Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:56
Omdat in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 het aantal reacties te veel werd wil de moderator graag een apart topic over deze aanbieding.

windscribe.nl heeft nu 91% korting op hun Windscribe Pro abonnement.
Waardoor hun VPN maar €0,66 per maand kost.

http://i67.tinypic.com/2jh6y1.png
quote:
3x3 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:20:

Voor Tweakers die hun Privacy belangrijk vinden.

Windscribe.nl heeft nu voor Nederlandse klanten een "91%" kortingsactie op hun VPN.
1 jaar VPN voor $10 / €8,-
Dat is €0,66 per maand.

quote:
guillaume schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Of met de promo code WINDSCRIBESD40 5 jaar voor voor $24 op https://stacksocial.com.

quote:
Voordelen van Windscribe Pro van windscribe.nl
  • Geen Logs
  • Geen datalimiet
  • Geen persoonlijke gegevens bij registratie
  • Onbeperkt aantal apparaten (delen met familie/buren kan)
  • Werkt met Open-VPN & Strongswan IKEv2
  • Werkt met torrents.
  • Netflix US ondersteuning (januari 2018)
  • Canadees
  • Hoge snelheid (+200Mbits)
  • Komt goed uit de reviews
  • DNS/ IPv6 /WebRTC -leak proof
Daarnaast heeft ook Nordvpn.com op dit moment een kortingsactie van 72%, waardoor je daar ook (bij een 2 jarig contract) VPN krijgt voor $3,29 per maand ipv $11,-

| live and give like no one else |

• koksie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01:31
Ik heb zojuist de 5 jaar voor $24 genomen. Via Paypal lukte het niet en kwam de prijs zonder korting, dus $39.99, naar voren in Paypal, blijkbaar gaat er iets mis in de overdracht tussen Stacksocial en Paypal. Maar met creditcard lukt het wel (ook Visa overigens) en heb ik de 5 year plan kunnen kopen voor @24.
Ik zit nu op een of andere server in Azerbeidjan, dus de groeten uit Baku :)

• koksie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01:31
quote:
aveenhuysen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:05:
Windscribe voor 5 jaar voor 25 euro prima deal, kan ik vanuit Spanje lekker Ziggo kijken.
Minder nog, $24.

• RedRayMann
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 09:55
quote:
Voordelen van Windscribe Pro van windscribe.nl
  • Geen Logs
  • Geen datalimiet
  • Geen persoonlijke gegevens bij registratie
  • Onbeperkt aantal apparaten (delen met familie/buren kan)
  • Werkt met Open-VPN & Strongswan IKEv2
  • Werkt met torrents.
  • Netflix US ondersteuning (januari 2018)
  • Canadees
  • Hoge snelheid (+200Mbits)
  • Komt goed uit de reviews
  • DNS/ IPv6 /WebRTC -leak proof
Volgens mij mag je niet delen. Hoe ze het controleren weet ik niet. Maar het staat duidelijk op de site van niet.
Zie onder de aanbiedingen. (Staat zelfs in de afbeelding van de openingstijden post)
quote:
*Het delen van accounts is verboden
Heeft u een promo-code?
Maar, goed nieuws...
Zelf heb ik al een Pro Lifetime account en was op zoek voor een vriend en kwam volgende coupons tegen. Ze zijn te gebruiken bij StackSocial via https://stacksocial.com
(link naar product)

-
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

10 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 59 dollar.

-
Members only:

13,80 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 55,20 dollar.

Ik heb de bestelling niet afgerond of in PayPal gecontroleerd of alles klopt. Maar het ziet er goed uit in het winkelwagentje.

Nu nog een werkende 40% korting coupon vinden. De heb ik zelf namelijk ooit gebruikt.

• henri86
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15:35
quote:
RedRayMann schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:29:

Nu nog een werkende 40% korting coupon vinden. De heb ik zelf namelijk ooit gebruikt.
Members only:

• aveenhuysen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:51
quote:
Dat bedoelde ik eigenlijk :)

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• guillaume
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:43
quote:
RedRayMann schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Volgens mij mag je niet delen. Hoe ze het controleren weet ik niet. Maar het staat duidelijk op de site van niet.
Zie onder de aanbiedingen. (Staat zelfs in de afbeelding van de openingstijden post)

[...]

Maar, goed nieuws...
Zelf heb ik al een Pro Lifetime account en was op zoek voor een vriend en kwam volgende coupons tegen. Ze zijn te gebruiken bij StackSocial via https://stacksocial.com
(link naar product)

-
***members only***

10 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 59 dollar.

-
***members only***

13,80 dollar korting dus Lifetime van 69 dollar voor 55,20 dollar.

Ik heb de bestelling niet afgerond of in PayPal gecontroleerd of alles klopt. Maar het ziet er goed uit in het winkelwagentje.

Op Reddit heeft Windscribe zelf ooit aangegeven dat delen mag onder "family members", maar dat betekent dus "gezinsleden" (niet een verre neef), en daaruit volgend zou het logisch zijn dat ze "huishouden" bedoelen. Ze gaan en kunnen 't sowieso NIET controleren.

• RedRayMann
quote:
guillaume schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Op Reddit heeft Windscribe zelf ooit aangegeven dat delen mag onder "family members", maar dat betekent dus "gezinsleden" (niet een verre neef), en daaruit volgend zou het logisch zijn dat ze "huishouden" bedoelen. Ze gaan en kunnen 't sowieso NIET controleren.
Aha.
Ik wil niet te lang en te off topic. Maar ik mag mijn account dus delen met mijn huishouden. Maar ook mijn vader en broertje? Voelt als family members, heb zelf mijn eigen gezinnetje.(Ze wonen ook nog in een andere stad)
Ik vind dit soort termen altijd lastig interpreteren.

Maar vader wil namelijk een VPN voor kodi thuis en Netflix/Ziggo in het vakantie huisje in Spanje. Dan komen de verbindingen zelfs uit een ander land. Maar als het op zijn naam staat, komt de verbinding of uit NL of uit ESP. Als ik mijn account deel kan het uit NL en tegelijk uit ESP komen.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

quote:
RedRayMann schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Aha.
Ik wil niet te lang en te off topic. Maar ik mag mijn account dus delen met mijn huishouden. Maar ook mijn vader en broertje? Voelt als family members, heb zelf mijn eigen gezinnetje.(Ze wonen ook nog in een andere stad)
Ik vind dit soort termen altijd lastig interpreteren.

Maar vader wil namelijk een VPN voor kodi thuis en Netflix/Ziggo in het vakantie huisje in Spanje. Dan komen de verbindingen zelfs uit een ander land. Maar als het op zijn naam staat, komt de verbinding of uit NL of uit ESP. Als ik mijn account deel kan het uit NL en tegelijk uit ESP komen.
Nee volgens hun TOS mag het niet
quote:
Windscribe reserves the right to terminate, suspend or otherwise restrict your access to this Site, or any associated tool or services, with or without notice at any time for any reason whatsoever including, but not limited to, creating multiple accounts to bypass free tier limitations, using Windscribe in a datacenter environment, sharing your Pro account with multiple people, violation of these Terms of Use or any inappropriate or unlawful behavior on your part.
Ik volg dit topic ook even voor als er nog een aanbieding langs komt, mijn abo loopt nog tot september

Mijn ervaring zijn positief, maar ik gebruik het maar enkel. Ik gebruik het met name als ik op vreemde wifi zit voor telefoon en ipad, zoals op mijn vakantie in Japan. Ik heb wel dankzij de vpn 2x formule 1 (wedstrijd, voorbeschouwing, nabeschouwing etc) kunnen kijken zonder problemen. Ik moet het nog eens op mijn laptop, desktop en servers zetten

Everything is better with Bluetooth

• RedRayMann
De 40% korting doet het weer;
Members only:

Subtotal: $69.00

Promo Code: ($27.60)
Total: $41.40

Dus ongeveer 35 euro.

Via;
https://stacksocial.com/sales/windscribe-vpn?aid=a-09r4335q

• RedRayMann
Weer een code gevonden;
Members only:

Subtotal: $69.00

Promo Code: ($31.05)
Total: $37.95

Dus ongeveer 31 euro.

[Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2018 16:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
quote:
jeanj schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 00:09:
Krijg je alle voordelen van de pro versie, inclusief openvpn config en gebruik?
Yep, kan ik bevestigen! Is gewoon een Pro account, maar dan for life :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RedRayMann
Weer een coupon. 50GB gratis per maand zonder eind datum.
Dit keer bij Windscribe zelf invoeren. Alleen als je minder heb dan 50gb per maand!!!

Members only:

Account aanmaken bij Windscribe.
Bevestiging je email adres.
Ga naar je account pagina.
Vul deze code in en klik op redeem.

[Voor 7% gewijzigd door RedRayMann op 22-04-2018 21:03]

• RedRayMann
Ik ben weer op zoek geweest voor een kennis van mij en heb weer een coupon gevonden!

Ga naar StackSocial; https://stacksocial.com/
Zoek naar Windscribe en selecteer de lifetime versie; https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription
Add to card - Checkout

Dan kom je op 59 dollar

Klik op "Promo Code?" en voer de onderstaande code in;
Members only:

59-11,80=47,20 dollar

47,20 is ongeveer 42 euro. De prijzen zijn ivm "vroeger" wel duurder, maar alsnog een goede deal. Ben zelf zeer tevreden!

--extra uitleg nodig?--
Volgens mij staan er diverse voorbeelden online hoe je bij StackSocial kan bestellen.
Eerst een account op StackSocial maken (soort van Groupon)
Daar krijg je een code en uitleg
Account aanmaken bij Windscribe en op de profiel pagina de code invoeren.

• guillaume
Voor Windscribe VPN is er nog 5 dagen een lifetime account te vinden voor $59, met nog 20% eraf via de coupon VPNSAVE20 of 15% met BOO15 via https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Daarna kapt die aanbieding (volgens reacties van de developers écht, en niet zoals _insert_random_theater_show_here_ ermee "kapt" :P Bron: https://www.reddit.com/r/..._lifetime_before_it_ends/)

• SCS2
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20:33
guillaume schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:29:
Voor Windscribe VPN is er nog 5 dagen een lifetime account te vinden voor $59, met nog 20% eraf via de coupon VPNSAVE20
Ik heb behoorlijk zitten zoeken naar de Lifetime aanbieding op www.windscribe.com,
Maar zie alleen maar de tijdelijke staan.
Wil toch graag daar bestellen met 20% ;-)

Heb je een directe link naar die aanbieding?

- If I could do that, I would do it better -

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
SCS2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:05:
[...]
Heb je een directe link naar die aanbieding?
De link in zijn post naar stacksocial is de directe link. Daar kan je vervolgens bij het afrekenen ook de promo code invoeren.

• guillaume
Bojan023 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:08:
Vandaag het lifetime abo besteld (10 jaar als ik mij niet vergist) i.c.m. kortingscode VPNSAVE20 via volgende link (werkt dus nog steeds/is op voorraad):

https://stacksocial.com/s...lifetime-pro-subscription

Uiteindelijk $47, +-€40. Best goede deal dus voor +-€0.35/maand! 8)7
Lifetime == lifetime (tenzij ze failliet gaan): https://windscribe.com/su...7/lifetime-account-expiry

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:22

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Nu nog goedkoper op StackSocial. Met de kortingscode BFSAVE40 krijg je 40% korting en kom je uit op $35,40 voor een Lifetime abo.

[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 18:59]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True