Is de iPhone X nog niet voorbij geweest?
Nee, wel een Nokia....IThom schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:22:
Is de iPhone X nog niet voorbij geweest?
Zelfde hier, ik heb al 20x dat donkere plekje aan moeten klikken bij vorige hunts en ook nu is het weer niet gelukt. Ik denk dat als het me wel eens lukt ik nog blij ben met een baksteen in een doos.
Play every day
Woohoo!! Zojuist per mail een € 10,00 voucher gekregen.. Nu nog een goede deal..
(Haribo snoepjes van de vorige hunt bijvoorbeeld..)
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Via nieuwsbrief, website link etc???BaZnGaNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:28:
Woohoo!! Zojuist per mail een € 10,00 voucher gekregen.. Nu nog een goede deal..
Nieuwsbrief.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Iemand ervaring met het "reserveren" van een normale hunt aanbieding? wil die telefoon hebben maar heb hier geen betaalmogelijkheden bij mij... van plan om gewoon Ideal te doen en af te breken, en over een uur als ik thuis ben opnieuw betaling op te starten (als dat kan)
daupie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Gewoon een standaard nieuwsbrief? Ik heb hem nog niet. Of is het een generieke code?

Yes ik heb hem ook! Niet iedereen heeft hem heb ik al gemerkt maar kijk je mail misschien heb je hem!BaZnGaNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:28:
Voor zo ver ik weet verloopt een iDEAL betaling na een kwartier...blackadder91 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:35:
Iemand ervaring met het "reserveren" van een normale hunt aanbieding? wil die telefoon hebben maar heb hier geen betaalmogelijkheden bij mij... van plan om gewoon Ideal te doen en af te breken, en over een uur als ik thuis ben opnieuw betaling op te starten (als dat kan)
Jaloers. Lekker combineren met 't €7,50 paypal tegoed
Je kan niet reserveren. Je kan volgens mij wel onder rembours bestellen (+€20).blackadder91 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:35:
Hoeveel soorten tassen heeft The Chesterfield Brand wel niet en hoe vaak moeten die nog langs komen?
waarschijnlijk net zo vaak als die houten snijplanken en kommetjes enzo.Kristian Ruiter schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:37:
Hoeveel soorten tassen heeft The Chesterfield Brand wel niet en hoe vaak moeten die nog langs komen?
Weet er iemand wat die Edifier speakerset mocht kosten? Op flashhunt.nl heb ik hem niet kunnen vinden.
Misschien kan je je partner verrassen met een leuke tas? Ik ben je sowieso dankbaar. Dan komt de volgende deal weer dichterbij.Kristian Ruiter schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:37:
90 euroatillicious schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:40:
Weet er iemand wat die Edifier speakerset mocht kosten? Op flashhunt.nl heb ik hem niet kunnen vinden.
Iemand zocht een bestekset?
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Moet je die invoeren tijdens het uitchecken? Succes dan bij een doosLeander465 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:35:
[...]
Yes ik heb hem ook! Niet iedereen heeft hem heb ik al gemerkt maar kijk je mail misschien heb je hem!
Bingo! Deze bestekset had ik net nodig. Zonder plastic kleurtjes.
Waarom niet gewoon een bestekset van de ikea?Cheezborger schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:47:
Bingo! Deze bestekset had ik net nodig. Zonder plastic kleurtjes.
Of bij Action.Valandin schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:48:
[...]
Waarom niet gewoon een bestekset van de ikea?
https://www.action.com/nl-nl/p/sola-florence-bestekset/
Ik heb al bestek van dat merk. Wil graag eenheid behouden, niet van alles wat.Valandin schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:48:
[...]
Waarom niet gewoon een bestekset van de ikea?
Goede tip! Thanks.
Als je de PayPal korting activeert en de nieuwsbrief hebt gekregen, heb je hem zelfs gratis!Cheezborger schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:02:
Leuke blender voor maar 16.95 incl.
Via facebook gratis verzendcodes maar is van snel zijn
comf6RtgLBy
comESeWsDRL
comuTHY6LAK
comjaQGUyAI
comse44qFcd
comf6RtgLBy
comESeWsDRL
comuTHY6LAK
comjaQGUyAI
comse44qFcd
ook een Onkyo TX-NR474Bundin schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:13:
Zo, klaar met werk. Nu wachten op die Pioneer receiver. Dat is de enige die langs is gekomen, toch?
niet helemaal, heb de paypalcode gebruikt en de gratis verzenden code uit de email, maar nog wel 7,50 moeten aftikkendaupie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:06:
[...]
Als je de PayPal korting activeert en de nieuwsbrief hebt gekregen, heb je hem zelfs gratis!
nu nog ff zoeken naar een extra mes en wat extra flessen...
Insert vies grapje hier
Wacht... Hij was 16,95 incl verzenden. 16,95 - 10 euro vanuit mail, dan moet er via PayPal 6,95 worden afgerekend. Dat -7,50 komt toch uit op niets betalen?Blerp schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:18:
[...]
niet helemaal, heb de paypalcode gebruikt en de gratis verzenden code uit de email, maar nog wel 7,50 moeten aftikken
nu nog ff zoeken naar een extra mes en wat extra flessen...
waar heb jij een code voor 10,- uit de mail vandaan? ik had er alleen een voor gratis verzendendaupie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Wacht... Hij was 16,95 incl verzenden. 16,95 - 10 euro vanuit mail, dan moet er via PayPal 6,95 worden afgerekend. Dat -7,50 komt toch uit op niets betalen?
Insert vies grapje hier
Blerp schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:21:
[...]
waar heb jij een code voor 10,- uit de mail vandaan? ik had er alleen een voor gratis verzenden
de app van ibood zegt dat 't komend uur box uur is. 'Half 6, vergeet het eten even, hunten!!'
Wow, daar zat nog geen 10 seconden tussen..
Die was binnen een seconde weg. En ik klikte snel.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Mja, dit lijkt toch tamelijk onmogelijk.
jup... toevallig hooverde m'n muis al over de knop, direct geklikt, toch weer net niet...
Insert vies grapje hier
ik wordt iedere keer terug naar de productpagina gestuurd na de captcha. Dan schiet het ook niet op.
Hier moeten haast wel weer botjes actief zijn, ik was binnen 2 seconden bij de captcha en alsnog te laat....
I am the great Cornholio!
Die dozen gaan steeds sneller weg lijkt het.
Wow dit gaat wel heel snel, of er zijn gewoont telkens 1 á 2 beschikbaar en dit is enkel bedoeld om meer traffic naar de website te krijgen... nou dat is denk ik wel gelukt!
Totaal mee eens. Op dagkoopjes hoor je de volgende bel al bij zo'n 4 a 5 seconden.. absurd.HaterFrame schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:41:
Hier moeten haast wel weer botjes actief zijn, ik was binnen 2 seconden bij de captcha en alsnog te laat....

