Beste deze mail had ik ontvangen.
Ik denk dat uw probleem met de WiFi mschn. ook door een resetten van de thermostaat/en app op te lossen is.
Voor mij helpt het relaas van Honeywell helaas niet.
Ze zullen daar het account voor moeten clearen.
Als dat niet gaat werken dan gaat deze thermostaat retour leverancier spul wat niet werkt naar behoren voor zo een prijs kan gewoon niet..
En de bereikbaarheid en traagheid van handelen door Honeywell klantenservice is geenszins wat je van een wereldniveau bedrijf verwacht.
Triest eigenlijk maar succes.
Dank u voor het contacteren van de Resideo
Bij deze kan ik u mededelen dat het probleem met het registreren is veroorzaakt door een server instabiliteit die bij Honeywell is waargenomen, ik kan u echter mededelen dat het vanuit onze kant ook opgelost is. Zelf kunt u daar niks aan doen behalve uit de applicatie loggen en weer opnieuw inloggen. Als u echter de thermostaat verwijderd heeft en u kan niet meer registreren, of de thermostaat wordt niet meer weergegeven in de applicatie, dan adviseer ik u de onderstaande stappen te volgen.
Hou de Menu knop 5 seconden ingedrukt (Midden bovenin komt te staan GEAVA)
Met de pijltjes toetsen gaan naar het menu "Adv Reset" en druk op de Vink toets
Met de pijltjes toetsen gaan naar het menu "Wi-Fi Reset" en druk op de Vink toets (Indien niet beschikbaar dan deze stap overslaan en vanaf stap 7 verdergaan)
Druk nogmaals de Vink toets om te bevestigen
Hou de Menu knop 5 seconden ingedrukt
Met de pijltjes toetsen gaan naar het menu "Adv Reset" en druk op de Vink toets
Met de pijltjes toetsen gaan naar het menu "Fabrieksinstelling" en druk op de Vink toets
Druk nogmaals de Vink toets om te bevestigen
Display geeft nu 'Setup' aan, druk op Pijl Rechts toets
Druk op de Vink toets, selecteer gewenste taal en druk weer op de Vink toets
Druk op de Vink toets, selecteer gewenst tijdformaat en druk weer op de Vink toets
Gebruik Plus en Min toetsen om juiste tijd en datum in te stellen, druk steeds op de Vink toets om te bevestigen
Bij de melding 'Installateur Configuratie Met Lyric App' druk op de Kruis toets
Haal de thermostaat van stroom af (T6 van muurplaat af, T6R adapter uit stopcontact), wacht paar minuten en zet thermostaat dan weer op stroom)
Laat uw telefoon enkel verbinden met het internet via WiFi, schakel alle andere verbindingen uit (vooral de mobiele data verbinding uitzetten).
Tevens is het aanbevolen om de app cache leeg te maken, de app geforceerd af te sluiten, de telefoon opnieuw op te starten en dan de Honeywell Home app weer op te starten alvorens de registratie opnieuw te beginnen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Anoniem: 1153067 op 13-12-2018 11:14
]