Na een paar onverwachte problemen in het bouwen van mijn eerste PC is dit waarschijnlijk de laatste, maar ook gelijk de meest verontrustende. Ik ben bang dat er iets kapot is (alhoewel dat bijna niet mogelijk zou moeten zijn). Na wat klooien met de kabels krijg ik nu eindelijk de computer "aan" met de aan-knop. De ventilators beginnen te draaien en de poorten bovenop de kast geven licht. Alleen gaat nu na 10 seconden de ventilator van mijn GPU telkens uit en ook niet meer aan. Eerder gisteren ging hij constant door. Ik krijg ook geen signaal op mijn HDTV. Is dit hieraan verbonden of moet ik iets anders proberen? Ik weet dat bij sommige van deze dingen de ventilator automatisch uitgaat maar dan is het toch raar dat hij dat gister niet deed. Ik hoor trouwens ook geen piepjes maar weet niet of dit de bedoeling is.
Mijn hardware is van de best buy guide:
-AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed
-ASRock A320M-DGS
-Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB
-Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
-Crucial MX300 2,5" 275GB
-BitFenix Neos Zwart/Zwart
-be quiet! Pure Power 10 400W
Ik heb met mijn HDMI-kabel alles geprobeerd: vervangen, TV 10 minuten met stekker eruit, andere poort gebruiken etc. En natuurlijk voor de duidelijkheid: ik zit met mijn TV in de goede source. In mijn moederbord kan alleen een DVI-kabel, die ik momenteel niet heb.
Mijn hardware is van de best buy guide:
-AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed
-ASRock A320M-DGS
-Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB
-Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
-Crucial MX300 2,5" 275GB
-BitFenix Neos Zwart/Zwart
-be quiet! Pure Power 10 400W
Ik heb met mijn HDMI-kabel alles geprobeerd: vervangen, TV 10 minuten met stekker eruit, andere poort gebruiken etc. En natuurlijk voor de duidelijkheid: ik zit met mijn TV in de goede source. In mijn moederbord kan alleen een DVI-kabel, die ik momenteel niet heb.