Beste vrienden,
Ik heb een tijd op mijn ps4 pro gespeeld en uiteindelijk overgestapt naar de pc. Nu heb ik op de pc helemaal geen community opgebouwd en zou via deze weg relaxte goede vrienden zoeken om coop games te spelen.
Ik speel erg veel... Denk toch echt wel 6/8 uur per dag omdat ik daar de mogelijkheid voor heb om dat te doen.
Dus wat ik zoek is vrienden met dezelfde passie en die regelmatig online zijn om gezellig maar ook serieus games mee te spelen. Ben zelf 34 jaar getrouwd en 3 kids.
Misschien wel belangrijk dat je rond dezelfde leeftijd zit en misschien ook kids heb.
Wat ik zoal heb en graag speel online is best uitgebreid en sta altijd open voor andere leuke coop games.
Battlefield 1
Rainbowsix Siege (ik hou erg van tactical shooters)
PlayerUnkown Battleground (idem)
Destiny 2 (gaat de meeste uren inzitten heb 1 helemaal uitgespeeld en 2 ook op mij ps4)
Dark Souls serie (ik hou van dit soort moeilijke action RPG met uitdaging)
Fifa 17, Fifa 18 staat in pre-order (ik hou van sport games en van voetbal)
Forza Motorsport 7 staat in pre-order (op zijn tijd leuke racegame spelen)
Assassins Creed Origin (Singleplayer maar erg benieuwd naar de game)
Farcry 5 (waar ik het meest naar uitkijk zeker coop play)
Cuphead staat in preorder.
NinoKuni 2 staat in preorder
Ik hoop hier een goede vriend te zoeken die hierin kan vinden en ook graag coop wilt spelen.
Ben wel fanatiek en serieus maar zeker ook gezellig en 110% met respect.
Hoor graag reacties die dit ook zoeken
Groetjes Rogier
Ik heb een tijd op mijn ps4 pro gespeeld en uiteindelijk overgestapt naar de pc. Nu heb ik op de pc helemaal geen community opgebouwd en zou via deze weg relaxte goede vrienden zoeken om coop games te spelen.
Ik speel erg veel... Denk toch echt wel 6/8 uur per dag omdat ik daar de mogelijkheid voor heb om dat te doen.
Dus wat ik zoek is vrienden met dezelfde passie en die regelmatig online zijn om gezellig maar ook serieus games mee te spelen. Ben zelf 34 jaar getrouwd en 3 kids.
Misschien wel belangrijk dat je rond dezelfde leeftijd zit en misschien ook kids heb.
Wat ik zoal heb en graag speel online is best uitgebreid en sta altijd open voor andere leuke coop games.
Battlefield 1
Rainbowsix Siege (ik hou erg van tactical shooters)
PlayerUnkown Battleground (idem)
Destiny 2 (gaat de meeste uren inzitten heb 1 helemaal uitgespeeld en 2 ook op mij ps4)
Dark Souls serie (ik hou van dit soort moeilijke action RPG met uitdaging)
Fifa 17, Fifa 18 staat in pre-order (ik hou van sport games en van voetbal)
Forza Motorsport 7 staat in pre-order (op zijn tijd leuke racegame spelen)
Assassins Creed Origin (Singleplayer maar erg benieuwd naar de game)
Farcry 5 (waar ik het meest naar uitkijk zeker coop play)
Cuphead staat in preorder.
NinoKuni 2 staat in preorder
Ik hoop hier een goede vriend te zoeken die hierin kan vinden en ook graag coop wilt spelen.
Ben wel fanatiek en serieus maar zeker ook gezellig en 110% met respect.
Hoor graag reacties die dit ook zoeken
Groetjes Rogier