Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
* Freee!! is van plan te komen en meteen een pakketje aan @massauri te overhandigen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Iemand recentelijk nog wat vernomen van @Famous trouwens, hij lijkt al een paar dagen uit de lucht hier?
Hij heeft voor komende zaterdag overigens de coördinatie op zich genomen aangezien ik zoals jullie wellicht al hadden opgemerkt er zelf niet bij kan zijn vanwege aanhoudende gezondheidsproblemen die me fysiek momenteel te ernstig beperken.
Dus /poke @Famous
Waarschijnlijk te lui om normaal te posten of zou ie een lintje hebben gekregen?
Hahaha, een lintje.MAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:12:
@Famous was laatste online van 16:58 volgens GoT.
Waarschijnlijk te lui om normaal te posten of zou ie een lintje hebben gekregen?

Eerder van de weg gehaald door de politie.

Maar eh, ik denk dat hij alvast de parkeerplaats aan het verkennen is.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ja heb nog met hem geappt.Weemism schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:11:
@Freee!! en @GerCor, ik heb het voor jullie aangepast in de lijst.
Iemand recentelijk nog wat vernomen van @Famous trouwens, hij lijkt al een paar dagen uit de lucht hier?
Hij heeft voor komende zaterdag overigens de coördinatie op zich genomen aangezien ik zoals jullie wellicht al hadden opgemerkt er zelf niet bij kan zijn vanwege aanhoudende gezondheidsproblemen die me fysiek momenteel te ernstig beperken.
Dus /poke @Famous
Hij leeft nog, af en toe met een stok porren maar komt goed!
#wassen_op_koningsdag
Dat ga ik ook doenMAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 20:24:
Zal ik ook afzeggen? Heeft net zo'n teringduif zijn hele lading verloren op mijn achterruit en zijpaneel.
#wassen_op_koningsdag
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Je lading op mijn achterruit droppen of morgen wassen?
Dus dit is je fetisj?!!!MAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 20:44:
[...]
Je lading op mijn achterruit droppen of morgen wassen?
Ja, te lang met je neus in de studieboeken gezeten en helemaal niet meer weten welk dag het is. Maar het kan natuurlijk ook Alzheimer zijn of een hersenschudding. Want niet weten dat het vandaag Koningsdag is .....Scrtz schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:59:
Wordt voor mij ook lastig zaterdag, sowieso koningsdag morgen, helemaal vergeten..
Zelfs als Belg heb ik dat meegekregen dat het koningsdag isGerCor schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 02:23:
[...]
Ja, te lang met je neus in de studieboeken gezeten en helemaal niet meer weten welk dag het is. Maar het kan natuurlijk ook Alzheimer zijn of een hersenschudding. Want niet weten dat het vandaag Koningsdag is .....

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 27-04-2018 08:11 ]
Sorrry GerCor, ik zal proberen de volgende keer aanwezig te zijn.GerCor schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:04:
Maar goed, ik neem aan dat we straks toch mooie foto's van mooie auto's kunnen bewonderen in dit topic. Al staat de mooiste auto er niet op.
[ Voor 21% gewijzigd door Tylen op 27-04-2018 08:21 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tsss....Tylen schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:20:
[...]
Sorrry GerCor, ik zal proberen de volgende keer aanwezig te zijn.

ps.Ik had lekker vrij voor de meeting maar keek net even in mijn agenda: 11 dagen op rij werken. Mijn record staat trouwens op 18 dagen. En als je, zoals nu de 4 dagen 10,5 uursdiensten moet draaien .... dan ligt een bed zooooo lekker.

ps 2. En ook jammer voor @Famous Nu moet hij die heerlijke ingetogen donkere brom van mijn Original Zubehör uitlaat missen.
[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 27-04-2018 08:30 ]
Zwak excuus, Je kan ook in je auto slapen op de carpool...GerCor schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:26:
[...]
Tsss....![]()
ps.Ik had lekker vrij voor de meeting maar keek net even in mijn agenda: 11 dagen op rij werken. Mijn record staat trouwens op 18 dagen. En als je, zoals nu de 4 dagen 10,5 uursdiensten moet draaien .... dan ligt een bed zooooo lekker.![]()
ps 2. En ook jammer voor @Famous Nu moet hij die heerlijke ingetogen donkere brom van mijn Original Zubehör uitlaat missen.

Haha, ja. Dat kan ookmasauri schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:31:
[...]
Zwak excuus, Je kan ook in je auto slapen op de carpool...
Nou, wie weet. Ik heb me afgemeld maar als ik me morgenvroeg -einde dienst 9:00 uur- nog fris en fruitig voel, knal ik toch nog even 1,5 uur naar De Meern. Even iedereen een handje geven, SB koffie en BK broodje snaaien en dan weer terug. Ik heb me er al weken op verheugd dus .......
[ Voor 42% gewijzigd door GerCor op 27-04-2018 08:48 ]
Anyhow, ik ben al bij de Meern dus ik zie iedereen wel verschijnen over een uurtje of 28??
Ja, kwam toen net bij @Rainesh vandaan om gasrespons aan te passen. Na dat altijd heuvelachtige Voorburg kun je Scheveningen niet links laten liggen. Beetje cruisen langs de kust en over de boulevard. Wel belachelijke prijzen voor een visje trouwens. Staat tegenover dat je geen parkeergeld hoeft te betalen in die tijd van het jaar.MAX3400 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:48:
Bekend plekkie op die foto's @GerCor
Anyhow, ik ben al bij de Meern dus ik zie iedereen wel verschijnen over een uurtje of 28??
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 27-04-2018 08:57 ]
Kijk, dás pas een mentaliteit!! Gewoon ruim een dag eerder aanwezig zijn om de Saab rijders van het terrein áf te kunnen houdenMAX3400 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:48:
Bekend plekkie op die foto's @GerCor
Ik zal eens kijken of ik nog ergens wat tijd over heb vandaag / morgen om m'n auto ff door de wasstraat te trekken én er een stofzuiger doorheen te halen

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dranghekken plaatsen. Gebied afbakenen. Zou me niks verbazen als @Famous morgen een Vrijmarkt houdt. Hij heeft nogal wat onderdelen in de aanbieding, zo wordt door hem gefluisterd.wimmel_1 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:59:
[...]
Kijk, dás pas een mentaliteit!! Gewoon ruim een dag eerder aanwezig zijn om de Saab rijders van het terrein áf te kunnen houden![]()
![]()
[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 27-04-2018 09:31 ]
Er komt nu zo'n beeld in me op waarbij ik hem met zo'n tafeltje zie staan met dingetjes op zoals luchtverfrissers (van die boompjes voor aan de spiegel), fidget spinners, telefoonhoesjes, bevestigingsmounts voor je telefoon op het dashbord enz.GerCor schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:30:
[...]
Dranghekken plaatsen. Gebied afbakenen. Zou me niks verbazen als @Famous morgen een Vrijmarkt houdt. Hij heeft nogal wat onderdelen in de aanbieding, zo wordt door hem gefluisterd..

It's Amazing..... Alleen werkt 't spul bij ons thuis daarna uiteraard weer niet zoals verwacht
En kunnen we dat poetsen dus eigenlijk gewoon maar beter direct aan @Famous over laten, morgen...
[ Voor 24% gewijzigd door Will_M op 27-04-2018 10:53 ]

Ik zag laatst een Golf 7 wit met zon 6R uitlaat eronder rijden, heb ik denk ik nog wel op de dashcam.GerCor schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:26:
[...]
Een vriend die naast mij zat “een 7R of niet?”
Moest toch even aan jou denken
Stimmt, al ben ik wel eerder op locatie aanwezig.MAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:29:
[...]
Komt @Famous en @SjoerdGTI niet uit het oosten en mogelijk langs Veenendaal?
Ik neem trouwens een maat mee
MAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:12:
@Famous was laatste online van 16:58 volgens GoT.

Ik heb het gezegd, elke 10 minuten een app/belletje!Scrtz schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:59:
Wordt voor mij ook lastig zaterdag, sowieso koningsdag morgen, helemaal vergeten..
Beetje brak van gisteravond maar de auto moet echt gewassen worden.
Misschien even uitstellen tot morgen
Hebben we er al wel beetje zin in?
Gaan we die Saabrijders een een poepje (mijn auto stinkt nogal) laten ruiken

Kzie hem de eerste dagen wel nog erin kruipen omdat hij de grote ruimte niet gewend isMAX3400 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:18:
Wat lief!!! Hoeft @Famous binnenkort niet meer in zijn Golfie te wonen!!!

#cumshotFamous schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 16:16:
Nou, laten we maar beginnen..
Hmmm.... Ik moet nog maar even afwachten óf ik met m'n Golfje in een gewassen staat naar de Meern kan komen. Kom net thuis, auto weg......

Waarschijnlijk kan ik morgenvroeg dus weer éérst op de motor naar .BE om daar met de reservesleutel m'n eigen auto op te gaan halen
@MAX3400 is dit dan ongestelheidsbloed?

Verder staat die er -redelijk- goed bij.
Alleen die steenslag....

Hebbie Amalia even laten zien wie king is?Famous schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 18:00:
@MAX3400 is dit dan ongestelheidsbloed?
[afbeelding]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik kom inderdaad langs Veenendaal. Why you ask?MAX3400 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:29:
[...]
Komt @Famous en @SjoerdGTI niet uit het oosten en mogelijk langs Veenendaal?
234FaTaLiTy in "Tweakers VAG meet-up voorjaar 2018"SjoerdGTI schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:56:
[...]
Ik kom inderdaad langs Veenendaal. Why you ask?
EB cardetailing tot aan uw huis
Mag geen probleem zijn toch? Is geen tweaker lid.
De temperatuur buiten daalde te snel naar mijn goesting maar ach, ik hoef me morgen niet te schamen
Goed dat je komt!Ediejo schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:12:
Ik ben wat later moet om half 11 in Waardenburg zijn. Daarna rij ik langs. Sorry,, maar ik kom wel.
Geen enkel probleemMarsjee schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:18:
Ik heb nog een collega die mee wilt, met een mooie witte Polo R-line.
Mag geen probleem zijn toch? Is geen tweaker lid.
Als ik even via "040" moet rijden dan laat 't maar even weten... Al zullen er vast wel meer mensen vanuit de regio die kant op rijden.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 27-04-2018 21:34 ]
12:15 verzamelen bij de Macdonalds ->
Nieuweweg-Noord 266
3905 LX Veenendaal
We zullen dan 12:25 uiterlijk doorrijden naar De Meern.
@SjoerdGTI @Marsjee @234FaTaLiTy
Top dat je het aanbiedt, en het is inderdaad wel een beetje cynisch dat ik er uiteindelijk zelf niet bij kan zijn. Maar door redelijk hevige aanhoudende ademhalingsproblemen waarvoor ik nog steeds onderzoeken onderga heb ik momenteel nauwelijks fysiek uithoudingsvermogen, en zou het morgen om die reden sowieso niet kunnen trekken.wimmel_1 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:26:
@Weemism Ga jij er morgen ook nog bij zijn? Ik zou 't persoonlijk wel érg jammer vinden als je er als éérste organisator van een GoT VAG meet niet bij zou kunnen zijn dankzij een "mindere" rede......
Als ik even via "040" moet rijden dan laat 't maar even weten... Al zullen er vast wel meer mensen vanuit de regio die kant op rijden.
Hoop dat het morgen een super meet wordt voor jullie, en ik zie de foto's natuurlijk graag tegemoet in dit topic
Er komt vast ook nog wel een tweede meet-up, misschien in het najaar ofzo, dan hoop ik er zeker weer bij te zijn.
Echt geen zin om de auto te wassen. Achterste remblokken, remschijven en wiellagers hebben me genoeg hoofdpijn gegeven tussendoor. Plus die wielen lopen aan, niet normaal...
Snel nog wat interieurdelen terugplaatsen en ze is toonbaar. Tot zo
De laatste keer dat ik bewust mede-tweakers ben gaan opzoeken was op de HCC-beurs

[ Voor 4% gewijzigd door Die Bruine op 28-04-2018 08:52 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Zei al tegen famous dat ik t misschien wel droog hield door de afstand.
Als t zo blijft vind ik t prima!
Beetje zon vanmiddag voor de foto's en t zou geslaagd zijn!
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Tot straks!
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Definieer Is?
Hier is het nog steeds droog.
Had net in de achtertuin hele kleine inieminie motdruppels... Maar ja, ik woon wel 39km van de Meern dus dat zegt natuurlijk geen klapmasauri schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:20:
[...]
Definieer Is?
Hier is het nog steeds droog.
Zuid Holland zegt ie dan...MAX3400 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:21:
[...]
Had net in de achtertuin hele kleine inieminie motdruppels... Maar ja, ik woon wel 39km van de Meern dus dat zegt natuurlijk geen klap

Kga men sandwiches is beginnen smeren voor onderweg.
En achter 30-45min vertrekken. Ben anders niet op tijd

@Uberdude ik hou je op de hoogte

De meesten wel maar helemaaaal rechts op je plaatje heb je dat groen/bruine stuk; mag je ook staaniichel schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:43:
richten we ons nog steeds op het blauw omcirkelde gebied?
Hopelijk heeft @Famous een mooi plekje zometeen met zijn witte monster; daar omheen parkeren en klaar. Volg de geur van spritskoeken!!!
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 28-04-2018 11:57 ]
Groet Dennis
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Ja hoor! Niet alsnog afzeggen he; dat hebben al teveel mensen van de lijst gedaanD3nnisd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:03:
Allicht komt ik toch wel! Kan dat alsnog?
Groet Dennis
Neem je wel hoed weer mee?

