Eigen mining rig bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janamsterdam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-05-2021
Hi Mensen,

Ik ben opzoek naar enthousiastelingen die mij willen ondersteunen met het bouwen van een eigen mining rig. Heb dit topic geopend om daarover te kunnen discusieren en eventueel tot een rig kunnen komen :--)

Ik ben via de search wel hier en daar topics tegen gekomen maar die zijn alweer wat ouder en wil niks bumpen. Ik weet dus ook niet hoe de actuele stand van zaken nu is, en of er alweer nieuwere en of betere hardware is zoals beschreven in die topics!

Is het nog rendabel om te minen uberhaupt?

[ Voor 11% gewijzigd door janamsterdam op 26-11-2017 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-09 21:44
janamsterdam schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:03:
Hi Mensen,

Ik ben opzoek naar enthousiastelingen die mij willen ondersteunen met het bouwen van een eigen mining rig. Heb dit topic geopend om daarover te kunnen discusieren en eventueel tot een rig kunnen komen :--)

Ik ben via de search wel hier en daar topics tegen gekomen maar die zijn alweer wat ouder en wil niks bumpen. Ik weet dus ook niet hoe de actuele stand van zaken nu is, en of er alweer nieuwere en of betere hardware is zoals beschreven in die topics!

Is het nog rendabel om te minen uberhaupt?
Als je dat zelf nou eerst uitzoekt.

PS. nee, het is niet meer rendabel.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janamsterdam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-05-2021
Aah, ik dacht altijd dat een forum bedoeld was om over dat soort dingen te discussieren, als ik het allemaal zeker wist had ik ook geen topic hoeven openen he. Natuurlijk heb ik zelf gezocht en ik kom verschillende antwoorden tegen. Dan is het fijn als je kunt schermen met gelijkgestemden.

Maar in dat geval; waarom is het volgens jou niet meer rendabel? Wat is niet meer rendabel? Pool mining? Solo mining? Hash inkopen? Bitcoin mining? welke coin dan ook? Op geen enkele manier is het meer rendabel?

Ook niet wanneer je een zakelijk electra contract afsluit? (kortingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-09 21:44
janamsterdam schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:09:
Aah, ik dacht altijd dat een forum bedoeld was om over dat soort dingen te discussieren, als ik het allemaal zeker wist had ik ook geen topic hoeven openen he. Natuurlijk heb ik zelf gezocht en ik kom verschillende antwoorden tegen. Dan is het fijn als je kunt schermen met gelijkgestemden.

Maar in dat geval; waarom is het volgens jou niet meer rendabel? Wat is niet meer rendabel? Pool mining? Solo mining? Bitcoin mining? welke coin dan ook? Op geen enkele manier is het meer rendabel?

Ook niet wanneer je een zakelijk electra contract afsluit? (kortingen).
De difficulty increase is te hoog om tegenwoordig te minen. Rendabeler is gewoon munten kopen, eventueel daytraden als je dat durft+tijd hebt. Daarnaast is ook voor een soort topic als dit een DAA beleid maar zijn er verschillende andere topics, voornamelijk: Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst maar eens in Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2 en Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 beginnen. Voorlopig is dit topic erg voorbarig.

Zodra je meer concreet bent kun je hier een nieuw topic openen, maar dan wel volgens DAA beleid. Dat wil zeggen, met een duidelijke omschrijving (in dit geval welke coins je wilt gaan minen en alle andere randzaken én een opzet voor een rig).

[ Voor 47% gewijzigd door br00ky op 26-11-2017 17:13 ]

Dit topic is gesloten.