Toon posts:

Game maatje zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gamers,

Ik zoek een gezellige serieuze gozer rond de 30/40 jaar die dezelfde passie heeft. Ik game best veel van destiny 2 tot WoW, divinity original sin 2, fifa18 en darksouls en NIOH...enz
Ik ben geswitcht van Ps4 naar pc alleen vind het lastig om community op te bouwen met serieuze gezellige relaxte game maatjes.
Hoop op reactie om samen coop avontuur aan te gaan. Lijkt het je wat stuur bericht en dan voeg ik je toe. Gr rogier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat begreep je niet aan Destiny 2/coop maatjes gezocht & PC vrienden om coop mee te spelen die ook maatje zoeken ?

Er zijn voldoende specifieke topics alsmede "GoT clubjes"; doe even rustig wat onderzoek op de forums. Als iedereen een topic start dat hij/zij vriendjes zoekt, wordt het snel meer een dating-clubje dan een constructief forum met gecentraliseerde info ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-10 12:52

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Voor vrijwel elke online game zijn er via de topics communities waar men (volgens mij altijd) vrij is om te joinen. Meerdere vrienden leren kennen via deze manier.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Blijf je nou aan de gang met deze topics? Het is je twee keer eerder verteld dat dit niet de bedoeling is en wat je wel kunt doen. Laatste waarschuwing.

Dit topic is gesloten.