• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:18
MartijnRGS schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 11:32:
Nou, na lang zoeken ben ik ook gedoken in de wondere wereld van Usenet met het daarbij aansluitend opbouwen van een mooie bak aan opslag (veel zoeken en zoeken levert soms best nog oké deals op ondanks de mega AI inflatie op o.a. HDD's).

Inmiddels de Arr-stack draaien met als provider Eweka en NZBGeek als indexer, dat loopt super vlot (zeker met mijn 2.5Gbit verbinding) maar ik merk ook dat wat oudere content niet altijd gevonden wordt en/of incompleet is. Dus ik ben mezelf aan het verdiepen in meer indexers en kom daar veel DrunkenSlug tegen. Nu heb ik helaas net de opening van registratie gemist. Ik ben benieuwd hoe dat systeem werkt, zijn er vaak momenten dat inschrijven mogelijk is of is dat super schaars? Van wat ik zo lees online is het nogal een uitdaging om een account te krijgen.

Ben benieuwd hoe gefocused ik de komende tijd moet gaan zijn op F5'en van registratiepagina's en wat jullie ervaring hierin is!
Heb je trash guides doorgenomen met recyclarr en juiste profielen vind ik 10x meer als ooit tevoren. Vooral het automatisch bijwerken van juiste releasegroupen is een geweldige oplossing

Betreft drunkenslug heb ik nog wat invites over als er geïnteresseerden zijn. Ik heb ook nzbindexer. Zijn er nog mogelijk andere die interessant zijn?

• Jaman4202
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 28-05 06:49
Ik ben zeker geïnteresseerd, maar nieuw hier en ik ben niet eens Nederlands, dus ik snap dat het een long shot is 😄 Toch hoop ik dat iemand een beetje vertrouwen in me heeft. Ik heb trouwens nog niet zo lang geleden een huis getekend voor een Nederlander genaamd Rob, die een zomerhuis in Zweden aan het bouwen was. Telt dat misschien mee? 😂

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:39
Ik gebruik zelf newshosting, maar haal elke keer met black friday.
vaak is er dan wel een leuke prijsje beschikbaar en niks te klagen tot dusverre.

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:03
Aramiss schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 22:24:
[...]
Betreft drunkenslug heb ik nog wat invites over als er geïnteresseerden zijn. Ik heb ook nzbindexer. Zijn er nog mogelijk andere die interessant zijn?
Mocht je er nog "vanaf moeten" houdt ik me aanbevolen voor een invite :)

• Jaman4202
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 28-05 06:49
Fordius schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:59:
Ik gebruik zelf newshosting, maar haal elke keer met black friday.
vaak is er dan wel een leuke prijsje beschikbaar en niks te klagen tot dusverre.
Ik gebruik ook Newshosting als mijn hoofdprovider en block-accounts bij Usenet.Farm, ViperNews en Bulknews om ontbrekende artikelen aan te vullen.

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:47
Nederlandhc schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:24:
[...]

Mocht je er nog "vanaf moeten" houdt ik me aanbevolen voor een invite :)
Me too ;)

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:36
[...]

Heb je trash guides doorgenomen met recyclarr en juiste profielen vind ik 10x meer als ooit tevoren. Vooral het automatisch bijwerken van juiste releasegroupen is een geweldige oplossing

Misschien een aparte vraag maar is er ook een configuratie voor Nederlandse/Vlaamse content. De kinderfilmen wil ik het liefst in Vlaams (of Nederlands als Vlaams er nog niet is) maar het experimenteren met de profielen en custom formats geeft mij niet de verhoopte resultaten.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:21
Zit je voor je kids te downloaden, films ? Dat zoeken ze toch zelf uit als ze 4 zijn, dan zijn ze handiger dan jij met YouTube/tablet.

• CK3v1N
Sjah schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:52:
Zit je voor je kids te downloaden, films ? Dat zoeken ze toch zelf uit als ze 4 zijn, dan zijn ze handiger dan jij met YouTube/tablet.
Ik probeer voorlopig toch nog wat de controle te houden over wat wel en niet mag op die tablet 😅 Ik word gek van al die hersenloze YT filmpjes 😬

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Hideoshi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 30-05 19:31
CK3v1N schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 14:58:
[...]

Misschien een aparte vraag maar is er ook een configuratie voor Nederlandse/Vlaamse content. De kinderfilmen wil ik het liefst in Vlaams (of Nederlands als Vlaams er nog niet is) maar het experimenteren met de profielen en custom formats geeft mij niet de verhoopte resultaten.
Laat het mij zeker weten als je daar iets voor gevonden hebt :) Ik doe het hier altijd manueel als ik iets dergelijks zoek

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06 07:57
Ik heb voor mijn neefjes gewoon NL (gesproken) profielen gemaakt in Radarr / Sonarr.

• daily.data.inj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Keiran schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:41:
Ik heb voor mijn neefjes gewoon NL (gesproken) profielen gemaakt in Radarr / Sonarr.
Krijg je dan voldoende results? Ik heb dat voor de kids thuis niet werkend gekregen, als in dat er geen hits gevonden werden. Soms doordat de taal als MULTI ingesteld was zonder te speciferen welke dat waren of soms stond het in de titel

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06 07:57
Ik maak er maar sporadisch gebruik van. Een aantal keer handmatig moeten zoeken, maar dat werkt ook prima. Het ging vooral om Pokemon, Inside Out, Pixar films, dat soort films en dat ging goed. Volgens mij heb ik idd Dutch ingesteld als taal en bij handmatig zoeken is het een combinatie van Dutch, Multi en kijken wat er in de beschrijving staat.

Ik denk dat er iig voldoende aanbod is, met de indexer die ik heb (DA, nzb.su, Geek en NinjaCentral).

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-06 22:12
[...]

Yes dat heb ik inmiddels gedaan en werkt echt top. Ook heel fijn dat je een specifieke kwaliteit en opslag formaat kan filteren. Gaat wel hard overigens, 32TB vullen met een 2.5Gbit verbinding…

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
MartijnRGS schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:52:
Yes dat heb ik inmiddels gedaan en werkt echt top. Ook heel fijn dat je een specifieke kwaliteit en opslag formaat kan filteren. Gaat wel hard overigens, 32TB vullen met een 2.5Gbit verbinding…
Yep... de SSD (Downloads) wordt de beperkende factor... :)

• CK3v1N
Hideoshi schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:39:
[...]

Laat het mij zeker weten als je daar iets voor gevonden hebt :) Ik doe het hier altijd manueel als ik iets dergelijks zoek
Heb nu een profiel via Profilarr overgezet en een custom format gemaakt met 3 bepaalde releasegroepen die veel Nederlandse/Vlaamse content posten. Dit formaat in het profiel dan de hoogste score gegeven. Ik laat weten eens ik de eerste resultaten heb.

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.