• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-12 19:49
MaceNL schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 09:33:
[...]

Doe je dat dmv je huidige mail adres te gebruiken?

Dank
Bij Eweka inloggen en daarna kan je verlengen.

• kubuksa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 16:44
Danku @Bubble-BE !

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12 21:49
DS registraties zijn weer open :)

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ja inderdaad, de registratie op Drunkenslug is weer geopend!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:43

houdoeken

houdoe ken!

W1ck1e schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:41:
[...]

Op dit moment zal het geen probleem geven, het is voor mij de 2de server. De 1ste is die van SunnyUsenet, en per artikel wordt gekeken waar het gedownload kan worden. Ik download ongeveer 3TB per jaar, dus wanneer mijn Sunny contract afloopt (over 11 maanden) ga ik pas echt Bulk gebruiken. Dus ik schat zeker 1 jaar er mee te kunnen doen, misschien wel 2 (15 euro voor 24 maanden, is wel een slag goedkoper dan Sunny, op dit moment 2 euro per maand)
Nu kan je wel weer je resterende data zien. Ze hebben ook nieuwe aanbiedingen op de frontpage waarvan de 6 TB nu 2 euro duurder is dan vorig jaar. Ongetwijfeld om de 12gb goedkoper te laten ogen.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
houdoeken schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:36:
[...]

Nu kan je wel weer je resterende data zien. Ze hebben ook nieuwe aanbiedingen op de frontpage waarvan de 15 TB nu 2 euro duurder is dan vorig jaar. Ongetwijfeld om de 12gb goedkoper te laten ogen.
Dank je wel voor de reactie. Ik kan nu inderdaad zien dat ik nog geen 5 GB heb gebruikt van mijn 6 TB. Volgend jaar voorafgaand aan BF verloopt mijn sunnyusenet (2 euro per maand). Dan tot BF even Bulknews gebruiken en dan met BF hopelijk weer een mooie deal met Sunnyusenet. Ik heb nu mijn gratis PrivadoVPN via Sunny geactiveerd, dus dat wil ik dan ook weer hebben. Omdat het kan.

Hoe kan ik het beste mijn Sunny opzeggen ?
zodat ik wel nog de resterende tijd waarvoor ik betaald heb kan blijven gebruiken, en hoeveel tijd van te voren kan ik dat dan het beste doen ?
Oftewel, wat gebeurt er wanneer ik op "account opzeggen" klik ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_doTYPi1KOguIwHXNv48LO2zeM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/liavXfuP2jyFhRUBZLANtlwu.png?f=user_large

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
houdoeken schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:36:
[...]

Nu kan je wel weer je resterende data zien. Ze hebben ook nieuwe aanbiedingen op de frontpage waarvan de 15 TB nu 2 euro duurder is dan vorig jaar. Ongetwijfeld om de 12gb goedkoper te laten ogen.
Mijn tweede blok is nog steeds foetsie helaas.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:50
CreativeS schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 21:24:
[...]

Die is elk jaar zo… hoef je geen wereldactie van te verwachten, maar toch fijn 3 maanden extra. Lekker stacken. Flessen wijn stapelen.
Heb dan ook toch maar gehapt, lekker nog 2 jaar toegang tot die halve liters bier.

• Sjah
Oja, nog iemand een stevige BF(mag maar hoeft niet) aanb. gezien qua een block? Zie een blocknews met 2 Tb voor 15 voor netnews backbone, maar heb nu al usenetExpress backbone, is dat niet zowat hezelfde? Wil een omicron.

[ Voor 47% gewijzigd door Sjah op 28-11-2025 21:00 ]

• CreativeS
  • Niet online
En de registratie op DrunkenSlug is weer gesloten!

Mocht je ook nu weer achter het net vissen, ik heb nog wel wat invites. Je kan altijd een PM sturen.

[ Voor 50% gewijzigd door CreativeS op 02-12-2025 09:10 ]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb nu sinds een tijdje NZBgeek en Eweka.

Alles geconfigureerd met Prowlarr Sabnzbd en de rest van de ARR stack.

Wat zou DS voor verschil kunnen brengen?

• CreativeS
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:48:
Soms is er iets niet op NZBGeek aanwezig en wel op DrunkenSlug en andersom natuurlijk. Da's voor mij al reden genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 02-12-2025 13:17 ]

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:02
Sjah schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 20:47:
Oja, nog iemand een stevige BF(mag maar hoeft niet) aanb. gezien qua een block? Zie een blocknews met 2 Tb voor 15 voor netnews backbone, maar heb nu al usenetExpress backbone, is dat niet zowat hezelfde? Wil een omicron.
Is dit wat? https://www.newsdemon.com/blackfriday2025

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:05
Greatsword schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:48:
Ik heb nu sinds een tijdje NZBgeek en Eweka.

Alles geconfigureerd met Prowlarr Sabnzbd en de rest van de ARR stack.

Ik gebruik DS (free) nu ruim een jaar en heb pas 1-2 keer iets niet kunnen vinden dat ik zocht uit (blijkbaar) zo'n 800 grabs. Maar goed, veel van wat ik zoek is vrij recent en ik zoek niet veel nieuws meer, echt obscuurdere dingen die ooit met Kazaa cs te vinden waren komen op geen van die sites in betere kwaliteit voor.

Het is allemaal maar net wat je wilt. Voor mijn behoefte loont het niet om hele stacks op te tuigen, lokale Spotweb, DS en Eweka brengen me vrijwel overal waar ik wezen wil.

• Sjah
LOL, no thanx, ben al 1x genaaid door hen, dus nee. Heb het huidige block bij hen lopen en ga desnoods naar Eweka non-block toe, maar niet dit. Wat er mis is? Ze hebben superveel van zeg 8 jaar en ouder niet.

• CreativeS
  • Niet online
6 vergeven, nog 6 0 invites over voor DrunkenSlug... 3 bewaar ik.

[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 04-12-2025 00:08 ]

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:29

CeesKees

I rest my Kees

CreativeS schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:58:
4 vergeven, nog 6 2 invites over voor DrunkenSlug... 3 bewaar ik.
kom maar door!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:59
5 vergeven, nog 6 1 invites over voor DrunkenSlug... 3 bewaar ik.
De laatste nog vrij ?

• CreativeS
  • Niet online
Stuur even via PB je e-mailadres waarmee je wil registreren… dan stuur ik je morgen de invite.
6 vergeven, nog 6 0 invites over voor DrunkenSlug... 3 bewaar ik.
Op.

[ Voor 27% gewijzigd door CreativeS op 04-12-2025 12:29 ]

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.