Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Hunt: Showdown

Pagina: 1
Acties:

• Runnerblade
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2018
http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/594650/header.jpg?t=1519322018

Algemene informatie

Hunt: Showdown is a competitive first-person PvP bounty hunting game with heavy PvE elements, from the makers of Crysis. Set in the darkest corners of the world, it packs the thrill of survival games into a match-based format.

Steam

http://store.steampowered.com/app/594650/Hunt_Showdown/

Systeemeisen

Minimum:
Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
Besturingssysteem: Windows 7 64bit
Processor: Intel i5 @ 2.7GHz (6th Generation) or AMD Ryzen 3 1200
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 660 TI or AMD Radeon R9370
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 20 GB beschikbare ruimte
Geluidskaart: DirectX compatible audio card
Aanvullende opmerkingen: Best experienced with headphones

Aanbevolen:
Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
Besturingssysteem: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i5 @ 3.2 GHz (6th Generation) or AMD Ryzen 5 1400
Geheugen: 12 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB or AMD Radeon R9 390X
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 20 GB beschikbare ruimte
Geluidskaart: DirectX compatible audio card
Aanvullende opmerkingen: Best experienced with headphones

Runnerblade wijzigde deze reactie 24-02-2018 17:29 (87%)

• Runnerblade
Ben nog opzoek naar een mede "Hunter". Stuur maar een DM mocht je een paar potjes willen spelen :).

• SCIxX
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:06
Is het het waard? Ik vind 30 euro voor een early access best veel.

• Runnerblade
quote:
SCIxX schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:08:
Is het het waard? Ik vind 30 euro voor een early access best veel.
Het is idd. een redelijk bedrag. Echter zal het alleen maar duurder worden en de content word meer en meer.

Vind de gameplay echt geniaal. En de spanning is om te snijden! De game heeft "perma death". Dus als een kip zonder kop rond rennen is er niet bij.

Vooral met iemand samen spelen is gewoon heel erg leuk.

De game heeft uiteraard wel wat bugs. Enige grote nadeel is dat matchmaking wat lang kan duren. En ze moeten regelmatig de servers herstarten. Ze geven wel erg infotmatie en updaten de game als een malle. Ze luisteren ook echt naar de community.

Ik vind het het geld waard :). Je moet er wel van houden. Het is geen battlefield of cod fps. De pase is een stuk langzamer.

• divoji
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14-02 16:48
Heb een aantal Reviews gelezen/gezien van deze game en lijkt me zeker het geld waard ondanks de early acces..
Morgen maar eens een poging wagen!

• Runnerblade
quote:
divoji schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:36:
Heb een aantal Reviews gelezen/gezien van deze game en lijkt me zeker het geld waard ondanks de early acces..
Morgen maar eens een poging wagen!
Mocht je nog een mede speler zoeken, Steam naam Runnerblade :).

Benieuwd wat je ervan vind!

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:10
Zwaar spel, benut mijn 4 cores constant volledig wanneer ik in een game zit.

Wel heel erg mooi en gave gameplay.

Goed werk weer van Crytek :)

Hier een beknopte benchmark van een Duitse site:

http://www.pcgameshardwar...Alpha-Benchmarks-1249097/

HugoBoss1985 wijzigde deze reactie 26-02-2018 20:56 (33%)

Coolermaster CM 690 III - CM V650 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11:52
Speel nu af en toe met random's. Moet zeggen dat de meeste me toch wel meevallen (wel altijd Engelsen tot nu toe)

Gister voor het eerst ontsnapt met loottokens, dan ga je wel echt 15 levels omhoog met je hunter.

We waren vrij vroeg bij de Boss ergens NW in de map, daar in een tweetal fights.
Vervolgens ging die random dude tot ver in het zuiden een ander duo hunten.

Dat waren vrijwel zeker de laatste en daardoor was het ontsnappen vrij eenvoudig.
Lekker nog wat XP farmen op de terug weg door alles neer te schieten/knifen.

Lijkt me ook wel leuk om met wat Nederlanders / tweakers te spelen,
Heb je een invite gestuurd @Runnerblade Runnerblade

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:45
Vanmiddag mijn eerste potje in deze game gespeeld. Zag er prima uit, audio was vet. Maar snapte er nog geen drol van hahaha. Vd week mezelf eens verdiepen in deze game.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Kevintjeh
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-02 21:25
Heerlijk spel, zat al te wachten op een topic.
Helaas veel met lui opgescheept die gelijk alles leegschieten op zombies en zo onze locatie verraden.
Voeg me gerust toe in steam: Funk it.
Kunnen we tenmiste over discord babbelen ipv ingame terwijl er een paar meeluisteren in de bosjes :')

• HugoBoss1985
Nu al een paar dagen getest met een 6 core coffee lake systeem en 16gb ram.
Een wereld van verschil in prestaties met deze game.
Niet schokkerig meer en veel hogere minimum fps.
De load wordt netjes verdeeld over de 6 cores ipv dat de 4 cores van mijn normale systeem (zie mijn signature) constant voluit belast worden.
De cores van het coffee lake systeem worden niet voluit belast.

Coolermaster CM 690 III - CM V650 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• HugoBoss1985
http://gamegpu.com/action...unt-showdown-test-gpu-cpu

Mooie benchmark pagina met verschillende videokaarten en cpu's.
Wel bekijken met edge ipv internet explorer 11 anders werken de keuze grafieken niet goed.

Trouwens net voor het eerst "running the gauntlet" gehaald.
Heb nu rank 50 dus het werd tijd! :)

HugoBoss1985 wijzigde deze reactie 27-04-2018 19:30 (18%)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:18
Voor de geïnteresseerden, het spel is nu verkrijgbaar op Steam voor 24 euro voor nog 44 uur.
Ik denk dat ik het spel ook maar haal, ben wel benieuwd. De meeste reacties zijn wel positief.

• GerritGluurbuur
  • Laatst online: 16:57
Steam Summer Sales, Hunt weer in de aanbieding,24 Euro.

https://store.steampowered.com/app/594650/Hunt_Showdown/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:44
Ik heb hem gister ook aangeschaft. ik moet zeggen dat het me goed bevalt. dit kan wel eens een pareltje worden! de intro muziek in de main menu zet de sfeer al aardig lekker :P

• M!chel
  • Laatst online: 19:34

M!chel

aka Kroegtijger

Dit hele weekend is Hunt: Showdown gratis te spelen.
En tevens ook te koop met 20% korting, kost het €23,99

https://store.steampowered.com/app/594650/Hunt_Showdown/

M!chel wijzigde deze reactie 10-08-2018 12:23 (24%)

Steam: Kroegtijger

• Lapti
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 04:41
Het crasht bij mij constant, heb nog geen 1 potje kunnen uitspelen :(
Dan een crash to desktop en ook al twee keer een "niet-vertrouwd spelbestand: faultrep.dll"

• foekie01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-02 12:35
Vrijdag voor de eerste keer gespeeld.
Cool concept! De eerste ronde had ik geen idee wat er nou allemaal gaande was, maar de vriend waar ik mee speelde had Youtube al afgestruind.

Eerste potje was ik nogal erg druk met de wereld om mij heen en zo miste ik een mede speler die mij maar wat al te graag af schoot.

Tweede ronde had ik mijn eerste ontmoeting met een spider en dat liep niet zo goed af 8)7

Derde potje de eerste keer een kill (butcher) en extraction gedaan. Wat een spanning! Mede omdat er een andere speler zo slim was om te campen op de butcher locatie (op het dak) en daardoor had hij enorm overzicht en kon op ons schieten en joeg later achter ons aan tussen de bosjes door. Extraction maar net gehaald maar wel erg tof.

Vierde ronde werden we neer gemaaid door hyves, dit hadden we iets slimmer aan moeten pakken :+

Vijfde ronde waren we bij de spider en waren deze vrolijk aan het slopen. Even later werden we beschoten door twee andere spelers. Deze hebben we in kunnen sluiten en gingen vrolijk verder. Even later kwamen er nog twee maar eentje had mijn in één klap dood met een explosief. Ik snap nog niet helemaal hoe maar maakt niet uit. Na een duel met 3 man werd mijn maat ingesloten en het spel was over.

Zesde ronde hadden we moeite om de butcher / spider te vinden. We werden van de ene kant van het level naar de andere kant gestuurd en weer terug. De spider was inmiddels al extracted en wij waren nog steeds op weg naar de butcher. Even later hadden spelers de butcher gevonden en wij kwamen niet heel veel later aan op locatie. De butcher was uiteindelijk klaar om op te rapen en ik hoorde generator draaien in het gebouw en wat gestommel. Twee uitgangen bewaakt en even later kwam een speler uit het gebouw. Hij rende langs de honden kennel en hoorde mij dus totaal niet want ik liep er echt heel vlak achter. Hij bleef heel even staan (ik denk om de map te checken?) en toen kon ik met de rifle tegen hem aan schieten. Die was zo gepiept. De tweede speler was iets verder op bij wat gebouwen en bomen en was erg skilled. Mijn vriend was vrij snel dood maar ik had cover van een hek. De speler had cover van bomen en ook het hek. Na wat heen en weer geschiet tijdens een vrij lang duel kon ik dan toch de kill maken. Beide geloot en extracted. Wat een rush!

Erg leuk spel en ik ga binnenkort weer spelen 8) :*)

• HugoBoss1985
Wat zijn de ervaringen hier met gebruik van de intel 6 core coffee lake cpu's versus de amd ryzen 8 core cpu's?

Een aantal van mijn i5 8400 cores worden sinds de laatste performance patch regelmatig 100% gebruikt.

Ik heb zelf wat getest tussen een i5 4460, i7 2600k en i5 8400 en de oude quadcore i5's zijn echt niet genoeg meer.

• LompeLars
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11:55
Ik zelf ben van een i5 4690k naar een ryzen 2600 gegaan en ik zou zweren dan me framedips minder frequent en minder groot zijn. Maar.... in de tussentijd zijn er ook updates geweest van het spel zelf en van nvidia drivers.

• Ivory.
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12-02 11:28
Ik heb de game in september gekocht en ik vind het wel een van de beste nieuwe games van de afgelopen tijd. Gave gameplay en een spannende sfeer waar je meteen in mee wordt gezogen.

Wat betreft performance issues: in het begin (december) had ik daar behoorlijk last van. Toegegeven, mijn pc is niet de nieuwste (o.a. GTX 970 en een i5 4690K zonder OC, PC komt uit juni 2015). Ik had vooral last van framedrops, met name op één van de maps. Echter is de performance de afgelopen 2 maanden aardig verbeterd. Ik kan de game op het moment heel soepel spelen.

Ik kan hem iedereen aanraden! Normaal gesproken geef ik niet snel zo'n bedrag uit (25 of 30 euro betaald) aan een early access game, maar in dit geval vind ik het zeker de prijs waard. Ik verwacht dat de game alleen maar duurder gaat worden wanneer de content uitgebreid wordt en wanneer hij uiteindelijk klaar is voor officiële release.

• GerritGluurbuur
  • Laatst online: 16:57
Crytek is nu wat meer met de optimization bezig, draait alweer wat soepeler, de patch zit eerst nog op de testserver.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True