In februari krijg ik een ander huis. Dit huis is uit 2013 en zal een beetje opgefrist worden door o.a. de muren weer te verven. Dan kom ik op de vraag: welke latex te gebruiken?
Wat een woud aan keuzes.... Duidelijk is dat ik kwaliteitsverf wil en ben nu beland bij Sigma. Maar dan....
Sigma Sigmatex Matt € 88,30 (10L)
Sigma Sigmatin DGL Matt € 58,95 (10L)
Sigma Air Pure Supermatt € 101,60 (10L)
Sigma Sigmapearl Clean € 79,81 (5L)
De Sigmapearl Clean lijkt het beste geschikt voor de keuken ivm afwasbaarheid. Duidelijk.
Maar de verschillen tussen bijvoorbeeld de "Sigmatex Matt" en de "Sigmatin DGL Matt" worden al minder duidelijk. De eerste is ook buiten te gebruiken, maar is die daardoor beter?
En dan is er de "Air Pure" een verfsoort waarmee de binnenlucht verbeterd kan worden?
https://www.sigma.nl/geta...-TRADE-FOLDER-A4.pdf.aspx
"De verf haalt namelijk tot 70% van de schadelijke formaldehyde uit de binnenlucht en levert daarmee een positieve bijdrage aan de woon- en leefomgeving van bewoners. "
Zou zoiets werken? En is het van belang?
Wie weet raad? Of heeft nog andere tips? Kwaliteit is het belangrijkste, prijs minder.
Wat een woud aan keuzes.... Duidelijk is dat ik kwaliteitsverf wil en ben nu beland bij Sigma. Maar dan....
Sigma Sigmatex Matt € 88,30 (10L)
Sigma Sigmatin DGL Matt € 58,95 (10L)
Sigma Air Pure Supermatt € 101,60 (10L)
Sigma Sigmapearl Clean € 79,81 (5L)
De Sigmapearl Clean lijkt het beste geschikt voor de keuken ivm afwasbaarheid. Duidelijk.
Maar de verschillen tussen bijvoorbeeld de "Sigmatex Matt" en de "Sigmatin DGL Matt" worden al minder duidelijk. De eerste is ook buiten te gebruiken, maar is die daardoor beter?
En dan is er de "Air Pure" een verfsoort waarmee de binnenlucht verbeterd kan worden?
https://www.sigma.nl/geta...-TRADE-FOLDER-A4.pdf.aspx
"De verf haalt namelijk tot 70% van de schadelijke formaldehyde uit de binnenlucht en levert daarmee een positieve bijdrage aan de woon- en leefomgeving van bewoners. "
Zou zoiets werken? En is het van belang?
Wie weet raad? Of heeft nog andere tips? Kwaliteit is het belangrijkste, prijs minder.
[ Voor 17% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 28-12-2017 14:16 ]