Gaargod schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:18:
Tof dat je zo enthousiast bent @
yrew. Leuk verslag! Ik heb met veel plezier de reviews van 3voor12 zitten lezen de afgelopen dagen,
hier die van de Vrijdag bijvoorbeeld.
Waar blijven de Katharsis reports? Of zijn de Tweakers die er waren nog aan het bijkomen haha. Zag op FB wat filmpjes van o.a. een (uiteraard

) genadeloze Paula Temple voorbij komen...
VBX was genieten zaterdag / zondag, en wat blijft Bret toch een leuke locatie. Heerlijk kleinschalig, een publiek dat er vol voor gaat, eindeloze beats & grooves, ik heb nog een grijs op m'n gezicht.
Nu op naar Lowlands

Poeh, wat een genadeloze avond zaterdag.
Eerste keer dat ik ben geweest naar Warehouse Elements, en gelijk onvergetelijk.
Helaas een beetje te laat vertrokken, waardoor we de set van VTSS hebben moeten missen.
Room 2 vonden mijn vrienden op dat moment niet tof. Toen kwam ook Volition Immanent. Dat vonden zij een beetje teveel van het goede.
De rest van de nacht daarom ook alleen in Room 1 te vinden.
Scherm in Room 1 was on point. Hele dikke/toffe visuals, en de muziek stond echt heel hard. Normaal gesproken denken mijn vrienden aan "onzin" wanneer er gesproken wordt over oordopjes. Dit keer dus niet.
Function was prima om te beginnen, ondanks dat het aantal bpm een beetje laag was. Daarna werd het langzamerhand omhoog geschroefd door Byetone om vervolgens keihard te knallen bij Attention Deficit Disorder. Die kan ik ook eindelijk van mijn lijstje afhalen, maar wat een set!. Paula Temple idem dito. Blij dat zij altijd iets extra's doet voor haar set op Katharsis, want dit klonk weer net iets anders dan haar andere sets op andere festivals.
Na Paula Temple was het ook wel mooi geweest. Iedereen begon daarna een beetje op te raken.
Kleine opsomming:
1) Sfeer was prima.
2) Volk was prima (heb echt staan kijken naar wat voor "aparte" types daar rondliepen).
3) Vrienden hebben dingen gezien op het toilet, die zij normaal gesproken niet zien.
4) Helemaal gemist dat alles PIN-Only was. Geen ramp, maar sommige bedragen dat ik zag bij het pinnen deed wel zeer aan mijn portemonnee (Bijvoorbeeld €4,40 voor 0,5L water

)
5) Recyclesysteem kan beter. De een barman/barvrouw hield zich daar wel aan, de ander weer niet. (En het is een indoorfeest. Dan heb je juist dit soort systeem niet nodig? Vloer was dan wel schoon = beter)
6) Foodcorner kon beter. Waarschijnlijk kwam dat doordat het personeel niet kwam opdagen. (later via Facebook opgevangen).
7) Rookruimte was heel prima. Ik kon roken en zien/horen wat er in room 1 gebeurd. Meestal ben je op de rookmomenten vrij afgezonderd van alle zalen, waardoor je toch iets mist.
8 ) Beetje koeling was wel gewenst. Soms liepen er mensen langs, waardoor een deel van mijn arm ineens helemaal onder het zweet zat.
Volgend jaar nog maar een keer proberen om mijn vrienden zover te krijgen, en ook zien of ze te porren zijn voor Unpolished. Ik kreeg al een paar geluiden, dat ze liever naar een andere soort type feest gaan in de Warehouse Elements. Scheelt dat ik al kaarten heb voor ADE met Amelie Lens - Exhale
En nog een paar filmpjes:
https://1drv.ms/u/s!AoQ0Yl6pjkZgi_86sMoLlhmBQJ17xA?e=OZhsdi