Zetta4 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:22:
Goedendag,
Nadat ik gisteren op zondag tot vertwijfeling toe geprobeerd heb de lyric t6 aan de app te koppelen,
Heb ik hedenochtend gebeld met 020-7033500
Een zeer vriendelijke en vakbekwaam medewerker stuurde mij een mail met de koppelings volgorde, binnen 10 Minuten alles geregeld!! 👏👏
De volgende mail
Geachte klant,
Dank u voor het contacteren van de Resideo, de fabrikanten van Honeywell Home-producten, Infolijn. Het referentienummer van deze melding is 10117781.
We hebben gecontroleerd en de Resideo App werkt het prima.
U kunt de volgende stappen uitvoeren om de fabrieksinstellingen van de T6 thermostaat te herstellen en opnieuw proberen zoals:
1. Houd de menu knop op de thermostaat ingedrukt totdat het installateursmenu verschijnt, aangeduid met "GEAVA" in het midden bovenin het scherm. Mocht u hier "MENU" zien staan ga dan terug en voer deze stap opnieuw uit.
2. Gebruik de links en rechts pijltjes toetsen om te navigeren naar "ADV RESET".
3. Druk op de vink toets om te bevestigen.
4. Gebruik de pijltjes toetsen om te navigeren naar "FABRIEKSINSTELLING". (Is mogelijk al zichtbaar in het scherm.)
5. Druk op de vink toets om te bevestigen.
6. Druk nogmaals op de vink toets om de reset te bevestigen.
(volgorde erg belangrijk !!!)
- router /modem 2 minuten zonder stroom!
- thermostaat 30 seconden uit de houder(verwijderen van de muur)
- telefoon herstarten - zorgen voor de laatste IOS versie(voor een iPhone - 16.3.1)
- app verwijderen en opnieuw installeren!
- weer inloggen met email en wachtwoord en de stappen volgen
Als bijlage vindt u een PDF bestand waarin de stappen mbt. het registreren van een T6 of T6R Smart Thermostaat uitgelegd staan.
Via de Resideo app wordt uw thermostaat verbonden met uw eigen 2,4 GHz Wi-Fi netwerk en geregistreerd aan uw account,
waarna u de thermostaat op afstand kunt bedienen.
Vertrouwende u hiermee te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,