Webwinkel ontkent retour aangetekend pakket

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 13.500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pat911 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:50:
[...]

Met stront vang je nog meer vliegen.... just saying.
Nee hoor, als iemand die al jaren in customer contact heeft gewerkt (KPN, zakelijke providers, grote bedrijven), scheldende dreigende en ruzie zoekende klanten worden echt niet sneller geholpen.
Er gaat een mailtje naar het escalatie team, die denkt: "We hebben er weer een..", bellen op, geven 5 euro korting en alles is opgelost na 3 weken

Klant vraagt netjes wat er is, krijgt ook 5 euro korting, is binnen een week opgelost :+

(bron: Zelf zowel in normale team als escalatie team gezeten).

Op het moment dat je als klant gaat schelden, dreigen of ruzie zoeken. (of zelfs! als eerste noemt: "Ik neem dit gesprek op, ik heb daar geen toestemming voor nodig") mogen de medewerkers het gesprek be-eindigen. Als je echt denkt dat je daar meer mee bereikt.. applausje _/-\o_

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Aan eenieder ik zie dat de TS heeft aangegeven dat het de afwikkeling zijn einde nadert en hij nu op het geld wacht.

De berichten die ik daarna zie is eigenlijk alleen maar modder gooien naar elkaar, daar schiet niemand echt wat mee op lijkt me. Dit topic krijgt van mij dan ook een slotje.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.