Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gasemans schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:00:
Mag ik vragen waarom je nu hulp zoekt hier op het forum terwijl je al een advocaat in de arm hebt genomen?

Dit komt over alsof je antwoorden hebt gekregen waar je het niet mee eens bent en nu medestanders zoekt.

Om wat voor materiaal gaat het?
Iedereen valt over die 100.000 aan materiaal maar zo bijzonder veel is dat ook niet.
Een opslag met servers en ssd's heeft makkelijk een waarde van een ton.

Ik beheer ook een opslag ruimte. Dit kunnen 4 mensen doen maar eigenlijk doe ik dat in m'n eentje.
En daar staat geregeld wel een doos of 2 waarvan de waarde makkelijk een ton of 2 is.

Helemaal als het om allemaal server ssd's gaat.

Disken zijn klein maar kwa waarde per stuk toch aardig hoog.
Geleverd in 2 grote dozen zonder bedrukking.
Waarde rond de 1,8 ton.
In principe heb ik dat al uitgelegd, en het antwoord heb ik al gevonden, maar mensen lijken de discussie voort te blijven zetten ongeacht.

Het gaat hier om soortgelijke apparatuur inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:06:
[...]

In principe heb ik dat al uitgelegd, en het antwoord heb ik al gevonden, maar mensen lijken de discussie voort te blijven zetten ongeacht.

Ah dan weet ik via via al om welk bedrijf het gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Zie dat niet zo snel staan maar dat is dan ook niet belangrijk.

Succes in ieder geval.
En hopelijk heb je van je fouten geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wel jammer dat we alleen vage reacties krijgen op specifieke vragen. Het schept zeker geen duidelijk beeld. Maar ik denk dat dat ook niet bedoeling van TS..
Hoe vager hoe beter lijkt het motto.

Even buiten het feit van de inbraak/zwijgen om, en ook even de Pedofilie negeren (want daar is de TS al heel goed in |:( )

Denk ik dat er wel meer is voorgevallen dan alleen "Lage snelheid oplossen tickets, en aantal tickets".

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11
dit topic kent zoveel vaagheden dat het beter is om het uit zijn lijden te verlossen
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.