Goedenavond allemaal,
Heb een vraag over het vinden van een baan in de ICT.
Ik heb vorig jaar een 3 jarige MBO 3 opleidingen afgerond.
Daarna ben ik gelijk overal gaan solliciteren en heb veel sollicitaties gehad.
Waar ik jammer genoeg niet ben aangenomen. Mede als rede dat ik geen rijbewijs had.
Nu een jaar later heb ik wel een rijbewijs. En na op verschillenden vacatures te hebben gereageerd.
Kreeg ik jammer genoeg te horen dat ik te lang uit de ICT ben. Dit is blijkbaar een half jaar. Dan ben je dus al afgeschreven.
Ik heb in die tussentijd gewerk in een fabriek. Omdat ik op mezelf woon en er moet toch geld binnen komen.
Nu is mijn vraag wat kan ik doen om weer aan het werk te komen in de ICT?
Ik woon in Eerbeek, licht naast apeldoorn.
Ik ben nu bij bij It-work geweest die konden me niet plaatsen, omdat de werkgever geen parkeerplaatsen heeft voor medewerkers.
Ik heb nog contact met Linden-IT.
Ik hoop dat jullie me hier mij kunnen helpen wat ik moet doen.
Mijn dank is groot
Heb een vraag over het vinden van een baan in de ICT.
Ik heb vorig jaar een 3 jarige MBO 3 opleidingen afgerond.
Daarna ben ik gelijk overal gaan solliciteren en heb veel sollicitaties gehad.
Waar ik jammer genoeg niet ben aangenomen. Mede als rede dat ik geen rijbewijs had.
Nu een jaar later heb ik wel een rijbewijs. En na op verschillenden vacatures te hebben gereageerd.
Kreeg ik jammer genoeg te horen dat ik te lang uit de ICT ben. Dit is blijkbaar een half jaar. Dan ben je dus al afgeschreven.
Ik heb in die tussentijd gewerk in een fabriek. Omdat ik op mezelf woon en er moet toch geld binnen komen.
Nu is mijn vraag wat kan ik doen om weer aan het werk te komen in de ICT?
Ik woon in Eerbeek, licht naast apeldoorn.
Ik ben nu bij bij It-work geweest die konden me niet plaatsen, omdat de werkgever geen parkeerplaatsen heeft voor medewerkers.
Ik heb nog contact met Linden-IT.
Ik hoop dat jullie me hier mij kunnen helpen wat ik moet doen.
Mijn dank is groot
[ Voor 5% gewijzigd door RoykeHD op 12-12-2017 18:38 ]