[PC] Hunt: Showdown

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:11

HugoBoss1985

Xenotech

Zijn de servers nog offline?

Of op max cap?

Het begint anders al goed met de nieuwe overhaul... kan het spel opstarten maar krijg gelijk een connection error :)

In de Steam comments lees ik dat we pas vanaf vanavond 19:00 kunnen gamen.

[ Voor 24% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-08-2024 10:49 ]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:44
Heb al jaren geen Hunt meer gespeeld op de PS4, ben ook helemaal vergeten hoe het in elkaar zit. Deze nieuwe update geeft mij weer een mogelijkheid om met een frisse blik opnieuw met de game te beginnen.

Vanavond even downloaden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Poulske schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:44:
Heb al jaren geen Hunt meer gespeeld op de PS4, ben ook helemaal vergeten hoe het in elkaar zit. Deze nieuwe update geeft mij weer een mogelijkheid om met een frisse blik opnieuw met de game te beginnen.

Vanavond even downloaden. :)
Hunt 1896 draait niet meer op de PS4, i.v.m. de nieuwe engine.
Als ik het goed begrepen heb.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-07 10:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Dat kan ook heel wat vriendelijker

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 15-08-2024 10:58 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:44
HugoBoss1985 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:50:
[...]

Hunt 1896 draait niet meer op de PS4, i.v.m. de nieuwe engine.
Als ik het goed begrepen heb.
Ah, beetje verwarrend inderdaad, maar ik bedoel dat ik de PS4 versie op de PS5 speelde, dus dat komt goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Niet op reageren, maar stuur een TR

[ Voor 100% gewijzigd door BM op 15-08-2024 10:59 ]

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:40
HugoBoss1985 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:31:
In de Steam comments lees ik dat we pas vanaf vanavond 19:00 kunnen gamen.
De servers zijn offline gegaan op 13 augustus 19:00 CEST en zou voor 48 uur offline blijven, wat betekent dat de servers weer op 15 augustus 19:00 CEST online zouden komen.

Maar het kan ook best zijn dat het eerder online komt, maar ik betwijfel het. Op Steam is sinds gisteren al de naam veranderd.

De nieuwe Steam winkel pagina is ook al online.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 12:05 ]

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Toonen1988 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:03:
[...]

De servers zijn offline gegaan op 13 augustus 19:00 CEST en zou voor 48 uur offline blijven, wat betekent dat de servers weer op 15 augustus 19:00 CEST online zouden komen.

Maar het kan ook best zijn dat het eerder online komt, maar ik betwijfel het. Op Steam is sinds gisteren al de naam veranderd.

De nieuwe Steam winkel pagina is ook al online.
Volgens mij klopt dat helemaal.
Tja ik zag hem updaten op Steam dus ik denk gaan met die banaan.
Dat de servers offline waren en weer offline kwamen om 19:00 wist ik nog niet toen ik postte.
Ik ga er niet vanuit dat het eerder online komt.

[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-08-2024 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
HugoBoss1985 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:19:
[...]

Volgens mij klopt dat helemaal.
Tja ik zag hem updaten op Steam dus ik denk gaan met die banaan.
Dat de servers offline waren en weer offline kwamen om 19:00 wist ik nog niet toen ik postte.
Ik ga er niet vanuit dat het eerder online komt.
Tot mijn verbazing is het spel toch eerder online gekomen. Ik vind de nieuwe UI best wel onoverzichtelijk, geen idee of ik de nieuwe UI nu echt een vooruitgang vind.

Wat ik wel zéér positief vind, ik heb geen textures of objecten die in en out poppen onder het aimen. Eindelijk na jaren opgelost. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRKqG1J7fxfCIqzTVDZ8oyr4RXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3V1v8zfKNqCOQOkLAF5OMtHq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyKEzdVT4P2issUNqqNqxUy9pj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1J1MuhUf4p5iqCvwNkkzRUEJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AWa4JU7sFjKjjXC0Qq0WDWM3U0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8UjE1F0af673ETmUdv5NsRJ.jpg?f=fotoalbum_large

Het grappige is wel, je kunt nu ook de basis skins kopen voor Hunt dollars. Althans, dit was eerder een "free" hunter, maar dan met iets andere haar. Je hebt nu common, rare en lengedary skins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxcTtHnjXqVv_fp1kr5v51Yfls0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xq4KupJr3CUktyS39i6R10Cs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 13:05 ]

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Toonen1988 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:47:
[...]

Tot mijn verbazing is het spel toch eerder online gekomen. Ik vind de nieuwe UI best wel onoverzichtelijk, geen idee of ik de nieuwe UI nu echt een vooruitgang vind.

Wat ik wel zéér positief vind, ik heb geen textures of objecten die in en out poppen onder het aimen. Eindelijk na jaren opgelost. _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het grappige is wel, je kunt nu ook de basis skins kopen voor Hunt dollars. Althans, dit was eerder een "free" hunter, maar dan met iets andere haar. Je hebt nu common, rare en lengedary skins.

[Afbeelding]
Ik ben vooral benieuwd naar de prestaties, het cpu gebruik en multithreading (of dat verbeterd is).

• Toonen1988
HugoBoss1985 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar de prestaties, het cpu gebruik en multithreading (of dat verbeterd is).
Zojuist even shooting range gedaan. Ik heb alles op het hoogste kwaliteit (ultra) en een native resolutie van 3840x2160 en behaal ongeveer 50 tot 60 FPS (voorheen +100) met een I9 14900kf, RTX 4080 en 32gb.

Wanneer ik DLSS quality activeer, heb ik 60 tot 65 FPS, met héél af en toe een dipje in de FPS. Ik ga dadelijk met een vriend spelen, dan zal ik kijken hoe het loopt.

De Steam forum van Hunt: Showdown wordt op dit moment overspoelt door negatieve mensen over de UI. Niet alleen is de UI onoverzichtelijk, je hebt nu ook veel meer muis klikken nodig. Het is ontworpen voor controller.

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 13:26 ]

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Toonen1988 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:17:
[...]

Zojuist even shooting range gedaan. Ik heb alles op het hoogste kwaliteit (ultra) en een native resolutie van 3840x2160 en behaal ongeveer 50 tot 60 FPS (voorheen +100) met een I9 14900kf, RTX 4080 en 32gb.

Wanneer ik DLSS quality activeer, heb ik 60 tot 65 FPS, met héél af en toe een dipje in de FPS. Ik ga dadelijk met een vriend spelen, dan zal ik kijken hoe het loopt.

De Steam forum van Hunt: Showdown wordt op dit moment overspoelt door negatieve mensen over de UI. Niet alleen is de UI onoverzichtelijk, je hebt nu ook veel meer muis klikken nodig. Het is ontworpen voor controller.
Volgens mij was de shooting range veel minder zwaar voor de cpu dan een een multiplayer match?
Zo zie je veel youtube video's die hardware testen/fps laten zien in de oude Hunt: Showdown offline games (shooting range, tutorial) wat een vertekend beeld geeft.
Want dan heb (had je, met oude Hunt en oude engine) je hogere fps en hogere gpu usage.

Maar het klinkt nu alsof jij GPU bound bent, dat zal wellicht i.v.m. de nieuwe engine en 4k high.
Ik speelde altijd op low 1080p voor zo hoog mogelijke fps (competitive) en was behoorlijk cpu bound.
Heb ook nog systemen met 9700k, 12400f, 5600x gehad en het was altijd cpu bound in multiplayer matches dus.

Ik ga later vandaag even testen op 1440p met Ryzen 3600 / 3700X, 6800 XT en 32gb.

[ Voor 14% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-08-2024 13:44 ]

• Toonen1988
Zojuist geprobeerd, alles op ultra, native 3840x2160 met DLSS op quality, 60fps. Dus ik dacht, laten we eens zonder DLSS proberen, 11 fps....

Dus weer terug geschakeld naar DLSS quality, kreeg ik nog maar 25fps. Wat vreemd want eerst had ik wel +60fps. Het is ook héél erg onstabiel en varieert echt gigantisch. Sommige plekken heb ik gewoon netjes tot wel 80fps en andere plekken dropt het gewoon tot wel onder 45 fps. Zonder DLSS behaal ik echt maar iets van 11 fps.

Kwa performance is het niet echt een hoogstandje. Dan loopt Cyberpunk 2077 met path tracing in 4k resolutie toch nog beter zonder DLSS wat de zwaarste spel is wat ik ooit heb gespeeld.

Ook kwa feel voelt het gewoon apart aan. Net alsof er een vertraging in het spel zit. Als ik met de muis beweeg, voelt het net alsof er een vertraging in zit. Net ook gekilled, terwijl ik achter een boom stond. Keek ik op de killcam, lag mijn lijk ernaast.

Nog altijd van die rare desync, maar nu heb ik het gevoel dat het erger is geworden met ook een vertraging. Ik kom nu ook alleen maar spelers tegen met rare namen zoals Allkeyshops, G2Akeys etc. Allemaal level 1, zoeken totaal geen cover, weten precies waar je zit etc. 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 18:08 ]

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Net een potje geprobeerd, ik had veel rubberbanding.

Wellicht een idee/tip om de game tussendoor (na het veranderen) van instellingen te herstarten?
Ik heb geen flauw benul of dat helpt maar dat kun je proberen.

Servers zijn wellicht erg belast met downloads en spelers.

Ook gelijk gekilled door een prestige 0.

Cheaters waren een van de redenen waarom ik heel lang gestopt ben met deze game.
We gaan het verder zien.

Ik had met 1440p alles ultra/hoogste dof, blur, tesselation ryzen 3600 6800xt max 2310mhz 32gb 3200 cl16-18-18-36 1t zo'n 57-60 fps na het laden van de shooting range, zonder de muis aan te raken tijdens/na het laden (om een consistent beeld te krijgen).

Ik moet wel zeggen dat het het er op low heel veel mooier (en dus vrijwel zeker zwaarder voor een grafische kaart) uitziet dan voorheen.
Vooral de foliage.

Spatial audio klinkt trouwens qua audio wel apart, beetje EAX effect.
Maar qua surround vind ik het teveel wennen.
Want ik vind het i.c.m. met surround headphones helemaal niet fijn.

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-08-2024 19:53 ]

• Toonen1988
Ja, ik wordt ook de heletijd door nieuwe accounts gekilled. Ze hebben allemaal iets van "keys" in hun naam zoals Allkeys, G2A, Kinguinkeys etc.

Zijn allemaal gasten die een account opzetten, key kopen en dan vervolgens alles van de event unlocken en dan de gehele account door verkopen op die key sites voor een hogere prijs. Al die Steam accounts zijn ook nieuw en hebben totaal geen games op hun account staan.

Meestal gebruiken deze ook cheats, om snel de event punten bij elkaar te krijgen en dan vervolgens snel account doorverkopen. Dit gebeurt vrijwel in elke event, vandaar dat ik het liefst buiten de events speel.

[ Voor 35% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 20:05 ]

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Toonen1988 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:57:
Ja, ik wordt ook de heletijd door nieuwe accounts gekilled. Ze hebben allemaal iets van "keys" in hun naam zoals Allkeys, G2A, Kinguinkeys etc.

Zijn allemaal gasten die een account opzetten, key kopen en dan vervolgens alles van de event unlocken en dan de gehele account door verkopen op die key sites voor een hogere prijs. Al die Steam accounts zijn ook nieuw en hebben totaal geen games op hun account staan.

Meestal gebruiken deze ook cheats, om snel de event punten bij elkaar te krijgen en dan vervolgens snel account doorverkopen. Dit gebeurt vrijwel in elke event, vandaar dat ik het liefst buiten de events speel.
Rapporteren op/via Steam!
Ik had net in mijn 2de potje 5 kills, volgens mij heetten er een paar Cyka en Blyat :+ (en nee, ik heb geen "keys" in mijn naam wel 3,8 kda ;).

Het ziet er echt wel beter uit dan eerst met alles low, objects medium 2xtaa (zelfde setttings als eerst)

Cheaten mag natuurlijk niet (via Steam games) en accounts verkopen toch ook niet?

[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-08-2024 20:42 ]

• Toonen1988
HugoBoss1985 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:39:
[...]

Rapporteren op/via Steam!
Ik had net in mijn 2de potje 5 kills, volgens mij heetten er een paar Cyka en Blyat :+ (en nee, ik heb geen "keys" in mijn naam wel 3,8 kda ;).

Het ziet er echt wel beter uit dan eerst met alles low, objects medium 2xtaa (zelfde setttings als eerst)

Cheaten mag natuurlijk niet (via Steam games) en accounts verkopen toch ook niet?
Oh, je kunt gewoon accounts kopen. Mensen doen alle skins farmen van een event, en dan wordt het verkocht. Prijzen variëren van een paar euro tot wel 1400 euro.

Zo kan je bijv. accounts kopen met 3+ k/d ratio, alle legendary skins + alle event skins, 6 stars MMR voor meer dan 1000 euro. 8)7

En ze worden verkocht ook nog. Voor een event account betaal je wat minder, soms zie ik ze voor 60 a 100 euro langskomen. Een fresh account met alleen skins van de laatste event en worden verkocht wanneer de event voorbij is, omdat je die skins dan ook niet meer kunt krijgen.

Ondertussen zijn de recente reviews "grotendeels positief" gezakt naar "verdeeld". Hele forum wordt ook overspoelt van mensen die klagen over de nieuwe UI. Kijken wat Crytek hier op te zeggen heeft.

Ik kan de halve avond ook niet meer spelen, matchmaking problemen.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 22:04 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ook mijn eerste potje Hunt gespeeld. Had al eens eerder de tutorial doorgelopen maar wat een game.

Loopt op de ps5 vrij soepeltjes. Geluiden zijn echt ruig en wordt pas echt leuk als je mensen tegen komt. Lekker met geknepen billetjes op de bank haha.

Nog geen kills kunnen pakken maar oefening baart kunst.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ondertussen zijn de review gedaald naar "Grotendeels negatief". 36% van de recente reviews zijn positief. De meeste negatieve reviews gaan over de UI. Ik verwacht dat het nog verder gaan dalen, de PC community eist een optie om te switchen tussen de nieuwe UI en de legacy UI.

[ Voor 29% gewijzigd door Toonen1988 op 16-08-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-07 22:20
Geweldig nieuwe update zeg! Graphics zijn beter, coole nieuwe map, wapens.. én dat allemaal gratis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Toonen1988 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:39:
Ondertussen zijn de review gedaald naar "Grotendeels negatief". 36% van de recente reviews zijn positief. De meeste negatieve reviews gaan over de UI. Ik verwacht dat het nog verder gaan dalen, de PC community eist een optie om te switchen tussen de nieuwe UI en de legacy UI.
Hebben we het dan over de menu's? Want daar waren flink wat opmerkingen over. Ingame vind ik het tot nog toe eigenlijk allemaal prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:36:
[...]

Hebben we het dan over de menu's? Want daar waren flink wat opmerkingen over. Ingame vind ik het tot nog toe eigenlijk allemaal prima hoor
Ja, het gaat hoofdzakelijk om het menu. Daar is de community het minst tevreden over. Ik vind zelf de nieuwe UI ook waardeloos. Ook wanneer je bijv. items koopt, je gaat telkens een menu terug na elke aankoop. Vroeger was het, open de consumable menu, selecteer en koop een vitality syringe, selecteer en koop een dynamite stick, selecteer en koop een firebomb.

Nu is het open de consumable menu, selecteer en koop een vitality syringe, gaat een scherm terug. Dan weer consumable menu openen, selecteer en koop een dynamite stick en gaat weer een scherm terug. Open de consumable menu alweer, selecteer en koop een fire bomb en gaat weer een menu terug.

Ook als je een hunter wilt selecteren of veranderen die je actief hebt staan, die grote vierkanten maken het zo onoverzichtelijk. Dan moet je links of rechts op een pijltje drukken om andere hunters te kunnen zien. Je ziet er maar 4, dus als je er een boel hebt, ben je de heletijd aan het scrollen welke je wilt hebben.

Je kunt natuurlijk de "raster" mode activeren, maar die blijft niet actief. Elke keer als je terug komt, moet je dus weer "raster" mode activeren.

Over de gameplay hoor ik nogal vrij weinig, meestal gaat het om performance issues and cheaters. Het normale wat ook voor de update was.

De performace is niet slecht maar ook niet goed. Daar kunnen nog wat verbeteringen aan worden doorgevoerd.

De nieuwe map heb ik gemengde gevoelens over. Ik had meer verwacht van de mijnen als ik eerlijk mag zijn. De map ziet er mooi uit, gebouwen zijn erg goed gedaan en geweldige sfeer. Maar de mijnen zelf vind ik nogal saai uitziet, simpel uitzien. Ze mochte heel wat meer details toevoegen aan de mijnen. Loop je buiten rond en door de gebouwen en omgeving, voelt het echt aan dat je een recente game aan het spelen bent, loop je door de mijnen, voelt het net alsof je aantal jaren terug gaat in de tijd kwa grafisch niveau.

Waar ik nog het meest tevreden over ben, geen in en out spawnen van textures en objecten als je richt met een wapen of een scope gebruikt. _/-\o_ Dat was zo irriant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ze hebben drie uur geleden een video uitgebracht over de nieuwe UI en veranderingen die ze gaan doorvoeren.

[ Voor 56% gewijzigd door Toonen1988 op 17-08-2024 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb ook zo'n gevoel net als Call of Duty dat dit spel ook gerigged is. De ene dag gaat het perfect en de ander dag gaat het totaal niet. Vandaag is het weer zo'n dag dat ik echt geen enkele kill krijg, maakt niks uit hoevaak we op iemand schieten. Zojuist iemand 5x met de hand crossbow geraakt, en schiet vervolgens mij dood. Ik gaf hem niet de kans om te healen, zelfs met een regeneration spuitje is het onmogelijk om hier mee te overleven.

We schoten op een andere DUO, je zag gewoon dat we raak schoten maar niks werdt geteld. Grappige was wel, er is zo'n weekly challenge waarmee we andere spelers moeten raken met een pistool. We kwamen in een gevecht met een andere DUO team, ze staan werkelijk 3 meter voor mij, ik volop met fanning op hem geschoten. Alles mis, perfecte aim, je kon gewoon niet missen en toch geen enkele kogel was geteld. Vriend van me schoot ook, ook alles mis. Wij super verbaasd hoe dit kwam.

Toen we eenmaal terug in het menu zaten, zagen we dat we inderdaad de weekly challenge afhadden. We hadden hun dus wel geraakt, maar werdt totaal niet geteld als hit detection of als damage terwijl deze schoten wel als "hit" werden geteld bij de challenge. Beide waren ze nog 150 health, en we hadden geen enkele hit detectie gekregen. Maar de weekly challenge om mensen te raken met een pistool werdt wel geteld? En nu jij....

Ik heb nu alleen maar dit soort potjes, nadat het gisteren weer zo goed ging. Elke keer als we een avond hadden waar het super goed ging, krijgen we een dag met dit soort onzin.

EDIT: Geweldig weer, iemand schoot met een hand crossbow op mijn benen. Meteen 99% van mijn health weg, en de laatste 1% weg door bleeding en meteen dood. Hij schoot van ongeveer 25 meter. Ik schiet iemand met een crossbow op zijn borst van 2 tot 8 meter en buik en ik heb er 5 nodig en overleeft het nog. 8)7

Wat een waanzin. _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 18-08-2024 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Toonen1988 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:31:
Ik heb ook zo'n gevoel net als Call of Duty dat dit spel ook gerigged is. De ene dag gaat het perfect en de ander dag gaat het totaal niet. Vandaag is het weer zo'n dag dat ik echt geen enkele kill krijg, maakt niks uit hoevaak we op iemand schieten. Zojuist iemand 5x met de hand crossbow geraakt, en schiet vervolgens mij dood. Ik gaf hem niet de kans om te healen, zelfs met een regeneration spuitje is het onmogelijk om hier mee te overleven.

We schoten op een andere DUO, je zag gewoon dat we raak schoten maar niks werdt geteld. Grappige was wel, er is zo'n weekly challenge waarmee we andere spelers moeten raken met een pistool. We kwamen in een gevecht met een andere DUO team, ze staan werkelijk 3 meter voor mij, ik volop met fanning op hem geschoten. Alles mis, perfecte aim, je kon gewoon niet missen en toch geen enkele kogel was geteld. Vriend van me schoot ook, ook alles mis. Wij super verbaasd hoe dit kwam.

Toen we eenmaal terug in het menu zaten, zagen we dat we inderdaad de weekly challenge afhadden. We hadden hun dus wel geraakt, maar werdt totaal niet geteld als hit detection of als damage terwijl deze schoten wel als "hit" werden geteld bij de challenge. Beide waren ze nog 150 health, en we hadden geen enkele hit detectie gekregen. Maar de weekly challenge om mensen te raken met een pistool werdt wel geteld? En nu jij....

Ik heb nu alleen maar dit soort potjes, nadat het gisteren weer zo goed ging. Elke keer als we een avond hadden waar het super goed ging, krijgen we een dag met dit soort onzin.

EDIT: Geweldig weer, iemand schoot met een hand crossbow op mijn benen. Meteen 99% van mijn health weg, en de laatste 1% weg door bleeding en meteen dood. Hij schoot van ongeveer 25 meter. Ik schiet iemand met een crossbow op zijn borst van 2 tot 8 meter en buik en ik heb er 5 nodig en overleeft het nog. 8)7

Wat een waanzin. _O-
Hetzelfde soort gezeur heb ik vaak toen ik overdag speelde. Want dan kom je vaak tegen russen en chinezen op de europese servers. Heel voorspelbaar en frustrerend altijd.

Heb deze week voor het eerst na de engine update gespeeld en moet zeggen dat het er goed uit ziet. Zin om weer meer te spelen, maar helaas is mn hunt groepje volledig gestopt... Dus mocht er iemand een 2e/3e nodig zijn mag je dmen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Danny Phantom op 11-10-2024 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Zijn er nog mensen die Hunt spelen? Ik zag m weer voorbij komen op Steam en dacht er aan hem te kopen tot ik alle commotie rondom een update van enige tijd geleden zag. Slechte UI, hitbox registratie die naar de knoppen is, etc.
Speelt dit nog steeds? Of is het allemaal verholpen?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-07 09:30
Jaapoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:21:
Zijn er nog mensen die Hunt spelen? Ik zag m weer voorbij komen op Steam en dacht er aan hem te kopen tot ik alle commotie rondom een update van enige tijd geleden zag. Slechte UI, hitbox registratie die naar de knoppen is, etc.
Beste game ooit! En valt allemaal wel mee vind ik, kan je aan wennen.
Hitbox registratie heeft er altijd in gezeten, leer je mee leven maar is niet zo erg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-07 09:20
Jazeker! Gisterenavond nog met 2 maatjes wat potjes gedaan. De nieuwe UI is wel echt bagger naar mijn idee, alles zit op andere plekken en niet zozeer op vanzelfsprekende plekken. Ik vond het oude UI prima maar goed. Qua hitbox registratie herken ik geen problemen, maar die herkende ik voor de patch ook niet echt. (Ik speel vaak tegen 5/6 star MMR) ik ben zelf 5 star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Thanks voor de snelle reacties! Ik vroeg mij alleen nog af of het ook leuk is als je 'eigen' geen team hebt? Mijn vrienden zitten allemaal vast in Warzone en krijg ze moeilijk los geweekt.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
Jaapoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:27:
Thanks voor de snelle reacties! Ik vroeg mij alleen nog af of het ook leuk is als je 'eigen' geen team hebt? Mijn vrienden zitten allemaal vast in Warzone en krijg ze moeilijk los geweekt.
Wil best paar potjes doen hoor! Zit ook in een NL discord die op het moment niet super actief is, maar meestal als je daarin meld dat je ga spelen joined er wel iemand :)

https://discord.gg/wnT82YqS

Mijn discord: Kieft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:07
Game is en blijft geweldig. nieuwe Ui in het menu is helemaal ruk, maar dat is gewoon even wennen. Verder de hitboxes blijft voor sommige mensen in deze game toch wel een dingetje, het verschilt echt per wapen en per ammo type die je gebruikt hoe snel je bullet travel is (en dit kan dus extreem sloom zijn). met elke gun / ammo combo moet je dus anders leaden, zo kan het soms overkomen dat de "hitboxes" niet goed zijn (deze game heeft namelijk geen hitscan), maar 9/10 keer is het toch echt de persoon zelf :P.

speel zelf vaak met @lastNiv en het verschilt per avond ook wel hoe lekker het gaat :P. Gelukkig net weer van 6 naar 5 stars ge dropped, want die 6 stars games zijn echt geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Nogmaals dank voor de snelle reacties! Als ik besluit m aan te schaffen dan zoek ik contact :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:07
Jaapoes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:41:
Nogmaals dank voor de snelle reacties! Als ik besluit m aan te schaffen dan zoek ik contact :)
Helemaal goed, altijd welkom op m'n eigen discord om een keer mee te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kieft91
Daradius schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:05:
[...]

Helemaal goed, altijd welkom op m'n eigen discord om een keer mee te doen :)
Jup altijd gezellig daar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
12 december begint alweer een nieuw event! Dit keer is het Post Malone's Murder Circus!

https://www.huntshowdown....showdown-1896-on-dec-12th

Q&A with Post Malone

Post Malone's Murder Circus Trailer

Developer Update | 2.2 Overview | Post Malone’s Murder Circus

Post Malone Reacts to Battle Pass

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
ja nice! ik ga hem weer oppakken :)
als iemand met een 3 sterren wil spelen, let me know ;) (meestal alleen later op de avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er nog mesen die dit op de PS5 spelen? Ik ben nog een complete noob maar speel natuurlijk liever met anderen dan alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-02 12:18
Oxigeon schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:52:
Zijn er nog mesen die dit op de PS5 spelen? Ik ben nog een complete noob maar speel natuurlijk liever met anderen dan alleen :)
Goedemiddag,

Ik heb deze door sale ook aangeschaft op PS5.
Momenteel enkel nog maar met een vriend gespeeld. Solo zie ik zo niet zitten.

Moest je eens willen Hunten.
Hit me up: HeRSteiNVg (PSN id)
Pagina: 1 2 Laatste