Ik ben in de laatste fase van het bouwen van mijn eerste PC en het ging relatief oke. Jammer genoeg ben ik nu al een dag bezig met het uitzoeken van deze kabels. De instructies van het moederbord (http://asrock.nl/downloadsite/Manual/A320M-HDV.pdf, pagina 32) zijn enorm vaag over waar de kabels van de power en reset button moeten. Ik neem nu aan dat de # staat voor de "+"-kant, maar er zijn meerdere plekken waar dan de "–"-kant kan. Het kan goed zijn dat dit vanzelfsprekend is voor de meeste anderen want ik mis wel vaker zoiets. Wel zie ik zoiets als dit eigenlijk bij geen enkel ander moederbord in instructies online. Verder zou alles moeten werken. Ik zeg "zou" omdat dat niet helemaal zeker is.
Mijn hardware is van de best buy guide:
-AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed
-ASRock A320M-DGS
-Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB
-Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
-Crucial MX300 2,5" 275GB
-BitFenix Neos Zwart/Zwart
-be quiet! Pure Power 10 400W
Ik voel me aardig dom want ik heb de meeste mogelijke manieren geprobeerd waarop de twee kabels op de plekken kunnen. Omdat de grafische kaart in de weg zit is dit een enorm vervelend werkje; het duurt tot aan 30 minuten om beiden kabels er goed in te krijgen. Eerder vandaag toen ik de stekker erin deed en de voeding aanzette gingen alle ventilators aan en flikkerden de lichtjes van de 2 aansluitingen op de computerkast, maar nu lukt dat niet meer. Ik dacht toen dat dit niet direct betekende dat het goed zat want de aan-knop op de computerkast zelf werkte nog niet, maar in retrospect was het verder dan ik sindsdien ben gekomen. Ik ben mentaal en fysiek aardig moe door het online afstruinen van video's en vanalles proberen, dus zou hulp erg waarderen.
Mijn hardware is van de best buy guide:
-AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed
-ASRock A320M-DGS
-Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB
-Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G
-Crucial MX300 2,5" 275GB
-BitFenix Neos Zwart/Zwart
-be quiet! Pure Power 10 400W
Ik voel me aardig dom want ik heb de meeste mogelijke manieren geprobeerd waarop de twee kabels op de plekken kunnen. Omdat de grafische kaart in de weg zit is dit een enorm vervelend werkje; het duurt tot aan 30 minuten om beiden kabels er goed in te krijgen. Eerder vandaag toen ik de stekker erin deed en de voeding aanzette gingen alle ventilators aan en flikkerden de lichtjes van de 2 aansluitingen op de computerkast, maar nu lukt dat niet meer. Ik dacht toen dat dit niet direct betekende dat het goed zat want de aan-knop op de computerkast zelf werkte nog niet, maar in retrospect was het verder dan ik sindsdien ben gekomen. Ik ben mentaal en fysiek aardig moe door het online afstruinen van video's en vanalles proberen, dus zou hulp erg waarderen.