Steam Autumn Sale 2017

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46
Index

Wat is dit topic

De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Autumn sale 2017 loopt tot 28 november 2017.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Als Game X op dit moment Daily Deal, Flash sale of Community's Choice is wordt het niet meer goedkoper. Wanneer dat niet het geval is kan het nog goedkoper worden. Het slimst is dan tot de laatste dag van de sale te wachten, als het uiteindelijk niet meer goedkoper is geworden kun je het dan alsnog kopen.
Het vermoeden bestaat dat de opzet overeenkomt met de laatste sale. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Zijn er weer daily's, flash en community choice deals?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage. Een flink lager fun-gehalte, maar wel overzichtelijker en beter bij te houden.

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 22-11-2017 23:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Schaamteloze copy van de vorige. Als iemand hem wil pimpen, dm me en ik voeg je toe

steam link 5,59, bundle 38 euro.

Heb zelf pro evo gekocht nu.

[ Voor 29% gewijzigd door 418O2 op 22-11-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
De laatste 2 alinea's kunnen wel weg, zijn alleen relevant met de echt grote Steam sales. En misschien kan er wat bij over de Awards :) (verwacht ook een heleboel reacties van hoe slecht de sale wel niet is, is onvermijdelijk elke keer |:( )

Zitten wel leuke deals bij, maar de games die ik echt wil (AssCreed Oranges en Total Warhammer 2) zijn nog fullprice. Nog even geduld hebben tot de kerst sale!

[ Voor 15% gewijzigd door Avioto op 22-11-2017 20:13 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Was er vorig jaar niet iemand die een lijst had gemaakt met alle games, prijzen, scores en 'best value'? Heeft me vorig jaar een aantal pareltjes opgeleverd :)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26
TerraGuy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:31:
Was er vorig jaar niet iemand die een lijst had gemaakt met alle games, prijzen, scores en 'best value'? Heeft me vorig jaar een aantal pareltjes opgeleverd :)
SteamDB heeft een mooie prijslijst met ook scores etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 08:50
Mmm ze moeten duidelijk van die Steam Link af. Helaas alleen 1080p60fps output, had graag een 4K versie gezien. Maar voor €5 kan je hem ook haast niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23

Vis

Balance schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:51:
Mmm ze moeten duidelijk van die Steam Link af. Helaas alleen 1080p60fps output, had graag een 4K versie gezien. Maar voor €5 kan je hem ook haast niet laten liggen.
Zal me niets verbazen als er voor t eind van dit jaar een 4K versie (of Link II) aangekondigd gaat worden.

Ben ook aan twijfelen nu haha.. nog geen 4K tv thuis staan, wel een Alienware laptop met 4K scherm. Kan ik dus enkel op 1080p streamen als ik de resolutie maar aanpas naar 1080p.
Wat denken jullie? Is de Link alleen interessant met de Steam Controller?

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 22-11-2017 23:03 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 12:54
Ik zit net nar de Steam Link te kijken, en kennelijk kun je die ook gebruiken icm met de bedrade XBOX360 controllers (die ook op PC werken). Toevallig heb ik er daar 2 van liggen.
Eigenlijk best een prima idee, vooral voor de wat meer casual games of console emulators. En Netflix etc voor de niet-smart tv's :) Toetsenbord/muis input kan namelijk ook gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door ShitHappens op 22-11-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Id3ntityX
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-09 20:23
Vis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:59:
[...]
Is de Link alleen interessant met de Steam Controller?
Gebruik 'm zelf met de Steam Controller en Playstation controllers, beiden werken prima. Ook andere controllers schijnen het goed te doen. Koopje voor die 5,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Id3ntityX schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:06:
[...]

Gebruik 'm zelf met de Steam Controller en Playstation controllers, beiden werken prima. Ook andere controllers schijnen het goed te doen. Koopje voor die 5,49.
Oke.. nja plus nog verzendkosten, die wrs duurder zijn dan t product :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Yups, komt nog €8.80 aan shipping & handling bovenop. Dus €14.29 in totaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 00:33

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

*Juich* nieuwe badge! Ik vermoed dat ik niet veel zal kopen, maar ik hou de thread in de gaten voor de pareltjes zoals altijd.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

ShitHappens schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:13:
Yups, komt nog €8.80 aan shipping & handling bovenop. Dus €14.29 in totaal :p
Hmm bundel met steam controller is dan 48,93 in totaal.

Is die controller een beetje goed? En werkt ie met Origin ook bijvoorbeeld?
Een goedkopere draadloze controller is er denk ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Dat durf ik je echt niet te zeggen, over hoe die controller is. Zou er dus zelf m'n XBOX360 controllers aan hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

ShitHappens schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:28:
Dat durf ik je echt niet te zeggen, over hoe die controller is. Zou er dus zelf m'n XBOX360 controllers aan hangen :p
Ja maar dan zit ik weer met die kabels.. en dat wil ik weer niet als ik op de bank game :p

Wil de laptop lekker op de eettafel zetten zodat ik ook niet dat geluid van de fans hoor :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 22-11-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelexx
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-10-2023
Steam link is al onderweg als leuk cadeautje <+:) Assassin's Creed Origin heeft nu ook 17% korting waardoor hij 49,79 kost. Mij nog net ietsjes te duur. Ik heb wel ondertussen Elite Dangerous voor 11,24 gehaald, leuk voorbij de oculus :)

Wat mij trouwens opviel was dat de servers het goed vol hielden. Heb het wel eens anders ervaren 8)7

Stelexx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 17:56

ikvanwinsum

/dev/null

Vis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:27:
[...]

Is die controller een beetje goed? En werkt ie met Origin ook bijvoorbeeld?
Een goedkopere draadloze controller is er denk ik niet..
Ik vind de steam controller een prima ding. Hij doet wat ie moet doen, en ligt prima in de hand.

Leuk aan de steam controller is is dat je nog enigzins fatsoenlijk je muis + toetsenbord kunt bedienen.

Of ie ook met Origin werkt weet ik niet... dat gebruik ik niet.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het plaatje in de topic start klopt niet echt, dat is van de winter sale, het is nu autumn sale... ;)
De Steam Autumn sale 2017 loopt 28 november 2017.
Loopt tot 28 november... ;)

Ik vroeg mij af, wat moet je zoal doen voor die badge? Ik heb al gevote op een aantal games, maar voor de badge je zeker in elke categorie een game gekozen hebben? Of is er nog meer benodigd?

Ik zag ook inderdaad de korting op de hardware, de controller lijkt mij wel tof, al lees ik verschillende reviews die dan weer niet zo heel bijster euforisch zijn over de controller, die mag overigens ook wel een keer wat meer korting krijgen, hoger dan 33% korting heeft die nog nooit gehad. Ja, in combinatie met de Steam Link, maar die hoef ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Controller is wel oke, maar ik zou er geen footy Mee spelen. Iets als broforce kan prima

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zal mijniets verbazen als er inderdaad binnenkort een opvolger van steamlink komt, maar voor nog geen 15 euro inc verzenden pak ik hem wel mee.

Tijdens de summersale was hij 17 euro ofzo, toen heb ik hem nog geskipped, nu wel leuk voor de heb :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
CH4OS schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:44:

Ik vroeg mij af, wat moet je zoal doen voor die badge? Ik heb al gevote op een aantal games, maar voor de badge je zeker in elke categorie een game gekozen hebben? Of is er nog meer benodigd?
taken staan onderaan het vote-scherm vermeld, zijn er 4:

- stem op 1 game
- stem op een game in iedere categorie
- speel een game waar je op gestemd heb
- schrijf/update een beoordeling voor een game waar je op gestemd hebt.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm, oke. Stap 1 en 2 zijn dus eigenlijk hetzelfde. ;)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01

Cyphax

Moderator LNX
Vis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:59:
[...]

Zal me niets verbazen als er voor t eind van dit jaar een 4K versie (of Link II) aangekondigd gaat worden.

Ben ook aan twijfelen nu haha.. nog geen 4K tv thuis staan, wel een Alienware laptop met 4K scherm. Kan ik dus enkel op 1080p streamen als ik de resolutie maar aanpas naar 1080p.
Wat denken jullie? Is de Link alleen interessant met de Steam Controller?
Ik gebruik een Xbox 360-controller, werkt erg goed. Sowieso is een fijn apparaat. Er komt wel een kleine 9 euro aan verzendkosten bij maar voor 14,29 incl verzenden zou ik het niet laten liggen. Sterker nog, ik bestel er eentje bij. :P

Saved by the buoyancy of citrus

• Vis

Vis

Cyphax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:46:
[...]

Ik gebruik een Xbox 360-controller, werkt erg goed. Sowieso is een fijn apparaat. Er komt wel een kleine 9 euro aan verzendkosten bij maar voor 14,29 incl verzenden zou ik het niet laten liggen. Sterker nog, ik bestel er eentje bij. :P
En dan de wireless versie? Of kan je die niet connecten met windows?

Heb ergens gelezen dan je alleen de Xbox One S wireless kunt gebruiken...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01

Cyphax

Moderator LNX
Vis schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:21:
[...]

En dan de wireless versie? Of kan je die niet connecten met windows?

Heb ergens gelezen dan je alleen de Xbox One S wireless kunt gebruiken...
De wireless-versie, met de USB-dongle inderdaad. Die is ook compatible met Windows. Ik geloof dat je wel echt die variant nodig hebt, maar ik heb 'm daar specifiek voor besteld.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Cyphax schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:23:
[...]

De wireless-versie, met de USB-dongle inderdaad. Die is ook compatible met Windows. Ik geloof dat je wel echt die variant nodig hebt, maar ik heb 'm daar specifiek voor besteld.
Ja zien hem staan incl dongle voor boven de 50 euro.
Kan ik net zo goed de One S controller kopen die al wireless compatible is.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De zoveelste sale van de Steam Link en nog steeds niet te krijgen hier (Azië). :(
Die Sniper Elite 4 aanbieding is wel aantrekkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:33
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:04:
De zoveelste sale van de Steam Link en nog steeds niet te krijgen hier (Azië). :(
Geen oplossing om een mede-Tweaker er eentje te laten bestellen en daarna op te sturen? Alsnog komen er kosten bij dan, maar ik vind de link wel 25/30 euro waard.

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:04:
mocht je in Xiamen zitten kan ik er 1 meenemen volgende maand :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Sempy
Ik laat deze sale aan mij voorbij gaan. Wel wat leuke aanbiedingen gezien, maar die zullen ongetwijfeld over een maand met minimaal dezelfde korting in de wintersale terugkomen. Mijn backlog is groot genoeg om die periode te overbruggen. ;)

Toch nog een leuke hidden gem gezien: The Beggars Ride. Erg leuke platformer voor € 0,59/-90%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 15:58
Skyline Cities Deluxe voor 9,95 EUR ipv 36,99 EUR.

Steam Store link: http://store.steampowered.com/app/255710/Cities_Skylines/
Wiki: Wikipedia: Cities: Skylines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 23:43
Ik heb zojuist Portal 2 en de Steam Link op Steam aangeschaft, ik kon hem daarvoor niet laten liggen.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13
Wolfenstein 2 the new colossus nu met 50% korting op steam. voor 30 euro
Dat vond ik wel een leuke aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Avioto schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:12:
De laatste 2 alinea's kunnen wel weg, zijn alleen relevant met de echt grote Steam sales. En misschien kan er wat bij over de Awards :) (verwacht ook een heleboel reacties van hoe slecht de sale wel niet is, is onvermijdelijk elke keer |:( )

Zitten wel leuke deals bij, maar de games die ik echt wil (AssCreed Oranges en Total Warhammer 2) zijn nog fullprice. Nog even geduld hebben tot de kerst sale!
Volgens mij hoef je er niet van uit te gaan dat die games goedkoper gaan worden met de kerst trouwens, zijn nog te nieuw. Maar wie weet?

Ik vind de sale niet echt slecht, mooie prijsjes voor mooie games weer! Zelf wacht ik toch ook even op de kerst sale. ;)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Cybergamer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:30:
[...]

Volgens mij hoef je er niet van uit te gaan dat die games goedkoper gaan worden met de kerst trouwens, zijn nog te nieuw. Maar wie weet?
I know, Origins had nog geen korting toen ik dat tikte. Maar nu wel, dus die is binnen :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:08

Jorissie87

No diggity

Gisteren weer voor 190 euro aan nieuwe games gekocht. Veel waarvan ik nu al weet dat ik ze nooit meer ga spelen maar die ik wel in de verzameling wil (zoals Portal 1 en Half Life 2 episodes). Maar ook spellen die ik vroeger "illegaal" gedownload had en nu nog in een bepaalde vorm legaal in mijn collectie wil. Was dit keer vooral op zoek naar leuke co-op spellen die ik met vrienden kan spelen. Heb uiteindelijk o.a. Age of Empires 3, Tom Clancy's Wildlands, alle Far Cry delen (vooral 4 voor co-op), alle Sniper Elite delen en Rainbow Six Siege aangeschaft. En natuurlijk The Fractured But Whole :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jorissie87 op 24-11-2017 15:19 ]

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:16
Iemand anders problemen met het kopen van games?

" It looks like you've been attempting a lot of purchases in the last few hours. Please wait a while before trying again."

Heb nog niets gekocht alleen een poging tot het kopen van Wolfenstein 2. Kreeg wel een foutmelding over een transactie die nog niet compleet was. Ik wil met ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

luxzenburcht schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:35:
Iemand anders problemen met het kopen van games?

" It looks like you've been attempting a lot of purchases in the last few hours. Please wait a while before trying again."

Heb nog niets gekocht alleen een poging tot het kopen van Wolfenstein 2. Kreeg wel een foutmelding over een transactie die nog niet compleet was. Ik wil met ideal betalen.
Heb alleen Fallout 4 gekocht, donderdag. Geen problemen ondervonden. Ook met Ideal betaald Even geduld hebben totdat die incomplete betaling opgelost is, daarna zou het weer goed moeten gaan. Vorig jaar zo'n situatie gehad bij een sale, duurt gewoon allemaal wat langer ivm drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-09 17:50

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ligt het nou aan mij of is er weinig wat leuks in de sale?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
418O2 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:08:
Schaamteloze copy van de vorige. Als iemand hem wil pimpen, dm me en ik voeg je toe

steam link 5,59, bundle 38 euro.

Heb zelf pro evo gekocht nu.
€49,80 voor de bundle met verzendkosten. No brainer, zat al zo lang te twijfelen over de link nu maar aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Dutchredgaming schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:33:
Ligt het nou aan mij of is er weinig wat leuks in de sale?
Ligt aan jou denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb al Rocket League, Cities skylines, ect.

Alleen ik vind Viva La France nog effe te duur en hetzelfde geldt voor mass transit voor CS.

Als je nog een leuke game week, laat graag hier achter.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Blackfridaydeals van Fanatical zaten soms wel erg onder de discounts op Steam zelf, Redout Enhanced is 16 op Steam en was 9 op Fanatical. En zo waren er nog een paar met 10-20% extra korting tov retail price. Krijg de indruk dat veel publishers nu nog even een wat lagere korting hanteren en dat een maandje wachten op de winter sale best wat kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
(jarig!)
Wat een snelheid bij Steam.
22e de steamlink besteld, gisteren 25e geleverd.
Ik had echt de aangegeven 8 dagen verwacht ... nu mooi op tijd voor sinterklaas-avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
  • Registratie: Oktober 2011
Even een kort vraagje,

Bij het bestellen van de Steam Link, wat moet je precies invullen bij de verzendadres / 2.
En ik neem aan bij de straat ook je huisnr?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 00:33

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@Kogel070 Lijkt me toch logisch, zet het zo neer dat de Nederlandse postbode het begrijpt. Als ie vanuit het buitenland komt kijken ze toch alleen maar naar land. En tenzij je het enige huis bent in een straat is een huisnummer redelijk noodzakelijk natuurlijk.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

rockhopper schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:17:
@Kogel070 Lijkt me toch logisch, zet het zo neer dat de Nederlandse postbode het begrijpt. Als ie vanuit het buitenland komt kijken ze toch alleen maar naar land. En tenzij je het enige huis bent in een straat is een huisnummer redelijk noodzakelijk natuurlijk.
Die van mij kwam vanuit Tilburg. Wat ik begrepen heb zijn er meer mensen, die dit zo hadden.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
(jarig!)
Kogel070 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:39:
Even een kort vraagje,

Bij het bestellen van de Steam Link, wat moet je precies invullen bij de verzendadres / 2.
En ik neem aan bij de straat ook je huisnr?
Ik heb op regel 1 gewoon straat + nr ingevuld
Provincie NBR ( Noord Brabant )

Als je straat op 1 zet, en huisnummer op regel 2, komt het onder elkaar te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Sempy schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:58:
Blackfridaydeals van Fanatical zaten soms wel erg onder de discounts op Steam zelf, Redout Enhanced is 16 op Steam en was 9 op Fanatical. En zo waren er nog een paar met 10-20% extra korting tov retail price. Krijg de indruk dat veel publishers nu nog even een wat lagere korting hanteren en dat een maandje wachten op de winter sale best wat kan opleveren.
Grappig, datzelfde dacht ik dus ook :)

Zelf voor een leuke prijs Styx: Shards of Darkness, Sniper Ghost Warrior 3 (+SP) en Forza Horizon 3 gekocht met een vriend voor co-op. Met de kerst sale wil ik Watch_Dogs_2 kopen denk ik...

Voor de mensen die ARK: Survival Evolved spelen: de Season Pass is een must buy! Voor €16,79 3 DLC's is een prima koop!

[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 27-11-2017 09:37 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:15
D-dark schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:36:
Wolfenstein 2 the new colossus nu met 50% korting op steam. voor 30 euro
Dat vond ik wel een leuke aanbieding
Zag ook dat The New Order ook in de aanbieding was. Twijfelde zelf tussen of Wolfenstein of DOOM.

What do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
EdwardK123 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:27:
[...]

Zag ook dat The New Order ook in de aanbieding was. Twijfelde zelf tussen of Wolfenstein of DOOM.

What do?
Ik heb die 2pack gekocht met New Order en Old blood voor 15. En Planet Coaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
418O2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:29:
[...]

Ik heb die 2pack gekocht met New Order en Old blood voor 15. En Planet Coaster
Oh super! Ga ik die pack nog even opzoeken. Dikke deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
EdwardK123 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:32:
[...]

Oh super! Ga ik die pack nog even opzoeken. Dikke deal.
http://store.steampowered.com/sub/62587/ die dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010

BiLo

PSN: toiletcleaner

nog tips voor co-op games?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Portal 2 is nu volgens mij op z'n allerlaagst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:26

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

EdwardK123 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:55:
[...]

Portal 2 is nu volgens mij op z'n allerlaagst :)
Precies dit ;D
Gisteren met een vriend Portal 2 gekocht voor 1,99. Geweldig spel
Portal 1 is 1 euro

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Doom
Wolfenstein Old blood
Evil within
en mad max

Merk toch dat ik meer waarde begin te hechten aan productie value. Dus dat grote tripple A games meer in de smaak vallen. Dat de speeltijd daar vaak wat minder van is. Vind ik dan ook niet erg. En het hoeven ook niet meer super deals te zijn. Zolang ik maar een goeie ervaring met de games heb.

Met deze omslag laat ik 2/3/4 euro games achterwege. Want vaak kom ik toch niet aan het spelen toe. Dan maar een paar toppers die uitgespeeld worden. Dan een hele sloot games die af en toe aangeraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Broforce! Een hilarische run en gun platformer

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Flimovic schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:16:
[...]

Broforce! Een hilarische run en gun platformer
reeds gespeeld op de PS4, inderdaad vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Gaat wel lekker deze Steam Sales. Ben al aardig wat euro's lichter.

Hellblade: Senua's Sacrifice
Steam Link
Steam Controller
Call of Duty: Modern Warfare 2
Sniper Elite 4 Deluxe
Observer
Tomb Raider

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Overcooked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Styx: Shards of Darkness

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Gekocht! Wie weet speelt de vriendin een keer mee O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zo net ff de Steam Link gekocht, kon hem niet laten liggen voor dat geld. Kijken of ie een beetje fatsoenlijk werkt thuis..

+ Pro Evolution Soccer 2018 voor 29,99 (50%)
Man man man wat een lekkere footy is dit weer. Heb de Lite versie eerst geprobeerd en hij is geweldig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
Gisteravond paar uurtjes gespeeld, echt een topper. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 15:58
Portal bundle (Portal en Portal 2) voor 2.23 eur (ipv 29.98eur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Vis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 00:10:
Zo net ff de Steam Link gekocht, kon hem niet laten liggen voor dat geld. Kijken of ie een beetje fatsoenlijk werkt thuis..
Ik vermoed dat veel mensen hem zo kopen, maar bij de meeste zal hij na één week al een laag stof op dat ding zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

grote_oever schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:29:
[...]

Ik vermoed dat veel mensen hem zo kopen, maar bij de meeste zal hij na één week al een laag stof op dat ding zitten :)
Zo erg dan? Lees wel goeie reviews op het net overal.. zolang je maar een goed netwerk thuis hebt, en goeie hardware. Nja laat me verassen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Vis schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:22:
[...]

Zo erg dan? Lees wel goeie reviews op het net overal.. zolang je maar een goed netwerk thuis hebt, en goeie hardware. Nja laat me verassen haha
Ik zat hier ook naar te kijken en zat te twijfelen gezien de prijs zo laag is. Volgens mij komt er nog behoorlijk wat verzendkosten bij op terwijl het vanuit nederland verzonden wordt. Daarna heb ik een aantal reviews gelezen. conclusie:
- Sommige games werken niet via de link, maar de meeste wel
- Veel games kunnen prima gespeeld worden met daarbij een lichte lagg.

Met controler volgens mij prima te gebruiken voor games zoals meatboy, maar volgens mij een ideaal ding om e-sports events te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:09

Man man man wat een lekkere footy is dit weer. Heb de Lite versie eerst geprobeerd en hij is geweldig :D
Komen er nog verzendkosten bij of is de 6 euro het totaal bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

lappiehero schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:47:
[...]

Komen er nog verzendkosten bij of is de 6 euro het totaal bedrag?
~8 euro verzending...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Ik heb hem gisteren ook maar besteld. Voor die €15 wilde ik hem wel eens testen.
Mijn wallet had nog 5 euro, dus dat maakte hem het helemaal waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 20:43
Bioshock Collection
Sniper Ghost Warrior 2
Sniper Elite 3
Dishonored

Heb me nog een beetje ingehouden vergelijken bij vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik had Dishonored gekocht, intressant spel.

Voor de rest viel het tegen.

Euro Truck Sim 2 Viva La France is nog effe te duur aangezien scandinavië 5 euro was

[ Voor 59% gewijzigd door Dutchredgaming op 29-11-2017 20:14 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Heb jij je link al binnen? Mijn order dateert van 27-11; status: Shipping Status: Shipping Soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Dutchredgaming schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:13:
Ik had Dishonored gekocht, intressant spel.
interessant spel? Deze game is gewoon beter dan Thief. Must play op de pc, net zoals de recente wolfenstein's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

grote_oever schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:38:
[...]

interessant spel? Deze game is gewoon beter dan Thief. Must play op de pc, net zoals de recente wolfenstein's.
Heb allemaal niet gespeeld

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
DylanE schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:04:
[...]

Heb jij je link al binnen? Mijn order dateert van 27-11; status: Shipping Status: Shipping Soon
Ik had op de 23ste besteld, en stond ook nog steeds op "Shipping Soon", Ik heb gisteren via het support linkje van de bestelling de vraag gesteld wanneer hij verstuurd ging worden, en letterlijk binnen een half uur kreeg ik mij verzendbevestiging, en vandaag is hij bezorgt.
Dus ik raad je aan om ook even een support ticketje in te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Steam link + controller georderd: 23 nov, geleverd op 29 nov. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 01-12-2017 14:52 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Even een reminder: dit topic gaat inhoudelijk over de sale en niet over levertijden en orderstatussen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Dan hierbij de tip. Ga voor de recente wolfenstein! Geweldige game. Voor mij wel de beste game van 2015 (2015 toch?). De recentste wolfenstein is net 1 maand oud. Volgens mij nog duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

grote_oever schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:14:
[...]

Dan hierbij de tip. Ga voor de recente wolfenstein! Geweldige game. Voor mij wel de beste game van 2015 (2015 toch?). De recentste wolfenstein is net 1 maand oud. Volgens mij nog duur.
Recente?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Mr_x007 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:50:
[...]

Ik had op de 23ste besteld, en stond ook nog steeds op "Shipping Soon", Ik heb gisteren via het support linkje van de bestelling de vraag gesteld wanneer hij verstuurd ging worden, en letterlijk binnen een half uur kreeg ik mij verzendbevestiging, en vandaag is hij bezorgt.
Dus ik raad je aan om ook even een support ticketje in te schieten.
Welk linkje?

Ik heb de mijne ook nog niet binnen, en wilde vragen wanneer hij van Soon shipping af gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
Vis schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:22:
[...]

Welk linkje?

Ik heb de mijne ook nog niet binnen, en wilde vragen wanneer hij van Soon shipping af gaat..
Bij de order details kan je op "I need help with payment or shipping" klikken, en zo een support ticket inschieten
Pagina: 1