrij minimalistisch maar heel ritmisch en ik vind dat toch wel techno label waardig
Maar zoals hierboven aangegeven, na dat album ben ik persoonlijk de interesse in zijn muziek kwijtgeraakt, het is allemaal veel te experimenteel en 'world music' achtig.
Maar eerst de set die @Room42 neer gooide...hoor wat heerlijke platen met van die door halende 90'ies synths voorbijkomen!! Yesyes lekkere set zeg!!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 30-04-2020 19:07 ]
Ben het met je eens het valt misschien niet direct onder de noemer "techno" die je normaal gewend bent (industireel, raw beuken etc)ppeterr schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:41:
[...]
Aha, wellicht ietwat kort door de bocht dan van mij, ik klikte alleen even door de set heen die er boven gepost is. Ik ga even op onderzoek uit
Het is lastig om een set van Holden achteraf te beluisteren en op diezelfde manier te beleven, misschien heel cliche maar dit is echt iets wat je moet ervaren. Maar het is gewoon heel intens! Persoonlijker veel intenser dan een reguliere techno set. En dat komt met name door de vele soorten stijlen en tonen die hij verwerkt in zijn set. Een Techno set is wat dat betreft wat voorspelbaarder kwa tempo etc..
[ Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 30-04-2020 18:50 ]
Met je eens hoor, ik denk zeker niet in muziek hokjes. Maar ik ga die set dan ook eens in zijn geheel luisteren op een ander moment. Ik waardeer juist andere suggesties, zelfs in dit topic. Bedoelde het ook niet als een afwijzing natuurlijk. Mijn muziek smaak is heul breedJantjo schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:45:
[...]
Ben het met je eens het valt misschien niet direct onder de noemer "techno" die je normaal gewend bent (industireel, raw beuken etc)
Het is lastig om een set van Holden achteraf te beluisteren en op diezelfde manier te beleven, misschien heel cliche maar dit is echt iets wat je moet ervaren. Maar het is gewoon heel intens! Persoonlijker veel intenser dan een reguliere techno set.
Zoooow wat een beuk set! Dat heb ik lang niet zo gehoord van Ritchie!ppeterr schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:26:
[Soundcloud: Richie Hawtin - Beacon Festival - Auckland, New Zealand -14.03.2020 by Richie Hawtin]
4 uurtjes feest
[Soundcloud: Richie Hawtin - 121 Festival - Wellington, New Zealand - 13.03.2020 by Richie Hawtin]
Vermoed wel dat ik een beetje tegen Model 1 moeheid aanloop bijna
YouTube: Pete van Payne Techno Emporium Testballon
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik stamp even mee!Room42 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:55:
Hij is nu live maar ook zeker leuk om terug te kijken (luisteren). Deze gast draait heerlijk dikke techno. Een echte Duitser, wat dat betreft!![]()
YouTube: Pete van Payne Techno Emporium Testballon
Zie dat hij aangesloten staat aan zuurstof of zo, kan ook lach gas zijn gezien de rest van de video stream .......maar hij gaat best lekker!
https://soundcloud.com/pete-van-payne
[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 01-05-2020 17:14 ]
Ja, ik zit hier ook echt te genieten.ppeterr schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:50:
Man man wat set die gast een set neer.....wat een platenEcht de tip van de maand @Room42
Ik denk niet dat het lachgas is. Ik vond hem er eerder al niet zo best meer uitzien. Hopelijk wordt ie beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 01-05-2020 17:51 ]
Ha nee, was ook een grapje. Het lijkt soms zelfs of hij naar adem hapt als hij iets enthousiaster is.Room42 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:51:
[...]
Ja, ik zit hier ook echt te genieten.
Ik denk niet dat het lachgas is. Ik vond hem er eerder al niet zo best meer uitzien. Hopelijk wordt ie beter.
Maar kan ook door de warrige video stream komen hoor
Ja, de bitrate trekt de wilde licht- en lasereffecten niet zo, geloof ik!ppeterr schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:55:
[...]
Ha nee, was ook een grapje. Het lijkt soms zelfs of hij naar adem hapt als hij iets enthousiaster is.
Maar kan ook door de warrige video stream komen hoor
Ja zeker, gelijk al op de 1e dag van deze maand in 2020.
Ik heb hem aan geknalt, Nog niet gehoord. Maar bovenstaande stream was zo tof. Dus hier is het!
[Soundcloud: 14 Südstadt Beats Und SpreeGroove Advents Kalender 2019 - Pete Van Payne by Südstadt Beats]
YouTube: Sunwaves: SW 24H Live Stream powered by Desperados

Edit
Soenda doet ook een 24hr stream, die is net een paar uurtjes bezig. Met straks oa. Remco Beekwilder en Ghost in the Machine & Stranger in de mix. Genoeg te doen!
YouTube: Soenda 24hrs livestream from above
[ Voor 33% gewijzigd door Gaargod op 01-05-2020 20:50 ]
Deze video is (nu) private.
Even remco beekwilder nog meepakken voor t slapen gaan. Wie gaat er ff drinken halen, ik heb nog 4 muntjes.Gaargod schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:46:
Gaan jullie lekker van beukensteinen, ik ga voor de 24hr marathon Sunwaves livestream die over n kwartiertje begint. Slinky grooves enzo!
![]()
![]()
Edit
Soenda doet ook een 24hr stream, die is net een paar uurtjes bezig. Met straks oa. Remco Beekwilder en Ghost in the Machine & Stranger in de mix. Genoeg te doen!
YouTube: Soenda 24hrs livestream from above
Deze werkt wel, er waren even 2 links denk ik. Ik had net de verkeerde te pakken...
Dubfire nu
Edit
Nieuwe link hier
[ Voor 15% gewijzigd door Gaargod op 02-05-2020 09:45 ]
https://www.facebook.com/watch/live/?v=1661304200684810 (op 36min)
[ Voor 5% gewijzigd door djerror op 10-05-2020 11:43 ]
Link niet beschikbaar krijg ikdjerror schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:40:
Behoort niet echt tot het techno-techno gebeuren maar de remix van mn nieuwe plaat werd gisteren gedraaid door john digweed in zn bunkershow..zijn weer leuke dingen :-D
https://www.facebook.com/.../1661304200684810/?t=2164 (op 36min)
Krijg nu iets over call of duty ...Ik kijk vanavond thuis op de pc wel even
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Deze als moederdagbonus voor de vaders hier:
[ Voor 31% gewijzigd door Fugitive2008 op 10-05-2020 13:56 ]
Dat facebook werkt voor geen meter mee hier. Dus ik heb het even opgezocht op SC.
Quadrupel neem ik aan, krijg iig van die track een fijn chill room gevoel erbij
Waarom doe je eigenlijk dat "snippet" - vind het maar vervelend
Shit die heb ik live gemistRoom42 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 21:01:
Pete van Payne - Techno Emporium Weekend Update - Back to normal is weer live!
Dus ik knal die nu maar aan!!!!
Ja hij heeft er iets meer funkiers van gemaakt. Ik vervang die snippets later voor volledige versies als het ook op de streaming diensten staat nu staat het nog exclusief op beatport voor 2 weken. Die dj stream van digweed is al 153.000 keer bekeken echt bizar veelppeterr schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:02:
[...]
Dat facebook werkt voor geen meter mee hier. Dus ik heb het even opgezocht op SC.
Quadrupel neem ik aan, krijg iig van die track een fijn chill room gevoel erbijWat Alexander er van maakt vind ik ook tof, hoewel hij het wel aardig aan stukken gehakt heeft zeg...
Waarom doe je eigenlijk dat "snippet" - vind het maar vervelendhalve tracks.
Chiron schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:04:
Pascal FEOS overleden
[YouTube: Pascal FEOS | Birthday Mix (2020)]
Shockers 2002 herinneringen
intergalactic.fm
YouTube: Gecko - Just Close Your Eyes ( Pascal Feos Remix ) (origineel is eigenlijk beter: YouTube: Gecko - Just Close Your Eyes)
YouTube: Jay Denham - Lets Get High ( Pascal Feos Treatment Remix ) (was vroeger 1 van m'n favo's om te mixen)
Laat je niet misleiden door de cheesy 80ies electro track aan het begin. Het is namelijk knetter hard.
MASSIVE SHIZZLE!!
[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 14-05-2020 18:02 ]
Ik kan er alleen zelf niet te lang naar luisteren, tis wel 3 uurtjes knallen hahah.
Meestal ga ik toch richting dit soort tracks: YouTube: D.Dan - Sun Over I5 South
Ik heb hier zo onwijs van genoten, heerlijk analoog rauw random niet voorspelbaar! THXkevz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:10:
Over knetter hard gesproken, als je het afgelopen weekend de STOOR uitzending gemist hebt met Speedy J (als Public Energy) & friends: YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 7
YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 8
Zo - tandje erbij zeg!!Gaargod schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:56:
Stranger & Speedy J zijn nu live. Hardgaan op je zondag avond!
YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 8
Met als klap op vuurpijl Daniela Haverbeck. Die naam ken ik nog van de No.Dolls set op Awakenings 2015. Krijg gelijk weer zin om te luisteren.
YouTube: No Dolls! @ Awakenings Festival 2015 (Day Two) - Amsterdam, Netherla...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| https://www.clubinthe.cloud/ TIMETABLE 12:00 - 13:30 Moody Mehran 13:30 - 15:00 Tjade 15:00 - 16:30 Tsepo 16:30 - 18:00 Nuno Dos Santos 18:00 - 19:30 Cinnaman 19:30 - 21:00 Pieter Jansen / yeyeh • ninih 21:00 - 22:30 mad miran 22:30 - 24:00 Identified Patient 24:00 - 01:30 Woody NinetyTwo 01:30 - 03:00 Industrialyzer 03:00 - 04:30 2000 and One 04:30 - 06:00 TARS 06:00 - 07:30 Ayahuasca 07:30 - 09:00 ALPHA 09:00 - 10:30 Nurali 10:30 - 12:00 Post Ave 12:00 - 13:30 Zohar 13:30 - 15:00 Gamma Intel 15:00 - 16:30 Perdu 16:30 - 18:00 Merel 18:00 - 19:30 DJ Charlie 19:30 - 21:00 Lewski 21:00 - 22:30 Luckes 22:30 - 24:00 Daniela Haverbeck |
:strip_exif()/f/image/88cezsx4cFaJYWzIONJpiVGw.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de website:
Movement Music Festival announces its lineup for Movement At Home – the virtual edition of the Memorial Day Weekend extravaganza, taking place May 23-25 on Movement.us, Twitch, Facebook and YouTube.
Zie:
https://www.movement.us/b...-at-home-lineup-announced
[ Voor 37% gewijzigd door Fugitive2008 op 20-05-2020 12:51 ]
https://soundcloud.com/drumcell/drumcell-live-movement
Lekkere doorrentechno. Niet zo hard en snel als wat er deze dagen gedraaid wordt, maar goed andere tijden enzo. Daarom niet minder lekker
Staat weer genoeg (thuis)leuks op het program dus voor aankomend weekend, Vault Sessions doet Vrijdag een livestream vanuit de Elementenstraat.
En tevens wat 'zachter' werk van oa. KRAUT bij Quarantine Radio vanavond, morgen Minimal Sounds vanuit Hotel Jakarta en de Gardens of Babylon op Vrijdag vanuit de Marktkantine.
https://www.intergalactic...val-of-2020-May-21st.html
Vanaf vanmiddag 16u tot geen idee wanneer. Hier had ik het hele weekend naar toe gegaan, 1 van de gezelligste feestjes waar de muziek altijd goed is en de wanorde regeert.
full lineup:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
| AFROBOT ALESSANDRO PARISI ALI RENAULT BANKIE PHONES BETONKUST BILL AMBROSE BLACK HELICOPTERS BLACKMOON77 BOG BMX CARDINAL AND NUN CASIONOVA CHUPACABRAS COMPUTERDISCO COSMIC FORCE DANK MATTER DAS DING DAVID VUNK DECIPHER DEEJAY RAOUL DENNIS VAN DEN BERG DISCOTTO DJ SH1-TR DJ TLR DOLLKRAUT DRMR DR.TROY DRVG CVLTVRE ENDFEST FERRE DE RIDDER FRANCISCO FRE2K FUNSIZE JONNY GABBO GAMMA INTEL GESLOTEN CIRKEL GSTRING HECKADECIMAL HEINRICH DRESSEL HELLBOII I-F IAN MARTIN IDENTIFIED PATIENT IL BOSCO INTERGALACTIC GARY INTERSTELLAR FUNK IRON BLU JOBOT JUAN PABLO JULIA PE KENNEDY KID MACHINE LAZERCAT LE CHOCOLAT NOIR LEGOWELT LORD PHATRICK LOUD-E LSTNR MANCIO MARCO PASSARANI MARK DU MOSCH MARSMAN MAX SINCLAIR MENSCHMASCHINE MICK WILLS MIQKAEL MOGUH MOOT MR. SNATCHES MULE DRIVER NAKS NGLY NICK KLEIN NIELS KLEIN NUKUBUS ONONT KOMBAR/DO TE RA HO! ORGUE ELECTRONIQUE PASIPHAE PAWEL BLOT PEET NEED PHONO INPUT PORKCHOP QUADRATSCHULZ ROB N ZOOPSIE ROBERTO AUSER ROBERT BERGMAN RON MORELLI SELENE SERGE SLICK CHICK SONOBE STARBOROUGH TESLASONIC TIMOTHY J. FAIRPLAY TOMMY WALKER 3 UNI.OMNI VENDERSTROOIK VERGAARBAK VIRTUAL GEISHA YASH |
intergalactic.fm
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RSOgDIdgvFGpRUGsvwny55QY.jpg?f=user_large)
[Soundcloud: WorkFromHome - DJ - Mix - May2020 by GVE | Gerwin Van Engelenburg]
Ja haha moet ff biertjes laten staan iddppeterr schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 16:47:
@djerror Sodeju dat thuiswerken staat je goedZet wel even je set aan natuurlijk!
Vet gedaan. Staat hier nu de hele dag al op, van acid naar post punk en door naar disco.yrew schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:54:
Alone and unafraid!
Vanaf vanmiddag 16u tot geen idee wanneer. Hier had ik het hele weekend naar toe gegaan, 1 van de gezelligste feestjes waar de muziek altijd goed is en de wanorde regeert.
full lineup:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 AFROBOT ALESSANDRO PARISI ALI RENAULT BANKIE PHONES BETONKUST BILL AMBROSE BLACK HELICOPTERS BLACKMOON77 BOG BMX CARDINAL AND NUN CASIONOVA CHUPACABRAS COMPUTERDISCO COSMIC FORCE DANK MATTER DAS DING DAVID VUNK DECIPHER DEEJAY RAOUL DENNIS VAN DEN BERG DISCOTTO DJ SH1-TR DJ TLR DOLLKRAUT DRMR DR.TROY DRVG CVLTVRE ENDFEST FERRE DE RIDDER FRANCISCO FRE2K FUNSIZE JONNY GABBO GAMMA INTEL GESLOTEN CIRKEL GSTRING HECKADECIMAL HEINRICH DRESSEL HELLBOII I-F IAN MARTIN IDENTIFIED PATIENT IL BOSCO INTERGALACTIC GARY INTERSTELLAR FUNK IRON BLU JOBOT JUAN PABLO JULIA PE KENNEDY KID MACHINE LAZERCAT LE CHOCOLAT NOIR LEGOWELT LORD PHATRICK LOUD-E LSTNR MANCIO MARCO PASSARANI MARK DU MOSCH MARSMAN MAX SINCLAIR MENSCHMASCHINE MICK WILLS MIQKAEL MOGUH MOOT MR. SNATCHES MULE DRIVER NAKS NGLY NICK KLEIN NIELS KLEIN NUKUBUS ONONT KOMBAR/DO TE RA HO! ORGUE ELECTRONIQUE PASIPHAE PAWEL BLOT PEET NEED PHONO INPUT PORKCHOP QUADRATSCHULZ ROB N ZOOPSIE ROBERTO AUSER ROBERT BERGMAN RON MORELLI SELENE SERGE SLICK CHICK SONOBE STARBOROUGH TESLASONIC TIMOTHY J. FAIRPLAY TOMMY WALKER 3 UNI.OMNI VENDERSTROOIK VERGAARBAK VIRTUAL GEISHA YASH
Nu staat Ron Morelli met een dikke liveset.
Wat is het toch een fijn platform.
Edit: nu Intergalactic Gary
Edit2: Legowelt is ook vet!
Edit3: Legowelt wow. Wat een artiest. Hele set van begin tot eind een traktatie. Dit is tot nu toe het beste wat ik online gezien heb qua show. Super vet!
[ Voor 3% gewijzigd door yrew op 24-05-2020 03:28 ]
intergalactic.fm
intergalactic.fm
Dan maar Speedy J want die is ook weer aan de gang...
YouTube: Stay Home Soundsystem – Part 9
Radarkraft is wel vet trouwens nu. Echt dit hele event is episch man. Iedere artiest heeft er bijna wel wat speciaals van gemaakt. Intergalactic fm heeft echt een speciaal plekje in mijn hart. Zo veel muziek leren kennen via ifm en ik luister er zo vaak naar. Staat hier wekelijks wel een uur of 20 op
intergalactic.fm
EP staat nu ook op Spotify :-)ppeterr schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:02:
[...]
Waarom doe je eigenlijk dat "snippet" - vind het maar vervelendhalve tracks.
https://open.spotify.com/...si=UyYir-DRRaaKlUK7Qtj52g
Top. Ik heb Deezerdjerror schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:59:
[...]
EP staat nu ook op Spotify :-)
https://open.spotify.com/...si=UyYir-DRRaaKlUK7Qtj52g
Ook beschikbaar haha https://www.deezer.com/nl/album/132039032
Heerlijke zweverige zomerse vibe. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk wel houd van tracks die naar een soort punt gaan met wat meer energie/spanning. Dat mis ik een beetje. Maar goed wellicht een keuze in het genre waarin je de tracks maakt. (hoewel wat mij betreft "muziek hokjes" niet bestaan.)djerror schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:58:
[...]
Ook beschikbaar haha https://www.deezer.com/nl/album/132039032
Ik denk dat Kneppers, de track trippel wel tof vind. Zeker het begin. Ik vind die stiekem ook het fijnste. Had nog iets meer zoals rond de 1e minuut mogen blijven, en zelfs iets meer ge -rakke-tak
Maar bravo - zeer goed gelukte tracks.
Nou stap straks gelijk even op de fiets naar Trancentral om hem daar te beluisterendjerror schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:13:
Thanks!! Ja klopt en ligt ook aan mn eigen mindset tijdens het maken. Het is ook iets van aldoende leert men. Heb bv net een acid track afgemaakt die wel die spanning/energie heeft
Paar voorbeelden van de tracks die ik erg tof vind, veel emotie en spanning vind ik er in terug.
YouTube: Oxia - Domino
YouTube: Extrawelt - Soopertrack Original (High Quality)
Met als laatste mijn absolute favoriet in dit segment, krijg hier keer op keer kippevel van.
YouTube: Popof- Serenity [HQ]
Nu een live-set met wat acid en 303 gedoe! Beetje italo disco electro of wat dan ook.
Leuk, geen idee wie die haar dos is die er staat. (ow het was "betonkust" nooit van gehoord
[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 25-05-2020 17:09 ]
Het wisselt ongeveer ieder uur. Veel ken ik niet, maar dat is ook wel mooi. Het past bijna allemaal wel in mijn muzikale bubbel. Nu klinkt het lekker dystopisch einde der tijden achtige shit.ppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:44:
@The Intergalactic FM Streaming Festival
Nu een live-set met wat acid en 303 gedoe! Beetje italo disco electro of wat dan ook.
Leuk, geen idee wie die haar dos is die er staat. (ow het was "betonkust" nooit van gehoord)
Vannacht Nuno dos Santos b2b Cosmic Force was echt genieten. Vandaag benieuwd nog naar LOUD-E en IF zelf natuurlijk. Maar naar mijn smaak is er nog geen slechte set voorbij gekomen.
intergalactic.fm
Black Helicoptersppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:25:
Dikke digitale jam sessie nu, ow yeah erg tof!
intergalactic.fm
YouTube: Carl Cox Cabin Fever 9
Of het een perfecte set is, neuh - maar gezellig zeker!
Oh YES YES lekker +3 pitch en mee schreeuwen in de mic!
[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 25-05-2020 20:17 ]
Nu trouwens een dikke electro set van NAKS en als IF afsluit over een paar uur verwacht ik ook wel wat meezingers.
intergalactic.fm
Is vast opnieuw begonnen dan.
Daarna gaat alles op repeat en wordt alles naar archive.org geupload.
[ Voor 17% gewijzigd door yrew op 26-05-2020 20:04 ]
intergalactic.fm
Wat een fantastisch medicijn!ppeterr schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:47:
Verder kwam ik wat energie tekort vandaag, ik heb dat opgelost met:
[Soundcloud: Reclaim Your City 384 | Patrick DSP by Reclaim Your City]
Kun je de URL nog een keer herhalen? Ik weet niet precies over welke stream jullie het nu hebben.yrew schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:05:
Ferre de Ridder draait vet
intergalactic.fm
hehe kreeg gisteren berichtje van hem dat hij de tracks weer erg lekker vondppeterr schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:48:
[...]
Ik denk dat Kneppers, de track trippel wel tof vind.
Drukke dag achter de rug, dus kon even niet mee kijken vanmorgen, Maar ik zet hem net weer aan de stream, en ik zeg Heerlijk wederom! Van mij mag dit lekker zo doorgaan, tot ik alles meerdere keren heb gezienyrew schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:08:
Nu op intergalactic.fm de rerun van het festival. Met nu achtereenvolgens Ron Morelli, Intergalactic Gary en Legowelt. Alle drie waren ze goed.
Ja echt heerlijk spul, sommigen hebben er ook echt vette visuals bij. Staat bij mij alweer de hele dag aan sinds vanochtend en ik zie dingen reeds dubbel, maar dat is geen straf. Heb wel ff die Patrick DSP set geluisterd in de auto tussendoor, dat was ook echt lekker.ppeterr schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:24:
[...]
Drukke dag achter de rug, dus kon even niet mee kijken vanmorgen, Maar ik zet hem net weer aan de stream, en ik zeg Heerlijk wederom! Van mij mag dit lekker zo doorgaan, tot ik alles meerdere keren heb gezien
intergalactic.fm
YouTube: Premiere: Volvox | @ᴄʟᴇʀɢʏ | "ʟᴏᴄᴋᴅᴏᴡɴ sᴇssɪᴏɴs” | BE-AT.TV
Oh, vet ja! Daar hou ik wel van.Gaargod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:05:
Clergy Lockdown Sessions begint net. Volvox bijt spits af, met trippy visuals
YouTube: Premiere: Volvox | @ᴄʟᴇʀɢʏ | "ʟᴏᴄᴋᴅᴏᴡɴ sᴇssɪᴏɴs” | BE-AT.TV

[ Voor 39% gewijzigd door Room42 op 29-05-2020 22:09 ]
Wat blijft dit een geniale track, de definitie van industrial techno
YouTube: YouTube