Ik erger me dood aan mensen die Appen in de auto, en helemaal fietsers die Appen.
Nu hoorde ik dat er een wetsvoorstel in de maak is om Appen op de fiets te verbieden. Volgens de normale weg zou dat nogal lang duren lijkt het 2019-2020. Kan dat niet sneller ingevoerd worden ?
Het lijkt mij ook dat er meer aandacht op scholen hiervoor moet zijn. Hoeveel slachtoffers vallen er tot het verboden is ? Veel invloed heeft ook je eigen opvoeding lijkt me.
Handhaving is het laatste waar ik me druk om maak, bewustwording lijkt me belangrijker.
bronvermelding lijk me niet nodig, iedereen weet hier waar het om gaat.
‘Appen bij dodelijk ongeval Texel niet bewezen’
Niet appen achter het stuur lastiger dan nuchter blijven
Nu hoorde ik dat er een wetsvoorstel in de maak is om Appen op de fiets te verbieden. Volgens de normale weg zou dat nogal lang duren lijkt het 2019-2020. Kan dat niet sneller ingevoerd worden ?
Het lijkt mij ook dat er meer aandacht op scholen hiervoor moet zijn. Hoeveel slachtoffers vallen er tot het verboden is ? Veel invloed heeft ook je eigen opvoeding lijkt me.
Handhaving is het laatste waar ik me druk om maak, bewustwording lijkt me belangrijker.
bronvermelding lijk me niet nodig, iedereen weet hier waar het om gaat.
‘Appen bij dodelijk ongeval Texel niet bewezen’
Niet appen achter het stuur lastiger dan nuchter blijven
[ Voor 23% gewijzigd door Hackus op 08-12-2017 11:28 . Reden: toevoeging waar oa mijn ergernis uit komt. ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.