Dat mensen het normaal vinden, is natuurlijk niet normaal. Dat het gebeurt en kan gebeuren is tot daar aan toe, maar stuur minimaal wel een berichtje dat het iets langer kan duren. En dat gebeurt niet (altijd). Ik heb één keer een pakketje besteld, zag in de app dat hij onderweg was, maar aan het eind van de middag kreeg ik berichtje dat de bezorger het allemaal niet op tijd rond ging krijgen en dat hij de eerstvolgende werkdag zou komen. Is natuurlijk kut, maar dat kan overmacht zijn (of gewoon niet slim plannen/niet genoeg mensen in huis nemen door het bezorgbedrijf, dat terzijde). Maar ik wist in ieder geval waar ik aan toe was.Yzord schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:47:
Ondertussen zijn mijn schermen binnen. Een dag later, maar dat calculeer ik tegenwoordig maar gewoon in ondanks de beloftes.
Maar aan dit topic te zien is het "normaal" dat zoiets gebeurt dus ik heb in mijn vragenlijst die ze me opstuurden aangegeven of ze dat niet beter kunnen verwijderen cq. aanpassen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.