coax naar utp converter
filmpje van het product YouTube: MuxLab 500306
zijn er tweakers met ervaring en is dit een reden om dit wel/niet te doen.. 134 euro vind ik erg veel alleen een coax trekken is goedkoper maar wel enorm lastig in dit geval. (het was of UTP of coax) en gezien dat er 2x utp meer + punten had .. hebben we UTP getrokken, helaas levert de provider geen UTP boxjes meer voor tv standaard uit, en als je die krijgt dan heb je minder zenders.. (caiway)
let op ik vraag ervaring de "oplossingen" zijn alsvolgt
oplossing 1) andere provider (niet gewenst wegens enige glas aanbieder ..)
oplossing 2) interactive tv (met gevolg minder zenders) a 2,50 p maand = 4 jaar + terugverdien tijd
oplossing 3) deze ? nadeel unshielded utp ligt er nu
postje http://www.hdbtconnect.nl...-500306-kabeltv-over-utp/
een topic TV (COAX) kijken over het netwerk (UTP)
imho alternatief +review hardware tv (Dav1d in "Tv-signaal naar zolder") niet nu de vraag! en duurder 160,-
let op ik vraag om review/ervaring van andere tweakers over dit product
filmpje van het product YouTube: MuxLab 500306
zijn er tweakers met ervaring en is dit een reden om dit wel/niet te doen.. 134 euro vind ik erg veel alleen een coax trekken is goedkoper maar wel enorm lastig in dit geval. (het was of UTP of coax) en gezien dat er 2x utp meer + punten had .. hebben we UTP getrokken, helaas levert de provider geen UTP boxjes meer voor tv standaard uit, en als je die krijgt dan heb je minder zenders.. (caiway)
let op ik vraag ervaring de "oplossingen" zijn alsvolgt
oplossing 1) andere provider (niet gewenst wegens enige glas aanbieder ..)
oplossing 2) interactive tv (met gevolg minder zenders) a 2,50 p maand = 4 jaar + terugverdien tijd
oplossing 3) deze ? nadeel unshielded utp ligt er nu
postje http://www.hdbtconnect.nl...-500306-kabeltv-over-utp/
een topic TV (COAX) kijken over het netwerk (UTP)
imho alternatief +review hardware tv (Dav1d in "Tv-signaal naar zolder") niet nu de vraag! en duurder 160,-
let op ik vraag om review/ervaring van andere tweakers over dit product
[ Voor 32% gewijzigd door vso op 30-01-2018 08:56 ]
Tja vanalles