Acties:
  • +16 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09
Op de website van Kruidvat wordt nu 30% extra korting op de artikelen uit de opruiming gegeven. Let op: het bedrag wat je bij het artikel ziet staan is het bedrag exclusief de korting. Stop je een artikel in de winkelmand dan zie je het kortingsbedrag verschijnen.

Twee producten die me opvielen met hun scherpe prijs:
pricewatch: TP-Link 300 Mbps AV500 Wi-Fi Powerline extender startset TL-WPA4220 vanaf 60 euro (eerder een tientje lager en incidenteel zelfs twee tientjes), bij Kruidvat voor 28 euro.
pricewatch: Melitta Caffeo solo vanaf 299 euro (eerder wel eens 240 geweest), bij Kruidvat voor net geen 175 euro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
musicfreak schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:18:
Op de website van Kruidvat wordt nu 30% extra korting op de artikelen uit de opruiming gegeven. Let op: het bedrag wat je bij het artikel ziet staan is het bedrag exclusief de korting. Stop je een artikel in de winkelmand dan zie je het kortingsbedrag verschijnen.

Twee producten die me opvielen met hun scherpe prijs:
pricewatch: TP-Link 300 Mbps AV500 Wi-Fi Powerline extender startset TL-WPA4220 vanaf 60 euro (eerder wel een tientje lager en incidenteel zelfs twee tientjes), bij Kruidvat voor 28 euro.
pricewatch: Melitta Caffeo solo vanaf 299 euro (eerder wel eens 240 geweest), bij Kruidvat voor net geen 175 euro.
https://www.kruidvat.nl/p...2-24-full-hd-tv/p/4254692

Philips 24 inch tv voor 105 euro..(na de korting)
ook niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musicfreak
Nog een kruidvat-tip: pricewatch: Braun 5-Serie 530 voor 49 euro bij afhalen in de winkel. Scherpe prijs als je kijkt naar de pricewatch historie, die zat een dipje uitgezonderd telkens boven de 100 euro. Ook hier: om de uiteindelijke prijs te zien moet je het product in de winkelmand stoppen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 21:09
musicfreak schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 07:43:
Nog een kruidvat-tip: pricewatch: Braun 5-Serie 530 voor 49 euro bij afhalen in de winkel. Scherpe prijs als je kijkt naar de pricewatch historie, die zat een dipje uitgezonderd telkens boven de 100 euro. Ook hier: om de uiteindelijke prijs te zien moet je het product in de winkelmand stoppen.
Je krijgt ook nog 30,- cashback t/m 31 december op dit model.

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cash-back

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
itsme9x schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:53:
[...]

Je krijgt ook nog 30,- cashback t/m 31 december op dit model.

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cash-back
Schijnt niet van toepassing te zijn, omdat het bij Kruidvat om een ouder model gaat. Er is dus een kans dat je teleurgesteld wordt.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Laatst online: 14:07

CeesKees

I rest my Kees

miicker schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:10:
[...]

Schijnt niet van toepassing te zijn, omdat het bij Kruidvat om een ouder model gaat. Er is dus een kans dat je teleurgesteld wordt.
Nou...

Deze actie is uitsluitend geldig, bij aankoop van een Braun actieproduct, in één
van de volgende winkels : BCC / Blokker / Bol.com / Coolblue / Electro World /
Euronics / Expert / Kruidvat / Makro / Maxwell / Media Markt / Obbink /
Pleinshoppen / United Retail / Wehkamp ;

€ 30,- Series 5 - Alle modellen binnen Series 5

Er staat alleen:
Artikelen met deze EAN-codes nemen niet deel aan de actie: 4210201187141, 4210201189497,
4210201191087, 4210201003137, 4210201003151, 4210201003199.

Dus als het er niet een van deze is...

Kruidvat zegt:
EAN code: 4210201061731

Dus volgens mij wel gewoon de actie.

[ Voor 4% gewijzigd door CeesKees op 29-12-2017 15:57 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ik heb 'em maar gewoon besteld. Mijn scheerkop was toch aan vervanging toe en met deze deal was het apparaat überhaupt al goedkoper. Anyway, als de cashback dan niet geldig is, is dat jammer, maar nog steeds een leuke prijs voor een series 5.

Tevens Braun/P&G nog even gemaild met de bovenstaande vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door alex3305 op 29-12-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Laat het even weten als het niet werkt volgens Braun. Zou zonde zijn als je deze besteld en die cashback werkt niet. Zijn vele betere te halen dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneakyman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:55:
Laat het even weten als het niet werkt volgens Braun. Zou zonde zijn als je deze besteld en die cashback werkt niet. Zijn vele betere te halen dan deze.
Maar niet voor slechts 49 euro per stuk inclusief verzenden. (ik kocht er 2 en dan is het verzenden gratis)
(So wie so is er nergens iets beters te krijgen dan voor de 19 euro inclusief de cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Idd, voor 1 euro iets erbij kopen en je hebt gratis verzendkosten. Nee, voor 20 euro heb je niks beters. Voor 50 euro wel. Dus dan annuleer ik hem liever :). Heb ze zelf uiteraard ook gemaild maar je weet hoe dat gaat bij zulke bedrijven. Zeker tijdens jaarwisseling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneakyman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:51:
Idd, voor 1 euro iets erbij kopen en je hebt gratis verzendkosten. Nee, voor 20 euro heb je niks beters. Voor 50 euro wel. Dus dan annuleer ik hem liever :). Heb ze zelf uiteraard ook gemaild maar je weet hoe dat gaat bij zulke bedrijven. Zeker tijdens jaarwisseling 8)7
Wat is er dan beter dan deze Braun middenklasse* voor minder dan 49 euro ?
Ben daar inmiddels wel oprecht benieuwd naar........

* Adviesprijs 199 euro, gemiddelde verkoopprijs 140 euro, zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bJD4Bnv0aDpMB8pxmfHdUFID/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Laatst online: 14:07

CeesKees

I rest my Kees

Sneakyman schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:51:
Er staat ook een telefoonnummer op de site.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:01
thanks ik heb eens een nieuwe koffieautomaat besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ibothead schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:46:
thanks ik heb eens een nieuwe koffieautomaat besteld
Hier nog eentje :P

Nu een Philips Saeco 8750 en dat ding wordt nu echt irritant in gebruik/onderhoud.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Er is een redelijke kans dat de cashback niet voor de door Kruidvat verkochte scheerapparaten geldt, zie deze reactie op Pepper:

Ik heb Highco Data een bericht gestuurd met het typenummer en de EAN-code van het door Kruidvat aangeboden product en gevraagd of dit apparaat in aanmerking komt voor de cashback. Het antwoord was ontkennend.

Highco Data voert de cashback uit namens Braun. Waar ze het op baseren is me niet helder, als de EAN code overeenkomt, maar goed.

Het Melitta koffiezetapparaat is een prima ding. Heb hem al vijf jaar en hij doet het nog best goed. Af en toe is een van de koffie uitlopen wat verstopt, hij piep en kraakt wat meer als in het begin maar we hebben dan ook behoorlijk wat koffe ermee gezet. Als je hem regelmatig schoonmaakt dan kan je er een flinke tijd mee voort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:48

Samueldw

ISO 516

Ik heb de Braun ook besteld. Zoals al aangegeven zou het apparaat volgens de actievoorwaarden gewoon gebruik moeten kunnen maken van de cashback. Dus het lijkt mij dat ze het lastig krijgen om nee te verkopen.
Maar we gaan het zien :)

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51

The Executer

Lekker belangrijk!

Hmmm, moet wel zeggen dat ik twijfel over de powerline adapter. Heb op dit moment een UTP kabel via 2 trappen naar zolder lopen. Dit zou een mooie oplossing zijn, echter zijn het verouderde adapters (PL500Mbps waar inmiddels ook al PL2Gbps beschikbaar is) met maar 100Mbit. Aan de andere kant is de prijs er ook naar natuurlijk.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik heb die TP link gehad.

Na een jaar drama het raam uit gesmeten en een netgear gekocht, ik zou m overslaan ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
kamstra schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:59:
Ik heb die TP link gehad.

Na een jaar drama het raam uit gesmeten en een netgear gekocht, ik zou m overslaan ;)
Mijn ervaring met de TP-link is anders.
Al lange tijd geleden bij een vriendin en bij mijn moeder deze TP-link geinstalleerd. Prima wifi, netflixen, Ziggo-portal etc. Ze zijn er heel blij mee. Daarvoor eerst bij mij thuis uitgeprobeerd en dat ging prima, ook over groepen heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat de promotie volgens sommige bronnen niet zou gelden blijkt daar niets van in de actievoorwaarden, die zijn echt duidelijk genoeg en bindend !

Dat een of ander Belgisch bedrijf zonder opgaaf van reden meent te kunnen bepalen dat deze Braun niet meedoet is natuurlijk onzin en zal nooit stand kunnen houden. Net als dat het model te oud zou zijn of dat er een Nota Bene niet vermelde extra voorwaarde zou zijn die bepaald dat er geen combinatie gemaakt mag worden van acties.

Bij pepper zijn er dus 2 mensen die claimen contact te hebben opgenomen met het bedrijf dat de promo af gaat handelen. Twee keer is er aangegeven door dit bedrijf dat de actie niet zou gelden voor deze Braun bij het kruidvat. De ene keer compleet zonder opgaaf van reden en de tweede keer omdat het zou gaan om een combinatie van acties. Dit laatste staat NIET in de actievoorwaarden dus kan sowieso naar het rijk der fabeltjes.

Waar het dus op neer komt is dat dit bedrijf zijn best aan het doen is om mensen af te poeieren en ontmoedigen. Feit blijft dat de actie voorwaarden van Braun in deze bepalend en juridisch bindend zijn.
Dat dit promo bedrijf van mening is dat het extra aanvullende actievoorwaarden kan en mag gaan introduceren gaat echt helemaal nergens over..... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:49:
Ondanks dat de promotie volgens sommige bronnen niet zou gelden blijkt daar niets van in de actievoorwaarden, die zijn echt duidelijk genoeg en bindend !

Dat een of ander Belgisch bedrijf zonder opgaaf van reden meent te kunnen bepalen dat deze Braun niet meedoet is natuurlijk onzin en zal nooit stand kunnen houden. Net als dat het model te oud zou zijn of dat er een Nota Bene niet vermelde extra voorwaarde zou zijn die bepaald dat er geen combinatie gemaakt mag worden van acties.

Bij pepper zijn er dus 2 mensen die claimen contact te hebben opgenomen met het bedrijf dat de promo af gaat handelen. Twee keer is er aangegeven door dit bedrijf dat de actie niet zou gelden voor deze Braun bij het kruidvat. De ene keer compleet zonder opgaaf van reden en de tweede keer omdat het zou gaan om een combinatie van acties. Dit laatste staat NIET in de actievoorwaarden dus kan sowieso naar het rijk der fabeltjes.

Waar het dus op neer komt is dat dit bedrijf zijn best aan het doen is om mensen af te poeieren en ontmoedigen. Feit blijft dat de actie voorwaarden van Braun in deze bepalend en juridisch bindend zijn.
Dat dit promo bedrijf van mening is dat het extra aanvullende actievoorwaarden kan en mag gaan introduceren gaat echt helemaal nergens over..... 7(8)7
Het eeuwenoude adagium 'gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen' geldt hier denk ik. Ik zou mensen niet zo snel valse hoop geven, of ze moeten zin hebben in half-juridisch getouwtrek.

Bedankt @musicfreak trouwens, voor het melden van de actie. Heel benieuwd hoe de koffie smaakt komende week. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielgb schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:01:
[...]

Het eeuwenoude adagium 'gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen' geldt hier denk ik. Ik zou mensen niet zo snel valse hoop geven, of ze moeten zin hebben in half-juridisch getouwtrek.

Bedankt @musicfreak trouwens, voor het melden van de actie. Heel benieuwd hoe de koffie smaakt komende week. :Y)
Ik geef mensen geen valse hoop, die uitspraak is puur voor jouw rekening, ik noem alleen de feiten.
Juridisch getouwtrek hoeft er niet te komen. Braun heeft zelf ook nog wel een mening over een "onderaannemer" die op eigen houtje meent vals te mogen spelen mbt een Braun actie.
Dergelijke publiciteit kunnen ze bij Braun missen als kiespijn........ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb dat koffiezet apparaat dus besteld meteen en vanmiddag ontvangen.

Weinig geluid
Makkelijk in te stellen
Ik heb kanis en gunnik bonen en de koffie is warm, sterk genoeg en dus echt heel lekker.

Ik wilde of de philips 3329 of de delonghi magnifica ecam etc van rond de 300 euro.
Dan is dit voor 175 natuurlijk super. Dit apparaat kostte 299 voor lange tijd. Dus gewoonweg super!

Bedankt voor het posten ts!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ApC_IcE schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:11:

Weinig geluid
Makkelijk in te stellen
Ik heb kanis en gunnik bonen en de koffie is warm, sterk genoeg en dus echt heel lekker.

Ik wilde of de philips 3329 of de delonghi magnifica ecam etc van rond de 300 euro.
Dan is dit voor 175 natuurlijk super. Dit apparaat kostte 299 voor lange tijd. Dus gewoonweg super!

Had jij hem dan eerder al besteld dat hij vandaag nog kwam? ik kreeg alleen de leverdatum optie van 3 januari (niet dat het mij uitmaakt, maargoed :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

SinergyX schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:12:
[...]

Had jij hem dan eerder al besteld dat hij vandaag nog kwam? ik kreeg alleen de leverdatum optie van 3 januari (niet dat het mij uitmaakt, maargoed :P).
Ik denk een uur nadat hij in het aanbiedingen topic kwam ;)
Kon nog voor vandaag kiezen idd O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak

Weinig geluid
Makkelijk in te stellen

Graag gedaan! Mooi dat het apparaat bevalt. En mocht je de koffie nog heter willen, hij staat standaard nop de gemiddelde temperatuur, kan dus nog heter.

Iets heel anders, een andere Kruidvat aanbieding die ik hier nog niet gedeeld heb tot mijn eigen verbazing omdat dat degene is die ik zelf besteld heb, de Mr Handsfree wifi speaker. Had er al wel wat over geschreven op Pepper, daarmee was ik in de war.

Goed. Mr Handsfree speakers dus. Betreft de Wifi XXL versie, die in Nederland door hetzelfde bedrijf ook verkocht wordt als de Stereoboom M300. Is overigens een kloon van een aantal Chinese speakers . Er is ook een kleinere versie gemaakt, de X/M200L. Deze heeft een bas radiator (dwz passief), de XXL/M300 heeft een actieve woofer of eigenlijk woofertje. Bij iBood koste de MR300 een poosje terug 60 euro met 6 euro verzendkosten

Zie het als een goedkope Sonos achtige oplossing, multiroom voor weinig. Je kan ook de ene speaker als linker kanaal en de andere voor het rechter kanaal instellen. De speakers ondersteunen Airplay, Spotify connect en zelfs Tidal. Er zijn diverse apps (van de diverse fabrikanten).
Zie voor meer info en ervaringen Stereoboomm MR200 en productreview: Stereoboomm MR200 review door Suli.

Ik heb mijn twee speakers vandaag ontvangen zodat ik ook wat over de prestaties kan zeggen. :) Ze klinken zeker niet verkeerd, ik heb zeker wel eens veel slechter gehoord. Vooral het hoog klinkt verassend gedetailleerd, echter soms ook wat te veel aanwezig. Een toonregeling zou niet verkeerd zijn. Dit komt ook doordat het midden en laag wat achterblijft, het geluid is een beetje iel. Je merkt dat er niet ontzettend is getuned qua DSP software, daar hebben bluetooth speaker fabrikanten en merken als Denon/Heos en Sonos meer kennis van, en budget voor
Maar goed, voor 35 euro moet je dan ook niet teveel eisen stellen. 8) Het is meer dat ik het net een tikkie beter had gehoopt. Tsja, keuzes, ik zal morgen nog eens met een frisse blik een luistertest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dank voor de tip TS.👍 Ik heb de koffiezetter ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

musicfreak schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:18:
[...]

Graag gedaan! Mooi dat het apparaat bevalt. En mocht je de koffie nog heter willen, hij staat standaard nop de gemiddelde temperatuur, kan dus nog heter.

Iets heel anders, een andere Kruidvat aanbieding die ik hier nog niet gedeeld heb tot mijn eigen verbazing omdat dat degene is die ik zelf besteld heb, de Mr Handsfree wifi speaker. Had er al wel wat over geschreven op Pepper, daarmee was ik in de war.

Goed. Mr Handsfree speakers dus. Betreft de Wifi XXL versie, die in Nederland door hetzelfde bedrijf ook verkocht wordt als de Stereoboom M300. Is overigens een kloon van een aantal Chinese speakers . Er is ook een kleinere versie gemaakt, de X/M200L. Deze heeft een bas radiator (dwz passief), de XXL/M300 heeft een actieve woofer of eigenlijk woofertje. Bij iBood koste de MR300 een poosje terug 60 euro met 6 euro verzendkosten

Zie het als een goedkope Sonos achtige oplossing, multiroom voor weinig. Je kan ook de ene speaker als linker kanaal en de andere voor het rechter kanaal instellen. De speakers ondersteunen Airplay, Spotify connect en zelfs Tidal. Er zijn diverse apps (van de diverse fabrikanten).
Zie voor meer info en ervaringen Stereoboomm MR200 en productreview: Stereoboomm MR200 review door Suli.

Ik heb mijn twee speakers vandaag ontvangen zodat ik ook wat over de prestaties kan zeggen. :) Ze klinken zeker niet verkeerd, ik heb zeker wel eens veel slechter gehoord. Vooral het hoog klinkt verassend gedetailleerd, echter soms ook wat te veel aanwezig. Een toonregeling zou niet verkeerd zijn. Dit komt ook doordat het midden en laag wat achterblijft, het geluid is een beetje iel. Je merkt dat er niet ontzettend is getuned qua DSP software, daar hebben bluetooth speaker fabrikanten en merken als Denon/Heos en Sonos meer kennis van, en budget voor
Maar goed, voor 35 euro moet je dan ook niet teveel eisen stellen. 8) Het is meer dat ik het net een tikkie beter had gehoopt. Tsja, keuzes, ik zal morgen nog eens met een frisse blik een luistertest doen.
Ik heb hem op de heetste stand gezet meteen. Koffie is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Braun series 5, 530 S4 is inmiddels binnen, hieronder de uitgebreide review:
productreview: Braun 5-Serie 530 review door Verwijderd

Voor zover ik weet alleen vandaag dus nog te bestellen en betalen om in aanmerking te komen voor de extra Braun Cashback......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Braun ook besteld, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-04-2024

Vvb

Nog een leuke rugtas nodig ?? Diverse kleuren van O'Neill . Gratis bezorging bij afhalen in de winkel.. Nu voor maar 7,50 (prijs veranderd in de winkelwagen) https://www.kruidvat.nl/s...+rugtas&searchType=manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ook de Braun besteld, voor als reserve.
In maart heb ik een Series 3 besteld. Daarvan was de rooster van de kop iets kapot. Er zat een stukje metaal los. Een nieuwe kop voor deze serie was bijna niet meer te vinden. Uiteindelijk gevonden bij Conrad voor 30 euro.
Dus deze Series 5 is echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de Braun besteld €18,95 is een koopje super bedankt voor de tip!
Fijne jaarwisseling allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ook scheerapparaat besteld! Als je ook nog eens cashback krijgt is dit echt een dumpprijs, ook al is het artikel al een tijd niet meer in productie. Volgens de voorwaarden heb je recht op cashback, zal hopelijk niet een strijd worden om het te krijgen.

Bedankt voor dit topic, zocht al een nieuw scheerapparaat aangezien mijn basis Philips echt wel aan vervanging/verbetering toe is en ik vaak nog irritatie krijg van dat apparaat. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:01

Weinig geluid
Makkelijk in te stellen

ik moet gewoon wachten tot aankomende vrijdag :'(
weekje in de bestelling en levering naar huis |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is de 30 procent aanbieding nog geldig, o.a. voor de Braun, dus nog steeds 49 euro per stuk.
De extra Braun Cashback is wel echt afgelopen omdat die maar geldig was bij aanschaf tot 31-12-17.
(de afhandeling mag wel langer duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Vandaag een reactie vanuit het cashbackverwerkingsbedrijf:
Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail.

Het scheerapparaat met serienummer 4210201061731 doet mee aan de cashback actie van de Braun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:22:
Vandaag een reactie vanuit het cashbackverwerkingsbedrijf:
[...]
Lijkt me ook gewoon niet anders kunnen wanneer Braun dat al eerder in zijn actievoorwaarden heeft staan....
Dan blijft de vraag wat de 2 mensen heeft gemotiveerd om bij pepper aan te geven dat deze zelfde promo afhandelaar de Kruidvat Braun zou uitsluiten van de Cashback ? Zijn dat dan grappenmakers oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Lijkt me ook gewoon niet anders kunnen wanneer Braun dat al eerder in zijn actievoorwaarden heeft staan....
Dan blijft de vraag wat de 2 mensen heeft gemotiveerd om bij pepper aan te geven dat deze zelfde promo afhandelaar de Kruidvat Braun zou uitsluiten van de Cashback ? Zijn dat dan grappenmakers oid ?
Bij Pepper zijn er de laatste tijd wel meer onnozele mensen, zou er dus niet van opkijken. Zodra mijn scheerapparaat binnen is zal ik dan ook de cashback aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:47:
Ik denk dat je die conclusie wat te snel trekt, ik vermoed dat men simpelweg duidelijkheid vooraf wilde. De bewuste persoon (volgens mij was het er 1) heeft het artikelnummer en EAN code per mail doorgegeven aan Highco data, het bedrijf wat de aanvragen namens Braun afhandelt. Deze gaf aan dat het artikel niet bij de deelnemende producten hoorde. Dat lijkt nu verkeerde info te zijn.

Zie https://nl.pepper.com/aan...s-kruidvat-55249#comments, en dan een beetje naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:18:
[...]
Ik denk dat je die conclusie wat te snel trekt, ik vermoed dat men simpelweg duidelijkheid vooraf wilde. De bewuste persoon (volgens mij was het er 1) heeft het artikelnummer en EAN code per mail doorgegeven aan Highco data, het bedrijf wat de aanvragen namens Braun afhandelt. Deze gaf aan dat het artikel niet bij de deelnemende producten hoorde. Dat lijkt nu verkeerde info te zijn.

Zie https://nl.pepper.com/aan...s-kruidvat-55249#comments, en dan een beetje naar beneden scrollen.
Ik ken het pepper draadje. Ik heb daar immers gepost en jij hebt me daar bovendien geliked..... :)
Het andere draadje bij pepper over dit aanbod stond ook nog een uitsluiting in, even uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik zie het nu ook in het andere Pepper draadje, j0p3Y heeft op 29 december met een callcenter gebeld. Daar gaf men de uitsluiting dat het artikel er niet onder valt omdat er al een aktiekorting op zit.

Verkeerde info, zoals j0p3Y ook al dacht. Iedereen die de Braun besteld heeft heeft er in ieder geval een mooie deal aan gehad, zeker als je in december hebt besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 03-01-2018 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 17:25
Ik heb het apparaat vandaag binnen, zal morgen de cashback aanvraag de deur uit doen, want ik zie in de voorwaarden geen enkel aanknopingspunt dat het artikel er niet onder valt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken01
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:00
Gister ontvangen en vanochtend de eerste scheerbeurt gehad met deze Braun, het gaat erg soepel en voelt goed glad aan :-) Tevreden dus. Net de envelop met cashback op de bus gedaan....
TS, bedankt voor de melding!

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-08 20:16
Ik heb hem ook binnen. Ziet er mooi en stevig uit. Nu nog uitproberen.
Ook bedankt voor de melding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
De Philips TV en TP-link wifi powerline set zijn nog steeds leverbaar voor de eerder hier genoemde prijzen, het Melitta koffiezetapparaat is inmiddels uitverkocht. Ook het Braun scheerapparaat is nog leverbaar echter cashback via Braun is niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ja ik was net te laat voor de Melitta, balen! :( Iemand hier @ V&A heeft ontdekt dat die dingen goedkoop zijn en heeft er een (of meer) voor meer geld te koop gezet. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het scheerapparaat ook de 31ste besteld en betaald, bevestiging gekregen van Kruidvat alleen nog geen mail of o.i.d. dat die binnen is.
Heb gekozen voor afhalen in filiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Laatst online: 20-09 20:51

icecoolsniper

never run from a sniper!

De Melitta voor m’n vrouw besteld en gisteren opgehaald. Een enorm blij gezicht en dat voor een Italiaanse die goede koffie gewend is. Kortom een top apparaat! Blij dat ik hier regelmatig mee lees :-)

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Deze vond ik ook wel aardig: Motorola Pulse 2 koptelefoon voor 6.99. Online uitverkocht maar net nog eentje gescoord in een fysieke winkel.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

musicfreak schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:18:
[...]

Tnx voor de tip van de Stereoboom speaker! Ik heb er 1 besteld, aankomende woensdag wordt deze afgeleverd bij het lokale Kruidvat filiaal. Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit, ik heb nu een klein JBL Go bluetoothspeakertje voor mobiele audio

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 23:25
Ik zie dat de TP-link inmiddels uitverkocht is.. Net te laat dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Bioflap schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:57:
Ik zie dat de TP-link inmiddels uitverkocht is.. Net te laat dus!
Er zijn drie stuks verkrijgbaar.
Er zijn dus kijkers maar die kopen het niet.
Product in winkelwagen geplaatst en niet gekocht.
https://www.kruidvat.nl/t...erline-extender/p/3846424

[ Voor 26% gewijzigd door thethe2010 op 08-01-2018 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb die dingen trouwens nu in gebruik en bevallen prima. Ze vervangen een setje van Sitecom, waar ik af en toe een hele connectie drop van ongeveer een minuut mee had. Ze werken een stuk stabieler. Enige nadeel is dat er geen stopcontact ingebouwd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand nog reactie gekregen op de cashback van het Braun scheerapparaat? Heb het opgestuurd maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Mr_gadget schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:00:
Iemand nog reactie gekregen op de cashback van het Braun scheerapparaat? Heb het opgestuurd maar nog niks gehoord.
Staat in de actievoorwaarden 4 tot 6 weken. Zo oud is het jaar nog niet :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
alex3305 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Staat in de actievoorwaarden 4 tot 6 weken. Zo oud is het jaar nog niet :9.
Het gaat om de bevestiging van de aanvraag. Er zijn mensen(pepper) die zeggen deze bevestiging te hebben ontvangen. De uitbetaling duurt inderdaad 4 tot 6 weken.

Zelf heb ik 4 januari de aanvraag op de bus gedaan en ook nog geen reactie ontvangen. Maar wellicht is het daar nu erg druk........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Samueldw
  • Laatst online: 09:48

Samueldw

ISO 516

Vandaag de uitbetaling gekregen. Ik heb het op 2 januari op de bus gedaan. Verder helemaal niets gehoord, en vandaag staat de €30 op mijn rekening.

Prima wat mij betreft, alhoewel een bevestiging van ontvangst fijn zou zijn geweest :)

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:48
Samueldw schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:23:
Vandaag de uitbetaling gekregen. Ik heb het op 2 januari op de bus gedaan. Verder helemaal niets gehoord, en vandaag staat de €30 op mijn rekening.

Prima wat mij betreft, alhoewel een bevestiging van ontvangst fijn zou zijn geweest :)
Ditto. Prima hoor, het is binnen. Dank voor het goedkope apparaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken01
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:00
Hier ook gister betaling mogen ontvangen, helemaal blij met m'n scheerapparaat :-)

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Vandaag hier ook de cashback gehad! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb hem nog niet gehad. Jammer dat je geen enkele ontvangsbevestiging hebt, nu is het gewoon wachten. Volgens mij op 06-jan verstuurd, dus wellicht dat ik in de volgende batch zit. Of hij is nooit aangekomen, je weet het niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aangezien de aanbieding voorbij is en ik hier alleen maar ik-ook-posts tegen kom, gooi ik hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.