Opsplitsen cryptocoin topics

Pagina: 1
Acties:
  • 762 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• surr1e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 19:06
Beste Tweakers,

Hoewel niet altijd zelf heel actief in reacties lees ik graag mee over persoonlijke financiën, studie en loopbanen van mede-tweakers. Het valt mij op dat dit forum de laatste tijd veel topics heeft die raken aan diverse cryptovaluta. Ik snap de link met financiën wel, maar wil toch eens peilen of er meer tweakers zijn die dit eigenlijk liever ergens anders zouden willen zien. In mijn optiek zouden de cryptovaluta topics prima in een eigen subforum kunnen. Dit houdt het overzichtelijker voor mensen die vooral interesse hebben in in studie en loopbaan en biedt een eigen plaatsje voor de cryptovaluta fans (en hun vragen). Wat vinden jullie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 & Bitcoin en overige cryptocurrencies #3

Dat men die topics niet wil/kan vinden doordat ze net registreren vanwege de hype en dus random zooi gaan posten, ja, dat blijf je houden.

/edit: misschien moet "Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan" sowieso gesplitst worden in 3 afzonderlijke subforums.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2017 10:20 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 19:06
Ik snap je (terechte) punt, al had ik zelf eerder een subforum voor ogen, zodat men wel losse topics zou kunnen maken binnen dat interesseveld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

Rannasha

Does not compute.

Het idee van een cryptocurrency subforum is al eens eerder geopperd, maar de conclusive was dat de interesse in cryptocurrencies sterk samenhangt met prijsontwikkelingen. Nu er van alles de lucht in schiet, is er veel interesse in discussie, maar wanneer de boel weer inzakt of stagneert, gebeurt er een stuk minder.

Er is in 2013/2014 een tijdje een thema-forum cryptocurrency geweest en dit verschijnsel was goed te zien: In eerste instantie redelijk actief, maar nadat de prijs-rally voorbij was, was ook de activiteit meteen een stuk lager.

Daarentegen is de algemene activiteit en interesse in cryptocurrency-onderwerpen wel gestegen, ook als je door prijs-ontwikkelingen veroorzaakte piekdrukte buiten beschouwing laat.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenFM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 23:01
surr1e schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:14:
Beste Tweakers,

Hoewel niet altijd zelf heel actief in reacties lees ik graag mee over persoonlijke financiën, studie en loopbanen van mede-tweakers. Het valt mij op dat dit forum de laatste tijd veel topics heeft die raken aan diverse cryptovaluta. Ik snap de link met financiën wel, maar wil toch eens peilen of er meer tweakers zijn die dit eigenlijk liever ergens anders zouden willen zien. In mijn optiek zouden de cryptovaluta topics prima in een eigen subforum kunnen. Dit houdt het overzichtelijker voor mensen die vooral interesse hebben in in studie en loopbaan en biedt een eigen plaatsje voor de cryptovaluta fans (en hun vragen). Wat vinden jullie?
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:08
zie het feedbacktopic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.