Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Ik krijg steeds zin in speculaas als ik dit topic in de lijst zie staan :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst in de pop-up store van Samsung ingelopen, op Utrecht Centraal, voor de gein. Even met de S9 gespeeld, maar vind het echt heel vervelend vasthouden, zo weinig bezel. Voelt naar mijn mening echt enorm kwetsbaar aan en je wordt al gauw angstig om dat ding vast te houden :p. Zou geen OnePlus willen zien met zulke kleine bezels, en al helemaal geen edge-schermen dus.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zijn er al enige geruchten bekend over de Camera en opnamekwaliteit (geluid en video)

Die van de 5T van mijn vriendin is toch wel matig?
Zelf heb ik nog een iPhone 6s die ik graag weer on wil ruilen voor een Android en de OnePlus zie ik wel als mijn volgende telefoon mits de camera e.d. een beetje in orde is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Rubman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 06:56:
Die van de 5T van mijn vriendin is toch wel matig
Wat vind je er matig aan? Ik mag over een paar maanden verlengen, maar mocht ik de nieuwe toestellen niet zo indrukwekkend vinden ga ik voor een model van vorig jaar, mits fatsoenlijke camera/autofocus.

Ben wel heel benieuwd naar de OP6. Ben na 8 jaar htc ook wel eens toe aan iets anders, maar tot nu toe nog niet overgehaald door de toestellen die nu zijn gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:00:
[...]

Die komen er niet. Een naar mijn mening nutteloze feature die teveel geld kost. Ik ken weliswaar niemand (en ook nog nooit gezien) die naar muziek luistert zonder oortjes of iets, behalve als je iets wilt laten horen aan een ander. Die paar keer dat ik iets laat luisteren aan iemand.. Ik hoef geen dikke subwoofer in m'n toestel.
Zonder die oortjes kunt ge toch ook niet meer naar de radio luisteren want die oortjes dienen ook als antenne.
En als ik goed begrepen heb kan er ook geen geheugen kaartje meer in. :(
Dát zou ik wel jammer vinden want daar staan altijd mijn persoonlijke dingen op.
Als het toestel stuk gaat heb ik die nog altijd., op intern geheugen zijt ge alles kwijt.
Natuurlijk zijn er altijd nog back-ups maar een kaartje steken is toch makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Southern Sun schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:37:
[...]

Wat vind je er matig aan? Ik mag over een paar maanden verlengen, maar mocht ik de nieuwe toestellen niet zo indrukwekkend vinden ga ik voor een model van vorig jaar, mits fatsoenlijke camera/autofocus.

Ben wel heel benieuwd naar de OP6. Ben na 8 jaar htc ook wel eens toe aan iets anders, maar tot nu toe nog niet overgehaald door de toestellen die nu zijn gereleased.
Geluidsopname erg blikkerig. Concert van Editors vorige week dinsdag beide hetzelfde nummer opgenomen ik met een iPhone 6s en zij met de 5T geluid en beeld van de 6s was echt significant beter. Minder blikkerig, warmere kleuren etc.

De camera van de 5T staat gewoon niet super hoog aangeschreven wat je eigenlijk overal leest. Het is een oké camera maar valt niet op in goede zin.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 06:56:
Zijn er al enige geruchten bekend over de Camera en opnamekwaliteit (geluid en video)

Die van de 5T van mijn vriendin is toch wel matig?
Zelf heb ik nog een iPhone 6s die ik graag weer on wil ruilen voor een Android en de OnePlus zie ik wel als mijn volgende telefoon mits de camera e.d. een beetje in orde is.
Camera's worden waarschijnlijk hetzelfde, alleen zijn beiden camera's nu f/1.7. De frontcamera krijgt vermoedelijk een 20MP camera.
Rubman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:44:
Geluidsopname erg blikkerig. Concert van Editors vorige week dinsdag beide hetzelfde nummer opgenomen ik met een iPhone 6s en zij met de 5T geluid en beeld van de 6s was echt significant beter. Minder blikkerig, warmere kleuren etc.

De camera van de 5T staat gewoon niet super hoog aangeschreven wat je eigenlijk overal leest. Het is een oké camera maar valt niet op in goede zin.
Oke, dat is vaag. Dit filmpje (en andere filmpjes) laten toch wat anders horen, ook qua verschil:

Southern Sun schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:37:

Tsja, wat is matig? De post-processing is misschien nogal ruk (waterverf effect), maar de camera op zich is niet slecht. Matig vergeleken met de camera van de P20 Pro ja.. dat ding is dan ook 1,5 keer zo duur. De 5T is te vergelijken met de S7 ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pete Lau (CEO OnePlus) heeft een update toegevoegd aan zijn post en hij geeft daarin aan dat de OnePlus 6 met een software-update een zwarte balk gaat krijgen, zodat je de notch 'niet meer ziet': [Updated] Let's talk about screens
A black-out feature was seriously considered in the early stages of the development of the OnePlus 6. At the time we decided against adding this feature. We wanted to focus all of our time and resources on delivering an exceptional full-screen experience. I still believe the best way to experience the OnePlus 6 is using the full potential of the display. Recently many users have raised interest in having a black-out function. We respect your feedback, and would like to give everyone the ability to choose. This function will enable you to black out the background of the notifications and status bar. It will be added in a future software update released after the launch of the OnePlus 6. Look forward to sharing this new update with you all. Thank you for making us better!

