betere videokaart dan 1080ti in de nabije toekomst?

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awfullawton
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 20:40
Ik heb nu momenteel een budget van ongeveer 1000 euro voor een videokaart, ik wil een 1080ti aanschaffen maar ben bang dat als ik hem dan eenmaal heb gekocht, dat er dan een betere komt in de nabije toekomst. de 1080ti is al vanaf maart beschikbaar, dan is bijna 10 maanden geleden. hoe denken jullie hierover?

[ Voor 13% gewijzigd door awfullawton op 06-12-2017 15:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19
Volgend jaar de Nvidia Volta, maar er zullen altijd betere kaarten uitkomen, ooit. Ergens zul je toch de knoop moeten doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Alles wat je vandaag koopt is morgen oud.
Maar als je Google had aangeslingerd had je gezien dat de geruchten al flink op gang was. Nvidia Volta komt eraan

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Nivida_intel schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:10:
Alles wat je vandaag koopt is morgen oud.
Wellicht maar er zijn vaak goede en minder goede tijden om een bepaalt product te kopen :P.
Maar als je Google had aangeslingerd had je gezien dat de geruchten al flink op gang was. Nvidia Volta komt eraan
Inderdaad, hoewel het nog niet vaststaat dat er een consument versie van Volta komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:30:
[...]

Wellicht maar er zijn vaak goede en minder goede tijden om een bepaalt product te kopen :P.

[...]

Inderdaad, hoewel het nog niet vaststaat dat er een consument versie van Volta komt.
Vaak moet je spullen vlak voor de lancering of net na :+

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Inderdaad met name bij videokaarten waar vooraf al bekend van is dat ze slecht leverbaar zijn. Bijvoorbeeld de HD5870 en RX 480. Toen Pascal net uitkwam was de GTX980 Ti volgens mij ook een mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:49:
Inderdaad met name bij videokaarten waar vooraf al bekend van is dat ze slecht leverbaar zijn. Bijvoorbeeld de HD5870 en RX 480. Toen Pascal net uitkwam was de GTX980 Ti volgens mij ook een mooie optie.
Yups, ik heb nu een GTX1070, ga volgend jaar wel kijken voor een mooi 1080ti exemplaar :)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Als je bang bent dat een betere komt en je je geld in een minder goede hebt gestopt, kan je beter een niet zo enorm oneconomische videokaart kopen en elke 3 jaar een ietsje slechtere kopen, vaak is dat een stuk economischer dan een hele dure die je dan 5 jaar gebruikt, met het voordeel dat je over een langere looptijd spellen goed kan draaien. Althans dat is mijn ervaring ten opzichte van mensen die keurig een heel duur component kopen, die vervolgens al relatief gauw niet meer mee komt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143 en [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56 in de gaten houden. Hier een seperate discussie voeren is overbodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.