Hi allemaal,
na een aantal jaar is mijn huidige game PC aan vervanging toe. Ik heb al wat rond zitten kijken en al geprobeerd een lijstje samen te stellen met onderdelen, zie hieronder. Graag zou ik jullie feedback willen op dit systeem. Zie de standaardvragen hieronder met mijn toelichting voor een betere indruk van mijn wensen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op 4k met settings op ultra. Daarnaast ga ik het systeem ook gebruiken voor foto- en videobewerking. Tot slot wil ik ook een future-proof systeem, liever nu wat meer investeren dan na een aantal jaar weer achter de feiten aanlopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ~€2000,- besteden aan deze PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al m'n randapparatuur heb ik al. Ik ben puur opzoek naar een nieuwe kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua CPU heb ik de voorkeur voor Intel en voor GPU is dit Nvidia
Ga je overklokken?
Momenteel ben ik niet van plan om te gaan overklokken, maar zou het wel fijn vinden deze optie open te houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik jullie mening horen over onderstaande build. Passen alle onderdelen bij elkaar? Is de voeding voldoende? Zijn er voor bepaalde onderdelen betere alternatieven?
Thanks!
na een aantal jaar is mijn huidige game PC aan vervanging toe. Ik heb al wat rond zitten kijken en al geprobeerd een lijstje samen te stellen met onderdelen, zie hieronder. Graag zou ik jullie feedback willen op dit systeem. Zie de standaardvragen hieronder met mijn toelichting voor een betere indruk van mijn wensen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op 4k met settings op ultra. Daarnaast ga ik het systeem ook gebruiken voor foto- en videobewerking. Tot slot wil ik ook een future-proof systeem, liever nu wat meer investeren dan na een aantal jaar weer achter de feiten aanlopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ~€2000,- besteden aan deze PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al m'n randapparatuur heb ik al. Ik ben puur opzoek naar een nieuwe kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua CPU heb ik de voorkeur voor Intel en voor GPU is dit Nvidia
Ga je overklokken?
Momenteel ben ik niet van plan om te gaan overklokken, maar zou het wel fijn vinden deze optie open te houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik jullie mening horen over onderstaande build. Passen alle onderdelen bij elkaar? Is de voeding voldoende? Zijn er voor bepaalde onderdelen betere alternatieven?
Thanks!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 845,50 | € 845,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,93 | € 86,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.960,83 | |