Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ronalnilson
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 09-01 20:36
Mijn vraag
geachte, welke smartphone zou jullie me aanraden? Ik verkies een android gsm. Die ik nodig heb voor werk dus vooral multitasken. Dus hij moet snel gaan veel geheugen en lange levensduur hebben. Mijn budget rond de 250€ . Liefst geen onbekende merken (chinese producten)

Relevante software en hardware die ik gebruik
abdroid

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Motorola G5 plus en de Huawei p10lit

Alle reacties

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 31-03 22:29
Ik zou de Xiaomi A1 & Nokia 6 meenemen als alternatief:
https://tweakers.net/pric...265;738913;738829;776651/

Beide gebruiken een schone android; dus geen zware/lelijke skin zoals sommige andere toestellen.
De Xiaomi kun je een stuk voordeliger uit china halen.

Xiaomi topic:
[Xiaomi Mi A1] Ervaringen & Discussie
[Xiaomi Mi A1] Levertijden & Prijzen

Nokia 6 topic:
[Nokia 6] Ervaringen & Discussie
[Nokia 6] Levertijd & Prijzen

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:00

rens-br

Moderator Mobile & IN
@ronalnilson je openingspost bevat momenteel veel loze woorden, maar weinig harde feiten. 'Lange levensduur, 'veel geheugen'. Zou je deze woorden wat duidelijker kunnen specificeren?:
- Hoeveel opslag / werkgeheugen?
- Schermformaat
- e.d.

• ronalnilson
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 09-01 20:36
quote:
rens-br schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:41:
[mbr]@ronalnilson je openingspost bevat momenteel veel loze woorden, maar weinig harde feiten. 'Lange levensduur, 'veel geheugen'. Zou je deze woorden wat duidelijker kunnen specificeren?:
- Hoeveel opslag / werkgeheugen?
- Schermformaat
- e.d.[/]
Fototoestel is niet belangrijk.
36gb opslagruimte en minstens 2 gb ram. Schermformaat doet er niet toe (moet natuurlijk niet de grootste scherm op de markt zijn)

Het is vooral belangrijk dat er veel in kan multitasken. dat hij vlot blijft gaan als je belt en je agenda erbij kan openen. regelmatig mee is met de nieuwe updates

Moet ook tegen een stootje kunnen. De merken die er vooral uitspringen is of wel huawei P10 LITE en de Motoroloa g5 plus

Of de Motorola G5

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True