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-04-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:54:
Pete Lau (CEO OnePlus) heeft een update toegevoegd aan zijn post en hij geeft daarin aan dat de OnePlus 6 met een software-update een zwarte balk gaat krijgen, zodat je de notch 'niet meer ziet': [Updated] Let's talk about screens

[...]
It will be added in a future software update released after the launch of the OnePlus 6.

Ofwel 'the launch is too soon to make changes before', gok toch eind april dan oid of nog eerder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
beyazz06 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:08:
It will be added in a future software update released after the launch of the OnePlus 6.

Ofwel 'the launch is too soon to make changes before', gok toch eind april dan oid of nog eerder!
Yup ;). Eind april wordt door meerdere sites genoemd. I'll keep you posted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:14
Ik zag dat de OP 6 Waarschijnlijk 2x NanoSim heeft.

Betekent dit dat je naast 1 simkaart ook een MicroSD kaartje erin kwijt kan?

Is er al bekent wat hij max. aan opslag kan supporten met betrekking tot zijn MicroSD kaart?

Anders zou je bijvoorbeeld met de ingebouwde android functie een 0,5 TB telefoon maken :o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Melchuzz schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:53:
Ik zag dat de OP 6 Waarschijnlijk 2x NanoSim heeft.

Betekent dit dat je naast 1 simkaart ook een MicroSD kaartje erin kwijt kan?

Is er al bekent wat hij max. aan opslag kan supporten met betrekking tot zijn MicroSD kaart?

Anders zou je bijvoorbeeld met de ingebouwde android functie een 0,5 TB telefoon maken :o.
2x nanosim is dat er 2 simkaarten in kunnen, heb het een tijdje gebruikt op m'n OP3T toen m'n werktelefoon defect was. In de simkaartsloten kunnen geen microSD kaarten en lijkt me ook niet dat er een extra microSD slot in gaat komen als er al 128gb en 256gb intern in zit (krijg zelf zelfs maar 40% van de 64gb in de OP3T vol... misschien dat m'n 50gb databundel wel een beetje helpt :P)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus gaat waarschijnlijk draadloze oortjes aankondigen tijdens de OnePlus 6 launch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eA0WT0jmpyAgqwTBimNOHZO7/full.jpg

Verder schijnt er ook nog een Avengers-editie te komen van de OnePlus 6: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=w09iZcSPHUo]

En nog een ander dingetje: waarschijnlijk kennen jullie Discord wel. Voor degene die geïnteresseerd zijn en het leuk vinden om over van alles en nog wat te discussiëren: Reddit-gebruikers hebben een OnePlus Discord-server aangemaakt (waar op het moment van schrijven bijna 700 leden in zitten). Hier de link: https://discord.gg/suuX5g4. Als er vragen zijn, hoor ik het wel.

Heb de voorwaarde gelezen, en daarin kwam niet naar voren dat ik geen linkjes mag plaatsen. Dit is geen reclame voor een bedrijf of wat dan ook, want zo staat het in de voorwaarde.. Als er toch moeite mee, is: stuur mij dan even een berichtje, want dan pas ik het zelf wel even aan.

[ Voor 71% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-04-2018 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-09 15:10
Met betrekking tot de nieuwe schermratio van de OnePlus 6 (19:9), wou ik toch even kijken wat de absolute oppervlakte van het scherm is tegenover een Galaxy S9 (+) (18,5:9).

Met een snel rekensommetje gebaseerd op ratio en diagonaal in cm en afgeleid van de stelling van Pythagoras komen we tot het volgende:

Voor de S9 (met 5.77 inch -> 14.6558 cm)
=18,5 * 9 * 14,6558² / (18,5²+9²) = 84.49603511 cm²

Voor de S9+ (met 6,22 inch -> 15,7988 cm);
=18,5 * 9 * 15,7988² / (18,5²+9²) = 98,18959612 cm²

Voor de OnePlus 6 (met 6,28 inch -> 15,9512 cm) betekent dit;
=19 * 9 * 15,9512² / (19²+9²) = 98,43749689 cm²

Hiertegenoverstaand zullen we de notch van de OnePlus 6 wel moeten aftrekken (schatting: een 2-3 tal cm²) waardoor de absolute schermoppervlakte net iets kleiner zal zijn als deze van de S9+. Het verschil zal echter te verwaarlozen zijn.

Dit betekent wel dat we in het vaarwater van de grotere flagships zitten en niet in dat van hun kleinere variant.

Als we kijken naar de andere dimensies / formfactor van de phones zelf:
S9: 68.7 mm x 147.7 mm x 8.5 mm
S9+: 73.8 mm x 158.0 mm x 8.5 mm
OnePlus 6: 75.0 mm x 155.3 mm x 7.5 mm

De OnePlus zal dus (mede door het feit deze geen edges / afgerond scherm heeft), net wat breder zijn dan de S9+, maar tevens redelijk wat dunner! Ook zal hij minder hoog zijn.

Komend van de S8+ kan ik dit enkel toejuichen. Deze phone gebruikte ik (zelfs met hoejse) makkelijk met onehanded use. Ik heb nu een iPhone 8 van het werk (de reden waarom ik geen S8+ meer heb), maar deze OnePlus zal weldra in mijn bezit zijn.

Wat ik wel hoop, is dat OnePlus een soortgelijke functionaliteit zal krijgen om Netflix/Youtube te maximaliseren zodat deze het volledige scherm innemen, net zoals dit bij de galaxy series kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
Ik heb liever dat ie 9mm dik is met een fatsoenlijke accu. Die kwetsbare, dunne scheermessen zijn niks voor mij.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:38
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eySoev6.png

De 5T is niet meer te bestellen. Dus het kan nooit lang meer duren voordat de 6 wordt gereleased.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waarez
Neyluzz schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:16:
[afbeelding]

De 5T is niet meer te bestellen. Dus het kan nooit lang meer duren voordat de 6 wordt gereleased.
Net op 5 april uitverkocht.. Wie weet komt de 6 wel op 6 april :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Benieuwd naar de releasekleuren wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
De OnePlus 5t is nu wereldwijd uitverkocht als je oneplusstock.net er op na checkt. Alleen in Hong Kong is er nog stock, in letterlijk alle andere landen is niets meer te koop. Het kan nooit lang meer duren voordat ze de 6 aanbieden. Een bedrijf zonder product om te verkopen is niet houdbaar.

Edit: de UK en Cyprus hebben nog wel de 64gb variant beschikbaar

[ Voor 10% gewijzigd door thijsken op 06-04-2018 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
hoe snel gaat de voorraad normaal op het begin of kan je hem ook pre orderen ?
ik zit echt te wachten tot ie uit komt me huidige toestel valt bijna uit elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 00:25
jokko schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:52:
hoe snel gaat de voorraad normaal op het begin of kan je hem ook pre orderen ?
Bij de OnePlus 5/5t kon je hem inderdaad 'pre-orderen' op de dag van aankondiging, je had hem dan ongeveer binnen één week in huis. Echter liep de levertijd behoorlijk op na de dagen van aankondiging. Wil je hem dus zo snel mogelijk in huis hebben, moet je hem meteen na launch bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 00:25
Toch behoorlijk dunne bezels aan alle kanten van het toestel, ziet er niet verkeerd uit. Alleen de notificatiebalk lijkt nu wel heel erg breed te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 16:20

westergas

rikkie_pc

De rek is er natuurlijk helemaal uit in de smartphone business maar ik krijg hier wel een heel sterk Mi Mix 2 gevoel bij. Die notch interesseert me niet. Kan niet anders met zulke kleine bezels lijkt mij.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
OnePlus 6 appears in live photo and official teaser

OnePlus 6 is nearing its launch, and we get to know more and more about the phone one leak at a time. The latest information comes from India, where the pricing of OnePlus A6003 is listed. The phone will have three storage options and versions with 6 GB and 8 GB, with the cheapest one being INR33,999 or about $523/€427.

According to the source, OnePlus is also preparing to launch wireless Bullets earplugs but has not yet decided on the price of those.

Storage Price in EUR
  • OnePlus 6 64 GB €427 - €465
  • OnePlus 6 128 GB €490 - €540
  • OnePlus 6 Premium 256 GB €565 - €616
In the meantime, OnePlus posted an official teaser, revealing that the new device will keep its fancy gestures, used for launching different apps when the phone is locked. We’ve already seen these features on OnePlus 5T and OnePlus 5, so it’s not shocking that they will carry

https://www.gsmarena.com/...33999_leak-news-30443.php

@westergas wacht nog even met aanschaf en kijk ook eens naar de Xiaomi mi 7!

[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 06-04-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
523 dollar = 427 euro
427 euro x 1,21% BTW = 516 euro.

Een prijs van <500 euro is ook totaal niet realistisch aangezien de 5T 500 euro kost(te)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 10:46
stin00 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:55:
523 dollar = 427 euro
427 euro x 1,21% BTW = 516 euro.

Een prijs van <500 euro is ook totaal niet realistisch aangezien de 5T 500 euro kost(te)...
Maar One+ verkoopt ze zonder BTW dmv een dubieuze constructie, meen ik... Dus volgens mij gaat die BTW niet op.

Daarentegen ben ik het wel met je eens dat goedkoper dan de 5T gek zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Slabbysl schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:11:
[...]

Maar One+ verkoopt ze zonder BTW dmv een dubieuze constructie, meen ik... Dus volgens mij gaat die BTW niet op.

Oneplus 'betaalt' de BTW voor alle Europese toestellen zelf en doet aan grijze import, het staat dus ook niet op de factuur vermeld. Maar je betaalt indirect wel degelijk 21% BTW. De constructie is dubieus, maar niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:48:
Alleen voor MIUI, laat ik Xiaomi persoonlijk al links liggen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
@CLB Natuurlijk ieder zijn eigen keuze. Maar de Xiaomi.eu rom is prima. En er zijn na 1 maand vast wel UNOFFICIAL of OFFICIAL roms beschikbaar die gewoon prima werken op de telefoons. Maak je daar maar niet druk om. Als ik zo de geruchten mag geloven kost die iets goedkoper dan de Oneplus maar net wat andere specficiaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, zoveel mensen zoveel wensen natuurlijk :) Ik moet zeggen dat ik wel een beetje buzzed ben voor de OnePlus 6 en dat heb ik enkele generaties niet gehad bij ze. Komt onder andere door de 8/256GB-optie,
maar ook de render van Evan Blass, als het glas wordt, wordt het voor mij een no-go. Afgelopen tijden ook vele (aankomende) vlaggenschepen van andere producenten gezien, maar het is veelal glas en shinyshiny, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tnx voor de tip maar die heeft geen OLED helaas :)
Verder wel een heel leuk toestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slabbysl schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:11:
[...]

Dat geloof ik ook niet. Als vanafprijs 499 euro zal zijn zijn de meeste al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kunnen we verwachten dat de OnePlus 6 als goedkoopste optie rond de 539/549 zal worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-04-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
549 lijkt mij de meest voor de hand liggende. Het gaat altijd met stappen van 50, dus dat zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 12:26
Afbeeldingslocatie: https://tecnonucleous.com/content/images/2018/04/filtracion-fecha-presentacion-op6.jpg
Duurt lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:50
Nou idd...zou 1+ een maand lang geen telefoon verkopen omdat de 5t al is uitverkocht.
Bizar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Achterkant OnePlus 6 lekt opnieuw uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5j1dU9iY9zRXb3zjHoWHY9KI/full.jpg
Nog even hier op terugkomend. Er is een foto online verschenen die de resultaten en de notch beter laten zien (de ware grootte van de foto dus):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SWtZjPCvFA8vIIbGf6J34nS1/full.jpg
De originele source: https://www.facebook.com/...2090&type=3&theater&ifg=1

[ Voor 113% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-04-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:38
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:02:
Achterkant OnePlus 6 lekt opnieuw uit:

[afbeelding]

Indiaanse prijzen OnePlus 6 verschijnen online:

[afbeelding]

De prijzen zijn dus nog 'in overleg'. Ze zijn aan het twijfelen :p.

[...]

Nog even hier op terugkomend. Er is een foto online verschenen die de resultaten en de notch beter laten zien (de ware grootte van de foto dus):

[afbeelding]

[...]

Zou je daarvan de source even willen vermelden?
Heb je zitten slapen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, afgelopen nacht. Jij ook?

In plaats van zo raar te reageren had je ook gewoon met de deur in huis kunnen vallen door te zeggen waarop je reageert. Zie nu dat die prijzen al eerder waren gepost, maar dan via een andere source. Heb m'n bericht daarop aangepast. Zeg dat dan gewoon even de volgende keer.

[ Voor 27% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-04-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
No offence, lijkt zeer nep.. (foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

beyazz06 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:26:
[...]

No offence, lijkt zeer nep.. (foto)
Ziet er totaal niet uit inderdaad. Kan me niet voorstellen dat dit bij oneplus zelf vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
This is it! Now that the OnePlus 6 name has been dropped, we have well and truly entered pre-launch mode. Pay close attention to OnePlus on social media and these forums in the coming weeks.

https://forums.oneplus.co...and-go-burdenless.815747/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus komt met plannen om customer support te verbeteren: [Customer Service Updates] Open Ears Forum - Stockholm, Sweden 2018
You spoke – we listened!

Our Never Settle spirit means we are always eager to improve ourselves, and our Open Ear fan event plays a significant role when seeking to do just that.

Twice a year OnePlus invites a group of dedicated fans to take part in a day of team building and constructive discussions related to our products and services.

The bi-annual Open Ears event plays a crucial role in OnePlus’ quest to create better support for users, as the event constitutes the perfect opportunity to meet users at eye level and hear their input on how to improve OnePlus’ products.

Two weeks ago, on March 24, OnePlus had the pleasure of welcoming 30 passionate fans to our first ever Open Ears event in the Nordics. The event took place over a full day in Stockholm, Sweden, and offered plenty of opportunities for dialogue between users and OnePlus’ management team.

This year’s event highlighted the need to optimize our processes in relation to Customer Support and Product. The following changes have been made in order to cater to the feedback we received.

To make things easier we've separated your support related feedback into 2 categories.

Category A:
  • Feedback in this category is either work in progress or will be completed within the first half of this year.
  • ImproveOnePlus remote session process – explain what remote session is, provide a step-by-step guide, a video guide, improve clarity on warranty and data privacy.
  • Improve agent response – avoid repetitive information, create a more streamlined response, improve agent knowledge and skill.
  • Better estimates for repair costs on the support page
Community Page Improvements: A better way to find answers for new community members and improve the search filters for finding solutions based on categories. Update - On March 27 (after the event) our community manager @David Y., introduced "Starting Point". Now you can get your forum questions answered faster. ;)

Category B:
  • Objectives are in the planning stage, but we'll require additional time to work with our partners. We will keep you posted when the following objectives are finalized.
  • Reduce turn around time for repair
  • Loaner phone - No replacement phone sent immediately after RMA created
  • Report for repair - what operation were performed for troubleshooting and why?
  • Local Repair
    1. Add local repair center in the UK – oneplus.net customers can get their phones repaired within their region.
    2. Add local walk-in fast repair centers
    *above points 1 and 2 are applicable for Nordic and UK regions.
    We have shared your additional feedback with relevant departments to check whether it's feasible to implement your suggestions. Once things are confirmed we will be sure to update the community in our future posts.
That's it for now, have a great week everyone!

