Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik heb eerst toegang nodig tot TL. Dus even wat posts gaan sparen. :)

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:29
DukeBox schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:30:
De bootjes hier hadden er ook moeite mee om er tegenin te gaan..
[video]
Zo dan! Ik ben benieuwd hoe dit de andere kant opgaat! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-06 18:29
Overigens als je kijkt naar de website https://www.windy.com/54.381/4.329?52.770,2.505,6 dan zie je dat het in de nacht van zondag op maandag en ochtend ook weer even kan gaan spoken, maar goed dat is nog even en het kan nog helemaal veranderen :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nu.nl meldt in de liveblog:
De NS verwacht over een half uur meer informatie te hebben over de situatie op het spoor.
Volgens ProRail is er forse schade aan het spoor:
https://twitter.com/ProRa...53967983080235008/photo/1

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:12

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:40

PB-powell

Mr. Laziness

AW_Bos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:41:
Nu.nl meldt in de liveblog:

[...]

Volgens ProRail is er forse schade aan het spoor:
https://twitter.com/ProRa...53967983080235008/photo/1
Hier op Amersfoort cs al sinds een uur of 11 geen trein meer langs zien komen. Alle seinen staan ook nog op rood, gaat nog wel ff duren gok ik.
Succes voor de treinreizigers iig, stiekem toch wel blij met de auto vandaag.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:58
Jeetje, ze kijkt, maar ziet niet dat de boom aan het vallen is en loopt rustig door. Dat liep net goed af.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PB-powell schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Hier op Amersfoort cs al sinds een uur of 11 geen trein meer langs zien komen. Alle seinen staan ook nog op rood, gaat nog wel ff duren gok ik.
Succes voor de treinreizigers iig, stiekem toch wel blij met de auto vandaag.
Er rijdt in heel Nederland geen (NS)trein meer sinds 11 uur vanochtend :P
LordSinclair schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Jeetje, ze kijkt, maar ziet niet dat de boom aan het vallen is en loopt rustig door. Dat liep net goed af.
Ze ging snel onder de luifel van de winkel staan. Want dat kan vast een boom tegenhouden |:(

[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 18-01-2018 14:50 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

RocketKoen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Er rijdt in heel Nederland geen (NS)trein meer sinds 11 uur vanochtend :P
Dat weet ik, meer dat er vooralsnog geen verandering in lijkt te komen ;)
Geeft wel een aparte rust als je gewend bent elke 10 minuten wel een paar treinen te horen die er opeens niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PB-powell schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Dat weet ik, meer dat er vooralsnog geen verandering in lijkt te komen ;)
Geeft wel een aparte rust als je gewend bent elke 10 minuten wel een paar treinen te horen die er opeens niet zijn.
Tenzij je straks met de trein naar huis moet :X

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PD2JK schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:28:
Hmm.. knipperende lichten hier op m'n werk (Rijssen), dansende hoogspanningskabels aan de masten?
Dat hadden we hier regelmatig tijdens de schoolexamens van vanmorgen/-middag, leidde nogal af :/

Daarnaast bijna een close encounter gehad met een stel dakpannen :X

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RocketKoen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Denk dat je er dan rekening mee moet houden dat het lastig wordt.

Als er al wat gaat rijden (wat ongetwijfeld zal gebeuren) is natuurlijk wel de hele omloop verstoord qua materieel en mankracht, en zal het dus nog wel een tijdje behelpen zijn.

Alternatieven zoeken lijkt me geen overbodige luxe, al is het maar om een optie achter de hand te hebben....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Tsja daar heb ik dan (gelukkig voor mij) geen last van O-)
Succes voor de mensen die wel afhankelijk zijn van de trein. Ik zou vast collega's/vrienden/familie polsen of die kunnen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Mx. Alba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Tja, ik heb gisteren nog 112 gebeld omdat ik een vrachtwagen zag rijden in het donker waarvan alleen maar het rechter stoklampje het deed aan de achterkant. Reguliere achterlichten van de oplegger dood, ook geen kentekenverlichting, en linker stoklampje ook dood. Voor dat soort dingen bel je dus niet in een situatie zoals tijdens deze storm. :)
Enigszins off-topic, maar dit lijken me ook geen zaken om bij windstil 112 voor te bellen. Die situatie is levensbedreigend noch een heterdaad, 0900-8844 lijkt me hiervoor in het leven geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:22

Amphiebietje

In de blubber

[...]

Een familielid is vanochtend met de trein van Leiden naar Driebergen gegaan. |:(

Op dit moment:
- Spoorlijn Leiden-Utrecht geblokkeerd wegens Sprinter die op trampoline is gereden.
- Spoorlijn Leiden-Schiphol dicht wegens ongeluk met bovenleiding gisteravond (2,5 km stuk).
- Stations van Haarlem en Amsterdam dicht wegens vallende gevelplaten/dakbedekking.

Hoe het in de richting van Rotterdam zit, weet ik niet, maar ik verwacht niet veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:49
PB-powell schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:57:
[...]

Tsja daar heb ik dan (gelukkig voor mij) geen last van O-)
Succes voor de mensen die wel afhankelijk zijn van de trein. Ik zou vast collega's/vrienden/familie polsen of die kunnen rijden.
Misschien een topic openen van mensen die van A naar B moeten en door openbaar vervoer/ NS vast zitten, en mee willen rijden met een Tweaker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:07
Amphiebietje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Een familielid is vanochtend met de trein van Leiden naar Driebergen gegaan. |:(

Op dit moment:
- Spoorlijn Leiden-Utrecht geblokkeerd wegens Sprinter die op trampoline is gereden.
- Spoorlijn Leiden-Schiphol dicht wegens ongeluk met bovenleiding gisteravond (2,5 km stuk).
- Stations van Haarlem en Amsterdam dicht wegens vallende gevelplaten/dakbedekking.

Hoe het in de richting van Rotterdam zit, weet ik niet, maar ik verwacht niet veel beter...
Die trampoline ligt op het spoor ergens tussen Alphen a/d Rijn en Gouda, dat is een ander spoor/traject dan de route naar Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 22:26
LordSinclair schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Ze zal het gekraak wel gehoord hebben, maar niet beseft hebben wat het betekende....

Maar iets naar links en het was einde oefening voor madame+kind. Ik snap niet dat je met dit weer de straat op gaat....

En kan niemand ff een photoshop maken van een trein die op een trampoline springt? ben wel benieuwd hoe dat gaat O-)

Over de berichten van NL-Alert en niet met 112 bellen:
Landelijke Eenheid

@PolitieLE
#storm. Tussen 0900 en 1115 uur verwerkte de 112-centrale Driebergen bijna 1000 meldingen per kwartier. Bij jaarwisseling, normaliter de piek, waren dat er 500. Alle 180 beschikbare lijnen waren open. 38 centralisten namen de meldingen aan. Op een normale ochtend zijn dat er 8.

[ Voor 26% gewijzigd door Waah op 18-01-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Amphiebietje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Op dit moment:

Ik moet straks van Leiden naar Den Haag. Zal mij benieuwen :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Den Haag Centraal is dicht wegens schade aan het dak...
chrisO schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Die trampoline ligt op het spoor ergens tussen Alphen a/d Rijn en Gouda, dat is een ander spoor/traject dan de route naar Utrecht
Oeps!

Niet dat het veel uitmaakt, de NS zegt dat er geen treinverkeer mogelijk is tot vanavond...

[ Voor 7% gewijzigd door Amphiebietje op 18-01-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:48
Waah schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Ze zal het gekraak wel gehoord hebben, maar niet beseft hebben wat het betekende....

Maar iets naar links en het was einde oefening voor madame+kind. Ik snap niet dat je met dit weer de straat op gaat....

En kan niemand ff een photoshop maken van een trein die op een trampoline springt? ben wel benieuwd hoe dat gaat O-)

Over de berichten van NL-Alert en niet met 112 bellen:

[...]
Hoeft niet ontworpen te worden. Het product bestaat gewoon.
Afbeeldingslocatie: https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1nF3nHpXXXXcUXpXXq6xXFXXXZ/2017-Train-style-kids-indoor-playground-trampoline.jpg_350x350.jpg

Linkje: https://www.alibaba.com/p...ayground_60207375712.html

[ Voor 6% gewijzigd door Cave_Boy op 18-01-2018 15:16 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vanavond toch maar met de voiture van Arnhem naar Grunn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ach het is alweer afgezwakt tot code geel. Ben benieuwd hoe snel de treinen weer rijden.

Onze internationale gasten zijn toch naar het station gegaan, ondanks waarschuwingen dat de treinen niet reden (2 uurtjes geleden was dat). Ben benieuwd hoe ze dat afgaat....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Mx. Alba

hen/die/zij

lateef schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:03:
Enigszins off-topic, maar dit lijken me ook geen zaken om bij windstil 112 voor te bellen. Die situatie is levensbedreigend noch een heterdaad, 0900-8844 lijkt me hiervoor in het leven geroepen.
Nope, dit is typisch iets waarvoor wel 112 gebeld kan worden. Een vrachtwagen op een onverlichte snelweg met maar één piepklein lampje aan de achterkant is een gevaarlijke situatie. Ze belden me zelfs nog terug om me te bedanken voor het melden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
We hebben misschien niet de 185 km/u bereikt, toch was dit best een hevige storm in het westen. Vooral de schade is veel groter dan verwacht. We mogen van geluk spreken dat springtij pas morgen is, anders zou het misschien anders kunnen aflopen.

Ik vind het wel heel jammer dat ik er bijna niets van heb kunnen meemaken. De windstoten in Grunn kwamen niet eens tot 100. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:54
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rM2cKoR.jpg

Op het platteland gaat het ook lekker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14:07
@HWSHHZ heel Nederland is plat, wat is je punt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:28
celshof schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:32:
[...]

Inderdaad ja. Met zo'n sterke wind uit het westen had ik bij ons ook wel iets verwacht, gezien het redelijk vrij is in die richting (voor Leidse begrippen dan). Enige is dat de garagedeur is opengewaaid, maar wellicht zat die ook wel niet goed dicht, want schade is er niet.
Jullie hebben denk ik gewoon mazzel gehad.

Ik woon in Eindhoven, en daar kijken we altijd vol verwondering naar het natuurgeweld aan de kust en het westen/noorden van het land. Hier stormt het al, als het windkracht 5 is. Althans, zo lijkt het. We kennen hier geen "briesje."

Nu echter, ligt mijn wijk behoorlijk in puin. Auto's geplet, daken verdwenen of gesloopt, kreupelhout all over the place, verdwenen serres en schuttingen die spontaan drie straten verder zijn gaan staan. Kortom, complete chaos.

Dit was een uitzonderlijk weerfenomeen hier. Meestal gaat het in de zomer hier helemaal los. Hagelstenen zo groot als een skippybal en dat soort zaken. Maar in de winter, nee, zolang ik in Eindhoven woon, heb ik nog nooit zoiets in de winter meegemaakt.

Ik moet er wel bij vermelden, dat niet de harde wind het probleem was, maar wel die afschuwelijk harde windstoten. Je hoorde het aanzwellen en dat is best een creepy geluid. Ik dacht echt dat mijn huis het elk moment zou gaan begeven. Dit is absoluut de ergste storm die ik in mijn stad heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De NS verwacht dat de eerste trein om 17:00 weer rijdt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Het is toch godsgeklaagd eigenlijk dat door 1 storm een geheel treinnetwerk op z`n reet ligt?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:35

Tens

let me drink about it

MetalPool schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:32:
Het is toch godsgeklaagd eigenlijk dat door 1 storm een geheel treinnetwerk op z`n reet ligt?
Iets met veiligheid, treinen die niet op de juiste plaats staan om de dienstregeling op te pakken, en
hoeveel bomen moeten er van het spoor gehaald worden denk je?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
vrachtwagen
Dit is anders ook geen pretje. 2 uur vertraging, 3 rijstroken dicht.

Fijn al die vrachtwagens op de weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
want?

Vrachtwagens vallen om, er is veel rondvliegend puin, bomen vallen op het spoor... en er is code rood: ga vooral niet naar buiten.

Moeten de spoormensen dan maar met gevaar voor eigen leven + gevaar voor reizigers toch rijden? En het spoor vrij maken?

Als mensen gewoon thuis blijven (en dat kunnen veel mensen prima, dagje niet werken kan vaak prima voor veel kantoorbanen) is er een stuk minder chaos....

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 18-01-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:26

DDX

Alle bomen verplicht kappen langs alle sporen.
Of overal tunnels aanleggen.

Nee je ontkomt er niet aan...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:04
Nee, wat godsgeklaagd is is het feit dat we denken dat we de baas over de natuur zijn en dat er geen fenomeen mag bestaan wat onze infrastructuur tijdelijk plat legt. Ik zou er persoonlijk heel veel meer moeite mee hebben als we tientallen (of zouden het honderden) miljarden investeren om onze gehele infra tegen alles bestand maken. Jammer joh, een dag in het jaar minder treinen omdat er een flinke storm overtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Waarom? De enige manier om dit te voorkomen is als er binnen 50m van het spoor geen bomen mogen staan.
Of alle treinen ondergronds maken (bel Elon Musk even).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

RocketKoen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:34:
[...]

Waarom? De enige manier om dit te voorkomen is als er binnen 50m van het spoor geen bomen mogen staan.
Terug de grotten in! Zodat we ons weer holbewoners kunnen noemen! :+

Wordt dit soort gedoe ook voorkomen:

32 Rotterdamse woningen plotseling van dakterras voorzien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14:07
Treinen ondergronds maken? Hoe zie je dat in Groningen voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

RocketKoen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:34:
[...]

En veranker ook meteen alle losse objecten langs het spoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wat ontzettend veel mensen vergeten is dat het NL spoornetwerk tot het drukste ter wereld behoort. Het is dus ook veel erger als er ergens een trein strand, want dan heeft de rest er direct last van.

In Japan (waar de treinen gemiddeld 2s per jaar te laat zijn, ja 2 seconden...) is dat helemaal niet zo bijzonder, want daar rijdt maar 1x per 2 uur een trein ... dan haal je veel makkelijker zulke cijfers.

Relatief gezien doet de NS het ontzettend goed gezien de spoordrukte bij ons. Het spoorwegnet wordt dus ook erg efficient gebruikt, ook iets om niet te vergeten.

Niettemin ga ik zelf fijn met de auto, maar deze moest ik even een beetje nuanceren ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

A13X

Dude

FastFred schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:36:
Die kunnen gelijk overschakelen op gas ipv diesel of electra :+

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat zie je niet. Die zitten dan onder de grond :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Onze oosterburen hebben de boel ook plat gelegd. Omdat het land iets groter is is het echter maar een deel van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Dat noemen ze een metro. :+
En als je het hebt over stad met stad verbindingen, nee want dan hebben we het over de langste tunnels ter wereld een zo'n groot budget heeft deze overheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4619/39727911112_189138415b_b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4656/24889889357_9f2ade79cd_h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4629/25887786928_35c2664410_o.jpg

Mensen vergeten wel eens hoeveel een (tak van een) boompje weegt....

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 18-01-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Moet nog maar zien hoe ik thuiskom vanavond :) Schiphol - Hoorn gaat m niet worden ben ik bang :P
En ik ben zeker voor veiligheid....ook voor de mensen van Pro-Rail en NS. En treinen zin direct of indirect ook met elkaar in verbinding. Ach ja.......t is gewoon vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Denk dat ik maar in de auto stap, gros van het verkeer even voor zijn :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:48
Tsurany schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:45:
Denk dat ik maar in de auto stap, gros van het verkeer even voor zijn :)
Achteraan sluiten >:)

https://www.anwb.nl/verkeer/filelijst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Waah schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:41:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mensen vergeten wel eens hoeveel een (tak van een) boompje weegt....
Je snapt er inderdaad niks van ;)

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/4e13az29x/2018-01-18_15_44_34-_Pro_Rail_Pro_Rail_Twitter.png

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/xt6rjztyt/2018-01-18_15_44_52-_Pro_Rail_Pro_Rail_Twitter.png

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/qd7hy7lp1/2018-01-18_15_45_07-_Pro_Rail_Pro_Rail_Twitter.png

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/8zx7jcio5/2018-01-18_15_45_25-_Pro_Rail_Pro_Rail_Twitter.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Laatst online: 29-03 08:41
WhizzCat schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:38:
[...]

In Japan (waar de treinen gemiddeld 2s per jaar te laat zijn, ja 2 seconden...) is dat helemaal niet zo bijzonder, want daar rijdt maar 1x per 2 uur een trein ... dan haal je veel makkelijker zulke cijfers.
Klopt niet, de Shinkansen rijden bijna elke 10 à 15 min (bron: http://english.jr-central...etable/_pdf/eastbound.pdf). Reden zal meer zijn dat het meestal één lange lijn is die geen andere lijnen kruist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:45

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik ben net weer thuis, weinig schade te bekennen. Scooter van vriendin lag op zn kant en m'n eigen scooter was een halve meter verschoven onder het afdak.

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
heb toch het idee dat er nu minder voor gewaarschuwd werd dan 3 januari. De kracht is blijkbaar toch iets verrassender geweest.

Hier is de straat afgesloten geweest vanwege afgewaaide dakplaten van het aangrenzende pand.

Hoezo gaan die waarschuwingscodes eigenlijk per provincie?

[ Voor 20% gewijzigd door sambalbaj op 18-01-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Er zijn wel meer stormen geweest sinds de laatste keer dat het treinverkeer plat lag. Zelfs met die sneeuwbuien een paar weken geleden ging het nog aardig. Dit was alleen een hele, hele zware storm voor Nederlandse begrippen, die een groot deel van het land trof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Nu.nl:
Spoorbeheerder ProRail hoopt dat rond 17.00 uur de eerste treinen weer kunnen gaan rijden. Daarna duurt het nog even voordat alles bij het oude is. "Mensen in de avondspits gaan het zeker merken'', aldus een woordvoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05
sambalbaj schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:48:
Hoezo gaan die waarschuwingscodes eigenlijk per provincie?
Gemakzucht? Zoiets vermoed ik.

Het zou geen kwaad kunnen gewoon een nette kaart te maken of interactieve kaart. Zeker niet met de technieken van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Stoelpoot schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Er zijn wel meer stormen geweest sinds de laatste keer dat het treinverkeer plat lag. Zelfs met die sneeuwbuien een paar weken geleden ging het nog aardig. Dit was alleen een hele, hele zware storm voor Nederlandse begrippen, die een groot deel van het land trof.
Was ook een beetje sarcastisch bedoeld hoor :)

Vanaf 17:00 gaat Utrecht iig weer proberen op te starten bij NS.

[ Voor 7% gewijzigd door MetalPool op 18-01-2018 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Ik ben heel erg ontevreden over hoe er met zo'n storm wordt omgegaan in Nederland en dan met name door media. Die vinden kleurcodes interessanter en zetten nooit iets op het nieuws over het weer voordat er code oranje is. En dat is maximaal 24 uur van te voren. Die kaarten staan al minstens een week vol met zware windsoten, dan kun je toch overwegen om een artikel te maken en daar natuurlijk ook inzetten dat het allemaal niet zo zeker is? Ik weet zeker dat hierdoor doden vermeden konden worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Findail
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:49
Voor mensen die gestrand zijn, quote van NS_Online:

Lift nodig? Gebruik #StormPoolen
De treinen rijden in een groot deel van Nederland nog altijd niet. De NS steunt een oproep tot het zoeken van een lift via de hashtag #StormPoolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:04
68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:58:
Ik ben heel erg ontevreden over hoe er met zo'n storm wordt omgegaan in Nederland en dan met name door media. Die vinden kleurcodes interessanter en zetten nooit iets op het nieuws over het weer voordat er code oranje is. En dat is maximaal 24 uur van te voren. Die kaarten staan al minstens een week vol met zware windsoten, dan kun je toch overwegen om een artikel te maken en daar natuurlijk ook inzetten dat het allemaal niet zo zeker is? Ik weet zeker dat hierdoor doden vermeden konden worden.
Vier dagen van tevoren vroeg genoeg? https://www.ad.nl/binnenl...jk-hevige-storm~aa4d4da8/ Of wil je dat elke mogelijke situatie een week van tevoren wordt besproken? Dan kan ik je garanderen dat het niet lang duurt tot niemand die berichten meer leest en al helemaal niet serieus neemt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suicyder
Ze zijn bij NS_Online in ieder geval eerlijk, de kans is gewoon te klein dat ze iedereen thuis kunnen brengen dus steunen de opzet van alternatieven. Dat mag ook een keer in positieve zin gezegd worden.

De hoeveelheid bomen op het spoor en bovenleidingnetwerk is gewoon groot, daar kunnen mensen nog zo boos om willen worden, maar doe dat dan op de storm, niet op prorail en helemaal niet op de NS (welke het netwerk in feite ook maar huren van prorail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:58:
Tja, dan zet een krant dus maandag in een artikeltje dat er donderdag kans is op windstoten tot 180km/h. Dat wordt dan door andere media overgenomen als "OMG! DE WERELD VERGAAT! SUPERSTORM OP KOMST!!!!!!!1111" en dan krijgt de originele krant nadat de storm wel meeviel de wind van voren (hihi) omdat ze om niets waarschuwden voor zo'n zware storm.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Suicyder schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:01:
Ze zijn bij NS_Online in ieder geval eerlijk, de kans is gewoon te klein dat ze iedereen thuis kunnen brengen dus steunen de opzet van alternatieven. Dat mag ook een keer in positieve zin gezegd worden.

De hoeveelheid bomen op het spoor en bovenleidingnetwerk is gewoon groot, daar kunnen mensen nog zo boos om willen worden, maar doe dat dan op de storm, niet op prorail en helemaal niet op de NS (welke het netwerk in feite ook maar huren van prorail).
Volgens mij zijn we in Nederland erg afhankelijk van openbaar vervoer. Komt volgensmij voornamelijk door bevolkingsdichtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
vistu schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:01:
[...]

Vier dagen van tevoren vroeg genoeg? https://www.ad.nl/binnenl...jk-hevige-storm~aa4d4da8/ Of wil je dat elke mogelijke situatie een week van tevoren wordt besproken? Dan kan ik je garanderen dat het niet lang duurt tot niemand die berichten meer leest en al helemaal niet serieus neemt.
Ik heb zelf dat artikel nooit gezien. Zat vast ergens onderin verstopt op desbetreffende dag. Ik heb het zelf over kopjes zodat mensen weten wat er komende week aankomt. (Of misschien juist niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mx. Alba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Tja, dan zet een krant dus maandag in een artikeltje dat er donderdag kans is op windstoten tot 180km/h. Dat wordt dan door andere media overgenomen als "OMG! DE WERELD VERGAAT! SUPERSTORM OP KOMST!!!!!!!1111" en dan krijgt de originele krant nadat de storm wel meeviel de wind van voren (hihi) omdat ze om niets waarschuwden voor zo'n zware storm.
Of dan krijg je de mogelijkheid dat half Nederland vlucht naar Duitsland ofzo met paniek en alles. Bleek het voor niks te zijn. -O-

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Afbeeldingslocatie: https://images3.persgroep.net/rcs/ysXhRfet7qViTFvtzE0oiccumMY/diocontent/117625228/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

De Oversteek, één van Nijmegens belangrijkste verkeersaders, volledig afgesloten... Maar inmiddels weer open gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Mx. Alba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Laat ik deze term gebruiken: "voorzichtige waarschuwing". Dus dat er niet direct van de weerkaarten uitgegaan wordt maar dat mensen wel op de hoogte worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Laat ik deze term gebruiken: "voorzichtige waarschuwing". Dus dat er niet direct van de weerkaarten uitgegaan wordt maar dat mensen wel op de hoogte worden gesteld.
Ja, ik begrijp je. Maar veel mensen gaan dat niet begrijpen. Plus dat het veel vaker voorkomt dat middellangetermijnvoorspellingen mogelijk extreem weer voorspellen. Dan worden mensen dus heel vaak gewaarschuwd dat er een kans op zeer zwaar weer is - wat dan voor de zoveelste keer weer eens niet komt - waardoor mensen geen acht meer slaan op dergelijke waarschuwingen en je weer terug bij af bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Volgens mij zijn we in Nederland erg afhankelijk van openbaar vervoer. Komt volgensmij voornamelijk door bevolkingsdichtheid.
Dat klopt (ondanks die prijzen.....), maar is nog steeds geen reden de NS schuld te geven van wisselstoringen, of treinuitval door overmacht zoals bomen etc. op het spoor. Dit is echter wel wat de meeste mensen doen.

Deze storing is zowel ProRail als NS niet schuldig aan. Een wisselstoring is een fout bij ProRail niet NS. Toch krijgt in beide gevallen de NS de hoofdmoot van de schuld toebedeeld.

Maargoed alles terzijde, hier is het weer rustig, al het rondvliegend isolatiemateriaal is geborgen. Op deze locatie ging het stevig, maar zonder al teveel schades. Straks thuis maar eens kijken wat er niet meer staat :P
Sowieso volgens mij minder schade hier dan in andere delen, wat een beelden uit delen van het land zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:25
Findail schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:59:

De treinen rijden in een groot deel van Nederland nog altijd niet. De NS steunt een oproep tot het zoeken van een lift via de hashtag #StormPoolen.
Wat doen we met al die tweakers burgers zonder social media account ;(

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 68616c6c6f
CurlyMo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Wat doen we met al die tweakers zonder social media account ;(
Tweakers is social media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Findail schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:59:

Even een twitter aanmaken anders kan ik niet thuiskomen. :X

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Tja, het gevaar van "The boy that cries wolf" is te groot. Dat is het nu eigenlijk ook al (zie de laconieke reacties eerder in het topic, voor de storm kwam).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Suicyder schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:13:
[...]

wisselstoringen, of treinuitval door overmacht zoals bomen etc. op het spoor. Dit is echter wel wat de meeste mensen doen.

Deze storing is zowel ProRail als NS niet schuldig aan. Een wisselstoring is een fout bij ProRail niet NS. Toch krijgt in beide gevallen de NS de hoofdmoot van de schuld toebedeeld.
Neemt niet weg dat Wisselstoringen toch wel erg veel voorkomen en echt al JAAAAAAAAAAAAAAAAREN lang problemen blijven geven. En ik vraag me toch echt af of pro-rail enigszins een idee heeft hoe ze dit toch echt eens gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
68616c6c6f schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Het komt vooral omdat we niet meer wonen waar we werken. En dat komt weer omdat je tegenwoordig geen baan meer hebt voor het leven. Dus er worden extra veel kilometers gereisd, zowel per OV als per auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Prima. Met wie kan ik meerijden ;)

Overigens zie ik social media als een platform waar je niet anoniem aan deelneemt t.b.v sociaal contact en niet als doel kennisoverdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
CurlyMo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Prima. Met wie kan ik meerijden ;)
Moet je toevallig van Kampen naar Zwolle? :+
Anders schiet het niet op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
LordSinclair schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Het komt vooral omdat we niet meer wonen waar we werken. En dat komt weer omdat je tegenwoordig geen baan meer hebt voor het leven. Dus er worden extra veel kilometers gereisd, zowel per OV als per auto.
Plus dat van stellen nu beide partners werken, en de kans dat vriend en vriendin een baan in dezelfde stad hebben is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
MetalPool schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Neemt niet weg dat Wisselstoringen toch wel erg veel voorkomen en echt al JAAAAAAAAAAAAAAAAREN lang problemen blijven geven. En ik vraag me toch echt af of pro-rail enigszins een idee heeft hoe ze dit toch echt eens gaan aanpakken.
Niet. Waarom enorme investeringen gaan doen als je gewoon de wettelijke norm haalt vorig jaar?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:45

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

LordSinclair schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Klopt, en toch blijven we als makke schaapjes naar de randstad trekken omdat daar meer werk is, ipv zorgen dat de werkgevers zich een beetje uitsmeren over het land. Maar goed, dat is een onderwerp waar je een heel topic mee kunt vullen...

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

armageddon_2k1 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Niet. Waarom enorme investeringen gaan doen als je gewoon de wettelijke norm haalt vorig jaar?
En jij denkt dat daar niet mee gesjoemeld wordt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Overigens, winterweer kunnen we na 3 dagen wel vergeten. We krijgen lente temperaturen. :')

Pluim voor midden-Nederland:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ga9BN64.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door 68616c6c6f op 18-01-2018 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:00
CurlyMo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Wat doen we met al die tweakers burgers zonder social media account ;(
Moet er iemand van Wageningen naar Nijmegen (of ergens rond die route) tussen 5 en 6? Ik heb 3 plekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Moet er iemand vanuit Assen richting Stadskanaal?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn snelwegje was lekker rustig!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Robicide schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Moet er iemand van Wageningen naar Nijmegen (of ergens rond die route) tussen 5 en 6? Ik heb 3 plekken :)
Zelfde aanbod maar dan Amersfoort naar Nijmegen. :)
Zondagskindje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:25:
Moet er iemand vanuit Assen richting Stadskanaal?
Dat is toch waar die STATSbus in het KANAAL lag? :D

[ Voor 28% gewijzigd door Mx. Alba op 18-01-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
BdK9001 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:20:
[...]

Klopt, en toch blijven we als makke schaapjes naar de randstad trekken omdat daar meer werk is, ipv zorgen dat de werkgevers zich een beetje uitsmeren over het land. Maar goed, dat is een onderwerp waar je een heel topic mee kunt vullen...
Gek genoeg is het hebben van een baan en een inkomen voor de meeste mensen toch belangrijker dan "een statement against the man" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mn zusje zit vast op Utrecht centraal, als iemand haar op wilt pikken let me know. :)

Ze moet naar Nijmegen

[ Voor 12% gewijzigd door Bensimpel op 18-01-2018 16:30 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:12
Ik rij om 17 uur vanuit Nunspeet naar Emmeloord.
Tussenligende plaatsen Elburg Kampen en Ens.

[ Voor 75% gewijzigd door Langerakpc op 18-01-2018 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Wat een liefdevol topic O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Sorry voor het kapen ervan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Schijt, ik heb ook schade :( :(

Ben net thuis, en ff gekeken.

Blijkt de bevestigingsband waaraan mijn tuinmeubilair hangt gebroken, waardoor alles naar beneden gedonderd is op het balkon (het hangt een meter of 1.5 boven de vloer ivm ruimtegebrek op balkon).

Gevolg: stoel en tafel afgeschreven (frame doormidden gebroken door de klap), 2e stoel is misschien nog te redden, iig niet gebroken.

Van het weekend maar eens kijken of dit onder de verzekering valt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:54
Bensimpel schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:26:
Mn zusje zit vast op Utrecht centraal, als iemand haar op wilt pikken let me know. :)
Een richting, waar je zusje heen wil, is ook handig om te vermelden.

Niet dat ik langs Utrecht kom, maar toch!

[ Voor 7% gewijzigd door Groentjuh op 18-01-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:26
wildhagen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:28:
Schijt, ik heb ook schade :( :(

Ben net thuis, en ff gekeken.

Blijkt de bevestigingsband waaraan mijn tuinmeubilair hangt gebroken, waardoor alles naar beneden gedonderd is op het balkon (het hangt een meter of 1.5 boven de vloer ivm ruimtegebrek op balkon).

Gevolg: stoel en tafel afgeschreven (frame doormidden gebroken door de klap), 2e stoel is misschien nog te redden, iig niet gebroken.

Van het weekend maar eens kijken of dit onder de verzekering valt.
'voordeel' is wel dat het een officiele storm is, moet je er nog steeds voor verzekerd zijn :P maar als met windkracht 5 alles naar beneden pleurt ben je sowieso zelf de sjaak.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Groentjuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:29:
[...]

Een richting, waar je zusje heen wil, is ook handig om te vermelden.
Oeps duh |:(

aangepast,

en:

Ze moet naar Nijmegen

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
Lekkere verassing vanmiddag.... 15meter schutting naar de klote door de storm :(

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Martinusz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:30:
[...]

'voordeel' is wel dat het een officiele storm is, moet je er nog steeds voor verzekerd zijn :P maar als met windkracht 5 alles naar beneden pleurt ben je sowieso zelf de sjaak.
Ik heb geen aparte stormverzekering. Valt dit wellicht onder een inboedelverzekering oid? Geen flauw idee, ben niet zo into verzekeringen qua kennis...

Geen ramp als het er niet onder valt ofzo, zo duur is het nou weer niet, maar het zou wel zonde van mijn geld zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:26
wildhagen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Ik heb geen aparte stormverzekering. Valt dit wellicht onder een inboedelverzekering oid? Geen flauw idee, ben niet zo into verzekeringen qua kennis...

Geen ramp als het er niet onder valt ofzo, zo duur is het nou weer niet, maar het zou wel zonde van mijn geld zijn.
Geen idee of het onder inboedel valt, sowieso heb je vaak al eigen risico ;) dusja ligt er ook aan hoeveel de set waard is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Krysa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:37:
Zo dan! Ik ben benieuwd hoe dit de andere kant opgaat! >:)
Zoiets ongeveer:
[YouTube: https://youtu.be/YA5jmodeL6o]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste