[PC] Hunt: Showdown

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 575460

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/594650/header.jpg?t=1519322018

Algemene informatie

Hunt: Showdown is a competitive first-person PvP bounty hunting game with heavy PvE elements, from the makers of Crysis. Set in the darkest corners of the world, it packs the thrill of survival games into a match-based format.

Steam

http://store.steampowered.com/app/594650/Hunt_Showdown/

Systeemeisen

Minimum:
Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
Besturingssysteem: Windows 7 64bit
Processor: Intel i5 @ 2.7GHz (6th Generation) or AMD Ryzen 3 1200
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 660 TI or AMD Radeon R9370
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 20 GB beschikbare ruimte
Geluidskaart: DirectX compatible audio card
Aanvullende opmerkingen: Best experienced with headphones

Aanbevolen:
Vereist een 64-bit processor en besturingssysteem
Besturingssysteem: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i5 @ 3.2 GHz (6th Generation) or AMD Ryzen 5 1400
Geheugen: 12 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB or AMD Radeon R9 390X
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 20 GB beschikbare ruimte
Geluidskaart: DirectX compatible audio card
Aanvullende opmerkingen: Best experienced with headphones

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 575460 op 24-02-2018 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ben nog opzoek naar een mede "Hunter". Stuur maar een DM mocht je een paar potjes willen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is het het waard? Ik vind 30 euro voor een early access best veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
SCIxX schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:08:
Is het het waard? Ik vind 30 euro voor een early access best veel.
Het is idd. een redelijk bedrag. Echter zal het alleen maar duurder worden en de content word meer en meer.

Vind de gameplay echt geniaal. En de spanning is om te snijden! De game heeft "perma death". Dus als een kip zonder kop rond rennen is er niet bij.

Vooral met iemand samen spelen is gewoon heel erg leuk.

De game heeft uiteraard wel wat bugs. Enige grote nadeel is dat matchmaking wat lang kan duren. En ze moeten regelmatig de servers herstarten. Ze geven wel erg infotmatie en updaten de game als een malle. Ze luisteren ook echt naar de community.

Ik vind het het geld waard :). Je moet er wel van houden. Het is geen battlefield of cod fps. De pase is een stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• divoji
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-04 11:05
Heb een aantal Reviews gelezen/gezien van deze game en lijkt me zeker het geld waard ondanks de early acces..
Morgen maar eens een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
divoji schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:36:
Heb een aantal Reviews gelezen/gezien van deze game en lijkt me zeker het geld waard ondanks de early acces..
Morgen maar eens een poging wagen!
Mocht je nog een mede speler zoeken, Steam naam Runnerblade :).

Benieuwd wat je ervan vind!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10

HugoBoss1985

Xenotech

Zwaar spel, benut mijn 4 cores constant volledig wanneer ik in een game zit.

Wel heel erg mooi en gave gameplay.

Goed werk weer van Crytek :)

Hier een beknopte benchmark van een Duitse site:

http://www.pcgameshardwar...Alpha-Benchmarks-1249097/

[ Voor 33% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-02-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-07 12:08
Speel nu af en toe met random's. Moet zeggen dat de meeste me toch wel meevallen (wel altijd Engelsen tot nu toe)

Gister voor het eerst ontsnapt met loottokens, dan ga je wel echt 15 levels omhoog met je hunter.

We waren vrij vroeg bij de Boss ergens NW in de map, daar in een tweetal fights.
Vervolgens ging die random dude tot ver in het zuiden een ander duo hunten.

Dat waren vrijwel zeker de laatste en daardoor was het ontsnappen vrij eenvoudig.
Lekker nog wat XP farmen op de terug weg door alles neer te schieten/knifen.

Lijkt me ook wel leuk om met wat Nederlanders / tweakers te spelen,
Heb je een invite gestuurd @Anoniem: 575460 Runnerblade

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-07 18:15
Vanmiddag mijn eerste potje in deze game gespeeld. Zag er prima uit, audio was vet. Maar snapte er nog geen drol van hahaha. Vd week mezelf eens verdiepen in deze game.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-07 20:08
Heerlijk spel, zat al te wachten op een topic.
Helaas veel met lui opgescheept die gelijk alles leegschieten op zombies en zo onze locatie verraden.
Voeg me gerust toe in steam: Funk it.
Kunnen we tenmiste over discord babbelen ipv ingame terwijl er een paar meeluisteren in de bosjes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Nu al een paar dagen getest met een 6 core coffee lake systeem en 16gb ram.
Een wereld van verschil in prestaties met deze game.
Niet schokkerig meer en veel hogere minimum fps.
De load wordt netjes verdeeld over de 6 cores ipv dat de 4 cores van mijn normale systeem (zie mijn signature) constant voluit belast worden.
De cores van het coffee lake systeem worden niet voluit belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

http://gamegpu.com/action...unt-showdown-test-gpu-cpu

Mooie benchmark pagina met verschillende videokaarten en cpu's.
Wel bekijken met edge ipv internet explorer 11 anders werken de keuze grafieken niet goed.

Trouwens net voor het eerst "running the gauntlet" gehaald.
Heb nu rank 50 dus het werd tijd! :)

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-04-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 19:20
Voor de geïnteresseerden, het spel is nu verkrijgbaar op Steam voor 24 euro voor nog 44 uur.
Ik denk dat ik het spel ook maar haal, ben wel benieuwd. De meeste reacties zijn wel positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Laatst online: 22:16
Steam Summer Sales, Hunt weer in de aanbieding,24 Euro.

https://store.steampowered.com/app/594650/Hunt_Showdown/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Ik heb hem gister ook aangeschaft. ik moet zeggen dat het me goed bevalt. dit kan wel eens een pareltje worden! de intro muziek in de main menu zet de sfeer al aardig lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Dit hele weekend is Hunt: Showdown gratis te spelen.
En tevens ook te koop met 20% korting, kost het €23,99

[ Voor 24% gewijzigd door M!chel op 10-08-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 20:00
Het crasht bij mij constant, heb nog geen 1 potje kunnen uitspelen :(
Dan een crash to desktop en ook al twee keer een "niet-vertrouwd spelbestand: faultrep.dll"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Vrijdag voor de eerste keer gespeeld.
Cool concept! De eerste ronde had ik geen idee wat er nou allemaal gaande was, maar de vriend waar ik mee speelde had Youtube al afgestruind.

Eerste potje was ik nogal erg druk met de wereld om mij heen en zo miste ik een mede speler die mij maar wat al te graag af schoot.

Tweede ronde had ik mijn eerste ontmoeting met een spider en dat liep niet zo goed af 8)7

Derde potje de eerste keer een kill (butcher) en extraction gedaan. Wat een spanning! Mede omdat er een andere speler zo slim was om te campen op de butcher locatie (op het dak) en daardoor had hij enorm overzicht en kon op ons schieten en joeg later achter ons aan tussen de bosjes door. Extraction maar net gehaald maar wel erg tof.

Vierde ronde werden we neer gemaaid door hyves, dit hadden we iets slimmer aan moeten pakken :+

Vijfde ronde waren we bij de spider en waren deze vrolijk aan het slopen. Even later werden we beschoten door twee andere spelers. Deze hebben we in kunnen sluiten en gingen vrolijk verder. Even later kwamen er nog twee maar eentje had mijn in één klap dood met een explosief. Ik snap nog niet helemaal hoe maar maakt niet uit. Na een duel met 3 man werd mijn maat ingesloten en het spel was over.

Zesde ronde hadden we moeite om de butcher / spider te vinden. We werden van de ene kant van het level naar de andere kant gestuurd en weer terug. De spider was inmiddels al extracted en wij waren nog steeds op weg naar de butcher. Even later hadden spelers de butcher gevonden en wij kwamen niet heel veel later aan op locatie. De butcher was uiteindelijk klaar om op te rapen en ik hoorde generator draaien in het gebouw en wat gestommel. Twee uitgangen bewaakt en even later kwam een speler uit het gebouw. Hij rende langs de honden kennel en hoorde mij dus totaal niet want ik liep er echt heel vlak achter. Hij bleef heel even staan (ik denk om de map te checken?) en toen kon ik met de rifle tegen hem aan schieten. Die was zo gepiept. De tweede speler was iets verder op bij wat gebouwen en bomen en was erg skilled. Mijn vriend was vrij snel dood maar ik had cover van een hek. De speler had cover van bomen en ook het hek. Na wat heen en weer geschiet tijdens een vrij lang duel kon ik dan toch de kill maken. Beide geloot en extracted. Wat een rush!

Erg leuk spel en ik ga binnenkort weer spelen 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Wat zijn de ervaringen hier met gebruik van de intel 6 core coffee lake cpu's versus de amd ryzen 8 core cpu's?

Een aantal van mijn i5 8400 cores worden sinds de laatste performance patch regelmatig 100% gebruikt.

Ik heb zelf wat getest tussen een i5 4460, i7 2600k en i5 8400 en de oude quadcore i5's zijn echt niet genoeg meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik zelf ben van een i5 4690k naar een ryzen 2600 gegaan en ik zou zweren dan me framedips minder frequent en minder groot zijn. Maar.... in de tussentijd zijn er ook updates geweest van het spel zelf en van nvidia drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-07 20:43
Ik heb de game in september gekocht en ik vind het wel een van de beste nieuwe games van de afgelopen tijd. Gave gameplay en een spannende sfeer waar je meteen in mee wordt gezogen.

Wat betreft performance issues: in het begin (december) had ik daar behoorlijk last van. Toegegeven, mijn pc is niet de nieuwste (o.a. GTX 970 en een i5 4690K zonder OC, PC komt uit juni 2015). Ik had vooral last van framedrops, met name op één van de maps. Echter is de performance de afgelopen 2 maanden aardig verbeterd. Ik kan de game op het moment heel soepel spelen.

Ik kan hem iedereen aanraden! Normaal gesproken geef ik niet snel zo'n bedrag uit (25 of 30 euro betaald) aan een early access game, maar in dit geval vind ik het zeker de prijs waard. Ik verwacht dat de game alleen maar duurder gaat worden wanneer de content uitgebreid wordt en wanneer hij uiteindelijk klaar is voor officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
Crytek is nu wat meer met de optimization bezig, draait alweer wat soepeler, de patch zit eerst nog op de testserver.

• Ivory.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-07 20:43
Naast optimizing wordt er ook gewerkt aan het uitbreiden van de content. Zo komt er zeer binnenkort een nieuw monster in de game: The Immolator.

Dit monster is zeer agressief, kan deuren openen en gaat zodra je hem triggert/aanvalt op zoek naar je. Vindt hij je niet, dan neemt hij ook genoegen met andere AI of een andere speler. Dit creëert de mogelijkheid voor nieuwe spelstrategieën. Zo kun je the Immolator een compound (gedeeltelijk) voor je laten clearen (met veel lawaai, wat mogelijk andere spelers aantrekt waardoor je het ook als afleider kan gebruiken). Ook kan je, wanneer je ziet dat er andere spelers in een compoud zijn, The Immolator van een afstand aanvallen met een sniper/bom/whatever. Zo kun je andere teams uitschakelen, of het ze in ieder geval even lastig maken.

Wat linkjes voor de teaser en meer info over The Immolator:

YouTube: Hunt: Showdown | Immolator Teaser

https://www.huntshowdown....-immolator-a-new-ai-class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-07 06:58
Is dit een spel om te proberen? of leeft het niet meer enorm? :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
Dit topic is niet al te actief, maar speel hunt nu al een aardige tijd. Het blijft goed bevallen, in mijn ogen behoorlijk verfrissende fps die zeker speelplezier gaat brengen, en oh ja spanning .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:20

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Het is tegenwoordig ook uit op de PS4 (en ik geloof ook op de XBox).

De audio is echt gaaf gedaan in deze game, dat is in deze game echt een factor van betekenis.
Je wordt aardig geconditioneerd en voegen zeker spanning toe. Herkenbare geluiden van monsters, balen als je niet oplet en je op glas loopt en/of een moord kraaien laat opvliegen. Het verre geblaf van honden opeens. Het geluid lijkend op kanonschoten in de verte, maar zal wel de shotgun zijn van één van je tegenspelers (en niet zo ver als je lief is :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 07:29
Een maatje en ikzelf twijfelen om deze game op te pikken. Afgelopen periode aantal keer wat filmpjes van JackFrags gezien en ziet er toch wel interessant uit. Zou in mijn geval ook een PS4 versie worden. Ik twijfel echter omdat er zo goed als geen 'buzz' (meer) rond de game is. Lees er hier weinig over (op de review laatst na) en de initiële verhalen zijn dan ook niet positief binnen dit topic. Iemand nog meer ervaringen? Ben voornamelijk ook geïnteresseerd in of het op de PS4 ook echt een tactische shooter is of meer een campfest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingewin
  • Laatst online: 23-07 11:58
Ik heb hem op de PS4, het is geen campfest. Meestal wordt de eerste boss (vaak zijn er 2) al geharvest voor ik de derde clue heb, en rond waar die bossfight is het natuurlijk om hinderlagen te proberen, maar die gebieden zijn best groot dus je kunt met 2 man ook niet echt de hele boel overzien en voor je het weet zijn ze ervandoor. Snelheid lijkt best key te zijn om iets voor elkaar te krijgen.

De random match making werkt ook ok (vaak een paar keer dat je met ervaren spelers pair en ze dan niet met je gaan spelen, maar uiteindelijk lukt het altijd wel om iemand te vinden) en ja, ik ben er nog niet goed in dus ik kan niet oordelen over de balans en dat soort dingen.

Het is geen triple A titel, maar wat het wil doen (de spanning vooral) doet het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Pingewin schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:09:
...

Het is geen triple A titel, maar wat het wil doen (de spanning vooral) doet het goed.
Tof, bedankt voor je reactie. Ik lees her en der dat de besturing op de PS4 soms te wensen over laat. Ervaar je dat zelf ook of is dat goed te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingewin
  • Laatst online: 23-07 11:58
Ik vind met de besturing alleen de quick items vervelend. Je kunt er twee onder je keypad zetten, maar het is onduidelijk welke nu precies onder je knop zit en de andere kan je alleen via een wheel benaderen dat je met L1 open zet. In veel spellen kan je je quick items 'doordraaien' door meerdere keren op je keypad te drukken, maar dat werkt dus niet.

Verder zijn de controls best standaard shooter, maar het maakt het gebruik van je mes, granaten en je medkit wat minder vloeiend dan we gewend zijn van de battlefields, call of duties en vergelijkbare titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAelon
Ik heb het spel inmiddels een paar dagen in huis en fanatiek gespeeld. Inmiddels heb ik ook een review geschreven voor de PS4 versie:

https://tweakers.net/productreview/231966/hunt-showdown-ps4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:21
Normaal enkel een lezer op Tweakers, nu zie ik een Hunt: Showdown topic en kon ik het niet laten mij te registreren en even te laten horen.

Speel de game nu sinds een week of 2 op PC en ik vind het een geweldige game!
Als er meer mensen hier hem op PC spelen en dit samen willen doen, stuur mij maar een DM :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-07 00:28
Is er nog een centraal Discordkanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38
Ik schop maar even wat leven in dit topic.
Het valt me tegen dat het Tarkov topic redelijk hoog staat maar het Hunt topic is begraven onder een dikke laag stof :-(

Voor een ieder die wil weten wat Hunt is raad ik de volgende video aan.
Tevens is het spel momenteel 45% afgeprijsd op Steam.

YouTube: ...but you really, really should (Hunt: Showdown Review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
De game is tijdens de steam sale nu weer in de aanbieding.

Volg deze game al tijden maar had nooit iemand om mee te gaan spelen.
Afgelopen dagen heel veel gelezen en gezien (streams/ youtube guides) en ik ga vanavond deze game kopen.

Heb het eigenlijk nooit kunnen vinden in Tarkov. Sinds dag 1 eigenlijk al als ik er nu over nadenk.
De setting van Hunt spreekt mij veel meer aan en ik hoop dat de vonk overslaat zeg maar.
Ben benieuwd :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-07 16:23
Gisteren dit spel gekocht na het kijken van een aantal filmpjes.
Game ziet er erg goed uit, geluid is fenomenaal en mooie setting.
Heb gisteren even de training mode gedaan en begrijp er nog niet heel veel van maar ben erg benieuwd naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Simone96 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:39:
Gisteren dit spel gekocht na het kijken van een aantal filmpjes.
Game ziet er erg goed uit, geluid is fenomenaal en mooie setting.
Heb gisteren even de training mode gedaan en begrijp er nog niet heel veel van maar ben erg benieuwd naar deze game.
Leuk :)
Ik koop vanavond 2 Legendary Editions( voor mij en mijn zoon) en heb er enorme zin in.

Ps, ik heb gisteren deze film gekeken. Misschien heb je er wat aan

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Ik als verslaafde fervent speler van deze game moet ik zeggen dat ik met deze game echt een haat-liefdes relatie heb. De ene dag heb je een paar lekkere potjes met bloedstollende gevechten en een dag later word je enkel geheadshot en noem je iedereen een cheater... Solo is te doen, maar ik verkies het spel te spelen met 1/2 anderen zodat je ook tijdens het campen ambushen ook lol kunt maken in je discord chat.
Audio is trouwens geweldig gedaan in deze game.

[ Voor 19% gewijzigd door Danny Phantom op 22-12-2020 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-07 15:35
Gister in de steam weekend sale aangeschaft! De normale en 'moeilijke' oefeningsmissies gedaan... wat een game zeg, geweldig geluid, 80% van de tijd met kippenvel in je nek, gunplay geeft veel voldoening. Ja, erg goede eerste indruk! Lijkt me leuk om mensen te leren kennen om dit spel samen mee te spelen :)

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 14:17
Console peasant meld zich, gisteren de game aangeschaft op Playstation en even de tutorial gespeeld met 1 bounty hunt. Het geluid is inderdaad echt goed, verder moet ik er nog even inkomen en snap ik nog niet zo goed hou de loadouts en hunters werken, maar dat komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-07 10:58

iop

Hoi hunters,

Ik kan me toch niet voorstellen dat er op tweakers zo weinig actieve spelers zijn... Misschien heeft dit topic een kickje nodig :9

Anders raad ik aan om Hunt nog eens een keer aan te zwengelen. Meest vernieuwende FPS games sinds....heel lang geleden.

Behoorlijk steile leercurve en grote haat-liefde ratio als je het een beetje door hebt maar juist daardoor een erg intense shooter.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iop

iop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
Challenges worden een quest systeem. https://youtu.be/9hKGYFrciZU

Deze is ook wel leuk met wat info over de komende update: https://www.pcgamer.com/u...ptive-new-enemy-in-years/

[ Voor 52% gewijzigd door GerritGluurbuur op 21-04-2022 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iop

iop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:46
iop schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:02:
Hoi hunters,

Ik kan me toch niet voorstellen dat er op tweakers zo weinig actieve spelers zijn... Misschien heeft dit topic een kickje nodig :9

Anders raad ik aan om Hunt nog eens een keer aan te zwengelen. Meest vernieuwende FPS games sinds....heel lang geleden.

Behoorlijk steile leercurve en grote haat-liefde ratio als je het een beetje door hebt maar juist daardoor een erg intense shooter.
Ik speel het sinds een paar dagen ook en het valt me reuze mee qua leercurve. Hoog PUBG gehalte maar zonder overmatig looten, met NPC’s en een cowboy thema.

Voeg me gerust toe op Steam met dezelfde nick als ik hier gebruik :)

Leuker dan ik had verwacht - met zowel AI-monsters en andere menselijke spelers.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:57
Helaas gaat Crytek de verkeerde richting uit met Hunt: Showdown.

Ze komen nu met een bestuurbare Beetle die hetzelfde werkt als hededaagse drone, die je bijvoorbeeld ook in Call of Duty hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 12-10-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07 19:00
Toonen1988 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:53:
Helaas gaat Crytek de verkeerde richting uit met Hunt: Showdown.

Ze komen nu met een bestuurbare Beetle die hetzelfde werkt als hededaagse drone, die je bijvoorbeeld ook in Call of Duty hebt.
Heb hem nog maar één keer geprobeerd, maar echt "handig" is dat ding niet. Je ziet niet echt veel, het beestje leeft ook maar een korte tijd meen ik, dus veel tactisch voordeel heb je er niet mee vind ik. Het ding wordt naar wat ik zie ook niet echt veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Powerblast schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 16:34:
[...]

Heb hem nog maar één keer geprobeerd, maar echt "handig" is dat ding niet. Je ziet niet echt veel, het beestje leeft ook maar een korte tijd meen ik, dus veel tactisch voordeel heb je er niet mee vind ik. Het ding wordt naar wat ik zie ook niet echt veel gebruikt.
Je kunt er zolang mee rond vliegen als wat jij wilt. Wanneer jij stopt, dan valt het beestje gewoon op de grond neer en kan worden opgeraapt door iedereen. Het heeft alleen een maximale afstand, geen tijd van hoelang je het kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Toonen1988 schreef op maandag 14 november 2022 @ 00:44:
[...]

Je kunt er zolang mee rond vliegen als wat jij wilt. Wanneer jij stopt, dan valt het beestje gewoon op de grond neer en kan worden opgeraapt door iedereen. Het heeft alleen een maximale afstand, geen tijd van hoelang je het kunt gebruiken.
Ow dan moet ik waarschijnlijk er te ver mee gevlogen zijn, want het beestje ontplofte ineens. Was niemand in de buurt. Het is vooral eens grappig om te doen, maar weinig toegevoegde waarde vind ik :).

Het blijft echt een spel dat je heel regelmatig moet spelen merk ik, als ik er een week of twee uit ben, dan loopt het voor geen meter meer. Speel ik elke dag een paar potjes, dan wordt het steeds beter (maar ook niet altijd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Powerblast schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:28:
[...]

Ow dan moet ik waarschijnlijk er te ver mee gevlogen zijn, want het beestje ontplofte ineens. Was niemand in de buurt. Het is vooral eens grappig om te doen, maar weinig toegevoegde waarde vind ik :).

Het blijft echt een spel dat je heel regelmatig moet spelen merk ik, als ik er een week of twee uit ben, dan loopt het voor geen meter meer. Speel ik elke dag een paar potjes, dan wordt het steeds beter (maar ook niet altijd :p)
Je bent niet de enige, ik ben een tijdje 6 sterren geweest en speel altijd vrij agressief zonder te campen.

Ondertussen ben ik terug gezakt naar 4 sterren (soms 3) omdat ik helemaal niet meer veel speel. Hunt: Showdown is inderdaad een game wat je echt moet blijven spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 14-11-2022 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-07 15:59
Hier spelen we het nog regelmatig met een groepje mensen, gok zo'n 3-4 per week.
De beetle blijkt gelukkig wat minder een game-changer te zijn dan verwacht. Toen die update net uitkwam had iedereen en z'n moeder een beetle mee, nu kom je ze nog maar heel af en toe tegen.

Voor mij is het wel een game die ik met andere mensen moet spelen, alleen vind ik er weinig aan (ik ben ook niet heel goed dus wat backup is altijd handig:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Flapperbol schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:27:
Hier spelen we het nog regelmatig met een groepje mensen, gok zo'n 3-4 per week.
De beetle blijkt gelukkig wat minder een game-changer te zijn dan verwacht. Toen die update net uitkwam had iedereen en z'n moeder een beetle mee, nu kom je ze nog maar heel af en toe tegen.

Voor mij is het wel een game die ik met andere mensen moet spelen, alleen vind ik er weinig aan (ik ben ook niet heel goed dus wat backup is altijd handig:P )
Same hoor, ik speel ook altijd met een team. Met een team kun je nog persoonlijk profiteren van positioning vind ik, alleen wordt ik teveel door campers vanuit de bosjes geschoten. Met een team zit er meer beweging in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaarbakkes
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-04 13:56
zalige game toch hé.

Speel dit al sinds de beta - met de nodige ups & downs. Je moet het inderdaad vaak spelen om goed te blijven.
Leercurve is vrij lastig en soms wel frustrerend als je vaak headshots vangt.
Maar ieder spel die je opstart is een avontuur.
De sfeer, de pve, de ontwetendheid alleen al dat je niet weet me hoeveel je op een map spawnt.
zalig.

See you in the Bayou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Ik moet ff lekker klagen over de game... Ze verkopen 10+ euro skins waarvan ze iedere week minstens 1 uit lijken te brengen. Brengen steeds meer battle pass spul uit. Hebben ieder jaar meer spelers. Maar ondertussen lijkt de game verder bijna in maintenance mode te zitten. Bugs duren maanden voor ze een keer verholpen worden (waarbij andere bugs gecreëerd worden). Als de bugs al verholpen kunnen worden, aangezien er verschillende bugs zijn die gewoon nooit verholpen zijn of iedere paar patches weer op duiken. En daarbij ook nog vrijwel geen balancing behalve een keer een "op" wapen de grond in trappen en er nooit meer naar kijken.

Tis dat de setting van de game me zeer aanspreekt, maar anders was ik al lang gestopt met spelen. Hoop echt dat ze stiekem bezig zijn met hunt 2, met een normale engine die geschikt is voor multiplayer. Waar ze dan wel user feedback in verwerken, zoals custom lobbies en dynamisch weer/omgeving.

[ Voor 5% gewijzigd door Danny Phantom op 02-12-2022 02:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iop

iop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:20
Dit is een leak/gevonden door datamining. (Waar Crytek trouwens vel tegen is). Lijkt mij zeer vet als het ook daadwerkelijk in de game zit (wat ik ook wel een beetje verwacht). Vraag mij wel af hoe het met de performance zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
Nieuwe Devil's Moon trailer: YouTube: Devil's Moon I Event Trailer I Hunt: Showdown

Ik heb helaas niet zo snel een hint gezien van de wild fires. Maar wie weet houden ze het nog "geheim". :)

En The Inferno is ook aangekondigt (wildfires) YouTube: The Inferno | Trailer | Hunt: Showdown

[ Voor 31% gewijzigd door Bearmun op 09-12-2022 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
Devil's Moon is live! Heb er zin in! :)

Voor mensen die nog wat uitleg willen over het event, hier een video van Homereel: YouTube: Devils Moon Dev Stream Summary - New Guns, Traits, and Inferno!

• Schaarbakkes
Gisterenavond een uurtje gespeeld zoals iedere avond.

Eerlijk gezegd, ze hebben er hun werk van gemaakt.
Zit lekker in elkaar - veel nieuwe skins. Leuke challenges en vooral een goede balance om iedereen voor het doel te laten gaan.

Zalig spel!
(nick = Bobby Digital)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Ja, het vuur is heel vet. De rook ziet er wel wat vreemd uit vind ik.

Grounded pact (cheat death) is duidelijk de beste goto. Inferno is de minst interessante van de 3...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naFWjkvTtRz1C_zPXeNjcDx8Fnw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4p5qxUCIeu2QanS9K5TDolwW.jpg?f=fotoalbum_large

De inferno zal na woensdag wel terugkomen nav de Survey die ze hebben gedaan over gezette tijden en/of randomness van deze wildcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schaarbakkes
Die inferno wildcard was ziek vet.

En opnieuw de audio - zo goed gedaan. Damn.
Wel anders spelen als je niets meer hoort in dat vuur, grappig ook hoe sommige gingen campen in het vuur om vervolgens er toch aan te gaan omdat ze geen kant op konden.

Er wordt ook veel meer solo gespeeld - grounded pact + necro is wel grappig.

Topgame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bearmun
Event ondertussen afgelopen. Ik vond de wildcard wel heel gaaf maar vaak ook te heftig en eerlijk gezegd heeft het bij mij niet veel toegevoegd aan de gemiddelde gunfight.
Al met al vond ik het event zeer tof, maar na 2 maanden geen updates of nieuwe content voelt de game toch wel een beetje saai. En met death cheat de game op easy mode spelen was leuk, maar voor mij ook wel een minder uitdagende game. Laat ik het zo zeggen, het event was veel beter dan de events daarvoor.

Verder ben ik benieuwd hoe de devs verder gaan nu met de game. Misschien dat ze er iets van het event in houden zoals de upgraded necromencer perk als je solo speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38
YouTube: Developer Update | What's Next in 2023 | Hunt: Showdown

Roadmap 2023 Summary:
Summer Update -
Start of New Trilogy through Event
New Type of Target: Roaming Boss (Likely will be more in the future)
Pact System Returning with Old and New Factions (Some traits will return with tweaks/more clarity)
Server Improvement Backend (Trade Window mentioned, Additional Server Locations)
Trying to reinforce player choice (mentions new Wildcard Contracts coming in 1.12 as an example)
New Wild Card Conditions, Weapons, Custom Ammo, etc
Focus on International Hunters for Future Legendaries (Notably mentioned Native Americans making a comeback)
Change from BB Respec/Health Bars to Hunt Dollars will be done.

Note: Tease for Beetle Variants, Wider range of MMRs in lobbies for more full lobbies, Looking at relationship between QP and BH (mentioned about how some derank in QP to stomp lower MMR)

2nd Half of the Year:
Another Event
Shooting Range - Can go in solo or invite friends for practice PvP/messing around (likely doubles as a test for a full custom server bounty hunt)
Reporting System Transparency being looked into.
Engine Upgrade - Will start being done in 2023, paves the way for Gen 9 version for nextgen consoles (will improve graphics and include DLSS, HDR, SFR 2.1, and Direct Storage). More Details Later, plan for Hunt Franchise to last years.
Another video in July or August to specify 2nd Half of the Year content and updates.