Never Settle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Hey dat lijkt wel een Oppo haha, als de notificaties maar doorlopend zijn met de notch...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thijsken
Deze foto's zijn nep. De bovenste heeft te dikke bezels in vergelijking tot de rest van de foto's en in andere leaks hebben we algezien dat de bezel aan de top recht is, en niet bol. De tweede foto heb ik al eerder voorbij zien komen van de Oppo 15, dus dat is niet de Oneplus maar de Oppo 15 en de 3e is een Photoshop, de top bezel is rond, terwijl OnePlus al bevestigt heeft dat het scherm identiek zal zijn aan het scherm van de Oppo 15. Dus leuke "leaks" maar allemaal nep.

Er zijn overigens wel echter foto's gelekt vannacht:
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-all-colors.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-blue-3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-blue.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-blue-2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-white.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-top.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-bottom.jpg

Cool die rode alert slider. Hoewel ik niet zo'n fan ben van het rode logo achterop... Ik vind iets minder uitbundig toch vaak mooier.

[ Voor 25% gewijzigd door thijsken op 09-04-2018 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
https://www.gizmochina.co...rs-with-red-alert-slider/
Quote: "Nevertheless, fresh new renders have surfaced online and they just might be what the final device looks like."

Oh blijkbaar de zelfde plaatjes gepost als de persoon boven mij 8)7

Source: http://www.cnmo.com/news/633848.html

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/04/OnePlus-6-DxOMark-image.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door ReTechNL op 09-04-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
Het is stilaan de trend aan het worden om de phone nog voor release een rating te laten geven door DXO. Vooral de Chinese merken lijken dit te doen voor hun global versions. (Cfr Xiaomi en Huawei voor de Mi Mix 2s en de Huawei P20 (pro)). Dit, om te bewijzen dat hun camera's 'met alle gemak' kunnen opboksen tegen de 2 grote A 'merken' (Samsung, Apple) die zwaar inzetten op het camera front. Zelfs al zou die OnePlus 6 gelekte foto met het DXO mark verwijsteken fake zijn, ik acht de kans nog steeds groter dat de DXO mark score er reeds zal zijn "pre-launch" (om het met de woorden van OnePlus te zeggen) of op launchdag zelf. Vermoedelijk zullen ze ook gewoon samen gewerkt hebben met DXO om wederom een zo hoog mogelijke score te krijgen in de DXO geteste situaties. Dan valt nog steeds af te wachten of de score het wel waarmaakt bij real life examples.

Over de geleakte renders: Die blauwe versie lijkt me de interessantste. Het is eens wat anders dan de witte of zwarte toestellen die ik heb gehad de laatste jaren.

Ik vraag me nu af hoe lang ze de launch nog gaan rekken.. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ik heb onlangs besloten dat ik m'n 1+3 waarschijnlijk wil upgraden naar de 1+6, maar een glazen achterkant is voor mij de enige reden om toch weer te twijfelen. Ik hoop dat de renders fake zijn of dat ze in ieder geval met een metalen of bijv. sandstone versie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
stin00 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:51:
Ik heb onlangs besloten dat ik m'n 1+3 waarschijnlijk wil upgraden naar de 1+6, maar een glazen achterkant is voor mij de enige reden om toch weer te twijfelen. Ik hoop dat de renders fake zijn of dat ze in ieder geval met een metalen of bijv. sandstone versie komen.
Op die official leak van de achterkant leek het geen glas te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

@thijsken jouw afbeeldingen doen het niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
bij mij geen enkele afbeelding van gizmochina

[ Voor 9% gewijzigd door Acemath op 09-04-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Siliconen case OnePlus 6 te zien op productfoto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fcMLLIWkCbohxceNYO0tl0Hw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o1JVYQxvJ0GHFjRwHlyY2XZj/full.jpg

OnePlus 6 te zien op korte video:

thijsken schreef op maandag 9 april 2018 @ 06:51:
Deze foto's zijn nep. De bovenste heeft te dikke bezels in vergelijking tot de rest van de foto's en in andere leaks hebben we algezien dat de bezel aan de top recht is, en niet bol. De tweede foto heb ik al eerder voorbij zien komen van de Oppo 15, dus dat is niet de Oneplus maar de Oppo 15 en de 3e is een Photoshop, de top bezel is rond, terwijl OnePlus al bevestigt heeft dat het scherm identiek zal zijn aan het scherm van de Oppo 15. Dus leuke "leaks" maar allemaal nep.

