Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ziet er een beetje uit als UPS delivery guy simulator...
Ben zeer benieuwd. Eerste beelden waren veelbelovend, maar hoe meer ik zie, hoe kakker het spel me lijkt.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Ferio schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:57:
[...]

Ik blijf het maar een raar spel vinden. Doet me denken aan no mans sky. Wat draait het spel nu om? Doelloos rond huppelen en ontdekken?
Ik heb wel een goede samenvatting gevonden, niet de meeste recente, maar geeft wel een beter beeld waar de game omdraait.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48

Hier is de gameplay demo met volwaardige ondertiteling in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Verwacht dat er voor release nog wel een media/preview event komt

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 05-10-2019 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Nieuwe commercial

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Begin de weken tot release nu toch af te tellen hoor.

Maar ik zou zo graag willen dat er een preview event komt zodat ik de ervaring van iemand anders buiten Kojima Productions/Sony kan lezen.

UPDATE
Reviews op 1 nov: https://www.psx-sense.nl/...k-voor-de-release-online/ Lijkt me een goed teken.

Kojima gaat zelf op tour: https://www.insidegamer.n...h-stranding-aangekondigd-

[ Voor 47% gewijzigd door jori040 op 10-10-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nieuwe studio opzetten wat toch niet zo makkelijk: https://www.psx-sense.nl/...opzetten-van-zijn-studio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik hoop voor hem dat het een succes wordt, maar momenteel denk ik één gigantische flop. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij aan het trollen is met gameplay, denk dat het spel een bepaald publiek zal aantrekken, die houd van verkennen en verdwalen in een open wereld met wat leuke dingen tussen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ferio schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:46:
[...]
momenteel denk ik één gigantische flop.
...
denk dat het spel een bepaald publiek zal aantrekken, die houd van verkennen en verdwalen in een open wereld met wat leuke dingen tussen door.
En daarom wordt het een flop?
Gelukkig zijn er nog devs die iets anders willen doen dan de gemiddelde game waar je constant op dingen moet schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
[...]

Ik hoop voor hem dat het een succes wordt, maar momenteel denk ik één gigantische flop. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij aan het trollen is met gameplay, denk dat het spel een bepaald publiek zal aantrekken, die houd van verkennen en verdwalen in een open wereld met wat leuke dingen tussen door.
Hoe jij het beschrijft klinkt het als Zelda Breath of the Wild. En dat was nou bepaald geen flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Die laatste regel klinkt voor mij goed. ;)

Dit vraagt de game van je schijf: https://www.psx-sense.nl/...ing-van-je-schijf-vragen/

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 14-10-2019 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Ik heb echt zin in deze game, moeite met wachten :')
Tenzij het echt compleet faalt is de kans groot dat ik het echt tof ga vinden. Heerlijk opgaan in een vage sureeële wereld en verhaal, zeldzaam zoiets. Kojima heeft zich dubbel en dwars bewezen met storytelling, worldbuilding en gameplay dus ik acht de kans groot op iets moois. Nog een kleine 4 weken en hopelijk kan DS het wachten op FFVIIR wat verzachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Ik heb al meerdere filmpjes gezien en weet nog altijd niet wat ik er van moet denken... Heb even getwijfeld voor een pre-order maar heb die toch maar geannuleerd. We zien wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:16:
Ik heb al meerdere filmpjes gezien en weet nog altijd niet wat ik er van moet denken... Heb even getwijfeld voor een pre-order maar heb die toch maar geannuleerd. We zien wel...
Als ik jou was had ik tot 1 november gewacht wat de media te melden heeft in de reviews.

Op basis van wat ik weet en gezien heb durf ik ook niet te zeggen of het goed of matig gaat zijn.Voor nu is deze game een moeilijk geval ja.

Moet wel zeggen dat ik er meer positief in sta dan negatief ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 14-10-2019 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Review copies zijn verstuurd lees ik net op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Op twitter en reddit loopt het over van de "ik ben al aan't spelen maar mag niets zeggen voor 1/11. Haha, wees maar jaloers op mij"-posts...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
.jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:02:
Op twitter en reddit loopt het over van de "ik ben al aan't spelen maar mag niets zeggen voor 1/11. Haha, wees maar jaloers op mij"-posts...
idd ja.Ik lees liever een reactie dat het geweldig is ja/nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Blijkbaar gaan er ook al grote spoilers rond. Geen idee of ze echt zijn. Ik wil ze vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ergens bizar dat ze zo snel verstuurd zijn.

Heel het traject is raar.Geen preview event en weinig tot niets geen reclame vanuit Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
jori040 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:14:
Heel het traject is raar.Geen preview event en weinig tot niets geen reclame vanuit Sony.
Mwa, zo vreemd is het toch niet gegaan? DS heeft al een hoop reclame gekregen vanuit Sony. Er zijn door de jaren heen een shitload aan trailers uitgebracht, op allerlei events. In juni heeft de game al een grote marketing push gekregen met die release date trailer op Twitch. Laatst op Tokyo Game Show is DS ook uitgebreid aan bod gekomen. Nu is er die CGI trailer die blijkbaar in cinema's wordt getoond.
Kojima maakt nu ook een uitgebreide trip rond de wereld om de game te promoten. Zag bijvoorbeeld dat hij te gast was in een Russische talkshow om DS voor te stellen.

Over een paar dagen komt de launch trailer uit normaal. Reviewers zijn de game nu al aan het hypen. Wat wil je nog meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Anton.net
Bedoel meer dat het nu zo net voor release rustig is vanuit Sony.Bij de Last of Us 2 hebben ze zelfs wel al een preview eventje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@jori040 Vorige maand is een uur aan gameplay getoond en reviews worden een week voor launch losgelaten. Dat lijken me toch een soort van previews?

Je kan het ook moeilijk vergelijken met TLoU2. Die game is wat meer mainstream en moet de game van de generatie worden. DS is meer een niche product, het is toch niet de verwachting dat de gemiddelde Fifa speler dit gaat kopen. DS wordt vooral verkocht via de naam 'Kojima'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Anton.net
Ik had het toffer gevonden als iemand anders die gameplay demo gespeeld had in plaats van Kojima zelf.
Ook al is dit een niche game dan nog is het leuk als je een preview/hands-on van iemand anders kan lezen zo 4 weken voor release.

Of zie jij het al als een grote indie game ? ;)

We gaan het zien. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 17-10-2019 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het mooie van zulke niche games zijn dat je rustige topics krijgt die echt over in-game ervaringen gaan ipv mensen die continue doormekkeren over onzinnige onderwerpen zoals bij RDR2/GTA/TLOU topics. ik vind het prachtig dat deze topic nog maar op 5 pagina's staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 17-10-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Ik kijk toch wel uit naar 1/11 om te weten of het spel de moeite gaat zijn of niet. Ik weet echt oprecht nog altijd niet of ik hem wil of niet. Na de eerste (teaser-)trailers was ik heel verward, zoals de meesten, maar wel enorm geïntrigeerd en overtuigd dat ik het spel wil, maar na de meeste recente trailers waar je het laddertje en zo ziet, ben ik aardig beginnen twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit spel wil je sowieso al puur voor de graphics proberen, dit gaat de maximale uit je pro halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sweet! en de playstation fanboys maar volhouden dat dat niet zou gebeuren. Want de PS4 was veruit superieus en te goed ervoor _/-\o_

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Sweet! en de playstation fanboys maar volhouden dat dat niet zou gebeuren. Want de PS4 was veruit superieus en te goed ervoor _/-\o_
Ben wel benieuwd wie dat waar heeft gezegd. De PS4 is superieur t.o.v. de PC? Rare beredenering.

Verder was het een logische verwachting dat de game alleen op de PS4/5 zou komen, aangezien Sony de game uitgeeft.

Maar ik vind dit goed nieuws, denk ik. Dit + het review embargo dat een week voor release afloopt, kan alleen maar betekenen dat Kojima en Sony ontzettend veel vertrouwen in deze game hebben. Bij geen vertrouwen zou je geen embargo van een week pakken en vooral even rustig afwachten met een PC release aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Ben wel benieuwd wie dat waar heeft gezegd. De PS4 is superieur t.o.v. de PC? Rare beredenering.

