YoungStarDC schreef op zondag 20 mei 2018 @ 01:18:
Wellicht iemand die kan helpen? Mijn S9 plus valt als het ware steeds weer naar voren (scherm omlaag) terwijl ik overal zie dat, ook als de gimbal uitstaat, hij gewoon in horiziontale positie zou moeten blijven staan (alsof je hem dus in gebruik hebt). Voor zover ik nu kan zien maakt het niet uit wat ik aanpas. Probeer ik de gimbal aan te zetten terwijl mijn S9 met het scherm omlaag staat, dan krijgt hij hem wel in juiste positie maar klinkt het alsof het de motor gigantisch veel moeite kost. Kan niet de bedoeling zijn denk ik zo...

Ik heb dit vaker gezien bij reviews op Youtube. Mensen balanceren hem alleen op de horizontale as. Maar heb je ook de mounting bracket verschoven naar onder? Bij de laatste telefoons zit de accu vaak aan een kant. Wellicht in de S9 de rechter kant (boven in landscape) waardoor hij naar voren valt. Wanneer je de telefoon lager in de mount plaatst moet het zwaartepunt meer naar het midden komen.
Er is volgens mij van DJI een precies omschrijving hoe de telefoon precies te balanceren
DJI Osmo Mobile 2 | Preparing Your Osmo Mobile 2 dit is hem. Probeer dat nog eens rustig uit zou ik zeggen

.
Overigens heb ik "nog" geen Osmo Mobile 2 Maar hoop dat dat niet lang meer duurt (ik wil hem niet via Apple kopen ik gun Apple de profit niet).
Tevens andere vraag. Is er iemand bekend met eventuele import kosten wanneer je via DJI zelf aankoopt op hun website? gevonden:
5. Do I need to pay customs and import charges for my order?
If the products are shipped from aboard, do I need to pay customs and import charges for my order? Customs fees, and VAT where applicable, are already included in the product price when purchasing products from our online store. However, you may be asked to pay a charge by local shipping agents. If you encounter this situation, we strongly advise you not to pay them, and contact our online sales support at
https://www.dji.com/support . Dedicated staff will be available to help you.
[
Voor 19% gewijzigd door
thavini op 31-05-2018 11:50
. Reden: Vraag toegevoegd bij het laatste comment ]