ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
vandaag geinformeerd bij Smits in Arnhem, gingen niet lager dan 3795 inclusief bezorgen of 3750 ophalen.SqueakyClean schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:09:
[...]
Kamera Express gaat ook mee in deze prijs!
Had m ook bijna aangeschaft voor deze prijs (bij Apollo). Maar al is de bodem in zicht, hij is nog niet bereikt. Ik verwacht dat de prijs blijft hangen rond de € 3.100, iets meer dan 50% van de adviesprijs. Met hier en daar uitschieters net onder €3.000.
Mijn verhaal bevestigde nog maar eens dat de LG 55 GX te koop is voor 1532 euro bij Art en Craft daar gaat de cashback van 200 euro nog vanaf.mvdb1 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:35:
[MBR]Offtopic. Alleen noemen een tv besteld te hebben voegt niets toe, prijzen is waar we iets aan hebben.[/]
nu 1649
[ Voor 6% gewijzigd door hawkeye73 op 13-10-2020 11:53 . Reden: prijs aangepast door kijkshop ]
Ik was op zoek naar de 65CX en van plan deze rond Black Friday aan te schaffen, maar gezien de recente cashback actie van de GX was het huidige prijsverschil zo klein (hoeveelheid geduld overigens ook) dat ik heb besloten om nu voor de 65GX te gaan.
Ik heb een mooie deal kunnen maken met Apollo, de 65GX in combinatie met een receiver, frontspeakers en een centerspeaker. Voor de tv heb ik € 2.250 betaald excl. cashback met vijf jaar pixelgarantie. Smits gaf ook een mooie aanbieding voor het totaalpakket, maar uiteindelijk voor Apollo gegaan.
Nu maar geduldig afwachten tot het spul binnenkomt
Dit kan ik bevestigen. Een uur geleden een voucher ontvangen voor dezelfde deal. Prettig resultaat, dank forum!mvdb1 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:11:
[...]
Mijn verhaal bevestigde nog maar eens dat de LG 55 GX te koop is voor 1532 euro bij Art en Craft daar gaat de cashback van 200 euro nog vanaf.
Edit: overigens staat hij bij tvreus.nl vandaag ook voor € 1.549,-. Er staat niets bij over de 200 cashback, maar als die hier ook geldt dan is dat een vergelijkbare prijs.
[ Voor 19% gewijzigd door sliNh op 13-10-2020 11:44 ]
Precies dezelfde deal kunnen sluiten zonet bij Smits voor €1875,-. Dank voor dit bericht!! Dit heeft me zeker wat bespaard, inclusief de extra garantie. Ik ben benieuwd op welke prijs de 65CX gaat zitten tijdens Black Friday..VulpX schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:09:
Zojuist ook een goede deal kunnen maken voor de 65CX bij Smits. Ze hadden de tv voor €1875 online staan tot een paar uur geleden, ondertussen staat de prijs op €1999. Ik heb even gebeld en een kortingscode gekregen om het bedrag terug te brengen naar die €1875, inclusief bezorging en 5 jaar garantie.
Vanochtend eerst ook platteTV en KE geprobeerd, maar die wilden alleen matchen en niet lager gaan met de prijs toen Smits eenmaal op €1999 zat in hun webshop.
[ Voor 96% gewijzigd door FeaR op 13-10-2020 15:14 ]
Wat mij jaarlijks op valt is dat de deals op Black Friday qua top-televisies vaak tegen vallen. De beste prijzen vind je (bind me er niet op vast) in de maand voor Black Friday.Cobraa schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Mooie deal, wil deze eigenlijk ook kopen, maar wil wachten tot Black Friday, is wel een risico
ik heb zojuist gemaild met de vraag voor hetzelfde aanbod en ook ik heb nu de LG OLED55CX6LA besteld voor 1.299.Romius schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:51:
Ik ben in de markt voor een tv met voet, dus de LG OLED55CX6LA zou dan logischer zijn. Bij Kamera Express bieden ze deze aan voor 1299 ex verzending a 30 euro en met 5 jaar garantie. Volgens mij wel een goede deal?
Edit: PlatteTV had ook gereageerd met een voorstel om wat in te ruilen. Op basis van een 55C7V boden ze 1050 bijbetalen, dat zou een restwaarde van 250 zijn, wat natuurlijk een beetje onzinnig is.
ik ben benieuwd of de BF deals daar nog onder kunnen gaan duiken (kan me onderzoek van Tweakers herinneren dat het toch echt wel mee viel met de feitelijke kortingen), maar ik ben hier hoe dan ook erg tevreden mee. Grote dank aan dit forum.
Ik heb gebeld ahv jou bericht, maar men gaat echt niet lager dan 2350 ex 5jr garantie (69 euro)ThomasRV schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:24:
Na het een tijdje volgen van dit topic heb ik gister de knoop doorgehakt. Bedankt voor jullie terugkoppelingen.
Ik was op zoek naar de 65CX en van plan deze rond Black Friday aan te schaffen, maar gezien de recente cashback actie van de GX was het huidige prijsverschil zo klein (hoeveelheid geduld overigens ook) dat ik heb besloten om nu voor de 65GX te gaan.
Ik heb een mooie deal kunnen maken met Apollo, de 65GX in combinatie met een receiver, frontspeakers en een centerspeaker. Voor de tv heb ik € 2.250 betaald excl. cashback met vijf jaar pixelgarantie. Smits gaf ook een mooie aanbieding voor het totaalpakket, maar uiteindelijk voor Apollo gegaan.
Nu maar geduldig afwachten tot het spul binnenkomt
Jou aankoop kennen ze uiteraard, en men zegt dat jij een algehele korting heb gekregen op je factuur, en daardoor gewoon 2350 euro zou hebben betaald voor de TV.
Ik ken je factuur niet, hoeft ook niet, maar jou prijs van 2250 incl garantie wordt door Apollo ontkent.
Kamera Express: 3649 euro met 5 jaar garantie zonder cashback; garantievoorwaarden https://www.kamera-express.nl/garantie-aanvragen
Apollo: 3650 euro met standaard garantie zonder cashback, 5 jaar garantie 89 euro; garantievoorwaarden https://www.apollo.nl/nl/...ntie-75-tm-85-inch/?pos=0
Platte TV: 4299 euro na veel aandringen met standaard garantie zonder cashback. 5 jaar garantie 190 euro, zij claimen de enige te zijn waarbij defecten aan één dode pixel worden verholpen. Garantie voorwaarden http://www.plattetv.nl/in...ce-pakket-OLED-13573.html, maar deze prijs is niet voor de 77".
Qua prijs ging Platte TV zeker niet matchen, qua garantie zitten er nog wat verschillen, Apollo lijkt een betere pixelgarantie dan Kamera Express. Ik heb de garantie voorwaarden van Apollo nog onder de aandacht gebracht bij Platte TV, deze gaven het volgende aan, nogal vreemd:
"zij werken met een soort systeem waardoor u uiteindelijk meer gaat betalen"
Ik heb Kamera Express nog naar de voorwaarden m.b.t. pixelgarantie, hierop was het antwoord:
---
Beste
De 5 jaar garantie bevat garantie tegen technische gebreken.
Wij bieden geen extra garantie op defecte pixels aan. Wij vinden dit niet noodzakelijk omdat de fabrikanten voldoende dekking bieden. Wanneer er meerdere dode pixels bij elkaar in de buurt zitten of wanneer er sprake is van een stuck pixel, die continue een kleur geeft, krijgt u een nieuw paneel onder garantie. Wanneer u met normaal gebruik, op een normale kijkafstand kijkt, is een enkele dode pixel namelijk niet te zien. Wanneer u op 10 cm afstand van uw tv gaat kijken, kunt u mogelijk iets vinden, wat niet door de fabrikant word opgelost.
Met vriendelijke groet,
---
Ik heb dit ook nagevraagd en men (KE) geeft géén volledige pixel garantie. Ze hanteren dezelfde garantie als LG dus dode pixels moeten in een cluster liggen van meerdere dode pixelsjenssen schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:10:
77CX:
Kamera Express: 3649 euro met 5 jaar garantie zonder cashback; garantievoorwaarden https://www.kamera-express.nl/garantie-aanvragen
Apollo: 3650 euro met standaard garantie zonder cashback, 5 jaar garantie 89 euro; garantievoorwaarden https://www.apollo.nl/nl/...ntie-75-tm-85-inch/?pos=0
Platte TV: 4299 euro na veel aandringen met standaard garantie zonder cashback. 5 jaar garantie 190 euro, zij claimen de enige te zijn waarbij defecten aan één dode pixel worden verholpen. Garantie voorwaarden http://www.plattetv.nl/in...ce-pakket-OLED-13573.html, maar deze prijs is niet voor de 77".
Qua prijs ging Platte TV zeker niet matchen, qua garantie zitten er nog wat verschillen, Apollo lijkt een betere pixelgarantie dan Kamera Express. Ik heb de garantie voorwaarden van Apollo nog onder de aandacht gebracht bij Platte TV, deze gaven het volgende aan, nogal vreemd:
Ik heb Kamera Express nog naar de voorwaarden m.b.t. pixelgarantie, hierop was het antwoord:
---
Beste
Wij bieden geen extra garantie op defecte pixels aan. Wij vinden dit niet noodzakelijk omdat de fabrikanten voldoende dekking bieden. Wanneer er meerdere dode pixels bij elkaar in de buurt zitten of wanneer er sprake is van een stuck pixel, die continue een kleur geeft, krijgt u een nieuw paneel onder garantie. Wanneer u met normaal gebruik, op een normale kijkafstand kijkt, is een enkele dode pixel namelijk niet te zien. Wanneer u op 10 cm afstand van uw tv gaat kijken, kunt u mogelijk iets vinden, wat niet door de fabrikant word opgelost.
Met vriendelijke groet,
---
Apollo verteld mij net aan de telefoon dat bij 1 dode pixel het scherm wordt uitgewisseld.
Ook Platte tv zegt deze garantie te geven.
Het eerder genoemde aanbod in dit topic van 1535 (ex cashback) werd ook bij mij aangeboden bij Arts & Craft (had uiteraard de naam van dit topic gedropt). Platte TV wilde daar niet in mee en bleef hangen op 1749 (ex cashback). Ook na het noemen van de prijs bij TV Reus.
Art&Craft: € 1535,- (incl. verzendkosten)
Kamera-express: € 1599,- (incl. 5 jaar garantie, excl. verzendkosten a € 30,-)
Apollo: € 1650,- (incl. verzendkosten)
PlatteTV: € 1749,- (incl. verzendkosten)
Bij bovenstaande gaat dan nog € 200,- cashback van af.
Ik neig naar Kamera-express vanwege de 5 jaar garantie, maar bij Art&craft ben ik € 94,- voordeliger uit. Keuzes....
Vorige week nog exact dezelfde deal gemaakt bij Smits in Arnhem.martinus83 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:34:
[...]
Ik heb gebeld ahv jou bericht, maar men gaat echt niet lager dan 2350 ex 5jr garantie (69 euro)
Jou aankoop kennen ze uiteraard, en men zegt dat jij een algehele korting heb gekregen op je factuur, en daardoor gewoon 2350 euro zou hebben betaald voor de TV.
Ik ken je factuur niet, hoeft ook niet, maar jou prijs van 2250 incl garantie wordt door Apollo ontkent.
2245 voor de 65GX, inclusief 5 jaar garantie en bezorging en exclusief 200 cashback.
Nu zat ik helemaal voorin de cashback dus mogelijk gaat de prijs nu iets omhoog........
Ik heb hem vandaag ook voor 2245 besteld bij smits. De lokale boxxer kon hem overigens ook leveren voor 2245, maar deze kreeg hem pas later weer op voorraad.fast_ray schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Vorige week nog exact dezelfde deal gemaakt bij Smits in Arnhem.
