Culemborg hier is het nog redelijk rustig.
Zometeen met de lunch ff rondje lopen
Zometeen met de lunch ff rondje lopen
Grappig, in Leiden ging het aardig los.aicaramba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:44:
Hier in katwijk aan zee waait het bijna niet meer.. Ik vond het erg meevallen allemaal.. Maar gezien de schade ging het op andere plekken harder.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb hier in Borculo nu net het idee dat het minder werd eigenlijk. Nu lijkt het inderdaad weer harder te gaan.pr0mo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:43:
Hier in het oosten ( Haaksbergen) begint het steeds harder te waaien. Headbangen is bij ons zeker wel het geval!
Ach, aan de rand van mijn dorp had iemand een paar jaar geleden zo'n plastic speelhuisje voor de kinderen in de tuin staan. Die is dus met een storm het water in gewaaid, en heeft echt serieus nog maanden in de sloot gestaanNiGeLaToR schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:43:
[...]
Ronddrijvende tuinmeubelen in het vaartje hier achter zijn straks de enige getuigen van dit natuurgeweld hier
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Mijn tuinhuis van 5x3 maak ik me niet zo'n zorgen over, die staat er nog wel, hopelijk ook nog met alles op de planken. Hoop toch niet dat er zooi naar beneden op de motor valt
Awesome
En daar kan het sowieso flink spoken vanwege de wijdse vlaktes...Sjurm schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:51:
Het zwaartepunt van de storm trekt nu duidelijk van west naar oost met meeste wind in Flevoland nu
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik woon op een hoek met een fietspad ertussen, de wind kwam precies daar doorheen zo recht op de deuren van het tuinhuisje en die vuren houten deurtjes konden die wind niet aan, begon te klapperen totdat ze naar binnen sloegen.. Daarna paar windvlagen naar binnen en was het klaar.. Alle andere huisjes van de overburen en verderop staan prima, allemaal of met de achterkant in de wind of uit de wind..Raym09 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Mijn tuinhuis van 5x3 maak ik me niet zo'n zorgen over, die staat er nog wel, hopelijk ook nog met alles op de planken. Hoop toch niet dat er zooi naar beneden op de motor valtEr staan alleen ook een paar joekels van bomen achter die ze maar niet snoeien, als er daar een van omgaat
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
huh, ding staat toch met van die paal-platen vast aan de tegels, of mis ik iets?Ad de Jong schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:50:
Ach, deze stond gisterenavond ook echt niet hier zover ik het heb kunnen zien
[afbeelding]
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Ik denk dat die wel stil gezet zijn.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:53:
De windmolens zullen wel lekker draaien zo, mits ze niet zijn omgevallen.
volgens mij worden die uit voorzorg boven een bepaalde windkracht uit gezetVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:53:
Die zullen zo goed als zeker uitgezet zijn..Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:53:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zie zullen wel in neutraal gezet zijn, de wieken zo gedraaid dat de wind er vlot om heen kan.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:53:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
[ Voor 32% gewijzigd door Mx. Alba op 18-01-2018 11:56 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zijn allemaal stil gezet, draaien vaak alleen tussen Windkracht 3 en 6, optimaal is 5. Hoger dan 6 worden ze stopgezet. #geldverkwisting #lelijkVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:53:
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nop staat gewoon los, normaal geen probleem omdat het toch (normaal dan) uit de wind staat.vectormatic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:54:
[...]
huh, ding staat toch met van die paal-platen vast aan de tegels, of mis ik iets?
Ik hoop dat mijn eigen terrasoverkapping het houdt... hij staat voorzover ik kan beoordelen redelijk uit de wind, maar je hebt maar 1 vlaag uit een rare hoek nodig..
[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 18-01-2018 11:58 ]
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
PSN: McMillan0984
[ Voor 43% gewijzigd door Detmer op 18-01-2018 12:02 ]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
iets over 11 zag ik hier al meldingen van stroomdipjes. in Almelo ook last van gehad. Wou het posten toen er voor het bedrijf hier een vlaggenmast knapte, en op een paar auto's neerkwam. Dus hebben wij net de auto's verplaatst.Sjurm schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:58:
Hier in Oost-Overijssel begint het toch duidelijk harder te waaien
Auw, dat is een "dakje gaat zo"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Compensatie voor mij. Ik heb er geen enkele gekregen...SandaX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:06:
Leuke functie, die noodmeldingen. Maar na 5 stuks weet ik het intussen wel dat 112 niet gebeld moet worden.
Ai, dat is wel heel erg vervelend (hier vliegen de onderdelen ook in het rond, maar gelukkig niet zo erg als daar)
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Verwijderd
De schutting staat hier nog, maar het scheelt niet veel. Loopt flink te rukken aan de paar bouten die hem aan de muur verankeren.WhatsappHack schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:01:
Ik zie hier net de schutting voorbij vliegen.Niet zo’n ramp, maar ga er nu natuurlijk ff niets aan doen.
Wilde vandaag eigenlijk voor wat onderhoud naar het datacenter, maar ik blijf toch maar even zitten waar ik zit.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die ken ik en hoeft alleen maar rechtdoor te varen.Slavy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:29:
Jezus, je zou er toch maar opstaan!
https://www.facebook.com/...videos/10155301856186452/
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Hier in Deventer al 6 NL-alerts ontvangen...roches schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:12:
Hier in Borne ging de veegwagen nog door de straat, maar NLAlerts hebben je we nog niet ontvangen zoals in Almelo...
I intend to live forever. So far, so good.
Ik ook niet. Terwijl ik de test berichten altijd wel heb ontvangenMx. Alba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:07:
[...]
Compensatie voor mij. Ik heb er geen enkele gekregen...
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
0 in Sint MichielsgestelIkWilbert schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:13:
[...]
Hier in Deventer al 6 NL-alerts ontvangen...
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 18-01-2018 12:18 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Hurricane op 18-01-2018 12:22 ]
Klopt, dacht 70km/u max. Dat is gewoon een normale herstdag... geen code oranje waard.FastFred schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:21:
@Waah Friesland is ook 'maar' een code oranje, gaat daar veel minder hard dan hier.
Komt zeker door je nickname...Hurricane schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:20:
Het is nu wel een keer genoeg met die alerts! in Zwolle
[afbeelding]
Ik heb er inmiddels (bijna) 40 gehad. Ben dus niet de enige die er last van heeft.Hurricane schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:20:
Het is nu wel een keer genoeg met die alerts!
[afbeelding]
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 18-01-2018 12:22 ]
Breda zo te zien, daar hebben ze last van vallend beton begreep ik.AW_Bos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:22:
Bijzonder wat de NS allemaal op de schermen kan toveren als het moet:
[afbeelding]
Nooit eerder gezien
2250 WP Zuid PVoutput
[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 18-01-2018 12:24 ]
Link werkt niet.Bensimpel schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:08:
https://mobile.twitter.co...53946904647303168/video/1
Dixie gaat lekker wandelen
Of Den Haag centraal, daar vallen plafondplaten naar beneden...MdO82 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:23:
[...]
Breda zo te zien, daar hebben ze last van vallend beton begreep ik.
Woon ook in Zwolle, bij mij ziet het er ook zo uit.... ben er zelf ook wel een beetje klaar mee.Hurricane schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:20:
Het is nu wel een keer genoeg met die alerts! in Zwolle
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb er al 3 te pakken in Amersfoort. Enige schade hier de vlag van de burenMx. Alba schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:24:
Ja hoor. De wind is hier in Amersfoort alweer zo goed als gaan liggen ---- en dan krijg ik de eerste NL-Alert.
He, dat is naast m'n oude huis. Kruispunt Rubenslaan - Ina Boudier-Bakkerlaan in UtrechtBensimpel schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:08:
https://mobile.twitter.co...53946904647303168/video/1
Dixie gaat lekker wandelen
Kalm aan! En rap een beetje!
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hier in Gouda ook niet.Jasphur schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:24:
Omgeving Breda en (nog) geen Alert ontvangen
Virussen? Scan ze hier!
Steam ID = Ackerfiets
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Duurt even, moet tegen de wind in dat berichtDarkKnight schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:29:
Gelukkig krijgen we in Utrecht nu ook de NL-Alert... Stel je voor dat we de storm hadden gemist.
De radiogolven zijn ook weggewaaidIkWilbert schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:30:
[...]
Duurt even, moet tegen de wind in dat bericht
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
de storm is op dit moment de hit van nederland, daar wilt iedereen wel bij horenDarkKnight schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:29:
Gelukkig krijgen we in Utrecht nu ook de NL-Alert... Stel je voor dat we de storm hadden gemist.
Zeg maar nee, dan krijg je er twee. leuk in een kantoortuin dat produceert genoeg geluid dat het lijkt alsof de alarminstallatie van het pand aangingDarkKnight schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:29:
Kalm aan! En rap een beetje!
Yup, dat was hier ook het geval. 50+ mensen in 'de tuin', dus ja leek net echt.BdK9001 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:31:
[...]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee. leuk in een kantoortuin dat produceert genoeg geluid dat het lijkt alsof de alarminstallatie van het pand aanging
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Op mijn klok is het toch echt nog 1.15 uur eerder...De ergste windstoten zijn, volgens planning, rond 14 uur afgenomen. Dat meldt een woordvoerder van Weerplaza. Er zijn nu nog zeer zware windstoten in het noorden en oosten.
Of wat dacht je van een klaslokaal....DarkKnight schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Yup, dat was hier ook het geval. 50+ mensen in 'de tuin', dus ja leek net echt.
Nou @Jasphur ..Jasphur schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:08:
Maar waarom zie ik dat nooit haha. Ik heb altijd het gevoel dat ik in een of andere saftey bubbel zit.
Hoewel het voor @DonJunior in dezelfde omgeving wat minder safe is blijkbaar.
*sowieso
Wognummer schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:34:
LOL hier bij Hoorn krijgen we een NL alert dat de vorige NL alert ingetrokken word...
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 18-01-2018 12:42 ]
Holy s…DonJunior schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:34:
[...]
Nou @Jasphur ..
Dit is het eindresultaat bij ons de straat..
1: Ons tuinhek heeft het niet overleefd
[afbeelding]
2: De boom voor ons huis ook niet..
[afbeelding]
3/4: De klikobak van de buurvrouw wederom niet.. dit keer wel met een kleine schade tot gevolg..
[afbeelding]
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij ons in de straat is heeft geen enkele schutting het overleefd (behalve de gemetselde)Jasphur schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Holy s…
Sterkte! Ik ben nu niet thuis, maar volgens mijn vriendin liggen er eigenlijk alleen maar takken op de weg bij ons.
*sowieso
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 12:47 ]
Er komen vast weer speciale Praxis / Gamma weekenden aanDonJunior schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:43:
[...]
Bij ons in de straat is heeft geen enkele schutting het overleefd (behalve de gemetselde)
Elke bewoner in de straat heeft een schutting omliggen...
Dakpannen zijn er ook af bij sommigen (bij mij gelukkig dan weer niet dit keer)
hahahaha koning!Cave_Boy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Er komen weer speciale Praxis / Gamma weekenden aan
*sowieso
Stack Sats
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq