Dit komt van de duitse Mydeals pagina foto stond openbaar, dus ik denk deel het met jullie. Zodat er denk ik meer mogelijk is voor de 65"modellen in Duitslandbvbal79 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:56:
[...]
Apart, heeft hij een foto naar je gestuurd waar hij al zelf zwarte balken overal op heeft gezet?
zie roze balk:
Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van de LG OLED55C7V. Gekocht bij Foka Rotterdam voor 1499 euro incl. 5 jaar garantie. Ik heb het laten bezorgen voor €30. Wat een prachtig ding. Het is een lust voor het oog! Bedankt forumleden.
Verwijderd
Zou trouwens wel handig zijn dat er een nieuwe @Resinman lijst geplaatst wordt in dit topic, met een verwijzing in de disclaimer.
Resinman is mede auteur en de lijst staat in de topic start.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:23:
Zou trouwens wel handig zijn dat er een nieuwe @Resinman lijst geplaatst wordt in dit topic, met een verwijzing in de disclaimer.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
De Philips 65OLED873 is bij ING voor 2.600,00 en 20.000 rentepunten.
Benieuwd of de 65OLED973 ook nog komt bij ze, al vraag ik me af of het prijsverschil deze dan ook echt waard is.
Benieuwd of de 65OLED973 ook nog komt bij ze, al vraag ik me af of het prijsverschil deze dan ook echt waard is.
Hij staat sinds een tijdje in de topic start, maar het roze vlak zou daarover iets duidelijker mogen zijn. 😉Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:23:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Vandaag ook bij Hofma de 65C7v besteld (€ 2499) nadat mij gegarandeerd is per mail dat het echt om een nieuw (gesloten doos) NL model gaat met volledige garantie.
Erg fijn en snel geholpen met vragen via mail.
Krijg deze donderdag gratis geleverd via Electronic Logistics, afspraak is al telefonisch gemaakt.
Foka, TVreus en PlatteTV konden deze prijs niet matchen.
Apollo kan hem leveren voor nog € 103 minder, moest wel 2 weken wachten hierop en uiteindelijk niet voor gekozen.
Erg fijn en snel geholpen met vragen via mail.
Krijg deze donderdag gratis geleverd via Electronic Logistics, afspraak is al telefonisch gemaakt.
Foka, TVreus en PlatteTV konden deze prijs niet matchen.
Apollo kan hem leveren voor nog € 103 minder, moest wel 2 weken wachten hierop en uiteindelijk niet voor gekozen.
direcsale.nl bestaat niet? Bij directsale.nl staat het model geen eens in de webshop?l3art schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:57:
Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga de 55C7V bestellen bij direcsale.nl Erg netjes geholpen door Konrad. Na overleg verhogen zij de garantie ook naar 5 jaar.
Kortom dat wordt dus nu de 55C7V voor 1480 euro inclusief verzenden en inclusief 5 jaar garantie, waarvan 2 jaar aan huis.
edit:
PlatteTV wilde hem ook nog aanbieden voor 1499, maar niet met 5 jaar garantie maar de standaard 2 jaar garantie.
https://www.directsale.nl/home/27524-lg-oled55c7v.htmlEagleman7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:22:
[...]
direcsale.nl bestaat niet? Bij directsale.nl staat het model geen eens in de webshop?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Raar, als je op LG OLED55C7V in hun zoek balk zoekt komt die geen eens tevoorschijn.
Dat is wel vreemd ja, maar goed nu heb je de link.Eagleman7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:28:
[...]
Raar, als je op LG OLED55C7V in hun zoek balk zoekt komt die geen eens tevoorschijn.
Ik heb de tv begin middag besteld en kreeg einde middag de melding dat hij verzonden is. Hoop wel dat dhl eerst contact opneemt voor een tijd om de tv af te leveren.
Je moet even mailen met konrad@directsale.nl van hem krijg je een kortingscode en kan je de extra garantie regelen. Hij reageert over het algemeen vrij snel op mails.Devler schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:58:
Als ik die link openklik krijg ik een prijs van 1999€. Mis ik een code of gewoon pech te laat?
Edit: ondanks de foutmelding vast de vorige post dus blijkbaar toch geplaatst

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 07-03-2018 07:07 ]
Prijzen in DE gaan toch echt veel harder omlaag met het WK in het vooruitzicht. 65B7D MM Koblenz voor 1995
Dan ga je toch geen 2499 geven hier in NL

En in munchen zakt de prijs voor de 55b7d al naar 1299

[ Voor 20% gewijzigd door alki op 07-03-2018 08:35 ]
De winkels verwachten dat de 8 serie zeer binnenkort wordt geleverd. Daardoor gaan die prijzen harder naar beneden en het WK helpt daar ook iets bijalki schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:23:
Prijzen in DE gaan toch echt veel harder omlaag met het WK in het vooruitzicht. 65B7D MM Koblenz voor 1995
Dan ga je toch geen 2499 geven hier in NL[afbeelding]
Dat is hier ook, maar tot nu ontkennen alle winkels dat haharandomice schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:47:
[...]
De winkels verwachten dat de 8 serie zeer binnenkort wordt geleverd. Daardoor gaan die prijzen harder naar beneden en het WK helpt daar ook iets bij
In Amerika komt de c8 serie op 19 maart op de markt. Dus hopelijk snel ook in Nederland.randomice schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:47:
[...]
De winkels verwachten dat de 8 serie zeer binnenkort wordt geleverd. Daardoor gaan die prijzen harder naar beneden en het WK helpt daar ook iets bij
De vraag is natuurlijk hoe snel de 7 serie uit de winkels zal verdwijnen wanneer de 8 serie's binnenkomen..... nu toeslaan of hopen dat de 7 nog verder omlaag gaat.....randomice schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:47:
[...]
* knip *
Nee, we gaan het hier niet meer over soundbars hebben.
S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2" gemist misschien?
[ Voor 80% gewijzigd door S1NN3D op 08-03-2018 07:24 ]
Verwijderd
Wellicht deels off topic, maar is hier een peil op te trekken op basis van vorig jaar? Ik wil graag de laagste prijs, maar heb geen zin om te wachten op de 8 serie die pas volgend jaar (?) dit peil bereikt. Mij komt het goed uit om in juni te kopen, maar zou nu ook wel kunnen als dit de voordeligste periode is. Ik zie de kenners hier vaker spreken over een aantal 'goede' periodes namelijk en daar valt de zomer niet onder?LordLynx schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:52:
[...]
De vraag is natuurlijk hoe snel de 7 serie uit de winkels zal verdwijnen wanneer de 8 serie's binnenkomen..... nu toeslaan of hopen dat de 7 nog verder omlaag gaat.....
Over het algemeen is de zomer inderdaad de slechtste periode om een TV te kopen tenzij er een groot EK of WK aan zit te komen. Helaas is Nederland niet vertegenwoordigd, dus verwacht ik weinig aanbiedingen. De 2015 en 2016 modellen zijn heel lang leverbaar gebleven na de introductie van nieuwe modellen. Niemand kan voorspellen hoe dit met de 2017 modellen zal gaan, maar je kan de gok wagen natuurlijk. De 55B6 wordt nog steeds verkocht.Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:56:
[...]
Wellicht deels off topic, maar is hier een peil op te trekken op basis van vorig jaar? Ik wil graag de laagste prijs, maar heb geen zin om te wachten op de 8 serie die pas volgend jaar (?) dit peil bereikt. Mij komt het goed uit om in juni te kopen, maar zou nu ook wel kunnen als dit de voordeligste periode is. Ik zie de kenners hier vaker spreken over een aantal 'goede' periodes namelijk en daar valt de zomer niet onder?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
* knip *
[ Voor 83% gewijzigd door S1NN3D op 08-03-2018 07:24 ]
Verwijderd
Zuid-Limburg hier dus ben zo in België of Duitsland. We houden het in de gaten. LG 65" onder de 2k is iig super.Major_ton schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:25:
[...]
Over het algemeen is de zomer inderdaad de slechtste periode om een TV te kopen tenzij er een groot EK of WK aan zit te komen. Helaas is Nederland niet vertegenwoordigd, dus verwacht ik weinig aanbiedingen. De 2015 en 2016 modellen zijn heel lang leverbaar gebleven na de introductie van nieuwe modellen. Niemand kan voorspellen hoe dit met de 2017 modellen zal gaan, maar je kan de gok wagen natuurlijk. De 55B6 wordt nog steeds verkocht.
Ik denk dat de € 1995,- bij de Duitse MM voor de 65B7 wel zo'n beetje de beste deal is die je zult vinden. Ik zou nu gewoon toehappen en gaan genieten.Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:34:
[...]
Zuid-Limburg hier dus ben zo in België of Duitsland. We houden het in de gaten. LG 65" onder de 2k is iig super.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dat klopt maar Koblenz is toch nog kleine 2u rijden vanuit zuid limburg. Verwacht dat de lokale MM hier net over de grens ook deze aanbieding gaat krijgen en dan sla ik toe hahaMajor_ton schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat de € 1995,- bij de Duitse MM voor de 65B7 wel zo'n beetje de beste deal is die je zult vinden. Ik zou nu gewoon toehappen en gaan genieten.
Ik zie de B7D niet in de PW, is deze gelijk aan de B7V of een andere?alki schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:23:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Als Nordhorn, Herzogenrath, Meppen, Papenburg die prijs nu ook aanbieden zou dat toch een stuk fijner zijn voor de Nederlanders die dicht bij de grens wonen. Ik heb er dus een mailtje aan gewaagd naar Nordhorn om te kijken of ze de prijs kunnen matchen.alki schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:23:
Over de prijs van MM Koblenz van de 65b7d - 1995 euro .. Hoe kan het dat het niet landelijk is in Duitsland. In Nederland heb je toch wel landelijke aanbiedingen bij de MM of zie ik dit verkeerd? En tot wanneer is die aanbieding geldig van MM Koblenz?
In NL heb je ook lokale aanbiedingen.Heb t filiaal in Aken en Herzogenrath ook eens gemaild of ze de aanbieding matchenalmiros schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:27:
Over de prijs van MM Koblenz van de 65b7d - 1995 euro .. Hoe kan het dat het niet landelijk is in Duitsland. In Nederland heb je toch wel landelijke aanbiedingen bij de MM of zie ik dit verkeerd? En tot wanneer is die aanbieding geldig van MM Koblenz?
[ Voor 9% gewijzigd door alki op 07-03-2018 11:41 ]
Ik heb Papenburg en Meppen ook nog gevraagd.. Papenburg zegt "Leider können wir den Werbepreis des Media Marktes in Koblenz nicht darstellen" En Meppen "Das ist ein zeitlich und räumlich begrenztes Angebot zu der Neueröffnung des Media Markt in Koblenz und nur dort gültig."
Viel te verwachten natuurlijk. Maar als je het niet vraagt weet je niet of er iets mogelijk is.
En dan uiteindelijk Nordhorn nog:
"Dieser Preis in Koblenz war speziell zur dortigen Eröffnung. Aber ich kann Ihnen einen Preis von 2399€ für den LG 65B7D statt 2699€ regulär anbieten."
Zelfde reactie maar als enige met een verlaagde prijs als tegenbod.
Viel te verwachten natuurlijk. Maar als je het niet vraagt weet je niet of er iets mogelijk is.
En dan uiteindelijk Nordhorn nog:
"Dieser Preis in Koblenz war speziell zur dortigen Eröffnung. Aber ich kann Ihnen einen Preis von 2399€ für den LG 65B7D statt 2699€ regulär anbieten."
Zelfde reactie maar als enige met een verlaagde prijs als tegenbod.
[ Voor 70% gewijzigd door Joosie200 op 07-03-2018 13:11 ]
Koln gaat mee met de prijs van koblenz. (volgens mydealz)
Is al eens tukje dichterbij.
Düsseldorf, Duisburg en Muelheim niet.
Is al eens tukje dichterbij.
Düsseldorf, Duisburg en Muelheim niet.
Verwijderd
Hoor het graag!alki schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:33:
[...]
In NL heb je ook lokale aanbiedingen.Heb t filiaal in Aken en Herzogenrath ook eens gemaild of ze de aanbieding matchen
Filiaal Herzogenrath geeft aan dat Koblenz een nieuw filiaal is en daarom deze stunt aanbieding heeft.
MM Aken kan de tv aanbieden voor 2299 en is op voorraad. Eschweiler wacht ik nog op reactie
MM Aken kan de tv aanbieden voor 2299 en is op voorraad. Eschweiler wacht ik nog op reactie
Heb jij een bus dan?ApOE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Ik ook, wellicht dat we gezamenlijk die kant op kunnen
[ Voor 52% gewijzigd door alki op 07-03-2018 14:18 ]
Nou, aangezien ik toch niet normaal om kan gaan met mijn geld...
De OLED65C7V maar aangeschaft bij Hofma voor €2399
De OLED65C7V maar aangeschaft bij Hofma voor €2399
Gaat inderdaad hard, zie de 65B7D tweedehands al voor 1400 voorbij komen.alki schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:23:
Waar?D_V schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:17:
[...]
Gaat inderdaad hard, zie de 65B7D tweedehands al voor 1400 voorbij komen.
Die zien er gek genoeg niet uit als 65'ers op die foto's. Of ik kan de beeldverhouding niet goed inschatten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nee, dat dacht ik ook, maar hij geeft aan dat de nieuwprijs een paar maandjes geleden 2800 euro was. Dus lijkt het me toch een 65 inch.OMX2000 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 00:28:
[...]
Die zien er gek genoeg niet uit als 65'ers op die foto's. Of ik kan de beeldverhouding niet goed inschatten.
Inmiddels staat 'ie voor 1600 euro te koop. Andere verkoper maar dezelfde foto's. Lijkt me verdacht.
https://www.ebay-kleinanz...rantie/825258263-175-2138
[ Voor 22% gewijzigd door D_V op 08-03-2018 00:55 ]
Ik denk dat de prijzen van de OLED nu ook aan het dalen zijn omdat er een concurrent aan komt de 2018 samsung QLED Q9F. De eerste indruk wat ze zeggen is ( The image quality of the Q9F, and the entire QLED lineup is outstanding. Displaying inky blacks, stunning HDR, along with a wide viewing angle, it's a bright and stunning TV.
Ben benieuwd naar de reviews binnenkort.
Qled is puur marketing rommel. Oled is superieur aan qled dus dat lijkt me sterk
[ Voor 46% gewijzigd door alki op 08-03-2018 08:13 ]
Hier al wat te lezen. https://www.stuff.tv/features/lg-oled-signature-w-vs-samsung-qled-q9-weigh-inmarkiess schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 05:08:
Ik denk dat de prijzen van de OLED nu ook aan het dalen zijn omdat er een concurrent aan komt de 2018 samsung QLED Q9F. De eerste indruk wat ze zeggen is ( The image quality of the Q9F, and the entire QLED lineup is outstanding. Displaying inky blacks, stunning HDR, along with a wide viewing angle, it's a bright and stunning TV.
Haha. Die site die roept maar wat. Ik zou nog meer waarde aan een review van een tv in het plaatselijke parochieblaadje hechten dan aan die site.
Pas wanneer HDTVTest, Avforums (en in mindere mate Rtings.com) de TV getest hebben en zeggen dat de nieuwe QLED's goed zijn, geloof ik het pas.
Daarnaast zal enkel de nieuwe Q9F met FALD beter zijn dan de 2017 modellen. De rest maakt nog steeds gebruik van edge-lit met alle nadelen daarvan. Het wordt dan een prijs/kwaliteit kwestie waarbij de QLED's vergeleken met OLED en verschillende FALD tv's van Sony gewoon veel en veel te duur zijn.
Maar Samsung kennende hebben ze zich de kritiek (en het dalende marktaandeel) van hun topmodellen uit 2017 aangetrokken is hun vlaggenschip uit 2018 een stuk beter dan de Q9F uit 2017!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Was het niet vorig jaar zo dat de Qled's bij de voorstelling op de CES veel beter waren dan de toestellen die uiteindelijk in de winkel kwamen?
Anyway, on topic:
In Stuttgart bij de Mediamarkt tussen 8 en 10 Maart alles boven de 300 euro, 2e toestel voor de helft. Let op: alleen winkelvoorraad.
Oja, en de 65E7D voor 2499.

Anyway, on topic:
In Stuttgart bij de Mediamarkt tussen 8 en 10 Maart alles boven de 300 euro, 2e toestel voor de helft. Let op: alleen winkelvoorraad.
Oja, en de 65E7D voor 2499.

De Mediamarkt kennende zullen ze de populaire modellen of niet op voorraad hebben of de adviesprijzen hanteren.
Die deal van de 65e7 is wel erg goed. Scheelt veel met de Nederlandse prijs.
Die deal van de 65e7 is wel erg goed. Scheelt veel met de Nederlandse prijs.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Waarom niet eigenlijk ?FeaR schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:07:
[MODBREAK]GEEN samenkoop- / inkoopacties acties opzetten of hiernaar hinten. GoT is daar niet het platform voor![/]
This title is for sale, please send me a PM
Omdat dat in het verleden al een paar keer flink misgegaan is. Op tweakers mag het al 15 jaar niet meer, daarna zijn er twee websites geweest specifiek daarvoor, ook daar ging het met enige regelmaat mis.
Met googlen op Laupro en tweakers + inkoopacties of samenkopen vind je voldoende. In het kort moet degene die het gaat kopen het geld al hebben en dan volgde er soms geen levering. Of een hoop gezeur met levertijden.miicker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:33:
Nu ben ik ook benieuwd wat er dan precies mis ging
[ Voor 60% gewijzigd door |sWORDs| op 09-03-2018 08:43 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Maar als iemand een andere tweaker zoekt om samen een Oled te halen bij de Duitse Mediamarkt voor de extra korting is dat toch geen inkoopactie.|sWORDs| schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:51:
[...]
Omdat dat in het verleden al een paar keer flink misgegaan is. Op tweakers mag het al 15 jaar niet meer, daarna zijn er twee websites geweest specifiek daarvoor, ook daar ging het met enige regelmaat mis.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Maar wél een samenkoop actieaudiojunk schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:46:
[...]
Maar als iemand een andere tweaker zoekt om samen een Oled te halen bij de Duitse Mediamarkt voor de extra korting is dat toch geen inkoopactie.
Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Los hiervan gaat het feest sowieso niet op want ik kreeg op mijn email naar MM Stuttgart als antwoord:
Leider ist es während des Aktionszeitraums nicht möglich 2 identische Artikel zu erwerben.
Schade Deutschland, das Deal ist vorbei
Leider ist es während des Aktionszeitraums nicht möglich 2 identische Artikel zu erwerben.

Kan dus wel een 65c7 en een 65W7 zijn. Of 55 en 65 inch 😉Joosie200 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:35:
Los hiervan gaat het feest sowieso niet op want ik kreeg op mijn email naar MM Stuttgart als antwoord:
Moeten ze allebei wel op voorraad zijnrandomice schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:40:
[...]
Kan dus wel een 65c7 en een 65W7 zijn. Of 55 en 65 inch 😉
plopperdeplop.........miicker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:33:
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
T/m 31 maart krijg je er ook nog een 55" 55cm full HD Philips LED televisie bij cadeau.Tijntjuh.eu schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:05:
De Philips 65OLED873 is bij ING voor 2.600,00 en 20.000 rentepunten.
Je krijgt er een 55cm televisie bij, geen 55”.Powder Toastman schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:59:
[...]
T/m 31 maart krijg je er ook nog een 55" full HD Philips LED televisie bij cadeau.
Je hebt helemaal gelijk, had ik verkeerd gelezen. Gelijk een stuk minder interessant, wist niet eens dat ze nog zulke kleine tv's maken. Bedankt voor de correctie.Tjappe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Je krijgt er een 55cm televisie bij, geen 55”.
Ik wordt een beetje depressief van al die Duitse prijzen

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik juist positief, want het betekent dat er in NL nog ruimte naar beneden inzit...
Het glas zit halfvol of halfleeg...
Prijsbeleid van Duitsland is niet hetzelfde als Nederland. Heeft te maken met overhead kosten en marges van de importeur.KoffieAnanas schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:38:
Ik juist positief, want het betekent dat er in NL nog ruimte naar beneden inzit...Het glas zit halfvol of halfleeg...
dit is een foto van saturn isserhagen 55e7 1699 (bij hannover)alki schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:56:
Fuck me MM in hannover de 55e7n voor 1699 [afbeelding]
https://www.mydealz.de/de...saturn-isernhagen-1137406
tot 17-03
euronics dusseldorf 65C7 2299 (rechtsboven standort veranderen in dusseldorf)
https://www.euronics.de/t...ID=affilinet#merchant_map
[ Voor 26% gewijzigd door pwh53 op 09-03-2018 20:25 ]
Mooie prijzen, in december betaalde ik nog € 2050 bij FOKA.alki schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:56:
Fuck me MM in hannover de 55e7n voor 1699 [afbeelding]
Nog even een terugkoppeling over de LG V30 telefoonactie van afgelopen december,
Van die € 2050 is uiteindelijk nog € 500 euro afgegaan door verkoop van de LG V30, de 55E7N kostte mij uiteindelijk dus € 1550 netto.
LG OLED 65B7D

Mediamarkt Koblenz & Neuwied
Volgens een reactie is MM Keulen ook mee gegaan met de prijs maar dit heb ik nog niet geverifieerd.

Volgens een reactie is MM Keulen ook mee gegaan met de prijs maar dit heb ik nog niet geverifieerd.
[ Voor 27% gewijzigd door WhySoSrs op 10-03-2018 11:11 ]
Dit is een openings aanbieding andere vestigingen gaan hier niet in mee zie hieroven. Miss is keulen een uitzonderingWhySoSrs schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:07:
LG OLED 65B7D
[afbeelding]
Koln gaat mee met de prijs. Heb dit zwart op wit staan. Ik ben inmiddels voorzien van een 65c7. Voor 2450 heb je deze nu bij apollo. En natuurlijk 5 jaar garantie en kan worden thuisbezorgd.
Volg dit topic al een tijdje maar wacht nog even met aankoop van een oled tv totdat ik de LG oled 55c7 voor 1200/1300 euro kan vinden.
Voor wie het interessant vind kwam ik de volgende 2 aanbiedingen tegen bij de Correct in Rotterdam:
LG 55EG9A7V FULL HD OLED: 999 euro
SONY KD 55A1 4k OLED: 1999 euro
Had er graag een foto bij geplaats maar als nieuwe member mag ik helaas geen foto album openen. Op de site van de Correct kon ik de aanbiedingen niet terug vinden, Ik heb de aanbieding uit een advertentie in een huis aan huis krantje.
Voor wie het interessant vind kwam ik de volgende 2 aanbiedingen tegen bij de Correct in Rotterdam:
Had er graag een foto bij geplaats maar als nieuwe member mag ik helaas geen foto album openen. Op de site van de Correct kon ik de aanbiedingen niet terug vinden, Ik heb de aanbieding uit een advertentie in een huis aan huis krantje.
[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 10-03-2018 19:28 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik haal de 55c7 ook binnen 2 of 3 maandjes als die dan 1200 of 1300 is zou mooi meegenomen zijn. En dan ook nog met 5 jaar garantie uiteraard.Wimpie_1982 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 16:59:
Volg dit topic al een tijdje maar wacht nog even met aankoop van een oled tv totdat ik de LG oled 55c7 voor 1200/1300 euro kan vinden.
ps Ik roep wel steeds dat ik voor de LG 55c7 ga maar ik wil toch ook eerst nog even de reviews afwachten van de nieuwe Q9 van samsung 2018 die schijnt erg goed te zijn
[ Voor 9% gewijzigd door markiess op 11-03-2018 02:24 ]
Nu bij mm Duitsland de 65B7 voor 2249. Dus online bestellen en af laten leveren bij de mm bij jou het dichtst in de buurt.
https://www.mediamarkt.de...lg-oled65b7d-2241967.html
Mooie prijs en goede tip! De B7D (Duitse model) en C7V zijn vrijwel identiek (de voet is het grootste verschil volgens mij?).Fabianno1234 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:35:
Nu bij mm Duitsland de 65B7 voor 2249. Dus online bestellen en af laten leveren bij de mm bij jou het dichtst in de buurt.
Ik zie 2499 staan?Fabianno1234 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 08:35:
Even aan je winkelwagentje toevoegen en naar de checkout pagina gaan...
Volgende week bij de Mediamarkt de LG OLED55B7 voor €1599,-. Ik weet het, niet bijzonder maar wel een trend qua prijsdoorbraak
.
Hoezo een trend qua prijsdoorbraak. Dit koste hetzelfde toestel enkele maanden terug ook bij de MM.
Ze bieden in Duitsland nu ook de 65C7 voor 2299
.
https://www.euronics.de/x...Hsd6aC8y2sTBoCwc0QAvD_BwE
.
https://www.euronics.de/x...Hsd6aC8y2sTBoCwc0QAvD_BwE
Ik weet niet in welke winkels jij komt, maar ik zie altijd volop bewegende beelden op die TV's.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:55:
Welke mafkees haalt het in zijn hoofd (en dan met name met een OLED tv) een showroom model aan te schaffen. Deze staan uren op hetzelfde beeld afgesteld.
Verwijderd
Jij hebt echt geen idee van de technologie achter OLED zo te zien hè. Demo's die continu hetzelfde materiaal bevatten (en dat urenlang achter elkaar afspelen) is ook slecht voor het paneel. Maar als jij lekker een tweedehandse winkelmodel wilt gaan kopen, vooral doen.RvdDungen schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:02:
[...]
Ik weet niet in welke winkels jij komt, maar ik zie altijd volop bewegende beelden op die TV's.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2018 12:07 ]
hoezo?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Jij hebt echt geen idee van de technologie achter OLED zo te zien hè. Demo's die continu hetzelfde materiaal bevatten (en dat urenlang achter elkaar afspelen) is ook slecht voor het paneel. Maar als jij lekker een tweedehandse winkelmodel wilt gaan kopen, vooral doen.
Bij OLED wordt er vaak veel materiaal met veel zwart gedraaid. Dus sowieso al minder slijtage. Daarbij is er inderdaad slijtage, maar of dat in de praktijk ook merkbaar is binnen de levensduur....
Als het veel scheelt kan het best rendabel zijn. voor een paar tientjes misschien niet.
Verwijderd
* knip *
Onnodige op de man spelen is nergens voor nodig.
Onnodige op de man spelen is nergens voor nodig.
[ Voor 94% gewijzigd door S1NN3D op 17-03-2018 13:58 ]
Aha, daar ga ik ook eens voor informeren. Hoe is dat praktisch verlopen? Alles telefonisch geregeld of heb je de winkel bezocht?
[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 12-03-2018 15:16 ]
Damn, heb ik alsnog 25 euro teveel betaald, of gewoon te snel gekozen
[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 12-03-2018 15:16 ]
Nooit doen. Zo heb ik ooit een plasma laten ruilen. Volgens systeemmenu had ie al 400+ uur erop zitten toen ik hem nieuw(!) kreeg en stond een DVD menu (play menu setup) oid ingebrand. Natuurlijk niet geheel dezelfde techniek, maar ook OLED kan er last van hebben. Daarom ben ik huiverig voor showroommodellen van welk apparaat dan ook.Waah schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:13:
[...]
hoezo?
Bij OLED wordt er vaak veel materiaal met veel zwart gedraaid. Dus sowieso al minder slijtage. Daarbij is er inderdaad slijtage, maar of dat in de praktijk ook merkbaar is binnen de levensduur....
Als het veel scheelt kan het best rendabel zijn. voor een paar tientjes misschien niet.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Als ik op de site kijk staat die ruim boven de pricewatch nog met €1799.
Voor €1425 scheelt het maar €126 met de actieprijs op de 55B7D in de Duitse Mediamarkten op het moment met daarbij wel het gemak van een Nederlandse shop en garantieafhandeling (en 5 jaar garantie).
[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 12-03-2018 15:16 ]
Door met prijzen te komen die je elders kan krijgen, door te verwijzen naar dit topic ed kan je vaak het één en ander regelen.Tweekzor schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:27:
[...]
Ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Als ik op de site kijk staat die ruim boven de pricewatch nog met €1799.
Voor €1425 scheelt het maar €126 met de actieprijs op de 55B7D in de Duitse Mediamarkten op het moment met daarbij wel het gemak van een Nederlandse shop en garantieafhandeling (en 5 jaar garantie).
Zelf voor 1480 inclusief verzendkosten en 5 jaar garantie de tv gekocht bij directsales.nl
Dit ook hier vermeld, dus als iemand anders daar weer mee naar FOKA gaat best kans dat ze dan weer onder die 1480 gaan zitten.
Hmm, vraag me af waarom de reactie van @Johan_R is verwijderd. Leek gewoon een legitieme post (noemde gewoon winkel en de prijs, geen referral of links).
1425 euro excl bezorging is namelijk wel een erg mooie prijs. Gisteren namelijk nog een tweede C7 gehaald bij Foka voor 1499. Kon helaas niets van de prijs af, zelfs geen kabelgootje wat in een geopende verpakking zat uit de 'koopjeshoek' met een 'verkoopwaarde' van 21 euro.
1425 euro excl bezorging is namelijk wel een erg mooie prijs. Gisteren namelijk nog een tweede C7 gehaald bij Foka voor 1499. Kon helaas niets van de prijs af, zelfs geen kabelgootje wat in een geopende verpakking zat uit de 'koopjeshoek' met een 'verkoopwaarde' van 21 euro.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Hoe heb jij dat bij foka voor elkaar gekregen? Simpelweg verwijzen naar dit topic?Yellowneck schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:27:
Hmm, vraag me af waarom de reactie van @Johan_R is verwijderd. Leek gewoon een legitieme post (noemde gewoon winkel en de prijs, geen referral of links).
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Waarom mijn reactie is verwijderd snap ik ook niet? Aan mijn medeforumbezoekers kan ik adviseren te mailen. Succes
Gewoon onderhandelen? "Kan je nog wat met de prijs?" "Wat kost het als ik de TV koop met een beugel"?Thrace Grumble schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:35:
[...]
Hoe heb jij dat bij foka voor elkaar gekregen? Simpelweg verwijzen naar dit topic?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb na een mailtje in ieder geval bevestigd gekregen dat ze leveren aan die prijs (ondanks dat de hyperlink naar de verwijderde post niet meer werkte).Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:01:
Waarom mijn reactie is verwijderd snap ik ook niet? Aan mijn medeforumbezoekers kan ik adviseren te mailen. Succes
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Poeh, dat is een flinke afschrijving voor een C7 van <1 dag jongTweekzor schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:51:
[...]
Ik heb na een mailtje in ieder geval bevestigd gekregen dat ze leveren aan die prijs (ondanks dat de hyperlink naar de verwijderde post niet meer werkte).
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.