Er zijn overigens wel echter foto's gelekt vannacht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Cool die rode alert slider. Hoewel ik niet zo'n fan ben van het rode logo achterop... Ik vind iets minder uitbundig toch vaak mooier.
Die eerste vind ik inderdaad zelf ook niet zo betrouwbaar. Die tweede lijkt op een R15, kijkende naar de software. De derde een Photoshop.. Hmm, weet het niet. Wat mij wel opvalt, is dat er nog zoveel ruimte zit boven de notch.

Al met al zijn jouw foto's ook verre van echt omdat dat fan-made renders zijn. Die kwam ik namelijk gisteren ook al tegen, maar besloot ze niet te posten omdat het fan-made renders zijn. De achterkant is van glas en is gebold, kijk maar goed. De bezels aan de voorkant zijn veel te minimaal; Mi Mix 2(s) grootte.
stin00 schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:51:
Zie m'n bericht hierboven.
Acemath schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:52:
bij mij geen enkele afbeelding van gizmochina
@thijsken Dat komt omdat Gizmochina hotlinken (het gebruik van media van een andere website door hiernaar te linken vanuit een webpagina op de eigen host) niet toestaat. Dat detecteert Gizmochina en daardoor laat 'ie de afbeeldingen niet zien. Probeer maar eens een afbeelding op te slaan via Gizmochina; lukt ook niet. Dan maakt 'ie er een .webp bestand van. Work-around die ik daarvoor gebruik is gewoon Snipping Tool (knipprogramma) te gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flail
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 14:34
Volgens Gizmochina zou de aankondiging voor de Chinese markt op 5 mei kunnen gaan zijn. De internationale lancering kan echter al eerder zijn (eind april?).
De betrouwbaarheid van de bron is wel twijfelachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flail schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:12:
Volgens Gizmochina zou de aankondiging voor de Chinese markt op 5 mei kunnen gaan zijn. De internationale lancering kan echter al eerder zijn (eind april?).
De gein is, is dat dat artikel initieel bij deze post hoort: https://www.facebook.com/...2090&type=3&theater&ifg=1 :P. Is dus al een keer gepost, maar maakt niet zoveel uit. Anyway, post is naar mijn mening ook nogal fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flail
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 14:34
Anonymoussaurus schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:20:
[...]

De gein is, is dat dat artikel initieel bij deze post hoort: https://www.facebook.com/...2090&type=3&theater&ifg=1 :P. Is dus al een keer gepost, maar maakt niet zoveel uit. Anyway, post is naar mijn mening ook nogal fake.
Ah, die had ik gemist. Maar wachten tot er een officiële uitnodiging/aankondiging oppopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waarez
Volgens een 'gelekte poster' zou de announcement date op 25 april liggen.
https://www.gizchina.com/...plus-6-coming-april-25th/

Zelf heeft gizchina ook nog wat het raden ernaar of deze poster legit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
Oppomart, betergekend als de retailer die bijna altijd als eerste nieuwe devices list, heeft zonet de OnePlus 6 te koop gezet voor 599 dollar.
https://www.oppomart.com/oneplus/op6/oneplus-6-phone.html

Edit: Kijkend naar die ene review, die dateert van 8 april, lijkt het dat deze er al een aantal dagen staat.

[ Voor 22% gewijzigd door Waarez op 11-04-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 15:58
Flail schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:12:
7 mei lijkt mij waarschijnlijker O-)

Zeer waarschijnlijk zelfs ;)
Over een paar weken kijk je terug naar deze post ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 11-04-2018 16:04 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-07 17:40
Waarez schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:47:
Oppomart, betergekend als de retailer die bijna altijd als eerste nieuwe devices list, heeft zonet de OnePlus 6 te koop gezet voor 599 dollar.
https://www.oppomart.com/oneplus/op6/oneplus-6-phone.html

Edit: Kijkend naar die ene review, die dateert van 8 april, lijkt het dat deze er al een aantal dagen staat.
Staan ook allemaal teksten bij waarin de OP 5T genoemd wordt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
Richh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:55:
[...]

7 mei lijkt mij waarschijnlijker O-)

Zeer waarschijnlijk zelfs ;)
Gebaseerd op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarez schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:47:
Oppomart, betergekend als de retailer die bijna altijd als eerste nieuwe devices list
Beter bekend als iemand die goed gebruikmaakt van 'placeholders' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slabbysl
Richh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:55:

[...]

Over een paar weken kijk je terug naar deze post ;)
Dat geloof ik graag, maar ik zou, voor mijn gemoedstoestand, toch graag willen weten of dit berust op onderbuikgevoel, superieure bronnen binnen 1+, een tijdmachine et cetera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
1 plus 6.. duhh :') :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20

WCA

pei

[ Voor 84% gewijzigd door WCA op 11-04-2018 17:30 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Zet op zijn minst de bron erbij.. Zegt weinig zo.. Anyway hier de bron: https://mobile.twitter.com/oneplus/status/984083666186973192

De 6 ligt onder de 5t (ik gok) scherm tegen scherm gezien er geen antenne lijnen te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20

WCA

beyazz06 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:32:
[...]

Zet op zijn minst de bron erbij.. Zegt weinig zo.. Anyway hier de bron: https://mobile.twitter.com/oneplus/status/984083666186973192

De 6 ligt onder de 5t (ik gok) scherm tegen scherm gezien er geen antenne lijnen te zien zijn.
Oeps, bij het vervangen van de link van Facebook naar Tweakers fotoalbum per ongeluk de berichttekst weggehaald, nouja. Komt van Facebook dus, maar ook op Twitter :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
beyazz06 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:32:
[...]

Lijkt er dus wel op dat de back van glas is.

Ik wacht eigenlijk meer op de Avengers editie:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
rwbk schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:55:
[...]

Lijkt er dus wel op dat de back van glas is.

Ik wacht eigenlijk meer op de Avengers editie:O
M.i. Is de back niet te zien, je ziet het voorscherm van de 6 niet de achterkant. Overigens er staat iets ter hoogte van de laad connector, tis alleen niet goed te lezen.. Iemand die dat kan achterhalen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een verbeterde foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CSF1tmM5fGpqD0NsIQI3MT5v/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

beyazz06 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:56:
[...]

M.i. Is de back niet te zien, je ziet het voorscherm van de 6 niet de achterkant. Overigens er staat iets ter hoogte van de laad connector, tis alleen niet goed te lezen.. Iemand die dat kan achterhalen? :p
Is idd de voorkant. Kijk maar waar het simslot zit op de 5, ook aan de rechterkant als je het scherm voor je hebt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Alertslider aan de andere kant?

Edit: Ah voorkant :)

[ Voor 4% gewijzigd door Croccifixio83 op 11-04-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdweij
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 19:05
Nee de alertslider schijnt bij de 6 aan de andere zijde te zitten voor fotografiedoeleinden. Is her en der al voorbij gekomen.Dus het is wel de achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
mvdweij schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:15:
Nee de alertslider schijnt bij de 6 aan de andere zijde te zitten voor fotografiedoeleinden. Is her en der al voorbij gekomen.Dus het is wel de achterkant..
Dit lijkt mij ook de achterkant.

Het zou anders betekenen dat er wel een erg grote powerknop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie antennelijnen... * CLB mompelt iets over metaal en glas...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:56:
[...]

De volgende URL staat overigens onderin: http://onepl.us/see6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
mvdweij schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:15:
Ze liggen idd beide met het scherm naar beneden.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast word van de richting die Oneplus op lijkt te gaan.... Mijn 3T zal voorlopig niet vervangen worden.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
nieuwe tweet:

OP6 tweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Voronwë schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:05:
[...]

Ze liggen idd beide met het scherm naar beneden.
Euhm nee sorry, onderste telefoon ligt toch echt met scherm naar boven. Je ziet duidelijk de antennes lopen die naar beneden gaan.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:00:
Ik zie antennelijnen... * CLB mompelt iets over metaal en glas...
Ehm, ja.. :p De OnePlus 5 en 5T hadden ook over antennelijnen. Die waren ook niet van glas, maar grotendeels van aluminium en metaal. Lijkt mij een hele domme keus van OnePlus als zij voor glas zouden gaan.
RobertVDN schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:07:
Ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast word van de richting die Oneplus op lijkt te gaan.... Mijn 3T zal voorlopig niet vervangen worden.
Helemaal prima natuurlijk, maar zeg dan ook even welke kant je niet fijn vindt.
rhos schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:01:
Euhm nee sorry, onderste telefoon ligt toch echt met scherm naar boven. Je ziet duidelijk de antennes lopen die naar beneden gaan.
Daar heb je een punt, maar waar is de alert-slider dan? Kan aan de andere kant zijn natuurlijk, maar dan zouden die volumeknoppen ook verplaatst zijn.
Drommels, was er nog ingetrapt ook :+.

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-04-2018 21:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
OnePlus 6 en het daarbij horende hoesje verschijnen op webshop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZpIZEIfJZ9yO6PZBWHg4hr30/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jK1DFl6dxDbIGtpPfFiS4UIo/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HhcSmMw5DhZc9chhilEgASCc/full.jpg

Helaas helaas. Dit schijnt niet te kloppen en dus fake te zijn: http://www.slashleaks.com...ked-by-a-casemaker-olixar

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-04-2018 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Oftewel sim kaart en volumeknop aan de linkerkant en alertslider en powerknop aan de rechterkant.

Op de eerdere tease foto liggen beide toestellen dus met het scherm naar beneden en dan lijkt de foto van Evan Blass toch wel te kloppen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9y0QH_WaaC70j51ecwWw9RwSIe0=/1280x/filters:strip_icc()/i/2001901869.jpeg?f=imagegallery

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Laguna schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:12:
[...]

Oftewel sim kaart en volumeknop aan de linkerkant en alertslider en powerknop aan de rechterkant.

Op de eerdere tease foto liggen beide toestellen dus met het scherm naar beneden en dan lijkt de foto van Evan Blass toch wel te kloppen:

[afbeelding]
Ziet er best mooi uit op die foto!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:57:

[...]

Helemaal prima natuurlijk, maar zeg dan ook even welke kant je niet fijn vindt.
Veel te groot. Wat moet je met een 6,2'' scherm... Het wordt tijd dat OnePlus net als samsung 2 modellen gaat maken. 1 normale en 1 met groter scherm. Kwa afmetingen vind ik de Galaxy S8 ideaal. Mijn 3T is al groter dan dat en dat vind ik al tegen het onhandige aan als ik hem met 1 hand wil bedienen. Als je mij zou laten kiezen: Het formaat van de Galaxy S8 alleen dan met een behuizing van aluminium, OxygenOS en face unlock.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
rhos schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:01:
[...]
Euhm nee sorry. Ze liggen toch echt beide naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Voronwë schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:32:
[...]

Euhm nee sorry. Ze liggen toch echt beide naar beneden...
Dat zou betekenen dat die onderste de strepen op de voorkant heeft. Want je ziet dat die strepen voor ontvangst stoppen richting die andere telefoon. Dus dat lijkt er wel op dat ze met de schermen naar elkaar toe liggen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Leoon. schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:35:
[...]
Dat zou betekenen dat die onderste de strepen op de voorkant heeft. Want je ziet dat die strepen voor ontvangst stoppen richting die andere telefoon. Dus dat lijkt er wel op dat ze met de schermen naar elkaar toe liggen.
De alert slider zit rechts op de 6. Dat is bevestigd en duidelijk te zien op de foto's van de hoesjes hierboven. Op de foto zie dat de onderste zijn simkaart boven de volume regelaar heeft zitten, dat is dus de linkerkant. Conclusie scherm wijst naar beneden.
Dat er dan strepen op de voorkant zitten lijkt me sterk. Ik denk eerder dat er een skin over de achterkant zit die de antenne lijnen verbergt. Of ze zitten alleen op de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laguna schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:12:

[afbeelding]
Maar hoezo dan "toch wel"? Daarmee lijkt het erop alsof de Tweet van OnePlus niet klopt. Vind het nogal verwarrend allemaal..
RobertVDN schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:18:
Veel te groot. Wat moet je met een 6,2'' scherm... Het wordt tijd dat OnePlus net als samsung 2 modellen gaat maken. 1 normale en 1 met groter scherm. Kwa afmetingen vind ik de Galaxy S8 ideaal. Mijn 3T is al groter dan dat en dat vind ik al tegen het onhandige aan als ik hem met 1 hand wil bedienen. Als je mij zou laten kiezen: Het formaat van de Galaxy S8 alleen dan met een behuizing van aluminium, OxygenOS en face unlock.
Lol.

Kijk, dat maakt dus niet uit. Het gaat inderdaad over het scherm, niet over de behuizing. Het is dus nog dezelfde grootte qua behuizing, maar het scherm zelf is groter. Zelfde met de 5 en 5T. Zelfde formaat, scherm is groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:48:
[...]

Maar hoezo dan "toch wel"? Daarmee lijkt het erop alsof de Tweet van OnePlus niet klopt. Vind het nogal verwarrend allemaal..
Daar heeft @Laguna wel gelijk in. Alle gelekte foto's van Hoesjes, Evan Blass en de tweet van Oneplus komen met elkaar overeen. Alertslider met Powerknop rechts en de Volumeknoppen met Simkaart houder aan de linker kant. Antennestrepen lopen ook niet meer door, door het gebruik van deze achterkant die je op de foto van Evan Blass ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
De renders zijn helaas ontkracht en dus fake. Olixar heeft ze gemaakt aan de hand van rumors.
Zo is de cameralens die ze gebruikt hebben deze van de Mi A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarez schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:18:
De renders zijn helaas ontkracht en dus fake. Olixar heeft ze gemaakt aan de hand van rumors.
Zo is de cameralens die ze gebruikt hebben deze van de Mi A1.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vroeg naar de bron die het 'gerucht' ontkrachtte, niet om de foto. Die foto is ontzettend nietszeggend trouwens. Het komt veel vaker voor dat verschillende fabrikanten dezelfde cameramodules gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waarez
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:36:
[...]

Ik vroeg naar de bron die het 'gerucht' ontkrachtte, niet om de foto. Die foto is ontzettend nietszeggend trouwens. Het komt veel vaker voor dat verschillende fabrikanten dezelfde cameramodules gebruiken.
Wel hij is als BUSTED aangeduid geweest op http://www.slashleaks.com/ (zie het 2e meest recente leak).
In de comments heeft iemand de link gelegd met de Mi A1.

Waarschijnlijk zal Olixar wel de afmetingen hebben gekregen, maar zeker geen visuals van de device zelf.
Dat zou ook gewoon compleet absurd zijn, vind je ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarez schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:38:
Wel hij is als BUSTED aangeduid geweest op http://www.slashleaks.com/ (zie het 2e meest recente leak).
In de comments heeft iemand de link gelegd met de Mi A1.

Waarschijnlijk zal Olixar wel de afmetingen hebben gekregen, maar zeker geen visuals van de device zelf.
Dat zou ook gewoon compleet absurd zijn, vind je ook niet?
Zie het nu inderdaad. Had Slashleaks nog niet gecheckt vandaag. Zal m'n post even aanpassen. Bedankt voor de oplettendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alert slider is verplaatst naar de andere kant.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De OnePlus 6 wordt vandaag aangekondigd om 18.00u en het event is te bekijken via de website van OnePlus en Youtube.