Volgens mij kan een script niet eens zo snel een doos regelen.

Misschien is niet elke box die langs komt echt.
En is het gewoon een ding om de hype op te voeren.
Bv van de 7 boxen die langs komen is er maar 1 echt, de andere 6 zijn ze gescript dat ze 1 sec in beeld blijven zodat niemand ze kan kopen.
En is het gewoon een ding om de hype op te voeren.
Bv van de 7 boxen die langs komen is er maar 1 echt, de andere 6 zijn ze gescript dat ze 1 sec in beeld blijven zodat niemand ze kan kopen.
aw.. bestelling verwerken, en dan na een minuut een lege mand
ahh de DJI Spark!
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Shit, ik sta in de wachtrij voor iDEAL betalen. Ik wil die spark!
die spark gaat nu langzamer dan eerder op de dag. maar goed heb er al 1 en ik denk dat ik hem ook ga houden i.p.v. annuleren.
Ik moet wel ergens zo een controller regelen nog voor zo min mogelijk
Ik moet wel ergens zo een controller regelen nog voor zo min mogelijk
Godver. Ik stond in de wachtrij voor de witte. Hele tijd wachten op verwerking (2 minuten). Is ie uitverkocht. Toen sky blue gekozen en toen kon ik niet afrekenen omdat er al een betaling in het proces zat. Terwijl er niks stond. Mooi kut dus.

En spark in the pocket! Nog goedkoper dan vorige keer op de reguliere iBood. En de witte kunnen scoren.... nice.
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
Voorheen vaak zat boxen gehad, maar dit slaat alles hoe snel dit gaat

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
jaja... ik denk dat dit nonsense is die boxen!
Doos gemist omdat ik hier aan het lezen was haha, misschien maar goed ook.
Zo bizar dit man. Dit is toch niet meer te doen.
Klein doosje maar gelukkig. Doet het minder pijn.VIC_TOR schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:56:
Doos gemist omdat ik hier aan het lezen was haha, misschien maar goed ook.
Dit is de eerste keer dat ik meedoe, maar toen ik net op de doos klikte en op 'deze wil ik'(oid) klikte stond er 'er is geen product ID meegegeven'. Hoe kan dit? Of was ik gewoon te laat en was de pagina nog niet ververst.
nou ja, weer 2x terug naar de productpagina gestuurd
Ik was bezig met afrekenen toen hij aangaf mandje leeg.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
ja inderdaad, jij hebt die spark gemist, doet meer pijn zekerCheezborger schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:57:
[...]
Klein doosje maar gelukkig. Doet het minder pijn.
Spark is al zeker 5x langsgekomen.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
idd begin het ook te denken dat die boxen nep zijn.van duin schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:59:
Fake news,fake boxen.......
PSN: Jonasken
Jij had 'm wel al toch?VIC_TOR schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:59:
[...]
ja inderdaad, jij hebt die spark gemist, doet meer pijn zeker
tot half 7 nog volgens de pushnotificatie
Ja er is een iBOOD box uur aan de gang stond er. Maar niet normaal. Was bij t plaatje en werd terug gegooid tot 2x toe....
Drie keer mis geklikt met m'n scheve vingers. Geduld is een schone zaak.
Mja, ik houd 't voor gezien, na een kwartier op F5 te hebben zitten rammen en razendsnel geklikt te hebben, heb ik niet veel vertrouwen dat ik het nog sneller zou kunnen doen dan ik het nu probeerde
Vandaag al 5 keer na het plaatje teruggevlogen naar de beginpagina, geen idee wat daar speelt, maar ik pas.

[ Voor 21% gewijzigd door iChaos op 27-02-2018 18:14 ]
Als je alleen een redirect krijgt naar de beschrijving van de box na de captcha en dan niet meer op kopen kan drukken heb j er weinig aan
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Welke betaalmanier kun je het best hanteren als de box langs komt?
[ Voor 20% gewijzigd door mprkooij op 27-02-2018 18:15 ]
Paypal
ik heb creditcard payment aan mijn account hangen.. en heb deze hunt al een pizza ..
en net de 50e doos
en net de 50e doos
Mijne is gekoppeld aan mn rekening en gaat altijd goed
geen uitgestelde betaling gehad?HaterFrame schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:18:
[...]
Mijne is gekoppeld aan mn rekening en gaat altijd goed
Nope, nog nooit.
Mooi. Dan ga ik toch maar met paypal betalen. Thanks
Wat is het nadeel van iDEAL dan? Moet je daar langer bij wachten ofzo?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod