Toon posts:

Destiny 2/coop maatjes gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gamers ik ben op zoek naar gezellige vrienden om Destiny 2 en andere coop games mee te spelen. Vind het lastig om een community op te bouwen en daarom dit bericht. Ik ben pas geswitcht van de ps4 naar pc. Dus heb je hetzelfde probleem, game je veel tot regelmatig en ben je postief fanatiek in de games die je speelt en relaxed in omgang dan hoor ik je reactie graag.
Ben 34 jaar getrouwd en kids, ben je zelf ook rond die leeftijd en heb je kids dan is dat misschien makkelijker omdat we in het zelfde schuitje zitten. Is natuurlijk geen must.

Ben benieuwd en tot snel.

Groetjes Rogier :)
...

...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Beter om gewoon hier te posten, denk ik?

[PC] Destiny 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Meld je aan bij het discord channel op de bovenstaande forum. Daar zijn genoeg mensen te vinden die je willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Hoi Rogier,

Je kan je eigen aanmelden voor onze NL guild Hollands Glorie https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2742252 .
Je kan me ook op Bnet toevoegen: Mcfriemel073#2985
Wij zijn een casual/semi hardcore Clan die bijna elke avond online zijn op D2 met daarbij of TS of Discord.

Mvg,

Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit soort topics zijn niet de bedoeling. We zijn een discussieforum en niet een plek voor contactadvertenties ;)

Dit topic is gesloten.