Toon posts:

Korting op Windscribe VPN

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Omdat in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 het aantal reacties te veel werd wil de moderator graag een apart topic over deze aanbieding.

windscribe.nl heeft nu 91% korting op hun Windscribe Pro abonnement.
Waardoor hun VPN maar €0,66 per maand kost.

http://i67.tinypic.com/2jh6y1.png
3x3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:20:

Voor Tweakers die hun Privacy belangrijk vinden.

Windscribe.nl heeft nu voor Nederlandse klanten een "91%" kortingsactie op hun VPN.
1 jaar VPN voor $10 / €8,-
Dat is €0,66 per maand.

guillaume schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Of met de promo code WINDSCRIBESD40 5 jaar voor voor $24 op https://stacksocial.com.

Voordelen van Windscribe Pro van windscribe.nl
  • Geen Logs
  • Geen datalimiet
  • Geen persoonlijke gegevens bij registratie
  • Onbeperkt aantal apparaten (delen met familie/buren kan)
  • Werkt met Open-VPN & Strongswan IKEv2
  • Werkt met torrents.
  • Netflix US ondersteuning (januari 2018)
  • Canadees
  • Hoge snelheid (+200Mbits)
  • Komt goed uit de reviews
  • DNS/ IPv6 /WebRTC -leak proof
Daarnaast heeft ook Nordvpn.com op dit moment een kortingsactie van 72%, waardoor je daar ook (bij een 2 jarig contract) VPN krijgt voor $3,29 per maand ipv $11,-

| live and give like no one else |

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:19
Niet duur.
Ik zat zelf te kijken voor nordvp maar deze is weer stukken duurder.
Heeft iemand ervaring met windscribe VPN?

[Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 20-01-2018 07:36]

• zendertje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05-2022
guillaume schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Of met de promo code WINDSCRIBESD40 5 jaar voor voor $24 op https://stacksocial.com.
Wanneer ik de code gebruik en inlog via paypal, is er toch geen korting meer. Jammer hoor

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Zelf geen ervaring ermee, maar volgens deze review valt de snelheid tegen. Er staat niet bij hoe oud deze review is, dus het zou nu wel eens anders kunnen zijn.
Snelheid en stabiliteit
Tijdens deze review hebben we ook de snelheid van Windscribe getest. We kunnen direct zeggen dat deze verbetering nodig heeft. We hielden van onze snelheid maar 2 Mbps over, terwijl we bij bijvoorbeeld ExpressVPN wel 12 Mbps haalden.

Ook tijdens het downloaden van grotere bestanden zien we onstabiliteit in de verbinding. De snelheden schommelen dan enorm, er wordt geen stabiele snelheid behaalt. Dit hebben we op verschillende servers getest en we zagen het steeds in meer of mindere mate terugkomen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Verdere discussie over snelheden enz. mag in VPN: Het grote VPN discussietopic, dan kunnen we het hier weer over de aanbiedingen hebben.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:46
zendertje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Wanneer ik de code gebruik en inlog via paypal, is er toch geen korting meer. Jammer hoor
Ik heb gisteren via onderstaande link gewoon kunnen betalen met paypal voor 1 jaar.
https://windscribe.com/upgrade?&promo=SDNY2018

Alleen al de Windflix servers zijn die 8€ waard _/-\o_

Untappd: Kapitein_Merijn

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-03 12:57
zendertje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Sorry, ik heb alleen getest of de code invullen tot "success!" leidde, en dat was zo...
Pinobigbird schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:13:
Zelf geen ervaring ermee, maar volgens deze review valt de snelheid tegen. Er staat niet bij hoe oud deze review is, dus het zou nu wel eens anders kunnen zijn.

[...]
Zeker niet op alle servers, maar ik krijg er tot 33MB(ytes)/s uit. Speedtest geeft altijd zo'n 215Mbit/s aan. Beetje spelen en je vindt vanzelf een setje goede servers.

[Voor 25% gewijzigd door guillaume op 21-01-2018 15:25]

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:23
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Ik heb gisteren via onderstaande link gewoon kunnen betalen met paypal voor 1 jaar.

Dat is de reden dat ik deze aanbieding heb genomen, voor de windflix servers.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:38

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Vreemd, bij mij wordt met bovenstaande link mijn creditcard (visa) gedeclined??

