Hallo Luitjes,
Het is voor mij alweer een poos geleden dat ik op dit forum iets geplaatst heb. Echter ben ik weer van plan een nieuwe INTELL GAME PC aan te schaffen. Hierover heb ik een aantal vragen, en uiteraard kom ik op dit geweldige forum terrecht
. Voor mijn nieuwe pc heb ik een wenslijst gemaakt.
UPDATE 3-01-17, 23:00 uur
===================
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik met mijn pc wil doen is het volgende: Gamen, video editen.
De volgende game's zou ik er graag soepel op willen draaien:
League of Legends, PuBG voor nu. Toekomst ook andere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro(plus minus).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb 2 monitoren Mogelijk worden deze vervangen door : HP 27 ER, 27" •( 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 6ms)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart. Goede processor en een goede moederbord. Tevens voldoende ram geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel. Het beste voor het gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille en koele pc.
Ga je overklokken?
Nee. Maar wil wel de mogelijkheid hebben voor het geval ik dat wel ga doen.
NIEUWE GAME PC:
===============
UPDATE 03-01-2017:
=================
Vraag 1: Weet er iemand welke voeding ik het beste kan kopen en waar ik bijbehorende kabels kan halen?. In veel builds zie je custom, vaak dunnere (kleur)kabels die veel mooier ogen. En dus ook netter weg te werken zijn.
Vraag 2: Iemand verstand van watergekoelde loop systemen?. En die mij daarbij wilt helpen?, Veel ingelezen maar teveel om uit te kiezen en veel custom maatwerk. Kan wel wat adviezen gebruiken. Voor nu normale koeling prima (mugen 5 bijv) maar wil later upgraden naar een waterkoeling loopsysteem.
Vraag 3: Ik wil zoveel mogelijk wit in mijn PC. Mijn ram geheugen daar al op aangepast. Is er ook een mogelijkheid voor een moederbord die wit is ?.
Vraag 4: Iemand een suggestie voor een mooie kast/behuizing. Uiteraard wit en moet voldoende ruimte hebben voor de waterlooping die erin gaat in de toekomst.
Hoop dat er nog mensen zijn die mijn topic gaan lezen!!!. Groetjes,,....
Het is voor mij alweer een poos geleden dat ik op dit forum iets geplaatst heb. Echter ben ik weer van plan een nieuwe INTELL GAME PC aan te schaffen. Hierover heb ik een aantal vragen, en uiteraard kom ik op dit geweldige forum terrecht
UPDATE 3-01-17, 23:00 uur
===================
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik met mijn pc wil doen is het volgende: Gamen, video editen.
De volgende game's zou ik er graag soepel op willen draaien:
League of Legends, PuBG voor nu. Toekomst ook andere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro(plus minus).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb 2 monitoren Mogelijk worden deze vervangen door : HP 27 ER, 27" •( 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 6ms)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart. Goede processor en een goede moederbord. Tevens voldoende ram geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel. Het beste voor het gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille en koele pc.
Ga je overklokken?
Nee. Maar wil wel de mogelijkheid hebben voor het geval ik dat wel ga doen.
NIEUWE GAME PC:
===============
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 383,34 | € 383,34 |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 157,- | € 157,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,65 | € 60,65 |
| 1 | NZXT S340 Matte White/Purple | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Team Group Night Hawk TF2D416G3200HC16CDC01 | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 147,- | € 147,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.497,89 | |
UPDATE 03-01-2017:
=================
Vraag 1: Weet er iemand welke voeding ik het beste kan kopen en waar ik bijbehorende kabels kan halen?. In veel builds zie je custom, vaak dunnere (kleur)kabels die veel mooier ogen. En dus ook netter weg te werken zijn.
Vraag 2: Iemand verstand van watergekoelde loop systemen?. En die mij daarbij wilt helpen?, Veel ingelezen maar teveel om uit te kiezen en veel custom maatwerk. Kan wel wat adviezen gebruiken. Voor nu normale koeling prima (mugen 5 bijv) maar wil later upgraden naar een waterkoeling loopsysteem.
Vraag 3: Ik wil zoveel mogelijk wit in mijn PC. Mijn ram geheugen daar al op aangepast. Is er ook een mogelijkheid voor een moederbord die wit is ?.
Vraag 4: Iemand een suggestie voor een mooie kast/behuizing. Uiteraard wit en moet voldoende ruimte hebben voor de waterlooping die erin gaat in de toekomst.
Hoop dat er nog mensen zijn die mijn topic gaan lezen!!!. Groetjes,,....
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2018 00:17 . Reden: Aanpassingen ]