Ga jij eens heeeeel snel netjes rechts rijden... Wegmisbruiker...

Oh ik was heel lang bezig met uitvinden waarom ik mn hoed mee moest nemen...Famous schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:05:
Tuurlijk @D3nnisd !
Neem je wel hoed weer mee?
[afbeelding]
Spelfoutje blijkbaar

In Utrecht is het droog. Is dat ook goed?
Trouwens, wassen heb ik geen tijd meer voor
[ Voor 6% gewijzigd door Mimiix op 28-04-2018 12:10 ]
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Ik ben na mijn dienst direct naar bed gegaan, was helemaal op en nu net weer wakker. Was voor mij niet te doen.
Tussenstop. Nu verder naar het zuiden
Van een omgebouwde Golf Variant naar volledig elektrisch tot aan een mooie TTS in het geel
Heb zelf geen foto’s gemaakt maar @MAX3400 heeft een kleine collectie aan foto’s.
Volgende keer plannen wij er een in de zomer!
@masauri succes met de terugweg!

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Heb al vaker gekke dingen gezien. O.a. bij een nieuwe ibiza die bij het rdw voor 5000,00 minder geregistreerd stond dan wat ervoor betaald was. Blijf het vreemd vinden.
Dat was een apart verhaal, die waren er eerst met zijn 3en, reden weg toen politie kwam.adjego schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:26:
Ik vertrek ook zo. Had begrepen dat er daar vandaag ook een Leon 1P meet is.
Vervolgens kwam er 1 voor 1 voor zon Leon aanrijden
De zwarte is met dsg en de witte is een handbak.EvoII schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:37:
Ik zat even te kijken bij die 2 polo's die hierboven op de foto staan. Hebben allebei een 1.0 95 pk. Die witte heeft minder uitstoot dan die zwarte, 103 vs 107 gram, ze zijn allebei van 2018, maar die witte zit meer bpm op. Zou juist andersom moeten zijn.
Heb al vaker gekke dingen gezien. O.a. bij een nieuwe ibiza die bij het rdw voor 5000,00 minder geregistreerd stond dan wat ervoor betaald was. Blijf het vreemd vinden.
NEDC vs WLTP, extra uitrusting die het gewicht beinvloed (pano dakje bv), grotere velgen (=> banden => verbruik),...EvoII schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:37:
Ik zat even te kijken bij die 2 polo's die hierboven op de foto staan. Hebben allebei een 1.0 95 pk. Die witte heeft minder uitstoot dan die zwarte, 103 vs 107 gram, ze zijn allebei van 2018, maar die witte zit meer bpm op. Zou juist andersom moeten zijn.
Als je dan dingen zoals grotere velgen er achteraf op zet is het weer anders. 1001 mogelijkheden dus om aan een andere CO2 uitstoot te komen, zelfs voor zelfde motor en modeljaar.
Zo spot ik op de witte een pano dak.
Edit: en een andere bak, zoals @iichel hierboven al aangaf.
[ Voor 3% gewijzigd door AndRo555 op 28-04-2018 16:57 ]
Was voor mij ook de voornaamste reden om te komen. Volgende meeting, wat mij betreft, het liefst niet organiseren vlak voor of vlak na (nationale) feestdagen e.d. Dat zijn juist de dagen dat wij als dienstverleners veel extra aanvragen krijgen.Rainesh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:22:
Was leuk om de gezichten achter de nick names te zien. knip
Precies. In mijn Vectra had ik zo'n zonnescherm op de hoedenplank. Heb dat nog niet bij een Golf 7 gezien. Vond dat destijds wel prettig om te hebben. Bestaat dat eigenlijk voor een Golf 7?Marsjee schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:03:
@iichel dikke polo, lekker zelf knutselen, en de zonnenschermpjes moet ik ook hebben nu
Voor de Polo niet. Maar kan altijd contact opnemen.GerCor schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:13:
[...]
Precies. In mijn Vectra had ik zo'n zonnescherm op de hoedenplank. Heb dat nog niet bij een Golf 7 gezien. Vond dat destijds wel prettig om te hebben. Bestaat dat eigenlijk voor een Golf 7?
https://www.sonniboynederland.nl/volkswagen/golf-7