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:01
Ik heb zojuist de 5 jaar voor $24 genomen. Via Paypal lukte het niet en kwam de prijs zonder korting, dus $39.99, naar voren in Paypal, blijkbaar gaat er iets mis in de overdracht tussen Stacksocial en Paypal. Maar met creditcard lukt het wel (ook Visa overigens) en heb ik de 5 year plan kunnen kopen voor @24.
Ik zit nu op een of andere server in Azerbeidjan, dus de groeten uit Baku :)

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:53
Ik heb het van het weekend ook maar meteen gekocht voor een jaar om te proberen, ook via paypal en kreeg netjes de korting.

Snelheid is redelijk, als je een server in België kiest ging ik met 100 down / 140 up, Noordwegen was 70 down / 120 up maar iets in Amerik ging met 20 a 30 down / 30 a 40 up.

En dat met een 500/500 verbinding.. Maar goed, voor dat geld verwacht ik dan ook niet het allersnelste.

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• Ystime
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-03 09:01
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Hetzelfde hier, prima aanbieding en Windflix is prima! :)

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
Windscribe voor 5 jaar voor 25 euro prima deal, kan ik vanuit Spanje lekker Ziggo kijken.

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:01
aveenhuysen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:05:
Windscribe voor 5 jaar voor 25 euro prima deal, kan ik vanuit Spanje lekker Ziggo kijken.
Minder nog, $24.

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Voordelen van Windscribe Pro van windscribe.nl
  • Geen Logs
  • Geen datalimiet
  • Geen persoonlijke gegevens bij registratie
  • Onbeperkt aantal apparaten (delen met familie/buren kan)
  • Werkt met Open-VPN & Strongswan IKEv2
  • Werkt met torrents.
  • Netflix US ondersteuning (januari 2018)
  • Canadees
  • Hoge snelheid (+200Mbits)
  • Komt goed uit de reviews
  • DNS/ IPv6 /WebRTC -leak proof
Volgens mij mag je niet delen. Hoe ze het controleren weet ik niet. Maar het staat duidelijk op de site van niet.
Zie onder de aanbiedingen. (Staat zelfs in de afbeelding van de openingstijden post)
*Het delen van accounts is verboden
Heeft u een promo-code?
Maar, goed nieuws...
Zelf heb ik al een Pro Lifetime account en was op zoek voor een vriend en kwam volgende coupons tegen. Ze zijn te gebruiken bij StackSocial via https://stacksocial.com
(link naar product)

-
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

10 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 59 dollar.

-
Members only:

13,80 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 55,20 dollar.

Ik heb de bestelling niet afgerond of in PayPal gecontroleerd of alles klopt. Maar het ziet er goed uit in het winkelwagentje.

Nu nog een werkende 40% korting coupon vinden. De heb ik zelf namelijk ooit gebruikt.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
RedRayMann schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:29:

Nu nog een werkende 40% korting coupon vinden. De heb ik zelf namelijk ooit gebruikt.
Members only:

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
Dat bedoelde ik eigenlijk :)

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• guillaume
RedRayMann schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Volgens mij mag je niet delen. Hoe ze het controleren weet ik niet. Maar het staat duidelijk op de site van niet.
Zie onder de aanbiedingen. (Staat zelfs in de afbeelding van de openingstijden post)

[...]

Maar, goed nieuws...
Zelf heb ik al een Pro Lifetime account en was op zoek voor een vriend en kwam volgende coupons tegen. Ze zijn te gebruiken bij StackSocial via https://stacksocial.com
(link naar product)

-
***members only***

10 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 59 dollar.

-
***members only***

13,80 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 55,20 dollar.

Ik heb de bestelling niet afgerond of in PayPal gecontroleerd of alles klopt. Maar het ziet er goed uit in het winkelwagentje.

Op Reddit heeft Windscribe zelf ooit aangegeven dat delen mag onder "family members", maar dat betekent dus "gezinsleden" (niet een verre neef), en daaruit volgend zou het logisch zijn dat ze "huishouden" bedoelen. Ze gaan en kunnen 't sowieso NIET controleren.

• RedRayMann
guillaume schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Op Reddit heeft Windscribe zelf ooit aangegeven dat delen mag onder "family members", maar dat betekent dus "gezinsleden" (niet een verre neef), en daaruit volgend zou het logisch zijn dat ze "huishouden" bedoelen. Ze gaan en kunnen 't sowieso NIET controleren.
Aha.
Ik wil niet te lang en te off topic. Maar ik mag mijn account dus delen met mijn huishouden. Maar ook mijn vader en broertje? Voelt als family members, heb zelf mijn eigen gezinnetje.(Ze wonen ook nog in een andere stad)
Ik vind dit soort termen altijd lastig interpreteren.

Maar vader wil namelijk een VPN voor kodi thuis en Netflix/Ziggo in het vakantie huisje in Spanje. Dan komen de verbindingen zelfs uit een ander land. Maar als het op zijn naam staat, komt de verbinding of uit NL of uit ESP. Als ik mijn account deel kan het uit NL en tegelijk uit ESP komen.

• guillaume
RedRayMann schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Aha.
Ik wil niet te lang en te off topic. Maar ik mag mijn account dus delen met mijn huishouden. Maar ook mijn vader en broertje? Voelt als family members, heb zelf mijn eigen gezinnetje.(Ze wonen ook nog in een andere stad)

Maar vader wil namelijk een VPN voor kodi thuis en Netflix/Ziggo in het vakantie huisje in Spanje. Dan komen de verbindingen zelfs uit een ander land. Maar als het op zijn naam staat, komt de verbinding of uit NL of uit ESP. Als ik mijn account deel kan het uit NL en tegelijk uit ESP komen.
Dat is dus volgens mijn interpretatie niet de bedoeling. En aangezien 't toch al spotgoedkoop is, doe gewoon 2 accountjes en help zo hun voortbestaan een beetje.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
[...]

Aha.

Ik denk dat onder een huishouden delen mag, dat ze daar bij normaal, of hoog gebruik ook niet van opkijken, maar als er op een account duizenden mensen zitten te downloaden dat ze daar wel van kijken. Het antwoord is gegeven, op Reddit gaf windscribe inderdaad aan dat delen in een familie mag.

Je hoeft dus maar een account te kopen voor jouw doeleinde, maar een tweede schaadt niet natuurlijk.

De aanbieding is wonder boven wonder nog steeds geldig vandaag!

| live and give like no one else |

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-03 15:05
Is het stabiel? Meeste vpns vind ik hartstikke ruk

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 11:27

Stropdas

Insert subtitle here

thatanas schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
Is het stabiel? Meeste vpns vind ik hartstikke ruk
Met stabiliteit heb ik geen problemen ondervonden in een half jaar af en toe gebruiken. Wel verschilt de snelheid per server. Ik wissel regelmatig van land, gewoon omdat het kan ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

[...]

Aha.

Nee volgens hun TOS mag het niet
Windscribe reserves the right to terminate, suspend or otherwise restrict your access to this Site, or any associated tool or services, with or without notice at any time for any reason whatsoever including, but not limited to, creating multiple accounts to bypass free tier limitations, using Windscribe in a datacenter environment, sharing your Pro account with multiple people, violation of these Terms of Use or any inappropriate or unlawful behavior on your part.
Ik volg dit topic ook even voor als er nog een aanbieding langs komt, mijn abo loopt nog tot september

Mijn ervaring zijn positief, maar ik gebruik het maar enkel. Ik gebruik het met name als ik op vreemde wifi zit voor telefoon en ipad, zoals op mijn vakantie in Japan. Ik heb wel dankzij de vpn 2x formule 1 (wedstrijd, voorbeschouwing, nabeschouwing etc) kunnen kijken zonder problemen. Ik moet het nog eens op mijn laptop, desktop en servers zetten

Everything is better with Bluetooth

• RedRayMann
De 40% korting doet het weer;
Members only:

Subtotal: $69.00

Promo Code: ($27.60)
Total: $41.40

Dus ongeveer 35 euro.

Via;
https://stacksocial.com/sales/windscribe-vpn?aid=a-09r4335q

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-03 02:18
RedRayMann schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 04:54:

***members only***

Dus ongeveer 35 euro.

Via;

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-03 13:42
Heb zelf 500mb en op de 1e dag waren de snelheden rond de 300mb met firewall aan. Daarna zelfs met hun advies van legacy driver etc zijn de snelheden gekelderd naar 20-30mb per locatie.

Op dit moment is UK en France de beste maar bij mijn ouders zijn de snelheden ook gekelderd naar 50-60mb (Zwitserland), die hebben ook 500mb.

Ben niet heel tevreden met ze eerlijk gezegd.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:30
Zojuist even gekocht om te zien of het wat is. Voor Netflix zou het wel tof zijn als het werkt!

edit: zojuist getest met Android (Samsung S6) maar helaas heeft Netflixde dienst al geblokkeerd :P

[Voor 34% gewijzigd door Possible op 16-02-2018 15:22]

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Anoniem: 49090
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Possible schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:03:
Zojuist even gekocht om te zien of het wat is. Voor Netflix zou het wel tof zijn als het werkt!

edit: zojuist getest met Android (Samsung S6) maar helaas heeft Netflixde dienst al geblokkeerd :P
Vreemd draai hier al weken windscribe op ios en werkt perfect met netflix. Wel de goede servers geselecteerd?

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:30
Anoniem: 49090 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Vreemd draai hier al weken windscribe op ios en werkt perfect met netflix. Wel de goede servers geselecteerd?
Het lijkt nu goed te gaan volgens mij. Heb een serie aangezet welke alleen maar engelse subs heeft. (Not niet getest of deze ook op Netflix NL was)

Is er ook een overzicht van films/series die wel in de USA te zien zijn en niet in NL ?

[Voor 14% gewijzigd door Possible op 16-02-2018 16:33]

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Anoniem: 49090
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Possible schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Het lijkt nu goed te gaan volgens mij. Heb een serie aangezet welke alleen maar engelse subs heeft. (Not niet getest of deze ook op Netflix NL was)

Is er ook een overzicht van films/series die wel in de USA te zien zijn en niet in NL ?
Globale zoekmachine en geeft direct weer welk land welk aanbod heeft http://unogs.com.

Ik kijk zelf shameless (us) voor mij de reden om een vpn te nemen.

• Converted007
Possible schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:03:

Klopt. Netflix heeft iets aangepast in de laatste update waardoor windflix op android voorlopig niet meer werkt. Ze zijn ervan op de hoogte en het zou terug werken in een volgende android app update.
Voor updates hun reddit in het oog houden: https://www.reddit.com/r/Windscribe/

[Voor 7% gewijzigd door Converted007 op 16-02-2018 20:35]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Zoals ik eerder ook al aangaf, is dit niet de plek voor algemene discussie over Windscribe en de functies van de VPN. Deze discussie mag in VPN: Het grote VPN discussietopic gevoerd worden. Dan kunnen hier weer aanbiedingen geplaatst worden.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-03 00:31
guillaume schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Bedankt voor het melden. Ik heb gebruik gemaakt van de 5 jaar voor 20 euro aanbieding en deel het account het met mijn neef. Nog 5 dagen voordat die aanbieding verloopt trouwens.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• RedRayMann
Weer een code gevonden;
Members only:

Promo Code: ($31.05)
Total: $37.95

Dus ongeveer 31 euro.

[Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2018 16:29]

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Krijg je alle voordelen van de pro versie, inclusief openvpn config en gebruik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Converted007
jeanj schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:09:
Krijg je alle voordelen van de pro versie, inclusief openvpn config en gebruik?
Yep, kan ik bevestigen! Is gewoon een Pro account, maar dan for life :)

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39
De code MMSAVE is ook te gebruiken voor de andere aanbiedingen van Windscribe op StackSocial. Ben zelf voor 3 jaar voor 10 euro gegaan, want of ze over 9 jaar nog bestaan/de beste zijn?

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Wat is handiger, via PayPal te goed betalen of via Credit card. Ik zie dat PayPal wel erg ongunstige koers hanteert. En de CC ook merk ik, het maakt al niet veel uit

De life time is nog 4 dagen geldig, bij de ander drie 1-3-5 jaar staat nog 12 uur geldig, maar meestal komen ze terug. Deze site is bekend dat ze aanbiedingen hebben die een week geldig zijn, een jaar lang. Geen garantie en hoe lang de code werkt geen idee

Voor de life tiem geldt "Your Lifetime account will automatically renew at the end of the 10 year term at no cost if it's still active. "

Ik zie wel dat "Account sharing is prohibited", maar hier staat dat beperkt delen met familie mag

[Voor 89% gewijzigd door jeanj op 23-03-2018 17:43]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RedRayMann
Weer een coupon. 50GB gratis per maand zonder eind datum.
Dit keer bij Windscribe zelf invoeren. Alleen als je minder heb dan 50gb per maand!!!

Members only:

Account aanmaken bij Windscribe.
Bevestiging je email adres.
Ga naar je account pagina.
Vul deze code in en klik op redeem.

[Voor 7% gewijzigd door RedRayMann op 22-04-2018 21:03]

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:46
https://stacksocial.com/sales/windscribe-vpn

1 jaar voor $19,00 = $19,00/jr 8)7
3 jaar voor $15,99 = $ 5,33/jr
5 jaar voor $39,99 = $ 8,00/jr
Lifetime (10 jaar?) voor $59,00 = $ 5,90/jr

Volgens mij werken kortingcodes hier helaas niet op.
Na contact opgenomen te hebben met support gelden kortingcodes waar ze mee adverteerden weer.

Met digitalweek15 komt lifetime op 59,00 - 8,85 = $50,15

[Voor 24% gewijzigd door PKing83 op 26-07-2018 17:22. Reden: Kortingscodes doen het weer]

• RedRayMann
Ik ben weer op zoek geweest voor een kennis van mij en heb weer een coupon gevonden!

Ga naar StackSocial; https://stacksocial.com/
Zoek naar Windscribe en selecteer de lifetime versie; https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription
Add to card - Checkout

Dan kom je op 59 dollar

Klik op "Promo Code?" en voer de onderstaande code in;
Members only:

59-11,80=47,20 dollar

47,20 is ongeveer 42 euro. De prijzen zijn ivm "vroeger" wel duurder, maar alsnog een goede deal. Ben zelf zeer tevreden!

--extra uitleg nodig?--
Volgens mij staan er diverse voorbeelden online hoe je bij StackSocial kan bestellen.
Eerst een account op StackSocial maken (soort van Groupon)
Daar krijg je een code en uitleg
Account aanmaken bij Windscribe en op de profiel pagina de code invoeren.

• guillaume
Voor Windscribe VPN is er nog 5 dagen een lifetime account te vinden voor $59, met nog 20% eraf via de coupon VPNSAVE20 of 15% met BOO15 via https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Daarna kapt die aanbieding (volgens reacties van de developers écht, en niet zoals _insert_random_theater_show_here_ ermee "kapt" :P Bron: https://www.reddit.com/r/..._lifetime_before_it_ends/)

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:54
guillaume schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:29:
Voor Windscribe VPN is er nog 5 dagen een lifetime account te vinden voor $59, met nog 20% eraf via de coupon VPNSAVE20
Ik heb behoorlijk zitten zoeken naar de Lifetime aanbieding op www.windscribe.com,
Maar zie alleen maar de tijdelijke staan.
Wil toch graag daar bestellen met 20% ;-)

Heb je een directe link naar die aanbieding?

- If I could do that, I would do it better -

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SCS2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:05:
[...]
Heb je een directe link naar die aanbieding?
De link in zijn post naar stacksocial is de directe link. Daar kan je vervolgens bij het afrekenen ook de promo code invoeren.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

RedRayMann schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:48:
Ik ben weer op zoek geweest voor een kennis van mij en heb weer een coupon gevonden!

Ga naar StackSocial; https://stacksocial.com/
Zoek naar Windscribe en selecteer de lifetime versie; https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription
Add to card - Checkout

Dan kom je op 59 dollar

Klik op "Promo Code?" en voer de onderstaande code in;
Members only:

59-11,80=47,20 dollar

47,20 is ongeveer 42 dollar. De prijzen zijn ivm "vroeger" wel duurder, maar alsnog een goede deal. Ben zelf zeer tevreden!

--extra uitleg nodig?--
Volgens mij staan er diverse voorbeelden online hoe je bij StackSocial kan bestellen.
Eerst een account op StackSocial maken (soort van Groupon)
Daar krijg je een code en uitleg
Account aanmaken bij Windscribe en op de profiel pagina de code invoeren.
Vandaag loopt de actie af. En volgens Windscribe op Reddit is dit de laatste lifetime mogelijkheid.
WindscribeSupport:
Yes, it's legit but won't last much longer since we will be restructuring some sales stuff soon.
[...], we just won't be selling it for much longer. If you get it now or are already on the Lifetime Pro plan, you get it for life.
Voor omgerekend €43,62 toch maar de knoop doorgehakt en besteld.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor Windscribe VPN is er nog 5 dagen een lifetime account te vinden voor $59, met nog 20% eraf via de coupon VPNSAVE20 of 15% met BOO15 via https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Daarna kapt die aanbieding (volgens reacties van de developers écht, en niet zoals _insert_random_theater_show_here_ ermee "kapt" :P Bron: https://www.reddit.com/r/..._lifetime_before_it_ends/)
De aanbieding staat er nu weer/nog steeds/opnieuw met op dit moment nog 6 dagen te gaan. Kortingscode werkt ook nog. Zo keihard was de eindigheid van die aanbieding dus niet. Nog steeds niet verkeerd voor minimaal 20 jaar (als ze voordien niet 'failliet' gaan maar het risico is beperkt door het relatief bescheiden bedrag).

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03 18:57

Thanks! Ook maar eens besteld de lifetime.

[Voor 4% gewijzigd door harmpie21 op 15-11-2018 11:04]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Osirius
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-02 20:29

Osirius

Life is a one time offer

RedRayMann schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 04:54:
Members only:

Dus ongeveer 35 euro.

Via;
Als ik nu op de website kijk staat er dat het is uitverkocht. Deze link werkt nog wel lijkt het: https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

[Voor 10% gewijzigd door Osirius op 15-11-2018 10:13]

Details matter, it's worth waiting to get it right

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:33
harmpie21 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:00:
[...]

Thanks! Ook maar eens besteld de lifetime.
Heb het zelf al een jaar of 2 en zeker de moeite waard. Ze hebben tegenwoordig ook windflix waarmee je amerikaanse netflix kan kijken(weet niet of ik dat hier mag zeggen maar mocht het niet daan haal het maar weg)

• Bojan023
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Vandaag het lifetime abo besteld (10 jaar als ik mij niet vergis) i.c.m. kortingscode VPNSAVE20 via volgende link (werkt dus nog steeds/is op voorraad):

https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Uiteindelijk $47, +-€40. Best goede deal dus voor +-€0.35/maand! 8)7

[Voor 17% gewijzigd door Bojan023 op 16-11-2018 09:19]

i5 6600k @ 4.6GHz | Cryorig A40 Ultimate | ASUS VIII Ranger | Kingston HyperX 16GB 2667Mhz | ASUS 1080TI Strix | Corsair RM650x | 2x Samsung EVO 500GB | Corsair Carbide 400C

• guillaume
Bojan023 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:08:
Vandaag het lifetime abo besteld (10 jaar als ik mij niet vergist) i.c.m. kortingscode VPNSAVE20 via volgende link (werkt dus nog steeds/is op voorraad):

https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Uiteindelijk $47, +-€40. Best goede deal dus voor +-€0.35/maand! 8)7
Lifetime == lifetime (tenzij ze failliet gaan): https://windscribe.com/su...7/lifetime-account-expiry

• Bojan023
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Scherp! Ik had al genoegen genomen met een "lifetime" van tien jaar! :+

i5 6600k @ 4.6GHz | Cryorig A40 Ultimate | ASUS VIII Ranger | Kingston HyperX 16GB 2667Mhz | ASUS 1080TI Strix | Corsair RM650x | 2x Samsung EVO 500GB | Corsair Carbide 400C

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:06
Ik kan zo 123 niet vinden of ze logs opslaan? Iemand die dat weet?

Found it.

https://nld.windscribe.com/privacy

[Voor 30% gewijzigd door Ronker op 16-11-2018 10:16]

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Technische vragen / discussie over Windscribe hoort niet thuis in dit topic, daar hebben we [VPN] Ervaringen & Discussie voor. Graag daar dus verder.

• SCS2
Ik had mijn kans ook al gegrepen, dus mijn dank aan RedRayMann

Over de "beperking" van 10 jaar:
Bij het aanmelden van de Voucher stond keurig bij de opmerkingen:
Note: After 10 years, you will need to email Windscribe's support team in order to have access for 10 years at no additional cost.

• Perremans
  • Laatst online: 28-11-2022
Hartelijk dank voor deze tip, ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding.

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:10
Ook net nog ff meegepakt. Lifetime voor $47. Bedankt voor de tip!

Mijn platencollectie

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nu nog goedkoper op StackSocial. Met de kortingscode BFSAVE40 krijg je 40% korting en kom je uit op $35,40 voor een Lifetime abo.

[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 18:59]

• RedRayMann
*knip* Dit meldt ik hierboven ook al. ;)

[Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 19:16]

• RedRayMann
RedRayMann schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:13:
[mbr]*knip* Dit meldt ik hierboven ook al. ;)[/]
Excuus, ik zag het zojuist na het posten. Ik kon mijn post niet meer wijzigen, maar een F5 liet mij zien dat mijn post al aangepast was.

Code is ook met andere VPN diensten te gebruiken.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:54
Yorinn schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:02:
Nu nog goedkoper op StackSocial. Met de kortingscode BFSAVE40 krijg je 40% korting en kom je uit op $35,40 voor een Lifetime abo.
Mooie deal!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe kan dit nog uit vraag je je af. Windscribe heeft vaak lifetime abonnementen voor vrijwel niets. Daar wordt geen winst op gemaakt maar verlies op termijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:29
Bor schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:16:
Hoe kan dit nog uit vraag je je af. Windscribe heeft vaak lifetime abonnementen voor vrijwel niets. Daar wordt geen winst op gemaakt maar verlies op termijn.
[AANNAME] ivm vaste kosten die ze toch hebben ( overal servers etc) en mogelijk overcapaciteit op hun systemen, is iedere euro die ze nu EXTRA binnen krijgen meegenomen, zonder dat er extra kosten mee gemoeid zijn.

Dan kan je beter veel klanten trekken tegen lager bedrag ( waarvan ook aantal impuls-aankopers die het nauwelijks gaan gebruiken) , dan geen klanten trekken.....

En eenmal binen kunnen er services zijn waarvoor extra betaald moet worden, zoals nu R.O.B.E.R.T. iedere EXTRA klant die dat afneemt is ook weer extra omzet, welke je anders niet had.

En eenmaal veel klanten maakt je als VPN groter dus ook weer betere onderhandelpositie etc

[Voor 17% gewijzigd door Ted038 op 29-11-2018 13:07]

• guillaume
Bor schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:16:
https://blog.windscribe.c...cription-fud-8f7b5ecb28ea

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:39

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Vorige jaar voor het eerst een jaar abonnement afgesloten op Windscribe.
Heeft altijd prima gewerkt op meerdere apparaten tegelijkertijd.
(Android,Apple,Synology,Windows 8.1 en Windows 10)

Heb dit jaar via een soort gelijke actie een 5 jaar abonnement afgesloten nadat het jaar voorbij was, Windscribe hebben volgens mij het hele jaar door zulke acties (als je goed zoekt)
De app op de telefoon is 2 weken terug ook vernieuwd (gebruiksvriendelijker geworden)

De snelheid is in mijn mening de afgelopen tijd sterk verbetert
ik download gewoon met volle snelheid (500Mbit) (Nederlandse server)
Dat was eerst 100 mbit tot 200 mbit maximaal.

Dus snelheid is in mijn beleving sterk verbetert ook hebben ze sinds een paar werken de volgende feature toegevoegd waar ik tot nu toe blij mee ben, gebruik sowieso geen social media.

https://nld.windscribe.com/features/robert

R.O.B.E.R.T. is a "Remote Omnidirectional Badware Eliminating Robotic Tool" that blocks crap domains on all your devices. Think of it as your personal body-guard that lives on our servers and prevents crap from reaching your computer or phone.

https://nld.windscribe.com/miner je kan ook betalen met je computer. :+

Ben er tevreden mee.

[Voor 3% gewijzigd door angerfist-yentl op 29-11-2018 17:54]

Mijn Systeem(en)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heel zakelijk geschreven blogpost (not) en goed onderbouwd (wederom not). No offense intended.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:26
Windscribe Pro VPN Lifetime voor +/- € 48,90 mbv VPNSAVE20 @ StackSocial ;)

• SCS2
*knip* Algemene discussie over Windscribe mag in VPN: Het grote VPN discussietopic, dat hoort hier niet thuis.

[Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 14-12-2018 18:53]

• RedRayMann
Members only:

Via stacksocial 19% korting

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[Voor 65% gewijzigd door Yorinn op 21-04-2019 11:12]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1

Let op:
Algemene discussie over Windscribe mag in VPN: Het grote VPN discussietopic, dat hoort hier niet thuis.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee