Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Woohoo
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Meh
Forza horizon 4 is the latest addition to the community. Of iig voor een deel van de mensen.
Ik ben vader van een zoon van 24 met Autisme (nee niet het Rainman type ) die nu gelukkig in een goed begeleid wonen woning zit.
Heb zelf een pc (met een simpel video kaartje ) heb een ps4 en op het moment vooral bezig met de laatste tomb raider.
Een ouderwets (nostalgie ) potje Panzer General type game ben ik ook voor te porren. Online op ps4 soms (heb call of duty wwii ) maar voel me daar een slak in soms .. en waar ik me bij bv bf 4 aan stoorde... het solo gespeel van gamers.. heb je ammo nodig... nou vergeet het maar...
Ben getrouwd en werk in Petro chemie industrie , van de week dat discord maar eens aanzwengelen.
PS, een waarschuwing is op zijn plaats; het kan zijn dat je meer gaat gamen en je een ontembare behoefte gaat voelen om je pc up te graden. Niet van schrikken, dat hoort erbij
[ Voor 30% gewijzigd door juggle op 23-01-2019 11:15 ]
Heel bewust gedaan omdat ik videokaarten drama / circus wil afwachten .. mij iets te duur voor wat ze bieden op het moment
pff van weekend maar eens in discord duiken
Technisch valt @Gandalf68 wel binnen de regeltjes, maar in mijn gedachten niet binnen het plaatje van de contactadvertentie. Gaat het dan mis in mijn gedachten en staat de deur open voor iedereen die vader is ongeacht de vader-situatie waain hij zich bevindt?
Hij is vader..
Om het gelijk nog wat moeilijker te maken voor je. .. :-)
Wat nu als iemand vader is en zijn kind overlijd. Dan is hij nog steeds vader, maar van een overleden kind..
ehhh.. noppes
PS ik ga het niet hebben over wat als situaties. Als iemand het onverwerkbare verlies heeft moeten doorstaan van het verliezen van een kind verwacht ik niet dat diegene heel gelukkig wordt om in een groep vol met ouders te komen. Dat lijkt mij heel pijnlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door juggle op 24-01-2019 17:15 ]
Een bluray brander? Wat moet je daarmee anno 2019Gandalf68 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:57:
lol, een nieuwe PC heb ik al gebouwd ( amd ryzen 2700x ) met kraken x52 koeler, 16 GB intern geheugen op 3000 MHZ, Blu Ray brander, en ssd en 1 tb . Met een simpel videokaartje van 100 euro …
Heel bewust gedaan omdat ik videokaarten drama / circus wil afwachten .. mij iets te duur voor wat ze bieden op het moment![]()
pff van weekend maar eens in discord duiken
Cunning linguist.
Meestal 's avonds wel online op de pc voor een potje Heroes of the Storm of een ander Blizzard spel (Diablo 3, Overwatch, Starcraft2). Merk dat mijn maatjes het gamen helaas zo'n beetje opgegeven hebben sinds het ouderschap/werkend bestaan.
Oh ja, ook nog een Nintendo Switch binnen handbereik met Diablo3, Mario Kart en wat andere ongein
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Speel zelf nu voornamelijk BF4, BF1, Fortnite en League of Legends - maar gezien ik net vorige week mijn oude GTX760 heb vervangen voor een GTX1060 kan daar weer een scala aan games bij
Op dit moment speel ik Smash Ultimate en Smash Ultimate, maar voor elk andere Switch game ben ik wel in (bijv. Overcooked 2 anyone?). Op de PC speel ik het liefst shooters en (grand) strategy, eigenlijk staat hij stof te happen en de laatste keer dat ik serieus online op de PC speelde had nog bijna niemand van Steam gehoord.
Switch id: SW-0040-8191-9064
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als ik aan gamen toe kom (1-3 avonden per week) is dit hoofdzakelijk 's avonds na 19.30/20.00u, maar het lijkt me leuk om af en toe eens met gelijkgestemden samen te kunnen spelen
Op dit moment speel ik hoofdzakelijk Path of Exile (PC / Xbox) en soms nog eens Diablo 3 (PC).
Maar ik ben ook te porren voor andere games zoals:
- Steam: Victor Vran, Dungeon Siege, Age of Mythology, Left4Dead(2), Unreal Tournament, enig ander spel in mijn library
- Blizzard: StarCraft (2), Hearthstone, Diablo 3
Daarnaast heb ik ook een Switch, maar hierop heb ik op dit moment geen (online) multiplayer spellen. Deze heb ik hoofdzakelijk om af en toe met de oudste twee casual wat spelletjes samen te doen (Mario Odyssey, Capt Toad Treasure Hunter, etc).
Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.
Thanksnldls schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:15:
Zypher, je past wat dat betreft precies in de doelgroep. Kids en met een beetje tijd voor gamen. Welkom zou ik zeggen.
Als ik er vanavond aan toe kom zal ik eens aanmelden op discord.
Een van de eerste reacties:EdwinB schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:08:
Ik wil echt niemand buitensluiten hier, maar we hebben pas nog @Thc_Nbl op bezoek gehad die niet naar binnen mocht omdat hij geen echte papa is. Dan komt er nu wel een echte papa binnen, echter tja zijn kind is al 24 en woont niet meer thuis.
Technisch valt @Gandalf68 wel binnen de regeltjes, maar in mijn gedachten niet binnen het plaatje van de contactadvertentie. Gaat het dan mis in mijn gedachten en staat de deur open voor iedereen die vader is ongeacht de vader-situatie waain hij zich bevindt?
juggle schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:07:
@Seriph Uiteraard, de papa's was meer bedoeld om een bepaalde groep aan te spreken in een bepaalde levensfase. Wat mij betreft hoef je dus niet perse papa te zijn ;-) Ik vind klik en chemie veel belangrijker.
Chemie is een breed begrip en met name gestoeld op zaken die je deelt. Sinds de oprichting zijn we constant gegroeid en hebben we ook niet papa's en mama's als leden mogen verwelkomen.
Nu we groter zijn en inmiddels alweer meer dan een jaar bestaan wordt men wijzer en hebben we besloten om alleen papa's en mama's toe te laten. Dit komt de chemie ten goede en is veel duidelijker voor iedereen. :-)
Volgens mij zijn die er wel genoegmatthijst schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:28:
OK, dan moeten ze misschien een gameclubje voor niet mama's en papa's oprichten
Nu leek het me leuk om Apex Legends eens te gaan doen, maar dan wel met mensen die niet 24/7 aan het oefenen zijn
Ik meld me dus graag aan bij FoT!
Ik ben 32, vader van een zoontje van bijna 3 (over 10 dagen!) met de 2e op komst in begin april.
Vroeger ontzettend veel gegamed, maar dat was in de tijd van CS 1.3 en 1.6 ...
Nu alleen nog een Xbox one in de woonkamer, waar ik wel eens een potje FIFA of red dead 2 op speel.
Ik ga komende week dus eens met Apex aan de slag en sluit me dan graag bij andere FoT’ers aan!
Ik heb discord op m’n telefoon gezet, was net al even online. Nu nog ff uitvogelen hoe het allemaal werkt
Maar vanmiddag dus Tomb raider zitten spelen maar ik heb mezelf denk ik vast gezet in een tombe dus even in dat topic om raad vragen... en oei wat is dat spel gruwelijk mooi in HDR en Surround sound ,,, soms echt creapy en schrik momenten ook al weet je dat er iets aan k
Om eerlijk te zijn is het niet meer zo veel als ik zou willen.. Maar dat geldt denk ik wel voor de meesten van ons hier
Aangezien mijn oude gamemaatjes ook steeds minder online zijn hoop ik hier weer wat aanspraak te hebben.
Op de PC speel ik vooral: BF1, PUBG, Apex Legends (zojuist geïnstalleerd). Daarnaast nog een zooitje SP games.
Verder hebben we sinds kort ook een Nintendo switch met; Mario kart, Smash Ultimate en Fifa 19
Ik lust geen rotte appels...
Game veel op de PC minder op de PS4. In het weekend kan ik het nog weleens laat maken om s'nachts UFC te kunnen kijken.Speel vooral veel shooters maar als er iemand Command en Conquer Zero Hour wil spelen make my day !
Speel Pubg Apex en ben aan het wachten op Anthem.
Tot snel op Discord.
We hebben gelukkig nog een WII met Mario Kart, en ik denk er over om een PS3 aan te schaffen op marktplaats. Ik mag graag Gran Turismo spelen. Online gamen is wel leuk maar om daarvoor een PS abonnement aan te schaffen gaat me net te ver.
[ Voor 9% gewijzigd door Oortjes op 13-02-2019 22:57 . Reden: aanvullende info ]
Anoniem: 545356
Top clubje dit. Veel slap geouwehoer, maar vooral erg gezellig.
Ik ben 36 en vader van een zoon 2016 en een dochter 2019. Ook ik sluit mij graag aan bij deze club omdat het lastig is om gelijk gestemden te vinden.
Op dit moment speel ik vooral op mijn switch en dan met name Diablo 3 en SSB. Ben in beide nog niet erg ver gevorderd maar dat hebben we misschien wel gemeen.
Mijn friend code is: SW-8354-2106-2720
Moet nog wel even mijn switch online membership verversen.
Groeten, Niels
welkom, ik zit er ook nog niet zo lang bij en op het moment vooral bezig met een zolder verbouwing naast het werk... komt wel goed hoor , als je alles goed plant (en daar ging het ietsje fout met de kozijnen die toch eerder komen …. grrr )Anoniem: 545356 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:12:
En nog Papa (TheVorTexNL71) die zich gaat melden …. Ik ben 47 en papa van drie jongens. Erg druk met werk en gezin. Plannen gaat dus echt niet, Sinds ik een playseat challange in bezit heb doe ik erg graag racen op de Xbox One.Games zoals Project Cars, F1 2012, Horizon 4, maar af en toe ook shooters zoals Battlefield. Een paar keer per maand ben ik zeker online, overigens wel op de meeste vreemde tijden ben ik online …..
Bevalt de playseat een beetje... lijkt me erg wennen om te besturen , maar he als je maar plezier hebt toch ! Jammer dat je geen ps4 hebt met gran turismo...die is erg uitgebreid en leuk , en erg mooi !
Nu is het zo dat vrienden van mij de hobby hebben laten varen bij het ingaan van het ouderschap, dus op hen hoef ik niet meer te rekenen.
Wat heb ik allemaal in huis?
• Een deftig gamesysteem.

• Xbox One X.
• PlayStation 4 Pro.
Dus op zo'n beetje elk systeem ben ik wel te vinden.
Gezellig! Ook al op Discord aangemeld?Yonix schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:12:
Ik kwam per toeval dit topic tegen!Ben zelf net vader van een zoontje, nu 6 maanden oud (
), en gamen doe ik graag ter ontspanning.
![]()
Nu is het zo dat vrienden van mij de hobby hebben laten varen bij het ingaan van het ouderschap, dus op hen hoef ik niet meer te rekenen.Dan is dit een (zéér) leuk alternatief!
![]()
Wat heb ik allemaal in huis?
• Een deftig gamesysteem.![]()
• Xbox One X.
• PlayStation 4 Pro.
Dus op zo'n beetje elk systeem ben ik wel te vinden.En wat speelt * Yonix dan graag? Racegames (Forza Motorsport, Forza Horizon en F1 2019), FPS (Destiny 2, Rainbow Six: Siege, Star Wars: Battlefront 2), Sport (Fifa 18/19) etc. Kortom: mijn gamehorizon is breed!
Cunning linguist.
Cunning linguist.
Ben zelf papa van 2 dochters. 4 en 2 jaar. en mijn vriendin is 1 augustus uitgerekend van onze zoon! (Eindelijk een game maatje straks hahaha)
Speel zelf veel op mijn game laptop (game kamer is ingenomen voor ons 3e kind) en heb ook via shadow-tech een game systeem lopen.
Verder heb ik een ps4 en een wiiU waar ik regelmatig mee speel.
Ik zal mezelf snel eens op discord aanmelden!
Wie weet tot spreeks!
Ik volg al even maar nog niet de tijd gehad om echt stappen te ondernemen.
Ik zal vanavond Discord installeren en me aanmelden.
Ik ben vader van 2 jongens (2 & 3)
De oudste word 4 in september en gaat vanaf 26 augustus naar school dus er komt wat tijd vrij in het nieuwe schooljaar die naast vissen ook besteed gaat worden in gaming.
Heb een PS4 en een nieuwe pc die ik deze zomer zelf in elkaar geknutseld heb.
Momenteel speel ik veel Guild Wars 2 maar ben ook gek op shooters, RPG, en moet wat meer aandacht aan Racing besteden.
Werkzaam in de horeca dus ik game ook overdag
Tag voor PS4 is Stef_Kokoris
Ben zelf 37 en vader van 2 mooie dames (1 en 2). Speel vooral PC, en wat ik speel wisselt van week tot week. Wat multiplayer games betreft: BF5 speel ik nog wel eens in een random squad, PUBG zelden meer, verder War Thunder, xcom 2 en andere strategy games (Civ 6, veel Paradox games), ben recent aan Star Trek Online begonnen. Laatst heb ik m'n oude SNES weer eens aangesloten (technisch ook multiplayer
[EDIT]
Daarnaast speel ik al 15-20 jaar D&D elke week. Daar maken we dan wel weer tijd voor
[ Voor 61% gewijzigd door pirke op 10-08-2019 19:59 ]
Ik game af en toe tot niet, zou graag wel weer willen gamen maar lijkt mij leuk van die co-op games waar je met 2 of 3 man in zit en gezellig ouwehoeren.
Games zoals the Raft of iets anders lijkt me wel leuk. Discord zit ik ook op alleen niet van deze topic.
Moet ik me even voor aanmelden
Heb wel games zoals Diablo 3 maar zo saai en continue hetzelfde wat je ziet dat ik ermee gestopt ben.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Trouwens: als iemand in de driehoek Eindhoven/Den Bosch/Nijmegen nog op zoek is naar een vaste D&D groep: we kunnen wel een extra speler gebruiken. We zijn met 6 vaders, allemaal iets van 35-40 jaar, maar 1 is al een half jaar afwezig ivm werk en avondstudie, en regelmatig dat een ander ook afzegt. Dan blijven er 1 DM en 3 spelers over, terwijl 4 spelers + DM wel prettig is. We spelen meestal 3.5, maar ook regelmatig homebrew (ben nu een custom sci-fi campaign aan het doen). Een campaign duurt meestal 1 tot 2 jaar met wekelijks een woensdagavond spelen (20:00-23:00). Na een campaign rouleert het DM-schap meestal naar iemand anders.pirke schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:36:
[...]
Daarnaast speel ik al 15-20 jaar D&D elke week. Daar maken we dan wel weer tijd voor
Graag PM bij interesse
Kleine topic kaap, maar moet kunnen toch?
[ Voor 3% gewijzigd door pirke op 10-08-2019 22:39 ]
Ik ga dit topic eens doorlezen en zal snel eens langs springen op het FoT forum.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Momenteel probeer ik mijzelf Adobe After Effects aan te leren in de avonden en samen met meerdere streaming diensten betekent dat dat mijn game-tijd beperkt is tot een paar uurtjes per week hier en daar.
Als ik dan wel tijd heb speel ik momenteel vooral F1 2019 of Dirt 2 met de Xbox controller of bijvoorbeeld Factorio, Satisfactory of Battlefield V
Anoniem: 1256640
Bij deze dan; Join ons op Discord (https://discord.gg/CXcY9Th), stel je even voor en je hebt er gelijk meer dan 200 buddies bij om lekker ontspannen te gamen.Anoniem: 1256640 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:51:
Hey ik ben een vader van 40 2 dochters en een vriendin speel vaak fortnite op ps4 en lijkt me leuk om wat 30+ vrienden toe te voegen om samen mee te spelen hoor graag jullie reacties
Anoniem: 1256640
Nieuwe leden zijn van harte welkom maar er wordt wel een bepaald niveau en in ieder geval wat gaming activiteiten verwacht. Wij zijn geen WhatsApp groep waar je ongevraagd al je toegestuurde troep kunt dumpen. Dat kan je beter op WhatsApp houden.Anoniem: 1256640 schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:42:
Dat was een intressante ervaring om in jullie groep deel te nemen 🤔 schijnbaar zitten jullie niet te wachten op nieuwe leden🥴
Trollen houden we niet van, ook niet op Discord.
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2019 22:49 ]
Cunning linguist.
Stuit ook per toeval op dit topic, ik meld me graag aan. Vader (33) van twee dochters. Game nog een paar uurtjes per week hooguit maar haal er veel ontspanning uit.
Ik heb een Xbox one, pc (gpu)die nog aardig mee kan en op black Friday komt er ook een Switch. 😉
Ik speel graag shooters, platform games, FIFA, retro, en puzzel games. Maar sta open voor alles.
Leuk initiatief, hopelijk is er nog leven in deze mini community. Ik zal er eens in gaan duiken!
Ik (30) vader van Daan (bijna 2) merk dat ik steeds sporadischer ga gamen; soms in vlagen veel, soms weken niks. De interesse is er altijd gebleven (en ik kan me ook niet voorstellen dat dit heel snel zal verdwijnen
Ik ben lichtelijk contactschuw als het gaat om nieuwe mensen leren kennen, dus verwacht niet meteen hopeloze verhalen van me, maar ik zal zeker de Discord joinen zodra ik thuis ben (en ik er aan denk
Verder game ik op alles:
Goede Game PC (RTX2070)
Xbox One X
PS4 Pro
Switch
Stadia
Op alles heet ik McPoowl. Toevoegen mag altijd! Hopelijk tot snel en alvast bedankt voor deze community!
@michaeltjeh1 Dit is niet de meest gebruikte hardware inderdaad. De PC wordt nog wel steeds veel gebruikt.
Nu game ik eigenlijk altijd in de woonkamer op de 55inch TV. Zouden jullie verhuizen naar een aparte kamer ?
Cunning linguist.
Dit is wat me ook wat tegen houdt enkel kan de vrouw geen TV kijken als ik game, misschien een goede monitor kopen die wat in het interieur past.Bart ® schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:40:
Ik game gewoon op mijn pc in de woonkamer. Had een aparte kamer vroeger, maar dat vond ik erg ongezellig.
Ik game nu in de woonkamer op de tv en verhuis na in onze nieuwe woning juist weer naar een aparte kamer. Op een aparte kamer is wel ongezelliger maar nu zitten we elkaar in de weg. Mijn vriendin kan haar series niet kijken terwijl ik aan het gamen ben. Wel wil ik iets van een streaming box beneden (shield pro ofzo) waarmee ik alsnog beneden kan gamen als ik daar zin in heb.Bart ® schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:40:
Ik game gewoon op mijn pc in de woonkamer. Had een aparte kamer vroeger, maar dat vond ik erg ongezellig.
Een pc+monitor in de woonkamer erbij gaat bij mij echt niet voorbij de WAF factor komen. Nu scheelt het wel dat ik relatief weinig game en we allebei wel een avondje in de week voor onszelf willen. De gameroom word dan ook eerder een mini huiskamer met tv enzo waar je ook films of series kunt kijken dan echt een game pc opstelling.
Awesome
Waar slaapt je zoon dan of bedoel je *naast?SteffanS schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:34:
Waar gamen jullie eigenlijk ? ik heb de kans om naar ons zoontje (3j) zijn kamer een game kamer te maken.
Nu game ik eigenlijk altijd in de woonkamer op de 55inch TV. Zouden jullie verhuizen naar een aparte kamer ?
Ja ik zit hier ook wel mee.. Overweeg om een extra monitor te kopen die ik 'snel' erbij kan pakken als ik wil gamen en de vrouw TV wil kijken.SteffanS schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:43:
[...]
Dit is wat me ook wat tegen houdt enkel kan de vrouw geen TV kijken als ik game, misschien een goede monitor kopen die wat in het interieur past.
De PS4 is nu aangesloten op de TV en dat is voor het meeste gebruik (van o.a. de kinderen) ook prima plus ik heb weinig zin om met die PS4 te zeulen. Dan zou een extra monitor op een andere plek misschien nog wel een handige optie zijn.
Gewoon elke avond na het diner naar boven verdwijnen zodat je vrouw je nooit meer ziet. Dan komt die WAF voor een pc in de woonkamer vanzelf goedRaym09 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:39:
[...]
Ik game nu in de woonkamer op de tv en verhuis na in onze nieuwe woning juist weer naar een aparte kamer. Op een aparte kamer is wel ongezelliger maar nu zitten we elkaar in de weg. Mijn vriendin kan haar series niet kijken terwijl ik aan het gamen ben. Wel wil ik iets van een streaming box beneden (shield pro ofzo) waarmee ik alsnog beneden kan gamen als ik daar zin in heb.
Een pc+monitor in de woonkamer erbij gaat bij mij echt niet voorbij de WAF factor komen. Nu scheelt het wel dat ik relatief weinig game en we allebei wel een avondje in de week voor onszelf willen. De gameroom word dan ook eerder een mini huiskamer met tv enzo waar je ook films of series kunt kijken dan echt een game pc opstelling.
Cunning linguist.
Lol, dan heb je eerder veel ruzie dan dat je een pc in de woonkamer mag zettenBart ® schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:45:
[...]
Gewoon elke avond na het diner naar boven verdwijnen zodat je vrouw je nooit meer ziet. Dan komt die WAF voor een pc in de woonkamer vanzelf goed.
Zoals ik al schreef, ik game redelijk weinig/in vlagen. Paar uur in de week max. als ik een leuk spel getroffen heb en dan vooral in de winter. Los daarvan verschilt onze smaak in series en films nogal en dan is het fijn om een tweede plek in huis te hebben om apart van elkaar iets te kunnen kijken. Op dit moment hebben we maar 1 tv in huis staan en daarop is ook de pc aangesloten. Dus als de een aan het gamen is of serie kijkt kan de ander niks, aangezien we genoeg dingen samen doen doordeweeks of in het weekend is een avondje boven zitten echt geen drama. Kan mij voorstellen als je met regelmaat 3-4 avonden of meer in de week gamed dat de behoefte om bij elkaar in één ruimte te zitten groter is, maar dat is bij ons niet van toepassing.
Awesome
Kamer naast zijn slaapkamer.PcDealer schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:49:
[...]
Waar slaapt je zoon dan of bedoel je *naast?
Nu moet ik eerlijk bekennen dat wij beiden veel op ons zelf zijn, dus dat is geen probleem.
[ Voor 26% gewijzigd door juggle op 04-04-2020 16:33 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
We zien ook nu nog steeeds aanmeldingen. Dat is natuurlijk hartstikke leuk maar als je binnenkomt in de Discord heb je nog geen rechten om alles te zien.Maduth schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:43:
Ik zie de laatste reactie is van April. Leeft dit topic nog? Ik heb ingelogd op Discord maar zag geen channels. Ik speel sporadisch enkele online game maar mis een online community.
Pas na het voorstellen van jezelf (dus plaats even een berichtje met je naam, leeftijd, hoeveel kinderen je hebt en welke spellen je speelt) en dan zal een van onze crew leden je toevoegen zodat je de volledige server kan zien!
Voel je welkom in ieder geval, dus ja, wij zijn springlevend en actiever dan ooit!
[ Voor 23% gewijzigd door juggle op 01-10-2020 20:44 ]
Effe gecheckt, maar alles werkt hoorCaparzoVII schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:15:
Hallo! Is de Discord nog actief? Als ik via de website op de link klik, word ik naar de homepage van mijn Discord gebracht. Ik zou graag mee willen doen!

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Wat een liter wodka met iemand kan doen he?TWCRay schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:36:
En soms ruim ik active gebruikers op zoals @zwolluf
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Ik zal me eens aanmelden op dat discord gedoe ( zie het veel voorbij komen maar geen idee wat het is )
www.mariovisser.com
SW-1682-5926-5204
Oeh, dat klinkt me als muziek in de oren, ik join!!AstralizeR schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:58:
Nee, aan deze Discord wil je je kids niet blootstellen