Verder was het een logische verwachting dat de game alleen op de PS4/5 zou komen, aangezien Sony de game uitgeeft.

Maar ik vind dit goed nieuws, denk ik. Dit + het review embargo dat een week voor release afloopt, kan alleen maar betekenen dat Kojima en Sony ontzettend veel vertrouwen in deze game hebben. Bij geen vertrouwen zou je geen embargo van een week pakken en vooral even rustig afwachten met een PC release aankondigen.
tuurlijk hebben ze er vertrouwen in.. het is Kojima... het is niet een of andere random developer die wat aanmoddert

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:08:
[...]

tuurlijk hebben ze er vertrouwen in.. het is Kojima... het is niet een of andere random developer die wat aanmoddert
Het is Kojima met zijn eerste eigen Kojima Productions release en wat we tot nu toe gezien hebben, lijkt vooral op een veredelde loop simulator ondanks dat er veel mysterie rondom de game hangt. Hij heeft volledige creatieve vrijheid gekregen, wat niet niet automatisch betekent dat iets goed wordt. De interne mensen van Sony hebben de game natuurlijk al lang gespeeld en op basis daarvan het review embargo vastgesteld. Kijk naar Days Gone, die stond op de dag voor release, terwijl games als God of War, Bloodborne en Horizon Zero Dawn een week voor release hun reviews kregen. Niet toevallig scoorden die games ook prima. Volgens mij was Uncharted 4 ook ruim van tevoren.

Normaal ben ik zelf wel behoorlijk hyped voor Sony exclusives, maar nu totaal niet. Desondanks zou het mij verbazen als deze game onder de 8 MC staat straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Omdat Sony de game uitgeeft + draait op een Sony engine had ik het niet zo snel verwacht hoor.Ik wist al lang dat Kojima de game op PC wil hebben maar dan nog moet hij daar met Sony goed uitkomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Maar kan het ook niet zo zijn dat Sony zijn exclusieve games, waarvan het weet dat er geen gigantische hoeveelheden verkocht gaan worden, ook uitbrengt op de PC om zo op die manier toch nog meer omzet te genereren met die games. Ik denk daarbij dan natuurlijk ook aan een Heavy Rain, Beyond en Detroit. Ook dit waren exclusieve games die, voor zover ik weet, niet de verkoopaantallen van een Spider-man, Horizon, Uncharted of God of War hebben gehaald of zouden halen. En een Death Stranding gaat naar mijn mening die verkoopaantallen ook niet halen, alhoewel ik daar natuurlijk naast zou kunnen zitten.

Maar goed, misschien gaat het vergelijk met de Quantic Dream games niet helemaal op, omdat die studio nu natuurlijk heeft besloten om multiplatform te gaan ontwikkelen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
dvd-linden schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Maar kan het ook niet zo zijn dat Sony zijn exclusieve games, waarvan het weet dat er geen gigantische hoeveelheden verkocht gaan worden, ook uitbrengt op de PC om zo op die manier toch nog meer omzet te genereren met die games. Ik denk daarbij dan natuurlijk ook aan een Heavy Rain, Beyond en Detroit. Ook dit waren exclusieve games die, voor zover ik weet, niet de verkoopaantallen van een Spider-man, Horizon, Uncharted of God of War hebben gehaald of zouden halen. En een Death Stranding gaat naar mijn mening die verkoopaantallen ook niet halen, alhoewel ik daar natuurlijk naast zou kunnen zitten.

Maar goed, misschien gaat het vergelijk met de Quantic Dream games niet helemaal op, omdat die studio nu natuurlijk heeft besloten om multiplatform te gaan ontwikkelen.
Ik denk dat je je weleens kan vergissen. Death Stranding pre-orders lopen goed, las ik laats ergens. De enige PS4 game die in de Amazon best seller lijst hoger staat, is Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aangezien we geen 100% harde cijfers hebben met dat soort dingen, is het altijd maar gissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Ik denk dat je je weleens kan vergissen. Death Stranding pre-orders lopen goed, las ik laats ergens. De enige PS4 game die in de Amazon best seller lijst hoger staat, is Call of Duty.
Zou inderdaad kunnen hoor, wat dat betreft vind ik deze game op meerdere vlakken lastig in te schatten. Nou moet ik wel zeggen dat, iets wat jij eerder ook al aanhaalde, ik vrijwel iedere Sony exclusive interessant vind, maar dat Death Stranding mij tot op heden echt totaal niet trekt. En ergens vind ik dat wel jammer gezien de acteurs die meewerken aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:38:
Aangezien we geen 100% harde cijfers hebben met dat soort dingen, is het altijd maar gissen
Geen harde cijfers, maar Benji zit altijd wel goed en de Amazon best sellers zijn ook meestal wel veelzeggend.

https://www.reddit.com/r/...tracking_data_is_looking/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@bram1984 leuk, zal goed kunnen kloppen. Maar ik hou het liever op feiten dan random mensen geloven op het ineternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:01:
@bram1984 leuk, zal goed kunnen kloppen. Maar ik hou het liever op feiten dan random mensen geloven op het ineternet
Je kent duidelijk Benji niet, maar goed, prima verder. En Amazon best sellers is ook niet bepaald uit de lucht gegrepen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@bram1984 oh ik ken hem wel hoor. Alleen werk ik met feiten, niet met aannames.

Verder irrelevant, de game wordt toch wel een succes. Of die Benji nu gelijk heeft of niet. Daar is de game niet afhankelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dit zal voor Sony een soort compromis zijn geweest. Wel opmerkelijk dat Kojima het niet eens aan Sony heeft gegund om dit nieuws pas na de ps4 release aan te kondigen. (al is het op deze manier wel eerlijker voor de consumenten)

Ook grappig. Herinner me laatst nog een interview met Kojima, waarbij men hem vroeg wat hij graag beter had gezien aan DS. Hij zei toen dat de graphics beter konden zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor wat betreft de timing van de aankondiging en dat deze van Kojima komt in plaats van Sony: het lijkt me contract technisch niet mogelijk dat Sony hier vooraf geen afspraken over heeft gemaakt met Kojima, het gaat tenslotte ook om een Sony in-house engine (Decima van Guerrilla Games) die naar de PC komt. En volgens mij is dat het unieke aan deze deal; ik kan mij niet herinneren dat Sony ooit eerder een eigen engine op een ander platform heeft toegelaten (buiten de PhyreEngine die als proprietary cross-platform engine werd ontwikkeld)?

Vanuit financieel oogpunt is het best een logische keuze vanuit Sony gezien, mits de Death Stranding IP inderdaad ook echt hun eigendom is. Dan levert elke sale op de PC ze extra inkomsten. Dat zal ook de gedachte zijn geweest bij het uitbrengen van de Quantic Dreams games op de PC. Ik kan echter nergens een bevestiging vinden of de Death Stranding IP daadwerkelijk eigendom is van Sony. Het enige dat ik zie is dat Kojima samen werkt met Sony, hun in-house engine gebruikt en dat Sony de game published op de PS4.

Ik weet dat Death Stranding een trademark is van Sony maar ik dacht dat dat enkel over de publisher rechten ging. Nu bekend is dat 505 games de publisher is op de PC ben ik wel benieuwd wie eigendom heeft over de IP. En heeft Sony dan de publisher uitgekozen voor de PC versie of Kojima? Hoe dan ook, dit is wel een vrij unieke situatie.

En misschien vergezocht maar als Sony heeft gekozen voor 505 games leg ik stiekem ook weer de link met een potentiële overname van Remedy. 505 was namelijk ook de publisher voor Control. :P

[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 28-10-2019 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
corset schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:20:
@bram1984 oh ik ken hem wel hoor. Alleen werk ik met feiten, niet met aannames.

Verder irrelevant, de game wordt toch wel een succes.
En op welke feiten baseer je die aanname? ;)

Ik wacht zelf de reviews nog af. Ik vind Kojima een redelijk overgewaardeerde narcist, dus ik ga de game zeker niet blind kopen. Tijdens de preview op de TGS zaten wel een aantal leuke dingen, maar ook een aantal waar ik niks mee heb. Nog even afwachten dus hoe die balans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Het moet nu wel voor iedereen duidelijk zijn wat je kan verwachten van de game. Uiteraard zullen reviews helpen om een keuze te vergemakkelijken, maar uiteindelijk weet jij het beste wat in jouw straatje past. Heb nu gemengde gevoelens nu de releasedate snel nadert: het was leuk om de trailers zelf te analyseren en over de game te speculeren. Waar ik mij wel om verbaas is hoeveel mensen na de zoveelste trailer en twitter bericht nog steeds zeggen niks ervan te snappen. Wellicht heeft het ook een esoterische gehalte en is het spel duidelijk niet voor iedereen, mede omdat de gameplay elementen sterk afwijken van de huidige (generieke) tropes die de meeste mensen bekoren.

Naast enthousiasme ervaar ik ook wat terughoudendheid. MGSV was vanuit gameplay elementen uitzonderlijk goed gemaakt. de pacing en omgeving was echter misplaatst voor een tactical espionage game. Ik hoop dat Kojima productions daarvan heeft geleerd en de juiste dosis expositie op de juiste momenten implementeert voor een 'smooth' ervaring. Als het verhaal net zo goed is als de MGS spellen dan staat er wat bijzonders te wachten. Een youtuber die de leaks heeft bestudeerd ziet duidelijk parallellen met MGS en dat brengt een grote smile op mijn gezicht. Ook zijn er story arcs voor de side personages. Voor nu is het zaak om geduldig te blijven en nog belangrijker: social media te mijden waar de story leaks rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Enigmus schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:37:
Waar ik mij wel om verbaas is hoeveel mensen na de zoveelste trailer en twitter bericht nog steeds zeggen niks ervan te snappen.
Precies. Veel mensen doen alsof deze game een gigantisch 'mysterie' is, alsof het verhaal 1 groot '?' is. Er zijn echt een shitload aan trailers uitgebracht. Er zijn zelfs aparte trailers voor de hoofdpersonages uitgebracht. De grote lijnen van het verhaal zijn echt wel duidelijk gemaakt. Bepaalde elementen zijn zelfs tot in detail uitgelegd.
Wat momenteel vooral ongekend is, is de oorzaak van de 'Death Stranding' en de link met Cliff.

[ Voor 16% gewijzigd door Anton.net op 28-10-2019 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Anton.net @Enigmus Ik ben er anders heilig van overtuigd dat we nog helemaal niks hebben gezien en dat Kojima de boel echt in de zeik aan het nemen is met al die trailers een demo's. Ik heb ook al geruchten voorbij zien komen dat de game helemaal los komt na een uur of 10 en dat alles wat we gezien hebben allemaal in die eerste 10 uur afspeelt.

En als je erover nadenkt: gaan mensen nu echt vrolijk worden van 50 uur lang pakketjes rondbrengen en load management? Lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:19:
@Anton.net @Enigmus Ik ben er anders heilig van overtuigd dat we nog helemaal niks hebben gezien en dat Kojima de boel echt in de zeik aan het nemen is met al die trailers een demo's. Ik heb ook al geruchten voorbij zien komen dat de game helemaal los komt na een uur of 10 en dat alles wat we gezien hebben allemaal in die eerste 10 uur afspeelt.
Mwa, de gameplay, setting en het verhaal zijn (in grote lijnen) echt wel duidelijk gemaakt. Wat verwacht je dan dat er na die 10 uur gaat gebeuren? Dat het plots een fast paced first person shooter wordt ofzo?
Ik wil je best geloven dat de getoonde beelden allemaal uit de eerste 10 uur komen, maar dan denk ik nog niet dat Kojima ons in de zeik neemt en dat de game heel anders is dan we denken. Je moet ook realistisch blijven; In hoeveel jaar is deze game gemaakt? Ze werken nog geen 3 jaar met de decima engine...
(Klopt trouwens dat de game heel traag op gang komt, Kojima heeft dat zelf gezegd)
En als je erover nadenkt: gaan mensen nu echt vrolijk worden van 50 uur lang pakketjes rondbrengen en load management? Lijkt me sterk.
Er is toch ook meer dan dat? In de basis moet je exploren ja, maar er is ook stealth, wat melee fighting, wat shooting, rijden met voertuigen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus

Dreamcastguy op youtube heeft een video geplaatst waarin hij spoiler-free commentaar geeft op de leaks die zo'n beetje het hele verhaal spoiled. Een direct quote van hem is It makes sense. Dit verbaast mij niet omdat MGS ook tot in detail is uitgelegd. 75% gameplay en 25% cutscenes. Wat mij vooral enthousiast maakte was zijn opmerking dat MGS fans heel blij van het spel zullen worden.

De mappen zijn volgens hem ook niet ontiegelijk groot en bestaat het spel uiteraard niet alleen uit wat jij beschrijft. Ik kan mij voorstellen dat jij het niks vindt, maar hopelijk begrijp jij ook dat er mensen zoals ik zijn die verder kijken dan de delivery game meme. Om @BenjiSales te quoten:
Just got my first early look at some Death Stranding Pre Order data

Wow.

This will be the biggest launch ever for Hideo Kojima. Not a doubt in my mind
Dus het lijkt er sterk op dat er mensen zijn die vrolijk worden van het idee om 'pakketbezorger' te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Enigmus Ik denk eerder dat veel mensen gewoon blind vertrouwen in Kojima hebben en het feit dat het (voor nu) een PS4 exclusive met shiny graphics is, helpt ook flink mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 23:07:
@Enigmus Ik denk eerder dat veel mensen gewoon blind vertrouwen in Kojima hebben en het feit dat het (voor nu) een PS4 exclusive met shiny graphics is, helpt ook flink mee.
Er zullen best een aantal fans zijn die hem blind vertrouwen. Een andere redenering is dat Kojima met MGS semi niche games heeft gemaakt en dus zeker niet een massa zal aanspreken. De rijke cast, intrigerend verhaal, het idee waar je mensen helpt in plaats van mensen probeert te doden, etc kunnen allemaal ook een rol spelen in hun besluit Kojima een kans te geven. Want ik denk eerlijk gezegd niet dat er zoveel MGS fans rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 23:07:
Dit dus..

Ik heb geen pre-order gedaan, want het spel boeit me totaal niet na wat ik heb gezien. Ik snap nog steeds niet waarom mensen een pre-order hebben geplaatst, misschien word ik te oud. Ik wacht dus eerst de reviews en gameplays af. Daarnaast komt hij dus ook voor de PC en nog een reden om lekker te wachten, zo kunnen de mensen van de console eerst testen en krijgen wij op de PC al de nodige patches.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Ferio schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:15:
[...]

Dit dus..

Ik heb geen pre-order gedaan, want het spel boeit me totaal niet na wat ik heb gezien. Ik snap nog steeds niet waarom mensen een pre-order hebben geplaatst, misschien word ik te oud. Ik wacht dus eerst de reviews en gameplays af. Daarnaast komt hij dus ook voor de PC en nog een reden om lekker te wachten, zo kunnen de mensen van de console eerst testen en krijgen wij op de PC al de nodige patches.. ;)
Dus omdat jij geen interesse hebt is het moeilijk om te snappen dat er pre-orders worden geplaatst? Smaak & voorkeur. Ik koop geen sportspellen omdat daar mijn interesse niet in ligt, maar ik begrijp goed dat liefhebbers en geïnteresseerden een pre-order plaatsen omdat het hun ding wél is en wil zelfs zo ver gaan dat het uitmuntende spellen kunnen zijn. Het is een Hideo Kojima game, een naam met veel pedigree, en zijn er genoeg andere redenen om KJP een kans te geven.

Het is voor jou zeker een uitkomst om te wachten tot de zomer voor de pc versie, het is wel te hopen dat je tot die tijd geen spoilers meekrijgt. De memes zullen rijkelijk vloeien op social media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Enigmus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Dus omdat jij geen interesse hebt is het moeilijk om te snappen dat er pre-orders worden geplaatst? Smaak & voorkeur. Ik koop geen sportspellen omdat daar mijn interesse niet in ligt, maar ik begrijp goed dat liefhebbers en geïnteresseerden een pre-order plaatsen omdat het hun wél ding is en wil zelfs zo ver gaan dat het uitmuntende spellen kunnen zijn. Het is een Hideo Kojima game, een naam met veel pedigree, en zijn er genoeg andere redenen om de kans te wagen als iemand die nog weinig ervaring heeft met zijn werk.

Het is voor jou zeker een uitkomst om te wachten tot de zomer voor de pc versie, het is dan alleen wel te hopen dat je tot die tijd geen spoilers meekrijgt. De memes zullen rijkelijk vloeien op social media.
Ik begrijp hem anders helemaal. Ik durf mijn hand er ook voor in het vuur te steken dat als dit een multiplatform Ubisoft titel was geweest zonder dus naam Kojima en zonder het feit dat het een Sony exclusive was, dat geen haan ernaar zou kraaien.

Je sportspellen vergelijking is vrij misplaatst. Je weet namelijk vrijwel exact wat je dan krijgt en je kan op basis van de entry van afgelopen jaar prima zien hoe het spel werkt. Rond Death Stranding is gewoon nog een hoop in nevelen gehuld. Dit is gewoon een compleet andere ervaring en een nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Ik begrijp hem anders helemaal. Ik durf mijn hand er ook voor in het vuur te steken dat als dit een multiplatform Ubisoft titel was geweest zonder dus naam Kojima en zonder het feit dat het een Sony exclusive was, dat geen haan ernaar zou kraaien.
Nee, je begrijpt het juist niet. Als, als als? We moeten naar de feiten kijken en wat Kojima voor ons in petto heeft. Ubisoft is niet de maker dus heeft speculeren hier geen zin. Bovendien heeft Hideo zijn strepen verdiend en is het logisch dat aan zijn naam waarde wordt gehecht.
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:48:
Je sportspellen vergelijking is vrij misplaatst. Je weet namelijk vrijwel exact wat je dan krijgt en je kan op basis van de entry van afgelopen jaar prima zien hoe het spel werkt. Rond Death Stranding is gewoon nog een hoop in nevelen gehuld. Dit is gewoon een compleet andere ervaring en een nieuwe IP.
Neen, het is niet misplaatst. Het zijn beiden verschillende genres, maar je weet wat je koopt. Van een story-driven game kan je ook niet verwachten dat het zichzelf als open boek verkoopt. Wel heb je voldoende aan video en tekstmateriaal om te weten wat je in huis haalt (story én gameplay). Als je nog steeds er weinig over weet/snapt dan ben je toch echt zelf de culprit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Enigmus Jawel hoor, ik begrijp hem prima. De naam Kojima en het feit dat het een (timed) PS4 exclusive is, hebben enorm geholpen met de pre-orders. Dat lijkt me vrij duidelijk.

Een sportspel komt ieder jaar uit met minimale aanpassingen. Dit is een volkomen nieuwe IP met behoorlijk vreemde gameplay en een gameplay loop die ik in ieder geval nog nooit eerder gezien heb of die in ieder geval nog heel onduidelijk is. Volgens mij begrijp je het zelf eerder niet. Zoals ik al aangaf ben ik ervan overtuigd dat we slechts het topje van de ijsberg hebben gezien. De core gameplay loop is nog volstrekt onduidelijk. Met een sportspel weet je vrijwel exact wat je gaat krijgen, net als met de nieuwe The Last of Us, ook al is het grote verhaal nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 13:03
Ik heb Kojima ook erg hoog zitten en meeste MGS games waren top, maar ik zou niet inzien waarom ik hyped zou moeten worden voor Death Stranding na wat ik gezien heb.

En leuk dat er gespeculeerd wordt dat er na 10 uur geen DHL-sim meer is of wat dan ook, ik heb iig niets gezien wat een pre-order kan goedpraten. Hoop dat het wel echt geweldige Kojima game wordt maar ik heb na genoeg 'teleurstellingen' met games wel geleerd dat ik liever gewoon kat uit boom kijk en bekijk zelf wel na release of het iets is.

Geen zin in weer een 'RDR2'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Albinoraptor schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:24:
Ik heb Kojima ook erg hoog zitten en meeste MGS games waren top, maar ik zou niet inzien waarom ik hyped zou moeten worden voor Death Stranding na wat ik gezien heb.

En leuk dat er gespeculeerd wordt dat er na 10 uur geen DHL-sim meer is of wat dan ook, ik heb iig niets gezien wat een pre-order kan goedpraten. Hoop dat het wel echt geweldige Kojima game wordt maar ik heb na genoeg 'teleurstellingen' met games wel geleerd dat ik liever gewoon kat uit boom kijk en bekijk zelf wel na release of het iets is.

Geen zin in weer een 'RDR2'.
Dat dus. Ik pre-order ook 9 van de 10x een Sony exclusive, maar bij deze zie ik echt geen enkele reden om dat te doen (heb alleen Ground Zeroes en het begin van MGS5 gespeeld van alle Kojima games, dus ik heb niet veel met de man). Ik hoop dat die reden er wel komt als de reviews vrijdag online gezet worden (of eigenlijk ook weer niet, scheelt weer geld en ik wil Jedi Fallen Order heel graag halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
daar zijn fysieke spellen toch voor? mocht je het niks aan vinden, verkoop je het na een week weer door voor 5 of 10 euro verlies? prima bedrag, om een spel uit te proberen.

dit wordt ook zo'n spel waar mensen na een uur of 2 klaar mee zijn. dus ik wacht rustig af op de 2ehands markt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:16:
@Enigmus Jawel hoor, ik begrijp hem prima. De naam Kojima en het feit dat het een (timed) PS4 exclusive is, hebben enorm geholpen met de pre-orders. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Hij zegt letterlijk dit:
"Ik heb geen pre-order gedaan, want het spel boeit me totaal niet na wat ik heb gezien."
Ok, begrijpelijk. Maar dan dit:

"Ik snap nog steeds niet waarom mensen een pre-order hebben geplaatst"
*snip* niet zo beledigend op de man gaan spelen.
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:16:
Een sportspel komt ieder jaar uit met minimale aanpassingen. Dit is een volkomen nieuwe IP met behoorlijk vreemde gameplay en een gameplay loop die ik in ieder geval nog nooit eerder gezien heb of die in ieder geval nog heel onduidelijk is. Volgens mij begrijp je het zelf eerder niet. Zoals ik al aangaf ben ik ervan overtuigd dat we slechts het topje van de ijsberg hebben gezien. De core gameplay loop is nog volstrekt onduidelijk. Met een sportspel weet je vrijwel exact wat je gaat krijgen, net als met de nieuwe The Last of Us, ook al is het grote verhaal nog onbekend.
Punt is dat je de kans hebt gekregen om ±3 uur aan videomateriaal te bestuderen. Ik geef toe dat een groot gedeelte daarvan niet veelzeggend is, maar het gaat om het andere gedeelte, het stuk waar je ziet wat je gaat doen, waarom en hoe je je in het spel letterlijk en figuurlijk voortbeweegt. Dat is te vergelijken met de voetbal moves in spellen zoals FIFA. (Omgeving is bekend, micromanagement, de tegenstanders, de acties die je kan gebruiken, etc.) In Death Stranding is het logisch dat het minder breed uitgemeten is.

*snip* dit hoeft ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Dat dus. Ik pre-order ook 9 van de 10x een Sony exclusive, maar bij deze zie ik echt geen enkele reden om dat te doen (heb alleen Ground Zeroes en het begin van MGS5 gespeeld van alle Kojima games, dus ik heb niet veel met de man). Ik hoop dat die reden er wel komt als de reviews vrijdag online gezet worden (of eigenlijk ook weer niet, scheelt weer geld en ik wil Jedi Fallen Order heel graag halen).
Hij schreef letterlijk dit:
"maar ik zou niet inzien waarom ik hyped zou moeten worden voor Death Stranding na wat ik gezien heb"

Ferio schreef dat hij niet snapt dat anderen het spel wel zien zitten..
Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat je zelf mag bepalen wat je leuk vindt om te doen in een game zonder vraagtekens te plaatsen? Ik ga hier ook niet roepen dat je vreemd bent omdat je het niet gaat pre-orderen. Jij en anderen vinden death stranding niet aanspreken en dat is fine. Maar laat anderen in hun waarde en ga daarom niet zo raar doen alsof het pre-order gekkies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Enigmus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

"Ik snap nog steeds niet waarom mensen een pre-order hebben geplaatst"
Dus jij snapt zijn bekrompenheid en deelt hierin? Het moet toch duidelijk zijn dat het spel anderen aanspreekt. Waarom moet dit als iets vreemds gezien worden? Alsof alleen jouw eigen smaak aanspraak mag maken op pre-orders, wat natuurlijk onzinnig is en naar megalomanie ruikt.
Jazeker snap ik die. Nogmaals: Kojima is hetgeen dat mensen aanspreekt + Sony exclusive. Je gaat mij niet wijs maken dat het gros van de pre-order plaatsers warm loopt voor een wandelsim met weight management, waarbij je je evenwicht moet bewaren en kunt pissen. Oh wellicht helpen de acteurs die erin spelen ook mee. Daarom zei ik ook al: als een random multiplatform dev zonder de status van Kojima dit had laten zien, hadden er gegarandeerd minder pre-orders geweest. Er zijn gewoon verschillende factoren waardoor de game wat gehyped wordt, maar ik weiger te geloven dat de gameplay er daar een van is.

*snip* niet zo op ingaan, maak TR Ik vind The Witcher 3 echt een waardeloze kutgame, maar ik snap prima waarom mensen de game goed vinden. Bij DS snap ik niet direct wat mensen aanspreekt als we het puur over de gameplay hebben. Andere aspecten wel. En dat is verder, nogmaals, prima. :Y)

Ik ben ook niet van de sportsgames, maar ik snap prima waarom iemand ieder jaar de nieuwe FIFA koopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:43:
[...]

Jazeker snap ik die. Nogmaals: Kojima is hetgeen dat mensen aanspreekt + Sony exclusive. Je gaat mij niet wijs maken dat het gros van de pre-order plaatsers warm loopt voor een wandelsim met weight management, waarbij je je evenwicht moet bewaren en kunt pissen. Oh wellicht helpen de acteurs die erin spelen ook mee. Daarom zei ik ook al: als een random multiplatform dev zonder de status van Kojima dit had laten zien, hadden er gegarandeerd minder pre-orders geweest. Er zijn gewoon verschillende factoren waardoor de game wat gehyped wordt, maar ik weiger te geloven dat de gameplay er daar een van is.

-knip- Ik vind The Witcher 3 echt een waardeloze kutgame, maar ik snap prima waarom mensen de game goed vinden. Bij DS snap ik niet direct wat mensen aanspreekt als we het puur over de gameplay hebben. Andere aspecten wel. En dat is verder, nogmaals, prima. :Y)

Ik ben ook niet van de sportsgames, maar ik snap prima waarom iemand ieder jaar de nieuwe FIFA koopt.
*snip*Zoals al is geschreven, is het een story-driven game met semi-unieke gameplay elementen met duidelijke doelen, een geweldige cast en verrassingen. Maar het is uiteraard jouw recht om er slechts een walking sim in te zien. Nogmaals, het is tunnelvisie om slechts 1 aspect van het spel uit te lichten en af te branden omdat het zogenaamd geen hype teweeg kan brengen. Jij mag het saai vinden, maar er zijn mensen die liever anderen willen helpen en eens niet met dodelijk geweld met tig geweren een battlefield willen opstormen. Zoals eerder geschreven heeft Kojima zijn sporen verdiend en is het logisch dat zijn naam hype opwekt. Vind het ook niet aannemelijk dat Ubisoft met zo'n game komt en is het te danken aan Kojima's unieke geest dat er een beetje innovatie of op zn minst wat opschudding op de markt komt.

*snip* Onnodig hier verder op in te gaan, maak een TR aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
De reden waarom ik (en vele anderen) enthousiast zijn over deze game, is omdat het iets anders is dan alle andere gerecycleerde meuk die tegenwoordig uitkomt. Als het een rustige exploration game is waarbij je vooral moet wandelen, dan is dat prima voor mij. Ik sta er voor open om het te ontdekken.
Beter dan een 13 in dozijn repetitieve open world game. (kuch.. AC, Far Cry etc...) De vergelijken die hier gemaakt wordt met Ubisoft slaat dus ook nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 29-10-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
inderdaad, durft iemand initiatief te nemen (wat een zeer grote risico is), wordt ie alsnog afgezeken. hoe denkt men dat grote titels zijn ontstaan?

[ Voor 46% gewijzigd door Farabi op 29-10-2019 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
/*snip* reageer dan niet...
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:12:
De reden waarom ik (en vele anderen) enthousiast zijn over deze game, is omdat het iets anders is dan alle andere gerecycleerde meuk die tegenwoordig uitkomt. Als het een rustige exploration game is waarbij je vooral moet wandelen, dan is dat prima voor mij. Ik sta er voor open om het te ontdekken.
Beter dan een 13 in dozijn repetitieve open world game. (kuch.. AC, Far Cry etc...) De vergelijken die hier gemaakt wordt met Ubisoft slaat dus ook nergens op.
Yep ik vind het ook verfrissend en ik hoop vooral dat de game super goed is (ik heb geen baat bij een slechte game), maar vooralsnog zie ik geen reden om te pre-orderen. Ik blijf ook vasthouden aan het feit dat we veel dingen nog gewoon niet gezien hebben. Ik heb overigens meerdere walking sims gespeeld hoor, dus ik heb er weinig op tegen (Edit Finch, Ethan Carter, Dear Esther, Gone Home, Everybody's Gone to the Rapture etc.), alleen dat zijn wat kleinere projecten met schappelijke prijsjes (of PS Plus IGC). Daarbij geloof ik ook niet dat dit een walking sim is, maar dat de footage dat alleen doet vermoeden omdat we veel nog niet gezien hebben.

*snip*

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik snap @bram1984 anders prima. Laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik het zeker kan waarderen dat er nog ontwikkelaars zijn die grote games durven te releasen die eens iets anders doen. In mijn optiek lijken veel Triple-A games in grote lijnen best veel op elkaar. Dus wat dat betreft kan ik hetgeen Kojima doet (en dan ook nog eens met zo'n cast) alleen maar toejuichen.

Echter, ik kan me wel prima vinden in wat @bram1984 zegt over de gameplay en dat dit niet een van de hoofdoorzaken kan zijn waardoor er veel pre-orders zijn (op het handje na die juist een game pre-orderen als een game uniek belooft te zijn qua gameplay). Bij een The Last of Us 2 kan ik echt wel een goede inschatting maken van wat me te verwachten staat qua gameplay (wat ook nog eens bevestigd wordt door de gameplayvideos). Bij een Fifa is dit helemaal zo klaar als een klontje, maar bij deze game heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik zal toegeven dat ik niet alle video's tot nu toe uitgeplozen heb, maar ik heb toch zeker wel het een en het ander gezien en buiten dat er vast veel exploratie aan bod komt vind ik het nog steeds heel moeilijk in te schatten. Nou heb ik nog nooit een Kojima game gespeeld, dus wellicht dat dit bij mij ook extra meespeelt waardoor ik het lastig in vind te schatten. Toch denk ik dat deze game qua gameplay voor veel mensen anders uit gaat pakken vergeleken met de verwachtingen die ze nu hebben. En dat is niet per se negatief, want dat kan leuk zijn en sommige mensen zullen juist extra blij worden van zoiets. Voor mij werkt het echter niet, want ik moet toch wel in grote lijnen een idee hebben van wat ik kan verwachten. En daarom staat deze game (buiten de hype die eromheen hangt) totaal niet op mijn radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@dvd-linden Dat dus.

Maar bij mij staat hij wel op de radar. Ik ben geïntrigeerd en vooral heel benieuwd naar wat dit precies gaat zijn. Maar zoals gezegd is dat voor mij geen aanleiding tot pre-orderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:57:
Ik blijf ook vasthouden aan het feit dat we veel dingen nog gewoon niet gezien hebben.
Maar geef me dan eens een voorbeeld van wat je denkt dat we nog niet gezien hebben?
Denk je dat de gameplay heel anders gaat zijn dan wat ze tonen? Denk je dat setting heel anders gaat zijn? Denk je dat het verhaal heel anders gaat zijn?

Is toch gewoon duidelijk allemaal. We hebben letterlijk een uur aan gameplay gezien + misschien 10 story trailers.
Opnieuw: ik begrijp het volledig als mensen niet overtuigd zijn van deze game, maar dat gezeur dat we amper iets weten over DS slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 13:03
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:15:
[...]
Opnieuw: ik begrijp het volledig als mensen niet overtuigd zijn van deze game, maar dat gezeur dat we amper iets weten over DS slaat nergens op
Misschien is dat de onderbewuste hoop dat Kojima wel weer iets geniaals heeft gemaakt en dat wat we gezien hebben maar tipje van sluier is, want als het dat niet is, zal het idd voor veel mensen een vieze tegenvaller worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

Maar geef me dan eens een voorbeeld van wat je denkt dat we nog niet gezien hebben?
Denk je dat de gameplay heel anders gaat zijn dan wat ze tonen? Denk je dat setting heel anders gaat zijn? Denk je dat het verhaal heel anders gaat zijn?

Is toch gewoon duidelijk allemaal. We hebben letterlijk een uur aan gameplay gezien + misschien 10 story trailers.
In ieder geval veel nieuwe en vooral grotere vijanden. Verder verwacht ik dat er meer schuil gaat achter het UPS gedeelte, maar wat weet ik uiteraard niet. In de trailer zien we ook een stukje combat in wat lijkt de eerste wereldoorlog. Daar hebben we ook nog niks van gezien verder. Iets met tijdreizen? Het gedeelte dat je na je dood je eigen lichaam moet terugvinden is volgens mij ook niet laten zien. Er zit een multiplayer aspect in de game waarbij je al dan niet indirect interacteert met andere spelers, hebben we daar iets van gezien? Volgens mij ook niet.

En ja, de setting gaat zeker verrassen, verwacht ik. Ik denk namelijk niet dat we alleen maar in een kapot VS rond zullen lopen. :)

En een uur gameplay (voornamelijk ook hetzelfde) is niet heel veel voor een open wereld game, toch? Als ik Horizon Zero Dawn als voorbeeld mag pakken: ik heb 20 uur gespendeerd in het tutorial gebied nog voordat de poorten open gingen naar de "echte" open wereld. Als DS na 10 uur compleet los gaat en alles wat Kojima heeft laten zien, dateert van daarvoor, dan weten we inderdaad amper iets over de game. En dat is waar ik op reken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
toen ik het voor het eerst een kojima spel had gekocht, had ik hem direct weer verkocht en dit telkens opnieuw bij zijn nieuwe titels. ik dacht wat een bullshit-spellen. totdat ik zijn style begreep en begon te waarderen (beetje net als tarantino films). Nu is de MGS-reeks mijn favoriet geworden.

Het enige waar ik tegen op kijk is de open-wereld setting. Dit had hij goed verprutst bij MGS5.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 29-10-2019 13:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb even in eigen woorden uitgeschreven waar de game over gaat. Dit is volledig gebaseerd op de trailers. Misschien heeft iemand er iets aan :)

Het spel speelt zich af in de VS. Jij speelt als Sam. Er heeft een soort natuurramp plaatsgevonden die de wereld heeft verwoest. Deze ramp wordt de Death Stranding genoemd, ze beschrijven het als een ‘reeks explosies’. Door deze ramp is de maatschappij volledig uit elkaar gevallen, mensen wonen verspreid in bunkers. De president van de VS (die op haar sterfbed ligt), vraagt je om te komen werken voor het overheidsbedrijf genaamd Bridges. Het doel van Bridges is om de maatschappij weer te verbinden. Sam gaat dus als ‘transporter’ voor Bridges werken. Jouw doel is om rond te trekken door Amerika en al die bunkers te verbinden. Op die manier moet je Amerika weer tot 1 geheel maken. In de tussentijd doe je ook allerlei quests voor die mensen in de bunkers. Daarnaast zijn er natuurlijk vijanden die je plannen tegenwerken.

Die natuurramp heeft ook een bovenmenselijk aspect. Er zijn connecties gecreëerd met andere dimensies: Hades en Purgatory (Hel en Vagevuur). Kojima geeft Hades visueel weer met die oorlogen. Het is letterlijk een plek vol pijn, woede etc.. Purgatory is die onderwaterwereld of dat strand wat ze tonen. In de Purgatory leven allerlei bovennatuurlijke wezens, die zwarte monsters. Dit zijn BT’s (Beached Things). Door het ontstaan van die connecties kunnen BT’s naar de echte wereld komen, op zoek naar lijken die ze naar Purgatory kunnen brengen. Mensen kunnen de BT’s niet zien, BB’s (Bridge baby) kunnen dit wel. (Omdat de BB’s via een soort navelstreng verbonden zijn met Purgatory.)

Cliff (Mads Mikkelsen) is de grote antagonist in de game. Het lijkt er op dat je hem vooral in de andere dimensies gaat tegenkomen. We zien hem eigenlijk enkel in Hades, waar hij beschermd wordt door een leger van doden. Waarschijnlijk heeft hij ook meer te maken met het ontstaan van de Death stranding.
Daarnaast is er Higgs (Troy baker), hij is de antagonist in de echte wereld. Hij is leider van een verzetsgroep en wil jouw taak als transporter dwarsbomen. Het vreemde aan Higgs is dat hij een soort kracht bezit waardoor hij controle heeft over Purgatory. Zo kan hij bijvoorbeeld BT’s oproepen, waar jij dan tegen moet vechten.

Kort samengevat: het grootste deel van de game ben je bezig met exploration. (rondtrekken, pakjes bezorgen, ladder/touw gebruiken, rijden met je voertuig..). Terwijl je dit doet, ga je moeten vechten tegen die verzetsgroepen die je resources willen stelen. Daarnaast ga je moeten vechten tegen die BT's in de echte wereld. Dit zijn vooral stealth en boss fights. Wanneer je dood gaat, kom je even terecht in Purgatory, waarna je weer respawnt in de echte wereld.
Hades lijkt heel story based en lineair. Op bepaalde momenten in de story ga je hier terechtkomen, waarbij ook wat meer gunplay gaat zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:25:
Ik heb even in eigen woorden uitgeschreven waar de game over gaat. Dit is volledig gebaseerd op de trailers. Misschien heeft iemand er iets aan :)

Het spel speelt zich af in de VS. Er heeft een soort natuurramp plaatsgevonden die de wereld heeft verwoest. Deze ramp wordt de ‘Death Stranding’ genoemd, ze beschrijven het als een ‘reeks explosies’. Door deze ramp is de maatschappij volledig uit elkaar gevallen, mensen wonen verspreid in bunkers. Jij speelt als Sam. De president van de VS (die op haar sterfbed ligt), vraagt je om te komen werken voor het overheidsbedrijf genaamd Bridges. Het doel van Bridges is om de maatschappij weer te verbinden. Sam gaat dus als ‘transporter’ voor Bridges werken. Jouw doel is om rond te trekken door Amerika en al die bunkers te verbinden. Op die manier moet je Amerika weer tot 1 geheel maken. In de tussentijd doe je ook allerlei quests voor die mensen in de bunkers. Daarnaast zijn er natuurlijk vijanden die je plannen tegenwerken.

Die natuurramp heeft ook een bovenmenselijk aspect. Er zijn connecties gecreëerd met andere dimensies: Hades en Purgatory (Hel en Vagevuur). Kojima geeft Hades visueel weer met die oorlogen. Het is letterlijk een plek vol pijn, woede etc.. Purgatory is die onderwaterwereld of dat strand wat ze tonen. In de Purgatory leven allerlei bovennatuurlijke wezens, die zwarte monsters. Dit zijn BT’s (Beached Things). Door het ontstaan van die connecties kunnen BT’s naar de echte wereld komen, op zoek naar lijken die ze naar Purgatory kunnen brengen. Mensen kunnen de BT’s niet zien, BB’s (Bridge baby) kunnen dit wel. (Omdat de BB’s via een soort navelstreng verbonden zijn met Purgatory.)

Cliff (Mads Mikkelsen) is de grote antagonist in de game. Het lijkt er op dat je hem vooral in de andere dimensies gaat tegenkomen. We zien hem eigenlijk enkel in Hades, waar hij beschermd wordt door een leger van doden. Waarschijnlijk heeft hij ook meer te maken met het ontstaan van de Death stranding.
Daarnaast is er Higgs (Troy baker), hij is de antagonist in de echte wereld. Hij is leider van een verzetsgroep en wil jouw taak als transporter dwarsbomen. Het vreemde aan Higgs is dat hij een soort kracht bezit waardoor hij controle heeft over Purgatory. Zo kan hij bijvoorbeeld BT’s oproepen, waar jij dan tegen moet vechten.

Kort samengevat: het grootste deel van de game ben je bezig met exploration. (rondtrekken, pakjes bezorgen, ladder/touw gebruiken, rijden met je voertuig..). Terwijl je dit doet, ga je moeten vechten tegen die verzetsgroepen die je resources willen stelen. Daarnaast ga je moeten vechten tegen die BT's in de echte wereld. Dit zijn vooral stealth en boss fights. Wanneer je dood gaat, respawn je opnieuw doordat je tijdelijk in Purgatory terechtkomt.
Hades lijkt heel story based en lineair. Op bepaalde momenten in het verhaal ga je terechtkomen in Hades, waarbij ook meer gunplay gaat zijn
Thanks! Fijne toevoeging dit die zeker wat meer duidelijkheid schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
@bram1984 @Albinoraptor hebben gezegd wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen.

Ik heb vrij veel berichten gelezen over Death Stranding en 9/10 berichten gaat alleen over de naam Kojima en wat @Albinoraptor al ze;
Albinoraptor schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:23:
[...]

Misschien is dat de onderbewuste hoop dat Kojima wel weer iets geniaals heeft gemaakt en dat wat we gezien hebben maar tipje van sluier is, want als het dat niet is, zal het idd voor veel mensen een vieze tegenvaller worden.
Precies dit.

Ik heb niets tegen de mensen die een pre-order hebben staan, maar als ik kijk naar elk andere game heeft Kojima echt niets laten zien van het spel. Het enige wat hij heeft laten zien is een beetje rondlopen in een open wereld wat al eerder genoemd werd.

Ik vraag me gewoon af, als er geen Kojima naam aanhangt of een exclusive is, hadden mensen dan ook een pre-order geplaatst of de game zo lopen verdedigen dat het een geweldige en unieke game is? Heb je hem gespeeld? Nee toch? Dus hoe kan je zoiets dan zeggen?

Reviews zullen het zeggen binnenkort, ik geloof dat die eerder kwamen dat de release.. ben benieuwd.

Edit: Ik ben overigens voor ontwikkelaars die iets nieuws en unieks willen brengen, maar overtuig mij dan wel met echte gameplay en niet zoals eerder werd gezegd een soort van wandelsim.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferio op 29-10-2019 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ferio schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:38:
Het enige wat hij heeft laten zien is een beetje rondlopen in een open wereld wat al eerder genoemd werd.
Opnieuw: Dit is dus complete onzin. Heb je wel de moeite gedaan om de trailers te kijken?
Andere dingen die we hebben gezien:
Een stuk combat tegen die verzetsgroepen
Een volledige fight tegen een mini boss (+ een heel korte stukje uit een andere boss fight).
We hebben gezien hoe het managementsysteem van je cargo werkt
We hebben gezien dat er stealth is
We hebben gezien dat er gunplay is
Je kan rijden met verschillende voertuigen
Het online aspect hebben ze tot in detail uitgelegd. (@bram1984 zie die 50min gameplay)

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 29-10-2019 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Ik denk dat het niet zo handig is geweest om de game zolang vaag te houden. De eerste 3-4 trailers zeiden niet zoveel en waren vooral bedoeld om de sfeer neer te zetten en het allemaal mysterieus te houden. Pas daarna werden er stukjes gameplay getoond, maar ook dat was niet zoveel.

Ik kan me voorstellen dat mensen daarop afhaken en het beeld vasthouden van een vage game waar je niks van weet. Ik denk dat het beter was geweest als er al eerder een gameplay trailer was geweest van een minuut of 3-4.

50 minuten naar een Japanse presentatie kijken met een overhypte presentatrice is ook niet voor iedereen weggelegd. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 29-10-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:00:
Ik denk dat het niet zo handig is geweest om de game zolang vaag te houden. De eerste 3-4 trailers zeiden niet zoveel en waren vooral bedoeld om de sfeer neer te zetten en het allemaal mysterieus te houden. Pas daarna werden er stukjes gameplay getoond, maar ook dat was niet zoveel.

Ik kan me voorstellen dat mensen daarop afhaken en het beeld vasthouden van een vage game waar je niks van weet. Ik denk dat het beter was geweest als er al eerder een gameplay trailer was geweest van een minuut of 3-4.

50 minuten naar een Japanse presentatie kijken met een overhypte presentatrice is ook niet voor iedereen weggelegd. :)
Ik denk dat het een erg goede keuze is geweest. Jij hebt het erover, iedereen heeft het erover. De hele gamewereld blijft erover praten. En voor de game en reviews uit zijn weet je niet of het goed is dus al dit geneuzel vooraf betekend achteraf misschien helemaal niks. Negatieve reclame is ook reclame. Als het goed word is het een geweldig game, als het slecht word raken verliezen we niets wat we nog niet hadden, maar iedereen heeft het er wel over.
Kojima heeft zijn strepen dik er dwars verdiend, de MGS reeks is voor mij een vd beste gameseries ooit.
Dat geeft geen garantie op iets goeds maar de verwachtingen mogen gewoon hoog zijn.
En ik hoop stiekem een beetje op een bijzondere "walking sim" met veel aspecten er bij aan. Ik wil niet teveel hyper aktie game, maar een fijne surreëele relaxte bizarre verhaalgame met veel vage shit :P Het is niet enkel de naam Kojima maar het design, de wereld, sfeer, stijl, verhaal, dit alles samen spreek mij enorm aan. En nu maar hopen dat het goed uitpakt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 30-10-2019 01:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Opnieuw: Dit is dus complete onzin. Heb je wel de moeite gedaan om de trailers te kijken?
Andere dingen die we hebben gezien:
Een stuk combat tegen die verzetsgroepen
Een volledige fight tegen een mini boss (+ een heel korte stukje uit een andere boss fight).
We hebben gezien hoe het managementsysteem van je cargo werkt
We hebben gezien dat er stealth is
We hebben gezien dat er gunplay is
Je kan rijden met verschillende voertuigen
Het online aspect hebben ze tot in detail uitgelegd. (@bram1984 zie die 50min gameplay)
Ik zou de discussie niet meer aangaan.. mensen kijken de trailers niet meer, praten na wat reddit/facebook roept. En dat is dan de ultieme waarheid.

Uiteindelijk zijn games ook goed of slecht zonder trailers, zonder gameplay. De hele discussie is nu aan het verzanden "het is een mogelijke flop want de trailers zijn te vaag" 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:57:
[...]

Ik zou de discussie niet meer aangaan.. mensen kijken de trailers niet meer, praten na wat reddit/facebook roept. En dat is dan de ultieme waarheid.

Uiteindelijk zijn games ook goed of slecht zonder trailers, zonder gameplay. De hele discussie is nu aan het verzanden "het is een mogelijke flop want de trailers zijn te vaag" 8)7
Is er een discussie dan? Er is alleen aangegeven dat sommige mensen op basis van de huidige footage geen pre-orders wensen te doen en niet snappen wat er qua gameplay zo interessant aan is.

De korte trailers heb ik wel gekeken. Door die lange heb ik snel heen geskipped omdat ik niet teveel spoilers wil zien. Ik houd vaak ook de audio uit bij dit soort dingen, ook weer vanwege spoilers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
corset schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:57:
[...]

Er is hier niemand die zegt dat de game een flop wordt, dus ik begrijp niet waarom je nu zelf dingen aan het verzinnen bent?
En trailers zijn bedoeld om een beeld te geven van een game en mensen te overtuigen dat je die game moet kopen. Schijnbaar schiet Death Stranding daarin toch iets te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Heel simpel, wil je het pre orderen? Doe het dan, wil je het niet? Doe het dan niet.

Maar wordt vrij irritant om in elk game topic steeds dezelfde "pre order is slecht en waarom doen mensen het?!?!?!" te zien ontstaan. We snappen het. Maar mensen hebben andere meningen, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik meen van de week iets op te vangen dat de reviews vrijdag tot chapter 3 gaan :?
Er schijnt een apart embargo op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jori040 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:27:
Ik meen van de week iets op te vangen dat de reviews vrijdag tot chapter 3 gaan :?
Er schijnt een apart embargo op te zitten.
ok. begin is sterk dus, de rest van de chapters kunnen we overslaan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Hamazaki schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:31:
[...]

ok. begin is sterk dus, de rest van de chapters kunnen we overslaan :9
Volgens Kojima wordt de game pas halverwege echt leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kojima Productions is zo te horen de OST aan het streamen op hun Twitch channel met een countdown naar de launch trailer: https://www.twitch.tv/kojimaproductions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Morgen dus de launch trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Was al een paar dagen aangekondigd. Kojima is morgen aanwezig op PGW, waar de trailer getoond gaat worden.
Uit een foto die Kojima een week geleden tweette kan je ook opmaken dat de trailer +-12minuten duurt

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 29-10-2019 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Dit soort reacties is ver off-topic en mogen achterwege gelaten worden. Reageren op een slechte reactie is ook niet toegestaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:57:
@Enigmus Prima joh. We gaan het toch niet eens worden. Beetje trekken aan een dood paard dit, dus ik laat het hierbij.

[...]

Yep ik vind het ook verfrissend en ik hoop vooral dat de game super goed is (ik heb geen baat bij een slechte game), maar vooralsnog zie ik geen reden om te pre-orderen. Ik blijf ook vasthouden aan het feit dat we veel dingen nog gewoon niet gezien hebben. Ik heb overigens meerdere walking sims gespeeld hoor, dus ik heb er weinig op tegen (Edit Finch, Ethan Carter, Dear Esther, Gone Home, Everybody's Gone to the Rapture etc.), alleen dat zijn wat kleinere projecten met schappelijke prijsjes (of PS Plus IGC). Daarbij geloof ik ook niet dat dit een walking sim is, maar dat de footage dat alleen doet vermoeden omdat we veel nog niet gezien hebben.
Wat wil je nog meer zien van het spel? Er is al teveel aan verhaal getoond imo. Nogmaals, je weet waarom, hoe en wat als je naar de beelden hebt gekeken, maar heb sterk het idee dat een gedeelte aan jouw aandacht is ontsnapt en/of dat je alles wilt zien wat er te doen is en/of hoopt dat er meer is dan de 'saaie' manieren van spelen. Het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Was al een paar dagen aangekondigd. Kojima is morgen aanwezig op PGW, waar de trailer getoond gaat worden.
Uit een foto die Kojima een week geleden tweette kan je ook opmaken dat de trailer +-12minuten duurt
12 minuten lijkt mij erg lang. Weet niet of ik het ga kijken om eerlijk te zijn. Er moet voldoende aan verrassingen overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen wannabee-mod gedrag aub, maak een TR aan en laat het daarbij
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Damn, 12 minuten voor een launch trailer? Eerst maar even aanhoren of er spoiler gevoelige shit in zit, want dan sla ik 'm lekker over.

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
dvd-linden schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:58:
Ik snap @bram1984 anders prima. Laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik het zeker kan waarderen dat er nog ontwikkelaars zijn die grote games durven te releasen die eens iets anders doen. In mijn optiek lijken veel Triple-A games in grote lijnen best veel op elkaar. Dus wat dat betreft kan ik hetgeen Kojima doet (en dan ook nog eens met zo'n cast) alleen maar toejuichen.

Echter, ik kan me wel prima vinden in wat @bram1984 zegt over de gameplay en dat dit niet een van de hoofdoorzaken kan zijn waardoor er veel pre-orders zijn (op het handje na die juist een game pre-orderen als een game uniek belooft te zijn qua gameplay). Bij een The Last of Us 2 kan ik echt wel een goede inschatting maken van wat me te verwachten staat qua gameplay (wat ook nog eens bevestigd wordt door de gameplayvideos). Bij een Fifa is dit helemaal zo klaar als een klontje, maar bij deze game heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik zal toegeven dat ik niet alle video's tot nu toe uitgeplozen heb, maar ik heb toch zeker wel het een en het ander gezien en buiten dat er vast veel exploratie aan bod komt vind ik het nog steeds heel moeilijk in te schatten. Nou heb ik nog nooit een Kojima game gespeeld, dus wellicht dat dit bij mij ook extra meespeelt waardoor ik het lastig in vind te schatten. Toch denk ik dat deze game qua gameplay
voor veel mensen anders uit gaat pakken vergeleken met de verwachtingen die ze nu hebben. En dat is niet per se negatief, want dat kan leuk zijn en sommige mensen zullen juist extra blij worden van zoiets. Voor mij werkt het echter niet, want ik moet toch wel in grote lijnen een idee hebben van wat ik kan verwachten. En daarom staat deze game (buiten de hype die eromheen hangt) totaal niet op mijn radar.
*snip* Het is al duidelijk wat je gaat doen. In grote lijnen weet je wat je gaat doen, waarom je het gaat doen en welke middelen je hebt om je missies te bewerkstelligen. Als je alle videos hebt gezien moet het *snip* niet zo denigrerend goed te beoordelen zijn of het wat voor hem/haar is, want zo obscuur is het echt niet. Wat het wel is, is dat het apart is en onconventioneel. En iedereen moet zelf weten of dat dus aanspreekt.

*snip*

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*snip* Volledig onnodig stoken weer, Bram, je moet beter weten inmiddels.

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
*snip* klaar nu

Anton.net heeft het in grote lijnen goed uitgelegd. Mocht je het nogmaals met beelden willen zien dan kan ik deze dame aanraden die spoiler-free Death Stranding uitlegt: [YouTube: The World of Death Stranding]

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6vtZwBF/DS-LE.png

[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Enigmus Vet hoor, is dat je eerste ps4?
Ik was aan het twijfelen om voor de special edition te gaan, maar eigenlijk vind ik die steelbook best tegenvallen. Daarom maar de gewone versie besteld....
Op Amazon UK hebben ze nu ook een mooie Higgs variant, die komt met een extra sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Anton.net schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:09:
@Enigmus Vet hoor, is dat je eerste ps4?
Ik was aan het twijfelen om voor de special edition te gaan, maar eigenlijk vind ik die steelbook best tegenvallen. Daarom maar de gewone versie besteld....
Op Amazon UK hebben ze nu ook een mooie Higgs variant, die komt met een extra sleeve
Had de Collectors Edition op het oog, maar was op de eerste dag al uitverkocht. Meestal verkoop ik mijn oude PS4 wanneer er geen leuke ps4 exclusive in zicht is en koop dan weer een nieuwe. Had een waardebon van bol.com en vind het mooie art, vooral de controller dus dacht what the heck, waarom niet. Vind de steelbook art ook niet zo denderend. Ben wel benieuwd naar de golden gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Modbreak:Het gekibbel houd hier op, ik ga waarschijnlijk nog snoeien in de reacties. Speel niet op de man aub, maak dan liever TRs aan.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dit belooft alvast veel goeds.

https://www.thesixthaxis....-unique-stunning-embargo/

Kojima Productions heeft deze zelfs geretweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Was het tijdstip van de reviews nou 1 Nov 09:00 uur ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste