🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini (A17 Pro) Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Bij mij vandaag ookGeraedus schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:19:
Is dit de email die iedereen gehad heeft? Deze komt nu net bij me binnen.
[Afbeelding]
Hier bij mij ook net. Zelfde bericht ik heb een 0MB abbo.Geraedus schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:19:
Is dit de email die iedereen gehad heeft? Deze komt nu net bij me binnen.
[Afbeelding]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe
Waar vind je 12,50 per maand? Goedkoopste wat ik zie is 20 per maand voor unlimited, en dat is dan met speed cap 20mbitSteeffoon schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:18:
Ik walgde al van de manier waarop KPN een euro per maand bovenop het contract gooide. Ook de nieuwe voorwaarden vond ik wat discutabel. Vandaag gestuit op een interessante aanbieding van Odido; het Unlimited abonnement voor 12,50 euro per maand. Gelijk in orde gemaakt, partner ook. Gelijk ook maar KPN Internet en TV opgezegd en over naar Odido. Moest eigenlijk tot oktober uitzitten, maar aangezien ze de voorwaarden daarvan hebben aangepast, kon ik eerder weg. Eerste jaar voor 15,00 euro per maand. Daar word ik blij van.
In december ook al keer hier op tweakers gepost, dit is mijn post op pepper: https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/404207stijnec1 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 14:04:
[...]
Waar vind je 12,50 per maand? Goedkoopste wat ik zie is 20 per maand voor unlimited, en dat is dan met speed cap 20mbit
Weet iemand hoe je met die gewijzigde voorwaarden (ivm KPN Extra Veilig) het beste mét nummerbehoud over kan stappen?
Wij hebben 3 abo's en omdat we toch al onlangs van KPN glasvezel vanwege een verhuizing naar Delta glasvezel over hebben moeten stappen, waren onze abo's al duurder geworden en voor onze jongste die aan een abo toe was hebben we Simyo geprobeerd, want KPN netwerk waar we gewoon erg tevreden over zijn. Maar nu ik erachter ben gekomen dat Simyo zelfs met de duurste abo's x3 ongeveer de helft zal kosten van wat wij nu bij KPN zelf kwijt zijn, zou ik een dief van mijn eigen portemonnee zijn om niet over te stappen en nu kan ik volgens de mails die we hebben gehad tot uiterlijk 10 en 23 juni repectievelijk opzeggen.
Maar was het niet zo dat je niet moet opzeggen omdat je dan je nummer kwijtraakt en juist eerst nummerbehoud moet aanvragen? Oftewel: kan ik nu zonder problemen bij Simyo een abo afsluiten en bij KPN het nummerbehoud laten aanvragen? Of zijn er nog andere stappen nodig?
KPN zegt in de mail "je regelt dit het makkelijkst via MijnKPN" maar ik kan echt niks specifiek hierover vinden.
Wij hebben 3 abo's en omdat we toch al onlangs van KPN glasvezel vanwege een verhuizing naar Delta glasvezel over hebben moeten stappen, waren onze abo's al duurder geworden en voor onze jongste die aan een abo toe was hebben we Simyo geprobeerd, want KPN netwerk waar we gewoon erg tevreden over zijn. Maar nu ik erachter ben gekomen dat Simyo zelfs met de duurste abo's x3 ongeveer de helft zal kosten van wat wij nu bij KPN zelf kwijt zijn, zou ik een dief van mijn eigen portemonnee zijn om niet over te stappen en nu kan ik volgens de mails die we hebben gehad tot uiterlijk 10 en 23 juni repectievelijk opzeggen.
Maar was het niet zo dat je niet moet opzeggen omdat je dan je nummer kwijtraakt en juist eerst nummerbehoud moet aanvragen? Oftewel: kan ik nu zonder problemen bij Simyo een abo afsluiten en bij KPN het nummerbehoud laten aanvragen? Of zijn er nog andere stappen nodig?
KPN zegt in de mail "je regelt dit het makkelijkst via MijnKPN" maar ik kan echt niks specifiek hierover vinden.
Wij gaan over naar Odido, met deze fijne actie: 12,50 euro voor unlimited.MooDyBLueS schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 16:27:
Weet iemand hoe je met die gewijzigde voorwaarden (ivm KPN Extra Veilig) het beste mét nummerbehoud over kan stappen?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
En wat heb je aan KPN kant moeten regelen? Of is het gewoon kwestie van (in jouw geval) Odido afsluiten en daarbij nummerbehoud aanvragen?Steeffoon schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 17:27:
[...]
Wij gaan over naar Odido, met deze fijne actie: 12,50 euro voor unlimited.
Ik was al contractvrij, ik had mijn verplichte tijd al uitgezeten. Dus dat was inderdaad Odido afsluiten en met nummerbehoud bij Odido het contract aanvragen.MooDyBLueS schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 19:02:
[...]
En wat heb je aan KPN kant moeten regelen? Of is het gewoon kwestie van (in jouw geval) Odido afsluiten en daarbij nummerbehoud aanvragen?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- KPN Glasvezel: ~[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- KPN Glasvezel: ~[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie