Iedereen denkt het, maar jij zegt het... Dat is niet netjes!
Binnen nu en twee weken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je je dat daadwerkelijk afvraagt heb je niet alles gevolgd denk ikJaer schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:15:
Nice , heb alles gevolgd benieuwd hoe hij bevalt
Nickname does not reflect reality
Juist de reden voor de vraag, zoveel twijfel, zoveel kritiek punten op auto's. Zo zal ik de opmerking over de "kleine" achterruitenwisser niet snel vergeten.
Oprecht benieuwd of de auto voldoet, het was mij de reis wel. (en dan ben ik nog meelezer geweest)
Oprecht benieuwd of de auto voldoet, het was mij de reis wel. (en dan ben ik nog meelezer geweest)
Bedankt, persvoorlichter 😉
Pics or...
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 26-05-2018 19:50 ]
Niet echt veel foto's gemaakt maar bij deze:PcDealer schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:50:
Pics or...
Dag 1, na zes uur in "bezit";

Een wat gunstigere hoek 😉:

Wegenwacht? Voor je splinternieuwe BMW, ik hoop toch van niet...Phusebox schreef op maandag 28 mei 2018 @ 06:44:
[...]
Niet echt veel foto's gemaakt maar bij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nette bak, maaruh, waarom de ANWB.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Echt..je kunt er eigenlijk ook alleen maar over lachen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 28-05-2018 08:30 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk een probleem met de phusebox fuseboxMad-Matt schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:16:
Mad-Matt schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:16:
Motorkap sloot niet meer. Verkeerd afgesteld.FirePuma142 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:30:
[...]
Wegenwacht? Voor je splinternieuwe BMW, ik hoop toch van niet...
Ik moest er zelf ook wel om lachen.Rivanov schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:30:
Echt..je kunt er eigenlijk ook alleen maar over lachen.
veel meer kan je er ook niet om doen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Tsja... Duitse kwaliteit hè, het is het allemaal net niet. Al valt het vaak bij BMW en Mercedes mee, ten opzichte van een aantal andere Duitse merken onder dezelfde vlag 
Maar nette wagen verder. Nog wat verlagen, één maatje grotere velgen en hij is af.
Maar nette wagen verder. Nog wat verlagen, één maatje grotere velgen en hij is af.
Verlagen van een private-lease auto? Wat direct bij mij wel een vraag doet opkomen: mag je überhaupt ook maar iets aan een private-lease auto veranderen / aanpassen zoals velgen, of simpelweg niks..?TheBrut3 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:11:
Nog wat verlagen, één maatje grotere velgen en hij is af.
@Phusebox, mooie auto! Niks meer aan doen. Niet direct een leuke eerste ervaring, maar statistisch gezien zou je de komende jaren nu zonder problemen moeten rijden
Comfort vind ik belangrijker dan uiterlijk vertoon. Ik zit meer ín de auto dan dat ik er van buitenaf naar kijk. Heb bewust niet grotere velgen genomen.TheBrut3 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:11:
Tsja... Duitse kwaliteit hè, het is het allemaal net niet. Al valt het vaak bij BMW en Mercedes mee, ten opzichte van een aantal andere Duitse merken onder dezelfde vlag
Gefeliciteerd met je goede smaakPhusebox schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:09:
[...]
Comfort vind ik belangrijker dan uiterlijk vertoon. Ik zit meer ín de auto dan dat ik er van buitenaf naar kijk. Heb bewust niet grotere velgen genomen.
Volvo en BMW heb ik altijd een zwak voor...
Mooie bak
Groot gelijk!Phusebox schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:09:
[...]
Comfort vind ik belangrijker dan uiterlijk vertoon. Ik zit meer ín de auto dan dat ik er van buitenaf naar kijk. Heb bewust niet grotere velgen genomen.

Minder comfortabel, groter risico op beschadiging velgen, duurdere bandenmaat, toch van belang bij aanschaf nieuwe banden en bij aanschaf winterbanden,...
Doorgaans mag dat wel, maar pas na toestemming van de leasemaatschappij.renegrunn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:21:
[...]
Verlagen van een private-lease auto? Wat direct bij mij wel een vraag doet opkomen: mag je überhaupt ook maar iets aan een private-lease auto veranderen / aanpassen zoals velgen, of simpelweg niks..?
@Phusebox, mooie auto! Niks meer aan doen. Niet direct een leuke eerste ervaring, maar statistisch gezien zou je de komende jaren nu zonder problemen moeten rijden
Ik heb bijvoorbeeld in mijn PL auto een middenarmsteun laten inbouwen, en dat was geen probleem.
Hey is dat niet zo een wagen waar je in Forza altijd mee crashedPhusebox schreef op maandag 28 mei 2018 @ 06:44:
[...]
Niet echt veel foto's gemaakt maar bij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep.bifi_G60 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Hey is dat niet zo een wagen waar je in Forza altijd mee crashed
Let op:
Er is een keuze gemaakt, dus de lolbroeken kunnen wegblijven.
Er is een keuze gemaakt, dus de lolbroeken kunnen wegblijven.