Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toleman84
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-05-2024
Als ik race gebruik ik mijn stuur en sluit op mn controller mn koptelefoon aan. Maar na misschien 10 minuten gaat mijn controller automatisch uit en valt natuurlijk ook het geluid weg.

Ik heb gekeken of ik het in actief zetten van de controller kan uitschakelen maar kan dit niet vinden.

Weet iemand of het mogelijk is het inactief zetten van de controller uit te schakelen is?

Helaas zit er geen koptelefoon aansluiting op mijn stuur.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:31
Nee. Maar je kan wel USB inpluggen vanuit de Xbox. Dan blijft die aan. Had hetzelfde probleem en opgelost op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Helaas is er wel een bekend probleem dat de controller op kabel in een aantal gevallen bij mensen constant "ruis" geeft op de chat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:31
Ah dat wist ik niet. Heb ik geen last van ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Boinkie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:46:
Ah dat wist ik niet. Heb ik geen last van ieder geval
Ik soms. Heb 3 USB-kabels (2 officiele en 1 imitatie). Soms wel weinig ruis op een originele kabel maar niet altijd. En bijna altijd ruis op de imitatie-kabel ondanks dat deze 2 van ferriet-kernen heeft.

Maar anyhow, de controllers zijn inderdaad geprogrammeerd om na 10 minuten uit te gaan. Eventueel een idee fabriceren waarbij je heel snel een stickje een tikje kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toleman84
Boinkie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:40:
Nee. Maar je kan wel USB inpluggen vanuit de Xbox. Dan blijft die aan. Had hetzelfde probleem en opgelost op deze manier.
Kan je een USB headset aanbevelen tot max 80 euro? Maar mn stuur zit al in de USB of kan ik op de Xbox ook een USB splitter gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toleman84
MAX3400 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:51:
[...]

Ik soms. Heb 3 USB-kabels (2 officiele en 1 imitatie). Soms wel weinig ruis op een originele kabel maar niet altijd. En bijna altijd ruis op de imitatie-kabel ondanks dat deze 2 van ferriet-kernen heeft.

Maar anyhow, de controllers zijn inderdaad geprogrammeerd om na 10 minuten uit te gaan. Eventueel een idee fabriceren waarbij je heel snel een stickje een tikje kan geven?
Nu is mijn ideetje "FF snel dat ding een tikje geven" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

toleman84 schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:23:
[...]

Kan je een USB headset aanbevelen tot max 80 euro? Maar mn stuur zit al in de USB of kan ik op de Xbox ook een USB splitter gebruiken?
Het grote Xbox One X slowchat topic
[XBO] Xbox One - Deel 6

Zat over gesproken qua headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is het een major probleem, wereldwijd toch al een lange tijd.

Niks geeft soelaas. Ik heb het ook, ik kan uren spelen zonder problemen wireless, totdat ik online in een party ga en de headset aansluit op de controller. Geheid dat de controller een keer eruit vliegt.. USB kabel kan natuurlijk, maar dat geeft inderdaad een ruis op de headset voor mijn mede gamegenoten..

MS doet er niet veel aan, en de laatste update heeft dit niet verholpen.

Fix random controller disconnects (Post 1502 Update) Google daar maar eens op..
Pagina: 1