2245 voor de 65GX, inclusief 5 jaar garantie en bezorging en exclusief 200 cashback.
Nu zat ik helemaal voorin de cashback dus mogelijk gaat de prijs nu iets omhoog........
GX65 / €2299
GX77 / €4299
Verschil tussen beide blijft groot. Excl cashback.
Geeft Smits ook de zgn volledige pixel garantie zoals PlatteTV en Apollo?Fred_Perry schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:03:
[...]
Ik heb hem vandaag ook voor 2245 besteld bij smits. De lokale boxxer kon hem overigens ook leveren voor 2245, maar deze kreeg hem pas later weer op voorraad.
De prijs staat bij smits ook gewoon op een nette €2299,- voor de 65GX (excl 200 cashback)
https://www.smitsarnhem.nl/65gx6la
Die 2245 is dus niet extreem incl de garantie.
Ik denk dat die 65GX nog wel kan gaan zakken in prijs.
PlatteTV heeft dure garantie van 200,-
Al kun je die (met pijn en moeite) voor 160 euro krijgen.
Smits doet de garantie 'erbij' en Apollo rekent 69,-
PS, smits heeft ook een OUTLET model van de 65GX? voor de prijs van 2279 volgens de site.
Vraag me af wat dat inhoud, geopende doos?
https://www.smitsarnhem.nl/65gx6la-6638
[ Voor 45% gewijzigd door martinus83 op 13-10-2020 22:43 ]
[ Voor 94% gewijzigd door FeaR op 14-10-2020 13:00 ]
Dit topic is om prijsaanbiedingen en prijsontwikkelingen te bespreken. (zie rode blok onderaan)SaraNostra schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:20:
Vraagje: zijn deze OLED55CX series NL / Ziggo / KPN ready? Of verschilt dat per bedrijf?
Een vraag zoals degene die je stelt, kan je voortaan beter stellen in het LG OLED topic.
Maar om je vraag te beantwoorden. Als je bedoelt of je hiermee normaal NL kabel tv kunt kijken door middel van een smartcard in de CI-module dan is het antwoord: Ja, zeker met een OLED55CX6LA
Zie het kopje "Tuner" bij LG OLED55CX6LA
Smits Arnhem
65GX 2299 + 150 verzekerde verzending (Belgie)
77GX 4499 + 250 verzending (Belgie)
Apollo
OLED65GX6 € 2250
OLED75GX6 € 4495
Verzending naar Belgie 8.95
Telkens exclusief de cash back actie.
Prijzen liggen dus allemaal heel dicht bij elkaar. Verzending niet...
Uiteindelijk toch voor de deal met Apollo gegaan. Na hun gemaild te hebben m.b.t. de garantie die KE geeft, wilde ze de 5 jaar 100% pixelgarantie erbij doen t.w.v. € 49,-.NmS schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:34:
Naar aanleiding van het aanbod van Art en Craft van €1535,- voor de LG 55GX ook even geïnformeerd bij wat andere winkels:
Art&Craft: € 1535,- (incl. verzendkosten)
Kamera-express: € 1599,- (incl. 5 jaar garantie, excl. verzendkosten a € 30,-)
Apollo: € 1650,- (incl. verzendkosten)
PlatteTV: € 1749,- (incl. verzendkosten)
Bij bovenstaande gaat dan nog € 200,- cashback van af.
Ik neig naar Kamera-express vanwege de 5 jaar garantie, maar bij Art&craft ben ik € 94,- voordeliger uit. Keuzes....
Dus € 1650,- betaald incl. verzendkosten en 5 jaar 100% pixelgarantie. Gaat nog € 200,- cashback vanaf, dus onder de streep € 1450,- betaald voor de LG55GX6LA.
Bedankt iedereen!
[ Voor 0% gewijzigd door NmS op 14-10-2020 14:38 . Reden: typo ]
jij ook bedankt, op basis van jouw bericht voor 1535 bij A&C gekochtNmS schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:38:
Uiteindelijk toch voor de deal met Apollo gegaan. Na hun gemaild te hebben m.b.t. de garantie die KE geeft, wilde ze de 5 jaar 100% pixelgarantie erbij doen t.w.v. € 49,-.
Dus € 1650,- betaald incl. verzendkosten en 5 jaar 100% pixelgarantie. Gaat nog € 200,- cashback vanaf, dus onder de streep € 1450,- betaald voor de LG55GX6LA.
Bedankt iedereen!
Absurd. Twee weken geleden boden ze hem nog voor 1309 aan.hawkeye73 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:17:
LG CX55 voor 1499 bij kijkshop : https://kijkshop.nl/beeld...ed-televisies/lg-oled55cx
nu 1649
[ Voor 4% gewijzigd door Martinho25 op 14-10-2020 15:00 ]
Art en Craft; 3599 euro met standaard garantie inclusief verzending; 5 jaar garantie 599; levertijd meer dan 3 weken
Heb gisteren nog bij Apollo geinformeerd naar de levertijd, toen 1 tot 2 weken, vandaag geinformeerd, vanwege de grote hoeveelheid bestellingen gisteren/vandaag gaven ze aan dat het 3 tot 4 weken was geworden. Lijkt erop dat allen Kamera Express voor een scherpe prijs voorraad heeft.
PlatteTV heeft mij gisteren nog de TV aangeboden voor € 3.794, zonder cashback en standaard garantie. Gevraagd of ze nog iets aan ‘t prijsverschil met Apollo/KE (€3.650) doen, bijv door korting op de verlengde garantie, maar helaas.jenssen schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:10:
77CX:
---
Beste
Met vriendelijke groet,
---
EDIT
TV is overigens niet op voorraad, komt vrijdag of maandag binnen.
Wij kunnen de LG OLED65GX6LA aanbieden voor €2249. Op deze tv krijg je ook nog eens €200 retour van LG.
Het toestel is uit voorraad leverbaar met 5 jaar garantie ipv de normale 2 jaar, hiervoor dient de tv geregistreerd te worden op onze site. Deze prijs is geldig bij afhalen. Voor verzending op afspraak in Nederland rekenen wij €30,-. Wilt u het toestel in België geleverd hebben, wordt er een meerprijs van €50,-berekend.
[ Voor 6% gewijzigd door Barpij op 15-10-2020 11:10 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat is excl. cashback.
[ Voor 10% gewijzigd door Morpheus2003 op 15-10-2020 12:47 ]
Zojuist een mail gekregen van CashbackXL en zij hebben Art&Craft toegevoegd. Via CashbackXL krijg je 3% cashback over de orderwaarde excl. BTW, verzendkosten en evt. toeslagen.
Vandaag contact gehad met PlatteTV omdat ik mijn 65C9 wil inruilen voor de 77CX. Kreeg een prijs van €3769 na (!) inruil. Te bizar voor worden. Lijkt volstrekte willekeur daar. Aanschaffen bij Apollo voor €3649 en de 65C9 voor €1400 verpatsen aan mijn vader is een betere deal dan.SqueakyClean schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
PlatteTV heeft mij gisteren nog de TV aangeboden voor € 3.794, zonder cashback en standaard garantie. Gevraagd of ze nog iets aan ‘t prijsverschil met Apollo/KE (€3.650) doen, bijv door korting op de verlengde garantie, maar helaas.
Wacht nog even wat meer prijsdaling van de 77CX af, maar op dit moment zou ik Apollo adviseren als je voor een 77CX in de markt bent.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Sterk, precies dezelfde ervaring 2 dagen geleden met PlatteTV. Wilde mijn Sony 65AF9 inruilen op een LG 77CX en kreeg ook als prijs 3769 NA inruil, terwijl anderen dus die prijs krijgen zonder inruil!! Vreemde zaak dus om het mild uit te drukken...B-Bandit schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Vandaag contact gehad met PlatteTV omdat ik mijn 65C9 wil inruilen voor de 77CX. Kreeg een prijs van €3769 na (!) inruil. Te bizar voor worden. Lijkt volstrekte willekeur daar. Aanschaffen bij Apollo voor €3649 en de 65C9 voor €1400 verpatsen aan mijn vader is een betere deal dan.
Wacht nog even wat meer prijsdaling van de 77CX af, maar op dit moment zou ik Apollo adviseren als je voor een 77CX in de markt bent.
Inmiddels besteld bij Apollo voor 3650,00. Daar netjes, vriendelijk en snel geholpen en kreeg daar wel een prima inruilbod, maar heb inmiddels een particuliere koper voor mijn perfect gecalibreerde Sony.
Inderdaad zelfde prijs na lang aandringen en verwijzing anonieme vriend.. 👍3824,99 inclusief pixelgarantie en verzendkosten maar niet op voorraad dus zoals de rest van Nederland. Iedereen wil ineens een 77 inch..??hannes85 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:02:
Vandaag 3825 betaald bij plattetv voor de cx77 (inclusief 3 jaar 100% pixel garantie).
Heb gevraagd of ze de prijs van Hofma konden matchen
hannes85 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:02:
Vandaag 3825 betaald bij plattetv voor de cx77 (inclusief 3 jaar 100% pixel garantie).
Same! Bij PlatteTV LG OLED77CX inclusief A-Z service pakket, inclusief bezorging voor € 3.825.destro9704 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:39:
[...]
Inderdaad zelfde prijs na lang aandringen en verwijzing anonieme vriend.. 👍3824,99 inclusief pixelgarantie en verzendkosten maar niet op voorraad dus zoals de rest van Nederland. Iedereen wil ineens een 77 inch..??
Met name voor PlatteTV ipv Apollo gekozen door de extra garantie van het PlatteTV A-Z service pakket (€ 159) vs Apollo pixel garantie (€89).
Bestelling geannuleerd. Groot verschil tussen de aanbieding van Apollo en PlatteTV is de duur van de garantie. Apollo geeft 5 jaar, PlatteTV 3 jaar, waarvan dus de eerste twee onder de fabrieksgarantie. Ofwel PlatteTV is flink duurder vergeleken met Apollo (€90 meer) voor een kortere extra garantie (2 jaar minder).
Hier dus nog even geduld...

[ Voor 18% gewijzigd door SqueakyClean op 16-10-2020 21:00 ]
Ik denk dat dit de laagste prijs tot nu toe is voor dit model. Verkoop is via Art & Craft. Verder geen ervaringen met deze shop, maar ik vermoed dat het wel goed komt. Hebben andere mensen ervaring met deze partij?
Geen idee of er nog een cashback is, maar erg mooie prijs volgens mij.
https://www.bol.com/nl/p/...dl#product_specifications
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Volgens mij is de 77 inch op een prijsniveau beland dat hij nu acceptabel geprijsd is. Vorig jaar was het verschil tussen de 65 inch en 77 nog meer dan 2x de prijs. Inmiddels is dat 1.6x. Inderdaad overal uitverkocht nu!destro9704 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:39:
[...]
Inderdaad zelfde prijs na lang aandringen en verwijzing anonieme vriend.. 👍3824,99 inclusief pixelgarantie en verzendkosten maar niet op voorraad dus zoals de rest van Nederland. Iedereen wil ineens een 77 inch..??
Vanmiddag dan ook het aanbod van Kamera Express ontvangen voor €3649 met een levertijd van 2 weken inclusief 5 jaar garantie.
Pixel garantie vind ik niet zo spannend.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Beste,
Dit was helaas een interne fout door een retour als nieuw toestel te melden en hebben deze off line gehaald.
Voor een nieuw toestel kunnen we de prijs van 1299€ incl de levering
Hopend u van dienst te zijn.
Art & Craft Media
Ik zit ook achter een 77 CX aan, gaat van deze prijs bij Kamera Express/Apollo/Plattetv ook nog de cashback actie af (waardoor je onder de streep dus €3349 betaald)?B-Bandit schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:40:
[...]
Volgens mij is de 77 inch op een prijsniveau beland dat hij nu acceptabel geprijsd is. Vorig jaar was het verschil tussen de 65 inch en 77 nog meer dan 2x de prijs. Inmiddels is dat 1.6x. Inderdaad overal uitverkocht nu!
Vanmiddag dan ook het aanbod van Kamera Express ontvangen voor €3649 met een levertijd van 2 weken inclusief 5 jaar garantie.
Pixel garantie vind ik niet zo spannend.
Dit is mij niet helemaal duidelijk vanuit de voorgaande topic reacties.
[ Voor 102% gewijzigd door FeaR op 15-10-2020 20:16 ]
Correct! Dus netto €3349. Wel nog 30 verzendkosten bij KE.Spartex schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:58:
[...]
Ik zit ook achter een 77 CX aan, gaat van deze prijs bij Kamera Express/Apollo/Plattetv ook nog de cashback actie af (waardoor je onder de streep dus €3349 betaald)?
Dit is mij niet helemaal duidelijk vanuit de voorgaande topic reacties.
Toevallig zelf ook nagevraagd en ik kreeg opvallend genoeg een offerte van €1289 voor de LG 55CX.
Ik heb een offerte aangevraagd voor de 55CX met de volgende tekst bijgevoegd in de opmerkingen: "Reeds zag ik dat jullie dit model aanboden voor 1219, geldt dit aanbod nog?" Hierop eenzelfde mail terug ontvangen Koen-.stategamer schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Hoe krijgen jullie dit voor elkaar? Lijkt mij sterk dat je alleen kort om een offerte heb gevraagd.
Volledige antwoord van hen was in mijn geval:
Beste,
Dit was helaas een interne fout door een retour als nieuw toestel te melden en hebben deze off line gehaald.
Voor een nieuw toestel kunnen we de prijs van 1289€ incl de levering
Hopend u van dienst te zijn.
Art & Craft Media
[ Voor 111% gewijzigd door FeaR op 16-10-2020 15:59 ]
TV heeft wel wat branduren en de doos is beschadigd. Hoeveel branduren deze heeft is mij niet bekend.
Ik had gezegd dat ik er naar 1 opzoek ben en al meerdere offertes heb gekregen (telefonisch) Apollo bood €2250,- ex pixel garantie. Smits bood het zelfde met pixel garantie.
PlatteTV gaf aan dat ze er wellicht onder kunnen zitten maar dat ze de offerte op papier wilde. Deze ga ik proberen te regelen, kijken wat voor prijzen ze dan kunnen geven.
https://www.plattetv.nl/i...tm_campaign=Televisies_NL
EDIT: Link werkt niet meer, hij staat ook niet meer te koop
[ Voor 3% gewijzigd door Cobraa op 16-10-2020 13:46 . Reden: Link werkt niet meer, hij staat ook niet meer te koop ]
1999 voor 65CX (PlatteTV)
2045 voor 65GX (inclusief cashback bij PlatteTV)
[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 16-10-2020 15:58 ]
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
De CX is voor 1909 verkrijgbaar bij:Autopilot schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:29:
[MBR]*KNIP* geen aankoopadvies in dit topic. [/]
https://www.tvreus.nl/tv-...tNEbRHa29IkhoCGigQAvD_BwE
Verkopen zij geen buitenlandse toestellen?Serdo24 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
De CX is voor 1909 verkrijgbaar bij:
https://www.tvreus.nl/tv-...tNEbRHa29IkhoCGigQAvD_BwE
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Ze verkopen zeker oost Europese modellen die naar mijn mening van mindere kwaliteit zijn en niet in aanmerking komen voor LG cashback actie.Autopilot schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Verkopen zij geen buitenlandse toestellen?
[ Voor 226% gewijzigd door FeaR op 16-10-2020 18:10 ]
Bij Kamera Express aangegeven dat Apollo op 3649 zit zonder verzendkosten en of zij nog wat konden doen met de prijs. Ze hebben aangeboden de verzendkosten op zich te nemen.
Samengevat:
77CX voor €3649 inclusief verzenden en 5 jaar garantie van Kamera Express. Na CB €3349. Ik hoef geen dode pixel garantie oid. Ben allang blij als het moederbord in jaar 4 de geest geeft hij wordt gerepareerd onder garantie.
Dus ga bestellen
De 65CX werd door Hofma in de afgelopen weken voor een (standaard)prijs van 1875 verkocht.sekky schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:39:
Zojuist een deal kunnen sluiten met PlatteTV voor de 65CX model. Ik heb via de chat gevraagd of ze de prijs van Apollo konden matchen en dat deden ze. Ipv 1999,- heb ik voor de TV 1949,- betaald. Succes met deze informatie
Zie bijvoorbeeld deze reactie:
- 81tdk in "[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2"
[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 17-10-2020 11:43 ]
hier heb ik ook voor de CX65 het voorstel gekregen van 1950, zowel bij Apollo als bij platteTV.sekky schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:39:
Zojuist een deal kunnen sluiten met PlatteTV voor de 65CX model. Ik heb via de chat gevraagd of ze de prijs van Apollo konden matchen en dat deden ze. Ipv 1999,- heb ik voor de TV 1949,- betaald. Succes met deze informatie
Smits heeft gebeld maar niet kunnen beantwoorden, heb ook alles liever via mail dan telefoon.
Benieuwd wat ze kunnen doen ( moet verzonden worden naar BE )
[ Voor 4% gewijzigd door Syphke op 17-10-2020 14:31 ]
[ Voor 88% gewijzigd door FeaR op 17-10-2020 17:07 ]
[ Voor 96% gewijzigd door FeaR op 17-10-2020 17:07 ]
Mede door jullie onderzoek en eerdere prijsopgaves 100 euro van de prijs af weten te krijgen! Aangegeven dat een kennis hem op 9 oktober voor 1850e heeft kunnen kopen bij hun, hij wilde de naam weten...natuurlijk niet gegeven. Dit was zijn laagste deal die hij kon sluiten.
1899 euro inclusief verzendkosten en op voorraad. Maandag wordt hij geleverd.
Thanks guys!
Voor 100 euro meer heb je een 65GX bij Frans de Smet.Syphke schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:30:
[...]
hier heb ik ook voor de CX65 het voorstel gekregen van 1950, zowel bij Apollo als bij platteTV.
Smits heeft gebeld maar niet kunnen beantwoorden, heb ook alles liever via mail dan telefoon.
Benieuwd wat ze kunnen doen ( moet verzonden worden naar BE )
2050 dus inclusief cashback. Denk voor de Belgen interessant.
De 55GX 1450 inclusief cashback dus die is minder interessant maar zou zeker daar ook eens informeren voor de C serie.
[ Voor 10% gewijzigd door Dyphie op 18-10-2020 13:09 ]
Ik heb ze benaderd met de vraag of ze mij ook de deal van 1289,- kunnen bieden. Ben benieuwd.papierre schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:49:
[...]
Ik heb een offerte aangevraagd voor de 55CX met de volgende tekst bijgevoegd in de opmerkingen: "Reeds zag ik dat jullie dit model aanboden voor 1219, geldt dit aanbod nog?" Hierop eenzelfde mail terug ontvangen Koen-.
Volledige antwoord van hen was in mijn geval:
[...]
psn: jagermeistertim
Na wat twijfelen (als ie goedkoper zal zijn op Black Friday), de knoop doorgehakt en bij PlatteTV de 65GX aangeschaft voor dezelfde prijs. Als ik naar de prijsontwikkeling van de 65C9 kijk, zal het niet veel goedkoper worden vermoed ik, maar dan nog, goeie prijs. Dank voor de tipAutopilot schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:29:
[MBR]*KNIP* geen aankoopadvies in dit topic. [/]

Op sich is dit inderdaad wel interessant, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar TV met een staander... heb helemaal geen zin om gaten te boren in mijn mooi papier aan de muurDyphie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:53:
[...]
Voor 100 euro meer heb je een 65GX bij Frans de Smet.
2050 dus inclusief cashback. Denk voor de Belgen interessant.
De 55GX 1450 inclusief cashback dus die is minder interessant maar zou zeker daar ook eens informeren voor de C serie.
Jij ook bedankt! Gemaild met deze info... hopelijk willen ze ook voor mij van 1950 naar 1900 inc verzending gaan, edit deze post met een akkoord of niet, fingers crossed!Toyfriend schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:04:
Vandaag de 65cx gekocht bij plattetv.
Mede door jullie onderzoek en eerdere prijsopgaves 100 euro van de prijs af weten te krijgen! Aangegeven dat een kennis hem op 9 oktober voor 1850e heeft kunnen kopen bij hun, hij wilde de naam weten...natuurlijk niet gegeven. Dit was zijn laagste deal die hij kon sluiten.
1899 euro inclusief verzendkosten en op voorraad. Maandag wordt hij geleverd.
Thanks guys!
EDIT: ik neem dus ook de CX65 voor 1900,- incl verzendingskosten bij platteTV
Winkels zijn niet in de buurt dus ook gebruik van gemaakt van hun "A tot Z service" voor 79.99,- en schoonmaakspul voor 9.99,- wat in totaal is van 1 988,98 eurootjes
Hier in de buurt is het 2499,- voor de TV alleen en geen cent minder

[ Voor 11% gewijzigd door Syphke op 19-10-2020 11:45 ]
Dank voor het posten. Ik heb dezelfde aanbieding gekregen en ga hier zelf wel gebruik van maken. Wellicht gaat er nog iets vanaf tijdens black-friday, dat risico neem ik dan maar even voorlief.Thatz schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:50:
Net contact gehad met Kamera-Express en de laagste prijs dat ze gaven voor de 55CX is nog steeds 1299€. Ik ben is benieuwd wanneer de pricedrop richting blackfriday zal starten dit jaar. Voorloopig nog even wachten daarop
Ik heb overigens ook de aanbieding voor 1289 van Art & Craft gekregen, maar daar is het toestel momenteel niet op voorraad.
Fijn dat dit topic bestaat
Heb verwezen naar het aanbod van Kamera Express. Ben benieuwd of er nog iets kan qua uitgebreide garantie bij Platte TV. Las dat dode pixels bij de 5 jaar garantie van Kamera Express is uitgezonderd.
Update: Plattetv biedt mij 1359 voor het toestel en de uitgebreide garantie (A-Z pakket) aan voor 59,99.
Lijkt me de deal van Kamera Express toch beter?
[ Voor 32% gewijzigd door MrIV op 19-10-2020 13:30 ]
Bij Expert winkel is een AKTIE voor de 55 LG CX 1.439 euro maar krijg je een cadeau-kaart van 100 euro.. Dus is de tv eigenlijk 1.339 euro.. https://www.expert.nl/lg-oled55cx6laMrIV schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:07:
Platte TV doet mij een aanbod van 1359 euro voor de 55CX.
Heb verwezen naar het aanbod van Kamera Express. Ben benieuwd of er nog iets kan qua uitgebreide garantie bij Platte TV. Las dat dode pixels bij de 5 jaar garantie van Kamera Express is uitgezonderd.
Update: Plattetv biedt mij 1359 voor het toestel en de uitgebreide garantie (A-Z pakket) aan voor 59,99.
Lijkt me de deal van Kamera Express toch beter?
Na jullie tip kwam ik bij Hofma terecht waar 65GX (NL model) voor 2245 stond, maar ze hadden die niet meer in voorraad, zou 1 a 2 weken duren voordat die geleverd werd. Vervolgens heb im met deze informatie platte tv in Amsterdam gecontacteerd en heb via de chat een mooie deal kunnen maken. Bij platte tv staat ie voor 2999, maar omdat die bij hofma voor 2245 staat kon ik die ook bij hun voor dat geld krijgen. Moest eerst intern overlegd worden, dat werd i.i.g. tegen mij gezegd. Uiteindelijk heb ik ook 5 jaar A tot Z garantie bijgenomen voor 159 euro, normaal 250 begreep ik.
Ik dank jullie voor de input en hopelijk kan er nog iemand iets mij met mijn verhaal.
P.S. Echter heb ik er gevoel dat mijn TV DE model is (OLED65GX6LA.DEUQLJP).
Weet iemand hoe dat zit?
Dank alvast
Suc6 en bedankt nogmaals
[ Voor 5% gewijzigd door SasoMange op 19-10-2020 17:56 ]
Nu nog de receiver en speakers vervangen en ik ben helemaal klaar voor de Xbox Series X
€2245 is de gebruikelijke prijs momenteel voor een 65GX.SasoMange schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:44:
Ik was een tijdje op zoek naar een nieuwe TV, want mijn oude Philips 21/9 is naar de game room van de jongens verhuisd. Na een tijdje zoeken en jullie tips hier heb ik voor LG OLED65GX6LA gekozen. 55GX was geen optie i.v.m. de afstand tussen de muur en de bank, want die is bijna 5 meter.
Na jullie tip kwam ik bij Hofma terecht waar 65GX (NL model) voor 2245 stond, maar ze hadden die niet meer in voorraad, zou 1 a 2 weken duren voordat die geleverd werd. Vervolgens heb im met deze informatie platte tv in Amsterdam gecontacteerd en heb via de chat een mooie deal kunnen maken. Bij platte tv staat ie voor 2999, maar omdat die bij hofma voor 2245 staat kon ik die ook bij hun voor dat geld krijgen. Moest eerst intern overlegd worden, dat werd i.i.g. tegen mij gezegd. Uiteindelijk heb ik ook 5 jaar A tot Z garantie bijgenomen voor 159 euro, normaal 250 begreep ik.
Ik dank jullie voor de input en hopelijk kan er nog iemand iets mij met mijn verhaal.
P.S. Echter heb ik er gevoel dat mijn TV DE model is (OLED65GX6LA.DEUQLJP).
Weet iemand hoe dat zit?
Dank alvast
Suc6 en bedankt nogmaals
PlatteTV moet nu niet net doen of ze je een enorm goede deal hebben gegeven.
Het mooie is dat PlatteTV de laatste tijd iedereen nog wel even de A-Z garantie proberen aan te smeren.
Daarmee pakken ze hun "verlies" ruimschoots terug. Heel slim.
Verder heb je gewoon een Benelux model geen Duits model.
PlatteTV is immers een officiële LG dealer en doet ook mee aan de cashback actie.
Dit zou met een Duits model onmogelijk zijn.
[ Voor 98% gewijzigd door FeaR op 20-10-2020 11:11 ]
Als het verzonden moet worden kwam daar €50,- verzendkosten bij.
Nou lees ik overal €30,- verzendkosten bij Smits staan, ik heb het gevoel dat mij een oor aangenaaid word met de verzendkosten.
Verschillende logistieke diensten met verschillende prijzen. Hoeft niet meteen genaaid te worden omdat zij een andere dienst of prijs hebben voor hun logistiek, dus no worries, is heel normaal.apieschapie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:18:
Zojuist door Smits Arnhem gebeld, ze kunnen de 55CX voor €1289 aanbieden, alleen bij ophaal.
Nou lees ik overal €30,- verzendkosten bij Smits staan, ik heb het gevoel dat mij een oor aangenaaid word met de verzendkosten.
Verschil kan zitten in verzekering van de transporteur, eigen dienst of outsourced/ingekocht en dan hangt het al helemaal af bij wie. Komen ze met 2 man of is het er 1. Zijn allemaal aspecten van de kosten van de logistiek.
Het is alleen dan nog aan de verkoper om te bepalen hoeveel er dan nog gevraagd wordt van de koper om hierin een deel van de kosten mee te betalen. 50 euro om een tv te bezorgen vind ik niet gek, het is een hoop geld, maar niet gek.
Ik heb de LG65CX net besteld bij Smits Arnhem voor 1899 inclusief verzenden. Naast dat krijg ik standaard 5 jaar garantie inclusief pixelgarantie. Vroeg nog of ik een gratis HDMI 2.1 kabel bij nog krijgen, maar helaas. Elk geval betere deal dan platte tv. Daar betaal je extra geld voor de 5 jaar garantie.apieschapie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:18:
Zojuist door Smits Arnhem gebeld, ze kunnen de 55CX voor €1289 aanbieden, alleen bij ophaal.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik heb net 5 min geleden mijn TV van Kamera Express binnen gekregen (gisteren besteld). Daarvoor heb ik incl verzenden 1330 betaald. Dan heb je dus wel 5 jaar garantie (exclusief dode pixels) tov Smits.apieschapie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:18:
[ Voor 92% gewijzigd door FeaR op 20-10-2020 20:18 ]
OfftopicWhatsMyUsername schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:37:
Offtopic. Zie de Topic Warning, dit is niet de plek voor shop ervaringen.
[ Voor 67% gewijzigd door FeaR op 20-10-2020 20:19 ]
[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 20-10-2020 20:19 ]
[ Voor 65% gewijzigd door FeaR op 21-10-2020 12:36 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker een goeie deal!laurens700 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:24:
[...]
Ik heb de LG65CX net besteld bij Smits Arnhem voor 1899 inclusief verzenden. Naast dat krijg ik standaard 5 jaar garantie inclusief pixelgarantie. Vroeg nog of ik een gratis HDMI 2.1 kabel bij nog krijgen, maar helaas. Elk geval betere deal dan platte tv. Daar betaal je extra geld voor de 5 jaar garantie.
Ik heb nu een soortgelijk prijsvoorstel in mijn mailbox voor de 65GX.
Voor de plattetv 5 jaar garantie moet ik dan nog wel 160 euro aftikken (met moeite van 200 naar 160, mbv een forummer hier)
Heb nog niet bij Smits geinformeerd naar de 65GX. Ben wel benieuwd of die daar in mee, of onder door kunnen gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door martinus83 op 21-10-2020 11:31 ]
https://www.plattetv.nl/i...ic-tx-65gzw954-23378.html
Voor die prijs wel een hele mooie tv.
Wat is een soortgelijk prijsvoorstel?martinus83 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Zeker een goeie deal!
Voor de plattetv 5 jaar garantie moet ik dan nog wel 160 euro aftikken (met moeite van 200 naar 160, mbv een forummer hier)
Heb nog niet bij Smits geinformeerd naar de 65GX. Ben wel benieuwd of die daar in mee, of onder door kunnen gaan.
Ik vorige week. 4299 excl korting bij Art&Craft. Smits en Apollo waren 100 tot 200 duurder. Zij rekenden ook transport aan. Art niet...zwembroek schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:08:
Zie de Topic Warning, dit topic is niet om naar prijzen te vragen.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 21-10-2020 12:36 ]
Heb hem voor 4495 bij Apollo besteld exclusief cashback inc verzenden door de winkel zelf, erg prettig geregeldzwembroek schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:08:
Heeft iemand onlangs nog geïnformeerd naar de laagste prijs van de 77GX?
Zelfde bij hofma
Zelf niet goedkoper gezien ergens
[ Voor 8% gewijzigd door n brusse op 21-10-2020 12:30 ]
Plattetv gaat niet lager dan 4500 helaaszwembroek schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:08:
Zie de Topic Warning, dit topic is niet om naar prijzen te vragen.
[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 21-10-2020 12:37 ]
Ik zit even te zoeken op de Smits Arnhem website, maar die 5 jaar garantie (met pixel garantie) is dus niet een product of service die ze normaal gesproken bieden? Krijg je die toezegging dan simpelweg op je factuur te zien?martinus83 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Zeker een goeie deal!
En ik ben ook nieuwsgierig wat een "soortgelijk prijsvoorstel" is.
Edit: na contactformulier ingevuld te hebben kreeg ik een aanbod van €1949,- of €1899,- bij ophalen voor de LG CX 65 (niet gesproken over garantie). Snel contact en vriendelijk persoon aan de lijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Gaaiz op 21-10-2020 14:12 ]
[ Voor 81% gewijzigd door FeaR op 21-10-2020 14:01 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Telefonisch zei hij dat dit standaard + dode pixel garantie bij zit. Echter heb ik niets vast via de mail of brief. Moet daar nog even achteraan.Gaaiz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:36:
[...]
Ik zit even te zoeken op de Smits Arnhem website, maar die 5 jaar garantie (met pixel garantie) is dus niet een product of service die ze normaal gesproken bieden? Krijg je die toezegging dan simpelweg op je factuur te zien?
En ik ben ook nieuwsgierig wat een "soortgelijk prijsvoorstel" is.
Edit: na contactformulier ingevuld te hebben kreeg ik een aanbod van €1949,- of €1899,- bij ophalen voor de LG CX 65 (niet gesproken over garantie). Snel contact en vriendelijk persoon aan de lijn.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
https://www.hofma.nl/LG-OLED65B9PLA
Ook Foto Smits gemaild (prijs op hun site €1649 excl. verzending), maar die konden deze prijs niet matchen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vulcan750 op 22-10-2020 09:49 ]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Smits 1349 inclusief verzending en 5 jaar garantie. Kan nergens op de site de voorwaarden vinden dus is telefonisch besproken.(duidelijk geen pixelgarantie tenzij opzichtig in het beeld bijv. hot pixel. Geen sprake van 1 pixel uitval is nieuw toestel)
Plattetv 1359.
Mijn sweet spot ligt op 1300 maar met de verzendkosten ingerekend denk ik dat ik voor Smits ga.
Ik herhaal mezelf even:RaijRaij schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:50:
Gisteren prijzen opgevraagd voor de 55cx.
Smits 1349 inclusief verzending en 5 jaar garantie. Kan nergens op de site de voorwaarden vinden dus is telefonisch besproken.(duidelijk geen pixelgarantie tenzij opzichtig in het beeld bijv. hot pixel. Geen sprake van 1 pixel uitval is nieuw toestel)
Plattetv 1359.
Mijn sweet spot ligt op 1300 maar met de verzendkosten ingerekend denk ik dat ik voor Smits ga.
Ik heb net 5 min geleden mijn TV van Kamera Express binnen gekregen (gisteren besteld). Daarvoor heb ik incl verzenden 1330 betaald. Dan heb je dus wel 5 jaar garantie (exclusief dode pixels) tov Smits.
Kan dus nog 20 euro vanaf en dat heb je dezelfde garantie. Ik kon de TV ook afhalen in Rotterdam, Almelo of Antwerpen (was voor mij geen optie), dan zou je m voor 1299 hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door TTHEEBO1 op 22-10-2020 13:48 ]
Ik heb zojuist de 55GX voor € 1599, - gekocht bij Smits. Ik heb ze een e-mail gestuurd en ze hebben bevestigd dat hun garantie van 5 jaar OLED-inbranding en retentie dekt. Dus een betere deal IMO.TTHEEBO1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:46:
[...]
Ik herhaal mezelf even:
Ik heb net 5 min geleden mijn TV van Kamera Express binnen gekregen (gisteren besteld). Daarvoor heb ik incl verzenden 1330 betaald. Dan heb je dus wel 5 jaar garantie (exclusief dode pixels) tov Smits.
Kan dus nog 20 euro vanaf en dat heb je dezelfde garantie. Ik kon de TV ook afhalen in Rotterdam, Almelo of Antwerpen (was voor mij geen optie), dan zou je m voor 1299 hebben.
TV-Online: 1339,-
https://www.bol.com/nl/p/...KVVO5g.1_4.5.ProductTitle
BCC nu voor 1439 (vorige week nog 1799):
https://www.bcc.nl/lg-4k-...X6LA%20&search=55CX6LA%20
[ Voor 64% gewijzigd door Martinho25 op 22-10-2020 14:53 ]
Dit topic is gesloten.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.