Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Tigerblood schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:43:
[...]

Is het niet gewoon zo dat Sven echt op z'n retour is? Zijn label Cocoon wordt ook met het jaar minder relevant. Vroeger waren die Cocoon Compilations echt heilig. Sven's eigen Sound of the Xth Season mix CDs waren toen ook nog hoogtepuntjes. Maar de laatste jaren lijkt het allemaal een aflopende zaak. Een levende legende, maar de shine is er wel van af.
Ik vlieg 5 augustus naar Ibiza voor een avondje Cocoon in Amnesia. Speciaal voor Hawtin en Vath op het terras (linkie linkie). Wie weet kan hij nog verrassen want ik heb hem nog altijd hoog zitten. Vooraf een aantal uurtjes warmlopen in mijn geliefde DC10 :P

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:16
een 40+ graden topper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Hij is echt op dreef. Op Awakenings ook als een malle. Ik kijk uit naar Amnesia :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Eiríkr schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:21:
[...]

Hij is echt op dreef. Op Awakenings ook als een malle. Ik kijk uit naar Amnesia :9~
Het is ook absurd wat die gast met zijn model 1 ding kan, de set van junction 2
knalt ook al zo bizar. Eens kijken of ik ergens recent beeld kan vinden
waar hij met de model 1 bezig is. Lijkt mij echt tof om eens goed te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zaterdag naar Love Family Park in Frankfurt. Hopelijk is het iets koeler dan... :/

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
ppeterr schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:40:
[...]

Het is ook absurd wat die gast met zijn model 1 ding kan, de set van junction 2
knalt ook al zo bizar. Eens kijken of ik ergens recent beeld kan vinden
waar hij met de model 1 bezig is. Lijkt mij echt tof om eens goed te zien.
Ik heb twee jaar geleden (toevallig ook in Amnesia) een tijdje van dichtbij staan kijken. Heel tof om te zien.
Techno Overlord schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:44:
Zaterdag naar Love Family Park in Frankfurt. Hopelijk is het iets koeler dan... :/
Ik ben daar vorig jaar geweest en toen was het ook bloedheet. Goed smeren! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:33
Lekker bezig @ericafterdark, Ibiza, nice. En wat een knalset van Richie @ppeterr! Er staat op YouTube wel wat footage van Richie @ Junction, maar geen idee of er wat close up bij zit.

Nog wat rave planning:
Iets rustiger qua tempo, maar daarom zeker niet minder vet: ik pak 3 / 4 augustus mooi de VBX marathon in Bret / Lofi mee :)

En eerste ADE tickets in de tas, Dockyard festival!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 16:38
@Gaargod zit ook echt aan dockyard/mystic te denken. Alleen ADE echt een luxe probleem met teveel keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Jep, echt luxeproblemen weer... Ik heb op mijn ADE lijstje staan verder in klad staan;

Donderdag Thuishaven overdag, Electric Deluxe editie
Donderdagnacht VBX @ Bret
Vrijdagnacht VBX @ Elementenstraat
of Dave Clarke @ Melkweg
Zondag wacht ik nog op wat leuks :)

Komen nog wat aankondigingen aan natuurlijk! Zou wel eens een keer zo'n after in de Loft willen meepakken bijvoorbeeld. Maar stiekem hoop ik weer op een "rominimal" party zoals vorig jaar in de Undercurrent die tot diep in de maandagochtend doorging.

Keuzes, keuzes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
Hahaha jij gaat er echt voor. Voor mij worden het er max 2 denk ik. Keuze stress :P kom de di ervoor ook terug uit Indonesië dus zit echt totaal in het verkeerde ritme.

Paradise/Circo Loco/Awakenings Joseph Capriati/909/

Die Dave Clarke op vrijdag(met Paula Temple) ziet er ook goed uit 🙄🙄🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Gaargod schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:47:
Jep, echt luxeproblemen weer... Ik heb op mijn ADE lijstje staan verder in klad staan;

Donderdag Thuishaven overdag, Electric Deluxe editie
Donderdagnacht VBX @ Bret
Vrijdagnacht VBX @ Elementenstraat
of Dave Clarke @ Melkweg
Zondag wacht ik nog op wat leuks :)

Komen nog wat aankondigingen aan natuurlijk! Zou wel eens een keer zo'n after in de Loft willen meepakken bijvoorbeeld. Maar stiekem hoop ik weer op een "rominimal" party zoals vorig jaar in de Undercurrent die tot diep in de maandagochtend doorging.

Keuzes, keuzes!
After in de Loft heb ik een keer gedaan na Villalobos in Shelter. Nog staan praten met Duncan Stutterheim, heel tof.

Ik heb nog geen keuzes gemaakt voor ADE maar keep you posted! Undercurrent was geniaal. Teken ik weer voor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34
Techno Overlord schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 15:44:
Daar ben ik in 2004 en 2005 geweest. Is dat nog steeds onder dat viaduct? Wat een fantastische sfeer was dat daar. En een goed werkend pfand systeem :+

edit: Toen was awakeningsfestival alleen zaterdags en toen was love familie park op de zondag erna, sochtends heen, savonds weer terug. Dat ging allemaal nog zo lekker makkelijk toen

[ Voor 20% gewijzigd door yrew op 25-07-2019 11:34 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

yrew schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:21:
[...]

Daar ben ik in 2004 en 2005 geweest. Is dat nog steeds onder dat viaduct? Wat een fantastische sfeer was dat daar. En een goed werkend pfand systeem :+

edit: Toen was awakeningsfestival alleen zaterdags en toen was love familie park op de zondag erna, sochtends heen, savonds weer terug. Dat ging allemaal nog zo lekker makkelijk toen
Het is nu niet meer op zondag iig. Vroegah wel idd. Ik ben ook een keer doorgetrokken vanaf Sonne, Mond & Sterne een hele week op de camping en dan woensdag naar Berlijn helemaal afgefreakt en dan om het af te toppen zondag naar LFP op de terugweg naar huis. He-le-maal naar de klote kan ik je zeggen. Maar wat een top tijd was dat zeg. Ik word oud.. ;(

Forever raver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Blawan & Dax J in de B2b, alsof het nog niet HEET genoeg is!

https://soundcloud.com/re...wan-dax-j-sonar-barcelona

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Allemaal heerlijke sets, die van Hawtin ben ik nog aan het luisteren, deze komt daarna.

Ik ga trouwens naar de afterparty van Rotterdamse Rave, als oplossing voor het dagfestival probleem hebben we besloten om vaker naar afterparties te gaan. Meteen het gas erop en gaan!

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
YouTube: Adam Beyer B2B Enrico Sangiuliano Drumcode Off Sonar...

Kwam ik tegen op https://watchthedj.com/genres/techno/page1

Dat ik die site niet eerder ben tegengekomen...uhmm leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Voor mij ook een nieuwe @ppeterr. Dank! Weer wat te doen dit weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Vandaag had ik de set van Tale of Us even aan en idd, wat een laag volume en sowieso slechte geluidskwaliteit. Nauwelijks bassen :( niets voor Awakenings dit...

Aangezien ik aankomend weekend naar VBX @ Bret ga, alvast iets om in de stemming te komen 8)
YouTube: Gescu at Mioritmic Festival (Romania)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 21:01
YouTube: Richie Hawtin playing under a bridge at Junction 2 London 2019

Stukje vid van z'n optreden (10 minuten) en mooi moment rond 08:30 8)

[ Voor 3% gewijzigd door SeeS op 29-07-2019 22:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
2 uur durende Belfast techno mix van Ryan. Zijn maniertjes van draaien bevallen mij wel,
een lekkere opbouw met top platen en bijzondere knallers er tussendoor.

[Soundcloud: Ryan Dallas - Future Dimensions Pt.2 by ryan-dallas]

@Gaargod Gescu vind ik toch iets te ehhh easy :) Maar veel plezier daar komend weekend.

[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 31-07-2019 20:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Haha, ja in vergelijking met wat van het geweld dat hier soms voorbij komt is deze muziek wat easy ja... Maar die groove die de beste man neerlegt van zo'n beetje minuut 20 tot 50 in die set vind ik echt superchill.

Gisteren kwam deze weer eens voorbij op mijn Soundcloud --> https://soundcloud.com/os...cial/berghain-07-function
Volgens mij heb ik die hier eens uit dit topic gevist :) _/-\o_

Zit zo'n track in van Mark Broom: YouTube: Mark Broom - Satellite (Mix One)

En die deed mij dan weer denken aan deze fijne set van de heren van Pan-Pot in de Gashouder, waar ik zelf bij was! https://soundcloud.com/pan-pot/pan-pot-awakenings-easter
Cirkeltje weer rond oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nog andere tweakers aanwezig op Katharsis zaterdag? Na 2 afhakers zal ik voor t eerst alleen naar een technofeest gaan, maar met die line up moet dat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Preau schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:33:
Nog andere tweakers aanwezig op Katharsis zaterdag? Na 2 afhakers zal ik voor t eerst alleen naar een technofeest gaan, maar met die line up moet dat wel goedkomen.
Op een technofeest ben je nooit lang alleen ;)
Ik vind het altijd echt leuk alleen, ik probeer het altijd wel 1x per jaar te doen.

Ik ben zelf op Dekmantel dit weekend, heb een weekendticket, maar zal denk ik zondag laten schieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
@Preau das nice, solo op pad. Zoals @WasBak al zegt, ben je eigenlijk nooit alleen. Veel plezier beiden!
Ik sta a.s. Zaterdag zelf (waarschijnlijk ook solo, hoor ik net) in Bret, op een steenworp afstand van de Elementenstraat.
Ging ergens vorig jaar zelf voor het eerst alleen op pad wegens last minute afhakers en heb dat daarna paar keer weer gedaan, bevalt prima.

Dan nog een fijne set die ik gisteren tegenkwam op YouTube:
YouTube: CASSY 100% Vinyl DJ set @ Hard Wax, Berlin
Wat een platen zitten hierin. Genieten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:26
Kleine festival review van Onder de Radar in Enschede afgelopen zaterdag:
Hele leuke festival op een oude vliegbasis in Enschede. Klein opgezet met uit mijn hoofd 4 stages. Line-up was ook top geregeld. Toiletten en foodcourt stonden lekker centraal. Dat is alleen een nadeel als je helemaal bij de achterste Shelter staat, wat in mijn geval was. Ik stond daar de hele middag te beuken bij Stranger en Paula Temple.
Enige grote nadeel waren de wespen. Ik was met een groep van 20 man ongeveer en bij binnenkomst werden er al 3 man gestoken. Als je buiten stond had je veel last. Binnen had je geen last van de wespen. Wel van de hitte ondanks de grote ventilatoren.
Met een clubje van 4 zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:55
Had tickets voor de vrijdag, maar ga hem helaas skippen. Eerste Katharsis die ik ga missen :'(
Volgende week dan wel weer Paradigm in Groningen en aan het eind van de maand Berlin Atonal in Berlijn, waar veel namen van Katharsis ook staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VHS
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-09 12:01

VHS

Volume is erg laag inderdaad, schommelt tussen de -11 en -15dB. Daar is echter een leuk tooltje voor:
http://mp3gain.sourceforge.net/
Daarmee kun je het volume (de gain) van een mp3 aanpassen zonder dat er decrompressie naar wav nodig is. Bij dat setje van 999999999 raad ik een volumeboost van 12dB aan. Je moet dan wel eerst de betreffende mp3 van soundcloud plukken maar daar bestaat ook wel software voor. Ik heb 'm ook al kant en klaar op MEGA staan maar weet niet of ik dat linkje hier mag plaatsen. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Reverse order alert. In navolging van Pt2, nu de Pt1.

Ryan zegt: WATCH YA BASSBINS, I'M TELLIN YA, proper banging stuff.
Ik zeg: Ja, mee eens!

[Soundcloud: Ryan Dallas - Future Dimensions Pt.1 by ryan-dallas]

@VHS lekker bezig, ik heb je een PM gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2019 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Wij kunnen natuurlijk ook een beetje meegenieten van Boiler Room @ Dekmantel vanuit onze luie stoelen :)
YouTube: Peaking Lights | Boiler Room x Dekmantel 2019

Edit
Hier live verder;
YouTube: Afrodeutsche | Boiler Room x Dekmantel 2019

[ Voor 23% gewijzigd door Gaargod op 03-08-2019 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Verwarrend gedoe daar, ik vind de sound lekker. Maar ik wordt er bloed nerveus van...

Geinig hoe die gast van boiler room haar even uitlegt wat de knopjes zijn, en lekker mee doet :)

[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2019 18:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Over een klein half uurtje, Paul Kalkbrenner live vanaf Untold Festival in Roemenië!
YouTube: UNTOLD 2019 LIVE | Paul Kalkbrenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:25
Gaargod schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:02:
Over een klein half uurtje, Paul Kalkbrenner live vanaf Untold Festival in Roemenië!
YouTube: UNTOLD 2019 LIVE | Paul Kalkbrenner
Misschien geen keiharde techno maar Paul is en blijft een held _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
WasBak schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 23:25:
[...]

Op een technofeest ben je nooit lang alleen ;)
sterker nog; ik kom vaak aan op festivals met een groepje en binnen 2 uurtjes ben ik vaak de hele groep kwijt. Alsof Hans Klok en ''nog iets anders'' bij mij langskomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over feestjes gesproken.
Dit nummer is wel video-tag waardig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-08-2019 08:09 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yrew
Dekmantel was het beste feest waar ik dit jaar geweest ben. Adam X was de topper op dag 1 die sloot het laatste uur af in de UFO 2, wat een geweld, alsof er echt iets stuk moest. Dr Rubenstein op de main was ook lekker trouwens.

Dag 2 was een beetje zoeken, de eerste drie kwartier van Umwelt waren super, daarna werd het me iets te lomp. Afgesloten bij John Talabot en dat was echt super gezellig.

Dag 3 was gekkenhuis, zo veel goede dingen gezien. Begonnen met een breakfast burrito bij King Shiloh daarna naar Loud-e, die had me een bak Italo knallers bij zich. 3 uur lang disco zonder een moment te vervelen. Daarna heel even bij de main geweest om vervolgens weer naar de UFO 2 te gaan voor Cosmic Force, die stelt nooit teleur en nu ook niet. Dikke vette harde electro, mee zingen met de vocoder van minuut 1 tot 60 vol gas. Daarna een korte wandeling naar de UFO 1 voor planetary assault systems, dat was ook genieten met heerlijke knallers en weinig breaks en als er iets was wat er op leek dan werd er daarna rete strak door gespeeld. Tijd om hiervan bij te komen was er niet want we gingen weer terug naar de UFO 2 waar the exaltics speelde. Holy mackerel Robin, deze dude weet van wanten, ik had hem nog nooit live gezien maar ik hoop dat ik snel weer een kans heb.

Eerder dat weekend vroeg iemand me wat mijn favoriete dj is en hoewel ik het een rot vraag vind, want er zijn zoveel genres waar ik graag naar luister dat ik maar moeilijk 1 dj zou kunnen noemen, heb ik er niet lang over hoeven twijfelen. Want als ik er maar 1 mag kiezen dan is dat IF. En laat die nou net James Murphy vervangen op zondag. Drie uur lang mocht hij de selectors afsluiten en hoe! Met een grijns van oor tot oor de laatste uurtjes dekmantel weg gedanst.

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Tof dat je zo enthousiast bent @yrew. Leuk verslag! Ik heb met veel plezier de reviews van 3voor12 zitten lezen de afgelopen dagen, hier die van de Vrijdag bijvoorbeeld.

Waar blijven de Katharsis reports? Of zijn de Tweakers die er waren nog aan het bijkomen haha. Zag op FB wat filmpjes van o.a. een (uiteraard _/-\o_ ) genadeloze Paula Temple voorbij komen...

VBX was genieten zaterdag / zondag, en wat blijft Bret toch een leuke locatie. Heerlijk kleinschalig, een publiek dat er vol voor gaat, eindeloze beats & grooves, ik heb nog een grijns op m'n gezicht.

Nu op naar Lowlands 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:18:
Tof dat je zo enthousiast bent @yrew. Leuk verslag! Ik heb met veel plezier de reviews van 3voor12 zitten lezen de afgelopen dagen, hier die van de Vrijdag bijvoorbeeld.

Waar blijven de Katharsis reports? Of zijn de Tweakers die er waren nog aan het bijkomen haha. Zag op FB wat filmpjes van o.a. een (uiteraard _/-\o_ ) genadeloze Paula Temple voorbij komen...

VBX was genieten zaterdag / zondag, en wat blijft Bret toch een leuke locatie. Heerlijk kleinschalig, een publiek dat er vol voor gaat, eindeloze beats & grooves, ik heb nog een grijs op m'n gezicht.

Nu op naar Lowlands 8)
Poeh, wat een genadeloze avond zaterdag.
Eerste keer dat ik ben geweest naar Warehouse Elements, en gelijk onvergetelijk.
Helaas een beetje te laat vertrokken, waardoor we de set van VTSS hebben moeten missen.
Room 2 vonden mijn vrienden op dat moment niet tof. Toen kwam ook Volition Immanent. Dat vonden zij een beetje teveel van het goede.

De rest van de nacht daarom ook alleen in Room 1 te vinden.
Scherm in Room 1 was on point. Hele dikke/toffe visuals, en de muziek stond echt heel hard. Normaal gesproken denken mijn vrienden aan "onzin" wanneer er gesproken wordt over oordopjes. Dit keer dus niet.

Function was prima om te beginnen, ondanks dat het aantal bpm een beetje laag was. Daarna werd het langzamerhand omhoog geschroefd door Byetone om vervolgens keihard te knallen bij Attention Deficit Disorder. Die kan ik ook eindelijk van mijn lijstje afhalen, maar wat een set!. Paula Temple idem dito. Blij dat zij altijd iets extra's doet voor haar set op Katharsis, want dit klonk weer net iets anders dan haar andere sets op andere festivals.

Na Paula Temple was het ook wel mooi geweest. Iedereen begon daarna een beetje op te raken.

Kleine opsomming:
1) Sfeer was prima.
2) Volk was prima (heb echt staan kijken naar wat voor "aparte" types daar rondliepen).
3) Vrienden hebben dingen gezien op het toilet, die zij normaal gesproken niet zien.
4) Helemaal gemist dat alles PIN-Only was. Geen ramp, maar sommige bedragen dat ik zag bij het pinnen deed wel zeer aan mijn portemonnee (Bijvoorbeeld €4,40 voor 0,5L water 8)7 )
5) Recyclesysteem kan beter. De een barman/barvrouw hield zich daar wel aan, de ander weer niet. (En het is een indoorfeest. Dan heb je juist dit soort systeem niet nodig? Vloer was dan wel schoon = beter)
6) Foodcorner kon beter. Waarschijnlijk kwam dat doordat het personeel niet kwam opdagen. (later via Facebook opgevangen).
7) Rookruimte was heel prima. Ik kon roken en zien/horen wat er in room 1 gebeurd. Meestal ben je op de rookmomenten vrij afgezonderd van alle zalen, waardoor je toch iets mist.
8 ) Beetje koeling was wel gewenst. Soms liepen er mensen langs, waardoor een deel van mijn arm ineens helemaal onder het zweet zat. :X

Volgend jaar nog maar een keer proberen om mijn vrienden zover te krijgen, en ook zien of ze te porren zijn voor Unpolished. Ik kreeg al een paar geluiden, dat ze liever naar een andere soort type feest gaan in de Warehouse Elements. Scheelt dat ik al kaarten heb voor ADE met Amelie Lens - Exhale :+

En nog een paar filmpjes: https://1drv.ms/u/s!AoQ0Yl6pjkZgi_86sMoLlhmBQJ17xA?e=OZhsdi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Klinkt goed @Tjesus Ja dat pin only is wel ff schrikken, aan de bar op Expedition was dat ook. Plastic muntjes lijken minder pijn te doen. Paula Temple ben ik erg benieuwd naar. Ik heb nog geen hele set van haar live gezien, maar dat gaat eind augustus wel gebeuren op Festival Forte, ze sluit daar namelijk af zie ik net. Dat wordt knallend afsluiten, lekker zeg.

Die laatste dag van Festival Forte gaat pijn doen ergens :X

Festival Forte Zaterdag 2

Festival Forte Zondag

edit: Nog even over pin only. Ik ben een keer naar Her Damit geweest en dat werd ook aangekondigd als een cashless festival. Ik had dus ook vrij weinig contanten bij me maar had de avond ervoor nog 200 euro gepind. Bleek dat je op dat festival een pasje kreeg wat je op kon waarderen, maar je kon dat alleen met contant geld doen. :+

[ Voor 54% gewijzigd door yrew op 06-08-2019 20:05 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
Tjesus schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Volgend jaar nog maar een keer proberen om mijn vrienden zover te krijgen, en ook zien of ze te porren zijn voor Unpolished. Ik kreeg al een paar geluiden, dat ze liever naar een andere soort type feest gaan in de Warehouse Elements. Scheelt dat ik al kaarten heb voor ADE met Amelie Lens - Exhale :+

En nog een paar filmpjes: https://1drv.ms/u/s!AoQ0Yl6pjkZgi_86sMoLlhmBQJ17xA?e=OZhsdi
Ben zelf al bij 3x bij Katharsis geweest, en 4x Unpolished. Kan je wel meegeven dat Katharsis wat experimenteler is qua muziek. Unpolished wat toegankelijker als je van harde techno houd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 06-08-2019 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Zijn er tweakers die wel eens naar Paradigm festival geweest zijn in Groningen?

[ Voor 3% gewijzigd door yrew op 08-08-2019 13:53 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
yrew schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:59:
Zijn er tweakers die wel eens naar Paradigm festival geweest zijn in Groningen?
Ja vorig jaar, en ik ga dit jaar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Edwin__ schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:39:
[...]

~
Nice! Mijn oog viel er dit jaar pas op. Ik denk dat ik er volgend jaar ook heen ga. Veel plezier.

intergalactic.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Edwin__ schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:39:
[...]

:) Ik ga er ook al jaren heen. Altijd wel een groot feest. Sowieso altijd veel bekenden. Mijn tweede thuis heeft dit jaar een eigen podium (oost) met imo de beste programmering. Enige die ik zou willen zien die daar niet staat is Rolando. Ik vrees echter dat ik die ga missen aangezien 2 vrienden een B2B sessie doen als hij draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
#017 - Ik vind deze set helemaal top, old skool acid techno (ofhoejehetookwiltnoemen).
Zaagt als een malle!! Zeker mijn ding

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 09-08-2019 17:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• paragon
Zaterdag naar Loveland ff gegaan. Rustig aan begonnen bij 909 stage Juan Sanchez en daarna Secret Cinema(deze man draait echt altijd lkkr). Door naar Chris Liebing @ Fire Stage kon daar helaas niet heel lang blijven had namelijk met wat mensen afgesproken en die stonden bij Jamie Jones. Hele andere sound, maar wat een heerlijke vibe. Nog even wat Marco Corola erachteraan(vind ik normaal in nl altijd tegenvallen, maar hij had er blijkbaar zin in) Aan het einde door naar Solomun die ook niet teleurstelde. Vond deze editie stukken beter dan vorig jaar.

Overigens samen met m'n vriendin 4 kaarten voor de zondag van drumcode gewonnen. Beetje vreemd wel want een vriendin van d'r heeft er ook 2 gewonnen. Zijn die recycle tokens van Awakenings toch ergens goed voor geweest. Maar je zou bijna denken dat de kaartverkoop tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
paragon schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:48:
Zaterdag naar Loveland ff gegaan. Rustig aan begonnen bij 909 stage Juan Sanchez en daarna Secret Cinema(deze man draait echt altijd lkkr). Door naar Chris Liebing @ Fire Stage kon daar helaas niet heel lang blijven had namelijk met wat mensen afgesproken en die stonden bij Jamie Jones. Hele andere sound, maar wat een heerlijke vibe. Nog even wat Marco Corola erachteraan(vind ik normaal in nl altijd tegenvallen, maar hij had er blijkbaar zin in) Aan het einde door naar Solomun die ook niet teleurstelde. Vond deze editie stukken beter dan vorig jaar.

Overigens samen met m'n vriendin 4 kaarten voor de zondag van drumcode gewonnen. Beetje vreemd wel want een vriendin van d'r heeft er ook 2 gewonnen. Zijn die recycle tokens van Awakenings toch ergens goed voor geweest. Maar je zou bijna denken dat de kaartverkoop tegenvalt.
Kijk aan, dit triggerde mij tot het checken van mijn mail en jahoor, ik ben ook een gelukkige winnaar. Ik kan niet maar kan ik iemand er blij mee maken hier?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:08
paragon schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:48:

Voor de zondag denk ik? Zaterdag is nml al een tijdje uitverkocht. Is ook wel begrijpelijk dat die zondag nog niet zo heel lekker gaat, voor het eerst 2 dagen en die line-up van zondag is niet zo dik als die van zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
@bownbreaker ja ik schreef ook "4 kaarten voor de zondag". Die zondag werd pas later aangekondigd ook. Toen had ik al lang zaterdag kaarten in de pocket.

Zondag is wat kleiner heeft ook z'n voordelen. En ik kan nu zaterdag naar Charlotte en zondag naar Amelie. 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
paragon schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:02:
@bownbreaker ja ik schreef ook "4 kaarten voor de zondag". Die zondag werd pas later aangekondigd ook. Toen had ik al lang zaterdag kaarten in de pocket.

Zondag is wat kleiner heeft ook z'n voordelen. En ik kan nu zaterdag naar Charlotte en zondag naar Amelie. 👌
Excuses, niet goed gelezen. Ja de timetable is best wel ruk, alle goede artiesten draaien tegelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
Paar indoor feesten gehad deze winter, maar die outdoor feesten zijn toch meer mijn ding. De indoorfeesten lig je pas tegen 8 of 9 in bed. Iets te heftig als ik dan op maandag weer om 6:30 op moet.
Ga nog niet zo heel lang naar Techno feesten, iets meer dan een jaar nu. Heb nu een aantal pagina's door gelezen, maar er komen feesten voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, maar dat is redelijk te verklaren als je in het zuiden woont waar niet der mate veel techno feesten zijn en nog niet zo lang naar die feesten gaat.

Binnenkort Thuishaven, Jungle en Into the woods. Eerste keer into the woods! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
SlqmLqck schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:19:
Maar dat is redelijk te verklaren als je in het zuiden woont waar niet der mate veel techno feesten zijn en nog niet zo lang naar die feesten gaat.
Weet niet of het voor jou van toepassing is, maar wellicht kan je in Tilburg of Eindhoven kijken? Op Facebook zie ik soms evenementen van Nachtcollege langs komen die daar plaats vinden. Feestjes in Limburg krijg ik dan weer niet te zien. Dat is voor mijn doen ook een beetje te ver.

Om af te sluiten: de opening van Paula Temple op Katharsis 2019 (registratie door Reaktor). Ik weet niet of je daarvoor per se een Instagramaccount nodig hebt.
https://www.instagram.com...Fvek/?igshid=958sn0qfe7ac

Edit:
Nog eentje om af te sluiten.
https://soundcloud.com/de...-dsh-044-remco-beekwilder

[ Voor 7% gewijzigd door Tjesus op 19-08-2019 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
In Maastricht heb je toch ook Complex? Is volgens mij wel een vette club waar o.a. Amelie Lens volgens mij wel eens heeft gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 08:14
Tjesus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:07:
[...]

Weet niet of het voor jou van toepassing is, maar wellicht kan je in Tilburg of Eindhoven kijken? Op Facebook zie ik soms evenementen van Nachtcollege langs komen die daar plaats vinden. Feestjes in Limburg krijg ik dan weer niet te zien. Dat is voor mijn doen ook een beetje te ver.
Klopt heb ook wel een aantal feestjes gehad. Verknipt en Nachtcollege o.a. Het nadeel voor mij is het thuis komen als een feest stopt om 4:00 of 5:00. Taxi met 2/3 man kost een vermogen iedere keer en de bus om half 9 is ook niet bepaald een optie. Vandaar ook de feesten overdag. Dan is het nog wel mogelijk om thuis te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
OWYEAH!

En dan haak ik er even op in:

[Soundcloud: Concrete Podcast #017 Sten Dhödh by Concrete]

[ Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 20-08-2019 16:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zin in zaterdag! Drumcode met dit weer _/-\o_

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TribalDragon
  • Laatst online: 06-03-2024
Topic net bij toeval ontdekt...wow!
Wilde jullie deze niet onthouden:
YouTube: Dustin Zahn - Stranger to stability (Len Faki's Podium rmx) - REKD001

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yrew
Eerste nacht Forte zit erop. Vette sets gezien van Dave Clark en Luxor (antigone en schlomo), lotus eater stond na Dave Clarke en die hadden er beter voor kunnen staan. Tijdens phase fatale naar het hotel gegaan en daardoor Kr!z gemist. Dit jaar kon je alleen met cash drank halen en daar hadden we ff niet op gerekend dus we zaten halverwege de nacht zonder munten. Dat gaan we morgen beter doen.

intergalactic.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
Mijn favoriete dj heeft weer gedraaid bij de Boom Room, heerlijke set! :) Wel wat soft voor iedereen hier volgens mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Morgen Drumcode. Wie zie ik daar? Super veel zin in!
Techno Overlord schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:53:
Zin in zaterdag! Drumcode met dit weer _/-\o_
Maar echt. Naar welke DJ kijk je t meeste uit?

[ Voor 67% gewijzigd door DennusB op 23-08-2019 09:15 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Beginnend bij Julian Jeweil want nog nooit in het echt gehoord. Monika Kruse al een poos niet meer in het eggie gehoord maar denk toch dat het Wehbba gaat worden want nog nooit gehoord. Sam Paganini wil ik nog een keer checken na een zeer aangename liveset op Lief Festival 2017. En eerlijk gezegd heb ik de rest allemaal jongstleden nog gecheckt dus dat maakt mij niet uit. Eindigen denk ik bij Reinier Zonneveld. Die vlemt echt heerlijk en een closing set moet altijd extra speciaal zijn dus ben benieuwd hoe die zijn set gaat droppen en in welke toestand ik dan zelf verkeer. :9~

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Techno Overlord schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:10:
Eindigen denk ik bij Reinier Zonneveld. Die vlemt echt heerlijk en een closing set moet altijd extra speciaal zijn dus ben benieuwd hoe die zijn set gaat droppen en in welke toestand ik dan zelf verkeer. :9~
Haha, ja, Reinier draait echt lekker de laatste tijd. En de setting op de NDSM is zo vet s'avonds. Zeecontainers vol met CO2 Jets, Vuur en lasers. Afsluiting vorig jaar was echt gruwelijk! Veel plezier alvast :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

DennusB schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Haha, ja, Reinier draait echt lekker de laatste tijd. En de setting op de NDSM is zo vet s'avonds. Zeecontainers vol met CO2 Jets, Vuur en lasers. Afsluiting vorig jaar was echt gruwelijk! Veel plezier alvast :D
Ja helemaal mee eens. Vorig jaar bij Amelie Lens afgesloten met ze Flammenwerfers... _/-\o_

Met die containers deed mij een beetje denken aan good ol' Shockers in de RAI.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Techno Overlord schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Ja helemaal mee eens. Vorig jaar bij Amelie Lens afgesloten met ze Flammenwerfers... _/-\o_
Daar stond ik ook, vlak voor die tribune was de perfecte plek met heerlijk uitzicht op alles :D Haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

DennusB schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:15:
[...]

Daar stond ik ook, vlak voor die tribune was de perfecte plek met heerlijk uitzicht op alles :D Haha
Ik sta met mijn vrinden en vrindinnetjes altijd linksvooraan iets naar het midden. Wat mij betreft altijd de beste spot. Zowel geluidstechnisch als losgaantechnisch. :+

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Techno Overlord schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:10:
Beginnend bij Julian Jeweil want nog nooit in het echt gehoord. Monika Kruse al een poos niet meer in het eggie gehoord maar denk toch dat het Wehbba gaat worden want nog nooit gehoord. Sam Paganini wil ik nog een keer checken na een zeer aangename liveset op Lief Festival 2017. En eerlijk gezegd heb ik de rest allemaal jongstleden nog gecheckt dus dat maakt mij niet uit. Eindigen denk ik bij Reinier Zonneveld. Die vlemt echt heerlijk en een closing set moet altijd extra speciaal zijn dus ben benieuwd hoe die zijn set gaat droppen en in welke toestand ik dan zelf verkeer. :9~
Ik heb nog geen afmelding gezien, maar het ging tot een week terug niet zo goed met de gezondheid van Monika Kruse. Hopelijk is zij weer bovenop gekomen, en anders zijn er nog genoeg momenten om haar nog te kunnen zien.

En ik zie het zaterdag wel. Dit keer laat ik mij door de groep leiden i.p.v. andersom. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
Last minute zaterdagkaartje voor Drumcode overgenomen van een vriend :) ich bin dabei! Lowlands is net weer uit de benen dus ik denk dat ik het wel ga redden haha. Zin in!! Voor mij staan Butch en Juan Sanchez op het lijstje, de rest zie ik morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
SlqmLqck schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:51:
[...]

Klopt heb ook wel een aantal feestjes gehad. Verknipt en Nachtcollege o.a. Het nadeel voor mij is het thuis komen als een feest stopt om 4:00 of 5:00. Taxi met 2/3 man kost een vermogen iedere keer en de bus om half 9 is ook niet bepaald een optie. Vandaar ook de feesten overdag. Dan is het nog wel mogelijk om thuis te komen.
Mocht je van de festivals houden?
In Tilburg wordt draaimolen gehouden. Vorig jaar nog uitgekozen tot een van de betere festivals van het seizoen. Dit jaar op een andere plek in Tilburg en moet echt weer geweldig worden. Ploegendienst en duikboot in Breda (met laatst genoemde geen ervaring). Hidden garden in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Biatch schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:37:
[...]

Mocht je van de festivals houden?
In Tilburg wordt draaimolen gehouden. Vorig jaar nog uitgekozen tot een van de betere festivals van het seizoen. Dit jaar op een andere plek in Tilburg en moet echt weer geweldig worden. Ploegendienst en duikboot in Breda (met laatst genoemde geen ervaring). Hidden garden in Eindhoven.
Hidden Garden is zeker een aanrader ja, was afgelopen weekend en een heel respectabele lineup in de Techno tent. Lekker kunnen stampen vooral bij Fatima Haiji O+

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Om nog even terug te komen op draaimolen festival, echt een aanrader mocht je nog aan kaarten kunnen komen. Vorig jaar Nina Kraviz midden in de bossen om een grote eik met lasers en rook was onvergetelijk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gaargod
Zo wat een feest op Drumcode zeg, mijn dag kon niet meer stuk toen ROD deze classic klapper erin gooide :D
YouTube: Secret Cinema vs. Private Productions - Gung Ho || EC Records - 1999

Ondanks de technische problemen (geluid viel 2 keer stil) maakte hij er een dik feestje van.
Begreep zelfs dat Reinier Zonneveld zijn set uiteindelijk niet heeft afgemaakt wegens technische problemen op die zelfde stage?

Verder dikke sets gehoord van Juan Sanchez, Patrice Baumel, ANNA en Alan Fitzpatrick.
Afgesloten op de main bij Adam Beyer, wat een sicke visuals daar. Zijn set vond ik niet heel bijzonder / spannend verder maar OK, dat moet je denk ik ook niet verwachten daar. Al met al een heerlijke hete dag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik vond het ook een heerlijke dag, zelf een tijdje bij ANNA, Layton Giordani & Bart Skils, Amelie Lens en Adam Beyer gestaan. Vond zelf Amelie een beetje tegenvallen. De rest draaide wel heerlijk.

Stage vond ik ook heel vet, mainstage was gewoon een gigantisch scherm. Wel veel lange rijen daar maar heb wel een topdag gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@Gaargod ow ow gung ho! Onwijs bedankt voor die throwback!

Parfait - Naïla Guiguet

Comes from a suburb of morose banality that gave her the desire to learn to run fast. After failing to reach her dream of victory at the Olympics, it is with techno that she finds a way out of her disturbing melancholy.

Kreeg een 2tal berichtjes op soundcloud dat het niet zo best gaat met het platform,
en dat het geld problemen, en/of andere donkere wolken boven zich heeft hangen.

Dan stort er toch wel iets in voor mij zeg :'(

[ Voor 20% gewijzigd door ppeterr op 25-08-2019 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:30
Meestal ben ik niet zo van de beuk techno, maar zo hier en daar komen er wat tunes voorbij die toch wel een erg lekker ritme hebben, zo ook deze van YouTube: Frankyeffe - Snare (Original Mix)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ppeterr schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:18:
[..]

Kreeg een 2tal berichtjes op soundcloud dat het niet zo best gaat met het platform,
en dat het geld problemen, en/of andere donkere wolken boven zich heeft hangen.

Dan stort er toch wel iets in voor mij zeg :'(
Die geld problemen is iets wat al tijden speelt, volgens mij hebben ze in 2016/2017 al eens een botte reorganisatie gehad (lees 40% personeel eruit...) Wat voor berichtjes kreeg je? Ik zou echt niet zonder SoundCloud kunnen eigenlijk....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:50:
Zo wat een feest op Drumcode zeg, mijn dag kon niet meer stuk toen ROD deze classic klapper erin gooide :D
YouTube: Secret Cinema vs. Private Productions - Gung Ho || EC Records - 1999

Ondanks de technische problemen (geluid viel 2 keer stil) maakte hij er een dik feestje van.
Begreep zelfs dat Reinier Zonneveld zijn set uiteindelijk niet heeft afgemaakt wegens technische problemen op die zelfde stage?

Verder dikke sets gehoord van Juan Sanchez, Patrice Baumel, ANNA en Alan Fitzpatrick.
Afgesloten op de main bij Adam Beyer, wat een sicke visuals daar. Zijn set vond ik niet heel bijzonder / spannend verder maar OK, dat moet je denk ik ook niet verwachten daar. Al met al een heerlijke hete dag :)
Hier ook een prima dagje gehad op Drumcode. Julian Juweil, Patrice Baumel, Anna, stukje Alan Fitzpatrick, Ida Engberg en afsluiten bij Joris Voorn.
Enige minpunt vond ik wel dat er weinig plekken waren om te schuilen. Na een tijdje in de zon had ik wel wat schaduw nodig, ondanks dat ik goed water bleef drinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
@Tjesus dat was wel een ding ja, er waren sowieso weinig 'chillplekken'. Alleen wat zitjes onder die discobollen volgens mij zover ik heb gezien! Ook vond ik het wel erg compact opgezet, en daardoor erg druk / wel wat bottlenecks op het terrein. Ik heb echt een leuke dag gehad, maar kan niet volmondig zeggen dat ik er volgend jaar weer heen zou gaan / het een ander absoluut zou aanraden. Gewoon, leuk voor een keertje zo.

Nu zag ik dat de 2020 editie gelijk valt met Lowlands, dus hoef ik me daar iig toch geen 'zorgen' om te maken ;)

Nu even in (rave)ruststand tot ADE denk ik, hoewel met potlood wel nog in de agenda staan:
14 september Shelter, met baas Archie Hamilton
27 September Marktkantine met Nina Kraviz O+ (sicke A/V show van haar hier trouwens: YouTube: Nina Kraviz Live | Coachella Curated 2019 )

Keuzes, keuzes 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:04:
@Tjesus dat was wel een ding ja, er waren sowieso weinig 'chillplekken'. Alleen wat zitjes onder die discobollen volgens mij zover ik heb gezien! Ook vond ik het wel erg compact opgezet, en daardoor erg druk / wel wat bottlenecks op het terrein. Ik heb echt een leuke dag gehad, maar kan niet volmondig zeggen dat ik er volgend jaar weer heen zou gaan / het een ander absoluut zou aanraden. Gewoon, leuk voor een keertje zo.

Nu zag ik dat de 2020 editie gelijk valt met Lowlands, dus hoef ik me daar iig toch geen 'zorgen' om te maken ;)

Nu even in (rave)ruststand tot ADE denk ik, hoewel met potlood wel nog in de agenda staan:
14 september Shelter, met baas Archie Hamilton
27 September Marktkantine met Nina Kraviz O+ (sicke A/V show van haar hier trouwens: YouTube: Nina Kraviz Live | Coachella Curated 2019 )

Keuzes, keuzes 8)
Poeh, nu al plannen voor 2020. Daar ben ik nog niet mee bezig, omdat er dit jaar nog genoeg te doen is.

Deze week nog Ground Zero. Ik zag al een stage van PRSPCT met wat enkele harde technonamen zoals Manu le Malin en The Outside Agency (al zou ik het niet vreemd vinden als mensen Hardcore zeggen i.p.v. Techno). CJ Bolland komt ook even langs bij een andere stage.

Dan 14 september nog Smeerboel en daarna op naar ADE. Er is al besloten om naar Amelie Lens in Warehouse Elements op de zaterdagnacht te gaan.

30 november Reaktor en daarna nog even zien of er lokaal nog evenementen plaats vinden. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Haha, Lowlands is een zekerheidje @Tjesus. De rest zie ik ook later wel :)

Ik sla Reaktor over, ga dan naar 'komm schon alter' op 29 November in Paradiso, eens horen of Arjuna Schiks het nog een beetje kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat een top weekend was 't! Heerlijk genoten van begin tot eind van top notch muziek en hele mooie mensen op Drumcode. After was ook nog heel leuk. Nu weer geland en redelijk fris. 8)

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
Ik heb me prima vermaakt op drumcode. Eigenlijk beetje. Begonnen bij de grote tent. Of eerder in de schaduw ervan. Lekker ontspannen. Voor de rest eigenlijk alleen bij "main" vanaf halverwege de set van Enrico Sangliano. Vond Sam Paganini echt lekker draaien en Amelie Lens en Adam Beyer niet heel top. Vond sde tage wel echt dik. . Al met al echt een prima dag gehad. We waren echt met een gezellige en grote groep. Warmte was lang niet zo erg als met Awakenings. Maar er waren zeker wat bottlenecks door de gekozen opzet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Het enige wat ik kan melden over DC is dat Bartje lekker snel is met zijn setjes op SC kwakken!
Wel erg veel trancy wegtrekker plaatjes in deze set.

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 26-08-2019 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Nog mensen die hier met ADE naar Dockyard gaan of zijn geweest vorig jaar? Ga waarschijnlijk dit jaar en ben benieuwd hoe het daar vorig jaar was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Yep ik ben er weer bij @bownbreaker, is me vorig jaar erg goed bevallen! Dat kwam ook deels door het weer natuurlijk, dat was voor mid/eind Oktober echt ongekend vorig jaar. Hoe dan ook, goeie line up, en de combi van Dockyard / Mystic Garden past gewoon erg goed op een of andere manier. Aanrader!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
Tjesus schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:56:
[...]

Poeh, nu al plannen voor 2020. Daar ben ik nog niet mee bezig, omdat er dit jaar nog genoeg te doen is.

Deze week nog Ground Zero. Ik zag al een stage van PRSPCT met wat enkele harde technonamen zoals Manu le Malin en The Outside Agency (al zou ik het niet vreemd vinden als mensen Hardcore zeggen i.p.v. Techno). CJ Bolland komt ook even langs bij een andere stage.

Dan 14 september nog Smeerboel en daarna op naar ADE. Er is al besloten om naar Amelie Lens in Warehouse Elements op de zaterdagnacht te gaan.

30 november Reaktor en daarna nog even zien of er lokaal nog evenementen plaats vinden. :>
Manu draait nog wel eens wat techno achtig spul, maar TOA zit op PRSPCT evenementen niet vaak onder de 175 BPM.

Hier ook al weer een lekker diverse planning

30 Augustus: Berlin Atonal
31 Augustus: Fuck Parade
4 Oktober: BangFace Amsterbang
18 Oktober: Into The Woods ADE
30 November: Reaktor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
Zag dat er 20 september een All Night Long met Amelie Lens is in de Shelter. Leuk voor wie al klaar is voor de nacht feestjes.

Vandaag m'n Kiesgrube Closing kaarten verkocht(kan helaas niet) en maar Elrow Festival kaarten gekocht.

Eerste tickets voor ADE ook in de pocket Paradise en Circo Loco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Als je dan toch een fast-forward, of flashback doet.
Dan doe je het goed met:

Anasthasia

Anasthasia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

T99 - Anasthaisa, das oud, voor het eerst gehoord in Den Haag, in LA DS als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@Coenen Tja, soms wordt ik wat nostalgisch. Maar in combi met Zonneveld
vind ik dat het toch nog wel net aan kan hier. :7

Anywayz.....laten we dan maar even doorbeuken. oOo *O* oOo *O* oOo *O*
Met overigens een behoorlijke oldskool vibe!

[Soundcloud: POSSESSION PODCAST #29 - REMCO BEEKWILDER by Possession]

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 02-09-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vind het niet erg, ik kan me er nog steeds goed mee vermaken. Oud of nieuw kom maar door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Deze blijft ook echt goed.
[YouTube: K Ø Z L Ø V - Satirique]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
@AyeAyeCaptain! Het is altijd wel lekker wakker worden met jou "ochtend" suggesties!

Ik ben meer van het na-middag beuk gebeuren. Hier dan een setje van Ryan, wat mij op de
een of andere manier aan bepaalde nachten in de Mazzo doet denken. Iemand ooit daar geweest ? vast niet

[Soundcloud: Ryan Dallas - Future Dimensions Pt.3 by ryan-dallas]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ppeterr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:21:
wat mij op de
een of andere manier aan bepaalde nachten in de Mazzo doet denken. Iemand ooit daar geweest ? vast niet
Zeker wel! Menig avondje doorgebracht.
Steve Rachmad en Estroe draaiden daar regelmatig. Leuke tent, geen poespas, nooit afgeladen vol.

Te koop....

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand hoe die track heet vanaf 0.40?

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
albino71 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:41:
[...]

Zeker wel! Menig avondje doorgebracht.
Steve Rachmad en Estroe draaiden daar regelmatig. Leuke tent, geen poespas, nooit afgeladen vol.
Ha tof, ik heb daar ook veel leuke nachten mee gemaakt. Soms begon het weekend
al op woensdag of donderdag. En dan was het Mazzo en/of Roxy om af te trappen.
Een groot feest was het.

Lekkere door rammer van Kerstin, veel hoogte puntjes aan elkaar geknald.

[ Voor 16% gewijzigd door ppeterr op 05-09-2019 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Prima (radio)set van Alex Downey & Ben Sims als weekendstarter:
https://soundcloud.com/1b...-downey-ben-sims-16012019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Zeker een dikke prima zeg, buiten de eerste 10min om die een ietwat lange intro geven is
dit super lekker. In de comments daar staat iets geschreven waar ik mijzelf wel in vind.
Heerlijk tempo met een oud gevoel in een nieuw jasje! Goeie vibe voor de vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:30

Mijn YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://soundcloud.com/ha...uganda-streets-emerald006 :o oOo

Hier de hele playlist, HATE heeft wel lekkere releases (hoewel niet allemaal mijn stijl):
https://soundcloud.com/hate_music/sets/hate-premieres

offtopic:
Kennen jullie trouwens de uitgebreide keyboard shortcuts van Soundcloud? Ik ontdek ze net. Druk maar eens op 'h' voor een overzicht. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Room42 op 08-09-2019 01:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1 ... 18 ... 48 Laatste