2024 and beyond:
New Map and Biome (Ties into "tech that they are building"). Early 2024
Protoype-Modes are being tested. May land in 2023, will land in 2024 (Nightmare/Hardcore Mode was canned)
Custom Lobbies need Engine Integration and Backend Improvement, won't arrive in 2023 (Early 2024)

Notes: Roughly will be 4 large-scale updates for 2023 (Events are counted as those)

[ Voor 89% gewijzigd door Frozen-North op 08-03-2023 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-07 08:59
Nieuwe Patch gister live gegaan, 1.12. Moet zeggen dat ik hem wel leuk vind tot nu toe, nieuwe quest line en hoop veranderen. Wel hier en daar een bug, maar al in al vind ik de update wel leuk. Ben er alleen nog niet helemaal over uit wat ik met mijn prestiges ga doen. Zit nu bijna op 5, weet niet of ik daar nu zou stoppen of door gaan naar minimaal 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-07 13:10
Zijn er hier nog mensen die een beginner is beetje mee willen nemen? Lvl 20 nu denk ik, dus nog niet heel veel gedaan (MMR 3)

Vaak op maandag online vanaf uur of 22. woensdag meestal hele avond. (door gezin en sport verder niet echt tijd, af en toe op dinsdag nog na trainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Kan iemand aub de [PC] in topictitel weghalen en er [Multi] voor in de plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Kieft91 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:00:
Zijn er hier nog mensen die een beginner is beetje mee willen nemen? Lvl 20 nu denk ik, dus nog niet heel veel gedaan (MMR 3)

Vaak op maandag online vanaf uur of 22. woensdag meestal hele avond. (door gezin en sport verder niet echt tijd, af en toe op dinsdag nog na trainen)
Speel je op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
LightTwi schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:37:
Kan iemand aub de [PC] in topictitel weghalen en er [Multi] voor in de plaats zetten.
Ja zeker :) (wist niet eens dat het multi platform was)

[ Voor 9% gewijzigd door Kieft91 op 14-04-2023 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-07 08:59
Kieft91 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:00:

Hier nog een die wel wil spelen hoor :) ben zelf bijna elke dag wel online op hunt. Bij deze mijn steam code: 16635209 Heb ook een eigen discord waar ik vaak speel met vrienden die ook grotendeels alleen maar hunt spelen. Dus mocht je een keer zin hebben om gezellig mee de bayou in te duiken dan hoor ik het wel :)

Edit: Geldt trouwens voor iedereen, als je een keer zin hebt om mee te doen, voeg me gerust toe :).

[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 14-04-2023 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Daradius schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:44:
[...]

Hier nog een die wel wil spelen hoor :) ben zelf bijna elke dag wel online op hunt. Bij deze mijn steam code: 16635209 Heb ook een eigen discord waar ik vaak speel met vrienden die ook grotendeels alleen maar hunt spelen. Dus mocht je een keer zin hebben om gezellig mee de bayou in te duiken dan hoor ik het wel :)

Edit: Geldt trouwens voor iedereen, als je een keer zin hebt om mee te doen, voeg me gerust toe :).
Aah top, zie het nu pas haha, ik voeg je toe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-07 18:52

Hu9o

Schokkend

Daradius schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:44:
[...]

Ook gedaan :)

Ben lvl 40 en heb het een beetje door nu.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
De nieuwe update is geweldig. De atmosfeer van t nieuwe regen systeem en de boss maken de game voor mij een 9/10.

Ook een goed excuus voor een plugje YouTube: Hunting Rotjaw in the rain! - Hunt: Showdown

[ Voor 41% gewijzigd door Danny Phantom op 01-07-2023 23:09 ]

• Schaarbakkes
Binnenkort een nieuw event!

Tide of Corruption

Speel dit spel reeds sinds de early access en nog altijd even verslavend.

trailer event:

YouTube: Hunt: Showdown | Tide of Corruption Trailer

See you in the Bayou!

[ Voor 8% gewijzigd door Schaarbakkes op 27-09-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nog oude footage van mij gevonden, dat is alweer een tijdje terug toen ik nog op 6 sterren speelde.

Er zat een camper met een Mosin sniper in de vuurtoren. Mooie headshot.

[Streamable: Hunt Showdown 2021.06.28 - 15.02.48.02.DVR]

In volgorde kijken, de hele server gewiped. De kills ervoor heb ik helaas niet meer.

[Streamable: Hunt Showdown 2021.10.10 - 23.49.43.11.DVR]

[Streamable: Hunt Showdown 2021.10.10 - 23.50.47.12.DVR]

[Streamable: Hunt Showdown 2021.10.10 - 23.51.30.13.DVR]

[Streamable: Hunt Showdown 2021.10.10 - 23.52.34.15.DVR]

Heb nog meer footage van de afgelopen jaren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-07 13:45
Nooit veel gespeelt, maar wel leuk spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powerblast
Blijft leuk om te spelen. Verbaas me er wel over dat er zo weinig spelers zijn hier zo te zien op tweakers. Spel was vooral in de beginjaren niet zo populair, maar de laatste jaren lijkt het toch wat aan getrokken te zijn. Speel het in ieder geval nog heel regelmatig. Ben nu net begonnen met de nieuwe event. Wel leuk, die blurry toestand lijkt wat op de death stranding :p

Solo is niet zo mijn ding, maar met 2/3 is er altijd wel een kill op te pikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Powerblast op 24-12-2023 21:16 ]

• Kieft91
Powerblast schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:15:
Blijft leuk om te spelen. Verbaas me er wel over dat er zo weinig spelers zijn hier zo te zien op tweakers. Spel was vooral in de beginjaren niet zo populair, maar de laatste jaren lijkt het toch wat aan getrokken te zijn. Speel het in ieder geval nog heel regelmatig. Ben nu net begonnen met de nieuwe event. Wel leuk, die blurry toestand lijkt wat op de death stranding :p

Ik wil het ook wel weer beetje oppakken, mocht je wat samen willen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Powerblast schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:15:

Begin zelf een beetje af te haken van de game, aangezien het steeds meer en meer casual gemaakt word en de problemen simpelweg niet opgelost worden.
Maar die weer events zijn zeker gaaf, ben benieuwd naar de engine upgrade en de sneeuw map die uit gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Danny Phantom schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Begin zelf een beetje af te haken van de game, aangezien het steeds meer en meer casual gemaakt word en de problemen simpelweg niet opgelost worden.
Maar die weer events zijn zeker gaaf, ben benieuwd naar de engine upgrade en de sneeuw map die uit gaan komen
In welke zin bedoel je meer casual? Merk wel dat ik het spel ook "simpeler" vind dan in het begin, maar wijt dat vooral aan dat ik gewoon meer kennis van de gameplay heb :p. In het begin was het sluipen aan de lopende band, durfde met de tijd gewoon veel meer rond huppelen en we zien wel.

Het spel is er wel eentje dat je gewoon een hele tijd moet spelen vind ik om goed te worden, even casual om de zoveel weken een match oppikken levert niet veel leuke momenten op naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Powerblast schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:03:
[...]

In welke zin bedoel je meer casual? Merk wel dat ik het spel ook "simpeler" vind dan in het begin, maar wijt dat vooral aan dat ik gewoon meer kennis van de gameplay heb :p. In het begin was het sluipen aan de lopende band, durfde met de tijd gewoon veel meer rond huppelen en we zien wel.

Het spel is er wel eentje dat je gewoon een hele tijd moet spelen vind ik om goed te worden, even casual om de zoveel weken een match oppikken levert niet veel leuke momenten op naar mijn mening.
Toen ik begon met spelen waren er geen duallies en geen levering. Je klikt op hoofd of raakt 2x met je riffle een borst. Wanneer je verloor wist je dat de vijand gewoon beter was. Met die spam wapens is het altijd weer leuk om op 50m neer gespammed te worden alsof het call of duty is. En dat terwijl er niet gemikt hoeft te worden.

En vooral de laatste paar events zijn begonnen met de game meer noob friendly te maken, waarbij hele sterke perks er voor zorgden dat je met minimale moeite alle perks kon hebben. Terwijl je vroeger een game of 3 moest winnen zonder dood te gaan om dat te bereiken.
En dan de huidige patch waarbij een gratis hunter al sterke perks heeft en als je weinig geld hebt je gewoon gratis spul krijgt. Iedereen kan nu alles gebruiken wat ze willen, zonder het te verdienen.

Maar enige wat me pas echt irriteert zijn de fire, poison en bleed ammo. Zijn gewoon niet leuk om tegen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Danny Phantom schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:25:
[...]

Toen ik begon met spelen waren er geen duallies en geen levering. Je klikt op hoofd of raakt 2x met je riffle een borst. Wanneer je verloor wist je dat de vijand gewoon beter was. Met die spam wapens is het altijd weer leuk om op 50m neer gespammed te worden alsof het call of duty is. En dat terwijl er niet gemikt hoeft te worden.

En vooral de laatste paar events zijn begonnen met de game meer noob friendly te maken, waarbij hele sterke perks er voor zorgden dat je met minimale moeite alle perks kon hebben. Terwijl je vroeger een game of 3 moest winnen zonder dood te gaan om dat te bereiken.
En dan de huidige patch waarbij een gratis hunter al sterke perks heeft en als je weinig geld hebt je gewoon gratis spul krijgt. Iedereen kan nu alles gebruiken wat ze willen, zonder het te verdienen.

Maar enige wat me pas echt irriteert zijn de fire, poison en bleed ammo. Zijn gewoon niet leuk om tegen te spelen
Snap wel wat je bedoelt. Vind het zelf op zich nog niet storend, maar de progress naar level 100 is idd wel helemaal anders als vroeger, met wat je unlocked.

De ammo types vind ik dan weer zelf wel een leuke toevoeging :). Dumdum ammo, I just love it :). Ammo types brengt vind ik veel meer variatie in de gameplay.

Wat ik nu de laatste event wel merk is dat zowat in elke tower weapons, ammo of supplies terug te vinden zijn. Dat kan ik me niet herinneren dat dit vroeger het geval was. Vroeger waren goodies veel zeldzamer naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Powerblast schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 11:04:
[...]

Snap wel wat je bedoelt. Vind het zelf op zich nog niet storend, maar de progress naar level 100 is idd wel helemaal anders als vroeger, met wat je unlocked.

De ammo types vind ik dan weer zelf wel een leuke toevoeging :). Dumdum ammo, I just love it :). Ammo types brengt vind ik veel meer variatie in de gameplay.

Wat ik nu de laatste event wel merk is dat zowat in elke tower weapons, ammo of supplies terug te vinden zijn. Dat kan ik me niet herinneren dat dit vroeger het geval was. Vroeger waren goodies veel zeldzamer naar mijn gevoel.
Vind de andere ammo types indd leuke variatie brengen. Maar dum dum is gewoon te sterk, vooral nu op de sneller schietende wapens en om poison neem ik altijd antidotes. Maar vuur ammo is frustrerend, want zelfs als je wint ben je eigenlijk gedwongen om de map de verlaten (als je tactisch bent).

Achter elke hoek ligt tegenwoordig spul ja, zeker icm de gehele overhaul maakt dat geld niets meer waard is in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Vanavond nieuwe event maar is proberen. Begin er wel steeds iets lekkerder in te komen heb ik het idee (met mn 40 uur in de game). Wat tips gehad van meer ervaren spelers, dat scheelt al wel een stukje in loadout/game knowhow :)

Mocht iemand mee willen doen, DM me ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:37

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er ook mensen op de ps4/ps5 die deze game spelen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
Ik houd van deze game, maar crytek is echt incompetent... De ene patch voegen ze bugs toe, "hot"fix werkt voor de helft. Volgende patch fixen ze het redelijk en werkt ineens het selecteren van graphics settings niet meer. Hoe dan...

Hopelijk kan de engine update hier verbetering in brengen, maar ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Danny Phantom schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 00:47:
Ik houd van deze game, maar crytek is echt incompetent... De ene patch voegen ze bugs toe, "hot"fix werkt voor de helft. Volgende patch fixen ze het redelijk en werkt ineens het selecteren van graphics settings niet meer. Hoe dan...

Hopelijk kan de engine update hier verbetering in brengen, maar ben er bang voor
Het resetten van de graphics settings na iedere keer het spel afsluiten & starten is verholpen met de laatste kleine patch.
Inderdaad slecht dat ze dit niet opgemerkt hebben.

Zijn er hier spelers die ervaring hebben met een upgrade van een "gewone" am4 cpu naar een cpu met 3d v-cache (5700x3d, 5800x3d) ?
Het bewuste systeem heeft een B350 bord, Ryzen 3600 en 2x8 gb 3600 cl14 met een RX6800.
Behoorlijk laag gpu gebruik zelfs op 1440p.

Ik lees (bijvoorbeeld op Amazon reviews) dat een 3d v-cache veel uitmaakt voor Hunt en weet natuurlijk ook uit ervaring dat dit spel behoorlijk cpu limited is.

En natuurlijk weet ik ook dat er volgende maand een engine update aan zit te komen waardoor een x3d cpu wellicht niet meer zo'n verschil gaat maken.
Maar het bewuste systeem wordt ook gebruikt voor Hell Let Loose (ook zeer cpu limited) en Supreme Commander.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Hunt: Showdown krijgt een nieuwe naam, namelijk Hunt: Showdown 1896. Het spel krijgt een compleet nieuwe UI, nieuwe map en een complete grafische overhaul met een upgrade naar de nieuwste Crytek engine versie. Ook komen er nu vleermuizen in grotten en er komen koeien naar Hunt: Showdown. De nieuwe map heeft ook twee ondergrondse mijnen.

[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 26-07-2024 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ook krijgt het spel een bullet drop en wordt afstand schieten moeilijker gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:03:
[...]

Het resetten van de graphics settings na iedere keer het spel afsluiten & starten is verholpen met de laatste kleine patch.
Inderdaad slecht dat ze dit niet opgemerkt hebben.

Zijn er hier spelers die ervaring hebben met een upgrade van een "gewone" am4 cpu naar een cpu met 3d v-cache (5700x3d, 5800x3d) ?
Het bewuste systeem heeft een B350 bord, Ryzen 3600 en 2x8 gb 3600 cl14 met een RX6800.
Behoorlijk laag gpu gebruik zelfs op 1440p.

Ik lees (bijvoorbeeld op Amazon reviews) dat een 3d v-cache veel uitmaakt voor Hunt en weet natuurlijk ook uit ervaring dat dit spel behoorlijk cpu limited is.

En natuurlijk weet ik ook dat er volgende maand een engine update aan zit te komen waardoor een x3d cpu wellicht niet meer zo'n verschil gaat maken.
Maar het bewuste systeem wordt ook gebruikt voor Hell Let Loose (ook zeer cpu limited) en Supreme Commander.
Helaas niet. Heb zelf een 5800x op release gehaald en vond een 5800x3d niet genoeg upgrade. Maatje van me is recent wel overgestapt van een 5800x naar een 7800x3d. ICM een 6950xt en een 1440p ultrawide ging die van ongeveer 120-150ish naar 180-220ish.
Denk dat een upgrade naar een 5700x3d voor jou wel een leuke upgrade is.
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:22:
Hunt: Showdown krijgt een nieuwe naam, namelijk Hunt: Showdown 1896. Het spel krijgt een compleet nieuwe UI, nieuwe map en een complete grafische overhaul met een upgrade naar de nieuwste Crytek engine versie. Ook komen er nu vleermuizen in grotten en er komen koeien naar Hunt: Showdown. De nieuwe map heeft ook twee ondergrondse mijnen.

[YouTube: Mammon's Gulch Map Reveal | Cinematic Trailer | Hunt: Showdown 1896]

[YouTube: *NEW* MAMMON'S GULCH gameplay + dev interview details! (HUNT: Showdown Update Preview)]
Ik ben echt hyped voor de nieuwe map en nieuwe engine. Maar die UI is echt om te huilen, als PC gebruiker...
Word echt tijd dat ze 2 versies van de game gaan hebben.
YouTube: Developer Update | New UI & Feature Changes | Hunt: Showdown

[ Voor 4% gewijzigd door Danny Phantom op 28-07-2024 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:22:

[YouTube: Mammon's Gulch Map Reveal | Cinematic Trailer | Hunt: Showdown 1896]

[YouTube: *NEW* MAMMON'S GULCH gameplay + dev interview details! (HUNT: Showdown Update Preview)]
Ja heel veel zin in, laatste maanden bijna niet meer gespeeld, merk dat ik hierop beetje zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben ook weer begonnen met spelen, sinds vorige week zit ik weer op vijf sterren, hier wil ik ook op blijven hangen.

Tijdje op zes sterren gespeeld, maar dat was niet erg leuk. Veel solo campers in bosjes en bij de extraction. 8 van de 10 matches waren stil en er gebeurde helemaal niks. Totdat je bij een extraction was, waar weer iemand aan het campen was.

Dus nu blijf ik lekker op vijf sterren, waar ik het meeste plezier heb. Dus ben ook benieuwd of ze ook de skill based system gaan veranderen en of ze iets doen tegen campers.

Zou leuk zijn dat als iemand te lang ergens camp, dat ze zombies aantrekken ofzo.

Daarom ben ik zéér blij dat bullet drop eraan komt en moeilijker wordt om op afstand te schieten.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 29-07-2024 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

YouTube: Scorched Earth | Official Event Trailer | Hunt: Showdown 1896

Heb ook al een redactietip gegeven over de engine update, maar tweakers lijkt weinig interesse te hebben in Hunt news.

Gek, best bijzonder als een spel een nieuwe engine krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Zag ik nu een nieuwe immolator rond 0:40 sec in die nieuwe trailer?

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 02-08-2024 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

klopt: Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/new-immolator-type-in-the-new-trailer-v0-hmiv9c91t2gd1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=0f2a77be756f205f42340f55a0d38e4173ec65ef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:37

Oxigeon

En zo is dat!

Is eigenlijk best gek. Heb tijdens een aanbieding deze game aangeschaft. Heb enkel de tutorial gespeeld. Misschien toch tegen de tijd dat de update er komt toch eens opnieuw opstarten

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

PCgamer met de nieuwe wildtarget reveal:

https://www.pcgamer.com/g...-hurls-molten-lava-balls/

[ Voor 10% gewijzigd door iop op 08-08-2024 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vanaf morgen, 13 augustus 7pm CEST gaan de servers offline voor 48 uur.
Pagina: 1 2 Laatste