Tweakers VAG meet-up voorjaar 2018

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:47
7Sins schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:39:
Nog plek voor aanmeldingen!? Het wordt weer zomerweer dus mooi om met de wagen langs te komen.
Ik beschik zelf over een Golf mk2 met een licht opgefokte 20v turbo motor.
Zou niet kunnen bedenken waarom niet. Vooral als er 100 saabs komen, is er heus plek voor een extra VAG :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Als we onze auto's nou eens zo parkeren dat de Saabvrienden er wel langs moeten lopen als ze koffie van Starbucks willen?

Dat zal ze leren .... _O-

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Ik stel voor dat we rechtsachter parkeren. Voldoende parkeerplekken, geen gaten en dicht bij BK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
7Sins schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:39:
Nog plek voor aanmeldingen!? Het wordt weer zomerweer dus mooi om met de wagen langs te komen.
Ik beschik zelf over een Golf mk2 met een licht opgefokte 20v turbo motor.
Uiteraard, @Weemism zal je toevoegen in de lijst. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
@7Sins Ik heb je op de lijst gezet in de TS.

Misschien ook handig voor jou en @Die Bruine om nog even jullie eigen vertreklocatie aan te geven zodat ik die ook in de lijst kan zetten, is wellicht leuk als mensen ergens willen verzamelen en in een groepje willen rijden naar de Meern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 02:49
@Weemism Ik vertrek vanuit utrecht. Valt dus weinig in een groepje te rijden met zo een korte afstand.

Keuren jullie het af dat we de saabjes en andere geintresseerde, uit kunnen dagen de auto naast elkaar op de weg te zetten? Of wordt er juist gelegenheid voor geboden op een bepaalde manier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

7Sins schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:40:

Keuren jullie het af dat we de saabjes en andere geintresseerde, uit kunnen dagen de auto naast elkaar op de weg te zetten? Of wordt er juist gelegenheid voor geboden op een bepaalde manier?
:X Dat moet je zelf weten... "Verderop" is er wel een kleine mogelijkheid om 2 auto's naast elkaar te zetten; het is desondanks openbare weg dus niet jammeren als de boys in blue ervandoor gaan met je roze kaartje ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:39
MAX3400 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:42:
[...]

:X Dat moet je zelf weten... "Verderop" is er wel een kleine mogelijkheid om 2 auto's naast elkaar te zetten; het is desondanks openbare weg dus niet jammeren als de boys in blue ervandoor gaan met je roze kaartje ;)
Voor de belgen met oudere knoken is dat een roos papierke zonder vervaldatum :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Engineer Stewie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:52:
[...]

Voor de belgen met oudere knoken is dat een roos papierke zonder vervaldatum :p.
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/a.tiggeler/_MG_1968_edited.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
Rainesh schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:47:
Ik stel voor dat we rechtsachter parkeren. Voldoende parkeerplekken, geen gaten en dicht bij BK :)
Als je doorrijdt naar achteren dan kan je het parkeerterrein op dat tegen de La Place zit. Dat is vaak leeg en heeft ook geen beschadigingen. Of aan de andere kant van de Reijerscop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
7Sins schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:40:
@Weemism Ik vertrek vanuit utrecht. Valt dus weinig in een groepje te rijden met zo een korte afstand.

Laten we het maar gewoon gezellig houden, geen dingen moedwillig blokkeren of frustreren, niet nodig, een beetje flauw, en schieten we uiteindelijk niks mee op.

Als er plaatsproblemen komen is even contact zoeken met de Saabers en in goed overleg wat regelen , dat werkt het beste waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
Weemism schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:14:
[...]

Laten we het maar gewoon gezellig houden, geen dingen moedwillig blokkeren of frustreren, niet nodig, een beetje flauw, en schieten we uiteindelijk niks mee op.

Als er plaatsproblemen komen is even contact zoeken met de Saabers en in goed overleg wat regelen , dat werkt het beste waarschijnlijk.
Ik bedoel uiteraard een vriendschappelijke 402 meter afleggen met een ander. Geen strijd over de plaatsen o.i.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Als je het wilt doen, wij houden je niet tegen.

Doe het echter wel afgezonderd van de groep want anders is Famous weer het haasje voor een volledige controle -O-
staan al wat dingen op mijn naam :+

Zonder gekheid; natuurlijk in verband met veiligheid. Jij en wij willen niet dat er ongelukken gaan gebeuren.
Sta wel in voor je eigen gedrag!

Ik wil die Saab met 6xx pk wel op 1/4 mile zien :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

Vergis je niet in de saabjes zijn zeker geen trage ouwelullen auto's en het zijn net zo goed liefhebbers van auto's en zullen vast en zeker ook bij ons rondje komen kijken.

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Redis schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:51:
Kan er helaas niet bij zijn, ga de 28e richting Worthersee rijden. 😀
Ik noodgedwongen 1 week later. Have fun en pas op voor de mounties. Piepende banden koste me 25 euro. Hier 377 euro. Dus dat valt weer mee. d:)b

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Voor mij ligt het er nog aan, zit dan met afstuderen en bijbaan in het weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:44:
Voor mij ligt het er nog aan, zit dan met afstuderen en bijbaan in het weekend..
Kan toch wel 3 uurtjes missen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Zijn er genoeg mensen met vcds op de meeting? Anders kan ik me misschien ook nog wel nuttig maken eventueel. Zie nu adjego, antera en Rainesh staan. Kweenie wie het verder nog heeft, en of er veel mensen zijn die wat willen laten doen?

[ Voor 38% gewijzigd door EvoII op 15-04-2018 15:59 ]

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

EvoII schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:10:
Zijn er genoeg mensen met vcds op de meeting? Anders kan ik me misschien ook nog wel nuttig maken eventueel. Zie nu adjego en antera staan. Kweenie wie het verder nog heeft, en of er veel mensen zijn die wat willen laten doen?
Nu je het erover hebt, misschien is het wel leuk om eens te kijken wat er mogelijk is aan mijn Octavia.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
@Freee!! Weet niet welk bj je hebt, maar heb pas bij een kennis van me wat dingen aangepast. Dat was een O3 station uit 2014.
Start/stop uitgeschakeld en de elektrische kofferklep ingesteld dat hij ook dicht kan met de a.b. en met de knop in het dashboard.
Het is gewoon wat zoeken in vcds naar mogelijkheden. Als je zelf van tevoren al weet wat de mogelijkheden zijn is het zo gebeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door EvoII op 15-04-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

EvoII schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:57:
@Freee!! Weet niet welk bj je hebt, maar heb pas bij een kennis van me wat dingen aangepast. Dat was een O3 station uit 2014.
Start/stop uitgeschakeld en de elektrische kofferklep ingesteld dat hij ook dicht kan met de a.b. en met de knop in het dashboard.
Het is gewoon wat zoeken in vcds naar mogelijkheden. Als je zelf van tevoren al weet wat de mogelijkheden zijn is het zo gebeurd.
Bouwjaar 2010, geen start/stop (en niet gewenst ook ;) ), geen elektrische kofferklep en ik heb er eigenlijk niet genoeg verstand van.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Haha dat snap ik. Weet niet of je op het skodaforum zit, maar daar zullen waarschijnlijk ook lijsten staan met vcds mogelijkheden voor jouw model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

EvoII schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:05:
Haha dat snap ik. Weet niet of je op het skodaforum zit, maar daar zullen waarschijnlijk ook lijsten staan met vcds mogelijkheden voor jouw model.
Nee, ik zit daar niet en eigenlijk heb ik daar ook geen tijd voor, zie ook die foto links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Even een overzicht van de parkeerplaats. Weten we waar we het over hebben. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/acW5jA7PojYILWUAuO4ABGT9/full.png

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik ken de locatie, wel eens daar van de snelweg afgegaan om rustig te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik zag @Rainesh BK schrijven. Dus ik dacht: WTF is BK? Burger King dus. :+

Maar ook handig, deze foto, voor diegene die de locatie niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Freee!! schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:12:
Ik ken de locatie, wel eens daar van de snelweg afgegaan om rustig te bellen.
Je kan er ook uitermate rustig baggeren en daarna lekker een broodje bal met pindasaus scoren :)

Iemand een briljant idee, anders dan de hogedrukspuit, om mijn wielkasten eens goed schoon te maken? Lijkt wel alsof er gras/hooi van een jaar lang vastgekoekt zit, ondanks dat ik er niet mee off-road ga

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rainesh
GerCor schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:09:

[afbeelding]
Ik bedoel dus het plekje linksboven. Daar ziet het er allemaal goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Dat is inderdaad de slimste om te pakken. Rest is; of slechtere grond, of onhandige toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Rainesh schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:40:
[...]

Ik bedoel dus het plekje linksboven. Daar ziet het er allemaal goed uit.
Voor mijn duidelijkheid, je doelt dus op het onderstaand blauw omcirkelde gedeelte?

Uit een eerdere meeting weet ik iig dat het rood omcirkelde gedeelte een beetje een kraterlandschap is idd(weet niet of dat nog steeds zo is, of juist is verergerd). Niet heel wenselijk dus hoewel het volgens mij wel te doen is aangezien we met onze auto's verder toch stil staan of langzaam rijden. Hoe dan ook is er wel veel ruimte daar die denk ik altijd wel beschikbaar is hoe druk ook.

Destijds stonden we trouwens voor die meeting in het roze gedeelte opgesteld waar toen ook plaats was, en werd het rode gedeelte gebruikt om foto's te maken. Ik vermoed dat het roze gedeelte (kleur willekeurig gekozen, *kuch*) het carpoolgedeelte is, en op zaterdag grotendeels dus verlaten zal zijn, ook gezien dat het niet logisch is daar te staan gezien de afstand naar de horeca midden bovenaan.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/794/41455044342_d42d88d981_c.jpg

Voor de communicatie die dag is het goed als iedereen ook even dit topic blijft checken welke plek door@Famous (en hopelijk ik) uiteindelijk gekozen is zodat niemand zich ongans hoeft te zoeken als het druk is die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik vind het ook best om een whatsapp groep daarvoor aan te maken.
Wellicht handig voor wat informatie / afspraken voor VCDS, laatste wijzigingen, etc.

Al snap ik goed dat mensen daar niet op zitten te wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
EvoII schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:10:
Zijn er genoeg mensen met vcds op de meeting? Anders kan ik me misschien ook nog wel nuttig maken eventueel. Zie nu adjego, antera en Rainesh staan. Kweenie wie het verder nog heeft, en of er veel mensen zijn die wat willen laten doen?
Betekent dit dat je van plan was om langs te komen de 28e dus ook? Ik heb je namelijk volgens mij nog niet als aanmelding zien langskomen, of op de lijst gezet dus. Kan prima dus wat mij betreft hoor, maar als je idd wil komen laat het even weten, dan zet ik je voor de volledigheid ook even op het lijstje. Laat dan ook nog even weten waarmee je komt en vanuit waar (y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ik bedoel inderdaad het blauwe omcirkelde gedeelte. Stond ik laatst ook met AF nieuwsjaarsmeeting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Rainesh schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:04:
Ik bedoel inderdaad het blauwe omcirkelde gedeelte. Stond ik laatst ook met AF nieuwsjaarsmeeting.
Kan me zo voorstellen dat dat ook de meest populaire plek is gezien de ligging t.o.v. de horeca en het goede asfalt daar. Maar prima om dat dan als geprefereerde plek aan te wijzen voor nu.

Ik zal het plaatje zo dan ook even in de TS zetten zodat iedereen de 28e daar kan kijken waar ie moet zijn. Daar kunnen we dan ook evt. wijzigingen vermelden ipv. dat het hele topic doorgebladerd moet worden.

Een Whatsapp-groepje lijkt op zich ook een goed idee, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen z'n mobiele nummer wil delen, los van de persoonlijke trauma's die ik met dat soort groepjes heb a.g.v. het soms oeverloos geouwehoer dat daar nog wel eens in wil losbarsten 8). Denk dat het op deze manier via het topic ook wel gaat lukken.

@GerCor Dank voor de heads up, goed dat we dit voor de duidelijkheid nog even aftikken idd (y) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
Weemism schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:30:
[...]

Een Whatsapp-groepje lijkt op zich ook een goed idee, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen z'n mobiele nummer wil delen, los van de persoonlijke trauma's die ik met dat soort groepjes heb a.g.v. het soms oeverloos geouwehoer dat daar nog wel eens in wil losbarsten 8). Denk dat het op deze manier via het topic ook wel gaat lukken.
Trauma nog wel :+
Een paar nummers heb ik toevallig al dus mocht er iets wijzigen weet ik ze te vinden.

De rest ziet de wijziging vanzelf dan op locatie :Y

Zal zorgen dat ik redelijk optijd bij locatie ben om die plek te reserveren.
Als ze zon aso zien blijven ze wel weg :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Famous trek anders een shirt aan van Roda ofzo; val je nog meer op en denken mensen dat ze die speciale meneer met zijn Golf maar zijn gang moeten laten gaan. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
MAX3400 schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:02:
@Famous trek anders een shirt aan van Roda ofzo; val je nog meer op en denken mensen dat ze die speciale meneer met zijn Golf maar zijn gang moeten laten gaan. :')
Say no more

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wUI4ZzrbUvMzsIRLu253mYIQ/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 17:59:
[...]

Als ze zo'n aso zien blijven ze wel weg :9
Vergeet ook geen petje te dragen dan, liefst achterstevoren :P

Iets als dit lijkt dan wel geschikt haha:

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/901/27628015048_b6885d2004_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weemism schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:14:
[...]

Vergeet ook geen petje te dragen dan, liefst achterstevoren :P

Iets als dit lijkt dan wel geschikt haha:

[afbeelding]
Ik heb nog wel een zwarte New Era pet met witte stiksels, daar waar de gebruikersnaam ooit mee begon :')

of die nog past is een tweede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
masauri schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:36:
[...]

[...]

Wat denken jullie: https://www.google.nl/map...5.0277027!2d52.072206!3e0
Eventueel samenkomen bij: Carpool Best, 5681 RH Best, Nederland ?
Hoe laat gaan we daar verzamelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

masauri

aka qwybyte

Uberdude schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:03:
[...]

Hoe laat gaan we daar verzamelen?
@Uberdude , @Engineer Stewie
Iets op tegen als ik gelijk een pitstop bij de MCDo daar maak? :9 :P

Tegen half 12 daar zoiets?
Kan ik eten terwijl jullie de lintjes rond jullie spiegels en antenne doen :p
Ruikt men auto ook niet compleet naar de friet.
Rijden we dan gezellig door 8)

Ik app men nr nog wel via pb.

Edit:
Ze voorspellen wel lekker weer, op vrijdag nog ff tanken en de auto poetsen.
Misschien dat ik nog langs de garage rij om zonnewering te halen voor achter in de auto.
(moet t toch hebben voor mijne kleine)

[ Voor 18% gewijzigd door masauri op 16-04-2018 20:17 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
masauri schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:13:
[...]

Tegen half 12 daar zoiets?
Kan ik eten terwijl jullie de lintjes rond jullie spiegels en antenne doen :p
Ruikt men auto ook niet compleet naar de friet.
Rijden we dan gezellig door 8)

Ik app men nr nog wel via pb.

Edit:
Ze voorspellen wel lekker weer, op vrijdag nog ff tanken en de auto poetsen.
Misschien dat ik nog langs de garage rij om zonnewering te halen voor achter in de auto.
(moet t toch hebben voor mijne kleine)
Ging net de auto wassen, krijg ik een opmerking uit de hoek “ALWEER?!?” :+

Waarschijnlijk was ik hem nog twee keer voor zaterdag :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:55:
[...]

Je mag mijne ook nog is doen :*)
Ik weet wel dat als deze banden versleten gaan zijn die bij de auto zaten dat ik andere velgen en " ga nemen.
Schijnbaar zouden er tot 18" banden op kunnen, dan gelijk met velgen die beter schoon te maken zijn |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
masauri schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:56:
[...]

Je mag mijne ook nog is doen :*)
Ik weet wel dat als deze banden versleten gaan zijn die bij de auto zaten dat ik andere velgen en " ga nemen.
Schijnbaar zouden er tot 18" banden op kunnen, dan gelijk met velgen die beter schoon te maken zijn |:(
Niet mij favo bezigheid maar een vieze auto...
Hij is laatst goed /gepolijst/gekleid/gevoed/gewaxt en weet ik het, dus ik heb hem nu snel schoon :)
alleen jammer van de steenslag..

Voor de meeting alleen even de binnenkant van de velgen schoonmaken, dat scheelt echt een boel voor het oog!

Je kan @Verwijderd eens aanvragen, dan krijg je echt een schone auto terug :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 16-04-2018 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:07:
[...]

Niet mij favo bezigheid maar een vieze auto...
Hij is laatst goed /gepolijst/gekleid/gevoed/gewaxt en weet ik het, dus ik heb hem nu snel schoon :)
alleen jammer van de steenslag..

Voor de meeting alleen even de binnenkant van de velgen schoonmaken, dat scheelt echt een boel voor het oog!

Je kan @Verwijderd eens aanvragen, dan krijg je echt een schone auto terug :Y
Ik heb m al gezien in het detailing topic maar is me te veraf helaas :'(
Anders graag.
Ben aan het rondkijken in de buurt.

Als ik de lijst bekijk kunnen @adjego en @pwillemske misschien ook meerijden vanaf best?
Edit; geld ook voor jou @Weemism 8)

[ Voor 2% gewijzigd door masauri op 16-04-2018 22:05 . Reden: weemism ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uberdude
Ik rijd vrijdag ook mn auto nog even door de krasstraat en beetje bumper poets er op, lijkt het weer alsof hij 20 jaar oud is in plaats van 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Iemand trouwens nog wat muziek voor onderweg? :p
Ik zit wat achter met men lijstje blijkbaar, tijd vliegt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heb 2 weken vrij dus elke dag een (half) uurtje en dan moet ie wel schoon genoeg zijn.

#elbowgrease

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Uberdude schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:09:
Ik rijd vrijdag ook mn auto nog even door de krasstraat en beetje bumper poets er op, lijkt het weer alsof hij 20 jaar oud is in plaats van 30 :P
Wasmuziekje hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvoII
Weemism schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:04:
[...]

Betekent dit dat je van plan was om langs te komen de 28e dus ook? Ik heb je namelijk volgens mij nog niet als aanmelding zien langskomen, of op de lijst gezet dus. Kan prima dus wat mij betreft hoor, maar als je idd wil komen laat het even weten, dan zet ik je voor de volledigheid ook even op het lijstje. Laat dan ook nog even weten waarmee je komt en vanuit waar (y) .
Ik kan met 80% zekerheid zeggen dat ik kom >:)
Woon in Noord Brabant, in de buurt van Gorinchem. Heb een seat ibiza 1.5 fr business intense en vcds hex net pro. Neem alles wel mee. Mocht er interesse voor zijn dan kan ik ook helpen met aanpassingen eventueel. Ik hoef hier uiteraard niets voor te hebben ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
masauri schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:09:
[...]

Als ik de lijst bekijk kunnen @adjego en @pwillemske misschien ook meerijden vanaf best?
Dank :) , maar ik hoop er de 28e nog überhaupt bij te kunnen zijn (gezien de eerder genoemde gezondheidsproblemen). Maar als ik erbij ben ben ik er sowieso een uur eerder dan de rest waarschijnlijk zodat @Famous en ik alvast het terrein even kunnen scouten en wat dingen voorbereiden/ -bespreken indien nodig.

Top Tip trouwens voor iedereen (voor zover niet voor de hand liggend), maar neem ook een klapstoeltje voor jezelf mee, en wat te eten en drinken. Als er iets is wat ik heb geleerd op die meetings is dat je ook gewoon even lekker wil kunnen zitten met een fris drankje in de één en een sprits in de andere hand i.p.v alleen maar rond te moeten slenteren en staand te moeten ouwehoeren.

@EvoII Ik zet je op de lijst als 'waarschijnlijk' dan. Hopelijk gaat het je lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weemism schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:19:
[...]

Top Tip trouwens voor iedereen (voor zover niet voor de hand liggend), maar neem ook een klapstoeltje voor jezelf mee, en wat te eten en drinken. Als er iets is wat ik heb geleerd op die meetings is dat je ook gewoon even lekker wil kunnen zitten met een fris drankje in de één en een sprits in de andere hand i.p.v alleen maar rond te moeten slenteren en staand te moeten ouwehoeren.
Voel ik nou een BBQ aankomen? _/-\o_

Edit; tip terug, maak er geen uur van te voren van. Mensen komen altijd later (of komen niet).

Half uurtje/20 min is prima.

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 16-04-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
masauri schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:09:
[...]

Ik heb m al gezien in het detailing topic maar is me te veraf helaas :'(
Anders graag.
Ben aan het rondkijken in de buurt.

Ja ik rij graag ‘mee’. Tegen die tijd iets afspreken??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Klapstoeltjes? Een collectie VAG-wagens op een parkeerterrein en dan met een sprits of een drankje op een klapstoeltje moeten zitten; sommigen met een petje op om het gepeupel op afstand te houden?

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/81676928/never-seen-this-many-vag-ots.jpg
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:24:
[...]

Voel ik nou een BBQ aankomen? _/-\o_
Sure, als jij een sprits wil barbecueën :P .
Half uurtje/20 min is prima.
Half uurtje dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
En dan rauw vlees halen bij Burger King? B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:36:
En dan rauw vlees halen bij Burger King? B)
Even laten zien wat een echte flame grill is? Afbeeldingslocatie: https://images7.memedroid.com/images/UPLOADED152/555e4162e1141.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdGTI
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 22:29
GerCor schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:09:

[afbeelding]
Jeuj!!! Er is zelfs een laadstation :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SjoerdGTI schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:55:
[...]

Kunnen de Saabs jumpstarten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
SjoerdGTI schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:55:
[...]

Kun jij weer naar huis toe of je broertje sleept je weer naar huis toe met 200+ km/u :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:09:
[...]

Kun jij weer naar huis toe of je broertje sleept je weer naar huis toe met 200+ km/u :p
Hij belt de ANWB maar dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

[...]

Dank :) , maar ik hoop er de 28e nog überhaupt bij te kunnen zijn (gezien de eerder genoemde gezondheidsproblemen). Maar als ik erbij ben ben ik er sowieso een uur eerder dan de rest waarschijnlijk zodat @Famous en ik alvast het terrein even kunnen scouten en wat dingen voorbereiden/ -bespreken indien nodig.

@EvoII Ik zet je op de lijst als 'waarschijnlijk' dan. Hopelijk gaat het je lukken!
Typisch Nederlands. Neem zelf eten en drinken mee. Man, ik ga van de BK naar SB. Lekker snaaien. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 18-09 12:39
Mag je daar überhaupt bbq-en :? Ik heb een Son-of-Hibachi :+ .

Als DaPinsch meekomt rij ik eerst via de A20 richting Capelle om hem op te halen. Daarna via Gouda A20/A12. Zo niet, rij ik waarschijnlijk bij Den Hoorn de A4 op om via de A12 Den Haag richting de Meern te rijden.

Ik zal komend weekend proberen de Scirocco (Scirocco mk2 53b) een beetje toonbaar te maken. En mijn remblokken en schijven te vervangen :X . Anders wordt het sowieso niets. Dak laten spuiten zou mooi zijn als dat nog snel lukt.
BTW, ben ik op mijn Ducati (ook nog net vorige eeuw :*) ) welkom? Valt ook onder de VAG-paraplu toch?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:39
masauri schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:13:
[...]

Ik heb mij reeds maanden geleden afgemeld, mijn ouders vieren die dag hun 25ste huwelijksverjaardag (wat eigenlijk vorige maand was). Dus ik ben verhinderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 10:27
Famous schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:55:
[...]

Herkenbaar :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:29:
Klapstoeltjes? Een collectie VAG-wagens op een parkeerterrein en dan met een sprits of een drankje op een klapstoeltje moeten zitten; sommigen met een petje op om het gepeupel op afstand te houden?

:+
GerCor schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 02:26:
[...]

Typisch Nederlands. Neem zelf eten en drinken mee. Man, ik ga van de BK naar SB. Lekker snaaien. _/-\o_
Jongens toch... het was een tip hè, geen verplichting, niemand houdt je tegen naar de BK en/of SB te gaan als je dat wil.
Engineer Stewie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:00:
[...]

Ik heb mij reeds maanden geleden afgemeld, mijn ouders vieren die dag hun 25ste huwelijksverjaardag (wat eigenlijk vorige maand was). Dus ik ben verhinderd.
Mwôh, maandje geleden idd, maar je stond idd nog op de lijst, ik zal je er zo van af halen. Stond je al niet meer op, je reageerde op iemand anders zie ik nu ook (y) .
Die Bruine schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 05:19:

[...]

Ik zal komend weekend proberen de Scirocco (Scirocco mk2 53b) een beetje toonbaar te maken.
Is een 53b Scirocco geen mk2 dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Weemism op 17-04-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:53:
Jongens toch... het was een tip hè, geen verplichting, niemand houdt je tegen naar de BK en/of SB te gaan als je dat wil.
Haha. Ik kreeg ineens dat beeld voor van Nederlanders aan de grens die niet verder mogen omdat hun caravan vol met aardappelen en andere zooi van huis zat. Veel te zwaar.

Ik ga voor de: 'brandt je de bek uit'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5eaevwkAjn3PH1Cz4s2DlgAy/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
GerCor schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:01:
[...]

Haha. Ik kreeg ineens dat beeld voor van Nederlanders aan de grens die niet verder mogen omdat hun caravan vol met aardappelen en andere zooi van huis zat. Veel te zwaar.
vs.

[...]

...een fris drankje in de één en een sprits in de andere hand...
Het laadvermogen van m'n 'rocco is niet zo heel hoog idd, maar een drankje en een sprits moet nog wel net lukken denk ik :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:08:
Het laadvermogen van m'n 'rocco is niet zo heel hoog idd, maar een drankje en een sprits moet nog wel net lukken denk ik :+ .
Ja ja, wat een verwennerij. Een hele sprits. Kijk, bij mij is het zo: als ik @Rainesh zie krijg ik al honger, lekker honger. Hij roept bij mij bepaalde associaties qua eten op. In ieder geval, pittig

_O-

Ik heb nu al zin in de meeting. Komt mede door het weer. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:35
GerCor schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:36:
[...]

Ik heb nu al zin in de meeting. Komt mede door het weer. 8)
Ik ook, maar een 'Flessie' drinken meenemen is met dit weer geen overbodige luxe denk ik zo. Al ga ik ook even langs de BK, daar kom ik te weinig gezien ze die hier niet in de buurt hebben :-(

Gisteren de A6 naar Hans Sloot gebracht voor een setje verse kettingen en aanverwant spul, hopelijk woensdag of donderdag weer ophalen, durf ik eindelijk weer een beetje gas te geven!

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Nu we het toch over het weer hebben. Zojuist even gekeken op weerplaza.nl, maar de warmte lijkt na deze week weer af te nemen. Voor wat het waard is natuurlijk, want is nog wel even tot de 28e.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/856/39707095430_b38b31d871_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wie legt mij “sprits” uit? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Famous schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:07:
Wie legt mij “sprits” uit? :+
Wikipedia: Sprits

Het kan ook in het Duits; spritzen. Dan krijg je ook wat binnen maar vaak is dat vloeibaar, mannelijk en waarschijnlijk in de bosjes achter de BK.

Maar goed dat mijn auto nog niet gewassen was; net 5km achter een trekker gezeten met een enorme berg los zand in de laadbak

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 17-04-2018 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:06:
Nu we het toch over het weer hebben. Zojuist even gekeken op weerplaza.nl, maar de warmte lijkt na deze week weer af te nemen. Voor wat het waard is natuurlijk, want is nog wel even tot de 28e.

[afbeelding]
Vorige week zou het zo'n beetje elke avond regenen. Geen druppel gezien. We zien het wel. Ik gok op een heerlijk zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:34:
[...]

Vorige week zou het zo'n beetje elke avond regenen. Geen druppel gezien. We zien het wel. Ik gok op een heerlijk zonnetje.
Of iemand moet een partytent hebben voor als het gaat regenen :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pwillemske schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:38:
[...]

Of iemand moet een partytent hebben voor als het gaat regenen :+
Kunnen we niet die tent lenen van "Heel Holland VAGt!"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Volgende week ook ff de Audi wassen....ziet er echt niet uit. Buitenkant dikke laag stof/vuil en binnen is het ook een vuilnisbak :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rainesh schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:25:
Volgende week ook ff de Audi wassen....ziet er echt niet uit. Buitenkant dikke laag stof/vuil en binnen is het ook een vuilnisbak :|
Ik doe het ff in etappes. Gister interieur opgeruimd, gestofzuigd en het leer even een "sopje" gegeven. Net alles boven de heupen (dak, koffer en motorkap) 2x een sopje gegeven en even snel met klei eroverheen.

Morgen? Onderste helft met de hogedrukspuit, velgenreiniger en wielkasten doen. Heb absoluuuut geen haast en ook geen zin in spierpijn of een zonnesteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
MAX3400 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:33:
[...]

Ik doe het ff in etappes. Gister interieur opgeruimd, gestofzuigd en het leer even een "sopje" gegeven. Net alles boven de heupen (dak, koffer en motorkap) 2x een sopje gegeven en even snel met klei eroverheen.

Morgen? Onderste helft met de hogedrukspuit, velgenreiniger en wielkasten doen. Heb absoluuuut geen haast en ook geen zin in spierpijn of een zonnesteek.
Kleien moet ik ook nog een keertje doen..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
@MAX3400 neem jij fototoestelletje mee?
Zijn geen andere gegaardigde geweest zover ik weet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Famous schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:52:
Yessirsir!!! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 18-09 12:39
Tenzij er iets fundamenteels naar de klote gaat ben ik er zaterdag gewoon bij. Donderdag snel wat schijven en blokken vervangen maar. Dak krijgt een mooi vers laagje Ductape.
En laadvermogen... Wat is dat :+ . Ik kijk het nog een weekje aan en dan besluit ik of de auto omhoog gaat, of dat ik ga slijpen.

Er staat een C6 in de lijst, dus ik dacht dan kan 53b ook wel ;) .

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Famous schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:52:
Mijn rx100 gaat geen potten breken nee... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

masauri schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:09:
[...]

Mijn rx100 gaat geen potten breken nee... :'(
Mwhoa, aardig cameraatje toch?

Heb ook geen superduur ding maar voldoet al jaren voor alle vakantie's van dichtbij tot ver weg. Zo'n kinky superzoom van Panasonic.

Oh well, mocht er iemand storage nodig hebben voor eigen foto's tzt; mijn karma-album heeft nog 9500MB vrij dus DM desnoods maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
MAX3400 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:14:
[...]

Mwhoa, aardig cameraatje toch?

Heb ook geen superduur ding maar voldoet al jaren voor alle vakantie's van dichtbij tot ver weg. Zo'n kinky superzoom van Panasonic.

Oh well, mocht er iemand storage nodig hebben voor eigen foto's tzt; mijn karma-album heeft nog 9500MB vrij dus DM desnoods maar.
Ach dat heeft mijn iPhoney ook :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 10:27
Als ik eraan denk neem ik ook 'n cameraatje mee, is ook geen bijzonder ding, maar ik kan altijd wat foto's schieten en kijken of er goede tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
234FaTaLiTy schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:59:
Als ik eraan denk neem ik ook 'n cameraatje mee, is ook geen bijzonder ding, maar ik kan altijd wat foto's schieten en kijken of er goede tussen zitten.
Goed bezig :)

Als het een beetje is zoals vandaag qua weer zou het top zijn! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:02:
[...]

Goed bezig :)

Als het een beetje is zoals vandaag qua weer zou het top zijn! *O*
No comment 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n7di11YSbNMTU737ZY497Z6z/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kom je nou serieus niet boven het dashboard uit?? En dan sta je al op je schakelpook? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

MAX3400 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:32:
Kom je nou serieus niet boven het dashboard uit?? En dan sta je al op je schakelpook? :X
Man man man. :(:) :Z

Dit is het zicht dat ik had vanaf mijn super, heerlijke, met alcantara beklede bestuurderstoel. Panoramadak open en wachtend op mijn dochter.

d:)b (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hier ook heerlijk weertje hoor, @GerCor Vanochtend weer even een uurtje aan het hok besteed om toonbaar te maken na enkele maanden verwaarlozing.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sQdsoECApCb65uzFAgRGqmSG/medium.jpg
Soppie gegeven, even velgjes snel schoongemaakt, tuinslang losgelaten om alles schoon te spuiten. Moet zeggen, hij staat er weer redelijk bij maar nog tijd zat om wat details af te ronden voordat ik jullie allemaal onder ogen moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Ziet er zo op de foto al goed uit :)
Nu je het zegt, de 28e moet de auto natuurlijk wel spik en span, echter vorige keer koste een wax beurtje bijna een uur of 4.

- Afspoelen
- Sopje op de auto en laten intrekken
- afspoelen sopje
- Wassen met 2 bucket methode.
- Afspoelen
- Drogen
- Wax erop
- Wax erin poetsen.

2 dagen later weer flike regenbuien en alles vies, maar wel makkelijk weer te verwijderen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Marsjee op 18-04-2018 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Marsjee schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:51:
Ziet er zo op de foto al goed uit :)
Nu je het zegt, de 28e moet de auto natuurlijk wel spik en span, echter vorige keer koste een wax beurtje bijna een uur of 4.

- Afspoelen
- Sopje op de auto en laten intrekken
- afspoelen sopje
- Wassen met 2 bucket methode.
- Afspoelen
- Drogen
- Wax erop
- Wax erin poetsen.

2 dagen later weer flike regenbuien en alles vies, maar wel makkelijk weer te verwijderen :P
4 uur? De mijne is 4 maanden oud nu en die staat een week bij een detailer. Krijgt dan wel een glasscoating maar dan nog. Ben er niet eens mee in de wasstraat geweest.

Sla je kleien over? Dan heeft die wax ook niet veel nut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
EvoII schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:09:
[...]

Sla je kleien over? Dan heeft die wax ook niet veel nut ;)
Ja, auto is net 3 maandjes oud. Was toen totaal niet nodig.

Glascoating overigens ook liggen. Achterspoiler heb ik ermee gedaan, werkt zoals verwacht. Nu een deze weken laten polijsten en dan komt er over heel de auto een glascoating

[ Voor 26% gewijzigd door Marsjee op 18-04-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Marsjee schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:10:
[...]

Ja, auto is net 3 maandjes oud. Was toen totaal niet nodig.
Dat dacht ik bij die van mij ook. Maar Bart van custom car cleaning dacht er anders over >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
EvoII schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:11:
[...]

Dat dacht ik bij die van mij ook. Maar Bart van custom car cleaning dacht er anders over >:)
Aan zijn eigen portomonnee ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wat heb je aan een glascoating? Wat zijn de voordelen??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tylen schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:20:
Wat heb je aan een glascoating? Wat zijn de voordelen??
Er hecht geen vuil meer direct op/in je blanke toplaag van de lak, het sealt en dus ook water en vogelschijt veeg je er zo af. En met een goede "conditioner" is het ook nog goed voor een mooie glans en afstoot van "statische vuildeeltjes".

Heb het ook op de auto; alle winterpekel en overige zooi is er nu af met 1x handwassen en 1x naspoelen.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 18-04-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Maar mag je er dan nog wel mee door de wasstraat? Of moet je hem dan voortaan met de hand wassen??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tylen schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:22:
Maar mag je er dan nog wel mee door de wasstraat? Of moet je hem dan voortaan met de hand wassen??
Wasstraat kan maar je hebt daarna sowieso nog werk eraan. Opnieuw conditionen / opwrijven. En je weet niet welke "teringzooi" in de wasstraat invloed heeft op de coating.

Een beetje coating bij een detailer kost al snel 250+ Euro; zonde als je dat na 3x wasstraat kwijt zou zijn. Vandaar dat ik mijn auto altijd handwas.

Hier paar plaatjes van bijna 2.5 jaar geleden; de dag van een volledige Gyon coating erop. Wagen staat er nog steeds erg netjes bij:
Audi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QRp89SQLIJNjVJrPmFUQHOxj/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JMyfEr0An3CUFewlJdkNIFWG/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CHDMdWkxR4xvCRPmn1WmgZ0j/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pb4Ja24WQ7FH8EfXR9ODvXoE/thumb.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 18-04-2018 18:37 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste