ApC_IcE schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:11:
Ik heb dat koffiezet apparaat dus besteld meteen en vanmiddag ontvangen.
Weinig geluid
Makkelijk in te stellen
Ik heb kanis en gunnik bonen en de koffie is warm, sterk genoeg en dus echt heel lekker.
Bedankt voor het posten ts!!
Graag gedaan! Mooi dat het apparaat bevalt. En mocht je de koffie nog heter willen, hij staat standaard nop de gemiddelde temperatuur, kan dus nog heter.
Iets heel anders, een andere Kruidvat aanbieding die ik hier nog niet gedeeld heb tot mijn eigen verbazing omdat dat degene is die ik zelf besteld heb, de
Mr Handsfree wifi speaker. Had er al wel wat over geschreven op Pepper, daarmee was ik in de war.
Goed. Mr Handsfree speakers dus. Betreft de Wifi XXL versie, die in Nederland door hetzelfde bedrijf ook verkocht wordt als de Stereoboom M300. Is overigens een kloon van een aantal Chinese speakers . Er is ook een kleinere versie gemaakt, de X/M200L. Deze heeft een bas radiator (dwz passief), de XXL/M300 heeft een actieve woofer of eigenlijk woofertje. Bij iBood koste de MR300 een poosje terug 60 euro met 6 euro verzendkosten
Zie het als een goedkope Sonos achtige oplossing, multiroom voor weinig. Je kan ook de ene speaker als linker kanaal en de andere voor het rechter kanaal instellen. De speakers ondersteunen Airplay, Spotify connect en zelfs Tidal. Er zijn diverse apps (van de diverse fabrikanten).
Zie voor meer info en ervaringen
Stereoboomm MR200 en
productreview: Stereoboomm MR200 review door Suli.
Ik heb mijn twee speakers vandaag ontvangen zodat ik ook wat over de prestaties kan zeggen.

Ze klinken zeker niet verkeerd, ik heb zeker wel eens veel slechter gehoord. Vooral het hoog klinkt verassend gedetailleerd, echter soms ook wat te veel aanwezig. Een toonregeling zou niet verkeerd zijn. Dit komt ook doordat het midden en laag wat achterblijft, het geluid is een beetje iel. Je merkt dat er niet ontzettend is getuned qua DSP software, daar hebben bluetooth speaker fabrikanten en merken als Denon/Heos en Sonos meer kennis van, en budget voor
Maar goed, voor 35 euro moet je dan ook niet teveel eisen stellen.

Het is meer dat ik het net een tikkie beter had gehoopt. Tsja, keuzes, ik zal morgen nog eens met een frisse blik een luistertest doen.