Waar kan ik in hemelsnaam zulke dingen krijgen ?! (en dan bedoel ik die rooster)
Ik heb alles afgezocht en nergens te vinden
(Jah ik weet het het is een kut beeld maar dat komt omdat het hier donker is)

Meh!
Verwijderd
LOLOp woensdag 11 juli 2001 22:07 schreef De_Koele_Man het volgende:
"dit" heet een fingergaurd.....
staat een beetje lullig als je met een plaatje in de elektronica-handel staat
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Ik weet niet waar dat dorp ligt waar je woont, maar als het omgeving Enschede of Rotterdam is kun je er even langs gaan. Anders kun je ook via de website bestellen, maar moet je voor minimaal 35,- bestellen en betaal je nog iets van 10,- p&p extraOp woensdag 11 juli 2001 22:07 schreef Manic het volgende:
Laat "Conrad" die dingen ook bezorgen ?
Ik heb zo'n gevoel dat het een eind fietsen is vanaf hiero....
Op woensdag 11 juli 2001 22:10 schreef DinoRaptor het volgende:
De_koele_man, je hebt OkkE's icoon gejat.
Ennuh, hoezo knullig? Ze zullen denken dat je een ... iemand bent die weinig van computers afweet. Geen nerd dus.Ik zal dus me nooit uitgeven als een ... iemand die weinig van computers afweet
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Rookworst zonder R is ook worst.
Wat zie je onder een "electronica zaak" ?Op woensdag 11 juli 2001 22:10 schreef FragDaddy het volgende:
elke electronica zaak heeft fingerguards liggen hoor.. echt geen probleem die dingen.. kosten 2.50 ofzo.
Verwijderd
als jij dat electronica zaken noemt is vobis zeker een computerwinkel?Op woensdag 11 juli 2001 22:14 schreef Manic het volgende:
[..]
Wat zie je onder een "electronica zaak" ?
Expert, scheer & foppen enzo ?
Nee joh, zaakjes waar je de technische spullen kan kopen, dus de inhoudOp woensdag 11 juli 2001 22:14 schreef Manic het volgende:
[..]
Wat zie je onder een "electronica zaak" ?
Expert, scheer & foppen enzo ?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Geen inspiratie
Verwijderd
kheb nog wel een zakje vol liggen ... maar dat gaat je zwaar geld kosten !Op donderdag 12 juli 2001 00:08 schreef Tha_Roeltje het volgende:
en nog wat gaten, waar kan ik 4 gaten kopen ??dan hoef ik ze niet zelf te maken
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Conrad zit in R'dam en in Boekelo (bij Enschede) dus bepaal zelf of het dichtbij of ver weg is. Ja ze bezorgen, maar of ze dit soort frutsels op gaan sturen, ik betwijfel het...Op woensdag 11 juli 2001 22:07 schreef Manic het volgende:
Laat "Conrad" die dingen ook bezorgen ?
Ik heb zo'n gevoel dat het een eind fietsen is vanaf hiero....
Verwijderd
Yep das een hele goeieOp woensdag 11 juli 2001 22:23 schreef fox666mulder het volgende:
[..]
Nee joh, zaakjes waar je de technische spullen kan kopen, dus de inhoud
Bij mij in de buurt is het http://www.boris.nl/
The ramblings of an idiot
Ik woon in Groningen en mijn ouders ergens tussen drachten en S'veen..kan wel ff voor je langs okaphone hier in de stad fietsen en als ik in de buurt ben ff afspreken....en anders die electronica winkel op de Houtlaan in Drachten, weet de naam ff niet was altijd tandyOp donderdag 12 juli 2001 09:40 schreef Mcboom het volgende:
Manic, ik zie dat je in Surhuisterveen woont. Dan zou je in Groningen bij Okaphone kunnen kijken, daar hebben ze die dingen wel. In Leeuwarden zitten ook een aantal Electroboeren. Drachten kan ook een optie zijn, maar ik weet niet of daar een zit. Kijk eens in de Gouden Gids of zo.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Ik noem het roostertje...Op woensdag 11 juli 2001 22:07 schreef De_Koele_Man het volgende:
"dit" heet een fingergaurd.....
Verwijderd
Volgens mij hoort dit niet helemaal in dit topic thuis....maar in dezeOp vrijdag 13 juli 2001 01:53 schreef ReseTTim het volgende:
koop gewoon stille hdd's als een IBM en dan hoor je ze ook niet. ennuh als je ze hoort is het 1 soort toon die je hoort en niet van dat harde ratelende werkende geluid van oude hdd's.
* ReseTTim vind het wel grappig maar ook onnodig en onhandig
The ramblings of an idiot
jepOp vrijdag 13 juli 2001 08:45 schreef Mcboom het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit niet helemaal in dit topic thuis....maar in deze