Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Gamebuster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-11 14:29
juggle schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:05:
[...]

Nee man sorrie mijn schuld, de uitnodigingslink kon kennelijk verlopen. Ik heb dat nu opgelost en via de website zou het gewoon weer moeten werken. Wil je even laten weten of het is gelukt? Thx!
ik zit erin :)

Ontwikkelaars omg. Hoofddorp gezocht! PM voor details! Freelance, loondienst, thuiswerk, Model-3 lease, ruim salaris & winstuitkering/aandelen

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15-11 10:54

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• dano_nl
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15-11 09:00
Present! 35, 2 zoons (2jr en 5mnd) speel vooral ps4: doom, mortal kombat, steep en nog meer! Ik heb me inmiddels aangemeld in de discord: DaanBaard

Meh

• nldls
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-11 15:56
Leuk en welkom.

Forza horizon 4 is the latest addition to the community. Of iig voor een deel van de mensen.

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-11 15:21
Wel , zal ik me nu dan maar ook melden hier,

Ik ben vader van een zoon van 24 met Autisme (nee niet het Rainman type ) die nu gelukkig in een goed begeleid wonen woning zit.

Heb zelf een pc (met een simpel video kaartje ) heb een ps4 en op het moment vooral bezig met de laatste tomb raider.

Een ouderwets (nostalgie ) potje Panzer General type game ben ik ook voor te porren. Online op ps4 soms (heb call of duty wwii ) maar voel me daar een slak in soms .. en waar ik me bij bv bf 4 aan stoorde... het solo gespeel van gamers.. heb je ammo nodig... nou vergeet het maar...

Ben getrouwd en werk in Petro chemie industrie , van de week dat discord maar eens aanzwengelen.

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:37

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Wij zijn op een paar uitzonderingen na ook allemaal autist op FoT dus je zal je thuis voelen @Gandalf68 :)

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Gandalf68 Voel je vooral welkom man. De kracht van FoT is de ongedwongen sfeer en dat het voor ons een manier is om de alledaagse stress even te ontlopen. Gewoon beetje ouwehoeren en een gamepje spelen.

PS, een waarschuwing is op zijn plaats; het kan zijn dat je meer gaat gamen en je een ontembare behoefte gaat voelen om je pc up te graden. Niet van schrikken, dat hoort erbij :)

juggle wijzigde deze reactie 23-01-2019 11:15 (30%)

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Gandalf68
lol, een nieuwe PC heb ik al gebouwd ( amd ryzen 2700x ) met kraken x52 koeler, 16 GB intern geheugen op 3000 MHZ, Blu Ray brander, en ssd en 1 tb . Met een simpel videokaartje van 100 euro …

Heel bewust gedaan omdat ik videokaarten drama / circus wil afwachten .. mij iets te duur voor wat ze bieden op het moment :)

pff van weekend maar eens in discord duiken :)

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 14-11 10:00
Ik wil echt niemand buitensluiten hier, maar we hebben pas nog @Thc_Nbl op bezoek gehad die niet naar binnen mocht omdat hij geen echte papa is. Dan komt er nu wel een echte papa binnen, echter tja zijn kind is al 24 en woont niet meer thuis.

Technisch valt @Gandalf68 wel binnen de regeltjes, maar in mijn gedachten niet binnen het plaatje van de contactadvertentie. Gaat het dan mis in mijn gedachten en staat de deur open voor iedereen die vader is ongeacht de vader-situatie waain hij zich bevindt?

• Thc_Nbl
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-11 15:30
Nou, laat die Gandalf68 er dan gewoon in.
Hij is vader..

Om het gelijk nog wat moeilijker te maken voor je. .. :-)
Wat nu als iemand vader is en zijn kind overlijd. Dan is hij nog steeds vader, maar van een overleden kind..

ehhh.. noppes

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Jongens wat een extreme gevallen weer. De groep is bedoeld voor vaders en moeders. De definitie is dat je dus kinderen hebt. Er zijn zoveel groepen op internet te vinden waar je samen kunt gamen, dan geeft het toch niet dat wij een groep hebben waarvoor er vereisten zijn?

PS ik ga het niet hebben over wat als situaties. Als iemand het onverwerkbare verlies heeft moeten doorstaan van het verliezen van een kind verwacht ik niet dat diegene heel gelukkig wordt om in een groep vol met ouders te komen. Dat lijkt mij heel pijnlijk.

juggle wijzigde deze reactie 24-01-2019 17:15 (32%)

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:57

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Gandalf68 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:57:
lol, een nieuwe PC heb ik al gebouwd ( amd ryzen 2700x ) met kraken x52 koeler, 16 GB intern geheugen op 3000 MHZ, Blu Ray brander, en ssd en 1 tb . Met een simpel videokaartje van 100 euro …

Heel bewust gedaan omdat ik videokaarten drama / circus wil afwachten .. mij iets te duur voor wat ze bieden op het moment :)

pff van weekend maar eens in discord duiken :)
Een bluray brander? Wat moet je daarmee anno 2019 :D. Ik heb al zeker 8 jaar geen optische drive meer...

I have the cape.

• nldls
Ik heb in the latest edition ook geen drive meer zitten inderdaad. Was geen ruimte voor in de kast die ik gekozen had en inderdaad al jaren niet meer gebruikt in de vorige.

• Znivian
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09-11 16:10
Laatste optische drive eruit gehaald omdat de videokaart die ik kocht de sata aansluiting in de weg zat 😅

Battletag: Znivian#2316

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-11 11:48
Leuk topic zeg van vaders onder elkaar. In mei van dit jaar zijn wij uitgerekend van een meisje ik join de groep vast :D Speel op de PS4 voornamelijk shooters (call of duty, FarCry maar ook Spiderman) zijn er al vaders die The Division 2 in de pre-order hebben staan?

• Znivian
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09-11 16:10
The Division 2 nog niet gepre-ordered, maar gaat er wel komen. Veel binnen de groepen zijn er op aan het wachten

Battletag: Znivian#2316

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22:13
Hier een vader van een zoontje (3 jr) en een 2e zeer spoedig op komst.
Meestal 's avonds wel online op de pc voor een potje Heroes of the Storm of een ander Blizzard spel (Diablo 3, Overwatch, Starcraft2). Merk dat mijn maatjes het gamen helaas zo'n beetje opgegeven hebben sinds het ouderschap/werkend bestaan.
Oh ja, ook nog een Nintendo Switch binnen handbereik met Diablo3, Mario Kart en wat andere ongein :)

Without engineers science is just philosophy

• Bernadictus
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-10 16:59
Hier een vader van 2 (3jr/6jr), zelf 34 en nog immer een vervend gamer. En zelfde situatie - 'oude' gamemaatjes verdwijnen van het toneel of interesses veranderen.

Speel zelf nu voornamelijk BF4, BF1, Fortnite en League of Legends - maar gezien ik net vorige week mijn oude GTX760 heb vervangen voor een GTX1060 kan daar weer een scala aan games bij :)

• nldls
Welkom allen. Tof dat de groep nog blijft groeien.

• ph4ge
  • Laatst online: 20:21
Hier ook een vader, bijna 32 jaar oud, kindje van 2 jaar en de tweede op komst. Van huis uit ben ik een PC gamer, maar sinds die kleine er is speel ik voornamelijk op de Switch omdat dat toch wat laagdrempeliger en praktischer is als je even een klein gaatje hebt om te gamen.

Op dit moment speel ik Smash Ultimate en Smash Ultimate, maar voor elk andere Switch game ben ik wel in (bijv. Overcooked 2 anyone?). Op de PC speel ik het liefst shooters en (grand) strategy, eigenlijk staat hij stof te happen en de laatste keer dat ik serieus online op de PC speelde had nog bijna niemand van Steam gehoord.

Switch id: SW-0040-8191-9064

SW-0040-8191-9064

• Gandalf68
Welkom. Welkom, switch hé dan zou ik zeker zelda aanschaffen....

• Zypher
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-11 21:38
Ik ben een vader van 3 (2013, 2015, 2017), en de 4e wordt rond 1 maart opgeleverd :)

Als ik aan gamen toe kom (1-3 avonden per week) is dit hoofdzakelijk 's avonds na 19.30/20.00u, maar het lijkt me leuk om af en toe eens met gelijkgestemden samen te kunnen spelen :)

Op dit moment speel ik hoofdzakelijk Path of Exile (PC / Xbox) en soms nog eens Diablo 3 (PC).

Maar ik ben ook te porren voor andere games zoals:
- Steam: Victor Vran, Dungeon Siege, Age of Mythology, Left4Dead(2), Unreal Tournament, enig ander spel in mijn library
- Blizzard: StarCraft (2), Hearthstone, Diablo 3

Daarnaast heb ik ook een Switch, maar hierop heb ik op dit moment geen (online) multiplayer spellen. Deze heb ik hoofdzakelijk om af en toe met de oudste twee casual wat spelletjes samen te doen (Mario Odyssey, Capt Toad Treasure Hunter, etc).

• jokerr012
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09-11 16:01

jokerr012

Gotta Catch 'Em All

@Zypher Diablo3 word momenteel weer veel gespeeld ivm het nieuwe seizoen

Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.

• nldls
Zypher, je past wat dat betreft precies in de doelgroep. Kids en met een beetje tijd voor gamen. Welkom zou ik zeggen.

• Zypher
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-11 21:38
nldls schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:15:
Zypher, je past wat dat betreft precies in de doelgroep. Kids en met een beetje tijd voor gamen. Welkom zou ik zeggen.
Als ik er vanavond aan toe kom zal ik eens aanmelden op discord.

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15-11 11:38

Maduth

Probeersel

10 Dagen later sinds laatste post en ik heb ook besloten om eens te reageren. Ik mis online gaming met een headset en wat slap geouwehoer. Jarenlang WOW gespeeld met TS maar de meeste zijn gestopt en/of iets anders gaan doen. Zelf ben ik vader van 3 dames [ik = 40tiger] en daarom kan ik niet meer avonden lang tot laat aan de bak. Maar online gaming is voor mij een soort ZEN moment en dus wil ik graag weer wat meer gamen. Alleen spelen vind ik eigenlijk saai. Voornamelijk ben ik actief als een PC gamer trouwens [ooit komt weer een console]. Ik ben een blizzard fan maar toevallig heb ik nu APEX gedownload om te kijken of dat iets is voor mij :) Ik zal me snel op Discord willen introduceren :)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:08
EdwinB schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:08:
Ik wil echt niemand buitensluiten hier, maar we hebben pas nog @Thc_Nbl op bezoek gehad die niet naar binnen mocht omdat hij geen echte papa is. Dan komt er nu wel een echte papa binnen, echter tja zijn kind is al 24 en woont niet meer thuis.

Technisch valt @Gandalf68 wel binnen de regeltjes, maar in mijn gedachten niet binnen het plaatje van de contactadvertentie. Gaat het dan mis in mijn gedachten en staat de deur open voor iedereen die vader is ongeacht de vader-situatie waain hij zich bevindt?
Een van de eerste reacties:
juggle schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:07:
@Seriph Uiteraard, de papa's was meer bedoeld om een bepaalde groep aan te spreken in een bepaalde levensfase. Wat mij betreft hoef je dus niet perse papa te zijn ;-) Ik vind klik en chemie veel belangrijker.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
matthijst schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:47:
[...]

Een van de eerste reacties:

[...]
Chemie is een breed begrip en met name gestoeld op zaken die je deelt. Sinds de oprichting zijn we constant gegroeid en hebben we ook niet papa's en mama's als leden mogen verwelkomen.

Nu we groter zijn en inmiddels alweer meer dan een jaar bestaan wordt men wijzer en hebben we besloten om alleen papa's en mama's toe te laten. Dit komt de chemie ten goede en is veel duidelijker voor iedereen. :-)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:08
OK, dan moeten ze misschien een gameclubje voor niet mama's en papa's oprichten :)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
matthijst schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:28:
OK, dan moeten ze misschien een gameclubje voor niet mama's en papa's oprichten :)
Volgens mij zijn die er wel genoeg :)

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:05
Al eens eerder dit draadje gezien, toen had ik nog niet een online game in m’n lijstje om te spelen.
Nu leek het me leuk om Apex Legends eens te gaan doen, maar dan wel met mensen die niet 24/7 aan het oefenen zijn :+ .
Ik meld me dus graag aan bij FoT!

Ik ben 32, vader van een zoontje van bijna 3 (over 10 dagen!) met de 2e op komst in begin april.
Vroeger ontzettend veel gegamed, maar dat was in de tijd van CS 1.3 en 1.6 ...
Nu alleen nog een Xbox one in de woonkamer, waar ik wel eens een potje FIFA of red dead 2 op speel.

Ik ga komende week dus eens met Apex aan de slag en sluit me dan graag bij andere FoT’ers aan!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Smobbo ah leuk kom vooral langs. Apex wordt zeker gespeeld en hebben we kanalen voor. Welkom in ieder geval!

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:05
@juggle Bedankt!
Ik heb discord op m’n telefoon gezet, was net al even online. Nu nog ff uitvogelen hoe het allemaal werkt ;) .

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03:24

PcDealer

HP ftw \o/

Zo. De Luizenmoeder gekeken, kids naar bed met veel gezeur. Tijd voor gaming! In mijn geval World of Warships :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gandalf68
aha , ik hoop van de week weer online te komen, beetje druk met laat werken , dingen regelen voor kozijnen en dan heb je dat verdraaide netflix er nog tussen,

Maar vanmiddag dus Tomb raider zitten spelen maar ik heb mezelf denk ik vast gezet in een tombe dus even in dat topic om raad vragen... en oei wat is dat spel gruwelijk mooi in HDR en Surround sound ,,, soms echt creapy en schrik momenten ook al weet je dat er iets aan k

• KaleBatzZ
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:29
Hier een vader van een zoontje (4,5 jaar oud). Ben 33 jaar en mag graag een spelletje spelen.
Om eerlijk te zijn is het niet meer zo veel als ik zou willen.. Maar dat geldt denk ik wel voor de meesten van ons hier ;)
Aangezien mijn oude gamemaatjes ook steeds minder online zijn hoop ik hier weer wat aanspraak te hebben.

Op de PC speel ik vooral: BF1, PUBG, Apex Legends (zojuist geïnstalleerd). Daarnaast nog een zooitje SP games.
Verder hebben we sinds kort ook een Nintendo switch met; Mario kart, Smash Ultimate en Fifa 19

Ik lust geen rotte appels...

• Nerd1979
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12-11 13:40
Nog een papa die zich komt melden. Ben nog 39 jaar jong nog 10 dagen :'( en vader van twee (7 en 2 jaar).
Game veel op de PC minder op de PS4. In het weekend kan ik het nog weleens laat maken om s'nachts UFC te kunnen kijken.Speel vooral veel shooters maar als er iemand Command en Conquer Zero Hour wil spelen make my day !

Speel Pubg Apex en ben aan het wachten op Anthem.

Tot snel op Discord.

• Oortjes
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:09
En weer een pappa die zichzelf vrijwillig aanmeld. Ik (Oortjes) ben een vader van twee kinderen, zoon van 12 en dochter van bijna 10. Ik speelde altijd graag Gran Turismo op de PS4 maar mijn zoon heeft besloten om zijn PS4 te verkopen omdat hij graag op de pc speelt.

We hebben gelukkig nog een WII met Mario Kart, en ik denk er over om een PS3 aan te schaffen op marktplaats. Ik mag graag Gran Turismo spelen. Online gamen is wel leuk maar om daarvoor een PS abonnement aan te schaffen gaat me net te ver.

Oortjes wijzigde deze reactie 13-02-2019 22:57 (9%)
Reden: aanvullende info

• TheVortexNL
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-03 14:12
En nog Papa (TheVorTexNL71) die zich gaat melden …. Ik ben 47 en papa van drie jongens. Erg druk met werk en gezin. Plannen gaat dus echt niet, Sinds ik een playseat challange in bezit heb doe ik erg graag racen op de Xbox One.Games zoals Project Cars, F1 2012, Horizon 4, maar af en toe ook shooters zoals Battlefield. Een paar keer per maand ben ik zeker online, overigens wel op de meeste vreemde tijden ben ik online …..

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik wil dit topic en vooral FoT een dikke endorsement geven.

Top clubje dit. Veel slap geouwehoer, maar vooral erg gezellig.

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Love Sausage
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10-11 07:14
Beste allen,

Ik ben 36 en vader van een zoon 2016 en een dochter 2019. Ook ik sluit mij graag aan bij deze club omdat het lastig is om gelijk gestemden te vinden.

Op dit moment speel ik vooral op mijn switch en dan met name Diablo 3 en SSB. Ben in beide nog niet erg ver gevorderd maar dat hebben we misschien wel gemeen.

Mijn friend code is: SW-8354-2106-2720

Moet nog wel even mijn switch online membership verversen.

Groeten, Niels

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gandalf68
TheVortexNL schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:12:
En nog Papa (TheVorTexNL71) die zich gaat melden …. Ik ben 47 en papa van drie jongens. Erg druk met werk en gezin. Plannen gaat dus echt niet, Sinds ik een playseat challange in bezit heb doe ik erg graag racen op de Xbox One.Games zoals Project Cars, F1 2012, Horizon 4, maar af en toe ook shooters zoals Battlefield. Een paar keer per maand ben ik zeker online, overigens wel op de meeste vreemde tijden ben ik online …..
welkom, ik zit er ook nog niet zo lang bij en op het moment vooral bezig met een zolder verbouwing naast het werk... komt wel goed hoor , als je alles goed plant (en daar ging het ietsje fout met de kozijnen die toch eerder komen …. grrr )

Bevalt de playseat een beetje... lijkt me erg wennen om te besturen , maar he als je maar plezier hebt toch ! Jammer dat je geen ps4 hebt met gran turismo...die is erg uitgebreid en leuk , en erg mooi !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-09 13:39

8GUS

Papa & Gamer

Schaamteloze bump, maar wellicht dat er inmiddels nog meer ouders zijn die af en toe met een groep willen gamen of gewoon willen ouwehoeren over de kids... of juist over alles behalve :D

Papa Probeert Gaming

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-11 07:11

Yonix

Gamertag: Yonix360

Ik kwam per toeval dit topic tegen! :D Ben zelf net vader van een zoontje, nu 6 maanden oud ( O+ ), en gamen doe ik graag ter ontspanning. :*)

Nu is het zo dat vrienden van mij de hobby hebben laten varen bij het ingaan van het ouderschap, dus op hen hoef ik niet meer te rekenen. :P Dan is dit een (zéér) leuk alternatief! :)

Wat heb ik allemaal in huis?
• Een deftig gamesysteem. O-)
• Xbox One X.
• PlayStation 4 Pro.

Dus op zo'n beetje elk systeem ben ik wel te vinden. ;) En wat speelt * Yonix dan graag? Racegames (Forza Motorsport, Forza Horizon en F1 2019), FPS (Destiny 2, Rainbow Six: Siege, Star Wars: Battlefront 2), Sport (Fifa 18/19) etc. Kortom: mijn gamehorizon is breed! 8)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Bart ®

Bart ®

Yonix schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:12:
Ik kwam per toeval dit topic tegen! :D Ben zelf net vader van een zoontje, nu 6 maanden oud ( O+ ), en gamen doe ik graag ter ontspanning. :*)

Nu is het zo dat vrienden van mij de hobby hebben laten varen bij het ingaan van het ouderschap, dus op hen hoef ik niet meer te rekenen. :P Dan is dit een (zéér) leuk alternatief! :)

Wat heb ik allemaal in huis?
• Een deftig gamesysteem. O-)
• Xbox One X.
• PlayStation 4 Pro.

Dus op zo'n beetje elk systeem ben ik wel te vinden. ;) En wat speelt * Yonix dan graag? Racegames (Forza Motorsport, Forza Horizon en F1 2019), FPS (Destiny 2, Rainbow Six: Siege, Star Wars: Battlefront 2), Sport (Fifa 18/19) etc. Kortom: mijn gamehorizon is breed! 8)
Gezellig! Ook al op Discord aangemeld?

I have the cape.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-11 07:11

Yonix

Gamertag: Yonix360

Bart ® schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:15:
[...]

Gezellig! Ook al op Discord aangemeld?
Ga ik aankomend weekend maar eens fiksen! (y)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Bart ®

Bart ®

Top! Mocht je R6 op de pc spelen, voeg me toe: DudeB4rt

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Myzzle
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:11
ooow waarom zie ik dit topic nu pas!

Ben zelf papa van 2 dochters. 4 en 2 jaar. en mijn vriendin is 1 augustus uitgerekend van onze zoon! (Eindelijk een game maatje straks hahaha)

Speel zelf veel op mijn game laptop (game kamer is ingenomen voor ons 3e kind) en heb ook via shadow-tech een game systeem lopen.
Verder heb ik een ps4 en een wiiU waar ik regelmatig mee speel.

Ik zal mezelf snel eens op discord aanmelden!

Wie weet tot spreeks!

• Stef120
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:40
Wat een leuk topic!!

Ik volg al even maar nog niet de tijd gehad om echt stappen te ondernemen.
Ik zal vanavond Discord installeren en me aanmelden.

Ik ben vader van 2 jongens (2 & 3)
De oudste word 4 in september en gaat vanaf 26 augustus naar school dus er komt wat tijd vrij in het nieuwe schooljaar die naast vissen ook besteed gaat worden in gaming.

Heb een PS4 en een nieuwe pc die ik deze zomer zelf in elkaar geknutseld heb.
Momenteel speel ik veel Guild Wars 2 maar ben ook gek op shooters, RPG, en moet wat meer aandacht aan Racing besteden.

Werkzaam in de horeca dus ik game ook overdag :)

Tag voor PS4 is Stef_Kokoris

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik zie het topic voor het eerst. Speel vooral single player omdat ik echt geen tijd heb of een planning kan aanhouden voor multiplayer, wellicht dat dit iets wordt :)

Ben zelf 37 en vader van 2 mooie dames (1 en 2). Speel vooral PC, en wat ik speel wisselt van week tot week. Wat multiplayer games betreft: BF5 speel ik nog wel eens in een random squad, PUBG zelden meer, verder War Thunder, xcom 2 en andere strategy games (Civ 6, veel Paradox games), ben recent aan Star Trek Online begonnen. Laatst heb ik m'n oude SNES weer eens aangesloten (technisch ook multiplayer :+), binnenkort komt er een switch, heb nog een PS3 liggen maar daar doe ik ook niks meer mee.

[EDIT]

Daarnaast speel ik al 15-20 jaar D&D elke week. Daar maken we dan wel weer tijd voor :)

pirke wijzigde deze reactie 10-08-2019 19:59 (61%)

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:26

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben zelf vader (37) van een zoon 5 jaar en een dochter 11 jaar.

Ik game af en toe tot niet, zou graag wel weer willen gamen maar lijkt mij leuk van die co-op games waar je met 2 of 3 man in zit en gezellig ouwehoeren.
Games zoals the Raft of iets anders lijkt me wel leuk. Discord zit ik ook op alleen niet van deze topic.
Moet ik me even voor aanmelden :)

Heb wel games zoals Diablo 3 maar zo saai en continue hetzelfde wat je ziet dat ik ermee gestopt ben.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
pirke schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:36:

[...]

Daarnaast speel ik al 15-20 jaar D&D elke week. Daar maken we dan wel weer tijd voor :)
Trouwens: als iemand in de driehoek Eindhoven/Den Bosch/Nijmegen nog op zoek is naar een vaste D&D groep: we kunnen wel een extra speler gebruiken. We zijn met 6 vaders, allemaal iets van 35-40 jaar, maar 1 is al een half jaar afwezig ivm werk en avondstudie, en regelmatig dat een ander ook afzegt. Dan blijven er 1 DM en 3 spelers over, terwijl 4 spelers + DM wel prettig is. We spelen meestal 3.5, maar ook regelmatig homebrew (ben nu een custom sci-fi campaign aan het doen). Een campaign duurt meestal 1 tot 2 jaar met wekelijks een woensdagavond spelen (20:00-23:00). Na een campaign rouleert het DM-schap meestal naar iemand anders.

Graag PM bij interesse :D

Kleine topic kaap, maar moet kunnen toch?

pirke wijzigde deze reactie 10-08-2019 22:39 (3%)

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:22
Toevallig dit topic gevonden. Hier ook een vader van 2 dochters (2 en 0 jaar) en de tijd die ik overhoudt om te gamen is steeds minder.

Ik ga dit topic eens doorlezen en zal snel eens langs springen op het FoT forum.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15-11 12:34
Goede tip: De nieuwe Oculus Quest - Geen dikke game PC nodig, geen draden/lighthouses nodig, gewoon opzetten en gamen. Ideaal :D

• MrBrickALot
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04-11 11:51
Leuk topic, hier 31 jarige vader van 2 jarig zoontje. Game-tijd lijkt steeds minder te worden. Heb onlangs mijn PS4 de deur uit gedaan omdat ik een soort constante druk voelde vanwege de stapel ongespeelde games, ik kwam er gewoon niet meer aan toe. Zeker nadat ik vorig jaar een nieuwe game-pc in elkaar heb geknutseld. Hoewel ik mijn PS4 ergens wel mis voelt het nu voornamelijk als opluchting.

Momenteel probeer ik mijzelf Adobe After Effects aan te leren in de avonden en samen met meerdere streaming diensten betekent dat dat mijn game-tijd beperkt is tot een paar uurtjes per week hier en daar.

Als ik dan wel tijd heb speel ik momenteel vooral F1 2019 of Dirt 2 met de Xbox controller of bijvoorbeeld Factorio, Satisfactory of Battlefield V

• Cuckold gamer
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 23-09 10:26
Hey ik ben een vader van 40 2 dochters en een vriendin speel vaak fortnite op ps4 en lijkt me leuk om wat 30+ vrienden toe te voegen om samen mee te spelen hoor graag jullie reacties

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Cuckold gamer schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:51:
Hey ik ben een vader van 40 2 dochters en een vriendin speel vaak fortnite op ps4 en lijkt me leuk om wat 30+ vrienden toe te voegen om samen mee te spelen hoor graag jullie reacties
Bij deze dan; Join ons op Discord (https://discord.gg/CXcY9Th), stel je even voor en je hebt er gelijk meer dan 200 buddies bij om lekker ontspannen te gamen.

• Cuckold gamer
Dat was een intressante ervaring om in jullie groep deel te nemen 🤔 schijnbaar zitten jullie niet te wachten op nieuwe leden🥴

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Cuckold gamer schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:42:
Dat was een intressante ervaring om in jullie groep deel te nemen 🤔 schijnbaar zitten jullie niet te wachten op nieuwe leden🥴
Nieuwe leden zijn van harte welkom maar er wordt wel een bepaald niveau en in ieder geval wat gaming activiteiten verwacht. Wij zijn geen WhatsApp groep waar je ongevraagd al je toegestuurde troep kunt dumpen. Dat kan je beter op WhatsApp houden.

Trollen houden we niet van, ook niet op Discord.

• Cuckold gamer
*snip* troll

Geronimous wijzigde deze reactie 23-09-2019 22:48 (90%)

• Bart ®

Bart ®

*snip* Don't feed the...

Geronimous wijzigde deze reactie 23-09-2019 22:49 (92%)

I have the cape.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True