Wat een super leuk spel is dit

Ken het sinds dit weekend. Eerste map gehaald inmiddels na zo'n 9 uur gameplay tijd (4e potje). Op 22%. De eerste 3 waren op 100% en toen overschatte ik mijn RTS skills eventjes denk ik. Was ook meteen wel een groot verschil.
Super verslavend in ieder geval, en de hoge moeilijkheidsgraad in combinatie met de sfeer bevalt me erg goed. Ik kan me wel een aantal dingen voorstellen die ze wat mij betreft mogen aanpassen ( en hopelijk gebeurd dat nog):
- Soldiers zijn vrij nutteloos in verhouding tot snipers, die balans is nog zoek.
- Zelfde geld voor de Lucifers omdat ze niet door muren gebruikt kunnen worden.
- Rotate knop mis ik, soms is een unit niet goed zichtbaar, en daarbij zou dat helpen.
- Extra upgrades. Ik vind het leuk dat je zo'n 40-60% van de map nodig hebt om te winnen, maar ik zou nog iets meer high-tech upgradable gebouwen willen zien om het met minder ruimte ook te kunnen.
- De hoeveelheid units vind ik nog wat weinig. Zou graag nog een systeem zien als bij bijvoorbeeld Sins of a Solar Empire, waar het verschil tussen units enorm is, maar de kosten ervan ook. (En eventueel levelbare units, ipv enkel vet-status.
- De RNG mag iets aangepast worden denk ik, soms is het het voordeel/nadeel dusdanig groot dat restarten als een betere optie voelt.